Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamní kampaň Nike Run Prague 2014
Reklamní kampaň Nike Run Prague 2014
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anzhela Kim |
---|---|
Šetření: | 28. 02. 2015 - 08. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 40 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 11.75 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Účelem daného dotazníkového šetření je získání údajů pro vyhodnocení efektivity marketingové komunikace a reklamní kampaně běžecké akce Nike We Run Prague 2014, která proběhla v Praze 30. srpna 2014.
Cílovou skupinou výzkumu jsou jednotlivci ve věkovém rozmezí 18 – 30 let. Pokud nespadáte do dané věkové skupiny, nevyplňujte prosím daný dotazník.
Čas potřebný na vyplnění dotazníku je cca 1-4 minuty.
Mockrát předem děkuji za Vaše odpovědi a čas.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 28 | 70 % | 70 % |
Muž | 12 | 30 % | 30 % |
2. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 27 | 67,5 % | 67,5 % |
Střední s maturitou | 10 | 25 % | 25 % |
Základní | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
3. Vyberte prosím místo Vašeho bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 26 | 65 % | 65 % |
Jiné kraje České republiky | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
Středočeský kraj | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Jaký je Váš celkový vztah ke sportu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sportu se věnuji rekreačně | 17 | 42,5 % | 42,5 % |
Sportu se věnuji aktivně (jsem amatér) | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
Sportu se vůbec nevěnuji | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
Sportu se osobně nevěnuji, ale sleduji jej pasivně | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
Sportu se věnuji aktivně (jsem profesionální sportovec) | 2 | 5 % | 5 % |
5. Jaký je Váš vztah k běhání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Běhám jenom příležitostně | 18 | 45 % | 45 % |
Běhání se nevěnuji | 14 | 35 % | 35 % |
Běhání je moji podpůrnou sportovní aktivitou – běhám pravidelně | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
Běhání je moji hlavní sportovní aktivitou – běhám pravidelně | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
6. Zaznamenal/a jste reklamní kampaň We Run Prague?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano – nezúčastnil jsem se této akce | 26 | 65 % | 65 % |
Ne (pokud NE, prosím neodpovídejte na další otázky) | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
Ano – zúčastnil jsem se této akce jako sportovec | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
Ano – zúčastnil jsem se této akce jako divák | 2 | 5 % | 5 % |
7. Jak hodnotíte celkovou zdařilost reklamní kampaně akce We Run Prague (bez ohledu na konkrétní formu reklamy)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše upoutávající | 17 | 47,22 % | 42,5 % |
Neutrální | 8 | 22,22 % | 20 % |
Značně upoutávající | 7 | 19,44 % | 17,5 % |
Vůbec neupoutávající | 3 | 8,33 % | 7,5 % |
Spíše neupoutávající | 1 | 2,78 % | 2,5 % |
8. Kterých typů reklamy na akci We Run Prague 2014 jste si povšiml/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Venkovní reklama (billboardy, plakáty, letáky) | 24 | 75 % | 60 % |
Reklama na sociálních sítích (např. Facebook) | 22 | 68,75 % | 55 % |
Reklama v tištěných médiích | 11 | 34,38 % | 27,5 % |
Videoreklama na internetovém serveru YouTube | 8 | 25 % | 20 % |
Reklama prostřednictvím venkovních tréninků pořádaných Nike Running Clubem | 8 | 25 % | 20 % |
Reklama na radiu | 1 | 3,13 % | 2,5 % |
webové stránky, internet | 1 | 3,13 % | 2,5 % |
9. Která z uvedených typů reklamy na akci We Run Prague Vás nejvíce zaujala
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Venkovní reklama (billboardy, plakáty, letáky) | 10 | 33,33 % | 25 % |
Reklama na sociálních sítích (např. Facebook) | 9 | 30 % | 22,5 % |
Reklama prostřednictvím venkovních tréninků pořádaných NikeRunning Clubem | 5 | 16,67 % | 12,5 % |
Videoreklama na internetovém serveru YouTube | 2 | 6,67 % | 5 % |
webové stránky, internet | 1 | 3,33 % | 2,5 % |
zadna | 1 | 3,33 % | 2,5 % |
žádná | 1 | 3,33 % | 2,5 % |
Reklama v tištěných médiích | 1 | 3,33 % | 2,5 % |
10. Vyjádřete prosím svůj postoj k níže uvedeným vlastnostem kampaně We Run Prague
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Originální vs. Neoriginální | alternativní | -0.606 | 0.602 |
Líbivá vs. Nelíbivá | alternativní | -0.727 | 0.441 |
Informativní vs. Neinformativní | alternativní | -0.364 | 0.837 |
Srozumitelná vs. Nesrozumitelná | alternativní | -0.636 | 0.534 |
Zapamatovatelná vs. Nezapamatovatelná | alternativní | -0.697 | 0.514 |
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná | alternativní | -0.606 | 0.602 |
Korespondující s celkovou image značky Nike vs. Nekorespondující s celkovou image značky Nike | alternativní | -0.818 | 0.331 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Vyberte prosím jednu z následujících možností, která nejvíce odráží Váš postoj ke vztahu reklamní kampaně We Run Prague a obecně značky Nike
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklamní kampaň We Run Prague nijak neovlivnila můj postoj ke znace Nike | 26 | 81,25 % | 65 % |
Reklamní kampaň We Run Prague pozitivně ovlivnila můj postoj ke značce Nike | 5 | 15,63 % | 12,5 % |
Reklamní kampaň We Run Prague negativně ovlivnila můj postoj ke značce Nike | 1 | 3,13 % | 2,5 % |
12. Je něco, co se Vám na reklamní kampani Nike Run Prague nelíbilo nebo Vám v kampani chybělo
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 31 | 96,88 % | 77,5 % |
Ano | 1 | 3,13 % | 2,5 % |
13. Pokud odpověď na otázku č. 12 je ANO, uveďte prosím co konkrétně se Vám na reklamní kampani We Run Prague nelíbilo
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Nike nestojí za nic
14. Je něco, co se Vám na reklamní kampani We Run Prague naopak líbilo nejvíce, resp. Vás nejvíce zaujalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 26 | 86,67 % | 65 % |
Ano | 4 | 13,33 % | 10 % |
15. Pokud odpověď na otázku č. 14 je ANO, uveďte prosím co konkrétně se Vám na reklamní kampani We Run Prague líbilo, co Vás nejvíce zaujalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
barva, do které byl celý tento ročník směřován
Celkově živá, příjemná, neotravná
intenzita, množství známých osobností participujích se události
volba barev
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.