Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se slevovými portály

Spokojenost se slevovými portály

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šimon Závodník
Šetření:02. 03. 2015 - 30. 03. 2015
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):28 / 16.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o vyplnění následujícího dotazníku. Jsem studentem třetího ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TUO a tento dotazník poslouží jako podklad pro zpracování mé bakalářské práce na téma "Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů". Dotazník je anonymní a zabere Vám jen pár minut.

Děkuji za Vaši ochotu a spolupráci.

Šimon Závodník

Odpovědi respondentů

1. Nakoupil/a jste už někdy na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18072,58 %72,58 %  
Ne6927,82 %27,82 %  

Graf

2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz16088,89 %64,52 %  
Pepa.cz3519,44 %14,11 %  
Vykupto.cz3519,44 %14,11 %  
Hyperslevy.cz2513,89 %10,08 %  
NakupVAkci.cz84,44 %3,23 %  
skrz.cz63,33 %2,42 %  
slevin.cz42,22 %1,61 %  
berslevu.cz21,11 %0,81 %  
slevici.cz10,56 %0,4 %  
amplion.cz10,56 %0,4 %  
vyhodnacena.cz10,56 %0,4 %  
zbozomat.cz10,56 %0,4 %  
mistrslev10,56 %0,4 %  
Zlateslevy.cz10,56 %0,4 %  
sleviste10,56 %0,4 %  
navštěvuju stránky, které sbírají všechny portály10,56 %0,4 %  

Graf

3. Jak často navštěvujete slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za měsíc5731,67 %22,98 %  
Jednou za čtvrt roku3519,44 %14,11 %  
Nejméně 4x měsíčně2916,11 %11,69 %  
2-3x týdně2413,33 %9,68 %  
Jednou za půl roku1910,56 %7,66 %  
Každý den95 %3,63 %  
Jednou za rok73,89 %2,82 %  

Graf

4. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za čtvrt roku6033,33 %24,19 %  
Jednou za rok4223,33 %16,94 %  
Jednou za měsíc3821,11 %15,32 %  
Jednou za půl roku3620 %14,52 %  
Nejméně 4x měsíčně42,22 %1,61 %  

Graf

5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cestování4927,22 %19,76 %  
Jídlo a pití3418,89 %13,71 %  
Krása, zdraví a relax2614,44 %10,48 %  
Zábava a volný čas2513,89 %10,08 %  
Oblečení179,44 %6,85 %  
Sport105,56 %4,03 %  
Šperky, hodinky a ostatní zboží95 %3,63 %  
Ostatní služby (kina, jazykové kurzy...)31,67 %1,21 %  
šperky,oblečení,cestování10,56 %0,4 %  
Fotografie10,56 %0,4 %  
rovnoměrně: zábava avolný čas, sport, jídlo a pití, cestování, krása a zdraví, oblečení10,56 %0,4 %  
kuchyně10,56 %0,4 %  
dárky10,56 %0,4 %  
Kombinace uvedených10,56 %0,4 %  
domácí mazlíčci10,56 %0,4 %  

Graf

6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 500 Kč7541,67 %30,24 %  
500-999 Kč6133,89 %24,6 %  
1000-1999 Kč2513,89 %10,08 %  
Více než 2000 Kč1910,56 %7,66 %  

Graf

7. Jakou finanční částku utratíte celkově za rok na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000-1999 Kč6033,33 %24,19 %  
2000-4999 Kč5631,11 %22,58 %  
Méně než 1000 Kč4927,22 %19,76 %  
Více než 5000 Kč158,33 %6,05 %  

Graf

8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.

1 = nejméně důležité, 7 = nejdůležitější

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)4.553.47
Přehledné webové stránky5.7781.728
Reference (rodina, přátelé, veřejnost)5.3612.408
Šířka nabídky5.4392.002
Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)6.2781.267
Snadná komunikace a technická podpora5.9061.597
Výše slevy u voucherů5.651.694
Snadnost procesu objednávky5.6721.943
Možnost volby platby a dopravy5.8891.532
Garance vrácení peněz5.8672.293
Délka trvání voucherů5.3442.048
Novinky na portálech3.9172.765
Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)3.7173.081

Graf

9. Vyberte 3 položky, které jsou pro Vás nejdůležitější u slevových portálů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)10457,78 %41,94 %  
Výše slevy u voucherů7139,44 %28,63 %  
Přehledné webové stránky5631,11 %22,58 %  
Reference (rodina, přátelé, veřejnost)5430 %21,77 %  
Garance vrácení peněz5329,44 %21,37 %  
Šířka nabídky4625,56 %18,55 %  
Možnost volby platby a dopravy4424,44 %17,74 %  
Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)4323,89 %17,34 %  
Snadná komunikace a technická podpora2413,33 %9,68 %  
Snadnost procesu objednávky2312,78 %9,27 %  
Délka trvání voucherů2111,67 %8,47 %  
Novinky na portálech10,56 %0,4 %  

Graf

10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16088,89 %64,52 %  
Ne2011,11 %8,06 %  

Graf

11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.

(1 = nejméně spokojen/a, 7 = nejvíce spokojen/a)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přehledné webové stránky5.8941.145
Reference (rodina, přátelé, veřejnost)5.5061.962
Šířka nabídky5.6381.281
Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)5.951.31
Snadná komunikace a technická podpora5.6691.484
Výše slevy u voucherů5.3691.295
Snadnost procesu objednávky5.9441.041
Možnost volby platby a dopravy5.8251.344
Garance vrácení peněz5.451.998
Délka trvání voucherů5.3751.334
Novinky na portálech4.9191.8
Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)4.7311.972

Graf

12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?

(1 = nespokojen/a, 7 = maximálně spokojen/a)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 13, 2otázka č. 13, 3otázka č. 13, 4otázka č. 15, 5otázka č. 15, 6otázka č. 15, 7otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
65635 %22,58 %  
55232,5 %20,97 %  
73521,88 %14,11 %  
495,63 %3,63 %  
363,75 %2,42 %  
210,63 %0,4 %  
110,63 %0,4 %  

Graf

13. Jaký důvod měla Vaše nespokojenost na Slevomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Špatná komunikace337,5 %1,21 %  
Nespolehlivý poskytovatel225 %0,81 %  
Nepřesnost nabídek112,5 %0,4 %  
Nekvalitní výrobek112,5 %0,4 %  
nejsem nespokojená112,5 %0,4 %  

Graf

14. Co následovalo po Vaší nespokojenosti na Slevomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neřešil/a jsem337,5 %1,21 %  
už ho nenavštěvuji112,5 %0,4 %  
Vrácení peněz112,5 %0,4 %  
Reklamace112,5 %0,4 %  
špatná recenze112,5 %0,4 %  
Domluva s poskytovatelem112,5 %0,4 %  

Graf

15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15194,38 %60,89 %  
Ne95,63 %3,63 %  

Graf

16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9251,11 %37,1 %  
Ne8848,89 %35,48 %  

Graf

17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).

(1 = nejméně spokojen/a, 7 = nejvíce spokojen/a)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přehledné webové stránky5.0651.517
Reference (rodina, přátelé, veřejnost)4.8371.963
Šířka nabídky5.3151.477
Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)5.2071.968
Snadná komunikace a technická podpora5.132.135
Výše slevy u voucherů5.3041.342
Snadnost procesu objednávky5.371.624
Možnost volby platby a dopravy5.251.861
Garance vrácení peněz5.0762.07
Délka trvání voucherů5.2721.611
Novinky na portálech4.5222.097
Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)4.372.342

Graf

18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

(1 = nespokojen/a, 7 = maximálně spokojen/a)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 19, 2otázka č. 19, 3otázka č. 19, 4otázka č. 21, 5otázka č. 21, 6otázka č. 21, 7otázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54144,57 %16,53 %  
61920,65 %7,66 %  
41516,3 %6,05 %  
799,78 %3,63 %  
333,26 %1,21 %  
133,26 %1,21 %  
222,17 %0,81 %  

Graf

19. Jaký důvod měla Vaše nespokojenost na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřesnost nabídek450 %1,61 %  
Nespolehlivý poskytovatel225 %0,81 %  
dodani jineho zbozi a velmi laxni pristup k reklamaci ktera i po 3mesicich neni vyresena!112,5 %0,4 %  
nejsem nespokojená112,5 %0,4 %  

Graf

20. Co následovalo po Vaší nespokojenosti na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamace450 %1,61 %  
Neřešil/a jsem225 %0,81 %  
Vrácení peněz112,5 %0,4 %  
nebyla jsem nespokojená112,5 %0,4 %  

Graf

21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7884,78 %31,45 %  
Ne1415,22 %5,65 %  

Graf

22. Co na slevových portálech postrádáte?

(označte alespoň 1 a maximálně 3 položky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Knihy6837,78 %27,42 %  
Elektronika4927,22 %19,76 %  
Slevy na pohonné hmoty4927,22 %19,76 %  
Zdravotnické potřeby2815,56 %11,29 %  
Automobily1810 %7,26 %  
Rostliny179,44 %6,85 %  
Alkohol168,89 %6,45 %  
Nemovitosti168,89 %6,45 %  
Cigarety116,11 %4,44 %  
NIC52,78 %2,02 %  
Je tam vše, o co se zajímám10,56 %0,4 %  
nevím, nic mě nanapadá10,56 %0,4 %  
nic mi neschází10,56 %0,4 %  
vstupenka na kulturní akce10,56 %0,4 %  
kynologicke obleceni a sportovni potreby10,56 %0,4 %  
vše co potřebuji portály nabízejí10,56 %0,4 %  
nic, zboží je beztak všechno z Číny jen předražené takže už nakupuju přímo tam10,56 %0,4 %  
fitness a vše kolem něj od suplementu po ruzné sportovní akce10,56 %0,4 %  
Nevím10,56 %0,4 %  
běžné jídlo, třeba sleva na kilo cukru.10,56 %0,4 %  
nic nepostrádám10,56 %0,4 %  

Graf

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13373,89 %53,63 %  
Muž4726,11 %18,95 %  

Graf

24. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-24 let9854,44 %39,52 %  
25-34 let4424,44 %17,74 %  
35-44 let2111,67 %8,47 %  
45-54 let126,67 %4,84 %  
55 a více let52,78 %2,02 %  

Graf

25. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka9452,22 %37,9 %  
Zaměstnaný/á6536,11 %26,21 %  
Nezaměstnaný/á95 %3,63 %  
Podnikatel/ka73,89 %2,82 %  
Důchodce52,78 %2,02 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou10759,44 %43,15 %  
Vysokoškolské5530,56 %22,18 %  
Základní84,44 %3,23 %  
Střední škola bez maturity84,44 %3,23 %  
Jiné21,11 %0,81 %  

Graf

27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000 Kč8949,44 %35,89 %  
20 000-24 999 Kč2614,44 %10,48 %  
10 000-14 999 Kč2513,89 %10,08 %  
15 000-19 999 Kč2011,11 %8,06 %  
25 000-29 999 Kč105,56 %4,03 %  
30 000 a více Kč105,56 %4,03 %  

Graf

28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 000-99 999 obyvatel4927,22 %19,76 %  
1000-9 999 obyvatel4223,33 %16,94 %  
100 000 a více obyvatel4122,78 %16,53 %  
10 000-49 999 obyvatel2614,44 %10,48 %  
Méně než 1000 obyvatel2212,22 %8,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?

  • odpověď Slevomat.cz:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava a volný čas na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=2 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automobily na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000-24 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000-29 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)=6 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.

8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.

  • odpověď Možnost volby platby a dopravy=7:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).

10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=3 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=2 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotnické potřeby na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000-29 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1000 obyvatel na otázku 28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)=6 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.

11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.

  • odpověď Garance vrácení peněz=7:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
  • odpověď Možnost volby platby a dopravy=7:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
  • odpověď Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
  • odpověď Snadná komunikace a technická podpora=7:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
  • odpověď Snadnost procesu objednávky=7:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
  • odpověď Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.

15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotnické potřeby na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000-29 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)=6 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása, zdraví a relax na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1000 obyvatel na otázku 28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemovitosti na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 000 a více obyvatel na otázku 28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500-999 Kč na otázku 6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?

16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

  • odpověď Ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=3 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?

21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?

  • odpověď Ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).

23. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása, zdraví a relax na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 let na otázku 24. Jaký je Váš věk?

24. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 15-24 let:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 25. Jste:

25. Jste:

  • odpověď Student/ka:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-24 let na otázku 24. Jaký je Váš věk?
  • odpověď Zaměstnaný/á:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 let na otázku 24. Jaký je Váš věk?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 000-19 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupil/a jste už někdy na slevovém portálu?

2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?

3. Jak často navštěvujete slevové portály?

4. Jak často nakupujete na slevových portálech?

5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?

6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?

7. Jakou finanční částku utratíte celkově za rok na slevových portálech?

8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.

9. Vyberte 3 položky, které jsou pro Vás nejdůležitější u slevových portálů.

10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?

11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.

12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?

15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?

16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).

18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?

22. Co na slevových portálech postrádáte?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaký je Váš věk?

25. Jste:

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?

28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupil/a jste už někdy na slevovém portálu?

2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?

3. Jak často navštěvujete slevové portály?

4. Jak často nakupujete na slevových portálech?

5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?

6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?

7. Jakou finanční částku utratíte celkově za rok na slevových portálech?

8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.

9. Vyberte 3 položky, které jsou pro Vás nejdůležitější u slevových portálů.

10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?

11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.

12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?

15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?

16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).

18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)

21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?

22. Co na slevových portálech postrádáte?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaký je Váš věk?

25. Jste:

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?

28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Závodník, Š.Spokojenost se slevovými portály (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://46402.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.