Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
rád bych Vás požádal o vyplnění následujícího dotazníku. Jsem studentem třetího ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TUO a tento dotazník poslouží jako podklad pro zpracování mé bakalářské práce na téma "Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů". Dotazník je anonymní a zabere Vám jen pár minut.
Děkuji za Vaši ochotu a spolupráci.
Šimon Závodník
Odpovědi respondentů
1. Nakoupil/a jste už někdy na slevovém portálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
180
72,58 %
72,58 %
Ne
69
27,82 %
27,82 %
2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevomat.cz
160
88,89 %
64,52 %
Pepa.cz
35
19,44 %
14,11 %
Vykupto.cz
35
19,44 %
14,11 %
Hyperslevy.cz
25
13,89 %
10,08 %
NakupVAkci.cz
8
4,44 %
3,23 %
skrz.cz
6
3,33 %
2,42 %
slevin.cz
4
2,22 %
1,61 %
berslevu.cz
2
1,11 %
0,81 %
slevici.cz
1
0,56 %
0,4 %
amplion.cz
1
0,56 %
0,4 %
vyhodnacena.cz
1
0,56 %
0,4 %
zbozomat.cz
1
0,56 %
0,4 %
mistrslev
1
0,56 %
0,4 %
Zlateslevy.cz
1
0,56 %
0,4 %
sleviste
1
0,56 %
0,4 %
navštěvuju stránky, které sbírají všechny portály
1
0,56 %
0,4 %
3. Jak často navštěvujete slevové portály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za měsíc
57
31,67 %
22,98 %
Jednou za čtvrt roku
35
19,44 %
14,11 %
Nejméně 4x měsíčně
29
16,11 %
11,69 %
2-3x týdně
24
13,33 %
9,68 %
Jednou za půl roku
19
10,56 %
7,66 %
Každý den
9
5 %
3,63 %
Jednou za rok
7
3,89 %
2,82 %
4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za čtvrt roku
60
33,33 %
24,19 %
Jednou za rok
42
23,33 %
16,94 %
Jednou za měsíc
38
21,11 %
15,32 %
Jednou za půl roku
36
20 %
14,52 %
Nejméně 4x měsíčně
4
2,22 %
1,61 %
5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cestování
49
27,22 %
19,76 %
Jídlo a pití
34
18,89 %
13,71 %
Krása, zdraví a relax
26
14,44 %
10,48 %
Zábava a volný čas
25
13,89 %
10,08 %
Oblečení
17
9,44 %
6,85 %
Sport
10
5,56 %
4,03 %
Šperky, hodinky a ostatní zboží
9
5 %
3,63 %
Ostatní služby (kina, jazykové kurzy...)
3
1,67 %
1,21 %
šperky,oblečení,cestování
1
0,56 %
0,4 %
Fotografie
1
0,56 %
0,4 %
rovnoměrně: zábava avolný čas, sport, jídlo a pití, cestování, krása a zdraví, oblečení
1
0,56 %
0,4 %
kuchyně
1
0,56 %
0,4 %
dárky
1
0,56 %
0,4 %
Kombinace uvedených
1
0,56 %
0,4 %
domácí mazlíčci
1
0,56 %
0,4 %
6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 500 Kč
75
41,67 %
30,24 %
500-999 Kč
61
33,89 %
24,6 %
1000-1999 Kč
25
13,89 %
10,08 %
Více než 2000 Kč
19
10,56 %
7,66 %
7. Jakou finanční částku utratíte celkově za rok na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1000-1999 Kč
60
33,33 %
24,19 %
2000-4999 Kč
56
31,11 %
22,58 %
Méně než 1000 Kč
49
27,22 %
19,76 %
Více než 5000 Kč
15
8,33 %
6,05 %
8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1 = nejméně důležité, 7 = nejdůležitější
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
19. Jaký důvod měla Vaše nespokojenost na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepřesnost nabídek
4
50 %
1,61 %
Nespolehlivý poskytovatel
2
25 %
0,81 %
dodani jineho zbozi a velmi laxni pristup k reklamaci ktera i po 3mesicich neni vyresena!
1
12,5 %
0,4 %
nejsem nespokojená
1
12,5 %
0,4 %
20. Co následovalo po Vaší nespokojenosti na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklamace
4
50 %
1,61 %
Neřešil/a jsem
2
25 %
0,81 %
Vrácení peněz
1
12,5 %
0,4 %
nebyla jsem nespokojená
1
12,5 %
0,4 %
21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
78
84,78 %
31,45 %
Ne
14
15,22 %
5,65 %
22. Co na slevových portálech postrádáte?
(označte alespoň 1 a maximálně 3 položky)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Knihy
68
37,78 %
27,42 %
Elektronika
49
27,22 %
19,76 %
Slevy na pohonné hmoty
49
27,22 %
19,76 %
Zdravotnické potřeby
28
15,56 %
11,29 %
Automobily
18
10 %
7,26 %
Rostliny
17
9,44 %
6,85 %
Alkohol
16
8,89 %
6,45 %
Nemovitosti
16
8,89 %
6,45 %
Cigarety
11
6,11 %
4,44 %
NIC
5
2,78 %
2,02 %
Je tam vše, o co se zajímám
1
0,56 %
0,4 %
nevím, nic mě nanapadá
1
0,56 %
0,4 %
nic mi neschází
1
0,56 %
0,4 %
vstupenka na kulturní akce
1
0,56 %
0,4 %
kynologicke obleceni a sportovni potreby
1
0,56 %
0,4 %
vše co potřebuji portály nabízejí
1
0,56 %
0,4 %
nic, zboží je beztak všechno z Číny jen předražené takže už nakupuju přímo tam
1
0,56 %
0,4 %
fitness a vše kolem něj od suplementu po ruzné sportovní akce
1
0,56 %
0,4 %
Nevím
1
0,56 %
0,4 %
běžné jídlo, třeba sleva na kilo cukru.
1
0,56 %
0,4 %
nic nepostrádám
1
0,56 %
0,4 %
23. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
133
73,89 %
53,63 %
Muž
47
26,11 %
18,95 %
24. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-24 let
98
54,44 %
39,52 %
25-34 let
44
24,44 %
17,74 %
35-44 let
21
11,67 %
8,47 %
45-54 let
12
6,67 %
4,84 %
55 a více let
5
2,78 %
2,02 %
25. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student/ka
94
52,22 %
37,9 %
Zaměstnaný/á
65
36,11 %
26,21 %
Nezaměstnaný/á
9
5 %
3,63 %
Podnikatel/ka
7
3,89 %
2,82 %
Důchodce
5
2,78 %
2,02 %
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední škola s maturitou
107
59,44 %
43,15 %
Vysokoškolské
55
30,56 %
22,18 %
Základní
8
4,44 %
3,23 %
Střední škola bez maturity
8
4,44 %
3,23 %
Jiné
2
1,11 %
0,81 %
27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 10 000 Kč
89
49,44 %
35,89 %
20 000-24 999 Kč
26
14,44 %
10,48 %
10 000-14 999 Kč
25
13,89 %
10,08 %
15 000-19 999 Kč
20
11,11 %
8,06 %
25 000-29 999 Kč
10
5,56 %
4,03 %
30 000 a více Kč
10
5,56 %
4,03 %
28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
50 000-99 999 obyvatel
49
27,22 %
19,76 %
1000-9 999 obyvatel
42
23,33 %
16,94 %
100 000 a více obyvatel
41
22,78 %
16,53 %
10 000-49 999 obyvatel
26
14,44 %
10,48 %
Méně než 1000 obyvatel
22
12,22 %
8,87 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábava a volný čas na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=2 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automobily na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000-24 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000-29 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)=6 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
odpověď Možnost volby platby a dopravy=7:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=3 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=2 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotnické potřeby na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000-29 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1000 obyvatel na otázku 28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)=6 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
odpověď Garance vrácení peněz=7:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
odpověď Možnost volby platby a dopravy=7:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
odpověď Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
odpověď Snadná komunikace a technická podpora=7:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
odpověď Snadnost procesu objednávky=7:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
odpověď Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotnické potřeby na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000-29 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Provozovatel portálu (NakupVAkci, Slevomat, Vykupto...)=6 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása, zdraví a relax na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1000 obyvatel na otázku 28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=5 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemovitosti na otázku 22. Co na slevových portálech postrádáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=4 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 000 a více obyvatel na otázku 28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500-999 Kč na otázku 6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?
16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
odpověď Ano:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=3 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
odpověď Ano:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference (rodina, přátelé, veřejnost)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné webové stránky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka trvání voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garance vrácení peněz=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost volby platby a dopravy=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost procesu objednávky=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířka nabídky=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná komunikace a technická podpora=5 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=4 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše slevy u voucherů=6 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
23. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost (z vlastní zkušenosti nebo rodiny)=7 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása, zdraví a relax na otázku 5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky na portálech=3 na otázku 11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreativita serverů (nové funkce, zákaznické kluby)=3 na otázku 17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 let na otázku 24. Jaký je Váš věk?
24. Jaký je Váš věk?
odpověď 15-24 let:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 25. Jste:
25. Jste:
odpověď Student/ka:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-24 let na otázku 24. Jaký je Váš věk?
odpověď Zaměstnaný/á:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 let na otázku 24. Jaký je Váš věk?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 000-19 999 Kč na otázku 27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nakoupil/a jste už někdy na slevovém portálu?
2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?
3. Jak často navštěvujete slevové portály?
4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?
7. Jakou finanční částku utratíte celkově za rok na slevových portálech?
8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
9. Vyberte 3 položky, které jsou pro Vás nejdůležitější u slevových portálů.
10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?
11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?
16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
22. Co na slevových portálech postrádáte?
23. Jaké je Vaše pohlaví?
24. Jaký je Váš věk?
25. Jste:
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nakoupil/a jste už někdy na slevovém portálu?
2. Které slevové portály navštěvujete nejčastěji?
3. Jak často navštěvujete slevové portály?
4. Jak často nakupujete na slevových portálech?
5. Jakou kategorii nákupů využíváte na slevových portálech nejčastěji?
6. Jakou finanční částku na 1 nákup průměrně utratíte na slevovém portálu?
7. Jakou finanční částku utratíte celkově za rok na slevových portálech?
8. Ohodnoťte následující položky podle toho, jak jsou pro Vás u slevových portálů důležité.
9. Vyberte 3 položky, které jsou pro Vás nejdůležitější u slevových portálů.
10. Nakoupil/a jste někdy na Slevomatu?
11. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na Slevomatu.
12. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na Slevomatu?
15. Doporučil/a byste nákup na Slevomatu ostatním?
16. Nakoupil/a jste někdy na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
17. Ohodnoťte míru spokojenosti s následujícími faktory na ostatních slevových portálech (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz).
18. Jaká je Vaše celková spokojenost s nákupem na ostatních slevových portálech? (Pepa.cz, Nakupvakci.cz, Hyperslevy.cz, Vykupto.cz)
21. Doporučil/a byste nákup na ostatních slevových portálech ostatním?
22. Co na slevových portálech postrádáte?
23. Jaké je Vaše pohlaví?
24. Jaký je Váš věk?
25. Jste:
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
27. Do jaké kategorie z hlediska čistého měsíčního příjmu se řadíte?
28. Kolik obyvatel má Vaše město/obec?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Závodník, Š. – Spokojenost se slevovými portály (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://46402.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.