Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové komunikace společnosti Kofola a.s.

Analýza marketingové komunikace společnosti Kofola a.s.

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Frantisek Grundza
Šetření:06. 03. 2015 - 20. 03. 2015
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentem Obchodně-podnikatelské fakulty na Slezské univěrzitě v Opavě. Tímto bych vás chtěl požádat o pár minut vašeho času pro vyplnění tohoto dotazníku. Jeho výsledky budou využity pro účely mé bakalařské práce.

Děkuji Vám předem za váš čas. :)

Odpovědi respondentů

1. Pijete Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18489,32 %89,32 %  
Ne2210,68 %10,68 %  

Graf

2. Které z následujících produktů značky Kofola znáte?

Můžeme vybrat více možností

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola Originál20398,54 %98,54 %  
Kofola Citrus17283,5 %83,5 %  
Kofola višňová15977,18 %77,18 %  
Kofola bez cukru12359,71 %59,71 %  
Kofola extra bylinková8239,81 %39,81 %  
Kofola s guaranou7033,98 %33,98 %  
Kofola festiválová2914,08 %14,08 %  

Graf

3. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19695,15 %95,15 %  
Ne104,85 %4,85 %  

Graf

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize19498,98 %94,17 %  
Internet7839,8 %37,86 %  
Venku (billboard, reklama na autobusech,...)6533,16 %31,55 %  
Tisk3517,86 %16,99 %  
Rádio94,59 %4,37 %  

Graf

5. Která reklama se Vám líbila nejvíce? (Zvolte jen jednu odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční reklama s prasátkem14171,94 %68,45 %  
Nuda pláž - Naďa a Ondra157,65 %7,28 %  
Kofola bez cukru - "Milenci se milují"84,08 %3,88 %  
"Když ji miluješ" - Malý kluk a velká holka84,08 %3,88 %  
Láska není žádná věda - 50. let Kofoly73,57 %3,4 %  
Kofoláčci - Čím víc lásky rozdáš, tím víc dostaneš52,55 %2,43 %  
To neřeš52,55 %2,43 %  
Když slova nestačí, pomůže láska - "Kup cedník"42,04 %1,94 %  
Rozdíly jsou k lásce k smíchu - česko-slovenská reklama31,53 %1,46 %  

Graf

6. Setkali jste se už s novou reklamní kampaní "TO NEŘEŠ?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12865,31 %62,14 %  
Ano6834,69 %33,01 %  

Graf

7. Líbí se Vám tato nová kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10754,59 %51,94 %  
Ano8945,41 %43,2 %  

Graf

8. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

Můžete vybrat více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkávám se s ní poprvé tady v dotazníku12262,24 %59,22 %  
Televize4925 %23,79 %  
Youtube4020,41 %19,42 %  
Sociální sítě189,18 %8,74 %  
Venkovní reklama52,55 %2,43 %  
Bannery31,53 %1,46 %  

Graf

9. Víte, na co upozorňuje tato reklamní kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím12362,76 %59,71 %  
Na 0,5l PET láhev6231,63 %30,1 %  
Na novou příchuťKofoly115,61 %5,34 %  

Graf

10. Co Vás nejvíce zaujalo na této kampani?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic9850 %47,57 %  
Humor6231,63 %30,1 %  
Krátké a jednoduché GIFy (videa)3015,31 %14,56 %  
Svěžest63,06 %2,91 %  

Graf

11. Víte o nové "neřešící aplikaci", která umožňuje uživatelům vytvořit si vlastní GIF ze svého mobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18996,43 %91,75 %  
Ano73,57 %3,4 %  

Graf

12. Využili nebo využíváte tuto aplikaci ve svém mobilu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne787,5 %3,4 %  
Ano112,5 %0,49 %  

Graf

13. Tato reklamní kampaň se mi zdá:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Legrační vs. Nudná2-1-0-1-2-0.1432.98
Poutavá vs. Nezajímavá2-1-0-1-2-0.1432.98
Vhodná vs. Nevhodná2-1-0-1-2-1.1431.837
Originální vs. Neoriginální2-1-0-1-2-0.8571.837

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Zpracování reklamních spotů se mu zdá:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Profesionální vs. Amaterské2-1-0-1-2-0.5261.106

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout jí opakovaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13769,9 %66,5 %  
Ano, ale reklamu jsem nehledal/a4020,41 %19,42 %  
Ano, reklamu jsem si pustil/a opakovaně199,69 %9,22 %  

Graf

16. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola ? (Seřaďte od 1 do 5, kde 1 je nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pohoda2.2621.465
Láska3.011.825
Tradice2.0681.694
Přátelství2.6751.55
Zábava2.5581.722

Graf

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16278,64 %78,64 %  
Muž4421,36 %21,36 %  

Graf

18. Zařaďte se prosím do příslušné věkové skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 30 let17082,52 %82,52 %  
31 a více let3316,02 %16,02 %  
do 14 let31,46 %1,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Setkali jste se už s novou reklamní kampaní "TO NEŘEŠ?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 8. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

7. Líbí se Vám tato nová kampaň?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [2-1-0-1-2] Amaterské: 2 na otázku 14. Zpracování reklamních spotů se mu zdá:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 10. Co Vás nejvíce zaujalo na této kampani?

15. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout jí opakovaně?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [2-1-0-1-2] Amaterské: 1 na otázku 14. Zpracování reklamních spotů se mu zdá:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete Kofolu?

2. Které z následujících produktů značky Kofola znáte?

3. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj Kofola?

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (můžete vybrat více odpovědí)

5. Která reklama se Vám líbila nejvíce? (Zvolte jen jednu odpověď)

6. Setkali jste se už s novou reklamní kampaní "TO NEŘEŠ?

7. Líbí se Vám tato nová kampaň?

8. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

9. Víte, na co upozorňuje tato reklamní kampaň?

10. Co Vás nejvíce zaujalo na této kampani?

11. Víte o nové "neřešící aplikaci", která umožňuje uživatelům vytvořit si vlastní GIF ze svého mobilu?

14. Zpracování reklamních spotů se mu zdá:

15. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout jí opakovaně?

16. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola ? (Seřaďte od 1 do 5, kde 1 je nejvíce)

17. Pohlaví:

18. Zařaďte se prosím do příslušné věkové skupiny:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete Kofolu?

2. Které z následujících produktů značky Kofola znáte?

3. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj Kofola?

4. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu? (můžete vybrat více odpovědí)

5. Která reklama se Vám líbila nejvíce? (Zvolte jen jednu odpověď)

6. Setkali jste se už s novou reklamní kampaní "TO NEŘEŠ?

7. Líbí se Vám tato nová kampaň?

8. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

9. Víte, na co upozorňuje tato reklamní kampaň?

10. Co Vás nejvíce zaujalo na této kampani?

11. Víte o nové "neřešící aplikaci", která umožňuje uživatelům vytvořit si vlastní GIF ze svého mobilu?

14. Zpracování reklamních spotů se mu zdá:

15. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout jí opakovaně?

16. S čím si spojíte nejvíce značku Kofola ? (Seřaďte od 1 do 5, kde 1 je nejvíce)

17. Pohlaví:

18. Zařaďte se prosím do příslušné věkové skupiny:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Grundza, F.Analýza marketingové komunikace společnosti Kofola a.s. (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://46707.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.