Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské preference: Káva a já

Spotřebitelské preference: Káva a já

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jaromír Chomout
Šetření:07. 03. 2015 - 09. 03. 2015
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):32 / 27.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den. Jsem student 5. ročníku vysoké školy s ekonomickým zaměřením. Tento dotazník slouží jako praktická část výzkumu týkající se spotřebního chování u určitých druhů výrobků. Ma sice 31 otázek, ale díky tomu, ze otázky jsou zaškrtávací, bude vyplnění trvat maximálně pár minut. 

Odpovědi respondentů

1. Pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11880,27 %80,27 %  
ne2919,73 %19,73 %  

Graf

2. Jaký druh kávy si kupujete domů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
instantní7462,71 %50,34 %  
zrnkovou2117,8 %14,29 %  
mletou1311,02 %8,84 %  
kapsle do kavovaru21,69 %1,36 %  
Kapsle10,85 %0,68 %  
v kapslich10,85 %0,68 %  
nespresso kapsle10,85 %0,68 %  
nekdy zrnkovou nekdy instantni10,85 %0,68 %  
Nespresso10,85 %0,68 %  
mletou i instantní10,85 %0,68 %  
Takový ty kapsle 10,85 %0,68 %  
Instantní a mletou. 10,85 %0,68 %  

Graf

3. Jaké faktory jsou pro Vás stěžejní při výběru kávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka7261,02 %48,98 %  
cena6555,08 %44,22 %  
doporučení/recenze4739,83 %31,97 %  
země původu2218,64 %14,97 %  
chuť1411,86 %9,52 %  
obal75,93 %4,76 %  
certifikace původu75,93 %4,76 %  
zkusenost21,69 %1,36 %  
zkušenost10,85 %0,68 %  
KVALITA, zkusenost10,85 %0,68 %  
chuť, vůně10,85 %0,68 %  
své zkušenosti10,85 %0,68 %  
druh kávy, její kvalita10,85 %0,68 %  
zkušenost s chutí10,85 %0,68 %  
složení kávy10,85 %0,68 %  
zkušenost - mam sve oblibene kavarny a vim, ze jdu na jistotu10,85 %0,68 %  
Chuť!!?! 10,85 %0,68 %  
Chuť. 10,85 %0,68 %  
kvalita, případně chuť - předchozí zkušenost10,85 %0,68 %  
datum sklizně, oblast pěstování, datum pražení10,85 %0,68 %  
zkušenost, druh kávy10,85 %0,68 %  

Graf

4. Jaká značka kávy je Vaše oblíbená?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.....

asi nemám oblíbenou značku. Nejčastěji ale kupuji Nescafé.

brazilská, kolumbijská

Carte Noire

Carte Noire

cerstva kava, gills, bazzara

Coffee Source

Davidoff

davidoff, nescafe

Dnes kafe.

Dolce gusto

Douwe Egberts

Douwe Egberts

Douwe egberts

douwe egberts

Fair trade,mamma coffe

Illy

Illy

illy a mleté kávy ze specializovaných obchodů

Illy, Tschibo,

Jacobs

jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs

Jacobs Gold

jacobs velvet

Jacobs Velvet

Jacobs Velvet

Jacobs Velvet

Jacobs Velvet

Jacobs Velvet

Jacobs Velvet

Jacobs velvet

Jacobs Velvet

Jacobs Velvet, Tchibo

Jihlavanka

jihlavanka, nescafé

Jsou to náročné názvy, které si nepamatuji a poznávám svou kávu podle obalu v kavárnách a cukrárnách

Kimbo

Lavaza

Lavazza Nespresso

Lavazza

Lavazza

lavazza

Lavazza

Lavazza

lavazza, illy, Melangerie Brazil Blend (Lidl)

Lavazza, Segafredo

Nescafe

Nescafé

Nescafé

Nescafe

Nescafe

Nescafe

Nescafe

Nescafe

Nescafé

Nescafe

Nescafe

Nescafe

Nescafé

Nescafé

Nescafé

Nescafe

Nescafé

Nescafe

Nescafe

Nescafé

Nescafe

Nescafe

Nescafé

Nescafé Creame

Nescafe Gold

Nescafé, Jacobs

Nescafe, jacobs

Nescafé, Tchibo

nespresso

oxalis

pokud je otázka mířena na nákup kávy domů, nemám favorita.

segafredo

segafredo

Segafredo

Segafredo

Starbucks

Tchibo

Tchibo

Tchibo

Tchibo

Tchibo

Tchibo

Tchibo

Tchibo - african blue.

Tchibo Vienna Melange

Tchibo, Hausbrandt

Tchibo, Nescafe

Tschibo, Nescafe

Už si to nepamatuju

Velvet

Velvet

Velvet

Velvet

Velvet

Velvet

Velvet

Velvet

zelená z Lidlu

Značka kávy nerozhoduje, klasická a kmoditní je hnus, výběrová je lež. Chutná mi káva z domácích pražírenm které si ji jsou schopny dovézt přímo z trhů v Hamburku v přístavu a tady upražit dle jejího původu a charakteristiky. Dobré jsou kávy Brazil Santos, Uganda Bugisu apod.

žádná konkrétní

5. Navštěvujete kavárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9277,97 %62,59 %  
ne2622,03 %17,69 %  

Graf

6. Kterou kavárnu máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

asi nemám

Atlantis

Budík v Táboře, Propaganga v Praze

Café Atlantis - Tábor

Café Louvre

Cafe Louvre

Carbon

Costa

Costa - Starbucks

Costa cafe

Costa Coffe

Costa coffe

costa coffee

Costa coffee

Croscaffe

Cross cafe

Cross cafe

Cross Cafe

Cross cafe

Cross Café

cross cafe

Cross Cafe, Illy

Crosscafe

Crosscafé

CrossCafe.

Deserterie na Vinohradech

DK

dobrá trafika

Dobrá trafika

Dvzhh

Ema espresso bar

Et cafe

Fun Caffé Břeclav

Girafe (Praha Suchdol), CrossCafe

Heini

Choco café

kafec, falk, cat cafe, gills, park lane, v melounovem cukru... je jich moc

Kavárna Kramer, Opava

Kavárna Pražírna

Kavárna Slavie

Kavárna U Radnice Sedlčany, CrossCafe

Kávovarna

Která je nejblíž.

La Boema

La Bohéma Café, Café Louvre, Slavie

Labadia, brandys nad labem

Lagardo

Litlle Havana

malé neznámé

mám jich ráda hodně,ale žádná není oblíbená..spíše menší kavárny,než řetězce

Mamacoffee, McCafé

mammacoffe. definitivne.

McCafe

McCafé, Můj šálek kávy

modrá lavaza

Můj šálek kávy

nelze jednoznačně odpovědět

nemám nejoblíbenější

Nemám oblíbenou

nemám oblíbenou kavárnu

nemám oblíbenou kavárnu

Nemám oblíbenou, záleží jestli jdu na kávu s přáteli co jsou nekuřáci nebo kuřáci.

nemám vyloženě oblíbenou, ale preferuji ty, kde mají Lavazzu

nemám žádnou nejoblíbenější

nemám žádnou oblíbenou, rozhoduje u mě celková atmosféra té či oné kavárny

nevím

piaza d´oro

Pražírnu na Mikulášekém náměstí v Plzni, Goran kavárna na náměstí republiky, Rolnička Soběslav, JAZZ café čítárna v Praze, dobroty u Jájy a Páji v Přešticích

Presto Coffe

Ráda poznávám nové

Retezec mamma coffe

Rodinná cukrárna ve Vlašimi a DK Open v Českých Budějovicích

různé

Slagr, Tchibo

Starbucks

Starbucks

starbucks

Starbucks

Starbucks, Costa Coffee

Starbucks, Costa coffee

Starbucks, McCafé,...

Streetcafe (Plzeň)

Tchibo

Twin cafe

U Jelena - ale není nic moc

V melounovém cukru (Brno)

v Praze

Vsechny ;-)

Zadnou konkretne. Spíše malé, méně známé.

žádná mě zatím moc neoslovila

žádnou nepreferuji

7. Setkal/a jste se někdy při nákupu kávy s tímto logem?

(například země původu, odrůda, certifikace atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


ano, setkal

ne, nesetkal

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nesetkal6166,3 %41,5 %  
ano, setkal3133,7 %21,09 %  

Graf

8. Věnujete se ve svém volném čase aktivně sportu?

(aktivně = kolektivní sporty, plavání, běhání, kondiční posilování, nordwalking, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9665,31 %65,31 %  
ne5134,69 %34,69 %  

Graf

9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?

(aktivně = kolektivní sporty, plavání, běhání, kondiční posilování, nordwalking, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x týdně3233,33 %21,77 %  
3x týdně2728,13 %18,37 %  
1x týdně2425 %16,33 %  
4x týdně a více1111,46 %7,48 %  
1x za měsíc11,04 %0,68 %  
nepravidelne, jak kdy11,04 %0,68 %  

Graf

10. Navštěvujete ve svém volném čase kulturní zařízení?

(divadla, kina, výstavy, koncerty, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13189,12 %89,12 %  
ne1610,88 %10,88 %  

Graf

11. Jak často ve svém volném čase navštěvujete kulturní zařízení?

(divadla, kina, výstavy, koncerty, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně6045,8 %40,82 %  
2x měsíčně3627,48 %24,49 %  
4x měsíčně a více129,16 %8,16 %  
3x měsíčně107,63 %6,8 %  
Několikrát do roka10,76 %0,68 %  
jedenkrát za čtvrt roku10,76 %0,68 %  
1x 1/4 rok10,76 %0,68 %  
nepravidelne10,76 %0,68 %  
1x za půl roku10,76 %0,68 %  
jednou za dva měsíce10,76 %0,68 %  
1x za dva měsíce 10,76 %0,68 %  
1x pul roku10,76 %0,68 %  
1 krát za čtvrt roku10,76 %0,68 %  
méně často10,76 %0,68 %  
méně než 1x měsíčně10,76 %0,68 %  
6x do roka10,76 %0,68 %  
1x za 6 měsíců10,76 %0,68 %  

Graf

12. Setkal/a jste se s pojmem Fairtrade výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, koncept fair-trade je mi známýotázka č. 13, ano, ale nevím, o co přesně se jednáotázka č. 13, ne, nikdy jsem o něm neslyšel/aotázka č. 13, nevímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, koncept fair-trade je mi známý9061,22 %61,22 %  
ano, ale nevím, o co přesně se jedná3221,77 %21,77 %  
ne, nikdy jsem o něm neslyšel/a2114,29 %14,29 %  
nevím42,72 %2,72 %  

Graf

13. V čem přesně podle Vás spočívá charakter Fairtrade výrobků?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

???

.

....

Aby drobní vyrobci/pěstitelé dostali za produkt dost peněz a velké firmy je nemohli dusit dumpingovymi cenami.

Certifikace výrobků kávy

část ceny výrobku se dostane prvovýrobce

další lživá reklama že se černoušci budou mít lépe

Dle mého jde hlavně o podporu obchodníků z rozvojových zemí, kteří produkují tamní výrobky, především rostlinného původu, aby byli schopní tyto výrobky dostat i na vyspělé trhy.

dotace zemědělcům a výrobcům z rozvojových zemí

Ekologicky přívětivější výroba x kvalita

Fairtrade - férová výroba Je kladen důraz na dodržování kvalitních podmínek práce při výrobě, typické pro africké země. nejtypičtější fairtrade výrobky jsou káva, kakao...

Fairtrade výrobky - nejdou přes prostředníka, ale od velmi malých "výrobců" - zemědělců jdou přímo k prodeji... Jedná se o velmi malá políčka lidí, kteří za svou práci ale dostanou opravdu zaplaceno...

Fairtrade znamená poctivý obchod, tudíž si myslím, že to spočívá v dodávání kvalitních produktů zákazníkovi, ale je také zohledňován zájem prodejce (poctivá cena, zaměstnávání lidí z nižší skupin atd).

Fér odměna a podmínky pro zúčastněné pracanty, producenty, zemědělce

Fér podmínky pro výrobce i spotřebitele.

férový obchod

Férový obchod s pěstiteli / výrobci, podpora menších výrobců...

Ferovy pristup,zasady:zakaz detske prace,podpora rozvojovych zemi,dustojne pracovni prostredi apod.

férový trh, pomoc pro rozvojové země, výrobky, při které nebyla využita dětská práce, často káva, kakao

Financni podpora

jde hlavně o pomoc zemím třetího světa exportem určitých produktů do rozvinutých zemí, např. banány

Jde o obchod, kdy pěstitelé z rozvojových zemí dostávají za svou práci spravedlivou odměnu - cenu.

jde o podporu zemí třetího světa na základě spravedlivých cen

Jde o pomoc rozvojím zemím.

jde o tzv. spravedlivý obchod, za výrobek je placena taková cena, která umožní primárnímu výrobci za odměnu žít a pracovat v důstojných podmínkách

Jde o vyrobky prevazne z rozvojovych zemí. Snaha ekonomicky podporit obchod a lidi dane zeme

Jedna se o volnou příležitost

Jedná se o výrobky, při jejichž koupi má zákazník jistotu, že výrobce/pěstitel dostane částku, kterou si skutečně zaslouží.

jedná se o výrobky, u nichž mám určitou garanci, že za ně např. pěstitel kávy dostal spravedlivě zaplaceno

Jsou doveženy přím od lidí, kteří je vyrobili, takže kvalitní.

K výrobě nesmí být použita dětská práce a musí být zajištěny vhodné podmínky pro práci.

Když chci aby mým nákupem kávy rodina z Afriky, Ugandy nebo Brazílie dostala peníze za to že pěstuje a sklízí dobrou kávu, kterou buďto rovnou suší a prodává k pražení, nebo ji alespoň jen sklízí a prodává v podobě ovoce dál k sušení.

Koncept Fairtrade výrobků spočívá v obchodu za tzv. spravedlivou cenu, kde existuje mnoho podmínek způsobu výroby produktu (např. zákaz námezdní práce, zákaz dětské práce, používání gumových rukavic při nebezpečných chemikálií, demokracie, rovnost) zejm. v zemích Afriky, Asie, Latinské Ameriky. Z 52 % se jedná o produkty kávy, dále čokoláda, bavlna, tropické ovoce, řezané květiny a další. Zhruba 2,7 mil. pracovníků se věnuje tomuto obchodu.

Kvalitní bio produkty

Lidé z rozvojových zemi, dostanou za svoji praci adekvátně zaplaceno.

Malí producenti čehokoliv (kávy a jiných surovin) mají možnost dostat se na trh a jde k nim spravedlivý výtěžek z prodeje. Suroviny jsou kvalitní.

měli by splňovat některá kritéria - ekologie, spravedlivá odměna zemědělcům, není práce dětí apod.

Něco jako spravedlivý obchod, obchodníkům a farmářům z rozvojových zemích by se tím "měly" zajistit spravedlivé obchodní podmínky a hlavně ceny

nejde o výrobek, u kterého se platí "za značku", tzn. jde do obchodu rovnou od výrobce (primárního)

nejsem si jistá, nedokážu říci

Neni zde podil detske prace

Netusim

Netuším, neznám to.

nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím

nevím

Nevim

nevím :-)

nevím, když to neznám :-)

nevím, něco jako výrobky, které jsou vyrobeny bez ekonomického násilí

nevím, neznám

Nevím.

Nevím.

Nevím.

neznám výrobek

Podle názvu bych tipoval spravedlivé obchodování

Podpora exportu vyrobku z rozvojovych zemi

Podpora farmářů ze znevýhodněných zemí, zpravidla závislých na vývozu několika málo komodit (typicky káva či jiné zemědělské produkty). Spotřebitel získává jistotu o původu spotřebovaného produktu.

Podpora lidi,kteri se podileji na vyrobku,bez vykoristovani atd

Podpora malych vyrobcu, neni pouzivana detska prace

Podpora místních pracovniku

Podpora místních producentů

podpora místních zemědělců

podpora pěstitelů kávy. Podpora proti chudobě...

Podpora práce v rozvojových zemí, kdy tamní obyvatelé dostávají příležitost živit se legálně prací, za kterou jsou odměňováni a dokážou jí uživit sebe a svou rodinu

Podpora rozvoje země původu zboží - především z ekologického a ekonomického hlediska.

podpora zemědělců a drobných pěstitelů v rozvojových zemích...cena může být vyšší, ale máme jistotu, že jde k výrobci (pěstiteli) daného produktu...mělo by se tak předejít vykořisťování obyvatel rozvojových zemí..

pomáhat lidem z chudých zemí.

pomoc lidem v rozvojových zemích, jejich produkty jsou prodávany kdekoliv na světě za spravedlivou cenu (tj. jako by se jednalo o výrobek např. z US)

práce bez dětí

Práce bez otrocké práce

pracovníci vyrábějící výrobek dostanou mzdu v řádné výši a nepracují v "otrockých podmínkách" vyráběno "ekologicky"

Produkty nejsou od pěstitelů třetího světa vykupovány za podhodnocenou cenu, ale za běžnou tržní cenu.

při fairtrade spolupracují menší producenti především ze zemí třetího světa s vyspělými zeměmi/podniky/osobami. jde hlavně o podporu a poskytování lepších práv a podmínek pro dané producenty ze rozvojových zemí

Při výrobě tohoto produktu byly dodrženy veškeré pracovní podmínky u zaměstnanců, že nedošlo k vykořiťování, práci dětí a podobně...

Při výrobě výrobků, které mají tuto značku nebyla žádná osoba zneužita, např. lidé, kteří se na výrobě podíleli, dostali zaplaceno za svojí práci a k práci nebyly využity děti.

rovné výrobní podmínky, nezneužívání otrocké práce

rozvoj mezinárodních vztahů, pomocí rovnoprávnosti a ochrany přírody v dostupných cenách

snaha protlačit výrobce méně vyspělých zemí s jejich produkty, podpora těchto výrobců

spravedlivá mzda pro farmáře/obchodníky apod.

spravedlivé ceny za výrobky dle skutečné hodnoty (ne tržní)

spravedlivé odměňování a zacházení v celém výrobním řetězci

Spravedlivější distribuce ceny mezi jednotlivé části řetězce výkupu (nejen) kávy - tzn farmáři nejsou tak biti na ceně jako od velkých společností.

spravedlivou odměnu za spravedlivou práci výrobců

spravedlivý obchod

Spravedlivý obchod i pro drobné plantážníky?!

spravedlivý obchod pro všechny

Spravedlivý obchod, lidé v africe a asii nejsou vykořisťovány a jsou od nich kupovány prodkuty za adekvátní cenu

Spravedlivý obchod?? Ale vůbec netuším o co jde! :)

Spravedlivý obchod. Důstojné podmínky pro pracující lidi z různých zaostalejších zemí.

Spravedlivý obchod. Pěstitelé z Afriky dostávají za svoji práci spravedlivě zaplaceno.

Ti,co se podili napr.na pestovani plodin,ze kterych se vyrobek zpracovava,dostanou spravedlivou odmenu za svou praci

Tzv. férový obchod, má podporovat producenty z rozvojových zemích.

udrzitelna produkce fungujici na zaklade skutecnych nakladu na vyrobu a sluzby vsech zucastnenych stran

V nezneuzivani tech, kdo danou vec vypestovali/vyrobili.

V podpoře malých producentů

v podpoře zaměstnanosti v rozvojových zemích.

V tom, aby výrobci daného produktu dostali zaplaceno reálnou cenu produktu (přibližně tolik peněz, za kolik se výrobek prodává, samozřejmě s odečtením dopravy atd.). Ne jen almužnu.

V zaplacení zboží přímo pěstitelům/dodavatelům daného produktu, z rozvojových zemí, aby se tak mohli uživit a měli důstojnější podmínky pro život.

V zaruceni toho,ze pri vyrobe,pestovani i distribuci nebylo poskozeno ziv.prostredi, pouzita detska prace apod.

Ve ferovem obchodu s nizkymi cenami.

Ve smyslu, že výrobky putují od pěstitelů přímo k obchodníkům a nevstupují do obchodu faktory subdodavatelů

Ve spravedlivém přístupu k prvnímu článku výroby - pěstitelům

více se kontrolují pracovní a lidské podmínky

vydělané peníze jdou přímo farmáři

výkup výrobků za spravedlivou cenu

Vykupování výrobků přímo od výrobců nebo spolků výrobců (z jiných částí světa - nejvíce káva, banány, kakao) bez zprostředkovatelů, kteří by navyšovali cenu.

výroba výrobků je spravedlivá, lidé by měli pracovat ve přiměřených/odpovídajících podmínkách a za odpovídající mzdu

Výrobci z rozvojových zemí dostanou za svoje produkty adekvátně zaplaceno.

Výrobek pocházející přímo od výrobců z 3. světa, kde se na distribuci nepodileji velké společnosti. Tím tento malý výrobce dostane férově zaplaceno.

vyrobeno z přírodních produktů

Výrobky pocházející z rozvojových zemí, známé zákazníkovi odkud pochází a peníze z nich jdou výrobcům z těchto zemí, ne nadnárodním řetězcům

výrobky vykoupené za fér cenu od výrobců z rozvojových zemí

výrobky z farem

výrobky ze zemí třetího světa, které jsou prodávaný na rozvinutých trzích

Zadna detska prace, vse je fair

zaplacení vyrobené užitné hodnoty, bez nadcenění

zaručení částky (výkupní ceny), která jde přímo do oblasti výroby/sběru

zemědělci získávají peníze odpovídající jejich práci

že to nevyrobili dětský otroci.

že výrobci surovin dostanou zaplaceno ferovou cenu

14. Nakupujete nějaké Fairtrade výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelněotázka č. 15, ano, nepravidelněotázka č. 15, ne, nekupuji, ale o nákupu uvažujiotázka č. 16, ne, nekupuji a ani neplánujiotázka č. 16, nevímotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4329,25 %29,25 %  
ano, nepravidelně4228,57 %28,57 %  
ne, nekupuji a ani neplánuji3221,77 %21,77 %  
ne, nekupuji, ale o nákupu uvažuji2617,69 %17,69 %  
ano, pravidelně42,72 %2,72 %  

Graf

15. Jaké konkrétní Fairtrade výrobky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

banány ořechy kávu - jen v kavárnách

Banany

banány, kávu, pomeranče

caj, kafe, cokoladu

Cukr, káva, čaj, čokoláda

čaje

Čokoláda

čokoláda

čokoláda

čokoláda, káva

čokoládu

čokoládu

čokoládu

čokoládu

čokolády

čokolády Divine

čokolády, čaje, kávy...

Horké nápoje v automatu

Kafe a čokinu.

kakao, káva

Káva

káva

Káva

Káva

Kava a cokolada

káva, čaj, občas čokoláda či kosmetika.

kávu - Tchibo

kávu Tchibo, kávu v kavárnách CrosCaffe

kávu z automatu, čaje

Kávu ze školního automatu, čokoládu a jutové tašky.

kávu, čaj

kávu, čaj, některé druhy potravin

Kávu, čokoládu, ovovce, obilné výrobky

Mletá káva

Nejčastěji kávu a čokoládu

někdy tu kávu, výrobky z DM drogerie

Nepamatuji se.

Nevím konkrétně

občas čokoládu, čaj, koření nebo kávu, přesné značky si nepamatuji

Obleceni,kavu pro rodice a dalsi potraviny

ovoce, zelenina, ořechy, káva, čaj, apod.

Pouze kávu.

právě kávu

různé potraviny

x

16. Pokud byste se rozhodl/a pro koupi Fairtrade výrobku, jaký distribuční kanál byste zvolil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2928,71 %19,73 %  
v hyper/supermarketech2827,72 %19,05 %  
v běžných pultových prodejnách2423,76 %16,33 %  
v e-shopech (nákup přes internet)2120,79 %14,29 %  
ve specializovaných obchodech2120,79 %14,29 %  
tyto produkty nekupuji1413,86 %9,52 %  
při promo akcích43,96 %2,72 %  
nevím co to je, takže nemůžu odpovědět10,99 %0,68 %  

Graf

17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve specializovaných prodejnách2043,48 %13,61 %  
kavárny1736,96 %11,56 %  
v hyper/super marketech1430,43 %9,52 %  
v e-shopech (internetové obchody)1021,74 %6,8 %  
při promo akcích48,7 %2,72 %  
v běžných pultových prodejnách48,7 %2,72 %  
škola12,17 %0,68 %  
nevím12,17 %0,68 %  
ve fakultním obchodě na ekonomické fakultě v JČU12,17 %0,68 %  
při speciální akci u nás ve firmě12,17 %0,68 %  
automat s kávou máme ve škol12,17 %0,68 %  
automat na Fairtrade kávu12,17 %0,68 %  
Automat 12,17 %0,68 %  
V DM drogerii. 12,17 %0,68 %  
na bazarech12,17 %0,68 %  

Graf

18. Uveďte, který z uvedených obrázků je dle Vašeho názoru certifikační logo/značka, kterou můžete nalézt na Fairtrade výrobcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


logo číslo 1

logo číslo 2


logo číslo 5

logo číslo 3


logo číslo 4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
logo číslo 310571,43 %71,43 %  
logo číslo 51610,88 %10,88 %  
logo číslo 4128,16 %8,16 %  
logo číslo 185,44 %5,44 %  
logo číslo 264,08 %4,08 %  

Graf

19. Jak se během všedního dne nejvíce stravujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma5738,78 %38,78 %  
nelze jednoznačně určit3825,85 %25,85 %  
vařím si na celý den2919,73 %19,73 %  
v restauraci/menze/bufetu2315,65 %15,65 %  

Graf

zdravý životní styl – dodržování pestré a pravidelné stravy, pravidelné sportovní návyky, nekuřák/nekuřačka, neužívání drog

20. Řekl/a byste o sobě, že vyznáváte spíše zdravý životní styl, nebo spíše nezdravý životní styl?

(1-nezdravý životní styl, 3-neutrální, 5-zdravý životní styl)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36544,22 %44,22 %  
45235,37 %35,37 %  
21812,24 %12,24 %  
564,08 %4,08 %  
164,08 %4,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.26
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.45
Směrodatná odchylka:0.67
Medián:3
Modus:3

Graf

ekonom – rozhodování o koupi výrobku provádí zásadně na základě ceny a dostupného příjmu, a subjektivního uspokojení vlastní potřeby

21. Řekl/a byste o sobě, že jste spíše ekonom, nebo ekolog?

(1-spíše ekonom, 3-neutrální, 5-spíše ekolog)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36040,82 %40,82 %  
23825,85 %25,85 %  
12416,33 %16,33 %  
41912,93 %12,93 %  
564,08 %4,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.59
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

22. Zúčastnil/a jste se studijního/pracovního pobytu mimo Českou republiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9765,99 %65,99 %  
ano5034,01 %34,01 %  

Graf

23. V jakém státě jste se zúčastnil/a studijního/pracovního pobytu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Anglie

Anglie

Anglie

Anglie

Dánsko

Dánsko, Rakousko

Dánsko, Švédsko, Velká Británie

Dvhgv

Erasmus, Portugalsko

Florida, Velká Británie

Francie

Great Britain

Holandsko, UK

irsko

Irsko

Italie

Kanada

Kdekoli

Kypr

Loni Polsko a tedka jsem v Německu

Malta

Malta, Velká Británie, Finsko, Turecko

německo

Německo

Německo

Nizozemsko

Norsko.

Portugalsko

Portugalsko

Rakousko, nyní Německo

Řecko, Francie, UK, Nová Kaledonie

Skotsko

Slovenská republika

Slovensko

Slovensko

Svycarsko

Španělsko

Španělsko

Španělsko

Švýcarsko

Turecko, Francie

Uk

USA, Jižní Korea, Francie

Ve Španělsku

Velká Británie

Velká Británie

Velká Británie

Velká Británie, Malta

Velká Británie, Německo

Work & Travel USA, New York

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářský stupeň/humanitní zaměření5436,73 %36,73 %  
magisterský stupeň/technické zaměření2416,33 %16,33 %  
bakalářský stupeň/technické zaměření1912,93 %12,93 %  
magisterský stupeň/humanitní zaměření1812,24 %12,24 %  
bakalářský stupeň/ekonomické zaměření42,72 %2,72 %  
maturita42,72 %2,72 %  
střední21,36 %1,36 %  
Strědní škola10,68 %0,68 %  
maturitní10,68 %0,68 %  
bakalarsky stupeň ekonomicke zamereni10,68 %0,68 %  
Bc. přírodovědný10,68 %0,68 %  
kombinace výše uvedených možností10,68 %0,68 %  
10,68 %0,68 %  
střední s maturitou10,68 %0,68 %  
Bakalářský, ekonomické zaměřeni 10,68 %0,68 %  
Úplné střední 10,68 %0,68 %  
maturita na střední škole 10,68 %0,68 %  
Magisterský stupeň 10,68 %0,68 %  
BcA.umělecké zaměření10,68 %0,68 %  
bakalář - FEK10,68 %0,68 %  
doktorský stupeň, přírodovědné zaměření10,68 %0,68 %  
střední škola s maturitou 10,68 %0,68 %  
student bakalářského stupně/humanitní zaměření10,68 %0,68 %  
bakalářský stupeň, ekonomické zaměření10,68 %0,68 %  
Ph.D10,68 %0,68 %  
vyšší odborný stupeň/ekonomické zaměření10,68 %0,68 %  
bakalářský stupeň, přírodovědné zaměření10,68 %0,68 %  
maturitní zkouška/technické zaměření10,68 %0,68 %  
Bakalarsky stupen/ekonomicke zamereni10,68 %0,68 %  

Graf

25. Velikost místa Vašeho současného bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 obyvatel a více6644,9 %44,9 %  
méně než 10 000 obyvatel5537,41 %37,41 %  
10 000-19 999 obyvatel117,48 %7,48 %  
20 000 – 49 999 obyvatel96,12 %6,12 %  
50 000 – 99 999 obyvatel64,08 %4,08 %  

Graf

26. Jaký je Váš celkový měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8 000 Kč více9665,31 %65,31 %  
méně než 1000Kč149,52 %9,52 %  
2 000-3 999 Kč149,52 %9,52 %  
6 000-7 999 Kč128,16 %8,16 %  
4 000-5 999 Kč96,12 %6,12 %  
1 000-1 999 Kč21,36 %1,36 %  

Graf

27. Která z charakteristik nejlépe odráží Vaší aktuální situaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studium bez pracovního poměruotázka č. 29, studium s hlavním pracovním poměremotázka č. 28, studium s prací na dohodu (DPP, DPČ)otázka č. 28, studium s nepravidelnými brigádamiotázka č. 28, jinéotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné5235,37 %35,37 %  
studium s prací na dohodu (DPP, DPČ)3523,81 %23,81 %  
studium s hlavním pracovním poměrem2517,01 %17,01 %  
studium bez pracovního poměru1912,93 %12,93 %  
studium s nepravidelnými brigádami1610,88 %10,88 %  

Graf

28. Jaká přibližná procentní část Vašeho celkového měsíčního příjmu pochází z výdělku z pracovní činnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 50%10884,38 %73,47 %  
méně než 50 %2015,63 %13,61 %  

Graf

29. V jakém kraji v současnosti žijete?

(ve kterém kraji v rámci týdne trávíte většinu času)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hlavní město Praha5940,14 %40,14 %  
Středočeský3221,77 %21,77 %  
Plzeňský2214,97 %14,97 %  
Jihočeský128,16 %8,16 %  
Jihomoravský53,4 %3,4 %  
Pardubický53,4 %3,4 %  
Olomoucký42,72 %2,72 %  
Ústecký32,04 %2,04 %  
Moravskoslezský32,04 %2,04 %  
Zlínský10,68 %0,68 %  
Kraj Vysočina10,68 %0,68 %  

Graf

30. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10370,07 %70,07 %  
muž4429,93 %29,93 %  

Graf

31. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-259765,99 %65,99 %  
26-303423,13 %23,13 %  
36-více106,8 %6,8 %  
31-3553,4 %3,4 %  
15-1910,68 %0,68 %  

Graf

32. Kouříte v současnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12182,31 %82,31 %  
ano2617,69 %17,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký druh kávy si kupujete domů?

  • odpověď instantní:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nescafé na otázku 4. Jaká značka kávy je Vaše oblíbená?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jacobs na otázku 4. Jaká značka kávy je Vaše oblíbená?

3. Jaké faktory jsou pro Vás stěžejní při výběru kávy?

  • odpověď cena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jacobs na otázku 4. Jaká značka kávy je Vaše oblíbená?

5. Navštěvujete kavárny?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, setkal na otázku 7. Setkal/a jste se někdy při nákupu kávy s tímto logem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nesetkal na otázku 7. Setkal/a jste se někdy při nákupu kávy s tímto logem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kavárny na otázku 17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?

8. Věnujete se ve svém volném čase aktivně sportu?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x týdně na otázku 9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3x týdně na otázku 9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4x týdně a více na otázku 9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?

12. Setkal/a jste se s pojmem Fairtrade výrobek?

  • odpověď ano, koncept fair-trade je mi známý:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaných prodejnách na otázku 17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?

14. Nakupujete nějaké Fairtrade výrobky?

  • odpověď ano, nepravidelně:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hyper/super marketech na otázku 17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaných prodejnách na otázku 17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?

22. Zúčastnil/a jste se studijního/pracovního pobytu mimo Českou republiku?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-více na otázku 31. Jaký je Váš věk?

25. Velikost místa Vašeho současného bydliště?

  • odpověď méně než 10 000 obyvatel:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi logo číslo 4 na otázku 18. Uveďte, který z uvedených obrázků je dle Vašeho názoru certifikační logo/značka, kterou můžete nalézt na Fairtrade výrobcích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete kávu?

2. Jaký druh kávy si kupujete domů?

3. Jaké faktory jsou pro Vás stěžejní při výběru kávy?

4. Jaká značka kávy je Vaše oblíbená?

5. Navštěvujete kavárny?

7. Setkal/a jste se někdy při nákupu kávy s tímto logem?

8. Věnujete se ve svém volném čase aktivně sportu?

9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?

10. Navštěvujete ve svém volném čase kulturní zařízení?

11. Jak často ve svém volném čase navštěvujete kulturní zařízení?

12. Setkal/a jste se s pojmem Fairtrade výrobek?

13. V čem přesně podle Vás spočívá charakter Fairtrade výrobků?

14. Nakupujete nějaké Fairtrade výrobky?

16. Pokud byste se rozhodl/a pro koupi Fairtrade výrobku, jaký distribuční kanál byste zvolil/a?

17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?

18. Uveďte, který z uvedených obrázků je dle Vašeho názoru certifikační logo/značka, kterou můžete nalézt na Fairtrade výrobcích?

19. Jak se během všedního dne nejvíce stravujete?

20. Řekl/a byste o sobě, že vyznáváte spíše zdravý životní styl, nebo spíše nezdravý životní styl?

21. Řekl/a byste o sobě, že jste spíše ekonom, nebo ekolog?

22. Zúčastnil/a jste se studijního/pracovního pobytu mimo Českou republiku?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Velikost místa Vašeho současného bydliště?

26. Jaký je Váš celkový měsíční příjem?

27. Která z charakteristik nejlépe odráží Vaší aktuální situaci?

28. Jaká přibližná procentní část Vašeho celkového měsíčního příjmu pochází z výdělku z pracovní činnosti?

29. V jakém kraji v současnosti žijete?

30. Jaké je Vaše pohlaví?

31. Jaký je Váš věk?

32. Kouříte v současnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete kávu?

2. Jaký druh kávy si kupujete domů?

3. Jaké faktory jsou pro Vás stěžejní při výběru kávy?

4. Jaká značka kávy je Vaše oblíbená?

5. Navštěvujete kavárny?

7. Setkal/a jste se někdy při nákupu kávy s tímto logem?

8. Věnujete se ve svém volném čase aktivně sportu?

9. Jak často ve svém volném čase aktivně sportujete?

10. Navštěvujete ve svém volném čase kulturní zařízení?

11. Jak často ve svém volném čase navštěvujete kulturní zařízení?

12. Setkal/a jste se s pojmem Fairtrade výrobek?

13. V čem přesně podle Vás spočívá charakter Fairtrade výrobků?

14. Nakupujete nějaké Fairtrade výrobky?

16. Pokud byste se rozhodl/a pro koupi Fairtrade výrobku, jaký distribuční kanál byste zvolil/a?

17. Kde nejčastěji nakupujete výrobky s certifikací Fairtrade?

18. Uveďte, který z uvedených obrázků je dle Vašeho názoru certifikační logo/značka, kterou můžete nalézt na Fairtrade výrobcích?

19. Jak se během všedního dne nejvíce stravujete?

20. Řekl/a byste o sobě, že vyznáváte spíše zdravý životní styl, nebo spíše nezdravý životní styl?

21. Řekl/a byste o sobě, že jste spíše ekonom, nebo ekolog?

22. Zúčastnil/a jste se studijního/pracovního pobytu mimo Českou republiku?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Velikost místa Vašeho současného bydliště?

26. Jaký je Váš celkový měsíční příjem?

27. Která z charakteristik nejlépe odráží Vaší aktuální situaci?

28. Jaká přibližná procentní část Vašeho celkového měsíčního příjmu pochází z výdělku z pracovní činnosti?

29. V jakém kraji v současnosti žijete?

30. Jaké je Vaše pohlaví?

31. Jaký je Váš věk?

32. Kouříte v současnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chomout, J.Spotřebitelské preference: Káva a já (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://46765.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.