Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování

Nakupování

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sodoo Erdenemunkh
Šetření:27. 04. 2015 - 28. 04. 2015
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni,

prosíme Vás o pravdivé vyplnění našeho dotazníku. Tento dotazník je součástí našeho úkolu v předmětu ZSV. Chceme zjistit, jaký máte postoj k nakupování. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3284,21 %84,21 %  
Muž615,79 %15,79 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-181436,84 %36,84 %  
26-30821,05 %21,05 %  
19-25821,05 %21,05 %  
41-50410,53 %10,53 %  
31-4025,26 %5,26 %  
51-25,26 %5,26 %  

Graf

3. Jak často nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když něco potřebuji2976,32 %76,32 %  
jednou týdně513,16 %13,16 %  
jednou za měsíc25,26 %5,26 %  
jednou za dva dny menší nákup, větší jednou za dva týdny12,63 %2,63 %  
několikrát do měsíce12,63 %2,63 %  

Graf

4. Jaké produkty kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny3078,95 %78,95 %  
oblečení615,79 %15,79 %  
věci do domácnosti12,63 %2,63 %  
jak kdy12,63 %2,63 %  

Graf

5. V jakém množství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kolik je potřeba3284,21 %84,21 %  
záleží na množstevní slevě410,53 %10,53 %  
do zásob12,63 %2,63 %  
jak co12,63 %2,63 %  

Graf

6. Záleží Vám na ceně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1847,37 %47,37 %  
rozhodně ano1026,32 %26,32 %  
jak u čeho1026,32 %26,32 %  

Graf

7. Máte raději obchodní centra, nebo malé obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OC2976,32 %76,32 %  
Malé obchody513,16 %13,16 %  
Jak kdy12,63 %2,63 %  
podle toho, co potřebuji koupit12,63 %2,63 %  
je mi to jedno, střídám to12,63 %2,63 %  
podle nálady,když mám víc peněz,tak obchodní centra12,63 %2,63 %  

Graf

8. Záleží Vám na značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak u čeho3078,95 %78,95 %  
Ne718,42 %18,42 %  
Ano12,63 %2,63 %  

Graf

9. Máte raději české výrobky, nebo zahraniční?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na konkrétním výrobku2873,68 %73,68 %  
České615,79 %15,79 %  
Zahraniční25,26 %5,26 %  
je mi to jedno25,26 %5,26 %  

Graf

10. Nakupujete po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2257,89 %57,89 %  
Spíš ne718,42 %18,42 %  
Ano718,42 %18,42 %  
Ne25,26 %5,26 %  

Graf

11. Co je pro Vás při nákupu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena513,89 %13,16 %  
Kvalita 513,89 %13,16 %  
Kvalita výrobku38,33 %7,89 %  
poměr cena/kvalita25,56 %5,26 %  
Kvalita a cena12,78 %2,63 %  
cena, kvalita12,78 %2,63 %  
llll12,78 %2,63 %  
Kvalita, cena12,78 %2,63 %  
široký výběr zboží12,78 %2,63 %  
Cerstve,Hezky vypadajici12,78 %2,63 %  
ostatní odpovědi jak u čeho
Radost z nakoupených věcí
...
pohodlí, kvalita, cena
cena,kvalita
kvalita zboží
abych to měla rychle za sebou
poměr cena/výkon
kvalita za rozumnou cenu
kvalita zakoupeného zboží
Nic
poměr kvalita/cena
poměr kvality a ceny
Ochota prodávajícího
vzhled výrobku
1541,67 %39,47 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Erdenemunkh, S.Nakupování (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://46927.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.