Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image sportovního klubu (FC Baník Ostrava) - Fanoušci

Analýza image sportovního klubu (FC Baník Ostrava) - Fanoušci

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Lichnovský
Šetření:13. 03. 2015 - 02. 04. 2015
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):25 / 22.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:32,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.12:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovoluji si Vás oslovit a požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce na Ekonomické fakultě VŠB-TUO. Tématem práce je Analýza image sportovního klubu.

Dotazník je anonymní a informace získané z dotazníku budou sloužit pro mou práci a následnou prezentaci výsledků.

 

Předem děkuji za Váš čas při vyplnění tohoto dotazníku,   

                                                                                                                                                     Marek Lichnovský

Odpovědi respondentů

1. Co se vám vybaví, když se řekne Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bazaly1710,12 %10,12 %  
fotbal1710,12 %10,12 %  
fotbalový klub84,76 %4,76 %  
fanoušci42,38 %2,38 %  
Ostrava31,79 %1,79 %  
srdeční záležitost31,79 %1,79 %  
Hrdost31,79 %1,79 %  
Tradice31,79 %1,79 %  
Domov 21,19 %1,19 %  
fans21,19 %1,19 %  
ostatní odpovědi laska
Tradice, Fanoušci
srdcova zalezitost
Oblíbený klub, zábava
fanoušci, hrdost, ostrava
hráčské ikony Baníku - Svěrkoš, Baroš, Lukeš, Jankulovski...
Fotbalový klub s bohatou historií
Jak natěšený jedu na zápas.
Baník pičo
hajzlové výtržnický
Modrá barva, bazaly...
můj klub
hrdost, síla, tradice a jedno slovo co se nehodí publikovat
Zábava, adrenalin, napětí, výjezdy, srdeční záležitost, sport
Klub s nejlepšími fanoušky
fotbal, emoce, spousta známých
Srdcová záležitos
Bazaly, fotbal, fanoušci, atmosféra
fotbal, hrdost, zábava, Ostrava, vztah k regionu
Tradice, fandění, láska
Show
tradiční slezský prvoligový klub, nejlepší výjezdová skupina fanoušků, Bazaly
fanoušci, Bazaly
Tradice,čest,hrdost
rodina, srdceční záležitost
Srdcová záležitost
Mistrovský titul, věrní fanoušci, kvalitní mládež
Bazaly, fanousci
Fotbalový klub, na jehož zápasy už nějakou dobu chodím a mám k němu velmi blízký vztah. Dalo by se říct, že je to sousloví, které symbolizuje můj koníček.
Fotbal, Bazaly, rok 2004
Nejlepší klub na Moravě
Spousta krásných zážitků, lidi, které mohu pokládat za své přátelé ač je vidím třeba poprvé v životě, tradici, hrdost na Slezský národ. Nekonečná dávka emocí, radosti, smutku, štěstí.
srdeční zaležitost, lefendy
Milan Baroš,Svěrki
muj zivot
fanoušci, domov, kotel, Fotbal
Klub
Bazaly, Milan Baroš
Bary, Kečup, Bolf..
fotbal, Bazaly, alkohol
oblíbený klub
znak a fanoušci
fenomén
rodina, můj svět, můj život
futbalovy klub
Fotbalový klub s tradicí
bazaly,baroš,fotbal
Bazaly, fanoušci, atmosféra, Ostrava
hrdost,zážitky,adrenalin
Baník pyčo!!!
Radek Slončík, Michal Šafarčík, René Bolf, PETERA
atmosféra
Klub mého srdce.
Tradice; Boj za modrobílý dres v 70.-80. letech; 32 tisíc lidí + lidi na stromech; E. Hadamczik
Sportovní klub,který jde poslední dobou ke dnu kvůli vedení
Ještě pár let zpátky radost ze života - dneska pouze trápení a zmar.
Ikona Ostravy.
Milan Baroš , ultras fanoušci , super atmosfera na výjezdech , mraky policajtů a zachraných složek
Mistrovský titul,hráči pro repre-Baroš,Jankulovski,Galásek,Pokřiky-Baník-Pičo,Rivalita se Spartou
Fans, Bazaly
ostravský fotbalový klub
Vernost
Slezsko
historie
Stadion Bazaly
Atmosféra na Bazalech
historie, symbol Ostravy, reprezentace regionu i ČR
Nejlepší klub v republice. Atmosféra. Bazaly.
nejlepší u nás
Tradice, nejlepší fanoušci
Bazaly
Radost z titulu a sezony 2003-2004 a nasranost na současný stav
fotbal, zábava, přátelé
cely život
Tradice, Ostrava, modré srdce
Oblíbený fotbalový klub
pořádná atmosféra na stadionu
oddanost
klub mého srdce!!
Klub mého srdce :)
Bazaly. Štěstí, radost, smutek, beznaděj.
více než klub
37 let fandění, stovky skvělých zápasů, srdcová záležitost
To nejlepší mužstvo a přeci Baník pičo !
slavný fotbalový klub
Fotbal, atmosféra, srdcová záležitost
"Nejlepší u nás, Baníček nejlepší u nás..." Prostě srdeční záležitost - odmala.
Bazaly, Ostrava, kult
Chuligáni
Milan Baroš, Bazaly, fotbal
MUJ život
Hrdost, čest, Bazaly, výjezdy
hrdost a radost
Silný pojem
Mistr
moje srdeční záležitost, sportovní láska na celý život
plné Bazaly
blbé vedení
Fanoušci, fandění, stadion a klub se velkou historií.
Výjezdy
Skvěla atmosféra
nej fansouci
.
10663,1 %63,1 % 

Graf

2. Navštěvujete domácí utkání FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neotázka č. 3, Ano, kupuji si jednotlivé vstupenkyotázka č. 4, Ano, mám permanentní vstupenkuotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, kupuji si jednotlivé vstupenky7343,45 %43,45 %  
Ano, mám permanentní vstupenku5633,33 %33,33 %  
Ne3923,21 %23,21 %  

Graf

3. Z jakého důvodu nenavštěvujete domácí utkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bojkot utkání1846,15 %10,71 %  
Velká vzdálenost1333,33 %7,74 %  
Málo času37,69 %1,79 %  
nejsem velký fanoušek v kombinaci s nedostatkem času12,56 %0,6 %  
Nebaví mě12,56 %0,6 %  
Nestojí to za to12,56 %0,6 %  
Pracuji v Praze - tzn. jak velká vzdálenost, tak málo času12,56 %0,6 %  
nelibi se mi politika vedeni12,56 %0,6 %  

Graf

4. Kolik domácích utkání FC Baník Ostrava průměrně za sezonu navštívíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11-155542,64 %32,74 %  
6-103325,58 %19,64 %  
1-52922,48 %17,26 %  
Vlastní odpověď129,3 %7,14 %  

Graf

1- Velmi důležité, 7-Zanedbatelné

5. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás obecně důležité při návštěvě zápasu následující faktory.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Herní projev týmu2.8683.618
Cena vstupenky4.6743.305
Dostupnost prodeje vstupenek3.3264.452
Systém prodeje vstupenek3.4114.428
Zabezpečení dopravy v době zápasu4.3183.721
Technické vybavení stadionu4.1863.175
Občerstvení na stadionu3.7983.2
Pohodlí na stadionu3.9693.41
Pocit bezpečí na stadionu3.8763.954

Graf

1- Výborné, 7 - špatné

6. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Herní projev3.1862.306
Cena vstupenky3.1162.955
Dostupnost prodejen vstupenek4.1713.971
Systém prodeje vstupenek4.6594.504
Zabezpečení dopravy v době zápasu3.4962.39
Technické vybavení stadionu4.1782.503
Občerstvení na stadionu4.0852.652
Pohodlí na stadionu3.8292.591
Pocit bezpečí na stadionu2.4192.321

Graf

1- Nejvíce ovlivňuje, 7 - nejméně ovlivňuje

7. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Vedení klubu3.1673.651
Fanshop5.6611.903
Logo4.9292.793
Webové stránky5.1071.941
Herní projev2.6312.864
Vzhled stadionu4.1012.234
Fanoušci klubu2.4052.646

Graf

1- Výborné, 7 - špatné

8. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vedení klubu5.9052.681
Fanshop4.1072.346
Logo1.8871.719
Webové stránky3.442.282
Herní projev3.721.309
Vzhled stadionu3.9353.037
Fanoušci klubu2.2622.872

Graf

1- Výborně, 7 - špatně

9. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 11, 2otázka č. 11, 3otázka č. 11, 4otázka č. 11, 5otázka č. 10, 6otázka č. 10, 7otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
79757,74 %57,74 %  
62313,69 %13,69 %  
5158,93 %8,93 %  
4148,33 %8,33 %  
3116,55 %6,55 %  
242,38 %2,38 %  
142,38 %2,38 %  

Graf

10. Proč podle Vás vedení klubu neovlivňuje image pozitivně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

- Lže! - Snaží se měnit něco, co fungovalo celkem normálně - tedy prodej vstupenek. - Chová se špatně k legendám - je možné jim neprodloužit či ukončit smlouvu pokud už nemají co týmu dát, ale ne je vykopnout bez jakékoliv rozlučky. Odstavuje odborníky (např. Radek Slončík) na vedlejší kolej, místo něj do klubu riskantně bere nezkušené zaměstnance (Michal Šafarčík). - Po šlápnutí vedle s údaji jako rodné číslo klub nevyvodil žádné důsledky, Hába je pořád na svém místě. - Všechny předchozí body (i nějaké další, nemám čas se znova rozčilovat nad vším tím hnojem) způsobují znechucení a úbytek fanouškům kteří chodili pravidelně nebo měli dokonce permice. Zároveň však znemožňuje chodit svátečním fanouškům, kteří se často rozhodnou jít na fotbal na poslední chvíli podle počasí a nechtějí tajtrlíkovat někde po Nové Karolině nebo shánět lístky na netu (zejména starší fanoušci). - Připadají mi horší než Petera, který chtěl velký úspěch, ale nerozuměl vedení klubu a dojel na to. Při útěku pobral co se dalo. Zatímco Šafarčíkovci klub pomalu rozebírají a vysávají, udělají vždy dva až tři kroky ke dnu, pak jeden zpět. Působí dojmem, že vědí co dělají, snaží se vysomrovat od všech dotace, aby Baník žil o pár sezon déle a mohli ho vysát až po uklízečku. A ohánějí se tím, že ho zachránili. Jenže nebyli sami, byl u toho i Lukeš, Baroš, Adámek, Nohavica, lhář Kajnar s městem, fanoušci...ti všichni vytvořili tlak (asi i kapry). Takže Šafarčík si nemůže dělat s Baníkem co chce on sám, z morálního hlediska by měl taky minimálně přemýšlet o tom, co by chtěli ti ostatní. Bohužel z právního to byl on, kdo koupil Baník za pár šupů i s dluhama, neriskoval nic, s pomocí prodejů a města ho oddlužil, aby na něm teď jen vydělával.

.

.

...

adresnost

Amaterismus

Amatérské řešení situací, amatérský chod klubu, neshoda s fanoušky

Amatérské vedení klubu.Špatná komunikace.Nezájem o fanoušky.

Arogantni chovani Lziva prohlaseni Zhorseni pristupu na stadion Otevreny medialni boj s byvalymi hraci a vyznamnymi lidni z regionu

bo je to banda ignorantů

Bo je to banda lhářů, zlodějů ! BOJKOT !!!

Bo jsou to lopaty a podvonici !

Bo jsou to zazobani kokoti

Bo lže a krade

Bo lžou a kradou

Bo tj banda zmrdů... Zbytečná válka s fanoušky skrz adresný ticketing a jiné, zacházení s legendami klubu, lhaní, amatérismus při jednání s městem

Co řekne se často ukáže jako nepravda a zavádějící. Nejasná koncepce ani směřování.

Co slíbí to vzápětí poruší Neseriózní jednání se sponzory, fanoušky, městem, hráči...

dává nepravdivé informace

Dělá kroky, které pohoršují Baník např. u vedení města.

Děla z hvezd nejvetší lumpy

Dle chování klubu vůči jeho fanouškům a nehledání nějaké cesty, která bude vyhovovat oběma "táborům".

Důvody jsou veřejně známé: Například vycházení s legendami klubu; nekoncepční práce; lži; požadavky na AT; propouštění dlouholetých zaměstnanců klubu (lékař, či masér), atp.

Finanční politika a také politika příchodů a odchodů hráčů/trenérů je naprosto děsivá. Divím se, že klub ještě funguje.

Fotbalu nerozumí, podle dostupných informací z médií a okolí upřednostňuje vedení klubu vlastní osobní zájmy před zájmy klubu. Buď Fanoušci klub prakticky nezajímají nebo marketingové oddělení baníku by se mělo už probudit!

Hanba jim.

Hlavní důvod je chudoba majitele,který chce vlastnit významnou firmu,rozuměj značku,na kterou však nemá finance.V zástupu pak navazuje neznalost fotbalového prostředí,obklopení se lidmi s ještě větší neznalostí atd.

hrozná komunikace s fanoušky

Je toho mnoho, ale jeden příklad mluví za vše, kdy pan Šafarčík nakonec odmítl spolupráci s panem Hadamczikem proto,aby zůstal většinový podílník. Lojza by zvedl Baníček okamžitě,protože chce investovat a má na to. Ale když chce někdo moc nad klubem, tak proti tomu jsou i miliony,které bychom v Baníku měli, málo.

Jedná netransparentně, podniká nevýhodné kroky, nezaručuje dohled nad legálností chodu klubu a financí, není schopno řešit základní otázky ohledně ticketingu a všeobecných pravidel pro nákup vstupenek, funguje v něm vysoký amatérismus, zejména ze sportovního hlediska, ale i z hlediska marketingu či jednání se sponzory, na nejdůležitějších pozicích působí otec, manželka, syn -> není zaručené objektivní jednání.

Jednoduse uz jim neverim

Jednoduše? Současné vedení Baníku (a nejen Baníku, ale takřka všech evropských klubů) jde proti svým fanouškům. Jediná vyjímka, která mě momentálně napadá je vedení Hajduku Split, které se vždy staví za své fanoušky, dokonce odmítli nastoupit k utkání, když byl jejich fanouškům odepřen vstup na stadion. Dokud se nebude dělat v Ostravě fotbal čistě a jen pro fanoušky, tak, jak to má být, přístup vedení se nedá hodnotit kladně.

Jelikož lže fanouškům.

Jelikož podává nepravdivé informace např: přestupy hráčů.

jsou tam nekompetentní lidé a neumí komunikovat

Jsou to lumpi !

jsou to pouze obchodníci, nerespektují nic, co respektuje fanoušek

Jsou velké rozpory mezi skutečností a tím co říkají

Korupce, netransparentní platby, tunelování, zvláštní prodeje hráčů.

Křičet Baník mistr umí každý... Kdo chodil na Bazaly v době kdy se nedařilo? Právě ti navždycky věrní, navždy oddaní... Ti, ke kterým se managemant obrátil zády, když se začalo poukazovat na nesrovnalosti ve vedení klubu a na jasné otázky přišly vyhýbavé odpovědi. Proč si nemůžu koupit lístek minutu před začátkem utkání přímo na stadiónu, ale můžu si ho koupit do konce prvního poločasu v Mošnově? K takovým pak nejde mít respekt ani úctu a už vůbec je nelze vnímat pozitivně.

Kvůli neustálým sporům s fanoušky, výroky pana Háby a v neposlední řadě také záhadná filosofie vedení. (Snaží se vytřískat co nejvíce peněz, ale pak prodají hráče pod cenou kvůli vlastním chybám)

Kvůli posledním krokům,které dělá.Jak se chová k legendám klubu,rozprodej mužstva,jak se chová k Chacharům a celkovou finanční nestabilitu klubu...

Kvůli přístupu jak všeobecnému, tak k fanouškům.

kvůli špatné komunikaci s fanoušky a ne úplně korektními obchody s hráči

lhaní

lže, jde proti fanouškům, legendám, městu, některé kroky vedení jsou naprosto nelogické, mládež nemá kde trénovat...

Lže, mlží, Baník pro ně není srdcova a záležitost .

lže, mlží, dělá amatérské chyby

lži, netransparentnost, jednání s fanoušky, vystupování v médiích

Lži, polopravdy, arogance, neschopnost sebereflexe. Fanoušek až na posledním místě.

Lži, výmluvy, netransparentní jednání

Lži, žádný respekt k legendám, zacházení s fanouškem, dostupnost vstupenek před zapasem

lžou

Lžou a kradou.

mafiáni

Majitel se pustil už do "fotbalové" etapy po většinovém oddlužení klubu, na kterou ale není moc kovaný, jeho pozice je jinde, než dělat do fotbalu jako majitel klubu .... a bohužel nemá kolem sebe ve vedení ani lidi, kteří by na tom byli lépe. A snad ani mít nechce ? Nevím ... Od toho se odvíjí většina dál - někdy polopravdy a lži, sportovní strategie s otazníkem, naposled narušení vztahů s městem ....

Mizerná komunikace a PR, minimální vysvětlení vlastních kroků.

Myslím, že důvody jsou už stokrát omýlané (netransparentnost, lži a pokroucené pravdy, jednání z bývalými hráči a oporami klubu - viz vyhazovy Svěrkoše, Lukeše...), mohl bych pokračovat dlouho :)

například vyhození hráčů jako Václav Svěrkoš nebo Martin Lukeš

Nedělá fotbal pro fanoušky

nedelaji banik banikem

Nedokáží jednat v krizových situacích, chybí jim zkušenosti

Nejde mu o sportovní výkony. Neumí se postavit pseudofandům.

Nejedná s fanoušky na rovinu, vydává nepravdivé prohlášení. Nepůsobí důvěryhodně.

Nejsou to profesionálové, jde jim jen o zisk a celkově nemyslí koncepčně.

neodbornost+ neúcta k legendám klubu

nepravdivé informace

Neprofesionální vedení, válka s vlastními fanoušky, lži.

Neprůhledné, netransparentní. Přijde mi, že je pro vedení klubu jeho budoucnost, sportovní výkony, spokojenost fanoušků a hráčů až na druhém místě, za ziskem a jistotou, že mají vše podchyceno a klub jim osobně bude vydělávat, za jakoukoli cenu.

netransparentní jednání

netransparentní rozhodnutí, neprofesionální vysvětlování kroků na všech úsecích klubu

netransparentní vedení, protichůdná vyjádření, nekoordinované kroky

netransparentní, nechápe o čem je baník, chování k ikonám, arogance

Netransparentnost, lži, polopravdy, nekončepční práce s A mužstvem, neschopnost přivést silného partnera

netransparentnost, nejasné kroky, neschopnost spolupráce s bývalými hráči, kluby v regionu a fanoušky

Netransparentnost, nepřehlednost, chování vůči legendám klubu, nemluví pravdu

netransparentnost, špatný přístup k fanouškům a sponzorům (město)

Netransparetní vedení. Lidé bez zkušeností ve vedení klubu. Zacházení s legendama. Adresný ticketing atd..

Neumí dostatečně vysvětlit své kroky, případně jsou jeho kroky zbrklé a unáhlené.

neumí to a nemají zájem o to hlavní co fotbal dělá a to je divák

neumí v tom chodit,neumí komunikovat smédii,nevědí jak se zachází s legendami a směšná situace s adresným ticketingem

Neupřímné jednání, nevychází vstříc fanouškům

Neustále lži, vymluvy, polopravdy...

neustále lži, výmluvy, překrucování pravdy, házení chyb na jiné, než přiznání vlastní chyby

Nevazi si vlastnich fanousku a legend klubu.

Nezkušenost v oboru.

Nezvládá, neumí, škodí.

Ovlivňuje negativně

Ovlivňuje- předchozí otázka špatně položena

peroto

Petr Šafarčík

Podvody, lži

Prodavaji hrace, vyhodili trenera a Sverkose, malo prusvitnosti

Prodávají schopné hráče

protichůdná vyjádření do médií, amatérismus

protoze neni duveryhodne

Protože je to banda prolhanych nahrabačů peněz.

Protože je to stále ta stejná sebranka, jako za pana Petery

Protože jsou pro ně fanoušci jen 5% přijmů a kašle na ně , lžou ,nejsou schopni sehnat odpovídající partnery,kteří by byli přinosem pro klub.

Protože lže a mlží.

Protože lžou a neumí se postavit jako chlapi a říct, že to posrali! Nechají si diktovat od FAČR každý týden pokuty a nedokážou se odvolat. Je toho víc, ale nechci se rozčilovat!

Protože po svém nákupu klubu a stadionu nesčetněkrát deklarovali, jaká je špatná finanční situace, což se zkrátka muselo odrazit na image klubu. To a také sbírání béčkových hráčů shodilo Baník z pomyslného žebříčku velkoklubů pryč. Majitel nemá ambice, nemá finanční zdroje, nemá správné lidi na to, aby byl Baník velkoklub.

Protože Šafarčík je piča !

Protože to jsou v prvé řadě obchodníci a nezáleží jim na image.Jde jim hlavně o to vydělat.

protože to neumí

Provádí nesmyslné kroky, které veřejnosti špatně komunikuje

Přístup k fanouškům a hráčům

Přistupování k legendám klubu. Chování k fanouškům.

Rodinný byznys

Rozporuplne a vyhybave odpovedi na otazky fansi, prodavani hracu, spor se Sverkosem, nezaplacene najemne za stadion, vystvani legend Bolf Lukes

Rozprodej hráčů (i nad rámec obvyklý v české lize), nevyrovnané hospodaření, nekomunikativnost

spory

Svými težko pochopitelnými počiny a očividným lhaním.

špatná komunikace s fanoušky, nepravdivá vyjádření, nezkušenost s ekonomickým vedení klubu/firmy

špatna komunikace s fanoušky, rozpory s městem

špatná rozhodnutí

Špatná transparentnost vedení klubu. Nepůsobí na mě důvěryhodně.

Špatné komunikovani s fanoušky, katastrofální systém prodeje lístků, ....

špatné kroky vůči fanouškům, špatná komunikace

Špatné rozhodnutí-Výprodej hráčů

špatné vztahy s fanoušky

To je vtip?

účelné uvádění nepravd a polopravd, z toho vyplývá netransparentní přístup a chování.

V posledních letech se z Baníku stala pračka na peníze. Doposud Baník nekoupil někdo, kdo má skutečný zájem Baník vybudovat. V minulosti se to dařilo panu Hadamczikovi. Nynější vedení podsouvá na veřejnost lži a především polopravdy. Důkazem špatné image Baníku je především vztah k fanouškům a legendám klubu.

Vedení je banda arogantních hlupáků, které neustále demonstruje své diletanství téměř v každém aspektu své práce.

Vedení klubu nemá profesionálně zvládnutou komunikaci. Měli by si na to najmout nějakého odborníka a nedělat to amatérsky. Např. vyhození problémového hráče se dá řešit win-win a ještě z toho vyjít jako zachránce. Místo toho je naštvaných dost lidí....

Vedení lže!

Vedení si bohužel myslí že vystupují správně (-rozohvory v médiích, komunikace s fanoušky, různá prohlášení), ale je tomu naopak.

vedeni vubec nerozumi tomu jak vest klub jako je fcb

Výprodej hráčů

Vzhledem k jednání vedení klubu, důsledkem kterého se nám na fungování stávajícího Baníku nelíbí prakticky nic a které z dlouhodobého hlediska vylučuje jakoukoliv spolupráci, jsme se rozhodli do odvolání nenavštěvovat domácí utkání Baníku na Bazalech - tedy netvořit atmosféru, choreografie, ale také finančně nepodporovat stávající vedení a jeho počínání byť jen nákupem vstupenek. Vadí nám například: o nekompetentní a netransparentní vedení klubu (rodinný podnik, Hába, nejasní investoři) o tzv. „koncepční práce" (odvolání trenérů, enormní změny v hráčském kádru atd.) o lži a polopravdy vedení ve vztahu k fanouškům (např. v průběhu zavádění adresného ticketingu, v otázce vstupu A. Hadamczika do klubu, odchody hráčů, generální sponzor atd.) o zacházení s osobnostmi klubu (Lukeš, Svěrkoš) a vztah legend ke klubu, kdy slova chvály na stávající poměry v Baníku nenachází snad nikdo zasvěcený Jsme si vědomi dopadů, které naše rozhodnutí přinese, avšak v nastalé situaci nevidíme jiné umírněné řešení. Ostatně ticho, jak už se nejednou ukázalo, může být tou nejúčinnější zbraní. Žádáme proto všechny fanoušky, aby nás i v této chvíli podpořili svým jednáním a domácí zápasy nenavštěvovali. Hlásnou troubou nám nadále zůstanou výjezdy, na které zaměříme 100% svého úsilí. Zároveň si nedovedeme představit, že by změnu našeho postoje vyvolalo cokoliv menšího, než změna majitele, potažmo celého vedení klubu.

Z důvodu častého prodávání nejlepších hráču řekněme "za hubičku".

Zdá se mi, že tomu moc nerozumí.

Zmatené vyjádření do novin, přihlouplé jednání s městem, mizerné vztahy s fanoušky.

1 - Výborné, 7 - špatné

11. Jak byste ohodnotil/a marketingové aktivity klubu? Reklamní akce, propagace.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45633,33 %33,33 %  
33923,21 %23,21 %  
52615,48 %15,48 %  
62112,5 %12,5 %  
2148,33 %8,33 %  
7105,95 %5,95 %  
121,19 %1,19 %  

Graf

1-Výborná 7-Špatná

12. Ohodnoťte následující atributy u stadionu FC Baník Ostrava?

Pokud jste na stadionu nebyl, otázku přeskočte

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čistota4.0852.359
Modernost5.1832.601
Dostupnost2.722.36
Bezpečnost2.9512.427
Zachovalost3.9823.208
Množství stánků k občerstvení4.662.879
Množství WC4.3233.963
Pohodlí3.5952.989

Graf

Vyberte na škále, která vlastnost se k logu spíše hodí.

13. Logo klubu je podle Vás?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0b/FC_Banik_Ostrava.png - odkaz na logo FC Baník Ostrava

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
zapamatovatelné vs. obtížně zapamatovatelné1-2-3-4-5-6-71.3930.917
běžné vs. odlišné1-2-3-4-5-6-74.0543.896
moderní vs. zastaralé1-2-3-4-5-6-72.6551.655
propracované vs. jednoduché1-2-3-4-5-6-73.7623.336
barevně příjemné vs. barevně nepříjemné1-2-3-4-5-6-71.5361.213
nápadité vs. bez nápadu1-2-3-4-5-6-72.5771.827
poutavé vs. nudné1-2-3-4-5-6-72.0651.859

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Využíváte služeb fanshopu FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano – alespoň 1x za měsícotázka č. 16, Ano – alespoň 1x za 3 měsíceotázka č. 16, Ano – alespoň 1x za půl rokuotázka č. 16, Ano – alespoň 1 za rokotázka č. 16, Ano – méně než 1 za rokotázka č. 16, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4627,38 %27,38 %  
Ano – méně než 1 za rok4426,19 %26,19 %  
Ano – alespoň 1 za rok4124,4 %24,4 %  
Ano – alespoň 1x za půl roku2414,29 %14,29 %  
Ano – alespoň 1x za 3 měsíce137,74 %7,74 %  

Graf

15. Z jakého důvodu nenavštěvujete fanshop FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

..

cena, nudné nápady

dalka

Drahe ceny, nulova propagace

drahé věci

Fanshop na urovni prumeru 2.ligy

k

Kupuju věci z kotle

malý sortiment zboží, radši nakupuju u chacharů

mám své zdroje vybavení fanouška

Máme chacharwear.

musel bych se stydet,takhle fanshop rozhodne nevypada!!!!!

Nakupuji na stránkách ultras

Navštěvuji Chachar/Wear a B.O.F.C Sara. Fanshop nepatří klubu, dost nápadů je okopírovaných právě od Chachar/Wear.

Navštěvuji chachari.

Nebydlím v ČR. Na utkání lístky kupuji jinde.

Nechci podporovat Baník s vedením, které dělá ostudu SK Slezské.

Nechodím na zápasy, fanouškovské věci by mi na Baník na nic nebyly.

Nechodím na zápasy, tak proč do fanshopu?

nejsem debil

Nejsem skalní fanoušek, nikde ve městě ani od kamarádů jsem neslyšel o nějakých akcích (vím jen, že funguje ale jelikož si nehodlám kupovat dresy atp. nemám důvod zajít)

Nejsem v Ov

Nemám důvod ani peníze. Není pro mě důležité mít něco z fanshopu.

Nemám potřebu

Nemám prachy

Nemám zájem o nákup nabízeného zboží

nenavštěvuji... navštěvuji chacharwear

není třeba vše mám

Nepotřebuju věci z fanshopu a je předražený

nezaujal mne žádný produkt z ofic. fanshopu

Nezjímá mě to. Bydlím v Praze

no love, no fun

Oficiální eshop nedosahuje práce samotných fanoušků, kteří produkují svoje produkty s nápadem a fotbalovou tématikou, jenž fanoušky vystihují.

Peníze

Předražené věci bez nápadu. Raději volím alternativu Chacharwear

příliš drahé, bez nápadu

raději si vyberu něco z nabídky fanklubů - Haviřovaci, chachaři

Symboly svého klubu nosil pouze na hokeji

Škoda peněz

Velká vzdálenost, propriety objednávám přes ultras skupinu.

většina sortimentu nezajímavá, zbytek předražený

Vlastním starší dres a šálu. V šoučasné době jsem v situaci kdy spíše šetřím kde se dá a nehodlám příspívat panu Š.

vysoké ceny, slabá nápaditost suvenýrů

Vystačím si s produkcí fanoušků.

zatím nebyla potřeba

16. Co byste konkrétně změnil/a ve fanshopu FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

U

-

.

Akce pro permanentkáře, rozšíření sortimentu

asi nemám žádné speciální výhrady, možná mi přišlo lepší umístění v centru

asi nic

Asi nic, nesleduji ho

Asi nic,ale prostě nejsou finanční prostředky

At odstoupi...

bez komentáře

Bez odpovedi

Byl jsem tam snad jen jednou a to někdy loni - měl by být větší.

Cena, nápaditost.

cenny

Cenu, dostupnost produktu

Ceny

ceny

Ceny

ceny

ceny

ceny

Ceny

Ceny

ceny

ceny :)

Ceny :)

Ceny, některé ceny mi přijdou předražené.

ceny; výběr

Dotazovat se fanoušků na sortiment

dresy ve velikostech XXL a větší

Fakt těžká práce, ty holky tam vypadají, že se nudí a za chvilku usnou. Spis by se hodily do baru nez na stadion.

Fanshop je kategorie sama o sobě... Oblečení se změní max 1 krát za 2 roky a to až potom co byla předchozí sada vyprodána... žádná inovace... žádné vlajky... nic z čeho by byla cítit hrdost na tradici, či patriotismus... takže u "konkurence" s Baníkovskými doplňky nakoupíš vždy lépe...

Fanshop na ploše 3x3 metry není adekvátní klubu jakým FCB je...

grafika ...

Hlavně ceny,aby prodejní zboží,které je nevalné úrovně,odpovídalo reálné ceně

Chybí mi postranní menu s výběrem kategorií produktů. klikat na roletové menu na začátku stránky je nepohodlné.

Chybí více předmětů s logem Baníku.

Je malý

Jsem spokojen

Jsem tam jednou za rok, takže nevím.

k významu klubu, je aktuální fanshop jen taková komůrka, fanshop by měl být výstavní skříní kluby a tak by měl vypadat - v první řadě zlepšit vzhled a velikost a trošku rozšířit sortiment - třeba o smaltované cedule

kompletně překopat, zvětšit sortiment

Lepší dostupnost v centru Ostravy

lepší propagace

Lokalitu

majitele, grafika

Majitele. Chtěl bych, aby fanshop vlastnil Baník a já tak přispíval větší částkou za zakoupení klubových propriet svému klubu. Od nového majitele fanshopu jsem tam nekoupil jedinou věc. Ovšem za stavu kdy vlastníkem Baníku je Šafarčík, bych si tam nic nekoupil, ani kdyby byl fanshop vlastněn klubem.

moc nenakupuji

Možná ceny a propagaci.

Možná jen více sortimentu.

možnost objednat zboží přes net a vyzvednutí na Bazalech při zápase

nabídka je hodně ubohá

Nabídka je už širší, než bývala, takže spokojenost. Co se týče oblečení, tak preferuji ChacharWear:)

nabídka, ceny, design předmětů

nabídku sortimentu zaměřit více na "obyčejného" zakázníka, větší nabídka reklamních předmětů...

Nabídku zboží a obsluhu

Nápaditost, ceny

Nebyl jsem tam ještě, co to klub přenechal externě, tzn. neumím zodpovědně říct

nějake věci GKS KATOVICE šály trička atd

Nejde o sortiment, ten je úplně běžný. Takže na fanshopu konrétně nic.

Nejspíše bych byl pro větší spolupráci s fanshopem od Ultras, ale to nevím, jestli je možné.

Nemůžu hodnotit

Není důvod změny.

Nepoužívám ho.

Netuším

netuším, téměř nenavštěvuji

nevim

Nevím

Nevím

nevím

Nevim

Nevim

Nevim

nevím - nenavštěvuji

nevím, nemám přehled

Nevím, nenavštěvuji jej

Nevím, nikdy jsem tam nebyl

neznám, ale určitě bych zapracoval na vzhledu prodejny. Šel sem jenom okolo a jenom poutač vypadal jak z roku 1994.

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic bych neměnil

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá.

nic mě v současné době nenapadá

Nic mne nenapadá.

Nic moc

Nic, líbí se mi

Nic, vzhledem k nevyužívání

Nic,tam je to v pořádku.

nižší ceny , větší sortiment

O žádné změně nevím. Sám se spíše přikláním k fanshopu chacharwear. Jak s fanouškovským, tak oficiálním shopem jsem však spokojen.

Obmenovat sortiment

obsluhu

Od cen, produktů po styl výrobků

Otevření v době zápasu.

prodej věcí z dílny Ultras

propracovanost

Připadá mi, že poměr cena/kvalita je hrozný. Dres za tisíc korun jsou prostě šmejdy a to samé se dá říct o obyčejných tričkách.

Připojení ke klubu, větší propagaci, nekopírované věci (kromě Chachar/Wearu jsem si všiml také šal na styl Sigmy Olomouc a čepky na styl Slovanu Bratislava)

Reprezentativnejsi a vetsi prostory.

Rozšíření Fanshopu

rozšíření sortimentu oblečení vhodného k běžnému nošení, ne jen na stadion

rozšíření sortimentu, nicméně to je dvousečné, jelikož jsou k tomu zapotřebí peníze, které momentálně nejsou (málem) ani na běžný provoz klubu.

Rozšíření sortimentu, více se zaměřil na předměty denní potřeby.

Rozšíření sortimentu.

Rozšířil sortiment ... chybí mi třeba nášivky

rozšířil sortiment zboží a prostory fanshopu

slevy

Snížil ceny a rozšířil sortiment

sortiment

sortiment

Sortiment

sortiment a ceny

Sortiment ve fanshopech je velký a výrobky jsou z kvalitních materiálů. Některé zboží se mi zdá někdy předražené, ale to je zanedbatelné. Osobně bych nepotřeboval nic měnit vše mi vyhovuje.

Sortiment.

Sponzory, nižší ceny!, více akcí (1+1 zdarma apod.), zvýhodnění permanentkářů (ale takové, které by bylo vyšší, než 0,001% :)

širší sortiment

širší sortimnet

ted nevim

Trochu vylepšil nabídku produktů

V současné době asi nic - fanshop je to poslední co bych chtěl změnit v současném FCB. No vlastně pokud je tam ještě vedoucí ten arogantní mamlas z dob Petery ,tak toho vyhodit na hodinu ,ale už jsem se sním chválabochu dlouho nesetkal a holky v fanshopu bylyvždy fajn.

Velmi malý výběr. Navíc i malé zásoby. V den zápasu dres jen v jedné velikosti a v každé barvě.

Větší čísla oblečení.

Větší množství

Větší množství sortimentu.

Větší nabídka sortimentu, obsluhující personál, objasnění kdo vůbec fanshop provozuje - komu jdou tedy peníze z prodeje zboží.

Větší originalitu ( to co tam nabízí je dost nudné), omezenost sortimentu, ceny, propagaci.

Větší pestrost a výběr předmětů. Lepší dostupnost, pružnost

větší prostor

větší prostory, víc věcí, u některých věcí menší ceny.

větší sortiment

Větší sortiment

větší sortiment ve větších velikostech , ochotaa zájem obsluhujících

větší sortiment nabízeného zboží, větší prostory.

větší sortiment výrobků

Větší sortiment, více míst. (Karolina, Avion)

větší spjatost s fanoušky

Větší výběr

větší výběr oblečení, možnost zakoupit podepsane dresy, plakáty..

Větší výběr věcí, zejména dámských, příznivější ceny

Větší výběr zboží.

větší výběr, příznivější ceny

Viac dostupne mikiny a vacsia fantazia pri vyrobe mikin

Víc prostoru

Více akcí s hráči klubu

Více produktů.

více věcí

vsechno

Všechno.Amatersky vedený shop. Nedůstojné jména FCB

Vyber, odmerena obsluha ( vzhledem ke svemu povolani navstevuji mesta po cele CR a treba Olmik je docela dost pred nami)

webové stránky

zrušil!

Zrušit ho

17. Navštěvujete webové stránky klubu FC Baník Ostrava?

Jde o stránky www.fcb.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15391,07 %91,07 %  
Ne158,93 %8,93 %  

Graf

18. Co na webových stránkách nejčastěji hledáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktuality o klubu10266,67 %60,71 %  
Veškeré informace o klubu6341,18 %37,5 %  
Informace o hráčích3522,88 %20,83 %  
Výsledky utkání2415,69 %14,29 %  
Koupě vstupenek2315,03 %13,69 %  
Fotogalerie2013,07 %11,9 %  
Kontakty42,61 %2,38 %  
info o následujících zápasech10,65 %0,6 %  
rozpis zápasů10,65 %0,6 %  
rozpis utkání10,65 %0,6 %  
Články ze zápasů10,65 %0,6 %  
zmínku o fanoušcích10,65 %0,6 %  
konání zapasu, podmínky výjezdu10,65 %0,6 %  
články o zápasech, rozhovory s hráči10,65 %0,6 %  
Co zas ti mamlasi ve vedení vymysleli aby otrávili fanouškům návštěvu zápasu.10,65 %0,6 %  
diskusi ktera tam neni10,65 %0,6 %  
Přesný termín a čas utkání :)10,65 %0,6 %  
Především aktuality termínu zápasu, které se mění kolikrát těsně před zápasy.10,65 %0,6 %  
rozlosováni ligy10,65 %0,6 %  
Šafarčíkovo parte10,65 %0,6 %  
Datum zápasů10,65 %0,6 %  

Graf

19. Co Vám na stránkách www.fcb.cz chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic2617,11 %15,48 %  
Nevím74,61 %4,17 %  
Diskuze53,29 %2,98 %  
Pravda42,63 %2,38 %  
diskuzní fórum31,97 %1,79 %  
Přehlednost31,97 %1,79 %  
Nic.31,97 %1,79 %  
videa21,32 %1,19 %  
aktualizace21,32 %1,19 %  
-21,32 %1,19 %  
ostatní odpovědi nic mě teď nenapadá
soudnost
Diskuse
Aktuálnost, pravdivé zprávy pro fanoušky.
akce, kterých se účastní hráči Fc Baník Ostrava
historické statistiky, více článků
Více aktualit, zajímavostí...
Diskuzní fórum!
nevzpomínám si
Asi nic. :)
pravdomluvnost
přehlednější vysledky mládeže,soutěže o ceny
Diskuze, online rozhovory
větší přehlednost
on-line přenosy
Soutěž, která zmizela s novým vedením..
sestřihy, videa ze zápasů, zprávy o finanční situaci klubu (transparentnost)
Lepší pohled do běhu klubu/A-týmu. Videa z tréninků, občasné propagační akce ve formě videa s GoPro kamerou pořízené hráči (i při neoficiálních aktivitách) - je to vtipné, fanoušek se tak dostane blíže k hráčům a týmu.
informace o odchodu Šafarčíka a spol.
Banik TV
více fotografii
Možná častější rozhovory s hráči, více info o dění v klubu mimo před a pozápasových "analýz".
Mě osobně nic, chodím tam občas, protože nejsou zajímavé a lži nečtu, stejně jako blesk atd.!
Momentálně asi nic, stránky jsou kvalitní.
informace
více zpráv o aktualitách/zraněních
Diskuze s vedením
Live přenosy
detailnější info o hráčích
chybí například ankety které byly na dříve (hodnocení hráčů po zápase apod.) a forum
dobrá grafika
Rychleji podávané informace. Většinu informací se člověk dozví až 3 dny po tom, co je věc známa v médiích.
pravdivost článků
videa z hlediště
celkem nic
stránky nejsou responzivní, čili pro čtení z mobilu poměrně nepoužitelné
rozhovory s hráči, soutěž
narušení stereotypu-rozhovor z tiskovky před zápasem, report o zápasu a ohasy na něj, jinak se tam prakticky nic celý týden neděje.
Vše, jsou přehledné, dá se tam vše najít
přehlednější diskuze
Nic mě nenapadá.
Více informacíé ze zákulisí
Některé nedotažené rubriky (např. charakteristiky hráčů) či aktualizace, někdy "ořezané" obsahy informací, zejména u kontroverzních témat
pravdivé info
Asi nic,jen prostě mám jiné zdroje no
Aktuality z FAN zóny
Lepší propracovani stranek
Klasická diskuze,která byla nesmyslně zrušena.Dále pak rychlejší info.
Nic moc
trochu profesionality ze strany dodavatele (obrovské množství HTTP requestů, neresponzivní prezentace)
soutěže
online rozhovory, lepší informovanost o mládežnických týmech.
video sestřihy ze zápasů
Kreativita
t
blizsi kontakt s fanoušky a jejich webem
Nic.
Stránky jsou v pořádku.
Opravdu nic
Nechybí.
online video z utkání.
Streamy
Momentálně mě nic nenapadá.
více informací o jiných celcích Baníku, zejména ženy
Informace o soupeři před utkáním
Hodnocení hráčů, diskuze, větší interaktivita s fanoušky
více zpráv o hráčích, dění v klubu-denně
mladez, aktuality
mnohem více aktualit ohledně chodu klub. V 99% jsou zde informace pouze před a po utkání.
možná jednodušší přístup (přehlednější)? Více obsahu?
Odpovědi na otázky fanoušků
Detailnější a hlavně pravdivější informace o všech (sportovních) aspektech klubu.
diskuze, lepší přehlednost,občas i rychlejší aktualizace
diskuze s vedením, ne jejich onanie
Rozhovory s hráči - na facebooku jsou častěji.
diskuzní forum, známkování hráčů
Videa z tréninků, kabiny, vtípky hráčů. Chybí větší vtáhnutí fanouška do děje.
Více historie klubu, pořádná diskuse.
je tam vše co potrebuju vedet
nic,najdu tam co potřebuju
Vzpomínám, že tam kdysi před každým zápasem byla zpracována statistika zajímavostí z předchozích vzájemných utkání (poslední výsledek, datum prvního vzájemného utkání, výsledek s největším počtem vstřelených branek, návštěvnost,...), to bylo fajn.
Trošku více informací o dění uvnitř klubu, ne jen ploché tlachání o zevnějšku
TV Baník
nějaké vtipné videa z tréningu, nebo i vtipné minutky třeba před zápase, rozcvička, bago apod.
Častější aktuality
vícero aktualit z "kuchyně" klubu
Více informací o hráčích a realizačním týmu, u všech ktategorií - některé týmy nemají ani nafocené.
nic mě nenapadá
statistiky
Pravdivost informací.
Zapojení hráčů do chodu regionu (návštěva škol, účast na speciálních akcích, ...)
rychlejší dostupnost informací
více informací o mládežnický týmech
9562,5 %56,55 % 

Graf

Vyberte na škále, která vlastnost se spíše hodí pro webové stránky www.fcb.cz.

20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
adresa lehce zapamatovatelná vs. adresa nezapamatovatelná1-2-3-4-5-6-71.1310.375
přehledné stránky vs. neuspořádané stránky1-2-3-4-5-6-72.7521.755
originální vs. stereotypní1-2-3-4-5-6-73.3332.052
aktuální informace vs. pozdní, zastaralé informace1-2-3-4-5-6-73.0782.53
barevně příjemné na pohled vs. barevně rušící1-2-3-4-5-6-72.3011.609
graficky moderní vs. graficky zaostalé1-2-3-4-5-6-72.5232.04
články dobře čitelné vs. články nečitelné1-2-3-4-5-6-72.6471.875
dostatek informací vs. málo informací1-2-3-4-5-6-73.8692.911

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

1 - Výborná, 7 - špatná

21. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34325,6 %25,6 %  
43722,02 %22,02 %  
53621,43 %21,43 %  
62414,29 %14,29 %  
2169,52 %9,52 %  
174,17 %4,17 %  
752,98 %2,98 %  

Graf

22. Co byste změnil/a v klubu FC Baník Ostrava pro zlepšení image klubu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

..

Ačkoliv nesouhlasím s bojkotem, tak celé vedení i majitele. Současný stav vztahů mezi vedením a fans škodí celému Baníku nejvíc, fanoušci se změnit nedají, tedy jediné řešení je změna majitele (ačkoliv mnoho věcí udělal v Baníku dobře a vina za ony špatné vztahy zdaleka nepadá jen na jeho hlavu, fans si také nesou svůj díl).

Asi nic, fanouškem jsem za jakýkoliv situace

Baník absolutně nezvládá krizové PR a komunikaci s fanouškem obecně. Uvidíme co předvede nová ředitelka komunikace, ale pokud to bude opět jednosměrné chrlení bez prvků interakce, tak už by to asi fakt chtělo agenturu.

Brzký konec vedení a nástup nového člověka, s dobrými kontakty, vůli tvrdě pracovat, obklopit se lidmi, kteří Baníkem žijí. Lepší komunikace s fanoušky. Transparentnost klubu. Vylepšit vztahy s kluby v okolí. Výrazné zlepšení vztahu k ikonám klubu.

Daleko lepší a promyšlenější marketingovou komunikaci

Dát mě do vedení klubu. (za pár let by Baník byl tam kde má být, minimálně evropská liga)

Do struktur zapracovat osobnost futbalovu a zmenit aby nerobili futbal ty co mu nerozumeju.. klub musis mat srdci nie zarabat na nom

do vedení klubu nevidím, psát že personální změny mi bez znalostí prostředí přijde laciné Bazaly v reálném čase a také nejde rekonstruovat, zřejmě ke zlepšení image by mohl pomoct lepší fanshop a hlavně férové jednání představitelů klubu jak vůči zaměstnancům tak vůči fanouškům

Dosadil bych do vedení schopné manažery a snažil se omezit ovlivňování sportovního úseku ze strany majitelů.

herní projev, chování vedení

herní projev, vystupování a jednání vedení, úprava Bazalů

Chování vedení k fanouškům.

chovani vedeni,komunikace s fans

Informovanost veřejnosti a financích, plánech do budoucna, prodejnosti hráčů apod.

jasná dlouhodobá koncepce a vize a postupné kroky v jejím naplňování

Jednoznačně majitele,protože jaký pán,takový krám.

jednoznačně přístup vedení klubu v rámci informovanosti okolí.

Jednoznačně vedení

Ke zlepšení image klubu by pomohlo vybudování akademie pro mládež a celkově lepší podmínky pro mládež. Otevřenější komunikace vedení s fanoušky a také chování některých fanoušků klubu.

kompletní vedení

komunikace s fanoušky

Komunikace s fanoušky....

Komunikace směrem k veřejnosti. Transparentnost.

Komunikace vedení s okolím, chování některých fanoušků při venkovních zápasech

lepší informovanost fanoušků

lepší jednání s fanoušky, větší transparentnost

lepší komunikace s médii,městem a fanoušky

lepší komunikaci a pochopení fanouškovské základny.. když klub není jednotný, nikdy nebude mít kladnou image

lepší komunikaci s fanoušky, ale i širokou veřejností

Lepší komunikaci s fanoušky. Fanoušky, kteří bojkotují zápasy kvůli každé blbosti.

Lepší přehlednost dění uvnitř klubu, vysvětlení proč byly některé kroky dělány jak byly dělány a vysvětlení pomluv, které se o klubu šíří

Lepší výkon hráčů a lepší komunikace mezi vedením a fanoušky

Lepší zacházení s legendami klubu. Rekonstrukce stadionu Bazaly.

majitele

majitele :-D

Majitele + Vedení.

Majitele. Baník potřebuje majitele, který je finančně silný a může uvažovat koncepčně a ne jen se spoléhat na peníze od města a na to, že vezme odněkud hráče zadarmo a prodá ho za miliony.

Neprofesionalitu ve vedení, takový amatérizmus není snad ani v divizi a měli dostatek času si uvědomit, že to není firma jako ty, na které jsou zvyklí. Klub se určitě vede jinak. Důležitá je komunikace a nelhat lidem! Lidi nejsou hloupí, na rozdíl od vedení!

nevím

nic

Nic

nic

Nové transparentní vedení.

Nové vedení klubu...

Nové vedení, které by začalo spolupracovat s fanoušky!

Nového vysněného majitele a peníze. (+rekonstrukce Bazalů)

Novy stadion

Odchod Šafarčíkovic kliky z Baníku.

Odstranit vnitřní rozpory s fanoušky, zlepšit propagaci pozitivních věcí.

Práce s fanoušky, komunikace

Pravdomluvnost šéfů.. lepší chování se k ikonám klubu

Pristup k fanouskum.

Propagace, chovani uvnitr klubu, spojitost sfans

průhlednost klubu

Představenstvo, a i majitel to měl lépe prodat...... Zákaz vstupu těm, kteří třeba i opakovaně jen vyvolávají konflikty a jsou schopni si ničit i vlastní, posvátný stadion ...

přístup a jednání majitele klubu p. Šafarčíka

Přístup k fanouškům, podporu fanoušků

přístup k fanouškům, přístup k bývalým hráčům klubu, sportovní managment

Přístup vedení jak ke hráčům, k fanouškům i městu.

Přístup vedení, lepší fotbalový projev, méně excesů fanoušků

přivést do vedení klubu někoho, kdo by tady dal do fotbalu hodně peněz

půlku A-týmu, tím herní projev a vedení klubu

rekonstrukce stadionu Bazaly, program pro rodiny s dětmi, lepší občerstvení, tvrdý přístup k problémovým fanouškům

řikat pravdu

Sehnat silné sponzory

STADION !!! :)

to je na delsi zamysleni

transparentnost klubu, dále by se mohlo přestat lhát a kopat kolem sebe vedením, udobřit si fanoušky a neházet jim klacky pod nohy (ticketing), důstojně se loučit s legendami, pokud tedy jejich vyhazov je nezbytně nutný atd.

transparentnost vedení , zapojení legend

Transparentnost, naslouchat a zapojit legendy ( miklosko, jankul, kula, atd.)

Tvrdé zásahy proti pseudofandům a distancovat se od fanoušků dělajících bordel. Transparentnost. Je třeba vidět, že vedeníjde za sport. výsledky.

v prvé řadě vedení klubu

Vedení

Vedení

Vedení

Vedení

Vedení

vedení

vedení

Vedení

Vedení

Vedení

vedení

Vedení

Vedení

Vedení

vedeni

vedeni

vedení

Vedeni

vedení

vedení

Vedení

vedení

Vedení

Vedení

vedení

Vedení

vedení

Vedení

vedení

Vedení

Vedení

Vedení

Vedení

vedení

Vedení - opravdové vedení hodící se pro fotbalový klub, ne moderní podnikatele hledící jen na své (osobní) zisky.

Vedení :)

VEDENÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vedení by mělo urovnat spory s fanoušky, dále přestat klást překážky v nákupu vstupenek (neprodávání v den zápasu, apod.) a tím zase dostat na bazaly více lidí. Fotbal bez atmosféry není fotbal...

vedení klubu

vedení klubu

vedení klubu, fan shop

Vedení klubu, chování části fanoušků, zrekonstruoval Bazaly :)

Vedení klubu.

Vedení klubu.

vedení musí trvat na svém a nenechat se ovlivnit úzkou skupinou potížistů, kterým jde o vlastní zviditelnění ne o Baník.

Vedení u toho to všechno začíná.

vedení, klub musí koupit srdcař, nebo bohatý člověk, který zaměstná odborníky, ne pouze rodinu

Vedení, komunikaci s fanoušky, lepší prezentaci u mladých ročníků z regionu (přípravky) a snahu nalákat talenty do klubu. Dát jim takové podmínky, aby se s klubem sžili a měli ho v srdci odmala. Změnit Baník z přestupní stanice a útulku pro fotbalisty po zranění zpět na klub, který vychovává srdcaře. Hráči co projdou během 5 let 4 kluby si k Baníku těžko vypěstují silnější vztah.

Vedení, které by neplivalo na tradice ani na ty, kteří je ctí.

Vedení, které klubu prospěje, dělá mu dobré jméno a prospívá mu (viz plzeň). Stavění na tradici, dobrém jménu, moderní stadión na Bazalech, ve městě, kde má fotbal tradici a potenciál. Postupem času evropské poháry, mezinárodní zápas se skvělou atmosférou, to vše by podle mě image klubu logicky a hodně vylepšilo.

Vedení, ponechat stadion na Slezsku

Vedení:), pak by se v návaznosti na to změnily i další věci.

vedení!!!

Vedení.

Vedení.

Vedení.

Vedení.

Vedení.

Větší otevřenost klubu včetně samotných hráčů jako vzorů pro mladé kluky (uspořádání akcí). Příklad by si mohli vzít z anglické ligy, nebo NHL (Philadelfia - program pro děti s handicapem, či nemocí)

Větší otevřenost, videa z dění v klubu, rozhovory, ankety

Větší propagace po městě a MS kraji i ve formě billboardů, plakátů na jednotlivá utkání.

větší snaha o komunikaci ze strany vedení klubu

větší transparentnost a pokoru před fanoušky a vedením města či případným sponzorům

Větší transparentnost vedení, větší otevřenost klubu směrem k veřejnosti.

Víc komunikace s fanoušky a větší aktivitu.

Více moci fanouškům

Vstupenky před utkáním aby lidé neodcházeli od stadionu

vyhodil vedení

vyhral ligu

Výměna majitele klubu a alší změny v managmentu.

vymena vedeni a zmena majitele

Vyměnil vedení !

Vyměnil vedení FCB

Vyměnil vedení.

Vyměnit vedení

Vyměnit vedení a zanechání stadionu Bazaly (popř. renovace tohoto stadionu, který nemá v ČR kopii. Je pravda že dostupnost (parkovací místa apod. tady hrají velkou roli. ) Ale kdyby to místo na parkování bylo, a myslím si, že kdyby lidé chtěli (nemyslím nás normální smrtelníky), ale např. FAČR, vedení klubu, vedení města, popř. Ministerstvo školství) tak by se z Bazalů /po rekonstrukci a inovaci) stal stadion ktery by strčil do kapsy i miliardový pruser Eden. Krasná realizace stadionu.. žádná posr.ana Ivy Lane .. :-) .. bazalu je škoda.. :(

výsledky týmu

Výsledky:)

Zacházení s legendami, obsazeni ve vedeni, prodej vstupenek

zdroj financí, přístup k fans

Zlepsit transparentnost Prestat zneuzivat mestske dotace Vytvorit nejakou koncepci klubu

Zlepšení komunikace vedení s fanoušky.

zlepšení marketingu a komnikace, výměna lidi pracujících v klubu.

Zlepšil bych herní projev a hlavně bych si udobřil fanoušky !

Změna dozorčí rady, změna sportovního ředitele, změna či převedení většinového podílu na nového majitele, ztransparentnění chodu klubu a financí

Změnil bych celé vedení klubu!!!

Změnil bych vedení klubu.

změnil vedení, zakázal bych vstup některým dementním fanouškům (ne všem chacharům ani "pyrotechnikům"),

Změnu vlastníka

zrušit a nakopat do prdele

ZUSTAT NA BAZALECH

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž15290,48 %90,48 %  
Žena169,52 %9,52 %  

Graf

24. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-258148,21 %48,21 %  
26-356136,31 %36,31 %  
36-45158,93 %8,93 %  
46-5595,36 %5,36 %  
Nad 55 let21,19 %1,19 %  

Graf

25. V jakém městě bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostrava5230,95 %30,95 %  
Havířov127,14 %7,14 %  
PRAHA 74,17 %4,17 %  
Hlučín31,79 %1,79 %  
Karviná31,79 %1,79 %  
Brno31,79 %1,79 %  
Bohumin31,79 %1,79 %  
Rychvald21,19 %1,19 %  
Kopřivnice21,19 %1,19 %  
Nový Jičín21,19 %1,19 %  
ostatní odpovědi Klimkovice
Opava
Olomouc
Orlová
Frýdek-Místek
F-M
Vítkov
Harrachov
Vratimov
Jeseník
pce
Háj ve Slezsku
Ostrava !!!
Šumperk
Poniklá (okres Semily, Liberecky kraj)
Odry
Kozlovice (u Frýdku-Místku)
Horní bečva
Chlumec u Ústí nad Labem
Hať u Hlučína
... Jižní Morava ...
Morkovice
-
Dolní Benešov
weissenkirchen in der wachau,rakousko
To by Ti mohlo být jedno.
Havirov
Prostějov
Rožnov pod Radhoštěm
suchdol nad odrou
senec slovensko
Místek
Ostrava/Olomouc
Háj ve Slezku
Bolatice
brighton
Ostrava (Poruba)
Příbor
Rýmařov
Karlovy Vary
Kozmice
Pardubice
Hodonín
Kozlovice
Svycarsko
Darkovice
Brušperk
zamberk
Utrecht
Mořkov
Lipník nad Bečvou
Studénka
Novojičinsko
Hranice
Frycovice
Markvartovice
Hukvaldy
Frýdlant nad Ostravicí
Pardubický kraj :D
Ostrava, nu ni?
Albrechtice u Českého Tesina
Kozlovice (FM)
Krnov
Paskov
FM
Palkovice - aktuálně Witbank (JAR)
Krmelín
Václavovice, Ostrava-město
Horní Benešov
Petřvald
Vsetín
Nehvizdy
.
7947,02 %47,02 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Navštěvujete domácí utkání FC Baník Ostrava?

  • odpověď Ano, kupuji si jednotlivé vstupenky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-5 na otázku 4. Kolik domácích utkání FC Baník Ostrava průměrně za sezonu navštívíte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí na stadionu=6 na otázku 6. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 4. Kolik domácích utkání FC Baník Ostrava průměrně za sezonu navštívíte?
  • odpověď Ne:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bojkot utkání na otázku 3. Z jakého důvodu nenavštěvujete domácí utkání?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká vzdálenost na otázku 3. Z jakého důvodu nenavštěvujete domácí utkání?

6. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava?

  • odpověď Systém prodeje vstupenek=7:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost prodejen vstupenek=7 na otázku 6. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava?

8. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

  • odpověď Logo=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=1 na otázku 8. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.
  • odpověď Vedení klubu=7:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bojkot utkání na otázku 3. Z jakého důvodu nenavštěvujete domácí utkání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [1-2-3-4-5-6-7] málo informací: 7 na otázku 20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

9. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

  • odpověď 7:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5-6-7] stereotypní: 5 na otázku 20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [1-2-3-4-5-6-7] málo informací: 7 na otázku 20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

13. Logo klubu je podle Vás?

  • odpověď poutavé [1-2-3-4-5-6-7] nudné: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápadité [1-2-3-4-5-6-7] bez nápadu: 1 na otázku 13. Logo klubu je podle Vás?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi propracované [1-2-3-4-5-6-7] jednoduché: 1 na otázku 13. Logo klubu je podle Vás?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vedení klubu=7 na otázku 7. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

  • odpověď barevně příjemné na pohled [1-2-3-4-5-6-7] barevně rušící: 1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [1-2-3-4-5-6-7] málo informací: 1 na otázku 20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co se vám vybaví, když se řekne Baník Ostrava?

2. Navštěvujete domácí utkání FC Baník Ostrava?

3. Z jakého důvodu nenavštěvujete domácí utkání?

4. Kolik domácích utkání FC Baník Ostrava průměrně za sezonu navštívíte?

5. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás obecně důležité při návštěvě zápasu následující faktory.

6. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava?

7. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

8. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

9. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

11. Jak byste ohodnotil/a marketingové aktivity klubu? Reklamní akce, propagace.

12. Ohodnoťte následující atributy u stadionu FC Baník Ostrava?

13. Logo klubu je podle Vás?

14. Využíváte služeb fanshopu FC Baník Ostrava?

16. Co byste konkrétně změnil/a ve fanshopu FC Baník Ostrava?

17. Navštěvujete webové stránky klubu FC Baník Ostrava?

18. Co na webových stránkách nejčastěji hledáte?

19. Co Vám na stránkách www.fcb.cz chybí?

20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

21. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu?

22. Co byste změnil/a v klubu FC Baník Ostrava pro zlepšení image klubu?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Kolik je Vám let?

25. V jakém městě bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co se vám vybaví, když se řekne Baník Ostrava?

2. Navštěvujete domácí utkání FC Baník Ostrava?

3. Z jakého důvodu nenavštěvujete domácí utkání?

4. Kolik domácích utkání FC Baník Ostrava průměrně za sezonu navštívíte?

5. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás obecně důležité při návštěvě zápasu následující faktory.

6. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava?

7. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

8. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

9. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

11. Jak byste ohodnotil/a marketingové aktivity klubu? Reklamní akce, propagace.

12. Ohodnoťte následující atributy u stadionu FC Baník Ostrava?

13. Logo klubu je podle Vás?

14. Využíváte služeb fanshopu FC Baník Ostrava?

16. Co byste konkrétně změnil/a ve fanshopu FC Baník Ostrava?

17. Navštěvujete webové stránky klubu FC Baník Ostrava?

18. Co na webových stránkách nejčastěji hledáte?

19. Co Vám na stránkách www.fcb.cz chybí?

20. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek www.fcb.cz?

21. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu?

22. Co byste změnil/a v klubu FC Baník Ostrava pro zlepšení image klubu?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Kolik je Vám let?

25. V jakém městě bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lichnovský, M.Analýza image sportovního klubu (FC Baník Ostrava) - Fanoušci (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://47055.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.