Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image sportovního klubu (FC Baník Ostrava) - Nefanoušci

Analýza image sportovního klubu (FC Baník Ostrava) - Nefanoušci

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Lichnovský
Šetření:13. 03. 2015 - 03. 04. 2015
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):20 / 16.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:36,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovoluji si Vás oslovit a požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce na Ekonomické fakultě VŠB-TUO. Tématem práce je Analýza image sportovního klubu.

Dotazník je anonymní a informace získané z dotazníku budou sloužit pro mou práci a následnou prezentaci výsledků.

 

Předem děkuji za Váš čas při vyplnění tohoto dotazníku,

Odpovědi respondentů

1. Co se vám vybaví, když se řekne Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bazaly910,11 %10,11 %  
fotbal55,62 %5,62 %  
Fotbalový klub55,62 %5,62 %  
Chachaři44,49 %4,49 %  
pičo33,37 %3,37 %  
Banik pičo22,25 %2,25 %  
fanoušci22,25 %2,25 %  
vandalismus a fanoušci, jejichž primárním účelem není povzbuzení svého klubu.11,12 %1,12 %  
Ostrava11,12 %1,12 %  
bordel11,12 %1,12 %  
ostatní odpovědi fanoušci klubu (a v současnosti také ikona Milan Baroš)
rival
rivalita
Pokřik, bazaly, modrobílé šály, Baroš
Bazaly a asi nejhloupější fanoušci v lize
rozhodně fanoušci
srdce a loajalita
fotbal, Milan Baroš, Bazaly
fcb
Baroš
Ostrava, fanoušci, 14. místo, Baroš, lichna
korupce, neschopnost a idiotští fans
Vesnice
f
rvačky na stadióně a Nohavicova písnička
problemoví fanoušci
chachar vandal
Pičo!
Rival, nejhorší fanoušci v lize
úspěšný fotbalový klub
Fanoušci, Bazaly.
kotel
zasraný kreténi
fanušikovia
Banda primitivních buranů
choreo
Chachaři.
Tradicni fotbalovy klub
fanoušci, Baroš, vedení
Baník Píčo, Milan Baroš, Fanoušci, nespokojenost/rozpory fanoušků s vedením Baníku.
dementni fanousci
Fanoušci, kvalitní odchovanci, nyní i dluhy a špatní majitelé.
talent
Já nevím, klub jako takový, současný kádr, některé konkrétní zápasy (s Olomoucí, se Spartou), atributy Baníku jako Bazaly, některé ikony (Baroš, Svěrkoš), fanoušci, Nohavica.
násilnosti fanoušků.
Ožralí ultras co dělají jen škody na stadionech a ostudu nejen klubu, ale celé Ostravě. Nikdo je na stadionu nechce.
Ultras a hooligans
klub, kerý má potíže ve vedení
Milan Baroš, Nespokojení fanoušci, Bazaly
Problémy
řádění fanoušků
čutálisti, primitivní chování, policejní manévry
Hooligans a polský židi
Bída, časté střídání trenérů. klub s tradicí a super fanoušky
Znak klubu, fotbal
Baník Pyčo
chuligáni, hovada, bojkot
tradiční klub, v současnosti v krizi, fanoušci se špatnou pověstí
Pi.o, bazaly
nasili
bordel a násilí
Bazaly,fotbal.FCB
Nejlepší u nás!
hooligans
Ostrava a extrémismus
futbal
5662,92 %62,92 % 

Graf

2. Navštívil/a jste někdy domácí zápas FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6876,4 %76,4 %  
Ano2123,6 %23,6 %  

Graf

1- Výborná, 7 - špatná

3. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava ?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Herní projev4.0951.229
Cena vstupenky2.191.773
Dostupnost prodejen vstupenek2.9523.569
Systém prodeje vstupenek3.4293.959
Zabezpečení dopravy v době zápasu3.9524.236
Technické vybavení stadionu4.7623.42
Občerstvení na stadionu4.0952.658
Pohodlí na stadionu4.812.63
Pocit bezpečí na stadionu4.2864.585

Graf

1- Nejvíce ovlivňuje, 7- Nejméně ovlivňuje

4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vedení klubu3.5843.659
Fanshop5.0453.346
Logo4.3483.126
Webové stránky4.3713.245
Herní projev2.3933.654
Vzhled stadionu3.182.485
Fanoušci klubu2.4162.962

Graf

1- Výborná, 7 - špatná

5. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vedení klubu5.1912.896
Fanshop (http://www.fanshopfcb.cz)3.5731.683
Logo3.1122.909
Webové stránky (www.fcb.cz)3.3261.928
Herní projev4.0562.053
Vzhled stadionu4.6072.621
Fanoušci klubu4.0795.376

Graf

1- Výborně, 7 - špatně

6. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 8, 2otázka č. 8, 3otázka č. 8, 4otázka č. 8, 5otázka č. 7, 6otázka č. 7, 7otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72831,46 %31,46 %  
61921,35 %21,35 %  
41516,85 %16,85 %  
31415,73 %15,73 %  
577,87 %7,87 %  
255,62 %5,62 %  
111,12 %1,12 %  

Graf

7. Proč podle Vás vedení klubu neovlivňuje image pozitivně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

bo jsou to neschopní nýmandi

Bo sou to kokoti

Dělají zbytečné věci na úkor Baníku.

hlavně kvůli bankrotu a finanční injekci města

Hraci nedostavaji vyplaty Pousti vandaly na stadion

Je smutné, když je klub bez peněz, když mu musí Baroš finančně pomáhat... Nepřídává tomu ani soudní tahanice s Ličkou... Stejně tak si nemyslím, že image Baníku pomůže přesun do Vítkovic. Tradice = Bazaly. Baník by měl hrát o poháry (možná o titul), i když porazí Spartu, tak z něj mají stejně všichni srandu!

Je to tam samý blbec.

Jedná nelogicky (odvolaní Svědíka). Má špatný vztah s fanoušky I legendami klubu. Lže.

Jejich chování neprospívá klubu, ani kvalitě fotbalu

jo

jsou to blbci

Kdyby ovlivňoval pozitivně, nebyl by takový vandalismus na stadionech a více by zakazovali návštěvu stadionu fanouškům, kteří se nějakým vandalismem provinili. To by ale stálo vedení peníze a zároveň by přišli o ušlý zisk z prodaných vstupenek

Kvůli sporům s fanoušky, neopodstatněným požadavkům na osobní údaje fanoušků domácích i hostů, častými výměnami trenérů - dokonce i těch, kteří s Baníkem hrají, dle mého, nad možnosti kádru, kvůli způsobu zacházení s ikonami Baníku, lžím ohledně prodejů klíčových hráčů.

Lži, výmysly, neschopnost, podrazy

Lživá prohlášení, prodej hráčů, odchod kouče.

Naprostý nezájem o fanoušky, tragikomické chování k zaměstnancům

Nedokážou jednat s fanoušky.

Nejedná fér - některá prohlášení se během pár dní rapidně mění (neprodání hráčů...), jde proti svým fanouškům (všem, ne jen těm problémovým)

Nepruhlednost vedeni neucta k legengam represe vuci fanouskum adresny ticketing

nepřijde mi transparentní, v případech přestupů, povinných udajů při vstupenkách, špatná pověst obecně

Neshody s fanoušky, rozprodej týmu, špatné výroky majitele.

Netransparentní vedení.

netransparentnost, pochybné praktiky.

nevím

po podzimu vyhodili úspěšného trenéra a rozprodali kádr

Pokaždé od vedení slyšíme něco jiného, než předchozí den. Člověk pak netuší co je pravda

Poslední "aféry" kolem klubu - Svěrkoš apod.

Pracuje nekoncepčně. Jde proti vlastním fanouškům

Prijde mi, ze predseda Petr Safarcik se spis nez o stabilizaci snazi o totalni destrukci. Zamitnuta dotace mesta, nedostatek sponzoru, "vyprodeje kadru v pulce sezony" ..

prodej hráčů, dotace, ...

protože jsou to zloději

Protože místo koncepční práce se snaží z klubu penízky vyrejžovat, jak na kdyby byli na Klondajku.

Protože nejsou rozhodnutí transparetní, nekomunikují s fanoušky. Fanoušci si poté věci domýšlejí, častokrát po svém, častokrát 10x hůře, než se věci ve skutečnosti mají

Protože rozprodává kádr a veřejně oznámí výprodej

protože tomu nerozumí a nevědí jak to dělat správně

Protože ve svých odpovědích na dotazy ze strany fanoušků buďto mlží nebo dokonce lže. Dále moc pozitivně nepůsobí, když klub zapomene zaplatit nájem stadionu.

přestupová politika a ostatní věci kolem stadionu apod.

Sajou peníze z městského rozpočtu

Soudím z projevu jednotlivých členů vedení.

Svým neadekvátním chováním k vlastním fanouškům a neschopností udržitelně hospodařit.

Šafarčík

Špatné chování na přestupovém trhu.

tak demntní vedení jinej prvoligovej klub nemá tečka

Určití lidé na špatné pozici v klubu.

v minulosti prošlo klubem hned několik velmi nedůvěryhodných osob manioulacemi veřejného mínění se domáhají podpory z veřejných peněz - je to ostudné

vyjádřeními a sliby která následně stejně nedodržují a porušují, zbytečnými nařízeními

Výměny trenérů, rozpracování hráčů, finanční nestabilita

Výprodej hráčů, odvolání trenéra z pochybných důvodů, dále nejasnosti ohledně finanční situace klubu, potažmo spekulace o podivných finančních tocích v rámci vedení klubu a dalších různých netransparentně zainteresovaných stran.

Výprodej kádru

zakazuje svým fanouškům vstup na stadion

Zimní výprodej, dluhy, neustálé problémy kolem stadion, špatný vztah s městem Ostrava.

že tam jsou hovada a zloději

1- Výborné, 7 - špatné

8. Ohodnoťte následující atributy u stadionu FC Baník Ostrava?

Pokud jste nenavštívil stadion, otázku přeskočte.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čistota4.8382.568
Modernost5.6111.96
Dostupnost3.8892.988
Bezpečnost5.1112.877
Zachovalost5.1672.194
Množství stánků k občerstvení4.4172.799
Množství WC4.4573.162
Pohodlí4.7712.691

Graf

Vyberte na škále, která vlastnost se pro logo klubu spíše hodí

9. Logo klubu je podle Vás?

Logo - http://www.eurofotbal.cz/res/img/logos/525.png

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
zapamatovatelné vs. obtížně zapamatovatelnéalternativní-0.8650.251
běžné vs. odlišnéalternativní-0.3030.908
moderní vs. zastaraléalternativní0.0560.997
propracované vs. jednoduchéalternativní0.7080.499
barevně příjemné vs. barevně nepříjemnéalternativní-0.7080.499
nápadité vs. bez nápadualternativní-0.0111
poutavé vs. nudnéalternativní-0.2580.933

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Jaký máte názor na fanoušky FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většina je v pořádku, jen někteří kazí dojem těm slušným.4247,19 %47,19 %  
Většina je špatná1415,73 %15,73 %  
Nezajímám se o ně910,11 %10,11 %  
Všechny fanoušky Baníku hodnotím negativně910,11 %10,11 %  
Nemám s nimi žádný problém, hodnotím je kladně.77,87 %7,87 %  
Jako všude, chodí tam staří lidé, děti... ale bohužel i část příznivců, co se schová pod polské kukly a dělá, že nejsou fanoušci baníku...přitom ničí, demolují...11,12 %1,12 %  
výrazná nadprůměrně špatná část11,12 %1,12 %  
Ti, co mají kazit dojem, nechápu jako fanoušky Baníku, ale bezmozky, kterým je Baník ukradený11,12 %1,12 %  
největší blbec je lichna11,12 %1,12 %  
Nevím, jestli většina je v pořádku, ale najde se jich několik, co kazí dojem. Viz. Baník - Sparta11,12 %1,12 %  
Jedny z nejlepších v ČR11,12 %1,12 %  
Fandí jen když se daří11,12 %1,12 %  
vždycky když hraje baníj, su potřeba velké policejní manévry co stojí více než všichni cigáni ve městě. v tomto smyslu je lepší 10 cigánů ,než jeden baníkovec.11,12 %1,12 %  

Graf

1 - Výborně, 7 - špatně

11. Jak ovlivňují fanoušci FC Baník Ostrava podle Vás image klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72123,6 %23,6 %  
11719,1 %19,1 %  
31415,73 %15,73 %  
51213,48 %13,48 %  
61112,36 %12,36 %  
277,87 %7,87 %  
477,87 %7,87 %  

Graf

1 - Výborně, 7 - špatně

12. Jak ovlivňuje město (Ostrava), ve kterém se tento klub nachází Váš pohled na klub?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 14, 2otázka č. 14, 3otázka č. 14, 4otázka č. 14, 5otázka č. 13, 6otázka č. 13, 7otázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42831,46 %31,46 %  
32022,47 %22,47 %  
21516,85 %16,85 %  
51112,36 %12,36 %  
677,87 %7,87 %  
155,62 %5,62 %  
733,37 %3,37 %  

Graf

13. Z jakého důvodu ovlivňuje město (Ostrava) Váš pohled na klub negativně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nekvalitním vedení

-

Byl jsem s těmi chachary na vojně.

divné město, ve kterém žijí divní lidé

dotace, místo opravy Bazalů stadion s atletickou dráhou,...

Duvody jako nefanousek neznam.

hnusný město

Logo Ostravy za takové prachy je vtip. Já vnímám Ostravu, jako město, které mají pod palcem populističtí kreténi. Vůbec se mi nelíbí, že z veřejných peněz se platí různé pochybné projekty.

Město je přesně takové jako Baník - nudné, nemoderní

nedostatočne ho podporuje

Nefandi asi fotbalu

nechce pomoci klubu ve finanční krizi

nevím

Ostrava? Prdel a dementů stoka!

především kvůli lidem tam. Hlavně fanouškům a jejich chování se na zápasech, v diskuzích, na facebooku...

Se nestará o jeho image.

Sere na ně

Spíš se nijak nesnaží ovlivňovat ho pozitivně.

Sprosti,vyrvavaji vsude,vsechno nici,jsou to hlupaci

Stěhování z Bazal do Vítkovic...

Špatná komunikace s fans

14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??

Stránky - www.fcb.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6067,42 %67,42 %  
Ano2932,58 %32,58 %  

Graf

vyberte na škále, která vlastnost se spíše hodí pro webové stránky klubu (www.fcb.cz)

15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
adresa lehce zapamatovatelná vs. adresa nezapamatovatelnáalternativní-10
přehledné stránky vs. neuspořádané stránkyalternativní-0.8620.257
originální vs. stereotypníalternativní0.310.904
aktuální informace vs. pozdní, zastaralé informacealternativní-0.6550.571
barevně příjemné na pohled vs. barevně rušícíalternativní-0.8620.257
graficky moderní vs. graficky zaostaléalternativní-0.3790.856
články dobře čitelné vs. články nečitelnéalternativní-0.7240.476
dostatek informací vs. málo informacíalternativní-0.4480.799

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

1 - Výborná, 7 - špatná

16. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52528,09 %28,09 %  
42224,72 %24,72 %  
32123,6 %23,6 %  
61112,36 %12,36 %  
277,87 %7,87 %  
722,25 %2,25 %  
111,12 %1,12 %  

Graf

17. Co byste změnil/a v klubu FC Baník Ostrava pro zlepšení image klubu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

...

1) Stadion, 2) Majitele, 3) Lepší hráče

1) Změna vedení. Musí to být srdcař (ale srdcař fotbalový ne klubový) a musí mít hodně peněz a tvrdou kůži. 2) Začít potírat bezmozky, kteří sami sebe titulují, jako ty nejlepší fanoušky. Reálné to není, minimálně do doby dokud Ostrava jako celý region nebude, tak ekonomicky v hajzlu.

2.liga taky liga ::D

Baník je tým s charakterem, jejich nedostatky jsou projevem rázovitého kraje ze kterého pochází

Bijici se fanouskx

distanc od svych "fanousku"

ekonomická stabilita

Fanoušky

Fanoušky a stadion

Fanoušky a vedení

Férovější vedení. Lepší herní projev.

herné vysledky klubu

Herní výkon

chování

Chování fanousku

chování fanoušků

Chtělo by to jiné herní výsledky a jiné chování fanoušků.

chtělo by to s fanoušky více komunikovat (pravdivě), vyřešit situaci s lístky

jednal bych víc profesionálně

kompletní restruktualizace klubu v lepší prospěch k městu, fotbalu a slušné fanoušky

Lepší komunikace vzájemně (vedení - fanoušci) i navenek, omezení "problémových" fanoušků (bez vlivu na ty slušné), zvýšení pocitu bezpečnosti na stadionu. Možná zvýšení komfortu na stadionu (hlavně zastřešení).

Lepší stadion

Lepší stadion, lepší fotbal, lepší koncepce, lepší chování fanoušků hlavně na výjezdech

logo

Majitele

Majitele, aby to konečně někdo myslel vážně a nechtěl si jen nahrabat na prodejích odchovanců.

Nepoustet Poláky

neprodávat v půlce sezony hráče a neměnit často trenéry

Netuším

nevím

Nevím

nevím

nevím neznám fc baník

Nic

nic

Postřílet násilné fanoušky.

Potírání agresivních fanoušků

Přál bych si, aby byl lepší trávník a tím by byla daleko lepší hra.

především modernizace Bazalů a vedení klubu

Přístup k hráčům.

rychle splatit dluhy, pak zrušit

Slušné fanoušky

sponzoring

Stadion

stadion, některé fanoušky

Šafarčík a spol.

Téměř vše.

těžko říct

těžko říct

Transparentnost vedení, uklidnění situace s fanoušky a zmoudření (nereálné...) radikálních fans, kteří demolují a přerušují zápasy po celé Čr...

Udělat si pořádek s fanoušky. Nepolevit, nechat vstupy na občanský průkaz a zlepšit pořadatelskou službu. A také hned neprodávat dobré hráče, jinak se na lepší pozice v tabulce Baník nezmůže...

Určitě to bojkotování zápasů nebo co se to tam teď děje, jak mají fanoušci spory s vedením. Kdybych měla tu možnost, tak bych vyměnila vedení a zakázala vstup na stadión problémovým fanouškům.

v rámci možností omezil výprodej hráčů klubu - ideálně nějakým dalším sponzorem, kdyby bylo možno

vedení

vedení

Vedení

Vedení a komunikaci směrem k veřejnosti

vedení klubu

Vedeni klubu, majitele.

Vedení, majitele

vedení, majitele

Vedení, oprava stadionu, zákaz vstupu pro problémové fanoušky

Vedení, více reprezenativní stadion.

Vedení, zacházení s odcházejícími ikonami klubu.

Vedení,hráče,stadion

Vedení.

Vedení.

Vedení... stejně jako ve Spartičce :D

vetsi informovanost

Vhodnou rozlučku s legendami Baníku. Působit více lidštěji, kde hráče neberete jenom jako zboží, ale snažíte se pro ně udělat toho více a oni vám to naoplátku vrátí v budoucnosti a na hřišti.

Více komunikace

viz předešlá odpověď vypisovací odpověď

Vlastnictví, vedení.

všechno

Vyjit vstric fanouskum,to oni jsou Banik..

výměna vedení, minimalizace nevhodných projevů fanoušků

Výměna vedení, výměna pořadatelské služby, odnětí svobody pro některé fanoušky

vypořádat se s extrémismem na stadionu aby sportovci své zaměstnání nebrali jen jako práci, za kterou dostávají mzdu, ale zapojili i srdce

Zákaz!

zakázal bych vstup lidem, co se spíš chovají jak zvířata, než fanoušci

Zavedla bych registracni karty pro fanousky...delas bordel? Tak vypadni

Zlepšil chování/vyjadřování vedení klubu směrem do médií a k fanouškům, zlepšit distribuci vstupenek (v letošní sezoně slyším samé stížnosti). V sektoru hostů zlepšit občerstvení! Je tam pouze jeden stánek, který nestíhá uspokojit potřeby všech, navíc v době mé návštěvy poskytoval pouze pití - klobásu si pak mohl dopřát pouze fanoušek z tribuny.

Způsob komunikace a jednání vedení (eventuálně vedení celé), rekonstrukci Bazalů a hlavně setrvání klubu na stadionu!

Zrušil a poslal fanoušky na bílé límečky.

zrušil ho, zakázal

Zrušit bojkoty

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7483,15 %83,15 %  
Žena1516,85 %16,85 %  

Graf

19. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-256067,42 %67,42 %  
26-351820,22 %20,22 %  
36-4588,99 %8,99 %  
Nad 55 let22,25 %2,25 %  
46-5511,12 %1,12 %  

Graf

20. V jakém městě bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ostrava1415,73 %15,73 %  
Praha1112,36 %12,36 %  
Brno66,74 %6,74 %  
Plzeň55,62 %5,62 %  
Liberec44,49 %4,49 %  
Opava44,49 %4,49 %  
Olomouc22,25 %2,25 %  
Uherské Hradiště22,25 %2,25 %  
Klatovy22,25 %2,25 %  
Náchod22,25 %2,25 %  
ostatní odpovědi Hradec Králové
Jihlava
Šumperk
Hlučín
Železný Brod
Petrohrad (okr. Louny)
Praha (pico)
Žatec
Jirkov
Slavičín
A
Praha/Brno
Kladno
pce
Považská Bystrica-slovensko
Otrokovice
Mnichov
Chrudim
bučovice
Frýdek-Místek
Třinec
Frenštát pod Radhoštěm
Neveklov
SM
Libov
Jablonec nad Nisou
Brumov
Karlovy Vary
Most
Nebydlím ve městě.
Kroměříž
OSTRAVA!!!
Kolín
Istanbul
Bratislava
3741,57 %41,57 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Navštívil/a jste někdy domácí zápas FC Baník Ostrava?

  • odpověď Ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena vstupenky=2 na otázku 3. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava ?

4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

  • odpověď Fanoušci klubu=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled stadionu=1 na otázku 4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

9. Logo klubu je podle Vás?

  • odpověď moderní [alternativní] zastaralé: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 20. V jakém městě bydlíte?
  • odpověď nápadité [alternativní] bez nápadu: 1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavé [alternativní] nudné: 1 na otázku 9. Logo klubu je podle Vás?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Logo=6 na otázku 4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.
  • odpověď poutavé [alternativní] nudné: -1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky=2 na otázku 4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápadité [alternativní] bez nápadu: -1 na otázku 9. Logo klubu je podle Vás?

11. Jak ovlivňují fanoušci FC Baník Ostrava podle Vás image klubu?

  • odpověď 7:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 16. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu.

14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??

  • odpověď Ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi adresa lehce zapamatovatelná [alternativní] adresa nezapamatovatelná: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledné stránky [alternativní] neuspořádané stránky: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: 1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální informace [alternativní] pozdní, zastaralé informace: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi barevně příjemné na pohled [alternativní] barevně rušící: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi články dobře čitelné [alternativní] články nečitelné: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [alternativní] málo informací: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?

15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?

  • odpověď adresa lehce zapamatovatelná [alternativní] adresa nezapamatovatelná: -1:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledné stránky [alternativní] neuspořádané stránky: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: 1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální informace [alternativní] pozdní, zastaralé informace: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi barevně příjemné na pohled [alternativní] barevně rušící: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi články dobře čitelné [alternativní] články nečitelné: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [alternativní] málo informací: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
  • odpověď aktuální informace [alternativní] pozdní, zastaralé informace: -1:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [alternativní] málo informací: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
  • odpověď barevně příjemné na pohled [alternativní] barevně rušící: -1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledné stránky [alternativní] neuspořádané stránky: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi články dobře čitelné [alternativní] články nečitelné: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální informace [alternativní] pozdní, zastaralé informace: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [alternativní] málo informací: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi adresa lehce zapamatovatelná [alternativní] adresa nezapamatovatelná: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
  • odpověď články dobře čitelné [alternativní] články nečitelné: -1:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [alternativní] málo informací: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
  • odpověď dostatek informací [alternativní] málo informací: -1:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
  • odpověď graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
  • odpověď přehledné stránky [alternativní] neuspořádané stránky: -1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [alternativní] stereotypní: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální informace [alternativní] pozdní, zastaralé informace: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací [alternativní] málo informací: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi barevně příjemné na pohled [alternativní] barevně rušící: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi články dobře čitelné [alternativní] články nečitelné: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi graficky moderní [alternativní] graficky zaostalé: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi adresa lehce zapamatovatelná [alternativní] adresa nezapamatovatelná: -1 na otázku 15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Navštívil/a jste někdy domácí zápas FC Baník Ostrava?

3. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava ?

4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

5. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

6. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

8. Ohodnoťte následující atributy u stadionu FC Baník Ostrava?

9. Logo klubu je podle Vás?

10. Jaký máte názor na fanoušky FC Baník Ostrava?

11. Jak ovlivňují fanoušci FC Baník Ostrava podle Vás image klubu?

12. Jak ovlivňuje město (Ostrava), ve kterém se tento klub nachází Váš pohled na klub?

14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??

15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?

16. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu.

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik je Vám let?

20. V jakém městě bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Navštívil/a jste někdy domácí zápas FC Baník Ostrava?

3. Jak byste ohodnotil/a jednotlivé atributy z Vaší poslední návštěvy domácího zápasu FC Baník Ostrava ?

4. Seřaďte následující možnosti podle toho, jak podle Vás obecně ovlivňují image u sportovního klubu.

5. Ohodnoťte celkově následující prvky image klubu FC Baník Ostrava.

6. Jak podle Vás ovlivňuje vedení FC Baník Ostrava image klubu?

8. Ohodnoťte následující atributy u stadionu FC Baník Ostrava?

9. Logo klubu je podle Vás?

10. Jaký máte názor na fanoušky FC Baník Ostrava?

11. Jak ovlivňují fanoušci FC Baník Ostrava podle Vás image klubu?

12. Jak ovlivňuje město (Ostrava), ve kterém se tento klub nachází Váš pohled na klub?

14. Navštěvujete někdy stránky klubu FC Baník Ostrava??

15. Jak hodnotíte jednotlivé prvky webových stránek klubu FC Baník Ostrava?

16. Ohodnoťte, jaká je podle Vás celková image klubu.

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik je Vám let?

20. V jakém městě bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lichnovský, M.Analýza image sportovního klubu (FC Baník Ostrava) - Nefanoušci (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://47059.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.