Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace společností

Marketingová komunikace společností

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Šotola
Šetření:14. 03. 2015 - 21. 03. 2015
Počet respondentů:230
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

na základě tohoto průzkumu bych chtěl ověřit vnímání různých forem komunikace podniku. Dotazník se týká především reklamy a podpory prodeje. Průzkum má sloužit hlavně jako podklad pro marketingový plán, který je předmětem mé diplomové práce. Dotazník nezabere více než 4 minuty. Tímto bych Vás rád požádal o jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. V jakém médiu Vás reklama nejvíce zaujme? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize13759,57 %59,57 %  
Internet12253,04 %53,04 %  
Tisk (noviny, časopisy, letáky atd.)5825,22 %25,22 %  
Rádio2912,61 %12,61 %  
Sociální sítě20,87 %0,87 %  
billboard20,87 %0,87 %  
nevím10,43 %0,43 %  
Místní plakátovací plocha10,43 %0,43 %  
letaky v autobuse, musim je montovat10,43 %0,43 %  
Záleží na obsahu reklamy10,43 %0,43 %  
kino10,43 %0,43 %  
Bilboardy a stojany na ulicích10,43 %0,43 %  

Graf

2. Kde by Vás nejvíce oslovila reklama na místní společnost do 5 zaměstnanců? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě12654,78 %54,78 %  
Venkovní reklama (billboard, cedule, plakáty atd.)9641,74 %41,74 %  
Internet8838,26 %38,26 %  
Tisk (noviny, časopisy, letáky atd.)6026,09 %26,09 %  
Rádio4017,39 %17,39 %  
vývěska, poutač, místní zpravodaj, lokální web10,43 %0,43 %  
Záleží na typu společnosti10,43 %0,43 %  
Televize 10,43 %0,43 %  
žádnou místní společnost do 5 zaměstnanců neznám10,43 %0,43 %  

Graf

3. Motivují Vás k nákupu nějaké prvky podpory prodeje? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Věrnostní programy, slevy15768,26 %68,26 %  
Dárkové předměty6729,13 %29,13 %  
Nemotivují5624,35 %24,35 %  
Soutěže3414,78 %14,78 %  
Vtip reklamy10,43 %0,43 %  

Graf

4. Zaujme Vás, pokud má společnost nějaký slogan nebo filozofii, kterou se prezentuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano10244,35 %44,35 %  
Ano5825,22 %25,22 %  
Spíše ne4017,39 %17,39 %  
Ne219,13 %9,13 %  
Nevím93,91 %3,91 %  

Graf

5. Osloví Vás propagace pomocí adresného mailu (tzn. mailu s konkrétní nabídkou služby, který je poslán vybrané skupině lidí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12554,35 %54,35 %  
Spíše ne6729,13 %29,13 %  
Spíše ano2611,3 %11,3 %  
Nevím114,78 %4,78 %  
Ano10,43 %0,43 %  

Graf

6. Dáváte přednost velkým zavedeným cestovním kancelářím nebo menším cestovním kancelářím, např. v místě bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše velkým8838,26 %38,26 %  
Nevím6729,13 %29,13 %  
Velkým3816,52 %16,52 %  
Spíše malým2711,74 %11,74 %  
Malým104,35 %4,35 %  

Graf

7. Jaký typ nákupu zájezdu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímo v obchodě10646,09 %46,09 %  
On-line10545,65 %45,65 %  
Po telefonu41,74 %1,74 %  
nekupuji u cestovky10,43 %0,43 %  
Individuálně sestavená cesta bez využití cestovní kanceláře.10,43 %0,43 %  
zájezdy plánuji sama10,43 %0,43 %  
nabídky cestovních kanceláří nevyužívám10,43 %0,43 %  
nenakupuji10,43 %0,43 %  
Vezmu auto a jedu10,43 %0,43 %  
katalog10,43 %0,43 %  
kombinace online+telefon10,43 %0,43 %  
zadny10,43 %0,43 %  
na vlastní pěst10,43 %0,43 %  
přes CK nejezdím - cestovkám moc nevěřím, protože se mi dostávají do rukou reklamace zájezdů různých CK - a bohužel je to často dost odrazující podívaná 10,43 %0,43 %  
nejezdím s CK10,43 %0,43 %  
nekupuju zajezdy v ck10,43 %0,43 %  
bez CK10,43 %0,43 %  
zájezdy nekupuji10,43 %0,43 %  

Graf

8. Oslovilo by Vás, pokud by cestovní kancelář pořádala prezentace pro veřejnost, na kterých by byly sdíleny zážitky cestujících?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6628,7 %28,7 %  
Spíše ano6528,26 %28,26 %  
Ne4620 %20 %  
Ano3414,78 %14,78 %  
Nevím198,26 %8,26 %  

Graf

9. Žijete nebo přebýváte v Královéhradeckém kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12152,61 %52,61 %  
Ano10947,39 %47,39 %  

Graf

10. Znáte cestovní kancelář AVANTI-TOUR v Dobrušce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8575,22 %36,96 %  
Ne2824,78 %12,17 %  

Graf

11. Jak jste se o cestovní kanceláři dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení4453,01 %19,13 %  
Internet89,64 %3,48 %  
Rozhlas33,61 %1,3 %  
chodím okolo33,61 %1,3 %  
osobně22,41 %0,87 %  
je v místě bydliště22,41 %0,87 %  
Bydlím v Dobrušce22,41 %0,87 %  
nachází se v místě bydliště11,2 %0,43 %  
zapáchající zrzek Michal Urban11,2 %0,43 %  
přes známé11,2 %0,43 %  
znam podle sidla společnosti11,2 %0,43 %  
cesta kolem11,2 %0,43 %  
chodím okolo cestovní kanceláře 11,2 %0,43 %  
bydlíme blízko11,2 %0,43 %  
Šla jsem kolem ;)11,2 %0,43 %  
bydlím v dce11,2 %0,43 %  
šla jsem kolem11,2 %0,43 %  
od známých11,2 %0,43 %  
bydlím zde11,2 %0,43 %  
Bydlím tam11,2 %0,43 %  
přátelé 11,2 %0,43 %  
Občas jdu okolo výlohy.11,2 %0,43 %  
Viděla jsem ji na náměstí v Dobrušce 11,2 %0,43 %  
chodim okolo kazdy den11,2 %0,43 %  
náhodně od kolegy11,2 %0,43 %  
přes rodiče11,2 %0,43 %  

Graf

12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pobytové zájezdy Chorvatsko3946,99 %16,96 %  
Nevím2125,3 %9,13 %  
Poznávací zájezdy1113,25 %4,78 %  
Zájezdy na koncerty a muzikály1012,05 %4,35 %  
Pobytové zájezdy Itálie22,41 %0,87 %  

Graf

13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužil5465,06 %23,48 %  
Ano1821,69 %7,83 %  
Spíše ano89,64 %3,48 %  
Ne22,41 %0,87 %  
Spíše ne11,2 %0,43 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14763,91 %63,91 %  
Muž8336,09 %36,09 %  

Graf

15. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let16370,87 %70,87 %  
31-45 let3515,22 %15,22 %  
46-60 let146,09 %6,09 %  
15-20 let146,09 %6,09 %  
61 a více41,74 %1,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Žijete nebo přebýváte v Královéhradeckém kraji?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení na otázku 11. Jak jste se o cestovní kanceláři dozvěděli?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pobytové zájezdy Chorvatsko na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznávací zájezdy na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájezdy na koncerty a muzikály na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužil na otázku 13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Znáte cestovní kancelář AVANTI-TOUR v Dobrušce?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Znáte cestovní kancelář AVANTI-TOUR v Dobrušce?

10. Znáte cestovní kancelář AVANTI-TOUR v Dobrušce?

  • odpověď Ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení na otázku 11. Jak jste se o cestovní kanceláři dozvěděli?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pobytové zájezdy Chorvatsko na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznávací zájezdy na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájezdy na koncerty a muzikály na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužil na otázku 13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?

13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?

  • odpověď Nevyužil:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jakém médiu Vás reklama nejvíce zaujme? (možnost více odpovědí)

2. Kde by Vás nejvíce oslovila reklama na místní společnost do 5 zaměstnanců? (možnost více odpovědí)

3. Motivují Vás k nákupu nějaké prvky podpory prodeje? (možnost více odpovědí)

4. Zaujme Vás, pokud má společnost nějaký slogan nebo filozofii, kterou se prezentuje?

5. Osloví Vás propagace pomocí adresného mailu (tzn. mailu s konkrétní nabídkou služby, který je poslán vybrané skupině lidí)?

6. Dáváte přednost velkým zavedeným cestovním kancelářím nebo menším cestovním kancelářím, např. v místě bydliště?

7. Jaký typ nákupu zájezdu preferujete?

8. Oslovilo by Vás, pokud by cestovní kancelář pořádala prezentace pro veřejnost, na kterých by byly sdíleny zážitky cestujících?

9. Žijete nebo přebýváte v Královéhradeckém kraji?

10. Znáte cestovní kancelář AVANTI-TOUR v Dobrušce?

11. Jak jste se o cestovní kanceláři dozvěděli?

12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?

13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?

14. Pohlaví:

15. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jakém médiu Vás reklama nejvíce zaujme? (možnost více odpovědí)

2. Kde by Vás nejvíce oslovila reklama na místní společnost do 5 zaměstnanců? (možnost více odpovědí)

3. Motivují Vás k nákupu nějaké prvky podpory prodeje? (možnost více odpovědí)

4. Zaujme Vás, pokud má společnost nějaký slogan nebo filozofii, kterou se prezentuje?

5. Osloví Vás propagace pomocí adresného mailu (tzn. mailu s konkrétní nabídkou služby, který je poslán vybrané skupině lidí)?

6. Dáváte přednost velkým zavedeným cestovním kancelářím nebo menším cestovním kancelářím, např. v místě bydliště?

7. Jaký typ nákupu zájezdu preferujete?

8. Oslovilo by Vás, pokud by cestovní kancelář pořádala prezentace pro veřejnost, na kterých by byly sdíleny zážitky cestujících?

9. Žijete nebo přebýváte v Královéhradeckém kraji?

10. Znáte cestovní kancelář AVANTI-TOUR v Dobrušce?

11. Jak jste se o cestovní kanceláři dozvěděli?

12. Víte, jakou prioritní činností se kancelář zabývá?

13. Pokud jste někdy využili služeb AVANTI-TOUR, byli jste spokojeni?

14. Pohlaví:

15. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šotola, F.Marketingová komunikace společností (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://47085.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.