Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Popularita a důvěra v realitní kanceláře

Popularita a důvěra v realitní kanceláře

Reklamy na spotřebitelské úvěry (dotazník vč. ukázek)
Viděli jste někdy nějakou televizní reklamu na půjčku? Co se Vám (ne)líbilo?

(veřejné výsledky 24. února 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kalitukha Laura
Šetření:13. 10. 2008 - 03. 11. 2008
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den všem!

Žádám Vás o účast v průzkumu na téma "Popularita a důvěra v realitní kanceláře”. Průzkum se zabývá:
- důvěrou v realitní kanceláře
- znalostí realitního trhu
- popularitou jednotlivých realitních kanceláří
- spokojeností se svým bydlením

Předem všem děkuji za spolupráci.

Laura K.

Odpovědi respondentů

1. Využíval(-a) jste někdy služeb realitní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1751,52 %51,52 %  
Ne1648,48 %48,48 %  

Graf

2. Jaké to byly služby?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

hledala jsem podnajem

hledala jsem pronájem bytu

CHTĚLA JSEM KOUPIT BYT.

koupě bytu

koupě nemovitosti

koupě pozemku

Laura Kaufmann?

prodej a koupě bytu

Prodej bytu a chalupy, nákup domu.

Prodej bytu.

prohlídky bytů k pronájmu

pronájem bytu

pronájem bytu

pronájem bytu

pronájem bytu - poptávka

zprostředkování koupě bytu

Zprostředkování pronájmu bytu (já na straně nájemce)

3. Vzpomněl(-a) byste na název realitní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1.realitní

AAA REALITY

bonus reality

eurobydleni

jenom na tu posledni, S-bydlení

Laura Kaufmann?

Maxima

maxima

ne

ne

ne

ne bylo jich hodne

Ne,

nevím přesně. Toman, Tomsa ... síldí na rohu Mezibranské a Žitné

RK Kontaktservis

RK Vesta

ZVONEK

4. V současné době na českém trhu působí více realitních kanceláří, vzpomněl(-a) byste na některé z nich?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AAA reality, sreality, jihoceske reality, Horník...

AAABYTY.CZ M

ano

ano, na velmi mnoho

ATLANTIS - reality, s.r.o.

Happy Rentals, maxima

honest reality, sting reality, patriot reality

hot reality, geosan, finep

Hot reality,A-city

iReality, Maxim, Mexx reality, Hot reality plus, AAA reality...

ireality, maxima, ph-bydleni, dál už si nevzpomenu (i když jich je víc)

Laura Kaufmann?

MAXIM REALITY, AAA BYTY, TANA, M

maxima

maxima, bydlite.cz, klareka, kappareality, reality21, hyrman, aaabyty

Maxima, S-bydleni, Real City (to je tuším jen časopis)

ne

ne

ne

ne

nevím

RE-MAX

Real city, Sting,

Rekin, Sting, Reality Pardubice a potom taková dvě písmenka nevzpomenu si momentálně.

Remax

Remax, AAAbyty

Remax, Maxxim

Remax, SKANSKA reality

REMAX, STING, AAA

RK Kerndl Blatná RK České spořitelny

sting, maxireality, hotreality, honzík (svinská), víc uz si asi nevzpomenu

TaNa

TANA, Triáda

5. Pokud byste potřeboval(-a) najít nemovitost, jakým způsobem byste ji hledal(-a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Specializovaný realitní server (např. Sreality.cz, Reality.cz aj.)2678,79 %78,79 %  
Specializované inzertní časopisy a noviny (např. Annonce, Nemostranky aj.)1339,39 %39,39 %  
Webové stránky vybrané realitní kanceláře1236,36 %36,36 %  
Osobní kontakt s makléřem vybrané realitní kanceláře 721,21 %21,21 %  
Nevím13,03 %3,03 %  

Graf

6. Jste spokojen(-a) se svým bydlištěm?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2781,82 %81,82 %  
ne618,18 %18,18 %  

Graf

7. Jaký způsob (eventuálně způsoby) oslovení potenciálních klientů považujete pro realitní kancelář za nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

fér a srozumitelná nabídka prostřednictvím reklamy v médiích

internet

internet

internet

internet

internet sreality a podobne rozcestniky, ale s uvedenýma veskerýma informacema o nemovitosti

internet, inzerce

internet, inzertni casopisy

inzerát konkrétní nemovitosti

inzerce (noviny, vývěsky, internet)

inzerce na realitních serverech, inzerce v časopisech rozdávaných bezplatně

Laura Kaufmann

letáček

NECHÁPU OTÁZKU

Nejspíš nějakou přidanou hodnotou - práce, kterou vykonávají realitky na českém trhu je v porovnání s výší provize absolutně směšná. Určitě ne telemarketing, obvolávání lidí a spamování (což dělá dost realitek), takové nabídky posílám rovnou někam.

nevím

nevím

nevím

osobní kontakt

osobní kontakt

Ososbní oslovení

Pasivní nabídka

Plakáty umístěné na konkretních budovách

reklama

Reklama, letáky

server byty.cz

specializované internetové servery

Široká nabídka na specializovaných serverech, ve specializovaných listech.

udávání koncové ceny, především reklamy na internetu

webová prezentace, nástěnky ve městě

webové stránky, "nástěnky"

webovky. nenásilnou formou .-)

Zadne, hlavne aby se chovali seriozne

8. Při hledání nemovitosti obrátil(-a) byste na realitní kancelář neboli hledal(-a) nemovitost sám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, obrátil(-a)1442,42 %42,42 %  
Ne, sám1442,42 %42,42 %  
Nevím515,15 %15,15 %  

Graf

9. Jak byste oznámkoval(-a) stupeň vaši důvěry v realitní kanceláře? (1++, 5--)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31236,36 %36,36 %  
41030,3 %30,3 %  
2721,21 %21,21 %  
5412,12 %12,12 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.32
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:3
Modus:3

Graf

10. Uveďte prosím jestli bydlíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve vlastním bytě/ domě2060,61 %60,61 %  
v pronájmu1339,39 %39,39 %  

Graf

11. Uveďte prosím jestli bydlíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodiči1442,42 %42,42 %  
s přítelem/ přítelkyní824,24 %24,24 %  
se spolubydlícím515,15 %15,15 %  
s vlastní rodinou412,12 %12,12 %  
sám 26,06 %6,06 %  

Graf

12. Uveďte prosím jestli jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2060,61 %60,61 %  
Muž1339,39 %39,39 %  

Graf

13. Uveďte prosím Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-262575,76 %75,76 %  
méně než 18412,12 %12,12 %  
27-4039,09 %9,09 %  
více než 4113,03 %3,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Laura, K.Popularita a důvěra v realitní kanceláře (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://471.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.