Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání televizních výstupů adolescenty (z marketingového pohledu)

Vnímání televizních výstupů adolescenty (z marketingového pohledu)

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Mrázová
Šetření:15. 03. 2015 - 03. 04. 2015
Počet respondentů:452
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou Karlovy univerzity v Praze a píši bakalářskou práci o vnímání televizních výstupů adolescenty (z hlediska marketingu). O vyplnění tedy žádám pouze respondenty ve věku 14-19 let. Vaše odpovědi mi moc pomůžou! Předem děkuji.

*Z důvodu věkového omezení u otázky, která se týká věku, nepřiládám možnost "jiné".

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena31770,13 %70,13 %  
Muž13529,87 %29,87 %  

Graf

Z důvodu věkového omezení cílové skupiny nepřikládám možnosti odpovědi "jiné". Nespadáte-li do věkové škály, dotazník prosím nevyplňujte

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 let18440,71 %40,71 %  
18 let6514,38 %14,38 %  
17 let6113,5 %13,5 %  
16 let5913,05 %13,05 %  
14 let449,73 %9,73 %  
15 let398,63 %8,63 %  

Graf

3. Průměrná doba strávená u televize denně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1 hodina20645,58 %45,58 %  
1 -2 hodiny16135,62 %35,62 %  
3 - 4 hodiny6714,82 %14,82 %  
5 a více hodin183,98 %3,98 %  

Graf

4. Pokud sleduji televizi, nejčastěji se dívám na

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seriály/sitcomy24654,42 %54,42 %  
filmy7416,37 %16,37 %  
zpravodajství5812,83 %12,83 %  
sport419,07 %9,07 %  
jiné183,98 %3,98 %  
reality show112,43 %2,43 %  
talentové soutěže40,88 %0,88 %  

Graf

5. Průměrný čas na PC strávený sledováním seriálů/filmů/sitcomů atd.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více hodin týdně12728,1 %28,1 %  
1 - 2 hodiny týdně11826,11 %26,11 %  
3 - 4 hodiny týdně10723,67 %23,67 %  
méně než 1 hodina týdně10022,12 %22,12 %  

Graf

6. Pokud sleduji pořady na PC, nejčastěji se dívám na

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seriály/sitcomy27661,06 %61,06 %  
filmy11525,44 %25,44 %  
jiné224,87 %4,87 %  
sport194,2 %4,2 %  
zpravodajství112,43 %2,43 %  
reality show51,11 %1,11 %  
talentové soutěže30,66 %0,66 %  
filmy10,22 %0,22 %  

Graf

7. Mezi seriály, které sleduji (či jste sledovali), patří (v TV, na PC, v mobilu...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Simpsonovi26759,07 %59,07 %  
Teorie velkého třesku22349,34 %49,34 %  
Jak jsem poznal Vaši matku21647,79 %47,79 %  
Dva a půl chlapa19743,58 %43,58 %  
Přátelé19142,26 %42,26 %  
Dr. House19042,04 %42,04 %  
Comeback17839,38 %39,38 %  
Jiný16837,17 %37,17 %  
Futurama15434,07 %34,07 %  
Top Gear14331,64 %31,64 %  
Hra o trůny12427,43 %27,43 %  
Gilmorova děvčata11725,88 %25,88 %  
Sex ve městě10423,01 %23,01 %  
Vyprávěj9921,9 %21,9 %  
Ordinace v Růžové zahradě9320,58 %20,58 %  
Upíří deníky8819,47 %19,47 %  
2 Broke Girls8518,81 %18,81 %  
American Horror Story8418,58 %18,58 %  
Sběratelé kostí7917,48 %17,48 %  
Ulice7817,26 %17,26 %  
Hvězdná brána7516,59 %16,59 %  
Zoufalé manželky7416,37 %16,37 %  
Prolhané krásky7115,71 %15,71 %  
The Walking Dead6915,27 %15,27 %  
Doctor Who6915,27 %15,27 %  
Super drbna6514,38 %14,38 %  
Glee6213,72 %13,72 %  
Dexter6113,5 %13,5 %  
Ztraceni5311,73 %11,73 %  
O.C.California429,29 %9,29 %  
Taková moderní rodinka347,52 %7,52 %  
Kravaťáci347,52 %7,52 %  
Blackovo knihkupectví316,86 %6,86 %  
Nová holka255,53 %5,53 %  
Všechny moje lásky224,87 %4,87 %  
Beauty and the Beast91,99 %1,99 %  
Chicago Fire71,55 %1,55 %  
The Following40,88 %0,88 %  
je jich víc10,22 %0,22 %  
BRATRSTVO NEOHROŽENÝCH10,22 %0,22 %  

Graf

8. Znáte termín product placement?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26859,29 %59,29 %  
ne18440,71 %40,71 %  

Graf

9. Věděl/a jste, že výskyt značkových produktů v seriálech je placená reklama?

např. hlavní hrdina se napije Coca-Coly

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano41992,7 %92,7 %  
ne337,3 %7,3 %  

Graf

10. Myslíte si, že product placement (tj. umístění značkového produktu) dodává seriálům autenticitu?

Například používání telefonů Samsung v seriálu Kravaťáci (Suits)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne25656,64 %56,64 %  
ano19643,36 %43,36 %  

Graf

11. Koupil/a jste si někdy produkt na základě jeho vyobrazení v seriálu? Či znáte někoho, kdo tak učinil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne37182,08 %82,08 %  
ano8117,92 %17,92 %  

Graf

12. Zvažoval/a byste koupi produktu v budoucnu poté, co byste jej viděl/a v seriálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne34175,44 %75,44 %  
ano11124,56 %24,56 %  

Graf

13. Myslíte si, že product placement v seriálech využívají spíše silné značky (např. Apple, Google, Coca-Cola)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano35678,76 %78,76 %  
ne9621,24 %21,24 %  

Graf

14. Myslíte si, že product placement v seriálech je etický?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne23351,55 %51,55 %  
ano21948,45 %48,45 %  

Graf

15. Vadí Vám product placement v seriálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne31569,69 %69,69 %  
ano13730,31 %30,31 %  

Graf

16. Myslíte si, že lidé jsou product placementem v seriálech ovlivněni? (např. z hlediska dalšího nákupu produktu, větší povědomosti o značce, pozitivnější asociace ke značce atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano32171,02 %71,02 %  
ne13128,98 %28,98 %  

Graf

17. Vybavíte si konktrétní příklad seriálového product placementu? Pokud ano, napište prosím o jaký seriál a značku se jednolo

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

,,,

.

.

.

.

.

.

..

...

...

*jednalo Na zcela konkrétní ne. Matně však "vím", že v hodně seriálech se jedná o produkt počítač, notebook. Zato ve filmu vím zcel přesně konkrétní - Probudím se včera - tam to ovšem bylo udělané opravdu prasácky, nabyla jsem dojmu, že film je jenom omáčka k reklamě na Orbitky.... V seriálech to bylo vždy decentnější. - chybí tu možnost nevím!

Alien Ware PC v TBBT

Altisport - OVRZ

alza.cz v seriálu Gympl s (r)učením omezeným

Americké seriály - Apple (iphony, mac, ipad, ipod...) Gympl s ručením omezených - oplatky manner Film dědictví aneb kurva se neříká - bohemia šampus (nealko)

Ano

ano, ale jsem línej přemýšlet a psát

Ano, Comeback, jednoznacne pivo, Ozzak ho pil jako vodu. Dalsim prikladem muzou byt ruzne pristroje z Dr.House, ktere, pokud jsou cenove dostupne, pak verim, ze si je spousta mych spoluzaku z gymnazia koupila :D

Ano, v pretty little liars mají všichni iPhone, v Glee je většina počítačů taktéž od Apple

apple

Apple

Apple

Apple

Apple

Apple - House of Cards

apple - notebook Carrie

Apple - sex ve městě, Marťánci - ordinace v růžové zahradě

Apple - ve filmové produkci Holywoodu

Apple -combeck

Apple je nasraný všude.

Apple Mac book - Glee

Apple tam bývá, ale na seriál si nevzpomenu

apple v Dextrovi

Apple v Pretty Little Liars

Apple v the big bang theory

Apple, Coca-cola

Apple: Modern Family (iPad)

Arrow - nokia lumia

Arrow - Windows a Samsung

Arrow - Windows, Nokia Lumia 920

Asi ne, v pornu product placement neni

Auta

auta Hyundai v Walking Dead

Až po uši - Apple

back to the future - nike, kurýr - audi, simpsonovi - apple, james bond - sony, vždycky když PP vidím tak si "povzdechnu" ale účinné to je (i drahé).

BBT apple

Big Bang Theory - Apple

Blackberry, apple, Sony ericson, HP

bohužel ne, nevnímám to

bohužel ne, nevnímám to

Bohužel ne.

Bohužel nevybavím.

Bohužel si nic takového nevybavuju.

Bohužel si teď nevzpomenu. Ale např. v hudebních videoklipech. Sun goes down- Sluchátka Beats Audio

coca cola,

Comeback- choceňské jogurty:)

Comeback-vodka

Cosmopolitan - Sex ve městě Notebooky Apple - téměř všude Pivo Duff - Simpsonovi

Český seriál gympl specialista - sušenky Manner, zmrzlina Pink a Rigoletto, Seznam.cz atd..

Čtyřlístek ve film - probináček (to byla hrůůza :D )

Dallas - windows 8

dell - suits

Dexter - skoro vsichni mají iPhone

Dior - Sex ve městě

Doctor Who - converse

Dr Max v Ordinaci, gandi v ordinaci

Dr. House - Apple

Dr. House - Apple

Dr. House - coca cola

Dr. Max v Ordinaci v růžové zahradě

DR. Max, ordinace v růžové zahradě

Drogerie Teta v Ulici

Dřív, když jsme se dívali na Ordinaci v Růžové zahradě se začínal stupňovat počet reklam. Například na obleky, čističe reklam, spíše menších firem. To byl také jeden z hlavních důvodů, proč jsme se na tento seriál přestali dívat.

Duff

Duff simpsonovci

Dva a půl chlapa Whiskey

Dva a půl chlapa - apple

Dva a půl chlapa - Corona

Dva a půl chlapa - iMac

Dva a půl chlapa reklama na Las Vegas

everlast, martini, LG v Iron man

Ferrari - Castle na zabití ...

Film John Wick má apple

Film Transformers, Victoria Secret ve finální scéně.

Forrest Gump - Nike Nedotknutelní - Nutella Ulice - Teta drogerie Ordinace v Růžové Zahradě - Škoda auto

Gossip girl - blackberry

gossip girl značka mobilního telefonu (nejsem si jistá jaká ale myslím, že sony)

Gossip Girl: hp (počítače), nejrůznější luxusní značky od Chanel, přes Valentina po Cartiera New Girl: Apple (myslím)

Grimm - Apple

Grimm - Apple

Grimm - Apple .. všechny postavy používají iPhone

Gympl s (r)učením omezeným - oplatky Manner

Gympl s ručením omezeným - oplatky Manner

Gympl s ručením omeznym-oplatky

Gympl-Manner

Hart of Dixie - iphone Upíří deníky - Nokia/ Windows phone

HIMYM, používání telefonů značky Apple v posledích řadách seríálu.

House of Cards - Apple

House of Cards (BlackBerry, Apple), Scandal (Microsoft)

How I met Your Mother - Apple

Chipsy Bohemia, nevím přesně, o jaký seriál se jednalo.

Chuck - Subway

Ikea - Futurama

iPad - Pennyin tablet (Teoria veľkeho tresku)

Iphone v Prolhaných kráskách i Upířích denících

iphone, nescafe

Já robot, ve filmu jeli v audině která nešla zničit

Jupí, Dr. Max,... - ordinace v růžove zahradě

kobra 11 - BMW taxi taxi taxi - Peugeot kurýr - audi

konkrétně si nevzpomínám, ale hodněkrát jsem už zahlídla Apple

KRAVAŤÁCI

Kravataci

Lol - Apple

Louboutin lodičky, Ďábel nosí Pradu

Manolo Blahnik- Sex ve městě

Martanci-Ordinace v ruzove zahrade

Mentalista - pil čaj značky English breakfast

Mentos - Hlas Česko-Slovenska

mobily značky Apple - 2 Broke Girls

momentálně ne

momentálně nevím

Momentálně si nic nevybavím.

N

n

Na nic si nemůžu vzpomenout. Ale určitě bylo něco v upířích denících :D

nábytek Jamall v Ordinaci v růžové zahradě https://www.youtube.com/watch?v=FoHTKEmLA6Y

Napr. White collar - telefon Blackberry, auta Ford

např. seriál Dexter a placement značky apple

např. seriál Ulice a v něm reklama na obchod s elektronikou, drogerii internetový obchod atd.

např. v Sexu ve městě Carrie používala jen laptopy Apple (ve všech ostatních seriálech jsou vždy loga přelepená)

Například v Super drbně neustále zmíněné módní značky - Dior, Prada, Vera Wang, Chanel.

nars, sex ve městě

Naruto čelenka

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

NE

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

NE

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

NE, ale sere mě to. O reklamě bych měl být informován. Podprahové reklamy jsou také zakázány.

ne, já se tím nenechávám ovlivňovat. Vůbec to nevidím.

Ne, na seriály se skoro nedívám.

Ne, nevnímám to.

Ne, nevybavím

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

NE.

Ne.

Nejsem si jistý, všímá si toho spíše moje podvědomí. Každopádně při sledování nějakých kriminálek se při vyšetřování v ghetech objevují značky jako adidas, nike, apod.

nepamatuji

nepamatuji

nepamatuji se

Nepamatuji si

nevibavim

nevím

nevim

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

Nevím

nevim

nevím

nevím

Nevim

Nevím

Nevím

nevím

Nevím, ale mockrát jsem to zažila

Nevím, vím jen, že české trapné seriály mívají často nějaké produktové reklamy.

nevim.

Nevím.

Nevšímam si

Nevybavím

nevybavím

nevybavím

nevybavim

Nevybavim

nevybavím si

Nevybavím, všimnu si, že se tam značka mihne, ale zpětně si vybavím spíše děj seriálu než konkrétní značku.

Nevybavím.

Nevybavím.

nevybavím. Když jsou lidi stádní tak at si to kupují, mě to nezajímá

Nevybavím...

Nevybavuji

Nevybavuji

nevybavuji si

nevybavuji si

Nevybavuji si

nevybavuji si

nevybavuji si

Nevybavuji si

Nevybavuji si konkretni priklad.

Nevybavuji si konkrétní příklad

Nevybavuji si, pokud to není vyložená reklama, výrazně viditelná, nepřitáhne mojí pozornost

Nevybírám.

nevzpomenu si

nevzpomenu si konkrétně teď

Nevzpomenu.

nezapomenutelné reklamy na Jamal, Viledu a Dr.Maxe z Ordinace, dokonce tam jednou byla i vyse zminena coca-cola (vanocni kamion)

Nic mě nenapadá.

Nic si nevybavuji

Nie

Nikdy se nevzdavej - obleceni UnderArmor

nn

nn

nn

Nyní si nevybavuji.

Obecně ve většině Amerických filmů a seriálů se často vyskytují produkty Apple (notebooky, telefony, iPody atd).

Omlouvám se, ale ne

omlouvám se, nevím

Orbit

Orbit, pivo Lobkowicz - ve filmu Probudím se včera, Billa, Wustenrot - seriál Ulice Activia, Billa, Teta dragerie - Ordinace v růžové zahradě (Dana Morávková)

Ordinace - billa

Ordinace - JYSK

ordinace - relax dzuš

Ordinace ... Lékárna dr. Max

ordinace dr.max,marťánci...

Ordinace na Jammal je legendární

Ordinace nakej mop nebo co to byla

Ordinace v růžové zahradě - cokoliv, téměř každý díl něco (obleky Bandi,...)

ordinace v růžové zahradě - doctor max

Ordinace v růžové zahradě - Dr. Max

Ordinace v růžové zahradě - jakési stěrky na okna Cesty domů - Vodafone

Ordinace v růžové zahradě - Lékárna Max, podložky pod zadek, alergenní imunoterapie, ................ Weeds - coca cola light Jan Kraus - Mattoni Zoufalé manželky - Chanel, Versace, ...

Ordinace v růžové zahradě - lékárny Dr. MAX. Umístění bylo vždy víc než výrazné.

Ordinace v růžové zahradě - nábytek Jamall

Ordinace v růžové zahradě - nějaké jogurty nebo tak něco

Ordinace v růžové zahradě - neustálé mluvení o lékárně Dr. Max a všech výhodách Ulice - seriály TV Nova, které hrdinové sledují.

Ordinace v růžové zahradě - Niwea

Ordinace v růžové zahradě - NOKIA (podle vyzvánění)

Ordinace v růžové zahradě - růzené léky (Prostenal...), potraviny

Ordinace v růžové zahradě - Vánoční kamion Coca-Cola, Teorie velkého třesku - Apple

Ordinace v růžové zahradě 2 - Relax jablko

Ordinace v růžové zahradě 2- AVON

ordinace v růžové zahradě kubík waser

Ordinace v růžové zahradě- piti kubik,granule pro psi 3kg modré balení(znacku nevím) karta dr.maxe

Ordinace v růžové zahradě-ovocná kapsička

Ordinace v růžové zahradě, na značku si již nepamatuji

Ordinace v růžové zahradě, prodejna nábytku Jamall

Ordinace v růžové zahradě, Ulice The Walking Dead

Ordinace v růžové zahradě..Kubík, přístroj na mytí oken a sušák (značky si nepamatují, ale vím, že je zmiňovali..)

Panelák - limonáda Clever.

pivo Duff - Simpsonovi

Pivo v seriálu Simpsonovi.

poslední dobou si toho nejvíc všímám v ulici (např. drogerie teta nebo banka - bohužel si nevzpomenu na jméno)

pouze ve filmu - Probudím se včera, v seriálech nevím

Pretty Little Liars - maji iPhone, casto ukazovany.

probudím se včera

Product placement v seriálech registruji, nenechávám se jimi však ovlivňovat, neberu je jako devizní a nenacházím pro ně dostatečnou míru relevance, abych si jimi zaobírala.

Produkty z lékárny Dr. Maxe v Ordinaci v růžové zahradě... Auto Škoda v Ulici...

Prolhané krásky a Teorie velkého třesku používali v seriálu Apple

Přátelé Coca-Cola

PS4 Teorie velkého třesku

Rafťáci - Sprite

Reklama na řetězec Billa v seriálu Ulice

Relax v ordinaci v růžové zahradě

Různé léky nebo zdravotnické pomůcky v Ordinaci v Růžové zahradě.

Řekla bych, že obecně se v amerických seriálech nejčastěji vyskytují produkty značky Apple.

Samsung

samsung = suits

Sběratelé kostí - Apple, Toyota

Seriál Ulice - drogerie Teta Ordinace v růžové zahradě - Dr.Max lékárna

seriál Ulice - scéna na ulici se odehrávala před obchodem Wustenrot

seriál Ulice - Wüstenrot

Sex ve městě - Apple

Sex ve meste - Manolo Blahnik (jeho značka je proslavená právě tímto seriálem díky Carrie)

Show Jana Krause Mattoni

Simpsni-duff, Ulice-teta

Simpsnovi - na první pohled stejná značka, ale přitom se vyslovuje/píše jinak př.: MyPhone od Mapple

simpsnovi -duff pivo

Simpsonovi - Duff Beer

Simpsonovi - pivo duff

Simpsonovi a pivo duff, glee a breadstix

Simpsonovi pivo Daff

Simpsonovi-coca cola, pivo

Simpsonovi-Duff, Ordinace- Jamall, Kobra 11- Škoda, Porsche, BMW, Mercedes

Simpsonovi: Apple

skor filmy si spominam ... v serialy HYMIM sa niekolko krat objavil macbook

Skoro v každém seriálu se nachází počítač značky Apple či Pear

South Park - Microsoft

Susenky OVZ

Takové blbosti si nepamatuji a hned je pouštím z hlavy:D

Takřka ve všech amerických nebo britských seriálech používají herci smarphony a notebooky zn. Apple. Ale neberu to jako reklamu, protože stejně vím, že je to v té zemi naprosto běžně a nevnímám to. Ale reklamy v Ordinaci v růžové zahradě, jako např.:"Musím se napít džusu Relax, ten je pro unavené mámy, jako jsem já," mi příjdou opravdu trapné a myslím si, že žádný vliv ani nemají a spíš má člověk nechuť si to koupit.

TBBT

TBBT - Apple

Teď mě nenapadá.

ted mi nenapada nic

Teď se mi žádný nevybavuje..

Teď si nemohu vzpomenout. :D S úctou, David Walczysko

teď si nevybavím

Teď si nevzpomenu, takových věcí si v seriálu moc nevšímám.

Teď si nic nevybavuji, bohužel. Maximálně v Teorii velkého třesku je často značka apple, wii, playstation nebo jim podobné.

Teď z hlavy ne

Teen Wolf - Hlavní postava řídí auto, jehož značka je výrazně ukázána na kameru, toto ve vícero seriálech. Přesnou značku si nevybavím.

Tenn wolf - apple

Teorie velkého třesku - Alienware

Teorie velkého třesku - Apple.

Teorie velkého třesku - informace o Apple care

The Big Bang Theory - Apple

The Big Bang Theory - Apple, Xbox, PS4

The Big Bang Theory - Dell notebook, Ulice - Billa :)

The Simpsons - pivo duff

The Supernatural - HTC

Top Gear - iPod

Typická je ordinace v r z...tam jich je hodně...shauma, Paula atd

Ulice

Ulice

Ulice

Ulice - Billa

Ulice - Billa

Ulice - Billa, Euronics

Ulice - cukrárna Hájek, drogerie Teta

Ulice - drogerie Teta, pojišťovna ING Ordinace v Růžové zahradě II - Jamall Velmi křehké vztahy - Haribo bonbóny

Ulice - IKEA

Ulice - Kaufland

Ulice - nábytek Jamal

Ulice - ta je toho plna. Drogerie Teta,Bila,wustenrot,...

Ulice - tam je pořád něco.

Ulice - vždy přinesou nákup z Billy :D

Ulice Billa

Ulice je toho plná. Ale je to úplně trapně zasazené do kontextu.

ulice wustenrot

Ulice- Drogerie Teta

Ulice-ČEZ

Ulice-TETA drogerie, ČEZ

Ulice, Billa

Ulice, velmi často, spousta produktů.

uoh

Upíří deníky Samsung i Apple iphone

V American horror story sem si ničeho nevšimla...

V American Horror Story: Coven, kdy byla podruhé upalována Myrtle Snow a její poslední slova byla: "Balenciaga!", což je mimochodem módní značka, která vytváří všechno přes oděvy, obuv a doplňky. Dále si už konkrétně nevzpomínám, ale v Sex In The City a Gossip Girl bylo hodně narážek na nejrůznější luxusní značky (Louboutin...). Myslím, že i v jednom filmu s Amandou Bynes byla jedna postava, která, aby se uklidnila, odříkávala jméno světoznámých značek jako Gucci, Prada...

V anime se to objevuje dost často....třeba hrdina jde po ulici a na bilboardech jsou reklamy značek ...

V ceskych serialecg wussteneot, teta drogerie

V Ordinaci v růžové značce inzerují v každém dílu něco... od jídla přes domácí spotřebiče až k lékárně Dr. Max.

V seriálech si nejvíce vybavuji mobily a laptopy značky Apple, které se vyskytují ve skoro každém americkém seriálu.

V seriálech, které sleduji, si product placement nevybavuji.

V seriálu "Grimm" jsou používány převážně produkty značky Apple (zřel jsem ke komunikaci jen Iphony). Ač to není seriál ,tak si matně vzpomínán ve filmu "Čtyří vraždy stačí drahoušku" na scénu prudkého zavření dveří, na nichž byla samolepka s reklamou ,na níž byl vcelku dlouhý záběr :)

V seriálu Breaking Bad (v CZ Perníkový Táta), se v myčce aut, kterou vlastnila hlavní postava, vyskytoval automat na prodej Coca-Coly..

V serialu Futurama- reklama Coca Coly

V seriálu sice ne, ale ve videoklipu Celeste Buckingham písničky I was wrong, kde pije pomalu Aquilu ve skleněné lahvi.

V seriálu Svatby v Benátkách RWE, postavy tam podepisovali výhodné smlouvy od RWE

V Ulici a Ordinaci často - Teta, šampon Loreal, wustenrot, ČEZ hřiště, Euronics, lahůdky, aaa auto, DR.max, aj. co se zahraničních týče, často vidím, že používají Notebook od Apple.

V Ulici půjčky u Wüstenrot a nákupy v Bille.

v zahraničních seriálech si toho příliš nevšímám, na české seriály se nedívám... ale z filmů si vybavuji Probudím se včera a Pojedeme k moři, kdy mi dost vadilo :)

Ve filmu Probudím se včera- žvýkačky Orbit

Velmi křehké vztahy - deli

Velmi křehké vztahy - Lidl

většina amerických seriálů/sitcomů - počítače Apple

většinou to přehlížím, nevnímám to

Vinaři - ve dvou dílech digitální tlakoměr White Collar (Ve služnách FBI) - auta Ford a PC HP Dr. House - Apple Arrow - Microsoft

Voda vitamin water v Gossip girl, celý American idol - Coca Cola, Ford,...

vzpomenu si jen na filmy - Stážisti ->Google (celý film je o Googlu :D)

Win 8 v Elementary

Windows 8 - Arrow, White Collar BMW - White Collar a další seriály USA Network Apple - všude

x

Young and hungry - Porche, Apple Upíří deniky - nepřímo Nokia Pretty Little Liars- Blackberry, Apple, Converse

Zboží.cz gympl s ručením omezenym omezenym


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Průměrná doba strávená u televize denně

4. Pokud sleduji televizi, nejčastěji se dívám na

5. Průměrný čas na PC strávený sledováním seriálů/filmů/sitcomů atd.

6. Pokud sleduji pořady na PC, nejčastěji se dívám na

7. Mezi seriály, které sleduji (či jste sledovali), patří (v TV, na PC, v mobilu...)

8. Znáte termín product placement?

9. Věděl/a jste, že výskyt značkových produktů v seriálech je placená reklama?

10. Myslíte si, že product placement (tj. umístění značkového produktu) dodává seriálům autenticitu?

11. Koupil/a jste si někdy produkt na základě jeho vyobrazení v seriálu? Či znáte někoho, kdo tak učinil?

12. Zvažoval/a byste koupi produktu v budoucnu poté, co byste jej viděl/a v seriálu?

13. Myslíte si, že product placement v seriálech využívají spíše silné značky (např. Apple, Google, Coca-Cola)?

14. Myslíte si, že product placement v seriálech je etický?

15. Vadí Vám product placement v seriálech?

16. Myslíte si, že lidé jsou product placementem v seriálech ovlivněni? (např. z hlediska dalšího nákupu produktu, větší povědomosti o značce, pozitivnější asociace ke značce atd.)

17. Vybavíte si konktrétní příklad seriálového product placementu? Pokud ano, napište prosím o jaký seriál a značku se jednolo

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Průměrná doba strávená u televize denně

4. Pokud sleduji televizi, nejčastěji se dívám na

5. Průměrný čas na PC strávený sledováním seriálů/filmů/sitcomů atd.

6. Pokud sleduji pořady na PC, nejčastěji se dívám na

7. Mezi seriály, které sleduji (či jste sledovali), patří (v TV, na PC, v mobilu...)

8. Znáte termín product placement?

9. Věděl/a jste, že výskyt značkových produktů v seriálech je placená reklama?

10. Myslíte si, že product placement (tj. umístění značkového produktu) dodává seriálům autenticitu?

11. Koupil/a jste si někdy produkt na základě jeho vyobrazení v seriálu? Či znáte někoho, kdo tak učinil?

12. Zvažoval/a byste koupi produktu v budoucnu poté, co byste jej viděl/a v seriálu?

13. Myslíte si, že product placement v seriálech využívají spíše silné značky (např. Apple, Google, Coca-Cola)?

14. Myslíte si, že product placement v seriálech je etický?

15. Vadí Vám product placement v seriálech?

16. Myslíte si, že lidé jsou product placementem v seriálech ovlivněni? (např. z hlediska dalšího nákupu produktu, větší povědomosti o značce, pozitivnější asociace ke značce atd.)

17. Vybavíte si konktrétní příklad seriálového product placementu? Pokud ano, napište prosím o jaký seriál a značku se jednolo

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mrázová , M.Vnímání televizních výstupů adolescenty (z marketingového pohledu) (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://47118.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.