Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Propagace biopotravin

Propagace biopotravin

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Zedková
Šetření:23. 03. 2015 - 25. 03. 2015
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, týkající se propagace biopotravin v ČR. Výsledky budou sloužit k vypracování praktické části semestrálního projektu.

Děkuji za Vás čas.

Odpovědi respondentů

1. Co Vás první napadne, když se řekne biopotravina?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdraví59,26 %9,26 %  
Zdravá výživa47,41 %7,41 %  
bez chemického ošetření23,7 %3,7 %  
zdravá strava23,7 %3,7 %  
Zdravé jídlo23,7 %3,7 %  
Bez chemikálií23,7 %3,7 %  
podvod23,7 %3,7 %  
potravina bez chemikálií11,85 %1,85 %  
Nepřidávány žádné umělé látky 11,85 %1,85 %  
zdravý přírodní produkt11,85 %1,85 %  
ostatní odpovědi značka Bio
zdravy zivotni styl
přírodní potravina - neoštřená
Kvalitní potravina-buď maso z chovů, kde se o zvířata dobře pečuje; nebo plodiny, které jsou co nejméně chemicky ošetřené;samozřejmě také mléčné výrobky z kvalitního tučného mléka nejlépe původem z ČR
nesmyslá bublina
potravina vyrobena ci vypestovana co nejprirozenejsim zpusobem bez pridavani umelych slozek potravy
halo
humbuk
potravina vyrobená z produktů zemědělství jež byly vyrobeny bez chemikálií, bez průmyslových hnojiv v čistém prostředí
zdravý výživa
nechemicky vypěstovaná potravina
sojová omáčka
jídlo
strava bez chemikálií
dobré bio produkty
farma
farmářský trh
moje zahrádka
peníze
jídlo bez pesticidů
zdravější potravina, ale ne vždy to platí
dieta
Drahé
ekologicky vypěstovaná zelenina
bez chemickych prisad potravina
zdravý
reklama
drahota
Zavádějící termín (nesmyslný)
potravina z kvalitních zdrojů
zdravější potravina - ne vždy
strava
3259,26 %59,26 % 

Graf

2. Nakupujete biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2953,7 %53,7 %  
Ano2546,3 %46,3 %  

Graf

3. Pokud ne, prosím uveďte důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahé621,43 %11,11 %  
cena310,71 %5,56 %  
nevěřím tomu27,14 %3,7 %  
je to nafouknutá bublina, nic víc13,57 %1,85 %  
jsou stejné jako jiné, jen dražší13,57 %1,85 %  
není 100% garance že neobsahují zbytky chemikálií, jsou příliš drahé13,57 %1,85 %  
nevěřím,že prodávané biopotraviny jsou skutečně bio13,57 %1,85 %  
vysoké ceny13,57 %1,85 %  
drahé ceny13,57 %1,85 %  
vyšší cena13,57 %1,85 %  
ostatní odpovědi finanční důvody
mám svoje
jím docela nezdravě, takže si bio - ovoce, mléčné výrobky nekupuju vůbec
Někdy biopotraviny kupuji, nemám k nim však důvěru, že opravdu tu cenu mají.
drahe a ne moc chutne
pěstuju si sama nevěřím kupovaným
drahý
Mám částečně vlastní. A nevěřím, že ty,co se prodávají jsou zdravé a neškodné. Zbytečně drahé.
moc nevěřím ve velký rozdíl mezi bio a nebio (samozřejmě jak v čem)
nevyhledávám
1035,71 %18,52 % 

Graf

4. Jaký typ propagace Vás dokáže zaujmout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize2240,74 %40,74 %  
Internet1324,07 %24,07 %  
Venkovní reklama (billboardy, potisky)712,96 %12,96 %  
Tisk611,11 %11,11 %  
Sociální sítě47,41 %7,41 %  
Rádio23,7 %3,7 %  

Graf

5. Zaznamenali jste v poslední době nějakou propagaci na biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3870,37 %70,37 %  
Ano1629,63 %29,63 %  

Graf

6. Mohla by Vás propagace biopotravin ovlivnit při její koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3259,26 %59,26 %  
Ne2240,74 %40,74 %  

Graf

7. Spojíte si nákup biopotravin s nějakou známou osobností, která například vystupovala v reklamě na biopotraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4990,74 %90,74 %  
Ano59,26 %9,26 %  

Graf

8. Mohla by Vás reklama se známou osobností ovlivnit při nákupu biopotravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3259,26 %59,26 %  
Ano2240,74 %40,74 %  

Graf

9. V případě, že ano, která známá osobnost by Vás mohla nejvíce ovlivnit?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovec2064,52 %37,04 %  
Herec412,9 %7,41 %  
Zpěvák26,45 %3,7 %  
celebrita to akorát pokazí13,23 %1,85 %  
Z výzkumu v oboru13,23 %1,85 %  
lékař13,23 %1,85 %  
žádná - naopak, spíš by mě to odradilo13,23 %1,85 %  
rozhodně bych preferovala odborníka a v žádném případě ne celebritu13,23 %1,85 %  

Graf

10. Uvítali byste slevové akce na nákup biopotravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4787,04 %87,04 %  
Ne712,96 %12,96 %  

Graf

11. V případě, že ano, které slevy na biopotraviny byste uvítali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1+1 zdarma2552,08 %46,3 %  
Sezónní slevy1225 %22,22 %  
Studentská sleva612,5 %11,11 %  
Slevový kupón-sbírání nálepek24,17 %3,7 %  
Soutěže přímo v prodejně24,17 %3,7 %  
Sleva pro seniory12,08 %1,85 %  

Graf

12. Přivítali byste zábavné akce zaměřené na bio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2750 %50 %  
Ne2750 %50 %  

Graf

13. Pokud ano, jaké akce by Vás nejvíce oslovily?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní den s bio občerstvením930 %16,67 %  
Ochutnávka bio-výrobků na veletrhu930 %16,67 %  
Výlet na bio farmy723,33 %12,96 %  
Večírek s bio pohoštěním310 %5,56 %  
Rodinný den s tématikou bio (soutěže, hry, aj.)26,67 %3,7 %  

Graf

14. Doporučili byste nákup biopotravin svým blízkým?(0=ne - 10=ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51425,93 %25,93 %  
7712,96 %12,96 %  
8712,96 %12,96 %  
3712,96 %12,96 %  
1611,11 %11,11 %  
1059,26 %9,26 %  
635,56 %5,56 %  
923,7 %3,7 %  
223,7 %3,7 %  
411,85 %1,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.48
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.13
Směrodatná odchylka:2.48
Medián:5
Modus:5

Graf

15. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2953,7 %53,7 %  
Muž2546,3 %46,3 %  

Graf

16. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-303055,56 %55,56 %  
46-601222,22 %22,22 %  
31-451120,37 %20,37 %  
61 a více11,85 %1,85 %  

Graf

17. Vaše pozice

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný2851,85 %51,85 %  
Student2037,04 %37,04 %  
Podnikatel35,56 %5,56 %  
Nezaměstnaný23,7 %3,7 %  
Důchodce11,85 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Váš věk

  • odpověď 15-30:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 17. Vaše pozice

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Nakupujete biopotraviny?

4. Jaký typ propagace Vás dokáže zaujmout?

5. Zaznamenali jste v poslední době nějakou propagaci na biopotraviny?

6. Mohla by Vás propagace biopotravin ovlivnit při její koupi?

7. Spojíte si nákup biopotravin s nějakou známou osobností, která například vystupovala v reklamě na biopotraviny?

8. Mohla by Vás reklama se známou osobností ovlivnit při nákupu biopotravin?

9. V případě, že ano, která známá osobnost by Vás mohla nejvíce ovlivnit?

10. Uvítali byste slevové akce na nákup biopotravin?

11. V případě, že ano, které slevy na biopotraviny byste uvítali?

12. Přivítali byste zábavné akce zaměřené na bio?

14. Doporučili byste nákup biopotravin svým blízkým?(0=ne - 10=ano)

15. Vaše pohlaví

16. Váš věk

17. Vaše pozice

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Nakupujete biopotraviny?

4. Jaký typ propagace Vás dokáže zaujmout?

5. Zaznamenali jste v poslední době nějakou propagaci na biopotraviny?

6. Mohla by Vás propagace biopotravin ovlivnit při její koupi?

7. Spojíte si nákup biopotravin s nějakou známou osobností, která například vystupovala v reklamě na biopotraviny?

8. Mohla by Vás reklama se známou osobností ovlivnit při nákupu biopotravin?

9. V případě, že ano, která známá osobnost by Vás mohla nejvíce ovlivnit?

10. Uvítali byste slevové akce na nákup biopotravin?

11. V případě, že ano, které slevy na biopotraviny byste uvítali?

12. Přivítali byste zábavné akce zaměřené na bio?

14. Doporučili byste nákup biopotravin svým blízkým?(0=ne - 10=ano)

15. Vaše pohlaví

16. Váš věk

17. Vaše pozice

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zedková, V.Propagace biopotravin (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://47516.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.