Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost se službami České pošty, s. p.

Spokojenost se službami České pošty, s. p.

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ludmila Mašková
Šetření:06. 04. 2015 - 11. 04. 2015
Počet respondentů:227
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku na téma Spokojenost se službami České pošty, s. p.

Vyplněné odpovědi jsou anonymní a budou použity pro potřeby mé diplomové práce. 

Moc děkuji

Bc. Ludmila Mašková

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15367,4 %67,4 %  
Muž7432,6 %32,6 %  

Graf

2. Do které věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 307533,04 %33,04 %  
31 - 405925,99 %25,99 %  
41 - 505423,79 %23,79 %  
51 - 60167,05 %7,05 %  
Méně než 20146,17 %6,17 %  
60 a více93,96 %3,96 %  

Graf

3. Kolik obyvatel přibližně má místo Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 2500010747,14 %47,14 %  
5000 - 250005925,99 %25,99 %  
1000 - 50003917,18 %17,18 %  
Méně než 1000229,69 %9,69 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete poštu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát ročně6126,87 %26,87 %  
Několikrát měsíčně6126,87 %26,87 %  
Jednou za měsíc4821,15 %21,15 %  
Několikrát týdně2611,45 %11,45 %  
Jednou za týden167,05 %7,05 %  
Denně146,17 %6,17 %  
Nikdy10,44 %0,44 %  

Graf

5. Jaké služby České pošty využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyzvedávání balíků17275,77 %75,77 %  
Vyzvedávání dopisů15166,52 %66,52 %  
Zasílání dopisů15066,08 %66,08 %  
Zasílání balíků11349,78 %49,78 %  
Czech point - ověření podpisů, listin, vydání výpisů z rejstříku trestů, katastru nemovitostí a dalších výpisů6126,87 %26,87 %  
Platba poukázek nebo SIPO5825,55 %25,55 %  
Vyzvedávání peněz4720,7 %20,7 %  
Koupě novin, časopisů nebo zboží219,25 %9,25 %  
Bankovní služby - obsluha ERA účtu208,81 %8,81 %  
Sázkové služby208,81 %8,81 %  
Vyzvednutí důchodu62,64 %2,64 %  
Finanční služby - Stavební spoření, Penzijní připojištění nebo Pojišťovací služby31,32 %1,32 %  
pracuji na poště 10,44 %0,44 %  
služby Č. pošty příliš nevyužíváme protože Č. pošta zrušením části poboček nám znemožnila přístup k poštovním službám v místě bydliště.10,44 %0,44 %  
Nákup známek, cenin apod.10,44 %0,44 %  
žádné10,44 %0,44 %  
jen v nejnutnějším případě10,44 %0,44 %  
vkládání tržeb 10,44 %0,44 %  

Graf

6. Uveďte, prosím, míru Vaší spokojenosti s následujícím:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Myslíte si, že Česká pošta, s. p. "drží krok" s technologickým pokrokem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, na změny reaguje příliš pomalu9240,53 %40,53 %  
Ano, snaží se7332,16 %32,16 %  
Nevím6227,31 %27,31 %  

Graf

Zákaznická karta v současné době poskytuje slevu na podání listovních a balíkových zásilek a při platbě SIPO v hotovosti.

8. Využíváte slevy České pošty, s. p. pomocí programu Zákaznická karta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neslyšel/a jsem o zákaznické kartě7733,92 %33,92 %  
Zákaznickou kartu mám a využívám slevy5524,23 %24,23 %  
Nepotřebuji - služby, na které je v současnosti poskytována sleva nevyužívám4419,38 %19,38 %  
Nemám zájem, slevových karet mám dost3816,74 %16,74 %  
Zákaznickou kartu nemám, určitě si ji pořídím104,41 %4,41 %  
Nepotřebuji31,32 %1,32 %  

Graf

9. Co byste na poště uvítal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost platby platebními kartami všech bankovních ústavů14965,64 %65,64 %  
Samoobslužné terminály pro výdej balíků v kteroukoliv hodinu11249,34 %49,34 %  
Možnost vyzvednout si zásilku v Samoobsluze mého bydliště (tzv. Partner)5825,55 %25,55 %  
Rozdělení přepážek dle poskytované služby5524,23 %24,23 %  
Možnost platby prostřednictvím samoobslužného terminálu5323,35 %23,35 %  
počítačem rozhodovaný přístup - např. když výdej do vlastních rukou může udělat kterákoliv přepážka a člověk musí náhodně zvolit jednu z front, místo aby šel na řadu v pořadí příchodu za podmínky možnosti obsloužení10,44 %0,44 %  
zlevnění služeb10,44 %0,44 %  
Nehrát si na finanční poradce a nechat uzavírání jakýchkoli smluv v této oblasti. Pracovníci České pošty nemají šanci neustále sledovat vývoj na finančním trhu a stát se odborníky ve financích. Je neuvěřitelně nemístné, že je to dokonce jejich povinností.10,44 %0,44 %  
Vyvolavaci system, nekdy si vyberu prepazku, a stejna vedla je rychlejsi10,44 %0,44 %  
Vyvolávací systém10,44 %0,44 %  
nevím...10,44 %0,44 %  
aby přestali dělat kraviny typu prodávání včelky Máji a omalovánek a škrábacích losů a začali doručovat balíky, což je katastrofa !10,44 %0,44 %  
Možnost podání on-line i pro veřejnost10,44 %0,44 %  
Poskytování kompletního finančního poradenství10,44 %0,44 %  
zkrácenou polední pauzu10,44 %0,44 %  
levnější poplatek za výběr kartou na poště----neuvěřitelných 35 korun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10,44 %0,44 %  
hlavně slušné chování vašich zamestnanců10,44 %0,44 %  
přepážku pro seniory10,44 %0,44 %  
nic dalšího neočekávám10,44 %0,44 %  
Ochotnější přístup pracovníků10,44 %0,44 %  
Přívětivost některých pracovnic10,44 %0,44 %  
delší otvírací dobu odpoledne aspoň jeden den v týdnu10,44 %0,44 %  
stačí mi to10,44 %0,44 %  
večerní otevírací dobu10,44 %0,44 %  
pošty v OC10,44 %0,44 %  
rychlost10,44 %0,44 %  
Nevnucovat zákazníkům produkty, o které by jinak nikdo neměl zájem. Např. uzavření pojištění, účtu apod. blbostí. Nemám zájem a jestli mi ta pizda od nás na poště ještě něco nabídne, tak ji už pošlu do prdele.10,44 %0,44 %  
nižší ceny za balíčky!!10,44 %0,44 %  
Umístění v dosahu MHD.10,44 %0,44 %  
pristup i pro kocarky10,44 %0,44 %  
aby skutečně dobře dělala co dělat má a nepletla se do prodeje pojištění, cigaret, hraček ap10,44 %0,44 %  
Aby dopis urceny do vlastnich rukou sel do vlastnich rukou a ne letacek ze sem nebyl zastizen doma, kdyz sem doma cely den prave kvuli ocekavame poste10,44 %0,44 %  

Graf

10. Myslíte si, že by Česká pošta měla dostávat dotace, aby byla schopna udržet stávající rozsah pošt a poštovních služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7834,36 %34,36 %  
Ano7533,04 %33,04 %  
Ne7432,6 %32,6 %  

Graf

11. Jakou máte zkušenost s jiným poskytovatelem poštovní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám - byl/ jsem spokojen/a13157,71 %57,71 %  
Nemám zkušenost7231,72 %31,72 %  
PPL219,25 %9,25 %  
Mám zkušenost, ale špatnou156,61 %6,61 %  
PPL, DPD62,64 %2,64 %  
PPL, DHL62,64 %2,64 %  
DPD20,88 %0,88 %  
PPL,DHL20,88 %0,88 %  
Geis Parcel, PPL - doručování balíků (vše na výbornou).10,44 %0,44 %  
nechala jsem si jen několikrát poslat balíček prostřednictvám DPD či PPL, pokud je ale ta možnost, dávám přednost České poště (líbí se mi, že pokud nejsem zastižena doma, uloží mi zásilku k vyzvednutí a odpadá někdy složité domlouvání s řidičem)10,44 %0,44 %  
mediaservis10,44 %0,44 %  
UPS, DHL, PPL, Top Trans10,44 %0,44 %  
UPC, PPL, DHL10,44 %0,44 %  
PPL, TopTrans, DHL, DPD10,44 %0,44 %  
PPL, DHL, GLS10,44 %0,44 %  
PPL, DPD, Geis10,44 %0,44 %  
DPD, Geis, PPL - velmi spokojen10,44 %0,44 %  
DPD, TNT10,44 %0,44 %  
DPD, DHL 10,44 %0,44 %  
DHL,PPL10,44 %0,44 %  
Ppl, dhl, dpd10,44 %0,44 %  
neznám názvy10,44 %0,44 %  
už nevím10,44 %0,44 %  
Fedex,PPL,DPD,GLS,Geiss,inpost a mnoho dalších10,44 %0,44 %  
PPL = line lemry nechteji zajizdet pred vchod, FOFR = neschopnost najit bydliste10,44 %0,44 %  
zásilková služba PPL10,44 %0,44 %  
DPD, PPL, FedEx, DHL, UPS10,44 %0,44 %  
Toptrans10,44 %0,44 %  
ruzni dopravci -Geis, GP apod.10,44 %0,44 %  
Z 99% posílám jako e-shop balíky a ty u vás od zdražení v únoru 2015 nepodávám, přešla jsem s nimi v plné míře k Zásilkovně, mají poloviční ceny a výborný servis!10,44 %0,44 %  
zasilkovna.cz, PPL, DPD, Geis, Gebrüder-Weiss, TNT, General Parcel10,44 %0,44 %  
Ppl, bez větších problémů10,44 %0,44 %  
dpp10,44 %0,44 %  
GLS, PPL, GEIS10,44 %0,44 %  
TNT, DHL,UPS10,44 %0,44 %  
DPD, PPL10,44 %0,44 %  
DHL, PPL10,44 %0,44 %  
kurýrní služby10,44 %0,44 %  
ppl, dpd a dalsi 10,44 %0,44 %  
ppl,geis,dpd10,44 %0,44 %  
uloženka, zásilkovna, dpd, ppl10,44 %0,44 %  
DPD, PPL, Top Trans..10,44 %0,44 %  
ppl,dpd10,44 %0,44 %  
PPL, DPD, In time10,44 %0,44 %  
přepravní společnosti PPL, Geis, Top tranz10,44 %0,44 %  
PPL,GEIST, IN TIME10,44 %0,44 %  

Graf

12. Pokud jste s něčím nespokojen/a, prosím, uveďte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

včasné doručování zásilek. Co má pošta dělat pojištění a jiné finanční služby? Jedině vtom případě že to bude dělat speciální pracovnice a ne že to bude dělat každá a nebude zdržovat běžné standartní služby, jak se to děje nyní.

"vnucovaní" pojištění

+ rychlé doručení dopisů (opravdu když to podám, je to tam následující den) - cena balíků (uloženka, zásilkovna je levnější a kurýr se vyplatí více než ČP) - nemožnost náhlednout do balíku při dobírce (nikdy nevíte, komu máte věřit) - nemožnost platit kartou !! Jsme ve 21. století!!! +/- rozsah poboček. Snížit a zefektivnit. Nejlepší kdyby byly v OC. +/- státní podnik? Stačí se podívat na Německou poštu, která pracuje s DHL. - cena zasílání do zahraničí (proč to má zasilkovna levnější, když to podá tam?) - neustále fronty na ČP UVítal bych využití partnerů pro vydání/podání.

Ano, Peru je v zámoří.

Balíky nedoruceny a když,tak poškozeny obal,nezvoni,prosté hodí předem vyplněny list o nezastizeni

Celkově se mi velmi nelíbí jejich VYSOKÉ CENY, chtělo to už dávno nějakou konkurenci. Tady v Bystřici p. Hostýnem - fronty u přepážek, často otevřená jen jedna, někdy jsou poskytnuty nesprávné údaje, většinou i velmi kyselé obličeje (ne u všech), stává se i že jdu pro několik dopor. dopisů, vydají jen část s tvrzením, že je to vše a musím tam znovu, u některých i neochota celkově, no je toho tady víc.

Cena obyčejného psaní opět 10 Kč, jinak lidé nebudou posílat dopisy, toto je příliš drahé. Celkově zlevnit listovní služby, jejichž ceny jsou vysoké (pokles tržeb nahradit zvýšením pojistného u opravdu cenných zásilek - například zásilky nad 100 000 zdražit - pojistné - protože kdo má zásilku skutečně za 100 000 Kč, tak má jistě na to si připlatit za pojištění, ale kdo posílá "běžné" zásilky (dopisy, normální doporučená psaní), tak tam je cena příliš vysoká a odrazuje lidi.... U cenných zásilek to má svoji logiku. Dále se podívat na ceny balíků - Balík Do ruky stojí se Zákaznickou kartou za 103 Kč, je přepravován do druhého dne a automaticky pojištěn na 50 000 Kč. Cenný balík stojí v ZÁKLADNÍ sazbě (pojištění 500 Kč) 99 Kč a doručení trvá 3-5 i více dní... což nedává logiku (pomalejší služba s pojištěním na 20 000 Kč bude stát více než de facto expresní služba s pojištěním na 50 000 Kč.) Snížit cenu Obyčejného balíku a Cenného balíku (zde zvýšit cenu vysokého pojistného) a snížit ceny dopisů. Nenabízet u přepážek něco, co lidé nechtějí... více zvýhodnit držitele Zákaznické karty. (hlavně na dopisy) Jinak jsem s poštou velice spokojen a velmi si její práce vážím.

Ceny balíků, na každé poště jiná cena

Ceny jsou hrozné, na to jakým zpusobem doručujete. Několikrát mi přišel poškozený balík a upozorňuji že toto se mi stalo v jednom týdnu s dvěma balikama zasebou. Pěší doručovatelky absolutní nespplehlivost ! Českou poštu už určitě v budoucnu nevyužiji a ani mí kamarádi a známí.

Ceny za služby

často se mi stává, že mi není domů doručena zásilka, přestože jsem doma. Objevím pouze lístek ve schránce. A to je tedy na pováženou.

Česká pošta je naprosto strašná dřevně kapitalistická organizace, kde ředitelství má nehorázné statisícové platy, odírá své zaměstnance neskutečným způsobem a nutí je k nesmyslným činnostem, jako je prodej pojištění a podobných nesmyslů namísto pořádně odvedené práce. Při reklamaci nemá člověk skoro žádnou šanci na smysluplnou náhradu. Nehorázné je také to, že se zde dá platit pouze kartami Poštovní banky-to je přímo diskriminační opatření! Bylo by asi nejlépe tento postkomunistický moloch zlikvidovat a vrátit poštu Thurn Taxisům.

Česká pošta neustále zdražuje balíčky ale nezkvalitňuje služby. Pokud jsem zvyklá od společností typu PPL, DPD.. že mi zavolají když se blíží k mému domu, tak nevím proč by lidé platili předražené ceny za poštu, kde některým pracovníkům nestojí za to ani zmáčknout zvonek a raději hned hodí do schránky lístek a člověk musí na poštu. Pošta by se měla stydět.

České Poště se snažím co možná nejvíce vyhýbat. Mám jen jedny nervy...

Dlouhá čekací doba na poskytnutí služby.

Dlouha doba čekání

Dodatkové prodej, stánky v prostorách posty, nabízení produktu zaměstnanci..je to obtěžující a zdržuje to... Málo prepazek

Doporučené balíky si musím vyzvedávat sám, i když dobře ví kde mě najdou.-navíc, totálně mi rozbili zásilku, a neuznali rekl.-Prý jsem si to měl rozbalit na poště.

Drahe služby

drahé známky na dopis, poplatky za služby (balíky, inkaso, složenky)

hlavně s dodací dobou, aby šla obálka přes 3 dny mi prijde opravdu hodně

Chaoticke rozmisteni produktu na pobockach.Nejednoty vzhled post.Zastaraly vzhled pobocek.

Jsem hlavně nespokojen s nedoručováním poštovních zásilek (obyčejná pošta), anebo s velkým zpožděním (doporučená). Tím horší je, když vím co mi má za poštu přijít a nedorazí, nebo problém vyřeším dříve, než mi dojde daná zásilka s danou problematikou. Tak zvané finanční poradenství, bych úplně zrušil, protože zaměstnanci ČP nemají šanci se naučit pojistné produkty, nebo spoření atd. Protože jsou rádi, když zvládají svou práci.

Jsem nesmírně nespokojena s tím, že pracovníci České pošty mají povinnost poskytovat "finanční poradenství". Tito lidé nemají absolutní šanci stíhat a sledovat vývoj na finančním trhu a už vůbec ne stát se odborníky v této oblasti. Jak si vůbec Česká POŠTA, ano POŠTA, může myslet, že po pár proškoleních svých zaměstnanců za přepážkami z nich náhle vytvoří odborníky ve financích? Tento přístup je neuvěřitelně nemístný, je naprosto nesmyslné a nepřijatelné těmto zaměstnancům přikazovat tuto práci a dokonce jim stanovovat limity v poskytování těchto služeb. Nejenže je to nepříjemné samotným zaměstnancům, dokonce to vyloženě obtěžuje i návštěvníky České pošty.

jsem nespokojena s dobou čekání, než se vůbec dostanu na řadu. Po ránu se mi pravidelně stává, že je otevřená jen jedna přepážka a přes sklo je vidět dalších pět "úřednic", jak si povídají místo aby obsluhovaly klienty. Pokud to má být nějaká pracovní porada, rozhodně by působilo lépe, kdyby probíhala ve vnitřních prostorách pro pracovníky, na které nemají čekající zákazníci výhled. No a asi ve třech případech se mi stalo, že úřednice nebyla ochotná nebo neměla potřebné odborné znalosti (což při mé frekvenci návštěvy pošty cca 6x do roka je celkem velké číslo).

k té zákaznické kartě - nepoužívám ji kvůli slevám, ale kvůli tomu, že nemusím vyplňovat podací lístek, hurrááá!

Kartu mám,ale neposílám hodně zásilek najednou,tudíž sleva prý neplatí.Tak nevím na co ji mám

krátká otevírací doba na naší poště, doručování peněz složenkou na účet- některé přijdou rychle, jiné trvají i týden a pak mě zákazníci uhánějí, kde mají peníze ( přitom jsou poslány ve stejný den )

Málo zaměstnanců na přepážkách, velmi dlouhé čekací doby (na balík někdy čekám i hodinu)

Málokterá pošta je vybavená pro potřeby zdravotně postižených občanů. Problém jsou třeba schody. U nás v Příboru je jich třeba moc a zdravotně postižený člověk může mít s tímto velké problémy. Nevím jak je to s jinými pobočkami. Myslím, že by Česká pošta měla vycházet vstříc i zdravotně postiženým občanům.

Mám strach, že mi bude přidělena přepážka s méně vstřícnou (1 ze 7) a nebo zcela nevstřícnou pracovnicí (také 1 ze 7 a v tom případě raději k přepážce nejdu) pracovnicí.

Mám špatnou zkušenost s tím, že na každé poště se dozvím u přepážky jinou informaci i přesto, že se jedná o jednu a tu samou věc. Na menších poštách je nedostatečně zaškolený personál ohledně nových a moderních věcí, které česká pošta poskytuje.

Na poštách by mělo byt otevřeno více přepážek,aby zaměstnanci měli více času a prostoru se věnovat zákazníkům. Tak by se zvedlo i plnění produktů a prodej zboží. I zaměstnanci by byli určite klidnější a veselejší. Vyvolávaci systém na všech větších poštách.

Nabízení produktu na přepážce, je to trapne

nedomlouvají se na konkrétním čase doručení balíku, buď v čas kdy přijedou doma jsem nebo nejsem, ale mám zkušenost, že pokud doma jsem, tak balík doručí, bohužel v 11 dopoledne jsem doma minimálně jako většina lidí. Další problém je, že každý měsíc je za přepážkou někdo nový, je vidět, že tato firma si neváží zákazníků ani zaměstnanců

Nedoručování do schránky, ale pohození zásilky na chodník před domem

Nedoručují se balíky ani RR,místo toho se občas hodí do schránky oznámení,nebo ani to ne a pak musím na poštu,jestli tam něco nemám. Což se tady stává dost často

nedoručují včas

nechápu proč se pošta zabývá finančními službami - pro jiné banky , v poslední době jsem oslovována nějakými nabídkami a je to už otravné a myslím si,že i pracovnicím to není příjemné stále něco zákazníkům vnucovat

Nejsem spokojena s tím, že mi na přepážkách pracovnice vnucují bankovní produkty, loterie, časopisy a jiné věci - které na poštu prostě nepatří!

nejvíc mě štve, že nelze platit kartou jinou než ČSOB a ERA, pak mě štve v Opavě že jsi jdu vyzvednout dopis nebo balík a skončím u přepážky české pojišťovny, která mi nabízí své služby o které nemám zájem a zbytečně zdržuje provoz pošty, hlavně o Vánocích to je mazec.... Fronty a oni mají čas ještě nabízet různé pojištění.

Nekonečná doba odbavování na přepážkách, mnohdy fatální neznalost personálu, nedostatek personálu, v nabídce u přepážky vedle pastelek a sladkostí postrádám hamburger a párek v rohlíku.

Některé jednání Vašich pracovnic.

nelíbi se mi jednání a reakce na stížnosti...stále stejný případ že řidič nedoručuje zásilky,nechce se mu vylízat z auta...a je to ten sami řidič,,,nechápu..je na něho sposta stížnosti ale nikdo s tim nic neudělá....pošty stále přeplněna ,ze 4 přepážek jede pouze jen 1 atd atd

Neměli by konkurovat komerčním subjektům, ale zůstat veřejnou službou.

neochota personálu, pomalost, velké fronty, ošklivý vzhled poboček, špatná otevírací doba - nevhodná,

Nepřišlo mi inkaso do schránký a teď se semne stane neplatič. Pěkně děkuji!!

Nespokojena - když lidé stojí v řadě u přepážky a zaměstnankyně např. lepí známky, nebo něco vypisuje. VÍM, že to není její chyba a práce má hodně i mimo přepážku, ale proto by jí pošta měla vyčlenit čas z její pracovní doby.

Nespolehlivé doručování doporučených zásilek, fiktivní (automatické) zasílání sms o neúspěšném pokusu o doručení i v případě, že se celý den nehnu z domu a zvonek funguje.

Neurceni alespon priblizne hodiny doruceni, sedim doma v 15.30 uz musim odejit a samkzrejme v 16 hodin byl pokus o doruceni, clovek opravdu nemuze sedet doma a cekat. Jsem doma cekam nikdo, nikde jdu ven a ve schrance papir o nezastizeni. A toto je stale dokola !!! Kdyz uz nekdo zazvoni, tak po me chce abych prevzala balik pro souseda samozrejme muzu odmitnout, ale to uz je jedno kdyz me zvonek vzbudil :( Opravdu dorucovani baliku je tragedie a kdyz mohu volim ppl.

Neustále zdražování a služby tomu neodpovídají,na poště strávím i hodinu(a není tam narváno),jelikož x přepážek je zavřených.Pošťačky nezvoní na byty a často ani nevhodí první lístek do schránky,ale až opakovanou výzvu.Vadí mě,že doporučený balíček klidně nechají u sousedů,ale na poště ho musím vyzvednout pouze já s občankou-demence-je to zcela nelogické.

Nezajimaji me neustale nabidky financnich produktu (at nabizi prepazka solo).Dale casovy onterval, nez je vyrizen muj pozadavek

Neznalost personálu, neochota poradit. Nepřehledný systém různých typů zásilek. Nedodržování "garantovaných" hodin (případ služby EMS - rychleji bylo na místě obyčejné psaní, navíc zásilka byla doručena až po garantované hodině 14:00). Tristní systém doručování balíků - balíky má na starosti jiná pobočka než v místě bydliště, stížnosti ta místní tudíž ani nepřijme ("za to my nemůžeme"). Balík téměř nikdy nedoručen přímo do domu, přestože po avizu byl někdo doma, zásadně je zanecháván jen lístek k vyzvednutí. Pokud mohu, službám České pošty se při objednávání zboží zdaleka vyhýbám.

Obtěžování nabídkami finanční služeb apod., když jde člověk poslat třeba jen obyčejný dopis.

Obtěžuje mně nabízení finančních produktů typu stavební spoření apod. - to určitě nebudu uzavírat na poště, když si jdu podat sportku ...a nabízení zboží nesouvisejícího s náplní práce pošty.

Opakovaně se stává, že najdu ve schránce oznámení o uložení balíku na poště (případně přijde SMS), přestože jsem byl celý den doma, mám venku na zvonku jméno, přesto nikdo nezvonil. Většinou je uveden důvod "zamčený dům". Se zásilkami, které nosí osobně doručovatelka, se toto nestává - vždy zazvoní. Podle mého názoru si pracovník rozvozu balíků ulehčuje práci

Oteviraci doba stejna jako moje pracovni.

Otevřenost přepážek (tedy spíše neotevřenost) na lokální pobočce je příšerná.

Otravujou mě u prepazky, porad něco nabízejí, noviny, losy, pojištění...obtěžuje mě to..přemýšlím, že změním banku

pomale doruceni, lenost postaku pri dorucovani (proste hodi listek ze sem nebyl zastizen doma, misto aby se o tom presvedcili, kdyz cely den doma jsem)

posta je jeden z nejhorsich podniku v tomhle state, asi ani nemam dostatek slov pro to jaka hruza to je... uz jenom to ze se dneska da kartou zaplatit v kazdy trafice a na poste ne mluvi samo za sebe... vyhybam se poste jak jenom muzu

Posta ma byt posta a ne prodejce pojisteni pastelek a hasicaku

Pošta by měla řešit poštovní služby, ne nabízet pojistky atd. Měla by rychle a spolehlivě doručovat zásilky, neztrácet je, neničit, doručovat v poštou garantovaných termínech, za nedostatky nést odpovědnost, zjednodušit reklamační řízení, nevyžadovat osobní návštěvu pošty...

Pošta již není poštou, ale tzv. vietnamským stánkem. Pracovnice nic neumí pořádně, hlavně že nabízejí pojištění, hračky a další. Celkově nelze České poště moc důvěřovat.

Pošta sice zavedla počítače, ale tím pokrok skončil. Jde pořád o zkostnatělou instituci s manýry socialistického podniku. Trpí tím zákazníci i zaměstnanci. Bohužel nikdo zřejmě nezná řešení nebo ho znát nechce...

proč nastala nesmyslná balíková revoluce ? §proč mi nepřišla slevová karta, (ani tu mi nedokážou doručit), když jsem si ji objednal. Proč mi nedoručí balíček, když prokazatlně někdo je doma a místo toho mi šoupnou papírek, že si ten balík mám dojít vystát na poštu /je jedno o jaký typ balíku se jedná). Nestalo se mi to jednou, je to téměř pokaždé !

Prodej u přepážek...obtěžuje mě to

provozní doby pošt

Přestože jsem byla doma, nebyly mi doručovány balíky na mou adresu, pošťák pouze vhodil lístek, abych si je vyzvedla na poště. Několikrát jsem si stěžovala, bez výsledku.

přijde mi neprofesionální a nevhodné,že pracovnice u přepážek nabízí prodej silonek,ponožek a jiných nesmyslů. Beru nabízení losů,časopisů,víc nic! I neustálé nabízení bankovních služeb mě obtěžuje.

Rozhodně jsem nespokojena s tímto:podám balík do ruky, nepřijde do druhého dne jak se kasáte,ale třetí den a tak reklamuji službu.Dle všech nám máte vrátit plné poštovné!!!!!!!!Ale vy vracíte rozdíl mezi standartní zásilkou a oním balíkem do ruky,což jsou nějaké 3 koruny.Právě proto také jsem přešla k Zásilkovně.

S otravnými a zdržovacími dotazy pracovníků pošty jestli si nechci něco koupit nebo zřídit nějakou službu, jejich nabízení až vnucování.

S dorucovanim veskerych zasilek

S doručováním balíků, i při stálém stěžování vedoucí zásilkového dodávání, se řidič stále tváří, že k nám jezdit nebude a zásilku nechává na poště (platí u typu balík do ruky)

s poskytovateli poštovních služeb jsem spokojen

Spatna komunikace a nemoznost vyzvednout na pobocce

Spatne doruceni baliku, vetsinou se ani neobtezuji,dle posty jim nejelo auto, onemocnel pracovnik atd.

Špatné řešení stížností, kdy se pošta jen vymlouvá, odpovědnost svádí na zákazníka, a nic neřeší. Nedodržuje termín doručení u balíku do ruky. U ČP je spíše jen možné podat si reklamaci, která nic nevyřeší, než kontaktovat konkrétního pracovníka, jako je možné třeba např. u PPL kontaktování řidiče.

To mi nebude stačit ani toto okénko. Nedoručování motorizovaným doručovatelem balíků, pěší doručovatelka ani nezvoní, rovnou háže výzvu do schránky, někdy nevhodní do schránky ani výzvu, v lepším případě vhodí alespoň opakovanou. Další lahůdkou je, když mi na výzvu napíší, že úložní doba je 14 dní, ale já vím od odesilatele, že je kratší, pak běžím na poštu jak to je, nebo píšu na mail ČP, kde na zákazníka nemají ač a odpoví až po několika týdnech, samozřejmě, že úložní doba je kratší než 14 dní, pak se akorát trapně omluví. A že se mi toto stalo během čtyř měsíců již po třetí. Nevhodné chování přepážkových pracovnic, vnucovnání produktů, občas až přespříliš otravné vnucovnání, některé jsou ještě slušné a jen se zeptají, když řeknu nemám zájem, tají pokoj, ostatní jsou na pěst. Za další obrovské fronty. Máme 14 přepážek, z toho je otevřených sedm a je to houby platné. Někdy, pravděpodobně v době nemoci doručovatelky nebo dovolené, nemá náhradní doručovatelka klíče od domu a zásilky včetně výzev vhazuje pod vchodové dveře a my obyvatelé domu si hrajeme na pošťáky a rozhazujeme si mezi sousedy zásilky s výzvami do schránek. Čekám, kdy nastane malér a někomu se zásilka nebo výzva ztratí. A v neposlední řadě ceny. Za tak příšerné ceny málo muziky. A ještě dodatek, že služba křehké je na dvě věci. Balíkáři s takovými zásilkami hází jako kdyby se nechumelilo.

Uprednostnovani sluzeb ve kterych nejsou zbehli (financni, zivotni pojisteni, pojisteni ...) a v klasickych sluzbach pokulhavaji

v dřívější době balík, který byl už předem zaplacený nechali např. u souseda a soused mi nedal vědět, že balík má. Hodilo by se v těchto případech dát do schránek nějaké upozornění, že balík převzal např. soused, kolega z práce apod.

V našem městě centrální pošta přesídlila do jedné místnosti v nákupním centru - je stále přeplněná, s nesmyslně dlouhými čekacími časy (systém číslovaných lístků), v době příchodů sociálních dávek a důchodů je více než nekomfortní a pro seniory i nebezpečná vzhledem k přítomnosti kapsářů. Ceny v žádném případě neodpovídají kvalitě služeb.

Vadí mi neustálé obtěžování s nabídkami finančních služeb. Už o žádné pojištění nestojím.

vadí mi stále se opakující nabízení služeb pracovnicemi u přepážek-např.pojištění,účet apod.-pokud bych měla zájem zajdu si do banky-pošta by měla provozovat pouze poštovní služby

Vadí mi umístění poštovních poboček.

Velký problém vidim s doručováním balíku, oproti jiným poskytovatelům (PPL, DHL...) fungují špatně. Neoznamují kdy bude balík dodán, do schránky hodí rovnou oznámení o nedoručení aniž by se balík doručit pokusili...

Většinou tam musím dlouho čekat a některé pracovnice na přepážce jsou nepříjemné.

Vstřícnost personálu na poštách, pokud je to nebaví, mohou vykonavat jinou profesi, ale jinak musí počítat s kontaktem s lidmi. Profesionální, příjemní, jinak to zákazníky odrazuje.

Vysoké poplatky ČSOB...., obtěžování klienta, nabízení služeb u prepazky

Zrušení poboček na menších vesnicích. Člověk teď kvůli tomu na stará kolena musí dojíždět do města. A někdy je to velice komplikované.

Zrušení pošt v menších obcích.

Žádná zodpovědnost poštovních doručovatelů,nejednou moje složenky a dopisy přistáli v cizí schránce,a zas naopak. Copak pošťačky neumí číst???

že jdu koupit známky a jsou mi vnucovány "produkty" :-(


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Myslíte si, že Česká pošta, s. p. "drží krok" s technologickým pokrokem?

  • odpověď Ne, na změny reaguje příliš pomalu:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalosti pracovníků přepážek=Nespokojen/a na otázku 6. Uveďte, prosím, míru Vaší spokojenosti s následujícím:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Do které věkové skupiny patříte?

3. Kolik obyvatel přibližně má místo Vašeho bydliště?

4. Jak často navštěvujete poštu?

5. Jaké služby České pošty využíváte?

6. Uveďte, prosím, míru Vaší spokojenosti s následujícím:

7. Myslíte si, že Česká pošta, s. p. "drží krok" s technologickým pokrokem?

8. Využíváte slevy České pošty, s. p. pomocí programu Zákaznická karta?

9. Co byste na poště uvítal/a?

10. Myslíte si, že by Česká pošta měla dostávat dotace, aby byla schopna udržet stávající rozsah pošt a poštovních služeb?

11. Jakou máte zkušenost s jiným poskytovatelem poštovní služby?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Do které věkové skupiny patříte?

3. Kolik obyvatel přibližně má místo Vašeho bydliště?

4. Jak často navštěvujete poštu?

5. Jaké služby České pošty využíváte?

6. Uveďte, prosím, míru Vaší spokojenosti s následujícím:

7. Myslíte si, že Česká pošta, s. p. "drží krok" s technologickým pokrokem?

8. Využíváte slevy České pošty, s. p. pomocí programu Zákaznická karta?

9. Co byste na poště uvítal/a?

10. Myslíte si, že by Česká pošta měla dostávat dotace, aby byla schopna udržet stávající rozsah pošt a poštovních služeb?

11. Jakou máte zkušenost s jiným poskytovatelem poštovní služby?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mašková, L.Spokojenost se službami České pošty, s. p. (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://48099.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.