Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Jelínek
Šetření:06. 04. 2015 - 18. 04. 2015
Počet respondentů:258
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:89,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 jsem studentem 3. ročníku vysoké školy ekonomie a managementu. Rád bych Vás poprosil o vyplnění následujícího krátkého dotazníku, jehož výsledky poslouží pro praktickou část mé seminární práce na téma reklama.

Předem Vám děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Všímáte si reklamy kolem Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9837,98 %37,98 %  
Spíše ne7729,84 %29,84 %  
Rozhodně ano5320,54 %20,54 %  
Rozhodně ne166,2 %6,2 %  
Nevím145,43 %5,43 %  

Graf

2. Uskutečnil/a jste někdy nákup na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8031,01 %31,01 %  
Spíše ne7127,52 %27,52 %  
Rozhodně ano3915,12 %15,12 %  
Rozhodně ne3413,18 %13,18 %  
Nevím3212,4 %12,4 %  
Nevín20,78 %0,78 %  

Graf

3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Venkovní reklamou se rozumí billboardy, plakáty, reklama na dopravních prostředcích a další.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu10339,92 %39,92 %  
V televizi10239,53 %39,53 %  
Venku197,36 %7,36 %  
V tisku145,43 %5,43 %  
Na jiném místě135,04 %5,04 %  
V rozhlase (rádiu)72,71 %2,71 %  

Graf

4. Ovlivňuje Vaše nákupy zboží a služeb reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne9336,05 %36,05 %  
Rozhodně ne6725,97 %25,97 %  
Spíše ano5521,32 %21,32 %  
Nevím3212,4 %12,4 %  
Rozhodně ano114,26 %4,26 %  

Graf

5. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24594,96 %94,96 %  
Ne135,04 %5,04 %  

Graf

6. Na který nealkoholický nápoj znáte reklamu?

Prosím uveďte pouze jeden.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
coca cola6325,71 %24,42 %  
kofola3815,51 %14,73 %  
Mattoni166,53 %6,2 %  
cola135,31 %5,04 %  
coca-cola114,49 %4,26 %  
pepsi104,08 %3,88 %  
red bull83,27 %3,1 %  
Cocacola72,86 %2,71 %  
Dobrá Voda52,04 %1,94 %  
coca colu41,63 %1,55 %  
ostatní odpovědi matoni
koka kola
toma
nestea
kofolu
pepsi cola
Aquila
Bonaqua
Fanta
Rajec
Jupí
Džus.
coca cola, pepsi, matoni, red bull
jacobs
coca cola,
džus hello
coco cola
kokakola
na Coca Colu
sprite
cpca cola
Magnesia
Cola cola
Dobra Vida
CocaCoka
Coca Cola, Sprite, různé vody
coca cola,kofola
napr. Mattoni
Red Bull, Coca Cola, Pepsi, Mattoni, Korunni, Rajec, Kofola a mnoho dalsich.
kola
coca cola,mattoni
Coca-cola, Fanta, Rajec, Dobrá voda
nejnovější škvár - poctivá citron kola (nebo tak nějak...)
Mirinda
Staropramen
Poctivá citronkola
Poděbradka
Coca - cola
RAJEC !!!
minerálka Mattoni
relax
magnezia
coca cola, ondrasovka, mattoni, magnesia,dobrá voda...
citro kola
kofola, cola, apod
juice
7028,57 %27,13 % 

Graf

7. Znáte nějakou reklamu na Coca-Colu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24193,41 %93,41 %  
Ne176,59 %6,59 %  

Graf

8. Kde jste se s reklamou na Coca-Colu setka/a?

Venkovní reklamou se rozumí billboardy, plakáty, reklama na dopravních prostředcích a další.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi19681,33 %75,97 %  
Na internetu11547,72 %44,57 %  
Venku10543,57 %40,7 %  
V tisku9338,59 %36,05 %  
V rozhlase (rádiu)6828,22 %26,36 %  
Na jiném místě3614,94 %13,95 %  

Graf

9. Jak často se s reklamou na Coca-Colu setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alespoň jednou měsíčně9037,34 %34,88 %  
Méně než jednou měsičně7531,12 %29,07 %  
Alespoň jednou týdně7129,46 %27,52 %  
Každý den52,07 %1,94 %  

Graf

10. Zpracování reklamních spotů na Coca-Colu je:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zábavné vs. Nudné1-2-3-4-52.2660.967
Profesionální vs. Amatérské1-2-3-4-52.1621.007
Moderní vs. Zastaralé1-2-3-4-52.1370.948

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Jaké emoce na Vás působí z reklam Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tradice13857,5 %53,49 %  
Přátelství10443,33 %40,31 %  
Radost6928,75 %26,74 %  
Štěstí6828,33 %26,36 %  
Chuť do života6125,42 %23,64 %  
Láska5924,58 %22,87 %  
Jiné4820 %18,6 %  

Graf

12. Vzpomenete si na reklamu s Vánočním kamionem Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24695,35 %95,35 %  
Ne124,65 %4,65 %  

Graf

13. Pijete nealkoholický nápoj Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17367,05 %67,05 %  
Ne8532,95 %32,95 %  

Graf

14. Uveďte Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17868,99 %68,99 %  
Muž8031,01 %31,01 %  

Graf

15. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let9336,05 %36,05 %  
26 - 35 let7830,23 %30,23 %  
36 - 45 let5220,16 %20,16 %  
Méně než 19 let155,81 %5,81 %  
46 - 55 let155,81 %5,81 %  
56 let a více51,94 %1,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Všímáte si reklamy kolem Vás?

2. Uskutečnil/a jste někdy nákup na základě reklamy?

3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

4. Ovlivňuje Vaše nákupy zboží a služeb reklama?

5. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj?

6. Na který nealkoholický nápoj znáte reklamu?

7. Znáte nějakou reklamu na Coca-Colu?

8. Kde jste se s reklamou na Coca-Colu setka/a?

9. Jak často se s reklamou na Coca-Colu setkáváte?

10. Zpracování reklamních spotů na Coca-Colu je:

11. Jaké emoce na Vás působí z reklam Coca-Cola?

12. Vzpomenete si na reklamu s Vánočním kamionem Coca-Cola?

13. Pijete nealkoholický nápoj Coca-Cola?

14. Uveďte Vaše pohlaví.

15. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Všímáte si reklamy kolem Vás?

2. Uskutečnil/a jste někdy nákup na základě reklamy?

3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

4. Ovlivňuje Vaše nákupy zboží a služeb reklama?

5. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj?

6. Na který nealkoholický nápoj znáte reklamu?

7. Znáte nějakou reklamu na Coca-Colu?

8. Kde jste se s reklamou na Coca-Colu setka/a?

9. Jak často se s reklamou na Coca-Colu setkáváte?

10. Zpracování reklamních spotů na Coca-Colu je:

11. Jaké emoce na Vás působí z reklam Coca-Cola?

12. Vzpomenete si na reklamu s Vánočním kamionem Coca-Cola?

13. Pijete nealkoholický nápoj Coca-Cola?

14. Uveďte Vaše pohlaví.

15. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jelínek, M.Reklama (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://48115.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.