Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FPH VŠE na trhu práce
FPH VŠE na trhu práce
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Koštůr |
---|---|
Šetření: | 06. 04. 2015 - 03. 05. 2015 |
Počet respondentů: | 38 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 6.63 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 76 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj,
studuješ na podniko? Je něco, co ti na škole chybí, nebo naopak přebývá? Je pro Tebe těžké získat práci v oboru? Chtějí po Tobě v práci něco, o čem si nikdy neslyšel, nebo jsi naopak za borce?
Teď je Tvůj čas odplaty. Dej vedení fakulty najevo, co je špatně!!!
Odpovědi respondentů
1. Jsi studentem FPH VŠE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 94,74 % | 94,74 % |
ne | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
2. Jaký ročník na FPH VŠE studuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2. ročník | 13 | 36,11 % | 34,21 % |
5. ročník | 8 | 22,22 % | 21,05 % |
3. ročník | 7 | 19,44 % | 18,42 % |
4. ročník | 4 | 11,11 % | 10,53 % |
1. ročník | 4 | 11,11 % | 10,53 % |
3. Pracuješ při škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, v oboru (práce, brigáda, praxe v oboru) → otázka č. 6, ano, ale mimo obor (KFC, sklad, McDonalds,....) → otázka č. 5, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, v oboru (práce, brigáda, praxe v oboru) | 19 | 52,78 % | 50 % |
ne | 11 | 30,56 % | 28,95 % |
ano, ale mimo obor (KFC, sklad, McDonalds,....) | 6 | 16,67 % | 15,79 % |
4. Proč při škole nepracuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nemám čas → konec dotazníku, Nechci nemusím → konec dotazníku, Nikde mě nevzali → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemám čas | 5 | 45,45 % | 13,16 % |
Nechci nemusím | 4 | 36,36 % | 10,53 % |
Nikde mě nevzali | 2 | 18,18 % | 5,26 % |
5. Co Tě vede k práci mimo obor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Práce v oboru mě nabaví/nezajímá → otázka č. 7, Lepší peníze → otázka č. 7, Lepší pracovní doba vzhledem ke škole → otázka č. 7, V oboru mě nevzali → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší pracovní doba vzhledem ke škole | 3 | 50 % | 7,89 % |
V oboru mě nevzali | 2 | 33,33 % | 5,26 % |
Lepší peníze | 1 | 16,67 % | 2,63 % |
6. Myslíš, že Ti k získání práce v oboru pomohla FPH VŠE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 63,16 % | 31,58 % |
ano | 7 | 36,84 % | 18,42 % |
7. Je něco, v čem v práci vynikáš?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
komunikační dovednosti | 13 | 56,52 % | 34,21 % |
ekonomické znalosti | 12 | 52,17 % | 31,58 % |
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních | 12 | 52,17 % | 31,58 % |
jazykové dovednosti | 11 | 47,83 % | 28,95 % |
prezentační schopnosti | 10 | 43,48 % | 26,32 % |
IT dovednosti | 6 | 26,09 % | 15,79 % |
matematické, statistické dovednosti | 4 | 17,39 % | 10,53 % |
v práci v ničem nevynikám | 2 | 8,7 % | 5,26 % |
8. Proč myslíš, že Tě nevzali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nízká časová flexibilita → konec dotazníku, Nedostatek praxe → konec dotazníku, Mé schopnosti/dovednosti/znalosti → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedostatek praxe | 2 | 50 % | 5,26 % |
Nízká časová flexibilita | 2 | 50 % | 5,26 % |
9. Je něco, s čím máš problém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
matematické, statistické dovednosti | 8 | 34,78 % | 21,05 % |
IT dovednosti | 6 | 26,09 % | 15,79 % |
prezentační schopnosti | 6 | 26,09 % | 15,79 % |
vše zvládám | 5 | 21,74 % | 13,16 % |
jazykové dovednosti | 5 | 21,74 % | 13,16 % |
komunikační dovednosti | 4 | 17,39 % | 10,53 % |
ekonomické znalosti | 1 | 4,35 % | 2,63 % |
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních | 1 | 4,35 % | 2,63 % |
10. V čem by se podle Tebe mělo na FPH přidat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
komunikační dovednosti | 12 | 52,17 % | 31,58 % |
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních | 11 | 47,83 % | 28,95 % |
jazykové dovednosti | 10 | 43,48 % | 26,32 % |
IT dovednosti | 9 | 39,13 % | 23,68 % |
matematické, statistické dovednosti | 6 | 26,09 % | 15,79 % |
prezentační schopnosti | 5 | 21,74 % | 13,16 % |
ekonomické znalosti | 4 | 17,39 % | 10,53 % |
11. Můžeš blíže specifikovat, v čem konkrétně by se mělo přidat?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Obecně praxe. V mnoha předmětech nemáme pohled do praxe žádný.
Rozhodne v pokrocilejsi znalosti celeho balicku MS Office. Povinna informatika na VSE je na nic, super predmet je manazerska informatika, zaslouzil by si vic podpory
V cerpani praktickych zkusenosti. VSE obecne zamestnavatele vnimaji jako teoretickou prupravu,ktera je v realnem zivote nepouzitelna. Kdybych nepracovala jiz v prubehu Bc.na fulltime,tezko bych ted shanela praci odpovidajici mym zkusenostem za rozumne penize.
Vice praktickych predmetu, vice naucit lidi pracovat v tymech, vice propojovat studenty pres spolky, kluby apod.
více předmětů v cizích jazycích
změna přístupu k informatice. Aby zaměření bylo více praktické např.: zdokonalení práce s MS Excel, namísto teoretických nesmyslů.
12. V čem by se podle Tebe mělo na FPH naopak ubrat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemám pocit, že by se mělo v něčem ubírat | 14 | 60,87 % | 36,84 % |
matematické, statistické dovednosti | 3 | 13,04 % | 7,89 % |
ekonomické znalosti | 2 | 8,7 % | 5,26 % |
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních | 2 | 8,7 % | 5,26 % |
prezentační schopnosti | 2 | 8,7 % | 5,26 % |
IT dovednosti | 2 | 8,7 % | 5,26 % |
jazykové dovednosti | 1 | 4,35 % | 2,63 % |
komunikační dovednosti | 1 | 4,35 % | 2,63 % |
13. Můžeš blíže specifikovat, v čem konkrétně by se mělo ubrat?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Chápu, že přehled o IT v struktuře podniku je důležitý, ale povinný předmět 4IT103 je zbytečný a těžký.
Matematika je pro nás naprosto zbytečný předmět. Integrály a derivace nevyužijeme.
Nemyslim, ze by se v necem melo ubirat
V teorii na ukor praxe.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.