Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FPH VŠE na trhu práce

FPH VŠE na trhu práce

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Koštůr
Šetření:06. 04. 2015 - 03. 05. 2015
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):13 / 6.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

studuješ na podniko? Je něco, co ti na škole chybí, nebo naopak přebývá? Je pro Tebe těžké získat práci v oboru? Chtějí po Tobě v práci něco, o čem si nikdy neslyšel, nebo jsi naopak za borce?

Teď je Tvůj čas odplaty. Dej vedení fakulty najevo, co je špatně!!!

Odpovědi respondentů

1. Jsi studentem FPH VŠE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3694,74 %94,74 %  
ne25,26 %5,26 %  

Graf

2. Jaký ročník na FPH VŠE studuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2. ročník1336,11 %34,21 %  
5. ročník822,22 %21,05 %  
3. ročník719,44 %18,42 %  
4. ročník411,11 %10,53 %  
1. ročník411,11 %10,53 %  

Graf

3. Pracuješ při škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, v oboru (práce, brigáda, praxe v oboru)otázka č. 6, ano, ale mimo obor (KFC, sklad, McDonalds,....)otázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v oboru (práce, brigáda, praxe v oboru)1952,78 %50 %  
ne1130,56 %28,95 %  
ano, ale mimo obor (KFC, sklad, McDonalds,....)616,67 %15,79 %  

Graf

4. Proč při škole nepracuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nemám čas → konec dotazníku, Nechci nemusím → konec dotazníku, Nikde mě nevzaliotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám čas545,45 %13,16 %  
Nechci nemusím436,36 %10,53 %  
Nikde mě nevzali218,18 %5,26 %  

Graf

5. Co Tě vede k práci mimo obor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Práce v oboru mě nabaví/nezajímáotázka č. 7, Lepší penízeotázka č. 7, Lepší pracovní doba vzhledem ke školeotázka č. 7, V oboru mě nevzaliotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší pracovní doba vzhledem ke škole350 %7,89 %  
V oboru mě nevzali233,33 %5,26 %  
Lepší peníze116,67 %2,63 %  

Graf

6. Myslíš, že Ti k získání práce v oboru pomohla FPH VŠE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1263,16 %31,58 %  
ano736,84 %18,42 %  

Graf

7. Je něco, v čem v práci vynikáš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikační dovednosti1356,52 %34,21 %  
ekonomické znalosti1252,17 %31,58 %  
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních1252,17 %31,58 %  
jazykové dovednosti1147,83 %28,95 %  
prezentační schopnosti1043,48 %26,32 %  
IT dovednosti626,09 %15,79 %  
matematické, statistické dovednosti417,39 %10,53 %  
v práci v ničem nevynikám28,7 %5,26 %  

Graf

8. Proč myslíš, že Tě nevzali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nízká časová flexibilita → konec dotazníku, Nedostatek praxe → konec dotazníku, Mé schopnosti/dovednosti/znalostiotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatek praxe250 %5,26 %  
Nízká časová flexibilita250 %5,26 %  

Graf

9. Je něco, s čím máš problém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
matematické, statistické dovednosti834,78 %21,05 %  
IT dovednosti626,09 %15,79 %  
prezentační schopnosti626,09 %15,79 %  
vše zvládám521,74 %13,16 %  
jazykové dovednosti521,74 %13,16 %  
komunikační dovednosti417,39 %10,53 %  
ekonomické znalosti14,35 %2,63 %  
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních14,35 %2,63 %  

Graf

10. V čem by se podle Tebe mělo na FPH přidat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikační dovednosti1252,17 %31,58 %  
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních1147,83 %28,95 %  
jazykové dovednosti1043,48 %26,32 %  
IT dovednosti939,13 %23,68 %  
matematické, statistické dovednosti626,09 %15,79 %  
prezentační schopnosti521,74 %13,16 %  
ekonomické znalosti417,39 %10,53 %  

Graf

TOHLE JE NEPOVINNÁ OTÁZKA

11. Můžeš blíže specifikovat, v čem konkrétně by se mělo přidat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Obecně praxe. V mnoha předmětech nemáme pohled do praxe žádný.

Rozhodne v pokrocilejsi znalosti celeho balicku MS Office. Povinna informatika na VSE je na nic, super predmet je manazerska informatika, zaslouzil by si vic podpory

V cerpani praktickych zkusenosti. VSE obecne zamestnavatele vnimaji jako teoretickou prupravu,ktera je v realnem zivote nepouzitelna. Kdybych nepracovala jiz v prubehu Bc.na fulltime,tezko bych ted shanela praci odpovidajici mym zkusenostem za rozumne penize.

Vice praktickych predmetu, vice naucit lidi pracovat v tymech, vice propojovat studenty pres spolky, kluby apod.

více předmětů v cizích jazycích

změna přístupu k informatice. Aby zaměření bylo více praktické např.: zdokonalení práce s MS Excel, namísto teoretických nesmyslů.

12. V čem by se podle Tebe mělo na FPH naopak ubrat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám pocit, že by se mělo v něčem ubírat1460,87 %36,84 %  
matematické, statistické dovednosti313,04 %7,89 %  
ekonomické znalosti28,7 %5,26 %  
manažerské dovednosti (týmová práce, vedení, motivace/inspirace ostatních28,7 %5,26 %  
prezentační schopnosti28,7 %5,26 %  
IT dovednosti28,7 %5,26 %  
jazykové dovednosti14,35 %2,63 %  
komunikační dovednosti14,35 %2,63 %  

Graf

TOHLE JE NEPOVINNÁ OTÁZKA

13. Můžeš blíže specifikovat, v čem konkrétně by se mělo ubrat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Chápu, že přehled o IT v struktuře podniku je důležitý, ale povinný předmět 4IT103 je zbytečný a těžký.

Matematika je pro nás naprosto zbytečný předmět. Integrály a derivace nevyužijeme.

Nemyslim, ze by se v necem melo ubirat

V teorii na ukor praxe.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koštůr, A.FPH VŠE na trhu práce (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://48119.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.