Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost (firem)

Společenská odpovědnost (firem)

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Daniela
Šetření:26. 04. 2015 - 28. 04. 2015
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Následujícíc dotazník je určen pro širokou veřejnost a zaměřuje se na povědomí o CSR. 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2257,89 %57,89 %  
žena1642,11 %42,11 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let2155,26 %55,26 %  
25 - 30 let923,68 %23,68 %  
více než 30 let718,42 %18,42 %  
méně než 20 let12,63 %2,63 %  

Graf

3. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student (ostatní obory)1436,84 %36,84 %  
student (mediální zaměření)718,42 %18,42 %  
zaměstnanec615,79 %15,79 %  
student (ekonomické zameření)513,16 %13,16 %  
podnikatel25,26 %5,26 %  
nezaměstnaný25,26 %5,26 %  
OSVČ a student12,63 %2,63 %  
invalidní důchodce12,63 %2,63 %  

Graf

4. Co podle Vás znamená CSR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční dary pro neziskové organizace1539,47 %39,47 %  
nevím1231,58 %31,58 %  
benefity pro zaměstnance1026,32 %26,32 %  
slevy pro zákazníky513,16 %13,16 %  
vše co je zdarma pro lidi25,26 %5,26 %  
Pomoc s rozvojem občanské společnosti, užití svých technologií a know how k rozvoji místa, kde firma působí12,63 %2,63 %  
corporate social responsibility12,63 %2,63 %  
Společensky odpovědné podnikání 12,63 %2,63 %  
nevím co je CSR12,63 %2,63 %  
nic z uvedeného, společenská zodpovědnost je jinde12,63 %2,63 %  
sociálni odpovednost firem12,63 %2,63 %  
nejblíže k CSR mají asi ty dary neziskovkám, ale to není podstata, ne?12,63 %2,63 %  
odpovědnost k životnímu prostředí, harmonizace práce a rodiny12,63 %2,63 %  
Coroprate Social Responsibility12,63 %2,63 %  
Green marketing, atd12,63 %2,63 %  

Graf

5. Setkali ste se v ČR se CSR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2052,63 %52,63 %  
nevím1334,21 %34,21 %  
ne513,16 %13,16 %  

Graf

6. Jaké firmy by měly do CSR investovat především?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1335,14 %34,21 %  
těžební společnosti616,22 %15,79 %  
automobilové firmy410,81 %10,53 %  
energetické firmy410,81 %10,53 %  
mobilní operátoři25,41 %5,26 %  
Všechny 25,41 %5,26 %  
potravinové řetězce25,41 %5,26 %  
Veskrze všechny12,7 %2,63 %  
Nemělo by po otázce 4 následovat vysvětlení pojmu, aby bylo možné zodpovědět otázky 5 a 6?12,7 %2,63 %  
investovat? Ano, bohužel, 99% firem to chápe buď jako nepříjemnou povinnost či jako "investici", která se musí ekonomicky vyplatit. Ono se to vyplácet může, ale že by prvotní a jedinou motivací měl být celkový ekonomický prospěch, pak by se tomu nemuselo 12,7 %2,63 %  
ktere chteji12,7 %2,63 %  

Graf

7. Jak na Vás společensky odpovědné aktivity působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sympaticky1744,74 %44,74 %  
zodpovědně923,68 %23,68 %  
zbytečně, přehnaně821,05 %21,05 %  
akorát si tím čistí svědomí821,05 %21,05 %  
nevím615,79 %15,79 %  
arogantně37,89 %7,89 %  
důvěryhodně25,26 %5,26 %  
Současné negativně resp. arogantně, ale spíše je to tím, že CSR v ČR nikdo neumí. Např. oddělení ČRA na společenskou odpovědnost firem působí prvním rokem12,63 %2,63 %  
Nemělo by po otázce 4 následovat vysvětlení pojmu, aby bylo možné zodpovědět otázky 5 a 6?12,63 %2,63 %  
působí to na mě vždy velmi podezřele, nedůvěřuji, většinou jde jen o PR kecy12,63 %2,63 %  
Když nevím, co to je, tak ty další otázky postrádaj smysl, ne?12,63 %2,63 %  
Marketingový tah 12,63 %2,63 %  

Graf

8. O těchto firmách vím, že jsou společensky odpovědné v ČR:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1642,11 %42,11 %  
ČEZ1128,95 %28,95 %  
Škoda Auto923,68 %23,68 %  
Kofola615,79 %15,79 %  
Student Agency513,16 %13,16 %  
T-Mobile513,16 %13,16 %  
Vodafone12,63 %2,63 %  
Nemělo by po otázce 4 následovat vysvětlení pojmu, aby bylo možné zodpovědět otázky 5 a 6?12,63 %2,63 %  
Česká spořitelna12,63 %2,63 %  
potravinové řetězce12,63 %2,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Daniela, J.Společenská odpovědnost (firem) (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://48781.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.