Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník - sponzorování

Dotazník - sponzorování

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Barešová
Šetření:14. 05. 2015 - 31. 05. 2015
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tento dotazník je jeden z nástrojů výzkumu marketingových aktivit naší společnosti. Děkujeme Vám, že nám pomáháte dotvářet obraz o sponzorování v současné společnosti. Vzhledem k tomu, že výsledkem tohoto dotazníku má být (mimo jiné) i aktivita, kterou by lidí nejvíce sponzorovali, jsou v celém dotazníku použita slovní spojení "dobrá věc" a "dobré účely", aby nedošlo k navádění uživatelů. 

Odpovědi respondentů

1. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let5054,95 %54,95 %  
31 - 50 let2628,57 %28,57 %  
51 - 60 let88,79 %8,79 %  
méně než 1855,49 %5,49 %  
61 a více let22,2 %2,2 %  

Graf

2. Jaká je Vaše pozice v zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podřízený3841,76 %41,76 %  
student1819,78 %19,78 %  
OSVČ1415,38 %15,38 %  
vedoucí1314,29 %14,29 %  
bez zaměstnání77,69 %7,69 %  
jsem důchodce11,1 %1,1 %  

Graf

3. Do jaké kategorie byste zařadili Vaši pracovní náplň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
administrativa4043,96 %43,96 %  
studuji2123,08 %23,08 %  
obchod1213,19 %13,19 %  
žádná66,59 %6,59 %  
manuální práce66,59 %6,59 %  
umělecká práce55,49 %5,49 %  
vzdělávání33,3 %3,3 %  
laboratorní a tvůrčí činnost11,1 %1,1 %  
Na mateřské11,1 %1,1 %  
projekce11,1 %1,1 %  
kultura11,1 %1,1 %  
poradenství11,1 %1,1 %  
rukama i hlavou11,1 %1,1 %  
finance11,1 %1,1 %  
jako doprovod kouskem cesty života11,1 %1,1 %  
IT - psychicka praca za PC11,1 %1,1 %  
jsem na RD11,1 %1,1 %  
Duševní práce 11,1 %1,1 %  
IT11,1 %1,1 %  
řídící práce11,1 %1,1 %  
dispečer metro11,1 %1,1 %  
technicka11,1 %1,1 %  

Graf

4. Přispíváte na nějaké dobré účely?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5863,74 %63,74 %  
ne3336,26 %36,26 %  

Graf

5. Na jaké dobré účely přispíváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
psí útulek23,45 %2,2 %  
charity23,45 %2,2 %  
péče o nemohoucí, obětem při katastrofách, údržba kulturních památek11,72 %1,1 %  
Unicef11,72 %1,1 %  
na charitativní akce + sponzoruji několik dětí v Indii11,72 %1,1 %  
to právě nikomu neříkám11,72 %1,1 %  
Přítel dětí UNICEF11,72 %1,1 %  
útulek pro psy, charita pro bezdomovce11,72 %1,1 %  
pomoc dětem - UNICEF, Život dětem; proti rakovině - žlutá kytička11,72 %1,1 %  
katastrofy, detske domovy11,72 %1,1 %  
ostatní odpovědi Kytickovy den, srdickovy den, darovani krve
SOS dětské vesničky
Vzdělávání dětí v Africe
ochrana počatého života, humanitární účely, adopce na dálku, bezdomovectví, obnova památek...
Dárce krve, dětský sport, psí útulek
adopce dětí na dálku, soutěž studentů gymnázií, dětský letní tábor
na děti v dětských domovech
nemoci, děti
na ověřené sbírky
postižení, vážná hudba
různě
na charitu
ochrana životního prostředí
na zvíře v zoologické zahradě,děti v Nepálu
na vzdělání dětí v Africe
Greenpeace
Většinou zdravotní účely
Afrika, zvířata
UNICEF, Šťastný úsměv, jakákoliv veřejná sbírka
tělesně postižení
nemocné děti
Ne finančně, ale např. Chování dětí v kojeneckém ústavu
Adopcia na blizko, Dvojfaraebny svet, projekt vody Unicef, ochrana prirody, plus prilezitostne co uznam za vhodne
trikralova sbirka, postavime skolu v africe, den boje s rakovinou, spise jednoryzove nahodile akce
na konkrétní psí útulek z nedalekého města
na různé
příspěvky např. na onemocnění rakovinou, dětské domovy, Nadace Naše Dítě, nemocní nebo nějak jinak ohrožení kojenci
na lidi v nouzi
opuštěná zvířata
provoz školky
děti, zvířata
utulek pro psy
např. misie v Africe, na Ukrajině, na pěstounství
zdravotnictví
klubu postižených osob
Psí útulky, tam je to nejvíce potřeba.
Nadace
Člověk v tísni
deti
do školy v Keni
pravidelně koupí časopisu Nový prostor a nepravidelně na sbírky k nečekaným či katastrofickým událostem
Psí útulky a ochrana zvířat.
Na naše školní charitativní akce
josefovské louky a místo pro přírodu
psi v útulcích, adopce zvířete v zoo
Hendikepovaní lidé
4679,31 %50,55 % 

Graf

6. Z jakého důvodu nepřispíváte na dobré účely:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepřispíváte z finančních důvodů1852,94 %19,78 %  
nepřispíváte z nezájmu o sponzorování na dobrou věc720,59 %7,69 %  
nepřispíváte z jiného důvodu720,59 %7,69 %  
nepřispíváte z nedostatku času25,88 %2,2 %  

Graf

7. Myslíte si, že dávat určité procento z prodeje na nějaké služby pro dobrou věc je smysluplné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7784,62 %84,62 %  
ne1415,38 %15,38 %  

Graf

8. Proč si to myslíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je potřeba posuzovat efektivitu daru, nikoli plošné dárcovství bez vědomého účelu17,14 %1,1 %  
otázkou je, co je myšleno dobrou věcí, zda obecně nějaký veřejný statek (služba), na kterou si obyvatelé přispívají/platí prostřednictvím daní, podobně jako zaměstnavatelé; nicméně pokud je v možnostech společnosti (fy) podílet se na podpoře nebo poskytov17,14 %1,1 %  
"Dobrá věc" - neziskovky fungují zejména tak, že někdo chce dělat to, co ho baví, ale chce si to nechat zaplatit od někoho jiného. Vedlejším efektem někdy může být i prospěch někoho jiného, ale hlavně jde o tu vlastní nezisjovku.17,14 %1,1 %  
se to rozkrade17,14 %1,1 %  
má se to řešit jinou cestou a ne formou daní atd...17,14 %1,1 %  
Často je to ne "na oko"17,14 %1,1 %  
Protože se tím buďto zvyšuje cena zboží nebo nutite zákazníky na něco přispívat. 17,14 %1,1 %  
každý at si pomůže sám17,14 %1,1 %  
jde o náhodný příjem, snad jen jako doplňkové financování17,14 %1,1 %  
Ať přispěje stát, platím daně17,14 %1,1 %  
ostatní odpovědi k potřebnému člověku se toho dostane velmi málo
Daňové úniky
penize maji jit primo nikoliv zprostredkovane
Je o jen podvod a tunel
428,57 %4,4 % 

Graf

9. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, které by byly cenově na stejné úrovni, rozhodli byste se pro tu společnost, která přispívá na dobrou věc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano - proč by ne, když to může i někomu/něčemu pomoct6268,13 %68,13 %  
ne - nevidím souvislost mezi obchodem a pomocí1213,19 %13,19 %  
nevím1112,09 %12,09 %  
ne - jsem zásadně proti tomu někoho/něco sponzorovat66,59 %6,59 %  

Graf

10. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, hrálo by pro vás roli to, že jedna ze společností přispívá na dobrou věc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vybrala bych si spíše tu společnost, která přispívá na dobrou věc, pokud by však cena nebyla o moc vyšší4852,75 %52,75 %  
bylo by mi to jedno3032,97 %32,97 %  
rozhodně bych si vybral/a tu společnost, která přispívá na dobrou věc1314,29 %14,29 %  

Graf

11. Na co byste přispívali, kdybyste měli finanční možnosti i chuť přispívat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
postižené nebo nemocné děti4953,85 %53,85 %  
zvířata (útulek, strava apod.)4347,25 %47,25 %  
pomoc lidem v nouzi3639,56 %39,56 %  
vzdělání a volný čas dětí (sponzorování vybrané MŠ, VŠ, dětské hřiště apod.)3032,97 %32,97 %  
na seniory (příspěvek na jejich léčbu, bydlení apod.)1920,88 %20,88 %  
příroda - rostliny (sázení stromů apod.)1920,88 %20,88 %  
ne, mohu pomoci přímo; nepotřebuji k tomu nějakého prostředníka11,1 %1,1 %  
boj proti korupci, budování občanské spoleřnosti11,1 %1,1 %  
na léčení nemocí11,1 %1,1 %  
zakoupení konkrétního přístroje / přístrojů pro nemocnici11,1 %1,1 %  
Rozhodně bych měl ODPOR k podpoře tzv. multikulti a "menšin"11,1 %1,1 %  
vzdelavanie dospelych v oblastiach kde nie je vseobecna gramotnost11,1 %1,1 %  
nemocné děti nebo děti v ohrožení11,1 %1,1 %  
Otázka se mně netýká, bo už přispívám.11,1 %1,1 %  
konkrétní rodina v nouzi 11,1 %1,1 %  
párkrát jsem přispěla na pomoc opuštěným pejskům,na ostatní nepřispěju11,1 %1,1 %  
stát léčí cizince zdarma, sype peníze do cikánů a dokud se to nezmění nedam nic11,1 %1,1 %  
nikoliv však v čr!!!!11,1 %1,1 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Do jaké kategorie byste zařadili Vaši pracovní náplň?

  • odpověď studuji:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 2. Jaká je Vaše pozice v zaměstnání?

4. Přispíváte na nějaké dobré účely?

  • odpověď ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřispíváte z finančních důvodů na otázku 6. Z jakého důvodu nepřispíváte na dobré účely:

10. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, hrálo by pro vás roli to, že jedna ze společností přispívá na dobrou věc?

  • odpověď bylo by mi to jedno:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne - nevidím souvislost mezi obchodem a pomocí na otázku 9. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, které by byly cenově na stejné úrovni, rozhodli byste se pro tu společnost, která přispívá na dobrou věc?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik Vám je let?

2. Jaká je Vaše pozice v zaměstnání?

3. Do jaké kategorie byste zařadili Vaši pracovní náplň?

4. Přispíváte na nějaké dobré účely?

6. Z jakého důvodu nepřispíváte na dobré účely:

7. Myslíte si, že dávat určité procento z prodeje na nějaké služby pro dobrou věc je smysluplné?

9. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, které by byly cenově na stejné úrovni, rozhodli byste se pro tu společnost, která přispívá na dobrou věc?

10. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, hrálo by pro vás roli to, že jedna ze společností přispívá na dobrou věc?

11. Na co byste přispívali, kdybyste měli finanční možnosti i chuť přispívat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik Vám je let?

2. Jaká je Vaše pozice v zaměstnání?

3. Do jaké kategorie byste zařadili Vaši pracovní náplň?

4. Přispíváte na nějaké dobré účely?

6. Z jakého důvodu nepřispíváte na dobré účely:

7. Myslíte si, že dávat určité procento z prodeje na nějaké služby pro dobrou věc je smysluplné?

9. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, které by byly cenově na stejné úrovni, rozhodli byste se pro tu společnost, která přispívá na dobrou věc?

10. Kdybyste se měli rozhodovat mezi 2 nabídkami, hrálo by pro vás roli to, že jedna ze společností přispívá na dobrou věc?

11. Na co byste přispívali, kdybyste měli finanční možnosti i chuť přispívat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Barešová, E.Dotazník - sponzorování (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://49119.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.