Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní produkty

Bankovní produkty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Trníková
Šetření:27. 05. 2015 - 05. 06. 2015
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tento průzkum provádím v rámci mé Bakalářské práce, budu ráda za jakékoli Vaše odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-354234,43 %34,43 %  
15-253327,05 %27,05 %  
36-452621,31 %21,31 %  
46-55129,84 %9,84 %  
55 a výš97,38 %7,38 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6654,1 %54,1 %  
muž5645,9 %45,9 %  

Graf

3. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha a okolí4436,07 %36,07 %  
Středočeský kraj1310,66 %10,66 %  
Moravskoslezský kraj119,02 %9,02 %  
Ústecký kraj108,2 %8,2 %  
Jihomoravský kraj108,2 %8,2 %  
Královehradecký kraj75,74 %5,74 %  
Jihočeský kraj64,92 %4,92 %  
Plzeňský kraj54,1 %4,1 %  
Olomoucký kraj43,28 %3,28 %  
Pardubický kraj43,28 %3,28 %  
Liberecký kraj32,46 %2,46 %  
Zlínský kraj32,46 %2,46 %  
Vysočina10,82 %0,82 %  
Karlovarský kraj10,82 %0,82 %  

Graf

4. máte založený účet v bance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12098,36 %98,36 %  
ne21,64 %1,64 %  

Graf

5. U jaké banky máte účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna2722,13 %22,13 %  
Komerční banka1814,75 %14,75 %  
jiná (doplint níže u které)1814,75 %14,75 %  
ČSOB129,84 %9,84 %  
Raiffeisenbank86,56 %6,56 %  
mbank64,92 %4,92 %  
Fio54,1 %4,1 %  
UniCredit32,46 %2,46 %  
Air bank32,46 %2,46 %  
Equa bank21,64 %1,64 %  
GE Money Bank21,64 %1,64 %  
KB i ČS (další odpovědi k ČS)10,82 %0,82 %  
FIO banka10,82 %0,82 %  
air bank a.s.10,82 %0,82 %  
Poštovní spořitelna10,82 %0,82 %  
ČS, ČSOB, UniC.10,82 %0,82 %  
AirBank10,82 %0,82 %  
GE money10,82 %0,82 %  
mBank, AirBank10,82 %0,82 %  
Nemám u žádné evropské a SSa banky, nejsou důvěrihodné10,82 %0,82 %  
v KB, ČSOB, ČSAS, mBank, ING10,82 %0,82 %  
nemám účet10,82 %0,82 %  
u více bank (AirBank, SberBank, KB)10,82 %0,82 %  
poštovní banka10,82 %0,82 %  
ČS + Raiffeisenbank10,82 %0,82 %  
AirBank+Equa bank10,82 %0,82 %  
Citibank10,82 %0,82 %  
EQUA10,82 %0,82 %  
Fio - hlavní, Zuno - platby jedné holce na jízdomatu, Sberbank - spoření10,82 %0,82 %  

Graf

6. Jaké další služby využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný účet11594,26 %94,26 %  
internetové bankovnictví9779,51 %79,51 %  
Penzijní připojištění5444,26 %44,26 %  
Stavební spoření4032,79 %32,79 %  
čerpání úvěru / hypotéky3125,41 %25,41 %  
jiná (připiš viz níže jakou jinou službu využíváte)1411,48 %11,48 %  
spořící účet75,74 %5,74 %  
debetni karta10,82 %0,82 %  
Mobilní bankovnictví, kreditka10,82 %0,82 %  
studentské účty, spořící účet10,82 %0,82 %  
žádnou10,82 %0,82 %  
nic10,82 %0,82 %  
sporici ucet10,82 %0,82 %  
konto korent,kredit.kartu10,82 %0,82 %  
spořící účet, podílové fondy10,82 %0,82 %  
spoření10,82 %0,82 %  
Životní pojištění, důchodové spoření, kreditní karta, investice10,82 %0,82 %  
smartbanking, platební karta10,82 %0,82 %  

Graf

7. Jak byte hodnotil/a komunikaci banky s Vámi jako s klientem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný4738,52 %38,52 %  
chvalitebný3528,69 %28,69 %  
dobrý2923,77 %23,77 %  
dostatečný97,38 %7,38 %  
nedostatečný21,64 %1,64 %  

Graf

8. Líbí se Vám nabídka produktů a služeb, jakou Vaše banka nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10485,25 %85,25 %  
ne1814,75 %14,75 %  

Graf

9. Jak byste hodnotili rychlost zpracování Vašich požadavků během jednání s Vaším bankovním poradcem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný6049,18 %49,18 %  
chvalitebný3024,59 %24,59 %  
dobrý2419,67 %19,67 %  
dostatečný54,1 %4,1 %  
nedostatečný32,46 %2,46 %  

Graf

10. Změnili jste v podledních letech banku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7964,75 %64,75 %  
ano4335,25 %35,25 %  

Graf

11. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku kladně, z jakého důvodu to bylo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ABSOLUTNÍ SPOKOJENOST S BANKOU I PERSONÁLEM!!!!

Banku neměním, jen zřizuji, ruším, aktivuji a konzervuji jednotlivé produkty ü jednotlivých bank podle aktuálních podmínek. Otázky v dotazníku jsou dost mimo realitu.

Enormně vysoké poplatky za všechno

Chtěl jsem zkusit něco nového.

levnější zahraniční transakce

Momentálně přecházím od ČSOB k mBank z důvodu neexistujících poplatků a možnosti založení spořícího účtu přidruženého k BÚ.

Nedostatečné služby,nedokázali vyhovět mým potřebám

neměla jsem potřebu

nepokojenost s politikou i poplatky České spořitelny

nepřehledný nový internetbanking, zpoplatnění karty, neustálé odstávky, které se protáhly na delší dobu, než bylo plánované a ještě k tomu jedna vynulovala části klientů limity na kartě, o čemž klienti ani nebyli informováni hromadným mailem či zprávou v internetbankingu, posslední kapkou bylo oznámení změny úroků pouze týden předem a to jen prostřednictvím facebooku a mBlogu. mBank už nikdy.

nespokojenost s předchozí bankou a nabídka služeb a podmínek u banky nové

nevím

nová bania je bez poplatků

odešel jsem od Volksbanky ( dnes Sberbank ) kvůli vysokým poplatkům

odešla jsem z ČSOB kvůli vysokým poplatkům

Odešla jsem z KB z dlouhodobé nespokojenosti - špatná komunikace, opakované ztrácení změny dat, nedostatky v internetovém bankovnictví, nevyhovující přihlašovací certifikát, který byl často nefunkční, nezaslání karty apod. Vždy samozřejmě bez jakékoli omluvy či snahy o nápravu. Snažit se začali až když jsem přestoupila k jiné bance.

Poplatky

Poplatky

Poplatky

Poplatky

Poplatky

Poplatky

poplatky

poplatky

Poplatky

poplatky

poplatky (po 20-ti letech česká spořitelna)

poplatky, nepruznost

Poplatky, úročení vkladů, špatná komunikace

poplatky,přístup

Příšerná zkušenost na pobočce UniCreditBank

uživatelsky přátelské elektronické bankovnictví

Více služeb za méně peněz

všemožné poplatky, komunikace banky, složitost jakéhokoliv nastavení a transakce.

výhodné podmínky u úvěrových produktů

vysoké náklady na vedení účtu

Vysoké poplatky

Vysoké poplatky a nefunkční internetbanking

vysoké poplatky, neflexibilnost, nutnost kazdy rok obnovovat heslo do IB

výše poplatků

Zbytečné poplatky.

způsob komunikace

Zvýšení poplatků v předchozí bance.

12. Pokud byste se aktuálně rozhodoval/a vybrat si běžný účet/čerpání úvěru/spoření, co by pro Vás bylo rozhodujícím faktorem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena10283,61 %83,61 %  
nabízené produkty a služby8872,13 %72,13 %  
přístup zaměstnanců banky k mé osobě4133,61 %33,61 %  
lokalita (jak to mám daleko/blízko k pobočce)2822,95 %22,95 %  
reklama10,82 %0,82 %  

Graf

13. Navštěvujete pobočku Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale pouze pokud je to nutné6150 %50 %  
ne, obtěžuje mě to, vše raději vyřeším po internetu nebo telefonicky4133,61 %33,61 %  
ano, nemám s tím problém2016,39 %16,39 %  

Graf

14. Jak se Vám líbí reklamy Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4839,34 %39,34 %  
chvalitebný3125,41 %25,41 %  
výborný2419,67 %19,67 %  
dostatečný1310,66 %10,66 %  
nedostatečný64,92 %4,92 %  

Graf

15. Jak se díváte na dnešní trend nově vznikajících malých bank (viz např. AirBank, Zuno banka, mBank,apod)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tento trend podporuji, sám/sama jsem přešel/la od velké banky k menší4637,7 %37,7 %  
líbí se mi jejich poutavé reklamy, které jsou zaměřené na "obyčejné" lidi3226,23 %26,23 %  
Nijak mě to neoslovuje2822,95 %22,95 %  
Malým bankám nedůvěřuji2218,03 %18,03 %  
Jsem zastánce spíše velkých osvědčených bank2218,03 %18,03 %  

Graf

16. Pokud byste měli možnost COKOLIV změnit v rámci Vaší banky a nabízených služeb a produktů, co by to bylo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

*

%

aby mi nenabízeli další produkty po telefonu

aby mi pracovnice, u které se informuji na produkty, pomohla vyřešit problém poplatků a ne, že mě v tom nechá plácat, potřebuji vědět, zda není nějaký způsob, jak platit poplatky co nejméně, mají moje peníze, tak co chtějí ještě platit?

Aby přesunuli pobočku do ČR/EU

Alespoň na jedné pobočce bych uvítal pokladní služby

Banka neustále mění své sazebníky. Bylo by fajn, kdyby chvíli vydrželi u toho, co si vymyslí.

Celá banka

cena služeb

cena za produkty a služby, nižší míra zasílání nabídek poštou,

cena za vedení účtu, úročení

ceny produktů, zrychlení transakcí a změn

Další rozšíření služeb internetového bankovnictví.

Fio banka je dokonalá. V ZUNO bych zlepšil dostupnost bezplatného výběru z bankomatu. U Sberbank bych kompletně předělal internetbanking.

Já bych změnila banku velmi ráda, ale protože mi z mého účtu u ní chodí splátky hypotéky, tak je taková změna velmi nevýhodná (zvýšili by mě úrok, nemluvě o poplatku za změnu účtu). Jinak ani nevím, co bych měnila... prostě jenom poplatky.

jako studentovi poplatky za transkce

jen opravdu nepatrné detaily, které nestojí za rozbor

Ještě více dostupných informací a příkladů. Pokud je vyšší RPSN než úrok, tak konkrétně čím.

Jsem spokojená

Jsem spokojená a nic bych neměnila.

Jsem spokojený.

Karty k účtům pro disponenty s účty zdarma

lepší úrok na spořícím účtu, paradoxně menší nově vznikající banky většinou poskytují vyšší úročení

méně reklamy (a reklamníc emailú a telefonních hovorů)

Mobilni banka - pridal bych nezauctovane operace a spravu trvalych prikazu.

mohla by být i nabídka pronájmu safesových schránek

Možnost vést evidenci "domácích" výdajů přímo v internetovém bankovnictví.

Nemám banku, proto bych na ní nic nemohla změnit

nemám důvod nic měnit

nemám s ničím problém

Není co měnit

Neplatit žádné poplatky.

Nevim

nevím

nevim

nevím

nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

nic nepotřebuji

Nic, momentálně mi vše vyhovuje. Snad jen více bankomatů, pokud chci vybírat, musim do vedlejšího města nebo řešit výběr přes Sazku.

Odpuštění úvěru

odstranění některých poplatků

Otevírací doba poboček

Poplatek za vklad peněz na účet/na přepážce/

poplatky

Poplatky

poplatky

poplatky

poplatky

poplatky :-)

Poplatky za některé produkty.

poplatky za výběry a platby kartou

poplatky, služby

poplatky, úroky

přístup zaměstnanců banky

Rychlost

rychlost transakcí, jednoduchost podmínek

samozřejmě bankovní poplatky - za vedení účtu

Snížení ceny služeb

Snížení poplatků nebo zrušení nesmyslných poplatků

Snížil bych ještě poplatky za některé služby

snížit poplatky

snížit poplatky, zvýšit úroky z vložených peněz

snížit poplatky!

U každé z bank něco jiného. Spíše každou banku používám k tomu, v čem má dobrou nabídku.

uroceni zustatku na beznem uctu

úroková sazba

úrokové sazby spořících a termínovaných účtů

úroky

Vadí mi rušení některých produktů a nízké úroky uložených peněz.

Větší množství bankomatů a možnost výběru z nich i nižší částky než je 500,-, což je pro mě kolikrát zbytečné, jelikož jako student nemívám na účtě několik desítek tisíc.

větší možnost výběru úvěru pro začínající podnikatele, nižší poplatky za výběry z bankomatů

větší síť bankomatů

více bankomatů

Vice bankomatu v cr

Více bankomatů; zrušení některých poplatků (inkaso),...

více vlastních bankomatů

Výběr ze všech bankomatu zdarma

výše poplatků

Výše poplatků

Výše poplatků

výši úroků

výši úroků na svem spořicim účtu

vyšší odborná způsobilost poradců banky a individuální přístup ke klientům

vyšší připsaný úrok

Zatím jsem nenarazila na nic, co bych potřebovala měnit. Ješě poznámka k ot. 15 a 14 - neznám žádné reklamy na banky, takže nemohu posoudit (nemám televizi, rozhlas, nečtu časopisy).

zatím nic

Zjednodušit nabídku (např: účet mám sice vedený zdarma, ale je to díky "bonusům" za používání a tak je to nepřehledné). Při návštěvě pobočky udělá obskuha klidně i opakovaně chybu v papírech, kterou pak musím řešit...

změna běžného účtu - poplatky za odchozí platby, jako vážně?

změna poplatků za účty

Zrušila bych poplatky

zrušila bych poplatky za vedení účtu

zrušit poplatky

zvýšit úročení vkladů :)

zvýšit úrok na spořícím účtu.

Žádné poplatky!

17. Jak byste hodnotili dostupnost své banky co se týče počtu poboček a bankomatů v rámci Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný5040,98 %40,98 %  
chvalitebný3831,15 %31,15 %  
dobrý2117,21 %17,21 %  
dostatečný86,56 %6,56 %  
nedostatečný54,1 %4,1 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jak byste hodnotili rychlost zpracování Vašich požadavků během jednání s Vaším bankovním poradcem?

  • odpověď výborný:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 14. Jak se Vám líbí reklamy Vaší banky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk

2. Pohlaví

3. Bydliště

4. máte založený účet v bance?

5. U jaké banky máte účet?

6. Jaké další služby využíváte?

7. Jak byte hodnotil/a komunikaci banky s Vámi jako s klientem?

8. Líbí se Vám nabídka produktů a služeb, jakou Vaše banka nabízí?

9. Jak byste hodnotili rychlost zpracování Vašich požadavků během jednání s Vaším bankovním poradcem?

10. Změnili jste v podledních letech banku?

11. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku kladně, z jakého důvodu to bylo?

12. Pokud byste se aktuálně rozhodoval/a vybrat si běžný účet/čerpání úvěru/spoření, co by pro Vás bylo rozhodujícím faktorem?

13. Navštěvujete pobočku Vaší banky?

14. Jak se Vám líbí reklamy Vaší banky?

15. Jak se díváte na dnešní trend nově vznikajících malých bank (viz např. AirBank, Zuno banka, mBank,apod)

16. Pokud byste měli možnost COKOLIV změnit v rámci Vaší banky a nabízených služeb a produktů, co by to bylo?

17. Jak byste hodnotili dostupnost své banky co se týče počtu poboček a bankomatů v rámci Vašeho bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk

2. Pohlaví

3. Bydliště

4. máte založený účet v bance?

5. U jaké banky máte účet?

6. Jaké další služby využíváte?

7. Jak byte hodnotil/a komunikaci banky s Vámi jako s klientem?

8. Líbí se Vám nabídka produktů a služeb, jakou Vaše banka nabízí?

9. Jak byste hodnotili rychlost zpracování Vašich požadavků během jednání s Vaším bankovním poradcem?

10. Změnili jste v podledních letech banku?

11. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku kladně, z jakého důvodu to bylo?

12. Pokud byste se aktuálně rozhodoval/a vybrat si běžný účet/čerpání úvěru/spoření, co by pro Vás bylo rozhodujícím faktorem?

13. Navštěvujete pobočku Vaší banky?

14. Jak se Vám líbí reklamy Vaší banky?

15. Jak se díváte na dnešní trend nově vznikajících malých bank (viz např. AirBank, Zuno banka, mBank,apod)

16. Pokud byste měli možnost COKOLIV změnit v rámci Vaší banky a nabízených služeb a produktů, co by to bylo?

17. Jak byste hodnotili dostupnost své banky co se týče počtu poboček a bankomatů v rámci Vašeho bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trníková, K.Bankovní produkty (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://49251.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.