Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vanda Horná
Šetření:31. 05. 2015 - 09. 06. 2015
Počet respondentů:210
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.15:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění dotazníku, který poslouží jako zdroj informací pro praktickou část mé seminární práce s názvem „Média a jejich vliv na člověka - psychologie reklamy“. Dotazník je anonymní a vhodný pro každého, kdo je starší 15ti let. Předem Vám děkuji za Váš čas. VH

Odpovědi respondentů

1. Uveďte své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15573,81 %73,81 %  
Muž5526,19 %26,19 %  

Graf

2. Uveďte svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 až 24 let7334,76 %34,76 %  
25 až 34 let7133,81 %33,81 %  
35 až 49 let5224,76 %24,76 %  
50 až 64 let146,67 %6,67 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání9344,29 %44,29 %  
Střední s maturitou8942,38 %42,38 %  
Základní199,05 %9,05 %  
Střední bez maturity94,29 %4,29 %  

Graf

4. Jaké/jaká médium/média je/jsou Vaše nejoblíbenější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet19090,48 %90,48 %  
Televize8138,57 %38,57 %  
Tištěná média5224,76 %24,76 %  
Rozhlas2411,43 %11,43 %  
Venkovní reklama167,62 %7,62 %  
Propagace v místě prodeje94,29 %4,29 %  
mobilní aplikace10,48 %0,48 %  
lidé10,48 %0,48 %  
kapalná10,48 %0,48 %  
Nikde10,48 %0,48 %  
prakticky žádné, médiím se vyhýbám10,48 %0,48 %  
film v kterémkoli médiu10,48 %0,48 %  

Graf

5. Proč?

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohodlnost15473,33 %73,33 %  
Dostupnost15272,38 %72,38 %  
Interaktivnost7234,29 %34,29 %  
Příjemná kulisa3918,57 %18,57 %  
skladnost10,48 %0,48 %  
ostatní mě otravují10,48 %0,48 %  
Sama si vyberu, co mě zajímá10,48 %0,48 %  
vlastní výběr témat10,48 %0,48 %  
vyhýbám se jim, protože jsou plné reklam10,48 %0,48 %  
rozmanitost a snad ještě stále jen minimální cenzura10,48 %0,48 %  
... šíře záběru...10,48 %0,48 %  
nekonečné množství informací na dosah ruky10,48 %0,48 %  
zdroj informací10,48 %0,48 %  
Nevím. 10,48 %0,48 %  
snadná možnost výběru obsahu10,48 %0,48 %  
Sama si najdu co potřebuji vědět..10,48 %0,48 %  
tradice, prakticnost u tistenych10,48 %0,48 %  
Rozmanitost (media v cizích jazycích)10,48 %0,48 %  

Graf

6. Jakou funkci pro vás mají média?

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační19592,86 %92,86 %  
Zábavní14468,57 %68,57 %  
Vzdělávací11554,76 %54,76 %  
Sociální9042,86 %42,86 %  
Kontrolní2913,81 %13,81 %  
výživnou10,48 %0,48 %  
aby nás oblbovala10,48 %0,48 %  
internet i pracovní-profesní10,48 %0,48 %  
pěkně na piču10,48 %0,48 %  
infozábava10,48 %0,48 %  

Graf

7. Jaký je váš vztah k reklamě?

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi, pokud je vtipná11454,29 %54,29 %  
Obtěžuje mě6530,95 %30,95 %  
Nevadí mi, pokud je esteticky povedená6330 %30 %  
Chápu její nutnost5425,71 %25,71 %  
Nevadí mi, pokud je poučná2612,38 %12,38 %  
Baví mě157,14 %7,14 %  
pracuji s ní10,48 %0,48 %  
je soucast me prace10,48 %0,48 %  
Jak které - v televizi ji vítám (čas zajít si na záchod, doplnit kapaliny); na internetu některou chápu, tu která sama od sebe začne hrát nesnáším a příslušné firmy bojkotuji10,48 %0,48 %  
Obtěžuje mě, ale jsou i výjimky (například některé z kampaně "Nemyslíš. Zaplatíš." a podobných osvětových reklam.)10,48 %0,48 %  
neutrální, většinou si jí nevšimnu10,48 %0,48 %  
snažím se ji ignorovat10,48 %0,48 %  
nebetyčně mě vytáčí. nejraději bych ji zrušil10,48 %0,48 %  
mám ráda ftefana10,48 %0,48 %  
Nezajímá mě10,48 %0,48 %  
většinou mě obtěžuje, výjimečně mě baví10,48 %0,48 %  
potřebná k me práci 10,48 %0,48 %  
Vadí mi, že doporučuje špatné věci. Alkohol, nezdravé potraviny apod.10,48 %0,48 %  
Jsem si silně vědoma účelu reklamu, tedy ji neberu vážně, rozhoduji se o koupi většinou racioálně10,48 %0,48 %  
baví mě, ale pouze televizní, jinde je nenávidím!10,48 %0,48 %  
snažím se jí maximálně vyhýbat10,48 %0,48 %  
na veřejnosti mi nevadí, někdy si ji ráda prohlédnu, na televizi se moc nedívám ale když občas slyším že běží nějaká zajímavá reklama tak si ji najdu na internetu10,48 %0,48 %  
Obtěžuje mě trapnáa na první pohled lhavá reklama10,48 %0,48 %  
ostatní mi vadí10,48 %0,48 %  

Graf

8. Jste-li rozhodnuti k nákupu produktu či služby, Vaši finální volbu pravděpodobně ovlivní informace z:

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetu (recenze, diskuze)16076,19 %76,19 %  
rodiny nebo od přítele (doporučení)13966,19 %66,19 %  
místa prodeje (obsluha)5325,24 %25,24 %  
reklamy62,86 %2,86 %  
Jsem-li rozhodnut k nákupu produktu či služby, moji finální volbu už neovlivní nic10,48 %0,48 %  
Ani jedno, jen já sama, nic mě neovlivní10,48 %0,48 %  
instinkt10,48 %0,48 %  
z žádného z uvedených, vybírám na základě vlastního výzkumu a rozhodnutí10,48 %0,48 %  
můj vlastní průzkum zcela mimo reklamy10,48 %0,48 %  
rozhodnu se sama10,48 %0,48 %  
jestli prodavač smrdí10,48 %0,48 %  
Sháním více odborných informací10,48 %0,48 %  

Graf

9. Co by měla obsahovat reklama, aby vás upoutala?

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtip13564,29 %64,29 %  
Netradiční zpracování13262,86 %62,86 %  
Přidanou hodnotu pro společnost5425,71 %25,71 %  
Příběh ze života3114,76 %14,76 %  
Krásnou ženu a/nebo pohledného muže209,52 %9,52 %  
Děti a/nebo zvířata146,67 %6,67 %  
Sexuální podtext125,71 %5,71 %  
nic31,43 %1,43 %  
Celebrity20,95 %0,95 %  
pravdu o produktu - málokdy10,48 %0,48 %  
pravdu s nadsazkou10,48 %0,48 %  
nezaujme10,48 %0,48 %  
Dostatek informací10,48 %0,48 %  
čísla, fakta, relevantní informace10,48 %0,48 %  
vědět, že je pravdivá10,48 %0,48 %  
pouze zvířata10,48 %0,48 %  
neotřelost10,48 %0,48 %  
reklama je již z principu špatná (slouží příjemci zisku) a proto nic nemohu vybrat10,48 %0,48 %  
vzheldem k tomu, že reklama slouží především k zisku, tak snad jen přidanou hodnotu pro společnost10,48 %0,48 %  
štěnátko a pafucha10,48 %0,48 %  
netuším, nesleduji.10,48 %0,48 %  
cenu10,48 %0,48 %  
produkt který mě právě zajímá10,48 %0,48 %  
přírodu10,48 %0,48 %  
Informace. 10,48 %0,48 %  
přemýšlím racionálněm, zda produkt stojí za koupi, tj. poměr cena/výkon, a zda ho skutečně potřebuji, snažím se nepodléhat módním trendům, nechci být součástí stáda, které jde a hromadně kupuje Iphony, Air maxy,není to pro mě zajímavé,hledám substituty10,48 %0,48 %  
Měla by obsahovat informace a relevantní data, proč je nabízený produkt lepší než konkurenční výrobek.10,48 %0,48 %  
Inteligentní projev mluvčího10,48 %0,48 %  
pravdu10,48 %0,48 %  
kvalitní zpracování (vzhled, informační hodnota), 10,48 %0,48 %  
pravdivost10,48 %0,48 %  

Graf

10. Co si z reklamy nejpravděpodobněji zapamatujete?

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hudbu9344,29 %44,29 %  
Produkt, společnost, službu8138,57 %38,57 %  
Protagonisty5526,19 %26,19 %  
Kdy a kde jsem ji viděl/a2210,48 %10,48 %  
vtip20,95 %0,95 %  
Nic20,95 %0,95 %  
pamatuju si jen ty co me islovi. jinak si nevzpomenu na nic10,48 %0,48 %  
nic reklamu nesleduji10,48 %0,48 %  
nepamatuji si reklamy10,48 %0,48 %  
pribeh ci vtipnou pointu10,48 %0,48 %  
Barvu/barevné ladění10,48 %0,48 %  
všudypřítomnou reklamu kolem sebe aktivně vytěsňuji, takže toho moc není.10,48 %0,48 %  
zajímavou hlášku nebo scénku (Žádní falešní sobi)10,48 %0,48 %  
nějakou nepodstatmou drobnost10,48 %0,48 %  
pachuť neustálého opakování (např. v TV)10,48 %0,48 %  
pachuť otravného opakování10,48 %0,48 %  
slogan10,48 %0,48 %  
jak kdy,vždy je na reklamě něco dominantní.10,48 %0,48 %  
b10,48 %0,48 %  
pafucha10,48 %0,48 %  
Příběh10,48 %0,48 %  
Vizuální dojem a slogan. 10,48 %0,48 %  
něco protivneho. např. xxxlutz10,48 %0,48 %  
spíše kterou rychle ukončit,moc mě dráždí.10,48 %0,48 %  
děj10,48 %0,48 %  
obsah, provedení samotné reklamy10,48 %0,48 %  
nevzpomínám si na moc reklam, takže nedokážu posoudit10,48 %0,48 %  
chyby10,48 %0,48 %  
Vizuál10,48 %0,48 %  
Pocit, vtip10,48 %0,48 %  
většinou se snažím zapomenout10,48 %0,48 %  
story10,48 %0,48 %  

Graf

11. Bráníte se cíleně působení reklamy?

Více možných odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy9645,71 %45,71 %  
Ano, snažím se, jak jen můžu5827,62 %27,62 %  
Ne4923,33 %23,33 %  
Ano a daří se mi10,48 %0,48 %  
jak které10,48 %0,48 %  
Bráním - nemám televizi, používám kritické myšlení a selský rozum.10,48 %0,48 %  
... snažím se vybírat zboží , na které není reklama...10,48 %0,48 %  
reklamy vnímam jako infromaci o daném produktu nebo službe,ale nerozhoduji se podle ni,jestli produkt chci nebo ne10,48 %0,48 %  
ano, tak, že ji ignoruji.10,48 %0,48 %  
ano, nekoukám na televizi a na internetu mám adblock10,48 %0,48 %  
je jí tolik že jí už většinou nevnímám10,48 %0,48 %  
Nepůsobí10,48 %0,48 %  
Reklama na me nijak než úbytkem mého casu nepůsobí10,48 %0,48 %  
to netuším, jak by mělo vypadat, takové bránění. Ale podle reklamy většinou nenakupuju bez dalšího hlubšího průzkumu produktu. reklama mě tedy spíše dojkáže upozornit na existenci určitého zboží/služby, než donutit k nákupu.10,48 %0,48 %  

Graf

12. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Savo – Casanova před zrcadlem:

Více možných odpovědí.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení11153,37 %52,86 %  
Neutrální emoce5325,48 %25,24 %  
Negativní emoce5225 %24,76 %  
Pozitivní emoce4622,12 %21,9 %  
Pobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení73,37 %3,33 %  
trapné20,96 %0,95 %  
nechuť - plíseň10,48 %0,48 %  
pobavila me ale vyrobek z vl. zkusenosti nekupuji10,48 %0,48 %  
prijde mi trapná, málo vtipná, ale je zřejmě cílená na jiné publikum nez jsem já.10,48 %0,48 %  
je stupidní10,48 %0,48 %  
trapárna10,48 %0,48 %  
nezajima me10,48 %0,48 %  
Je směšná, vtipná bohužel ne10,48 %0,48 %  
chudak pubertak10,48 %0,48 %  
běží mi hlavou: " Co? To je zase blbost."10,48 %0,48 %  
vtipná, ale savo jsem kupovala už před ní10,48 %0,48 %  
je to blbost10,48 %0,48 %  
hnus10,48 %0,48 %  
nesnáším smrad Sava, ale reklama vtipná10,48 %0,48 %  
nevkus, odpor10,48 %0,48 %  
... totálně ujetá až pitomá...10,48 %0,48 %  
celý pafuch10,48 %0,48 %  
Trapnost10,48 %0,48 %  
nepobízí mě k ničemu, ale zasmála jsem se10,48 %0,48 %  
začátek hodně vtipný10,48 %0,48 %  
Nic nevidím... 10,48 %0,48 %  
obrázek nezobrazen10,48 %0,48 %  
Savo je jedovatý chlór10,48 %0,48 %  
nechutný kluk a nelogický příběh10,48 %0,48 %  
vtipný spot, avšak nedonutil by mě hned jít a koupit savo, neukazuje extra specifické přednosti produktu10,48 %0,48 %  
tato reklama na mě působí vyloženě trapně10,48 %0,48 %  
Vtipne pojato, autor se snažil zaujat vtipem, nabízeny produkt nemá ovšem s úvodem nic společného10,48 %0,48 %  
Reklama se mi nenačetla10,48 %0,48 %  
vtipné :-)10,48 %0,48 %  
má vtip10,48 %0,48 %  
okamžitě vypínam a ani jsem nevěděla, že tato trapnost je reklama na savo10,48 %0,48 %  
Je to krátký spot, který pobaví. Celkem hodně pobaví. Ale abych si kvůli tomu koupila tuto značku deodorantu, to tedy opravdu ne.10,48 %0,48 %  
k pousmani10,48 %0,48 %  
nejsem cílovka asi .-)10,48 %0,48 %  
pro maminky synu asi vtipne10,48 %0,48 %  

Graf

13. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Nivea Sun – podmořský billboard:

Více možných odpovědí.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní emoce8942,58 %42,38 %  
Neutrální emoce7837,32 %37,14 %  
Nepobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení6229,67 %29,52 %  
Pobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení2511,96 %11,9 %  
Negativní emoce115,26 %5,24 %  
netýká se mě to10,48 %0,48 %  
skoro už roční období pobízícímně k nakpu10,48 %0,48 %  
Nevybavuji si ji a vážně si ji tady pouštět nebudu10,48 %0,48 %  
pekne zpracovane10,48 %0,48 %  
Zrůdné10,48 %0,48 %  
Reklama na opalovací krémy obecně. Jaký je důvod, abych si koupil právě opalovací krém Nivea a ne jiný?10,48 %0,48 %  
pocit, ze opravdu chteji, aby se lidi nespalili :-)10,48 %0,48 %  
Prostředky na opalování používám pravidelně, takže k nákupu mě to pobízet nemusí, ale moc se mi líbí, že to má i přidanou hodnotu.10,48 %0,48 %  
Sice reklama, ale aspoň má nápad.10,48 %0,48 %  
Nevím o co se jedná10,48 %0,48 %  
dobrý nápad10,48 %0,48 %  
byla dlouhá a nudná10,48 %0,48 %  
... pro mne bezpředmětná, neb neumím anglicky...10,48 %0,48 %  
dlohé, nudné, nutno přetáčet10,48 %0,48 %  
nezahlédla jsem10,48 %0,48 %  
velmi zajímavá10,48 %0,48 %  
Nic nevidím... 10,48 %0,48 %  
opět 10,48 %0,48 %  
Nerozuměla jsem. Pokud nabádá k tomu, abychom neohazovali obaly, beru.10,48 %0,48 %  
zdlouhavé, nedodívala jsem se10,48 %0,48 %  
??? spíše vyznívá jako spot na dovolenou v SAE, opravdu tohoto chtěl management Nivea docílit?10,48 %0,48 %  
Pokud bych potřebovala produkt dané kategorie, zvážila bych vyzkoušení produktu z této reklamy.10,48 %0,48 %  
prijemne pojato :-)10,48 %0,48 %  
Reklama se mi nenačetla10,48 %0,48 %  
moc hezké, originální10,48 %0,48 %  
pokud si půjdi koupit opalovací krém, pravděpodobně sáhnu po tomto produktu10,48 %0,48 %  
pozitivní emoce, ale zbytečně dlouhá10,48 %0,48 %  
zajímavá, neirituje mě jako spousta jiných10,48 %0,48 %  
zajimave, vtipne, zaujalo10,48 %0,48 %  
chci na dovolenou10,48 %0,48 %  
S třicítkou na zádech bych se při šnorchlování spálila na uhel. Ale pěkný nápad ahezká reklama, byť trochu moc dlouhá...10,48 %0,48 %  
vadí mi, že v českém dotazníku figuruje cizojazyčná reklama. Takže reklama mi nic neříká. 10,48 %0,48 %  

Graf

14. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Leerdammer Fashion Toast (vlog):

Více možných odpovědí.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení7435,41 %35,24 %  
Neutrální emoce7234,45 %34,29 %  
Negativní emoce6229,67 %29,52 %  
Pobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení167,66 %7,62 %  
Pozitivní emoce146,7 %6,67 %  
Moc dlouhé20,96 %0,95 %  
nuda20,96 %0,95 %  
nudné, dlouhé20,96 %0,95 %  
moc ldouhe dal sem napřeskačku ani nevim o co přesně šlo10,48 %0,48 %  
ani jsem nevydrzela do 1/310,48 %0,48 %  
Nesnáším tento typ "home made video" reklam. Ani jsem nedokoukala.10,48 %0,48 %  
příliš dlouhá reklama do dotazníku10,48 %0,48 %  
negativní výrazy "vyprdla", dlouhá reklama - neudrží pozornost posluchače10,48 %0,48 %  
nefunguje v html5 a flash nevedu10,48 %0,48 %  
Neznám a vážně si ji tady pouštět nebudu10,48 %0,48 %  
za tohle bych vraždil10,48 %0,48 %  
nezajem10,48 %0,48 %  
????10,48 %0,48 %  
Jak zadarmo dostat reklamu na komerční produkt mezi cílovou skupinu prostřednictvím pubertální bloggerky?...proč ne, jestli to funguje. Já asi nejsem cílová skupina. Mě, kdyby můj oblíbenný blogger dělal opakovaně něco podobného, přestanu ho sledovat.10,48 %0,48 %  
prilis dlouhe, spatne sestrihane, neni motiv k dokoukani10,48 %0,48 %  
vydržela jsem se dívat první minutu a i tak je mi z té slečny trapně. Ať už to dělá za peníze od Ety nebo prostě proto, že potřebuje dokázat, co skvělého jedla v Londýně a Oxfordu... Je to trapné.10,48 %0,48 %  
Napadalo mne: Bla, bla, nuda, nuda, bla, kdy už bude konec. 10,48 %0,48 %  
Vypínám po půl minutě, na to se nedá dívat.10,48 %0,48 %  
rozpaky, příjde mi to trapné10,48 %0,48 %  
Nevím o co se jedná10,48 %0,48 %  
neznam10,48 %0,48 %  
dlouhé, nekoukám10,48 %0,48 %  
nudné10,48 %0,48 %  
hrůza10,48 %0,48 %  
minutu jsem vydržela, pak už jsem to musela vypnout, bylo to o ničem, ale ráda bych to ochutnala10,48 %0,48 %  
... zdlouhavá a spíše trapná...10,48 %0,48 %  
nuda, dlouhý10,48 %0,48 %  
to bych nežrala10,48 %0,48 %  
nezáživné kecy, nelze dodívat10,48 %0,48 %  
nudááááá10,48 %0,48 %  
nezahlédla jsem 10,48 %0,48 %  
dlouhé, nudné, "blbost"10,48 %0,48 %  
nepříliš povedená10,48 %0,48 %  
Nudí mě10,48 %0,48 %  
Nic nevidím... 10,48 %0,48 %  
opět 10,48 %0,48 %  
Ráda jsem se podívala. Možná něco vyzkouším.10,48 %0,48 %  
nuda, vydržela jsem 20 sekund10,48 %0,48 %  
rozčilují mě takzv.příběhy ze života10,48 %0,48 %  
moc dlouhé, zvlášť když nezaujme téma10,48 %0,48 %  
dlouhá nudná reklama10,48 %0,48 %  
Reklama se mi nenačetla10,48 %0,48 %  
S TIMHLE SI SNAD DĚLÁTE SRANDU, NE?! TO JE PŘÍŠERNÝ!10,48 %0,48 %  
dlouhé , nedokoukala jsem10,48 %0,48 %  
rozpačité10,48 %0,48 %  
9 minut sledovat reklamu - né, díky10,48 %0,48 %  
Nezáje, trapné, nuda, neprofesionální10,48 %0,48 %  
10 minut neudrzim pozornost, slecna neumi mluvit, nevi co rika,...10,48 %0,48 %  
moc dlouhá10,48 %0,48 %  
příliš dlouhé-nekoukala jsem10,48 %0,48 %  
moc dlohé, nebaví mě to sledovat celé10,48 %0,48 %  
strašná nuda10,48 %0,48 %  
Moc dlouhy. Neba 10,48 %0,48 %  
reklama na 9 minut??!!10,48 %0,48 %  
Nijak zvlášť mi nevadí, ale nechápu, jak se na to někdo může dobrovolně koukat.10,48 %0,48 %  
Dlouhé a nudné10,48 %0,48 %  
dlouhé a trapné10,48 %0,48 %  
Sorry, to nedokážu dokoukat.10,48 %0,48 %  

Graf

15. Vyjádřete se prosím k následující reklamě #Dove OneBeautifulThough:

Více možných odpovědí.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení7937,8 %37,62 %  
Neutrální emoce7535,89 %35,71 %  
Pozitivní emoce7033,49 %33,33 %  
Negativní emoce3114,83 %14,76 %  
Pobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení188,61 %8,57 %  
dojemné, shlédnutí celé10,48 %0,48 %  
ale nevadi mi10,48 %0,48 %  
moc dlouhé, nebaví mě to.10,48 %0,48 %  
hrozně dloooouhé a nudné10,48 %0,48 %  
Neznám a vážně si ji tady pouštět nebudu10,48 %0,48 %  
pekna slecna10,48 %0,48 %  
na mě je to dlouhé10,48 %0,48 %  
Vypadá to příliš vážně brané, na to, že to je reklama na komestiku10,48 %0,48 %  
Nevím o co se jedná10,48 %0,48 %  
dlouhé10,48 %0,48 %  
... neumím anglicky ani francouzsky...10,48 %0,48 %  
ši is very bjutyfl10,48 %0,48 %  
nudné kidy, nelze dokoukat10,48 %0,48 %  
kecy a nuda10,48 %0,48 %  
bohužel neumím jazyky, takže jí nerozumím10,48 %0,48 %  
Nic nevidím... 10,48 %0,48 %  
opět 10,48 %0,48 %  
Potřebuji něco vědět o výrobku.10,48 %0,48 %  
nuda, 22 sekund10,48 %0,48 %  
zbytečně dlouhé10,48 %0,48 %  
Video se mi nepodařilo zobrazit.10,48 %0,48 %  
vůbec jsem reklamu nepochopila10,48 %0,48 %  
Reklama se mi nenačetla10,48 %0,48 %  
COŽE?!10,48 %0,48 %  
skvělý nápad10,48 %0,48 %  
Na francouský kecy se fakt nedá koukat!10,48 %0,48 %  
moc dlouhé, nerozumím tomu, nuda10,48 %0,48 %  
Moc dlouhá, začátek s kosmetikou Dove nemá moc společného, nuda, nedokoukala jsem. 10,48 %0,48 %  
dlouhe, nudne10,48 %0,48 %  
Všechny ty holky jsou příliš hezké - hraje si na realitu, ale přitom to jsou "modelky". Citová vydíračka.10,48 %0,48 %  

Graf

16. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Coca Cola – #hophophop:

Více možných odpovědí.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negativní emoce12559,81 %59,52 %  
Nepobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení8540,67 %40,48 %  
Neutrální emoce3416,27 %16,19 %  
Pozitivní emoce178,13 %8,1 %  
trapné52,39 %2,38 %  
Pobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení52,39 %2,38 %  
Trapné, amatérské, neznám mladé kteří by se takto bavili...10,48 %0,48 %  
Propagace nezdravého nápoje10,48 %0,48 %  
Neznám a vážně si ji tady pouštět nebudu10,48 %0,48 %  
Větší hovadinu tam nemáte?10,48 %0,48 %  
nezajem10,48 %0,48 %  
Ta holka mě rozčiluje, ikdyž je od začátku jasné, že to je recese10,48 %0,48 %  
To jako vážně?10,48 %0,48 %  
Doufám, že nadsázka, ale nééé.10,48 %0,48 %  
To je nějaký vtip snad?10,48 %0,48 %  
Asi jsem ještě neviděla nic trapnějšího a nepochopila jsem, jak to souvisí s Coca Colou10,48 %0,48 %  
blbost10,48 %0,48 %  
představa manipulace s lidmi10,48 %0,48 %  
blbé10,48 %0,48 %  
pachuť z opakovaného vymývání mozků...10,48 %0,48 %  
... trapná a příliš amatérská...10,48 %0,48 %  
nudné trapné10,48 %0,48 %  
totální pitomost10,48 %0,48 %  
nepříliš povedená10,48 %0,48 %  
Nic nevidím... 10,48 %0,48 %  
opět 10,48 %0,48 %  
nuda, 10 sekund10,48 %0,48 %  
Působí to na mne, jako velmi hloupý spot.10,48 %0,48 %  
nuda,reklamu na coca-colu- jsem nepostřehla10,48 %0,48 %  
Reklama se mi nenačetla10,48 %0,48 %  
dost trapas10,48 %0,48 %  
Vy chcete, abych si něco udělala?10,48 %0,48 %  
vtipná10,48 %0,48 %  
Tohle by i 3-letý dítě natočilo lépe10,48 %0,48 %  
šílená angličtina, trapné10,48 %0,48 %  
Jedním slovem trapas a popravdě bych si tu kolu raději nekoupila.10,48 %0,48 %  
Naštěstí nefunguje zvuk :-)10,48 %0,48 %  
trapné, odrazující10,48 %0,48 %  

Graf

17. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Google #YearinSearch:

Více možných odpovědí.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní emoce10047,85 %47,62 %  
Neutrální emoce5928,23 %28,1 %  
Nepobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení3617,22 %17,14 %  
Pobízí mě k akci/k nákupu/k vyzkoušení3516,75 %16,67 %  
Negativní emoce2311 %10,95 %  
je to pekne10,48 %0,48 %  
Hezké záběry, emotivní, ale nepochopila jsem mesage.10,48 %0,48 %  
vzpomínky10,48 %0,48 %  
Neznám a vážně si ji tady pouštět nebudu10,48 %0,48 %  
nezajem10,48 %0,48 %  
Patetické a americky patriotické. Nejsem cílová skupina.10,48 %0,48 %  
Příjemné, škatulka "neotravující reklama".10,48 %0,48 %  
Nevím o co se jedná10,48 %0,48 %  
zneuzivani emoci a udalosti10,48 %0,48 %  
... pro mne bezpředmětná - neumím anglicky...10,48 %0,48 %  
nechápu10,48 %0,48 %  
tuturutuuu10,48 %0,48 %  
pozitivní, kromě chybné informace o smrti Heatha Ledgera10,48 %0,48 %  
dlohé nudné10,48 %0,48 %  
nezahlédla jsem 10,48 %0,48 %  
dobrý, má to nějakou myšlenku10,48 %0,48 %  
Nic nevidím... 10,48 %0,48 %  
opět 10,48 %0,48 %  
zdlouhavé10,48 %0,48 %  
Reklama se mi nenačetla10,48 %0,48 %  
vůbec jsem smysl nepochopila10,48 %0,48 %  
nic zvláštního, trochu nudné10,48 %0,48 %  
částečně negativní, částečně pozitivní, ale celkově dobré shrnutí roku 201410,48 %0,48 %  
povzbuzující zvědavost10,48 %0,48 %  
příliš mnoho témat10,48 %0,48 %  
Dává mi smysl10,48 %0,48 %  
Upoutá, z reklamy je zřejmé na co vlastně je a proč bychom měli službu vyzkoušet.10,48 %0,48 %  
zajimave10,48 %0,48 %  
Kýč! ale dobrý :-)10,48 %0,48 %  
pěkně zpracovaná reklama10,48 %0,48 %  
sice nerozumím, ale působí mile a příjemně jako všechny reklamy Google10,48 %0,48 %  

Graf

18. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejzábavnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

T-mobile, SUV Fiat (s viagrou), všeobecně reklamy na auta, Air bank

...Dáš si Fofolu?...

"Dáš si fofolu?"

14

Air bank

Air bank

air bank

air bank

Air bank

air bank

Air Bank, GE Money

air bank, vodafone kecky

AirBank

Airbank

Airbank a také reklama na půjčky s otráveným kocourem

AirBank Kofola V bance jsem jinde a kofolu nepiji

AirBank, T-mobile

ani jedna

ani jedna

Ani jedna.

Aquila První voda (AquaBabes 2015)

Asi T-Mobile

asi ta šaškárna s internetem na doma, tuším Vodafone, s tím Trávníčkem

asi žádná

Asi žádná.

baví mě t-mobile(trojan jako james bond) A fofola :)

baví mě upoutávky na nové filmy, pokud se to dá považovat za reklamy

Boty Mácháč - zřejmě Vodafone nebo jiný operátor

Coca cola, air bank

coca-cola (Ftefan) , Mbank

Coca-Cola s polibkem

č.12

č.17

Časomír

čivava - kofola

Dáf fi fofolu? (Kofola)

Dáš si fofolu?

Dáš si Fofolu?

Dove - je to překvapující a zajímavé

finish, je tak trapná, až se jí směju

Fio banka

Fofola

Fofola

Fofola

Fofola

Fofola

Fofola

Fofola

fofola

Fofola :-)

fofola-Ftefan

Fofola, T-mobile

Fofola:-)

Ftefan

ftefan

GE Money Bank - kocour

GE Money Bank s kocourem

Google #YearinSearch

Hornbach

Hornbach pro kalhoty na kraj sveta

Hornbach, Coca Cola, Kofola

https://www.youtube.com/watch?v=df0jn37Hegs

je to divné, ale více si vzpomenu na ty otravné..

Jelikož nemáme televizi, tak moc reklam nevídám.

Jim Beam

Již mnoho let jsem neviděla žádnou reklamu - nemám televizi, videa na internetu zásadně nespouštím, reklamu blokuji. Poznámka - ani videa v tomto dotazníku jsem si pro nepřekonatelný odpor nepouštěla, hodnotila jsem podle statického úvodního obrázku.

Kecky od vodafone.

kočička skákavá

Kofola

Kofola

Kofola

Kofola

Kofola

Kofola

kofola

Kofola

kofola

Kofola

kofola - pes Ftefan - to se velice zdařilo.

Kofola - tedy malá čivava s předkusem - ,,Fofola´´, kofolu si kvůli tomu nekoupím, nechutná mi, ale reklama je legrační

Kofola (Fofola), Old Spice

Kofola Ftefan, GE Money

Kofola se psem, který má predkus

Kofola, AirBank

Kofola, Peugeot - dva běžci mají děti, Old spice

kofola, vodafone (Trojan)

kooperativa - jestli ... tak ... rady

Mňauvajs (kočičí dvířka by měla být níž). I banku můžete mít rádi.

Moc nesleduji, z toho mala zaujalo vodafone a jeho stahovani☺

momentálně netuším, nemám přístup k TV a z ostatních typů reklam mi žádná v hlavě neutkvěla

momentalne nevim, obecne na Sazku byvaji dobre. s vtipem. nezapomenutelna byla na centrum.cz s Bobikem a vanocni kofola

Momentálně si nevybavím žádnou. Obecně se mi zamlouvají reklamy na Coca Colu. Zvláště v čase Vánoc, ale nepiji ji.

na AIR bank-dva bankéři

Na auta

na fofolu- pes Ftefan , airbank

na každé vložky ať žije modrá tekutina

Na kofolu

Na Kofolu

na kofolu

Na MS v hokeji

Na televizi nekoukám, na internetu používám adblock.

nákup nového auta

Nejzábavnější nevím. Reklamy mi příliš zábavné nepříjdou. Žádné. Ale poměrně chytlavé, sugestivní reklamy běžely nedávno v TV na Air Bank.

Nekolik let stara vanocni reklama Kofoly.

nekoukám na reklamy - nemám televizi

nekoukam po reklame

nemuzu si zadnou vybavit

nepamatuji se na zábavnou reklamu

nesleduji

Nesleduji reklamy

nesleduji televizi, těžko mohu nějakou reklamu jmenovat

Nespresso

Netusim

Netuším...

nevídám je moc...

Nevídám...

Nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevim možná livescore.

Nevím, nedívám se na televizi

nevim, tv reklamy nesleduji a osatni mi nepripadaji za zminku, nemohu si vybavit aktualne zadnou vyraznou.

Nevím.

nevybavím si, neboť TV nemám.

nevzpomenu si na žádnou současnou reklamu

Nevzpomenu si na žádnou takovou, ale pár jich v historii bylo.

Nivea Sun

nwm

obecně asi airbank

obecně reklamy na old spice

obi

od pojišťovny Myslel jsem že je ta houba jedlá

Old spice

oldspice

Pamatuju si jen "Ja nemusim, ja už ho vidim" a "Bobika" .-) Jinak se nedívám na telku, takže nevím... zahlédla jsem novou reklamu na Kofolu s tím nechutným ratlíkem a zvednul se mi žaludek .-) Jinak mě asi nejvíc baví takový ty dojáky a la předchozí reklama. Dobrá je i ta na Niveu.

pardál, kofola (ale ne fofola)

Poslednívo

první

Raiffeisenbank Rychlá půjčka - Arturův neohlášený telefonát https://www.youtube.com/watch?v=keLwPkcT_pU

reklama Air bank

Reklama na Coca Colu.

Reklama na kofolu

Reklama na Kofolu

Reklama na kofolu - Dáš si Fofolu:-D

Reklama na Kofolu.

Reklama na Kofolu.

Reklama na T-mobile

Reklamy na Air Bank, vánoční reklama na Kofolu

reklamy na AirBank, Fofolu (Kofolu)

Reklamy na AirBank. To už rovnou můžete zavést poplatky za pozdrav... Nazdar.. Deset korun.

Reklamy na fofolu :-)

Reklamy na Kofolu.

Reklamy na T-mobile

reklamy nevídám, tak mohu posoudit jen ty zde. Takže + dávám #hophophop

reklamy T-Mobile, Air Bank,

savo

skittles

snickers

t-mobile

T-mobile

T-mobile (kde hraje Ivan Trojan)

T-Mobile kampaň

T-mobile s Trojanem

T-mobile s Trojanem

ta první - savo, casanova před zrcadlem :-)

Tezko rict

TV moc nesleduji, ale naposled si pamatuji reklamu od T-mobile "tablety".

uhhhh

V poslední době mě žádná neoslovila.

vánoční kofola s divočákem

Vodafone

Vodafone

Vodafone (jzd,srpš, opbh.... ;))

všechny reklamy na kofolu

z poslední doby si nic nevzpomínám.

Zadna

zadna

Zadna

Zadna

Zrovna si nevybavím konkrétní reklamu, ale dobré reklamy jsou většinou na auta, fotoaparáty nebo telefony (nemám na mysli mobilní operátory)

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

Žádné nevídám. Respektive si žádnou nevybavuji (díky bohu).

19. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejotravnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

... nemám televizi a nesleduju reklamy - jen na tu Fofolu jsem narazila náhodou, ale úplně mě dostala...

13

90% protože je vidím/slyším denne

Airwaves

Airwaves "Máš na to"

Always

alza

Alza

alza

Alza

alza

Alza

Alza

alza

Alza

Alza

Alza

Alza

alza

Alza, Bebe dobré ráno

Alza!

Alza.cz

Alza.cz

Animovaná na banku nebo půjčky

aquila

aquila, půjčky bank,..

Argin max,

arginmax s Uzlem

Axe

Banky - Cetelem, zuno - je to otravné, ty jejich půjčky

blogerky na youtube uvadejici nejakou reklamu na loreal, maji otravny hlas

Bohemia Sekt

bohužel ani zde neumím posoudit, neboť TV ve své domácnosti nevlastním.

Božkov, kofola-my se jako máme ?

ceska sporitelna

Ceska sporitelna

Clavin

clavin šéfe můžu hned

Coca Cola

coca cola

Coca cola

Coca Cola – #hophophop

Cokoliv na podporu erekce a tomu podobné reklamy.

cokoliv s půjčkou

č.14

č.16

další ostatní

dámské vložky

druhá

dtto, Savo bezkonkurenčně nejtrapnější

Finanční produtky a sázky

Fofola

Fofola

fofola

Fofola.

GE Money Bank

Hlasité, happy family na sto způsobů

hornbach

Hyundai

jakákoli pravidelně se opakující technicky nejhnusnější je asi na OldSpice... (ale to byla vždycky)

Jakákoliv reklama na Alzu.

Jakákoliv reklama na minerální vodu, kde v ní tancují "missky" oblečené do zářivých šatů a zpívají strašně otravnou písničku. Jo a ještě reklamy na OldSpice

jakekoliv od Alzy (letni vanoce)

Je jich dost, nejvíce na čisticí prostředky....

Ječící figurka od Alzy a ještě jedna uřvaná pani na elektroshop (bohužel nevím jméno, je to reklama z rádia).

každá

každá reklama je otravná

KB

Kofola

kofola

Kofola a jakékoli dámské hygienické potřeby.

Komercni banka

Komerční banka

krvácení z dásní

Leerdammer Fashion Toast

lék na klouby

Lidl

lidl

Lživá Alza; Vážně by Irové byli rádi za zabránění vyhnání Britů (nějaká whiskey)...

moc jich nevídám, ale obecně mi vadí reklamy, které využívají negativní stereotypy a sexismus

na alkohol

na arginmax

Na erekci

Na internetu mě rozčilují veškeré reklamy, které mi brání v užívání stránek a zdržují.

Na intimní záležitosti. Neomalené výrobce jsem vždy bojkotovala. Že úrok máme nízký... Vše, co děláme je výjimečné.

na jogurty

Na Kofolu

Na nějakou banku se psem a chlapem

Na old spice

na prací prášky a jídlo

Na prostředky na erekci s ďalblíkem. Fajk nechutná reklama.

na půjčení financí - cetelem

na RWE - rizoto Jarmil

na tampóny a vložky

Na televizi nekoukám, na internetu používám adblock.

Nějaký antiperspirant (asi) a mluví tam ty dvě beachvoleybalistky ;)

nekoukam po reklamach

Nemohu si na žádnou vzpomenout, takové hned zapomínám

nepodařený zpěv při grilování,kdy ani nevím na co reklama je-hnus.A na vložky všeobecně-přiblblé...

nesleduji

Netusim

Neumím odpovědět.

neuvědomuji si žádnou

Nevim

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

Nevím přesně, na co ta reklama je, ale hrajou jí v rádiu, písnička s vyjmenováváním nábytku.

Nevím, nedívám se na televizi

Nevím.

Nevpomínám si

nevybavuji si

nevybavuji si

Nevzpominam si

Nicky Tučková

NN reklama - změna názvu, bla bla bla

Odměny od RWE zachutnají všem https://www.youtube.com/watch?v=keLwPkcT_pU

odporné sexistické reklamy na argin max nebo něco podobného.

Old Spice

old spice

old spice

Old Spice

Old spice

Old Spice

Old Spice

Old Spice

Old Spice

old spice

Old spice

Old spice

Old Spice - absolutně nechápu význam, nemá příběh

Old spice, rwe, muller mléčná rýže s medvědem,

Old Spice!

Old spice...

Old spice..rekni, proc jsi mi ho vzal.. v tu chvili prepinam.. jeste ze se tim nikdo z rodiny nevoni :)

old spice/číňanka na bowlingu

oreo (omlekujes za to slovo bych ji ukopl hlavu) a potom alza jedmou jsem si vzteky zlomil klavesnici

Pafuch

Palečkovi - Česká spořitelna

pes Ftefan v reklamě na Kofolu alias Fofolu

Pokud se jedná o videa z tohoto dotazníku, tak určitě poslední - skákající pištící "pipina" (pardon...). Jinak v televizi je určitě nejhorší nesnesitelný Alzák.!!

ratlík! Taky většina věcí na čistící prostředky, prací prášky, projímavé jogurty, vložky, vitamíny, prostředky proti úniku moči a poruchám erekce, mobilní operátery a jinou havěť....

Reklama na alzu

Reklama na Českou spořitelnu

Reklama na Fofolu.

reklama na Kofolu s tím psem a reklama na Old Spice

reklama na Kofolu se psem, XXX Lutz

Reklama na Old Spice "Můj syn je sexy chlap."

Reklama na Old spice, dáma, která se nemůže smířit s tím, že její syn dospívá, má velmi nepříjemný hlas.

reklama na prostenal

Reklama na viagru

reklama na vodu, jak tam zpívá ta dívčí skupina

reklamy na alzu

reklamy na Jar

Reklamy na prací prostředky a hygienu.

rum Božkov s Macháčkem

RWE

S žádnou nemam větší problém

savo

Sislajici pes - kofola

snad všechny

snickers

stejne tak jako odpoved vyse

T-mobile

taky si nevzpomenu

Ted si nevybavuji

Těch je :) Letní vánoce od Alzy, Česká spořitelna - kreslemá reklama, "Tati, chrápeš", Kofola - Fofola.

Téměř všechny...

vetsina reklam

Většina

Většina reklam v TV je o ničem.

většina, ale poslední dobou cokoli na OldSpice (ta je a byla nechutná vždycky)

viz výše

Viz výše, nevídám žádné reklamy.

všechny

všechny

všechny

Všechny

všechny

všechny

Všechny

Všechny

Všechny

všechny

všechny asi

všechny ostatní

Všechny ostatní

Všechny reklamy mi příjdou otravné. Tak snad teď mě napadají např. reklamy na přípravky proti poruchám erekce, co dávali v ČT během přenosů mistrovství světa v hokeji. To byla extra otrava.

všechny reklamy na dámské vložky

všechny reklamy na viagru. Už je to opravdu otřesné

všechny v tomto dotazníku

XXXLUTZ

Xxxlutz

xxxlutz - nejotravnejsi znelka, hudba..

z 99% jsou trapné

zelená příšeraAlza,bábě co nedrží zuby-ty můj smíšku,uječený hlas ženské BILLa

žádná

Žádná

žádná

Žádné oficiální nevídám, ale ty dvě slečny tady (jedna s londýnskou mňamkou a druhá s "kdo neskáče..."), ty vyhrávají na celé čáře trapnosti za posledních několik let!

ženská na bowlingu a její syn ... old spais ... humus reklama!

žvýkačky airwaves

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Uveďte svůj věk:

  • odpověď 15 až 24 let:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

7. Jaký je váš vztah k reklamě?

  • odpověď Nevadí mi, pokud je vtipná:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevadí mi, pokud je poučná na otázku 7. Jaký je váš vztah k reklamě?

17. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Google #YearinSearch:

  • odpověď Pozitivní emoce:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Old Spice na otázku 19. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejotravnější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte své pohlaví:

2. Uveďte svůj věk:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaké/jaká médium/média je/jsou Vaše nejoblíbenější?

5. Proč?

6. Jakou funkci pro vás mají média?

7. Jaký je váš vztah k reklamě?

8. Jste-li rozhodnuti k nákupu produktu či služby, Vaši finální volbu pravděpodobně ovlivní informace z:

9. Co by měla obsahovat reklama, aby vás upoutala?

10. Co si z reklamy nejpravděpodobněji zapamatujete?

11. Bráníte se cíleně působení reklamy?

12. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Savo – Casanova před zrcadlem:

13. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Nivea Sun – podmořský billboard:

14. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Leerdammer Fashion Toast (vlog):

15. Vyjádřete se prosím k následující reklamě #Dove OneBeautifulThough:

16. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Coca Cola – #hophophop:

17. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Google #YearinSearch:

18. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejzábavnější?

19. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejotravnější?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte své pohlaví:

2. Uveďte svůj věk:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaké/jaká médium/média je/jsou Vaše nejoblíbenější?

5. Proč?

6. Jakou funkci pro vás mají média?

7. Jaký je váš vztah k reklamě?

8. Jste-li rozhodnuti k nákupu produktu či služby, Vaši finální volbu pravděpodobně ovlivní informace z:

9. Co by měla obsahovat reklama, aby vás upoutala?

10. Co si z reklamy nejpravděpodobněji zapamatujete?

11. Bráníte se cíleně působení reklamy?

12. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Savo – Casanova před zrcadlem:

13. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Nivea Sun – podmořský billboard:

14. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Leerdammer Fashion Toast (vlog):

15. Vyjádřete se prosím k následující reklamě #Dove OneBeautifulThough:

16. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Coca Cola – #hophophop:

17. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Google #YearinSearch:

18. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejzábavnější?

19. Která z reklam, které momentálně vídáte, Vám připadá nejotravnější?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horná, V.Psychologie reklamy (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://49340.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.