Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > 4st201
4st201
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Vild |
---|---|
Šetření: | 11. 05. 2010 - 14. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 5 / 4.15 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit spokojenost vás, studentů, s mým vedením cvičení kurzu 4st201 - odpovídejte proto, prosím, upřímně a tak jak tu kterou část cvičení vnímáte. Na základě vašich odpovědí pak mohu poupravit způsob vedení cvičení tak, aby byl pro studenty i pro mě přijatelný.
Odpovědi respondentů
1. Jak hodnotíte srozumitelnost výkladu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Nesrozumitelný vs. Naprosto srozumitelný | 2-1-0-1-2 | 1.5 | 0.85 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
2. Jak hodnotíte tempo výkladu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Velmi pomalé vs. Velmi rychlé | 2-1-0-1-2 | 0.35 | 0.428 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
3. Vyhovuje vám výklad teorie před počítáním příkladů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Takový formát výkladu mi vyhovuje. | 15 | 75 % | 75 % |
Vyhovoval by mi výklad teorie během počítání příkladů. | 4 | 20 % | 20 % |
Výklad teorie bych vypustil/a ve prospěch více příkladů. | 1 | 5 % | 5 % |
4. Jak hodnotíte obtžnost testů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Velmi nízká vs. Velmi vysoká | 2-1-0-1-2 | 0.35 | 0.828 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Máte na mě nějaké připomínky, které nebyly obsaženy v předchozích otázkách? Vzhledem k anonymitě dotazníku se nebojte upozornit na cokoliv.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Děkuju Vám mockrát!
Dotazník je z mé strany vyplněn poněkud nepřiměřeně, protože nemohu srovnat s jiným cvičícím. A také vzhledem k předmětu a jeho obtížnosti se nedá předpokládat, že tempo výkladu by bylo pomalejší. Jinak co vím z doslechu, nemohu si cvičení vynachválit.
Kurz byl v pohodě...super, že materiály jsou na netu i řešení těch příkladů :-)
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- sites.google.com (41,1 %)
- nezjištěno (39,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.