Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální média

Sociální média

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Nováková
Šetření:01. 11. 2015 - 23. 11. 2015
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 1. ročníku VOŠ a tímto výzkumem, jehož výsledky poslouží ke zpracování seminární práce, chci zjistit jak jsou lidé ovlivňováni sociálními médii. Moc Vás prosím aby jste věnovali pár minut na vyplnění dotazníku. 
 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7979 %79 %  
muž2121 %21 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 254242 %42 %  
15 - 203232 %32 %  
26 - 301414 %14 %  
41 - 5077 %7 %  
50 a více22 %2 %  
36 - 4022 %2 %  
31 - 3511 %1 %  

Graf

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou5353 %53 %  
Základní vzdělání2020 %20 %  
Vysoká škola1818 %18 %  
vyučen/a88 %8 %  
Vyšší odborné11 %1 %  

Graf

4. Vybavíte si nějakou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8787 %87 %  
Ne1313 %13 %  

Graf

5. Pokud ano, vyzkoušela jste produkt z dané reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5256,52 %52 %  
Ne4043,48 %40 %  

Graf

6. Raději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spoléhám na ověřené produkty7878 %78 %  
zkouším nové produkty2222 %22 %  

Graf

7. Dáváte více na radu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní zkušenost6868 %68 %  
přátel3131 %31 %  
médií11 %1 %  

Graf

8. Dáte přednost produktům:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
známé z reklam5656 %56 %  
neznámím4444 %44 %  

Graf

9. Když vás zaujme výrobek z reklamy, zjišťujete si k němu další informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6767 %67 %  
Ne3333 %33 %  

Graf

10. Koupil/a jste si na základě reklamy nějaký produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7171 %71 %  
Ne2929 %29 %  

Graf

11. S koupí na základě reklamy máte zkušenost:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrou5270,27 %52 %  
špatnou2229,73 %22 %  

Graf

12. Myslíte si, že Vás sociální média ovlivňují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7575 %75 %  
Ne2525 %25 %  

Graf

13. Jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet5966,29 %59 %  
Televize2022,47 %20 %  
Jiné88,99 %8 %  
Rádio22,25 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik Vám je let?

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Vybavíte si nějakou reklamu?

5. Pokud ano, vyzkoušela jste produkt z dané reklamy?

6. Raději:

7. Dáváte více na radu:

8. Dáte přednost produktům:

9. Když vás zaujme výrobek z reklamy, zjišťujete si k němu další informace?

10. Koupil/a jste si na základě reklamy nějaký produkt?

11. S koupí na základě reklamy máte zkušenost:

12. Myslíte si, že Vás sociální média ovlivňují?

13. Jaké?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik Vám je let?

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Vybavíte si nějakou reklamu?

5. Pokud ano, vyzkoušela jste produkt z dané reklamy?

6. Raději:

7. Dáváte více na radu:

8. Dáte přednost produktům:

9. Když vás zaujme výrobek z reklamy, zjišťujete si k němu další informace?

10. Koupil/a jste si na základě reklamy nějaký produkt?

11. S koupí na základě reklamy máte zkušenost:

12. Myslíte si, že Vás sociální média ovlivňují?

13. Jaké?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nováková, V.Sociální média (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://50846.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.