Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Strategické řízení značky

Strategické řízení značky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kuželová
Šetření:19. 11. 2015 - 23. 11. 2015
Počet respondentů:353
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Lenka Kuželová a jsem studentkou 5. ročníku Technické univerzity v Liberci.  Tímto Vás chci požádat o vyplnění dotazníku, jehož výsledky použiji při zpracování své diplomové práce na téma STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ZNAČKY.

Dotazník je určen všem věkovým kategoriím, mužům i ženám a je anonymní. Vyplnění by Vám nemělo zabrat více než pět minut.

Děkuji za Váš čas.
Lenka Kuželová

Odpovědi respondentů

1. Ve kterém potravinovém řetězci nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl7320,68 %20,68 %  
Tesco6618,7 %18,7 %  
Kaufland6217,56 %17,56 %  
Albert5716,15 %16,15 %  
Billa4312,18 %12,18 %  
menší obchody s potravinami195,38 %5,38 %  
Globus185,1 %5,1 %  
Penny92,55 %2,55 %  
jiné61,7 %1,7 %  

Graf

2. Které osobnosti si pamatujete z reklam a plakátů společnosti Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevzpomínám si17649,86 %49,86 %  
Paulus, Ihnačák267,37 %7,37 %  
Marek Vašut246,8 %6,8 %  
Vašut133,68 %3,68 %  
Paulus a Ihnačák82,27 %2,27 %  
Ihnačák61,7 %1,7 %  
Paulus, Ihnačák, Vašut51,42 %1,42 %  
Vašut, Paulus, Ihnačák51,42 %1,42 %  
Paulus30,85 %0,85 %  
Marek Vašut, Roman Paulus, Marcel Ihnačák20,57 %0,57 %  
Ihnačák, Paulus, Vašut20,57 %0,57 %  
Paulus, Ihnacak20,57 %0,57 %  
Roman Paulus20,57 %0,57 %  
Vašut, Paulus20,57 %0,57 %  
Roman Paulus, Marcel Ihnačák20,57 %0,57 %  
Roman Paulus a Marcel Ihnačák10,28 %0,28 %  
Vašut, Ihnačák, Paulus, Krajčovičová10,28 %0,28 %  
Vašut, Paulus, Ihnačák, Markéta10,28 %0,28 %  
Paulus, Ihnančák, Vašut10,28 %0,28 %  
Vašut, Pohlreich10,28 %0,28 %  
Paulus, Ihnačák, Krajčovičová10,28 %0,28 %  
Vašut, 2 kuchaři10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Paulus, Ihnančák10,28 %0,28 %  
Ihnaca, Paulus, Marketa, Vasut10,28 %0,28 %  
Marcel Ihnačák, Roman Paulus10,28 %0,28 %  
Vašut, Paulus, Ihnačák, cukrářka Markéta10,28 %0,28 %  
Vašut, Paulus a Finančák10,28 %0,28 %  
Vašut, ihnančák, Paulus10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Paulus, Ihnačák, Markéta z Božských dortů10,28 %0,28 %  
Ihnacak10,28 %0,28 %  
Paulus,hnačák10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Ihnačák,10,28 %0,28 %  
Vašut?10,28 %0,28 %  
vašut, ihnačak, Paulus, 10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Paulus, Ihnačák10,28 %0,28 %  
Nicolas Cage, Paulus, Ihnačák10,28 %0,28 %  
marek vasut, paulus a ihnacak10,28 %0,28 %  
paulus a ihnancak10,28 %0,28 %  
kuchař10,28 %0,28 %  
Ihňačák, Vašut10,28 %0,28 %  
Ihnačák ??10,28 %0,28 %  
Nevím jméná, dva kuchaři, Slovák a Čech10,28 %0,28 %  
paulus ihnačak10,28 %0,28 %  
ihnačák a paulus10,28 %0,28 %  
Lucie Bílá10,28 %0,28 %  
Ten debil co drží v ruce víno.10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Pavel Ihnačák10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Roman Paulus, Ihnačák, Krajčovičová10,28 %0,28 %  
Karel Gott, Petr Novák, Lucie Malá10,28 %0,28 %  
kuchař Paulus (?), Marek Vašut10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Ihnačák, Paulus10,28 %0,28 %  
VASUT A IHNACAK10,28 %0,28 %  
ty 2 kuchaře :D10,28 %0,28 %  
Vašut,ten Ital podělanej10,28 %0,28 %  
nějací dva kuchaři a takový ten plešatý pán z reklamy na casino, asi Vašut10,28 %0,28 %  
nějaké kuchaře10,28 %0,28 %  
Vašut, Paulus, Ihnančák10,28 %0,28 %  
oliver-zeny v pokuseni, dva kuchari10,28 %0,28 %  
Markéta, Vašut, Paulus, Ihnačák10,28 %0,28 %  
Vasut,vanek10,28 %0,28 %  
Roden10,28 %0,28 %  
kuchaři - Paulus a Ihnačák10,28 %0,28 %  
Paulus, Ihnačák a ta divná cukrářka10,28 %0,28 %  
Roman Paulus, Markéta Krajčovičová, Marcel Ihnačák10,28 %0,28 %  
Paulus a Ihnančák nebo tak nějak :D 10,28 %0,28 %  
Ignacak, paulus10,28 %0,28 %  
Paulus, Ihnačák, Markéta (cukroví), Marek Vašut10,28 %0,28 %  
Pohlreich10,28 %0,28 %  
Paulus, Ihnačák, "Márkéta"10,28 %0,28 %  
Ihnancak, Paulus, Vašut10,28 %0,28 %  
Roman Paulus, Ihnačák (nevím jestli to píšu dobře)10,28 %0,28 %  
Vašut, Ihnačák10,28 %0,28 %  
Vašut, Dita P., Ihnančák a Paulus10,28 %0,28 %  
nějaký kuchař10,28 %0,28 %  
Adriana Poláková10,28 %0,28 %  
Ital z Billy10,28 %0,28 %  
Ihančák, Vašuk, Paulus10,28 %0,28 %  
Markéta - cukrářka, dva kuchaři 10,28 %0,28 %  
František Hrdina, Milada Svobodová, Emilie 10,28 %0,28 %  
vašut, ihnacak, paulus10,28 %0,28 %  
paulus ihnacak10,28 %0,28 %  
Marek Vašut, Ihnačák10,28 %0,28 %  
Ihnaťák, Vašut10,28 %0,28 %  
Paulus, Ignačák10,28 %0,28 %  
ihnačuk10,28 %0,28 %  
marek vašut a ňácí dva kuchaři10,28 %0,28 %  
Vašut, Paulus s Ihnačákem, Zdenda Polreich a pak už asi nevím ;-)10,28 %0,28 %  
paulus ihnancak 10,28 %0,28 %  
Roman Paulus, Marek Vašut10,28 %0,28 %  
Ihnacak, Paulus10,28 %0,28 %  

Graf

3. Dokážete si vybavit logo řetězce Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano32090,65 %90,65 %  
Ne339,35 %9,35 %  

Graf

4. Navštívil/a jste někdy webové stránky Lidlu www.lidl.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19856,09 %56,09 %  
Ne15543,91 %43,91 %  

Graf

5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen/a8040 %22,66 %  
Spokojen/a5326,5 %15,01 %  
Nevím5226 %14,73 %  
Spíše nespokojen/a126 %3,4 %  
Nespokojen/a31,5 %0,85 %  

Graf

6. Doporučil/a byste nakupovat v Lidlu své rodině a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano27377,34 %77,34 %  
Nemohu posoudit, nevím5716,15 %16,15 %  
Ne236,52 %6,52 %  

Graf

7. Sledujete inzertní letáky Lidlu (a kde)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, v tištěné formě14440,79 %40,79 %  
Ne12735,98 %35,98 %  
Ano, na internetu8223,23 %23,23 %  

Graf

8. Jakou tematickou akci máte v Lidlu nejraději?

Například tematické týdny, oblečení, nářadí...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tematické týdny (např. řecký týden, italský, americký, XXL týden...)22162,61 %62,61 %  
Oblečení pro děti, dospělé15945,04 %45,04 %  
Zboží pro domácnost, úklid4913,88 %13,88 %  
Zboží pro kutily, dílna318,78 %8,78 %  
Hračky41,13 %1,13 %  
nic30,85 %0,85 %  
sportovní oblečení20,57 %0,57 %  
ryby v akci čtvrtek :-)10,28 %0,28 %  
Nic, iks-dé vole 10,28 %0,28 %  
nemám žádnou nejraději10,28 %0,28 %  
žádné10,28 %0,28 %  
sportovni vybaveni10,28 %0,28 %  
papírnické zboží10,28 %0,28 %  
žádnou10,28 %0,28 %  
žádnou neznám10,28 %0,28 %  
Spíš celkově akce a slevy, kvůli špatné ekonomické situaci.10,28 %0,28 %  
Sportovní potřeby a hobby10,28 %0,28 %  
nenakupuji tam10,28 %0,28 %  
{}10,28 %0,28 %  
sportovní věci10,28 %0,28 %  
Francouzská vína 10,28 %0,28 %  
Tematickou akci?10,28 %0,28 %  
kubánský týden :-D (aféra s banány a kokainem :-D )10,28 %0,28 %  
Banány s překvapením.10,28 %0,28 %  
Erotické pomůcky pro seniory10,28 %0,28 %  
nesleduji tématické akce10,28 %0,28 %  
n10,28 %0,28 %  
?10,28 %0,28 %  
sport10,28 %0,28 %  
V Lidlu nenakupiji 10,28 %0,28 %  
žiadnu10,28 %0,28 %  
Žádnou, nezajímá mě to 10,28 %0,28 %  
nenakupuji v Lidlu10,28 %0,28 %  
Nesleduji je. 10,28 %0,28 %  
Funkční oblečení pro dospělé10,28 %0,28 %  
Neznám10,28 %0,28 %  
Vanilkový lusk10,28 %0,28 %  
Sportovní vybavení (oblečení apod.)10,28 %0,28 %  
v Lidlu nenakupuji10,28 %0,28 %  
obleceni na cviceni, beh, cyklistiku 10,28 %0,28 %  

Graf

9. Vyhovuje Vám obvykle množství akčního nepotravinového zboží na prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, je ho příliš málo13738,81 %38,81 %  
Ano12334,84 %34,84 %  
Nevím9326,35 %26,35 %  

Graf

10. V současné době začínají akční nabídky nepotravinového zboží vždy v pondělí a ve čtvrtek. Uvítali byste, aby tato akce začínala místo jednoho všedního dne o víkendu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím14841,93 %41,93 %  
Ne12535,41 %35,41 %  
Ano8022,66 %22,66 %  

Graf

11. Jak daleko je nejbližší prodejna Lidl od Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cca do 5 km20858,92 %58,92 %  
6 – 10 km6117,28 %17,28 %  
11 – 15 km4211,9 %11,9 %  
16 km a více3610,2 %10,2 %  
Nevím61,7 %1,7 %  

Graf

12. Jak často nakupujete v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4x a vícekrát měsíčně8524,08 %24,08 %  
Méně než 1x za měsíc6919,55 %19,55 %  
2x měsíčně6017 %17 %  
3x měsíčně5315,01 %15,01 %  
1x měsíčně4613,03 %13,03 %  
Téměř vůbec nebo vůbec4011,33 %11,33 %  

Graf

13. Jaké atributy podle Vás nejvíce vystihují značku Lidl?

1 = nejvíce vystihuje, 5 = vůbec nevystihuje

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Inovativní2.7080.943
Spolehlivá2.4110.956
Úspěšná2.2381.014
Levná2.2490.895
Dostupná2.0911
Kvalitní2.3461.042
Společensky odpovědná2.7450.853
Důvěryhodná2.3850.826
Moderní2.5671.022

Graf

14. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu v určitém obchodním řetězci?

1 = nejvíce důležité, 5 = nejméně důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.0761.022
Kvalita1.6230.977
Minulá zkušenost1.7960.961
Akční zboží2.4421.125
Reklama3.551.205
Doporučení2.6461.22
Dostupnost1.981.034

Graf

15. Jak jste celkově spojen/a se zbožím v řetězcích Lidl v poměru cena x kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen/a17850,42 %50,42 %  
Spokojen/a10930,88 %30,88 %  
Nevím4813,6 %13,6 %  
Spíše nespokojen/a143,97 %3,97 %  
Nespokojen/a41,13 %1,13 %  

Graf

16. Uvítal/a byste zřízení eshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14240,23 %40,23 %  
Ano10730,31 %30,31 %  
Nevím10429,46 %29,46 %  

Graf

17. Uvítal/a byste zavedení věrnostních kartiček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15243,06 %43,06 %  
Ne13036,83 %36,83 %  
Nevím7120,11 %20,11 %  

Graf

18. Uvítal/a byste možnost placení stravenkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aano20558,07 %58,07 %  
Nevím7922,38 %22,38 %  
Ne6919,55 %19,55 %  

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena25471,95 %71,95 %  
Muž9928,05 %28,05 %  

Graf

20. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 25 (včetně)25271,39 %71,39 %  
26 – 508624,36 %24,36 %  
51 a více154,25 %4,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Které osobnosti si pamatujete z reklam a plakátů společnosti Lidl?

  • odpověď Nevzpomínám si:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=5 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu v určitém obchodním řetězci?

4. Navštívil/a jste někdy webové stránky Lidlu www.lidl.cz?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše nespokojen/a na otázku 5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen/a na otázku 5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen/a na otázku 5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, na internetu na otázku 7. Sledujete inzertní letáky Lidlu (a kde)?

7. Sledujete inzertní letáky Lidlu (a kde)?

  • odpověď Ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Téměř vůbec nebo vůbec na otázku 12. Jak často nakupujete v Lidlu?

10. V současné době začínají akční nabídky nepotravinového zboží vždy v pondělí a ve čtvrtek. Uvítali byste, aby tato akce začínala místo jednoho všedního dne o víkendu?

  • odpověď Nevím:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=5 na otázku 14. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu v určitém obchodním řetězci?

13. Jaké atributy podle Vás nejvíce vystihují značku Lidl?

  • odpověď Důvěryhodná=1:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společensky odpovědná=1 na otázku 13. Jaké atributy podle Vás nejvíce vystihují značku Lidl?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterém potravinovém řetězci nakupujete nejčastěji?

2. Které osobnosti si pamatujete z reklam a plakátů společnosti Lidl?

3. Dokážete si vybavit logo řetězce Lidl?

4. Navštívil/a jste někdy webové stránky Lidlu www.lidl.cz?

5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?

6. Doporučil/a byste nakupovat v Lidlu své rodině a známým?

7. Sledujete inzertní letáky Lidlu (a kde)?

8. Jakou tematickou akci máte v Lidlu nejraději?

9. Vyhovuje Vám obvykle množství akčního nepotravinového zboží na prodejně?

10. V současné době začínají akční nabídky nepotravinového zboží vždy v pondělí a ve čtvrtek. Uvítali byste, aby tato akce začínala místo jednoho všedního dne o víkendu?

11. Jak daleko je nejbližší prodejna Lidl od Vašeho bydliště?

12. Jak často nakupujete v Lidlu?

13. Jaké atributy podle Vás nejvíce vystihují značku Lidl?

14. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu v určitém obchodním řetězci?

15. Jak jste celkově spojen/a se zbožím v řetězcích Lidl v poměru cena x kvalita?

16. Uvítal/a byste zřízení eshopu?

17. Uvítal/a byste zavedení věrnostních kartiček?

18. Uvítal/a byste možnost placení stravenkami?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterém potravinovém řetězci nakupujete nejčastěji?

2. Které osobnosti si pamatujete z reklam a plakátů společnosti Lidl?

3. Dokážete si vybavit logo řetězce Lidl?

4. Navštívil/a jste někdy webové stránky Lidlu www.lidl.cz?

5. Jste spokojeni s přehledností webových stránek Lidlu?

6. Doporučil/a byste nakupovat v Lidlu své rodině a známým?

7. Sledujete inzertní letáky Lidlu (a kde)?

8. Jakou tematickou akci máte v Lidlu nejraději?

9. Vyhovuje Vám obvykle množství akčního nepotravinového zboží na prodejně?

10. V současné době začínají akční nabídky nepotravinového zboží vždy v pondělí a ve čtvrtek. Uvítali byste, aby tato akce začínala místo jednoho všedního dne o víkendu?

11. Jak daleko je nejbližší prodejna Lidl od Vašeho bydliště?

12. Jak často nakupujete v Lidlu?

13. Jaké atributy podle Vás nejvíce vystihují značku Lidl?

14. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu v určitém obchodním řetězci?

15. Jak jste celkově spojen/a se zbožím v řetězcích Lidl v poměru cena x kvalita?

16. Uvítal/a byste zřízení eshopu?

17. Uvítal/a byste zavedení věrnostních kartiček?

18. Uvítal/a byste možnost placení stravenkami?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuželová, L.Strategické řízení značky (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://50940.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.