Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s pracími prášky

Spokojenost zákazníků s pracími prášky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Chochola
Šetření:05. 11. 2015 - 19. 11. 2015
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentem oboru Manažerská studia - řízení lidských zdrojů a tento dotazník bude sloužit k mé zápočtové práci.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8282 %82 %  
muž1818 %18 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 404040 %40 %  
18 – 253434 %34 %  
41 – 602424 %24 %  
61 a více22 %2 %  

Graf

3. Jaké je vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec5151 %51 %  
student2424 %24 %  
osoba samostatně výdělečně činná1111 %11 %  
nezaměstnaný66 %6 %  
žena v domácnosti55 %5 %  
důchodce33 %3 %  

Graf

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4949 %49 %  
vysokoškolské3737 %37 %  
středoškolské88 %8 %  
vyšší odborné44 %4 %  
základní22 %2 %  

Graf

5. Který prací prostředek využíváte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Persil3636 %36 %  
Ariel2626 %26 %  
Perwoll1414 %14 %  
Palmex1212 %12 %  
Bonux66 %6 %  
Tide33 %3 %  
Lanza33 %3 %  

Graf

6. Jste věrni své značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas vyzkouším něco jiného4646 %46 %  
rozhodně ano2020 %20 %  
rád/a často zkouším nové produkty2020 %20 %  
na značce mi nezáleží1414 %14 %  

Graf

7. Porovnáváte jednotlivé prací prostředky při jejich výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4848 %48 %  
rozhodně ano2424 %24 %  
spíše ne2222 %22 %  
rozhodně ne66 %6 %  

Graf

8. Jaký důvod by vás vedl ke koupi jiného pracího prostředku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snížení kvality3838 %38 %  
aktuální akce na jiný prostředek2929 %29 %  
inovace v konkurenčních prostředcích1919 %19 %  
nárůst ceny1414 %14 %  

Graf

9. Ovlivňuje vaše rozhodování při výběru pracího prostředku reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4848 %48 %  
rozhodně ne2626 %26 %  
spíše ano2424 %24 %  
rozhodně ano22 %2 %  

Graf

10. Ovlivňuje vaše rozhodování při výběru pracího prostředku aktuální akce na výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4848 %48 %  
spíše ne2323 %23 %  
rozhodně ano2222 %22 %  
rozhodně ne77 %7 %  

Graf

11. Co je pro vás nejdůležitějším faktorem při výběru pracího prostředku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní zkušenosti s daným produktem5757 %57 %  
kvalita1414 %14 %  
cenová dostupnost1010 %10 %  
doporučení od známých1010 %10 %  
dobrá pověst značky99 %9 %  

Graf

12. Využíváte kapsle na praní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec ne4040 %40 %  
občas ano3636 %36 %  
převážně ne1414 %14 %  
převážně ano1010 %10 %  

Graf

13. Využíváte některé z pracích prostředků firmy Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Palmexotázka č. 15, Persilotázka č. 15, Perwollotázka č. 15, Rexotázka č. 15, Žádnýotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Persil5858 %58 %  
Perwoll2222 %22 %  
Žádný99 %9 %  
Palmex88 %8 %  
Rex33 %3 %  

Graf

14. Z jakého důvodu jich nevyužíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká cena444,44 %4 %  
špatná pověst značky333,33 %3 %  
špatné zkušenosti222,22 %2 %  

Graf

15. Uvažujete do budoucna o koupi některého pracího prostředku od společnosti Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5050 %50 %  
rozhodně ano2828 %28 %  
spíše ne1515 %15 %  
rozhodně ne77 %7 %  

Graf

16. Jste s pracími prostředky společnosti Henkel spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6161 %61 %  
rozhodně ano2727 %27 %  
spíše ne88 %8 %  
rozhodně ne44 %4 %  

Graf

17. Důvěřujete kvalitě pracích prostředků Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6060 %60 %  
rozhodně ano2323 %23 %  
spíše ne1212 %12 %  
rozhodně ne55 %5 %  

Graf

18. Myslíte si, že kvalita produktů oproti minulým letem vzrostla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4949 %49 %  
spíše ne3737 %37 %  
rozhodně ano99 %9 %  
rozhodně ne55 %5 %  

Graf

19. Co byste na těchto pracích prostředcích změnili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenu3838 %38 %  
vyhovují mi a nic bych na nich neměnil/a3232 %32 %  
kvalitu2020 %20 %  
velikost balení55 %5 %  
design55 %5 %  

Graf

20. Zaznamenal/a jste reklamu na nový Perwoll Renew?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7979 %79 %  
ano2121 %21 %  

Graf

21. Z jakého média jste tuto reklamu zaregistrovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize1257,14 %12 %  
internet942,86 %9 %  

Graf

22. Líbí se vám design produktů Henkel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7474 %74 %  
spíše ne1515 %15 %  
rozhodně ano99 %9 %  
rozhodně ne22 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18 – 25:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 3. Jaké je vaše zaměstnání?

13. Využíváte některé z pracích prostředků firmy Henkel?

  • odpověď Persil:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Persil na otázku 5. Který prací prostředek využíváte nejvíce?

15. Uvažujete do budoucna o koupi některého pracího prostředku od společnosti Henkel?

  • odpověď spíše ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi osoba samostatně výdělečně činná na otázku 3. Jaké je vaše zaměstnání?

16. Jste s pracími prostředky společnosti Henkel spokojeni?

  • odpověď spíše ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Palmex na otázku 5. Který prací prostředek využíváte nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nárůst ceny na otázku 8. Jaký důvod by vás vedl ke koupi jiného pracího prostředku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 17. Důvěřujete kvalitě pracích prostředků Henkel?

17. Důvěřujete kvalitě pracích prostředků Henkel?

  • odpověď spíše ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 16. Jste s pracími prostředky společnosti Henkel spokojeni?

20. Zaznamenal/a jste reklamu na nový Perwoll Renew?

  • odpověď ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 21. Z jakého média jste tuto reklamu zaregistrovali?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je vaše zaměstnání?

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Který prací prostředek využíváte nejvíce?

6. Jste věrni své značce?

7. Porovnáváte jednotlivé prací prostředky při jejich výběru?

8. Jaký důvod by vás vedl ke koupi jiného pracího prostředku?

9. Ovlivňuje vaše rozhodování při výběru pracího prostředku reklama?

10. Ovlivňuje vaše rozhodování při výběru pracího prostředku aktuální akce na výrobek?

11. Co je pro vás nejdůležitějším faktorem při výběru pracího prostředku?

12. Využíváte kapsle na praní?

13. Využíváte některé z pracích prostředků firmy Henkel?

15. Uvažujete do budoucna o koupi některého pracího prostředku od společnosti Henkel?

16. Jste s pracími prostředky společnosti Henkel spokojeni?

17. Důvěřujete kvalitě pracích prostředků Henkel?

18. Myslíte si, že kvalita produktů oproti minulým letem vzrostla?

19. Co byste na těchto pracích prostředcích změnili?

20. Zaznamenal/a jste reklamu na nový Perwoll Renew?

21. Z jakého média jste tuto reklamu zaregistrovali?

22. Líbí se vám design produktů Henkel?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je vaše zaměstnání?

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Který prací prostředek využíváte nejvíce?

6. Jste věrni své značce?

7. Porovnáváte jednotlivé prací prostředky při jejich výběru?

8. Jaký důvod by vás vedl ke koupi jiného pracího prostředku?

9. Ovlivňuje vaše rozhodování při výběru pracího prostředku reklama?

10. Ovlivňuje vaše rozhodování při výběru pracího prostředku aktuální akce na výrobek?

11. Co je pro vás nejdůležitějším faktorem při výběru pracího prostředku?

12. Využíváte kapsle na praní?

13. Využíváte některé z pracích prostředků firmy Henkel?

15. Uvažujete do budoucna o koupi některého pracího prostředku od společnosti Henkel?

16. Jste s pracími prostředky společnosti Henkel spokojeni?

17. Důvěřujete kvalitě pracích prostředků Henkel?

18. Myslíte si, že kvalita produktů oproti minulým letem vzrostla?

19. Co byste na těchto pracích prostředcích změnili?

20. Zaznamenal/a jste reklamu na nový Perwoll Renew?

21. Z jakého média jste tuto reklamu zaregistrovali?

22. Líbí se vám design produktů Henkel?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chochola, J.Spokojenost zákazníků s pracími prášky (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://50946.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.