Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků firmy WIA

Spokojenost zákazníků firmy WIA

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Baksová
Šetření:09. 11. 2015 - 23. 11. 2015
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentkou čtvrtého ročníku Západočeské univerzity v Plzni, fakulty ekonomické. Píši bakalářskou práci na téma Řízení vztahů se zákazníky a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Tento dotazník bude součástí mé práce. Dotazník je zaměřen na spokojenost zákazníků, kteří využívají služeb společnosti WIA. Firma je poskytovatelem datových, hlasových a internetových služeb. Tento dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám zabere přibližně 3 minuty. 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4961,25 %61,25 %  
Muž3138,75 %38,75 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 304758,75 %58,75 %  
31 - 452126,25 %26,25 %  
46 - 6067,5 %7,5 %  
60 a více67,5 %7,5 %  

Graf

3. Znáte společnost WIA? (Pokud na otázku odpovíte ne, přejděte prosím na otázku číslo 14.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám4961,25 %61,25 %  
Ne, neznám2126,25 %26,25 %  
Slyšel/a jsem o ní, ale nikdy jsem tuto firmu nenavštívil/a1012,5 %12,5 %  

Graf

4. Jak jste se o firmě WIA dozvěděl/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z doslechu2338,98 %28,75 %  
Procházel/a jsem okolo firmy1525,42 %18,75 %  
Z reklamy1423,73 %17,5 %  
Jinak711,86 %8,75 %  

Graf

5. Využíváte nějakou z nabízených služeb firmy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4271,19 %52,5 %  
Ne1728,81 %21,25 %  

Graf

6. Pokud některou ze služeb využíváte, jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
WIA AirMAX2252,38 %27,5 %  
WIA mobil921,43 %11,25 %  
WIA iDSL511,9 %6,25 %  
WIA 5G49,52 %5 %  
WIA DSL12,38 %1,25 %  
WIA Fiber12,38 %1,25 %  

Graf

7. Využíváte zákaznickou kartu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2543,86 %31,25 %  
Nevím o ní1729,82 %21,25 %  
Ano1526,32 %18,75 %  

Graf

8. Jaké další výhody byste od firmy uvítali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dárečky pro dlouholeté zákazníky

dárky pro zákazníky

internetový balíček pro studenty

jsem spokojen se všemi výhodami

lepší služby, výhody pro studenty

levnější připojení

levnější služby

levnější služby, dárky, slevové poukazy

nějaké výhody pro seniory

Nevím :(

noviny od firmy posílané do poštovní schránky s novinkami, které se dějí během daného období (například za čtvrtletí)

onliine katalogy, které při datu vydání společnost zašle na e-mail zákazníkům

po dosažení určitě částky, např. 5 000 Kč na zákaznické kartě slevu 50% na libovolný produkt

prodloužení záruční doby z dvou let alespoň na tři roky

při aktivaci TV 1 měsíc zdarma

rychlejší bezdrátové připojení

rychlejší internet

rychlejší internet za stejnou cenu

sezonní slevy

sleva na produkty, jsou celkem drahé

slevové kupony

slevu v procentech podle výše věku (40 let = 40% sleva na jeden produkt)

slevy

slevy pro seniory

službu, kterou by mohly využívat studenti, nějaký výhodný internet

stabilnější připojení

širší pokrytí

vánoční akce

vědět například o zákaznické kartě

výhodnější službu pro studenty

výhodnější služby pro seniory

výhodný internet pro seniory

výhodný internet pro seniory, slevové kupony na předplacení služeb

výhody pro seniory, vánoční akce

zdarma členství a pobírání nějakých slev

Zkušební dobu na danou službu (například internet od této společnosti) na 14 dní. V případě, že služba bude vyhovovat, se uhradí určitá částka, v případě, že služba bude z nějakého důvodu nevyhovovat (slabý signál v naší obci), žádná částka se hradit nebude.

Zvyhodnene volani do jinych siti.

9. Navštěvujete webové stránky společnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3662,07 %45 %  
Ne1220,69 %15 %  
Nikdy jsem je nevyhledával/a1017,24 %12,5 %  

Graf

10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

80% spokokjenost, určitě nějaké detaily bych vylepšila

ano, jsou

ano, jsou přehledné

dá se na nich najít vše, co potřebuji, ale dlouho to trvá, protože nejsou přehledné

jsou

jsou

jsou

jsou

jsou naprosto přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné

jsou přehledné, ale už dlouho neproběhla nejaká aktualizace

Moc se v nich nevyznam

myslím si, že jsou přehledné

myslím si, že nejsou přehledné

Myslím, že jsou přehledné

nejsou přehledné

nejsou přehledné, moc se toho o službách nedozvím

nepotřebují vylepšit

Nevím :(

potřebovaly by vylepšit

přehledné

přehledné

příbuzní mi říkali, že se v nich stejně nevyznám

rozhodně vylepšit, přijde mi málo informací o nabízených službách

spíše přehledné

stránky jsou naprosto přehledné

Ve chvíli, kdy otevřu webové stránky této společnosti, mi přijdou webové stránky nepřehledné. První dojem z těchto stránek je negativní, ovšem když začnu podrobněji vyhledávat informace, najdu vše podstatné. Úvodní stránku těchto stránek bych určitě vylepšila.

Vylepsit . Prehlednejsi menu

vylepšit

vždy je co vylepšovat

11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2037,04 %25 %  
Ne1935,19 %23,75 %  
Nemohu posoudit916,67 %11,25 %  
Nestoustředil/a jsem se na jejich přístup611,11 %7,5 %  

Graf

12. Před rozhodnutím využít některé ze služeb WIA, studovali jste konkurenční nabídku? (Sauron, UPS, O2 apod)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3157,41 %38,75 %  
Ano2342,59 %28,75 %  

Graf

13. Co byste navrhli společnosti ke zlepšení svých služeb, přístupu od zaměstnanců, reklamy apod?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby si vytipovali cílové skupiny a podle toho vytvořili balíčky služeb

další pobočku například v Plzni nebo v Chebu, více služeb, levnější služby

Jelikož jsem po prostudování služeb konkurence tuto společnost zamítl, myslím si, že mají nevýhodné služby. Například prodloužení záruční doby - odliší se od konkurence. Reklamu jsem na tuto společnost neviděl, reklamu mi dělali známí při rozhovoru.

ke službě AIRMAX hodinu volání do všech sítí, a ne jenom do SIPY

Kvalifikovaní zaměstnanci v oboru, nikoliv brigádníci, kteří ví o nabízených službách či produktech málo informací. Reklama podle mého názoru není účinná, kdybych nešla kolem prodejny, vůbec bych tuto firmu neznala.

lepší přístup od zaměstnanců

lepší přístup od zamšstnanců

lepší reklama a serióznější přístup od zaměstnanců

lepší služby, výkonnější internet

lepší webové stránky, rozšířit působnost, lepší reklama

letáčky do schránky

levnější a kvalitnější bezdrátové připojení

Možná se více dostat do vědomí veřejnosti...

nic

nová pobočka v jiných městech

Profesionalnejsi pristup, poskytovani vice informaci o sluzbach. O firme wia vim jen pres zname.

při posledním setkání byli zaměstnanci a sebe vzájemně nepříjemní, možná nějaký teambuilding na upevnění vztahů mezi nimi

příjemnější vystupování zaměstnanců

rozhodně bych proškolil zaměstnance

rozhodně rozšířit reklamu, vymyslet více služeb a poslat zaměstnance na školení, co se týče chování k zákazníkům

rozhodně větší reklamu po Chebu, není o firmě skoro slyšet, zlepšení služeb

Rozsirit marketing. Zejmena branding

rozšíření do jiných měst, více poboček, zlepšení přístupu od zaměstnanců

rozšíření portfolia nabízených služeb a zlepšení služeb

rozšíření působnosti do jiných měst

rozšíření působnosti do Plzně, lepší chování od zaměstnanců

rozšíření působnosti, lepší reklama, rychlejší připojení

rychlejší připojení, levnější služby, vstřícnější přístup od zaměstnanců

spokojený zaměstnanec = spokojený zákazník, zaměřit se na reklmu, ta osloví zákazníky nejvíce

větší propagaci

vhodnější přístup od zaměstnanců, výhodnější služby, rychlejší internet, více poboček

více pobocek

více poboček

více poboček, nejsem zdejší a od této firmy mám už produkty, se kterými jsem spokojena, nicméně, pobočku navštěvuji málo, nejsem denně v Chebu

více reklamy, rozšíření působnosti

více reklamy, školení zaměstnanců, rozšíření působnosti

více reklamy, více poboček, lepší chování od zaměstnanců

více služeb, více poboček

Vše mi vyhovuje

zaměstnanci by měli mít detailnější znalost produktů, na mé otázky týkajících se technických detailů produktů často neznali odpověď

zavedení většího počtu nabízených služeb, rozšířit nabízené služby; zaměstnanci by měli být profesionálové; reklama není účinná dle mého názoru

zlepšený přístup od zaměstnanců, rozšíření působnosti

zlepšit reklamu, rozšíření do jiného kraje

zlevnění služeb FIBER

14. Jaká forma reklamy by podle Vás byla nejúspěšnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

billboard

facebook

facebook

Facebook marketing, letáčky, apod.

intenret

internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet a především TV.

internet, noviny, televize

internet, sociální síť

internet, sociální sit, televize, radio

internet, sociální sítě

internet, tv

internetová

internetová

internetová reklama

internetová reklama nebo reklama v rádiu

letáčky, TV

na internetu

na internetu (bannery, spot před videem), v časopise, v novinách

Na vlastní doporučení

noviny, televize

Podpora prodeje - (internet na týden zdarma na vyzkoušení)

pro mladé lidi facebook, pro starší rádio nebo noviny, pořádat více akcí/slev

rada od známých

radio

rádio

radio

radio spot

rádio, reklama na internetu

radio, televize

radio, venkovní propagace

rádiová reklama - nenákladná, účinná

reklama na internetu

Reklama na internetu. Reklama v nejbližším okolí firmy.

reklama na veřejnosti, například plakáty, reklamní letáky

Reklama prostřednictvím sociálních sítí, reklama na internetu.

reklama v rádiu (není tolik nákladná, jako reklama v televizi a dostane se stejně tak do podvědomí)

Reklama v televizi

reklama v televizi, aby se o této společnosti dozvěděli také lidé středního věku

reklama v televizi, reklama na internetu

Reklama v tv

Reklama ve formě letáků do domů

sociální síť

sociální sít, internet, televize

sociální sítě, internet

televize

televize

televize, rádio

Televize, Radio, Facebook

televizní

televizní

Televizni

televizní

televizní

Televizní

televizní

televizní reklama

tisk,tv,billboard

tv

TV

tv

TV (ale ta je drahá), rádio, billboardy, internet

Tv reklama

TV reklama

tv, internet

TV, internet

tv, radio

TV, radio, časopis

tv, radio, tisk, plakaty

tv, reklama

Viralni

Vzhledem k tomu, že nevím, co firma WIA je, jak můžu vědět, co by bylo nejúspěšnější? :D (stejně tak nevím odpovědi na další otázky)

Záleží čeho by se měla reklama týkat. (?)

15. Využíváte služeb zpětného zavolání či online chatu na webových stránkách, pokud potřebujete poradit?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2840,58 %35 %  
Ano2130,43 %26,25 %  
Nevím o těchto službách2028,99 %25 %  

Graf

16. Využijete v budoucnu služeb společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4252,5 %52,5 %  
Ano2632,5 %32,5 %  
Ne1215 %15 %  

Graf

17. Doporučili byste firmu WIA svým příbuzným či přátelům?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím3143,06 %38,75 %  
Ano2737,5 %33,75 %  
Ne1419,44 %17,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte společnost WIA? (Pokud na otázku odpovíte ne, přejděte prosím na otázku číslo 14.)

  • odpověď Ano, znám:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Využíváte nějakou z nabízených služeb firmy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi WIA AirMAX na otázku 6. Pokud některou ze služeb využíváte, jakou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Využíváte zákaznickou kartu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou přehledné na otázku 10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Navštěvujete webové stránky společnosti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Procházel/a jsem okolo firmy na otázku 4. Jak jste se o firmě WIA dozvěděl/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Doporučili byste firmu WIA svým příbuzným či přátelům?

5. Využíváte nějakou z nabízených služeb firmy?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi WIA AirMAX na otázku 6. Pokud některou ze služeb využíváte, jakou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Využíváte zákaznickou kartu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou přehledné na otázku 10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?

9. Navštěvujete webové stránky společnosti?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou přehledné na otázku 10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Znáte společnost WIA? (Pokud na otázku odpovíte ne, přejděte prosím na otázku číslo 14.)

4. Jak jste se o firmě WIA dozvěděl/a?

5. Využíváte nějakou z nabízených služeb firmy?

6. Pokud některou ze služeb využíváte, jakou?

7. Využíváte zákaznickou kartu?

9. Navštěvujete webové stránky společnosti?

10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?

11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?

12. Před rozhodnutím využít některé ze služeb WIA, studovali jste konkurenční nabídku? (Sauron, UPS, O2 apod)

15. Využíváte služeb zpětného zavolání či online chatu na webových stránkách, pokud potřebujete poradit?

16. Využijete v budoucnu služeb společnosti?

17. Doporučili byste firmu WIA svým příbuzným či přátelům?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Znáte společnost WIA? (Pokud na otázku odpovíte ne, přejděte prosím na otázku číslo 14.)

4. Jak jste se o firmě WIA dozvěděl/a?

5. Využíváte nějakou z nabízených služeb firmy?

6. Pokud některou ze služeb využíváte, jakou?

7. Využíváte zákaznickou kartu?

9. Navštěvujete webové stránky společnosti?

10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?

11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?

12. Před rozhodnutím využít některé ze služeb WIA, studovali jste konkurenční nabídku? (Sauron, UPS, O2 apod)

15. Využíváte služeb zpětného zavolání či online chatu na webových stránkách, pokud potřebujete poradit?

16. Využijete v budoucnu služeb společnosti?

17. Doporučili byste firmu WIA svým příbuzným či přátelům?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Baksová, E.Spokojenost zákazníků firmy WIA (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://51046.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.