Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků firmy WIA
Spokojenost zákazníků firmy WIA
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva Baksová |
---|---|
Šetření: | 09. 11. 2015 - 23. 11. 2015 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 13.04 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:34 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jsem studentkou čtvrtého ročníku Západočeské univerzity v Plzni, fakulty ekonomické. Píši bakalářskou práci na téma Řízení vztahů se zákazníky a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Tento dotazník bude součástí mé práce. Dotazník je zaměřen na spokojenost zákazníků, kteří využívají služeb společnosti WIA. Firma je poskytovatelem datových, hlasových a internetových služeb. Tento dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám zabere přibližně 3 minuty.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 49 | 61,25 % | 61,25 % |
Muž | 31 | 38,75 % | 38,75 % |
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 30 | 47 | 58,75 % | 58,75 % |
31 - 45 | 21 | 26,25 % | 26,25 % |
46 - 60 | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
60 a více | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
3. Znáte společnost WIA? (Pokud na otázku odpovíte ne, přejděte prosím na otázku číslo 14.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, znám | 49 | 61,25 % | 61,25 % |
Ne, neznám | 21 | 26,25 % | 26,25 % |
Slyšel/a jsem o ní, ale nikdy jsem tuto firmu nenavštívil/a | 10 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Jak jste se o firmě WIA dozvěděl/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Z doslechu | 23 | 38,98 % | 28,75 % |
Procházel/a jsem okolo firmy | 15 | 25,42 % | 18,75 % |
Z reklamy | 14 | 23,73 % | 17,5 % |
Jinak | 7 | 11,86 % | 8,75 % |
5. Využíváte nějakou z nabízených služeb firmy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 42 | 71,19 % | 52,5 % |
Ne | 17 | 28,81 % | 21,25 % |
6. Pokud některou ze služeb využíváte, jakou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
WIA AirMAX | 22 | 52,38 % | 27,5 % |
WIA mobil | 9 | 21,43 % | 11,25 % |
WIA iDSL | 5 | 11,9 % | 6,25 % |
WIA 5G | 4 | 9,52 % | 5 % |
WIA DSL | 1 | 2,38 % | 1,25 % |
WIA Fiber | 1 | 2,38 % | 1,25 % |
7. Využíváte zákaznickou kartu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 25 | 43,86 % | 31,25 % |
Nevím o ní | 17 | 29,82 % | 21,25 % |
Ano | 15 | 26,32 % | 18,75 % |
8. Jaké další výhody byste od firmy uvítali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dárečky pro dlouholeté zákazníky
dárky pro zákazníky
internetový balíček pro studenty
jsem spokojen se všemi výhodami
lepší služby, výhody pro studenty
levnější připojení
levnější služby
levnější služby, dárky, slevové poukazy
nějaké výhody pro seniory
Nevím :(
noviny od firmy posílané do poštovní schránky s novinkami, které se dějí během daného období (například za čtvrtletí)
onliine katalogy, které při datu vydání společnost zašle na e-mail zákazníkům
po dosažení určitě částky, např. 5 000 Kč na zákaznické kartě slevu 50% na libovolný produkt
prodloužení záruční doby z dvou let alespoň na tři roky
při aktivaci TV 1 měsíc zdarma
rychlejší bezdrátové připojení
rychlejší internet
rychlejší internet za stejnou cenu
sezonní slevy
sleva na produkty, jsou celkem drahé
slevové kupony
slevu v procentech podle výše věku (40 let = 40% sleva na jeden produkt)
slevy
slevy pro seniory
službu, kterou by mohly využívat studenti, nějaký výhodný internet
stabilnější připojení
širší pokrytí
vánoční akce
vědět například o zákaznické kartě
výhodnější službu pro studenty
výhodnější služby pro seniory
výhodný internet pro seniory
výhodný internet pro seniory, slevové kupony na předplacení služeb
výhody pro seniory, vánoční akce
zdarma členství a pobírání nějakých slev
Zkušební dobu na danou službu (například internet od této společnosti) na 14 dní. V případě, že služba bude vyhovovat, se uhradí určitá částka, v případě, že služba bude z nějakého důvodu nevyhovovat (slabý signál v naší obci), žádná částka se hradit nebude.
Zvyhodnene volani do jinych siti.
9. Navštěvujete webové stránky společnosti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 36 | 62,07 % | 45 % |
Ne | 12 | 20,69 % | 15 % |
Nikdy jsem je nevyhledával/a | 10 | 17,24 % | 12,5 % |
10. Pokud ano, myslíte si, že jsou přehledné, nebo by potřebovaly vylepšit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
80% spokokjenost, určitě nějaké detaily bych vylepšila
ano, jsou
ano, jsou přehledné
dá se na nich najít vše, co potřebuji, ale dlouho to trvá, protože nejsou přehledné
jsou
jsou
jsou
jsou
jsou naprosto přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné
jsou přehledné, ale už dlouho neproběhla nejaká aktualizace
Moc se v nich nevyznam
myslím si, že jsou přehledné
myslím si, že nejsou přehledné
Myslím, že jsou přehledné
nejsou přehledné
nejsou přehledné, moc se toho o službách nedozvím
nepotřebují vylepšit
Nevím :(
potřebovaly by vylepšit
přehledné
přehledné
příbuzní mi říkali, že se v nich stejně nevyznám
rozhodně vylepšit, přijde mi málo informací o nabízených službách
spíše přehledné
stránky jsou naprosto přehledné
Ve chvíli, kdy otevřu webové stránky této společnosti, mi přijdou webové stránky nepřehledné. První dojem z těchto stránek je negativní, ovšem když začnu podrobněji vyhledávat informace, najdu vše podstatné. Úvodní stránku těchto stránek bych určitě vylepšila.
Vylepsit . Prehlednejsi menu
vylepšit
vždy je co vylepšovat
11. Byl po dobu Vaší návštěvy profesionální přístup od zaměstnanců?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 20 | 37,04 % | 25 % |
Ne | 19 | 35,19 % | 23,75 % |
Nemohu posoudit | 9 | 16,67 % | 11,25 % |
Nestoustředil/a jsem se na jejich přístup | 6 | 11,11 % | 7,5 % |
12. Před rozhodnutím využít některé ze služeb WIA, studovali jste konkurenční nabídku? (Sauron, UPS, O2 apod)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 31 | 57,41 % | 38,75 % |
Ano | 23 | 42,59 % | 28,75 % |
13. Co byste navrhli společnosti ke zlepšení svých služeb, přístupu od zaměstnanců, reklamy apod?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
aby si vytipovali cílové skupiny a podle toho vytvořili balíčky služeb
další pobočku například v Plzni nebo v Chebu, více služeb, levnější služby
Jelikož jsem po prostudování služeb konkurence tuto společnost zamítl, myslím si, že mají nevýhodné služby. Například prodloužení záruční doby - odliší se od konkurence. Reklamu jsem na tuto společnost neviděl, reklamu mi dělali známí při rozhovoru.
ke službě AIRMAX hodinu volání do všech sítí, a ne jenom do SIPY
Kvalifikovaní zaměstnanci v oboru, nikoliv brigádníci, kteří ví o nabízených službách či produktech málo informací. Reklama podle mého názoru není účinná, kdybych nešla kolem prodejny, vůbec bych tuto firmu neznala.
lepší přístup od zaměstnanců
lepší přístup od zamšstnanců
lepší reklama a serióznější přístup od zaměstnanců
lepší služby, výkonnější internet
lepší webové stránky, rozšířit působnost, lepší reklama
letáčky do schránky
levnější a kvalitnější bezdrátové připojení
Možná se více dostat do vědomí veřejnosti...
nic
nová pobočka v jiných městech
Profesionalnejsi pristup, poskytovani vice informaci o sluzbach. O firme wia vim jen pres zname.
při posledním setkání byli zaměstnanci a sebe vzájemně nepříjemní, možná nějaký teambuilding na upevnění vztahů mezi nimi
příjemnější vystupování zaměstnanců
rozhodně bych proškolil zaměstnance
rozhodně rozšířit reklamu, vymyslet více služeb a poslat zaměstnance na školení, co se týče chování k zákazníkům
rozhodně větší reklamu po Chebu, není o firmě skoro slyšet, zlepšení služeb
Rozsirit marketing. Zejmena branding
rozšíření do jiných měst, více poboček, zlepšení přístupu od zaměstnanců
rozšíření portfolia nabízených služeb a zlepšení služeb
rozšíření působnosti do jiných měst
rozšíření působnosti do Plzně, lepší chování od zaměstnanců
rozšíření působnosti, lepší reklama, rychlejší připojení
rychlejší připojení, levnější služby, vstřícnější přístup od zaměstnanců
spokojený zaměstnanec = spokojený zákazník, zaměřit se na reklmu, ta osloví zákazníky nejvíce
větší propagaci
vhodnější přístup od zaměstnanců, výhodnější služby, rychlejší internet, více poboček
více pobocek
více poboček
více poboček, nejsem zdejší a od této firmy mám už produkty, se kterými jsem spokojena, nicméně, pobočku navštěvuji málo, nejsem denně v Chebu
více reklamy, rozšíření působnosti
více reklamy, školení zaměstnanců, rozšíření působnosti
více reklamy, více poboček, lepší chování od zaměstnanců
více služeb, více poboček
Vše mi vyhovuje
zaměstnanci by měli mít detailnější znalost produktů, na mé otázky týkajících se technických detailů produktů často neznali odpověď
zavedení většího počtu nabízených služeb, rozšířit nabízené služby; zaměstnanci by měli být profesionálové; reklama není účinná dle mého názoru
zlepšený přístup od zaměstnanců, rozšíření působnosti
zlepšit reklamu, rozšíření do jiného kraje
zlevnění služeb FIBER
14. Jaká forma reklamy by podle Vás byla nejúspěšnější?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
billboard
Facebook marketing, letáčky, apod.
intenret
internet
internet
internet
internet
internet
internet
internet
internet a především TV.
internet, noviny, televize
internet, sociální síť
internet, sociální sit, televize, radio
internet, sociální sítě
internet, tv
internetová
internetová
internetová reklama
internetová reklama nebo reklama v rádiu
letáčky, TV
na internetu
na internetu (bannery, spot před videem), v časopise, v novinách
Na vlastní doporučení
noviny, televize
Podpora prodeje - (internet na týden zdarma na vyzkoušení)
pro mladé lidi facebook, pro starší rádio nebo noviny, pořádat více akcí/slev
rada od známých
radio
rádio
radio
radio spot
rádio, reklama na internetu
radio, televize
radio, venkovní propagace
rádiová reklama - nenákladná, účinná
reklama na internetu
Reklama na internetu. Reklama v nejbližším okolí firmy.
reklama na veřejnosti, například plakáty, reklamní letáky
Reklama prostřednictvím sociálních sítí, reklama na internetu.
reklama v rádiu (není tolik nákladná, jako reklama v televizi a dostane se stejně tak do podvědomí)
Reklama v televizi
reklama v televizi, aby se o této společnosti dozvěděli také lidé středního věku
reklama v televizi, reklama na internetu
Reklama v tv
Reklama ve formě letáků do domů
sociální síť
sociální sít, internet, televize
sociální sítě, internet
televize
televize
televize, rádio
Televize, Radio, Facebook
televizní
televizní
Televizni
televizní
televizní
Televizní
televizní
televizní reklama
tisk,tv,billboard
tv
TV
tv
TV (ale ta je drahá), rádio, billboardy, internet
Tv reklama
TV reklama
tv, internet
TV, internet
tv, radio
TV, radio, časopis
tv, radio, tisk, plakaty
tv, reklama
Viralni
Vzhledem k tomu, že nevím, co firma WIA je, jak můžu vědět, co by bylo nejúspěšnější? :D (stejně tak nevím odpovědi na další otázky)
Záleží čeho by se měla reklama týkat. (?)
15. Využíváte služeb zpětného zavolání či online chatu na webových stránkách, pokud potřebujete poradit?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 28 | 40,58 % | 35 % |
Ano | 21 | 30,43 % | 26,25 % |
Nevím o těchto službách | 20 | 28,99 % | 25 % |
16. Využijete v budoucnu služeb společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 42 | 52,5 % | 52,5 % |
Ano | 26 | 32,5 % | 32,5 % |
Ne | 12 | 15 % | 15 % |
17. Doporučili byste firmu WIA svým příbuzným či přátelům?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 31 | 43,06 % | 38,75 % |
Ano | 27 | 37,5 % | 33,75 % |
Ne | 14 | 19,44 % | 17,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.