Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv mediální reklamy

Vliv mediální reklamy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Procházková
Šetření:13. 11. 2015 - 12. 12. 2015
Počet respondentů:197
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

žádám o vyplnění dotazníku k mé ročníkové práci. Tématem mé práce je Vliv mediální reklamy na dospělého jedince. 

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12663,96 %63,96 %  
Muž7136,04 %36,04 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 3014473,1 %73,1 %  
30 - 452914,72 %14,72 %  
46 - 65199,64 %9,64 %  
65 a více52,54 %2,54 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou9849,75 %49,75 %  
Vysokoškolské4623,35 %23,35 %  
Základní3919,8 %19,8 %  
Středoškolské bez maturity147,11 %7,11 %  

Graf

4. S jakým druhem medií se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet16784,77 %84,77 %  
Televize2110,66 %10,66 %  
Rádio63,05 %3,05 %  
Noviny21,02 %1,02 %  
Reklamní tabule, billboardy...10,51 %0,51 %  

Graf

5. Jaký druh mediální reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize11658,88 %58,88 %  
Internet3517,77 %17,77 %  
Reklamní tabule, billboardy...2613,2 %13,2 %  
Rádio2010,15 %10,15 %  

Graf

6. Jaká reklama na Vás nejvíce působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Audiovizuální9548,22 %48,22 %  
Vizuální7839,59 %39,59 %  
Mluvené slovo2412,18 %12,18 %  

Graf

7. Když v televizi běží reklamní spoty, televizi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepnu12060,91 %60,91 %  
Pokračuji ve sledování2412,18 %12,18 %  
Vypínám94,57 %4,57 %  
Jak kdy42,03 %2,03 %  
nemám televizi31,52 %1,52 %  
vypnu zvuk31,52 %1,52 %  
televize šla z domu.10,51 %0,51 %  
pokračuji/ doplním čaj, zajdu na wc10,51 %0,51 %  
Jdu dělat něco jiného či si povídám s ostatními10,51 %0,51 %  
nesleduji téměř televizi (jen v práci) - reklamu nevnímám10,51 %0,51 %  
nevlastním TV10,51 %0,51 %  
nesleduji10,51 %0,51 %  
Když jde o něco nového, tak pokračuji ve sledování, abych zjistila co marketéři vymysleli nového. Pokud jde o reklamu, kterou jsem již viděla přepínám.10,51 %0,51 %  
dojdu se vyčůrat10,51 %0,51 %  
Na televizi se nedívám, sleduji filmy na počítači. Bez reklam a kdy mi to vyhovuje.10,51 %0,51 %  
ignoruji10,51 %0,51 %  
jdu se napít, na WC nebo podobně10,51 %0,51 %  
Odejdu od tv10,51 %0,51 %  
ignoruji, případně přepnu10,51 %0,51 %  
při reklamách uprostřed pořadu si jej nahrávám a reklamu přetáčím, při live přenosech odcházím10,51 %0,51 %  
když mě reklama zaujme, sleduji, jinak přepínám10,51 %0,51 %  
nekoukám na Tv10,51 %0,51 %  
prehodnocuju svuj zivot10,51 %0,51 %  
Nastrazim ucho 10,51 %0,51 %  
nekoukám na televizi10,51 %0,51 %  
Jdu si zakouřit.10,51 %0,51 %  
vypnu zvuk a dělám něco jiného10,51 %0,51 %  
já nesleduju telku10,51 %0,51 %  
dělám jinou činnost10,51 %0,51 %  
nesleduji televizi10,51 %0,51 %  
odcházím10,51 %0,51 %  
Vypnu nebo ztiším zvuk10,51 %0,51 %  
Přečkám je např. tím že si dojdu na toaletu10,51 %0,51 %  
Přečkám ji jinou aktivitou10,51 %0,51 %  
nevnimam10,51 %0,51 %  
Jsem nas*anej.10,51 %0,51 %  
zuřím10,51 %0,51 %  
neřeším10,51 %0,51 %  
Čtu si10,51 %0,51 %  
nesleduji , věnuji se jiným činnostem10,51 %0,51 %  

Graf

8. Jak moc věříte reklamám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy nenakupuji podle reklam11658,88 %58,88 %  
Občas na ně dám7839,59 %39,59 %  
Nakupuji jenom podle nich31,52 %1,52 %  

Graf

9. Ovlivňují reklamy náš život?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neovlivňují mě12060,91 %60,91 %  
Občas na ně dám7538,07 %38,07 %  
Vždy podle nich nakupuji21,02 %1,02 %  

Graf

10. Pokud je v reklamě známá osobnost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerozhoduji se podle reklam9246,7 %46,7 %  
Lidé v reklamách na mě nemají vliv8844,67 %44,67 %  
Reklama je věrohodnější147,11 %7,11 %  
Pokud osobu znám z televize…dám na ni31,52 %1,52 %  

Graf

11. Pamatujete si nějaký reklamní slogan?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neotázka č. 13, Anootázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13769,54 %69,54 %  
Ne6030,46 %30,46 %  

Graf

12. Jaký reklamní slogan si pamatujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

,,Šnup" ...a jsi v pohodě.

"A tati, budou i zahnutý zuby nahoru?" "Když vydržíš budou i zuby!" "Nene, já nemusím, já už ho vidím" :)

"Bóbika"

100 tabletů týdně, 100 tabletů týdně, rozdáváme rozdáváme 100 tabletů týdně

A bude mít takový ty zahnutý zuby nahoru?

A tati? A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru? - musíš vydržet a budou i zuby- nene, ja nemusím, já už ho vidím :D

Aby bílá bílou byla

alza

Alza....

alza.cz ne ne, nemusím, já už ho vidím

Ariel, čistoskvoucí prádlo. Billa, to nejlepší pro mě. Seznam, najdu tam co neznám.

bílá bělejší prádlo čistější

bílá bělejší, prádlo čistější

Billa přesně podle mého gusta. Kaufland z lásky k Česku.

Bóbika

bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?

Citroen, creative technology. Today, tommorow, Toyota. Hyundai, new thinking, new posibilities. Škoda , simply clever.

Českomoravská stavební spořitelna, a.s.: Na těchto základech můžete stavět. Dlouhý život pro Vaši pračku. (Váš Calgon) Hornbach:Jama-já-já-jupi-jupi-jé Kofola: Když ji miluješ, není co řešit MasterCard: Jsou věci, které si za peníze nekoupíte. Na všechno ostatní je tady MasterCard. Když nevte coby, najdete to v OBI Redbull ti dává křídla Škoda: Simply clever Vanish - Skvrn a špíny se zbavíš

Dáf fi fofolu?

Dáš si Fofolu?

Dáš si fofolu?

Dáš si fofolu?

Dáš si fofolu? I banku můžete mít rádi. Neslyším motor. Já nemusím, já už ho vidím. Z darů naší země. I muži mají své dny. Kde ostatní končí, my začínáme. Jen ten vrchní je nějakej divnej. Energie sbalená na cesty. Když ji máš rád, není co řešit. Delisa, ta ti zvedne náladu.

Dej si fantu, buď Bambucha Orion, vaše čokoládová hvězda Lidl je levný

dej si fofolu

Dlouhý život pro Vaší pračku, Váš Calgon.

Dlozhý život pro vaši pračku, váš calgooon :D

Dnes podáte, zítra dodáme.

dsds

erwrwe

gggg

Globus, tady je svět ještě v pořádku

Hmmm, so good.

Hmmm, so good.

Chytré věci nenahradíš.

i muži mají své dny, chceš fofolu,

i'm lovin it; just do it ...

Já nemusím, já už ho vidím! (Jedna z reklam, které mi nevadí :-)

Je jich mnoho... jako první se mi vybaví "já nemusím, já už ho vidím".

Jeden za všechny - Když jí miluješ, není co řešit :)

Jihlavanka - poctivá káva. (...to určitě...)

K-plasty a teď zas ty.

Kde je život, tam je Mattoni

Kdyz nevíte coby najdete to v OBI

Když ji miluješ , není co řešit

Když jí miluješ není co řešit

Když ji miluješ není co řešit. Kofola ... já už nemusím, já ho vidím. Kofola

Když ji miluješ, není co resit.

když jí miluješ, není co řešit

Když jí miluješ, není co řešit

Když jí miluješ, není co řešit

když ji miluješ, není co řešit

Když ji miluješ, není co řešit

Když ji miluješ, není co řešit

Když ji miluješ, není co řešit (například, pamatuji si jich dost)

Když ji miluješ, není co řešit. Někdo má,někdo nemá

Když ji miluješ, není co řešit.

Když ji miluješ, není co řešit. (Kofola)

Když ji miluješ, není co řešit. Až to budu natírat příště, Vy už tady nebudete. Nemusím, já už je vidím....

když musíš tak musíš - hnusná reklama moje lékárna? co to je moje lékárna až se tohle bude znovu natírat, vy už tu nebudete (hnusná reklama na trvanlivou barvu) já nemusím, já už ho vidím

když musíš tak musíš, vy už tady maminko nebudete

Když nevíte cobi, najdete to v obi/ TEsko volá kupte si rybu

Když nevíte coby, najdete to v OBI

Když nevíte coby, najdete to v Obi.

Když potká sob soba, mají radost oba. když se sejdou tři sobi, tak se radost násobí. V každým je kus rockera.

kofola - když ji miluješ, není co řešit

Kofola - když miluješ, není co řešit

Kofola - prasátko

Kofola, když jí miluješ, není co řešit.

Kofola, McDonalds etc.

Kofola, prací prostředky, Jogobella

Kofola: "Nene,já nemusím,ja už ho vidím!"

Kupte a vyhrajte.

Lenovo for those who do

Lidl, je levný

Maggi spolu a chutně

Matonni už není

Mattoni už není

mattoni už není

Mattoni už není

mattoni už není

Mattoni už není !!!!!!!

mattonni už není

Milenci se milujou

Mr. Proper čistí čistě, až se sami vidíte.

Na takové to domácí žvíkání.

Nadoj duhu, ochutnej duhu

například Life tastes great; I'm lovin' it; pojišťovna pro život jaký je;...

Ne, ne, já nemusim, já už ho vidím. Ten vrchní je nějakej divnej. Život je hořký, bohudík.

Nene, ja nemusim ja uz ho vidim

Není šrot jako šrot, zkuste Barko kovošrot. :D

Nescafe, what else? Coca-Cola, radost otevřít. Alza.cz, odborník na smartphony.

Nespresso. What else?

od Kofoly

opel das auto

orion - vaše čokoádová hvězda

panasonic, ideas for life

Paula to je hvězda, která se ti nezdá ...

Penny to je to nejlepsi pro me

POZEMSTANEEEE!

Proklatě dobré kuře

Přišel viděl Litovel

Red Bull vám dává křídla

Redbull vám dá křídla

redbull vám dává křídla

Reklama od Vodafonu - kecky

Rice rice baby.

Seznam, najdu tam co neznám.

Skoda simply clever

Stavebniny KLZ, nakoupím tam levně hned

Sto tabletů týdně

Sto tabletů týdně

sto tabletů týdně, sto tabletů týdně, rozdáváme, rozdáváme sto tabletů týdně

Sto tabletů týdně, sto tabletů týdně, rozdáváme, rozdáváme sto tabletů týdně.

Šéfe, vy jste ale ďábel

škoda simply clever wolksvagen das auto

škoda simply clever

Škoda simply clever

Škoda, simply clever.

šnup a jsi v pohodě

ten výčepní je nějakej divnej, tu chuť si prostě zamilujete, když ji milujete, není co řešit

Today, Tomorrow, Toyota

Today. Tomorrow. Toyota., Škoda, simply clever. Jedna, dvě, klíště jde, klíště si jde pro tebe.

VELTIE - jemný jako samet (krásná reklama s ledními medvídky).

Volkswagen - Das Auto Sencor - Let's live Tefal - Chytré věci nenahradíš Toyota - Today, Tomorrow, Toyota

Volkswagen das Auto.

VW Das Auto

Vy a maggu,spolu a hutne :-)

Vyhrožování vraždou (AirB), šíření poplašné zprávy (Alza)

XXX Lutz -tatatata

XXX Lutz tatata otevirá tatata ...

XXXLutz na to tata,..., ALZA - letní Vánoce

xxxLuz, já nemusím já už ho vidím, když ji miluješ není o řešit

z reklamy na kofolu v období Vánoc, reklama na riso rýži s rapujícím medvědem -> opravdu zde nebudu vypisovat přímo slogany

zubní pasta perlička to je prostě jednička

Život je hořký, bohudík, Radegast!

13. Která reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- už tady nebudete

,,A tatí, bude mít i ty dlouhý zahnutý zuby nahoru?" ,,když vydržíš,budou i zuby." ,,nene,já nemusím já už ho vidím." ,,ááááa" •nenávidím tu reklamu

.

.

"Bóbika"

Air bank.

Airbank

alza

Alza

alza

Alza

Alza

alza

alza

Alza

Alza

Alza.cz

alza.cz, a Bobika :-D

Alzak

Alzozmrd

Asi deset let stará: "To byla ale husa, díky za pozvání" reklama na nějaký prostředek na mytí zažraných pekáčů a nádobí, asi na Jar

Asi reklamy na Kofolu, jsou docela vtipné.

Asi ta na sázení - o kačkách.

bobík

Bobika

Bóbika

Bóbika (ale nevím, čeho se týkala) T-Mobile (Trojan vyměňuje mobil s polským šmelinářem)

Bóóbika.

Bóóóóbika

Centrum.cz

cif

Citroen Berlingo-konečně pořádnej kočár

coca cola

Coca-cola

Coca-Cola

dáš si fofolu ?

Dáš si Fofolu?

dáte si fofolu?

DS5

fdssdf

Fernet Stock - I muži mají své dny

Ftefan a taky kocour

Hornbach reklama s kosatkou

ikea

Jak jde dcera do lesa s tatínkem pro stromeček, a pak je honí divoké prasátko

JAR - odkud se beou

Jupí

kdysi od Oskara

Kecky

kecky a fofola

Kecky od vodafone

kkkkk

kofola

kofola

kofola

Kofola

Kofola

kofola

kofola

KOfola

kofola

Kofola

kofola

Kofola

kofola

Kofola

Kofola - a bude mit ty zahnuty rohy nahoru?

Kofola - nuda pláž

Kofola - prasátko

Kofola - prasátko

kofola - s prasetem

Kofola - vánoce, divočák

Kofola - vánoční prasátko

kofola - vánoční reklama s divočákem

Kofola s holčičkou a prasátkem

kofola viz předešlá otázka

kofola zlate prasiatko 2004

Kofola-nene, ja nemusim ja uz ho vidim Na vice reklam si, uprimne, ani nevzpomenu

Kofola, T- mobile

Kofola, vánoce s holčičkou a kancem.

Kofola, zlaté prasátko

Kofola,alza

mattoni už není!!!!!!!!!!!

Maxi king

Možná ta hrozná na XXXLutz

Muller mix

n

na Alzu

Na boty ale která to byla nevím, nesleduji je.

na Durex

na jar

Na Kofolu

na kofolu

na kofolu

na kofolu

Na Kofolu (Vánoční)

Na kofolu (vánoční): Nene, já nemusím, já už ho vidím

Na Kofolu s malou holčičkou, co dávají každý rok na Vánoce.

Na kondomy

na madraci dormeo

na nosní sprej

Nedavno shlednuta na internetu o muzi na mesici

Nějací smradi řvali kuřízek, ale na co to byla reklama nevím a vědět nechci.

Několik těch vtipných.

nene, nemusím ja už ho vidím

nepamatuji si

Nespresso - george Clooney

Nevím

NEvím

Nevím

nevím

Nevím

nevim

Nevím

nevím asi "já nemusim, já už ho vidim"

Nevím.

nevzpomenu si

nevzpomínám si

o tchyni co bude už mrtvá až se plot bude znovu natírat

obi

Od kofoly

od Kofoly

old spice

Old spice

oscilocoxinum

Paula to je hvězda, která se ti nezdá

Pilsner Urqell - skládající Smetana

prasátko Pigi

Předvánoční reklama na Kofolu - ta nejslavnější.

reklama na alza.cz

reklama na aquafresh

reklama na coca-colu

Reklama na Kofolu - "nene já nemusim, já už ho vidim"

Reklama na kofolu se Ftefanem

reklama na kofolu-vánoční i se Štefanem

Reklama na kofolu.

Reklama na vodafone "Bobika"

reklama na www.alza.cz

reklamy na Kofolu

riso rýže, kofola

Skittles dojení žirafy.

Skittles dojení žirafy.

Sto tabletů týdně! Tato reklama mě ucelila v tom u nich už nikdy nic nekoupit :-)

Sto tabletů týdně!!!! (Alza.cz)

t-mobile

T-mobile -Skluzan Tavič

t-mobile s ivanem trojanem

T-mobile. Pavlásek a Kotek

ta na trivago.cz s tim špekounem v bazénu

Tradiční vánoční reklama na kofolu se zlatým prasátkem.

TV reklamu jsem už neviděla řadu let. Ostatní tak nějak nevnímám, takže skutečně nevím.

ui

ukřičený Alzák

vánoční kofola

Vánoční Kofola

Vánoční kofola - prasátko

Vánoční Kofola s holčičkou ("Nene já nemusím..."). Nesnáším ji.

Vánoční kofola s prasátkem

Vánoční Kofola s prasátkem a holčičkou.

Vánoční na Kofolu

vánoční na kofolu

Vánoční reklama na kofolu s prasátkem

Vánoční reklama na Kofolu s prasátkem.

Vánoční reklama na Kofolu:.... "tati a bude mít ty zahnutý zuby nahoru?"

Vánoční zlaté prasátko - Kofola

vbbv

VELTIE s ledními medvídky, DeLonghi se starým námořníkem, Martini (Magnifico), Kinder Bueno, vousatý miliardář na koni, reklama na psí krematorium, na krmivo Brit, Jamaičan dojí žirafu.

Viz předchozí odpověď.

Viz výše

vodafone

Vodafone reklamy na míru - chameleoni v hospodě (Jitka a "no to mě poslo bulvu"), série Kecek, "Nene, já nemusim, já už ho vidim!" (nejotravnější reklama jakou jsem kdy měla možnost vidět)

volební hláška Úsvitu

všechny na automobily

XXX Lutz

XXX Lutz

XXX Lutz

XXX Lutz

xxx lutz tatatata

xxxlutz

XxxLutz

xxxlutz

XXXLutz & Möbelix

Z devadesátých let na pivo Braník ("takhle kamaráde, šumí Niagára")

Zadnou si nevybavuji

zelenej zmrd Alza

změť hnusných reklam na cokoli - kvůli nim jsem zcela přestal sledovat TV

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná, nesleduji je.

14. Zakázal/a byste reklamy na alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13769,54 %69,54 %  
Ano6030,46 %30,46 %  

Graf

15. Proč byste zakázal/a reklamy na alkohol?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...a proč ne?

Alkohol škodí zdraví. A na reklamy se dívají i děti a chtějí to, co v nich je, vyzkoušet. A pak tedy ten alkohol pijí... To bych zakázala. Ať si lihovary a podobné firmy vydělají jinak, než reklamou!

alkoholici mohou dostat žízeň

Alkoholik, který se léčí má větší chuť na alkohol. Vyvolá to u něj velký absťák.

Alkoholismus netřeba podporovat reklamou, lidi pijou dost i tak.

asdsa

Dívají se děti

droga

je jich moc, matou děti

Je to droga

Jsou zakazane reklamy na kouření. Avšak mnohem horší než cigarety je alkohol, je to přestupní stanice k tvrdym drogám. Navíc naše zeme patří co se tyče mladistvých k největším konzumentum. Malokdo dodrzuje prodej alkohoku od 18 let. Myslím, že není dost velka osvěta o škodlivosti alkoholu.

lebo ich sledujú aj malé deti

Mohou je vidět děti, které se rekkamou nechají lehce ovlivnit.

Mohou podněcovat děti k tomu, že pití alkoholu je dobré. Podle mého nejsou reklamy na alkohol potřeba, každý si koupí to, co mu chutná.

na televizi se koukají i děti

Nabádají lidi k konzumaci alkoholu a tyto reklamy vnímají i děti a neznají rizika a od mala rostou s domněním, že je to něco extra super. A zcela jistě tyto reklamy neprospívají ani vyléčeným alkoholikům.

např. děti - uplatní zde svou zvědavost a zkusí vše co vidí

nebezpečné pro blbce

Není to vhodné

Není to vhodné. Na televizi se koukají i malá děti.

Nepiji, obtěžuje mne to.

Nesnáším všechny reklamy

Nevhodné pro mladé.

Nevím, jestli je správné, pít.

Obecně bych zakázal alkohol, když už žijeme ve světě, kde se zakazují mnohem méně škodlivé látky.

ovlivnění dětí

ovlivňují

ovlivňují společnost

Proč podvědomě cpát do lidí (a taky do dětí) více nabídek chlastu...?

Protože alkohol je nebezpečný a je drogou, i když společensky přijímanou. Myslím si, že obzvlášť děti by takové reklamy neměly vidět. Maximálně bych je povolovala v televizi po desáté hodině.

protože alkohol škodí

Protože jde o návykovou látku.

protože jsem celý můj život abstinent, neznám víno i pivo.

Protože ovlivňují děti a mladistvé.

Protože ovlivňují mladistvé a děti.

protože se dívají děti

Protože se na to dívají i menší děti, které by si mohly myslet, že to mohou pít taky..

protože se na tyto reklamy dívají již děti -třeba od 2 let.

Protože se na tyto reklamy v televizi dívají děti již od 3 let

protože to pobízí lidi k tomu, aby si ho kupovali.

Sama alkohol nepiji a obecně nemám vztah k alkoholu

Stačí nabídka v obchodech

Takovyto druh reklam nemaji videt deti.

V naprosté většině nedávají smysl.

vliv na děti

Zakázala bych reklamy všeobecně na všechno.

zakazala bych vsechny reklamy

Zakázala bych všechny reklamy, protože jsou stupidní.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. S jakým druhem medií se nejčastěji setkáváte?

5. Jaký druh mediální reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

6. Jaká reklama na Vás nejvíce působí?

7. Když v televizi běží reklamní spoty, televizi:

8. Jak moc věříte reklamám?

9. Ovlivňují reklamy náš život?

10. Pokud je v reklamě známá osobnost:

11. Pamatujete si nějaký reklamní slogan?

13. Která reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

14. Zakázal/a byste reklamy na alkohol?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. S jakým druhem medií se nejčastěji setkáváte?

5. Jaký druh mediální reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

6. Jaká reklama na Vás nejvíce působí?

7. Když v televizi běží reklamní spoty, televizi:

8. Jak moc věříte reklamám?

9. Ovlivňují reklamy náš život?

10. Pokud je v reklamě známá osobnost:

11. Pamatujete si nějaký reklamní slogan?

13. Která reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

14. Zakázal/a byste reklamy na alkohol?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Procházková, L.Vliv mediální reklamy (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://51124.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.