Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Váš vztah k reklamám
Váš vztah k reklamám
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristián Zelenka |
---|---|
Šetření: | 17. 12. 2015 - 31. 12. 2015 |
Počet respondentů: | 62 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.52 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto průzkumu je zjistit názor našeho národa na reklamu, která nás všechny obklopuje každý den.
Odpovědi respondentů
1. Jaký typ masových médií používáte nejčastěji? (max. 2)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 61 | 98,39 % | 98,39 % |
Televize | 31 | 50 % | 50 % |
Rádio | 11 | 17,74 % | 17,74 % |
Časopisy | 4 | 6,45 % | 6,45 % |
Noviny | 2 | 3,23 % | 3,23 % |
2. Všímáte si reklam sve svém okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, obtěžují mě | 38 | 61,29 % | 61,29 % |
Ano, nevadí mi | 13 | 20,97 % | 20,97 % |
Ne, vůbec je nevnímám | 11 | 17,74 % | 17,74 % |
3. Vnímáte jejich obsah?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, neovlivňují mě | 26 | 41,94 % | 41,94 % |
Ne, obsah ignoruji | 23 | 37,1 % | 37,1 % |
Ano, někdy se nechám ovlivnit | 13 | 20,97 % | 20,97 % |
4. Odebíráte a čtete reklamní letáky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neodebírám | 31 | 50 % | 50 % |
Ne, odebírám, ale nečtu | 17 | 27,42 % | 27,42 % |
Ano, jdu po slevách | 14 | 22,58 % | 22,58 % |
5. Jaký typ reklam vás obtěžuje nejméně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Plakáty | 16 | 25,81 % | 25,81 % |
Billboardy | 15 | 24,19 % | 24,19 % |
Stránky v časopise | 11 | 17,74 % | 17,74 % |
Letáky | 8 | 12,9 % | 12,9 % |
Jiné | 7 | 11,29 % | 11,29 % |
Televizní spoty | 3 | 4,84 % | 4,84 % |
Internetové bannery | 2 | 3,23 % | 3,23 % |
6. Které reklamy nemůžete vystát?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní spoty | 28 | 45,16 % | 45,16 % |
Internetové bannery | 17 | 27,42 % | 27,42 % |
V mobilních aplikacích | 10 | 16,13 % | 16,13 % |
Rozhlasové | 4 | 6,45 % | 6,45 % |
Billboardy | 1 | 1,61 % | 1,61 % |
Stránky v časopise | 1 | 1,61 % | 1,61 % |
Jiné | 1 | 1,61 % | 1,61 % |
7. Která konkrétní reklama vás obtěžuje nejvíce?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
(a) internetové reklamy, které začnou přehrávat zvuk, aniž by byla příslušná záložka/ okno aktivní, takže je nutné hledat zdroj hluku; (b) objekty uvedené bez atributů velikosti, takže obsah stránky při jejich načítání poskakuje
Alza
alza
alza
Alza
ALZA CZ
Alza v televizi
Alza, XXX Lutz
Alza,uřvany ufon
Alzák. Ten je tak uřvanej a otravnej!
Až na vtipné a chytré vyjímky téměř všechny!
Billa, kde rozbíjí nádobí děti a všichni z toho mají radost, protože si koupí nové.
Dá se říct, že téměř všechny (až na pár těch opravdu povedených jako např. Veltie s malými ledními medvídky, na které se člověk rád podívá), nejhorší jsou ty až pedofilní od Pampers a Johnsons baby, také týkající se zdravotních problémů jako Correga s tou stařenou, Prostamol s těmi dvěma stupidními hlupáky, různé vnucování nekvalitních a závadných potravin, kosmet. přípravků, služeb, lichvářských půjček atd. atd. atd. Jednodušší otázka by byla, které nevadí. Těch špatných a obtěžujících je drtivá většina - a stejně působí OPAČNĚ - tedy co NEKUPOVAT. Platit peníze za reklamu, která místo propagace odradí, může opravdu jenom hlupák.
fofola
Internetová
Jakákoli internetová, zpomaluje načítání stránek, odskakuje kvůli ní obsah okna, překrývá texty - hnus.
každá, která je uprostřed pořadu (mezi pořady mi nevadí protože je nesleduji)
leerdammer
n
nevím
Pampers, Prostamol a spousta dalších, to by bylo na dlouho. Hloupé reklamy pro hlupáky. Jen ojediněle se objeví vtipně a dobře udělaná.
Planeo elektro
reklamy mobilních operátorů a Alza
různé na jídlo, cukrovinky, prací prostředky
Ta zelená vopice od Alzy
Ta, která je graficky velmi necitlivě zpracovaná až odfláknutá.
vsechny
Všechno se zeleným zmrdem. Šišlací pes je taky na tečku.
všechny
Všechny
Vyskakovací. Ale skoro vždy jí AdBlock zabrání.
Zelený skřet od Alzy. Díky tomu tam NIKDY nenakupuji.
8. Přijde vám, že billboardy narušují vzhled českých měst?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 40 | 64,52 % | 64,52 % |
Ne | 22 | 35,48 % | 35,48 % |
9. Používáte na svých elektronických zařízeních aplikace na omezení reklam (př. AdBlock)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 33 | 53,23 % | 53,23 % |
Ne | 29 | 46,77 % | 46,77 % |
10. Používáte sám/a reklamu k propagaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 58 | 93,55 % | 93,55 % |
Ano | 4 | 6,45 % | 6,45 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.