Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Váš vztah k reklamám

Váš vztah k reklamám

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristián Zelenka
Šetření:17. 12. 2015 - 31. 12. 2015
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je zjistit názor našeho národa na reklamu, která nás všechny obklopuje každý den.

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ masových médií používáte nejčastěji? (max. 2)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet6198,39 %98,39 %  
Televize3150 %50 %  
Rádio1117,74 %17,74 %  
Časopisy46,45 %6,45 %  
Noviny23,23 %3,23 %  

Graf

2. Všímáte si reklam sve svém okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, obtěžují mě3861,29 %61,29 %  
Ano, nevadí mi1320,97 %20,97 %  
Ne, vůbec je nevnímám1117,74 %17,74 %  

Graf

3. Vnímáte jejich obsah?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, neovlivňují mě2641,94 %41,94 %  
Ne, obsah ignoruji2337,1 %37,1 %  
Ano, někdy se nechám ovlivnit1320,97 %20,97 %  

Graf

4. Odebíráte a čtete reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neodebírám3150 %50 %  
Ne, odebírám, ale nečtu1727,42 %27,42 %  
Ano, jdu po slevách1422,58 %22,58 %  

Graf

5. Jaký typ reklam vás obtěžuje nejméně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plakáty1625,81 %25,81 %  
Billboardy1524,19 %24,19 %  
Stránky v časopise1117,74 %17,74 %  
Letáky812,9 %12,9 %  
Jiné711,29 %11,29 %  
Televizní spoty34,84 %4,84 %  
Internetové bannery23,23 %3,23 %  

Graf

6. Které reklamy nemůžete vystát?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní spoty2845,16 %45,16 %  
Internetové bannery1727,42 %27,42 %  
V mobilních aplikacích1016,13 %16,13 %  
Rozhlasové46,45 %6,45 %  
Billboardy11,61 %1,61 %  
Stránky v časopise11,61 %1,61 %  
Jiné11,61 %1,61 %  

Graf

7. Která konkrétní reklama vás obtěžuje nejvíce?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

(a) internetové reklamy, které začnou přehrávat zvuk, aniž by byla příslušná záložka/ okno aktivní, takže je nutné hledat zdroj hluku; (b) objekty uvedené bez atributů velikosti, takže obsah stránky při jejich načítání poskakuje

Alza

alza

alza

Alza

ALZA CZ

Alza v televizi

Alza, XXX Lutz

Alza,uřvany ufon

Alzák. Ten je tak uřvanej a otravnej!

Až na vtipné a chytré vyjímky téměř všechny!

Billa, kde rozbíjí nádobí děti a všichni z toho mají radost, protože si koupí nové.

Dá se říct, že téměř všechny (až na pár těch opravdu povedených jako např. Veltie s malými ledními medvídky, na které se člověk rád podívá), nejhorší jsou ty až pedofilní od Pampers a Johnsons baby, také týkající se zdravotních problémů jako Correga s tou stařenou, Prostamol s těmi dvěma stupidními hlupáky, různé vnucování nekvalitních a závadných potravin, kosmet. přípravků, služeb, lichvářských půjček atd. atd. atd. Jednodušší otázka by byla, které nevadí. Těch špatných a obtěžujících je drtivá většina - a stejně působí OPAČNĚ - tedy co NEKUPOVAT. Platit peníze za reklamu, která místo propagace odradí, může opravdu jenom hlupák.

fofola

Internetová

Jakákoli internetová, zpomaluje načítání stránek, odskakuje kvůli ní obsah okna, překrývá texty - hnus.

každá, která je uprostřed pořadu (mezi pořady mi nevadí protože je nesleduji)

leerdammer

n

nevím

Pampers, Prostamol a spousta dalších, to by bylo na dlouho. Hloupé reklamy pro hlupáky. Jen ojediněle se objeví vtipně a dobře udělaná.

Planeo elektro

reklamy mobilních operátorů a Alza

různé na jídlo, cukrovinky, prací prostředky

Ta zelená vopice od Alzy

Ta, která je graficky velmi necitlivě zpracovaná až odfláknutá.

vsechny

Všechno se zeleným zmrdem. Šišlací pes je taky na tečku.

všechny

Všechny

Vyskakovací. Ale skoro vždy jí AdBlock zabrání.

Zelený skřet od Alzy. Díky tomu tam NIKDY nenakupuji.

8. Přijde vám, že billboardy narušují vzhled českých měst?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4064,52 %64,52 %  
Ne2235,48 %35,48 %  

Graf

9. Používáte na svých elektronických zařízeních aplikace na omezení reklam (př. AdBlock)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3353,23 %53,23 %  
Ne2946,77 %46,77 %  

Graf

10. Používáte sám/a reklamu k propagaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5893,55 %93,55 %  
Ano46,45 %6,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ masových médií používáte nejčastěji? (max. 2)

2. Všímáte si reklam sve svém okolí?

3. Vnímáte jejich obsah?

4. Odebíráte a čtete reklamní letáky?

5. Jaký typ reklam vás obtěžuje nejméně?

6. Které reklamy nemůžete vystát?

8. Přijde vám, že billboardy narušují vzhled českých měst?

9. Používáte na svých elektronických zařízeních aplikace na omezení reklam (př. AdBlock)?

10. Používáte sám/a reklamu k propagaci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ masových médií používáte nejčastěji? (max. 2)

2. Všímáte si reklam sve svém okolí?

3. Vnímáte jejich obsah?

4. Odebíráte a čtete reklamní letáky?

5. Jaký typ reklam vás obtěžuje nejméně?

6. Které reklamy nemůžete vystát?

8. Přijde vám, že billboardy narušují vzhled českých měst?

9. Používáte na svých elektronických zařízeních aplikace na omezení reklam (př. AdBlock)?

10. Používáte sám/a reklamu k propagaci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zelenka, K.Váš vztah k reklamám (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://51773.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.