Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Havrdová
Šetření:17. 12. 2015 - 13. 03. 2016
Počet respondentů:188
Počet otázek (max/průměr):13 / 13.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se věrnostních programů, který mi pomůže při tvorbě bakalářské práce.

 

Odpovědi respondentů

1. Zaškrtněte, které z následujících obchodů nejméně 2x za měsíc navštívíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchod s potravinami18597,88 %98,4 %  
Restaurace, kavárna12566,14 %66,49 %  
Internetový obchod8544,97 %45,21 %  
Čerpací stanice8444,44 %44,68 %  
Obchod s oblečením6936,51 %36,7 %  
Zverimex3015,87 %15,96 %  
Lékárna2211,64 %11,7 %  
Obchod s elektrem115,82 %5,85 %  

Graf

2. Které z vámi zvolených obchodů nabízejí tzv. věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchod s potravinami13671,96 %72,34 %  
Obchod s oblečením6031,75 %31,91 %  
Čerpací stanice5629,63 %29,79 %  
Internetový obchod5529,1 %29,26 %  
Lékárna5227,51 %27,66 %  
Restaurace, kavárna4925,93 %26,06 %  
Zverimex2111,11 %11,17 %  
Nevím1910,05 %10,11 %  
Obchod s elektrem147,41 %7,45 %  
Žádný84,23 %4,26 %  

Graf

3. Jste členem alespoň jednoho z nabízených věrnostních programů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem členem více než jednoho věrnostního programu12968,25 %68,62 %  
Ne, nejsem členem žádného věrnostního programu4523,81 %23,94 %  
Ano, jsem členem právě jednoho věrnostního programu157,94 %7,98 %  

Graf

4. Uveďte, v jakém obchodě využíváte věrnostního programu a proč.

Obchody uvádějte podle dělení v otázce 1!

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Obchod s potravinami - nečlen Lékárna - nečlen Obchod s elektrem - nečlen Obchod s oblečením - nečlen Zverimex - nečlen Čerpací stanice - nečlen Restaurace, kavárna - nečlen Internetový obchod - nečlen

....

"Nečlen"

1 a 4 kvuli slevam

1. V obchodě s oblečením - Orsay, Reserved - výhodné nabídky, slevové poukázky 2. V obchodě s potravinami - Tesco - výhodné nabídky, slevové poukázky

Albert - sbírám tř. zahradku atd. - prostě mě to baví Kavárna mamacoffe - 10. kávový nápoj zdarma Kantýna Deštník - 11 káva/chlebíček zdarma UGOVA - koupit za body džus Costa - koupit za body nšco

Bata, DM, Teta...

Billa DM

Billa Globus

Billa - kvůli slevám, Restaurace, také kvůli slevám

Billa - nakupuji tam nejčastěji

Billa bonus club, Tecso club card, Penny karta- nakupuji tam Petcenter- mám dvě kočky, nakupuji tam často Shell- shell body Nečlen

Billa club, I bod, MOL,

Billa, Dm drogerie, Teta drigerie, Yves Rocher

billa, drogerie dm, camaieu

Billa, Globus, Tesco, Benu, Dr. Max, Datart, Baťa, CCC, naboso, Debenhams, M&S, Adidas, A3 sport, Orsay Shell, StarBucks, Costa Cofee, Tchibo, Štěpánek auto, M&S, Bageterie, Express Sasndwich, Rancheross, Mc Donald´s, Fruitisimo, Paul a Sbarro Protože mi přinášejí výhody - něco zadarmo nebo něco levněji.

billa, ikea, m&s

Billa, Tesco, Benu, kvůli slevám na další nákupy

Billa, Tesco, Dance and Jump, Equiservis, ...

Billa, Tesco, Reserved... nabízejí různé slevy na další nákupy

Billa, Teta

Billa, Tchibo, Ikea, Shell, DM drogerie, Ives Rocher,

BILLA, výhodnější nákupy

Billa/ nakupuji zde casto DM drogerie/ nakupuji zde casto

CCC, Proplan, sportissimo, intersport, Globus, tesco, Decatlon, Takko

Cinestar- levnější a bonusy FRuitisimo- moc nevyužívám ale občas sleva.

CountryLife, Orijin Tea; využívám, protože mě k ničemu nezavazuje a stejně bych tam nakupoval

Čerpací stanice Mol Tesco stores ČR

Čerpací stanice Shell Obuv GEOX Decatlon

Čerpací stanice Shell - sbírám body pro tátu, aby si mohl koupit rýč Fiskars :)

d

DM - 10% sleva na nakup za body Mamacoffee - každá 10. káva zdarma Sephora - sleva na nakup

DM a nevím

DM, Teta, Leo Express,

Dr. Max Lékárna, Pet Centre, DM Drogerie, Tescoma, Globus, Makro, ....

Drogerie - chybí ve výčtu! DM drogerie. Čajovna - restaurace

Drogerie Dm, Teta, Tesco, Billa, atd. Výhody

E-shop slevy

Globus, CZC, The Pub, Makro, Angus farma Sobesuky, atd.

Globus, Penny

Globus, Tesco

Internetový obchod - czc.cz

lékárna potraviny

Lékárna

Lékárna - Lékárna na Slavoji Obchod s oblečením - Orsay, Reserved, s'Oliver Restaurace, kavárna - Tchibo, Panos, Bageterie Boulevard Internetový obchod - H&M

lékárna - slevy

lékárna agel, orsay, marks & spencer, pet center, shell, - slevy, výhodné nabídky

Lekarna pouze, nemusim uvadet osobni udaje

lékárna, sport

Lekárna: Dr. Max Restaurace: Hybernia

Mám Orsay, pošlou aspoň poukázku na slevu k narozeninám, a pak Yves Rocher, posílají slevenky pravidelně každý měsíc - ty využívám časteji, i proto, že mi vyhovuje sortiment, a pak ještě Globus - mimi klub, mají slevy na věci pro malé děti, což se mi hodí. Jo a Ikea, dávají pití zdarma ke 2 párkům v rohlíku :-) Mám i kartičky do DM, Tety, a nevím co ještě, ale ty mám hlavně proto, aby když platím, mě furt neotravovali nabízením, prostě jim tam strčím kartičku a je klid.

Marks and Spencer, mám tento obchod rád.

n

neclen

neclen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

nečlen

nečlen

Nečlen

Nečlen

nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

nečlen

nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

Nečlen

nečlen

Nečlen

Nečlen

nečlen

Nečlen

Nečlen, nečlen, byl mě autoamaticky přidělen

Nečlen.

Nečlen.

Nečlen.

Nevyužívám. To, co nabízejí, je pro mě absolutně nezajímavé.

nic

Obchod s oblečení

obchod s oblečením

Obchod s oblečením - Esprit (má oblíbená značka) Restaurace, kavárna - Costa coffee (dali mi ji při koupi kávy, káva mi tam nechutná, tak ji nevyužívám)

obchod s oblečením - Marks a Spencer. Slevové kupony za nakupy, upozorneni na slevove akce.

Obchod s potravinami

obchod s potravinami

obchod s potravinami - Billa

Obchod s potravinami - Billa, Penny, Tesco Lékárna - Mandragora Další - Ikea, Decathlon

obchod s potravinami - když, už tam jdu a je z toho zpět nějaká koruna

Obchod s potravinami - okamžité slevy na produkty Čerpací stanice - okamžitá sleva na paliva Restaurace, kavárna - po nasbírání určité částky, káva zdarma

Obchod s potravinami - sbíráme body v rodině, za ně následně výhody v podobě slev/ nádobí/ dalších výhod. Obchod s oblečením - Přichází emailem slevy, využívám jen ty, kam chodím pravidelně. Restaurace, kavárny - v žádné restauraci nejsem členem, kavárny typu Tchibo/Crosscafe navštěvuji - opět sběr bodů kvůli slevám na další nákupy

obchod s potravinami - slevové akce na oblíbené potraviny lékárna - dlouhodobě nižší cena na léky pro členy čerpací stanice - za nasbírané body levnější benzín internetový obchod - sleva pro členy

Obchod s potravinami - slevy na potraviny, sbírání bodů na hračky Lékarna - sleva na Sunar Drogerie - sleva na pleny atd. Čerpací stanice - sleva na palivo Restaurace, kavárna - sleva z ceny

Obchod s potravinami - Tesco Obchod s oblečením - Decathlon Restaurace, kavárna - Starbucks Internetový obchod - snowboard-online.cz, eshop.aktin.cz

obchod s potravinami - určité výhody čerpací stanice - nic to nestojí

Obchod s potravinami- kvuli slevam, cerpaci stanice-ani nevim

Obchod s potravinami, lékárna

obchod s potravinami, obchod s oblečením

Obchody s potravinami Lékárny Obchody s oblečením Restaurace a kavárny Protože je pak nákup obvykle levnější

obleceni

oblečení - reserved, hervis. Restaurace - ugo. čerpací stanice - shell. Proč? Tak asi kvůli výhodám, ne?

Oblečení sleva, benzin sleva, restaurace sleva

oblečení sport

Ochod s oblečením- slevové karty

Orsay- slevy, dm- slevy

Orsay, DM, Tchibo,

orsay, tesco, globus, ibod, dm, billa, bata

Ovocný světozor, tesco, pet center a další

Penny karta, Clubcard Tesco a karta drogerie Teta - všechny jsou velice výhodné.

Penny market - blízko autobusové zastávky Reserved - nakupují v něm 90% svého oblečení - slevové kupony Baťa - obuv - slevové kupony

penny market - slevy bankovní karta - sleva 1kč/litr vratné peníze - sleva

Penny Tesco Dr. Max

Penny, Globus, Orsay, CCC, Knižní klub

Penny, Tesco, -slevy při nákupu

Penny, Tesco, Dr.Max

pizzeria Hallo pizza Zlín - šetří se 7 procent, jednou za čas je z toho jídlo navíc drogerie TETA, DM - v akcích mají velmi výhodné ceny

Potraviny Lekarna Tabak

Potraviny - levnější zboží oblečení - akční zboží, % slevy čerpací stanice - sbírání bodů

potraviny - nakupuji v tomto řetězci často oblečení - nakupuji u tohoto prodejce častěji restaurace, kavárna - stravuji se zde vícekrát týdně

potraviny - tesco oblečení - adidas

potraviny-slevy pro členy

potrsviny - byla mi pridelena doma karticka na body :D Obleceni - slevicky se vzdycky hodi čerpací stanice - hodně jezdím a 3Kč na litr je víc než super

Promod - slevy, nabídky pro členy klubu DM - sleva na zboží UGO - sleva na nákup

protože výhody jsou zajímavé

Při nákupu potravin, některé potraviny jsou poté za nižší cenu. V mé oblíbené zmrzlinárně, za 10 zmrzlin, 11 zdarma.

reserved tesco penny orsay dm

Reserved

Reserved - protože při sbírání bodů poté zasílají poukázky v hodnotě až 500 Kč

Restaurace

Restaurace - každý desátý burger zdarma, zverimex - levnější žrádlo

Restaurace - Ugova salaterie, Ovocný světozor

Restaurace, kavarna - abych dostala kafe zdarma

restaurace, kavárna-CrossCafe, internetový obchod-snowboard Zezula

Sbírám body

Shell - nakup drobnosti pro deti za body

Slevy a jiné výhody

Starbucks, Crosscafe

Starbucks, Tesco. Sleva.

Tesco ElectroWorld TAKKO PET CENTRE Tchibo H&M

Tesco

Tesco

Tesco - bylo mi vnuceno. Teta - z vlastního zájmu - slevové kupony. Albi - z vlastního zájmu - slevy.

Tesco - přihlásila partnerka

Tesco - sbírání bodů, které jsou vyměněny za poukázky na nákup, DM - věrnostní poukázky na nákup

Tesco - slevové kupony na mnou často nakupované zboží Takko- sleva na oblečení

Tesco poukázky Slevy za body

Tesco-nabízejí mi to

Tesco, Billa (nižší ceny výrobků pro členy klubu, slevové poukázky během vyúčtování)

Tesco, Billa, lékárna, DM drogerie

Tesco, Billa, Teta, Zvěrokruh, Alpha lékárna, Dr. Max - protože v nich často nakupuju

Tesco, Camaieu, Orsay, Ráj prádla, Gill´s coffe - slevy, bonusové programy

Tesco, Costa Coffee

Tesco, Dr max, BENU, ikea, hodí,...

Tesco, protože mi ho vnutili nevyužívám, protože tam nechodím drogerie Teta, občas dobré výhodné nabídky

Tesco, protože mi ho vnutili, když jsem nastupovala na vysokou, a na město a samostatné nakupování v hypermarketu se dívala jak tele na nový vrata. Už nejsem tak blbá a další věrnostní program už nechci.

Tesco, Shell

Tesco, Terranova, Bubbleology, Café bar Deštník,

Tesco,Ikea,Teta

Teta, DM, Reserved, Orsay - kvůli akčním cenám Fruitisimo, UGO - za body z nákupu mám nákup zdarma

u všech - slevy, výhodné akce, dárky

U všech jde o slevy.

V lékárně mam léky za levnější ceny

V obchodě s potravinami, jelikož se na tento věrnostní program vztahují slevy, akce a výhodné sezónní nabídky.

ve všech navštěvovaných, možnost slevy na nákup

Věrnostního programu využívám v kavárně Emma, kvůli akci 5+1 zdarma

výhodné akce...globus, tesco, makro

Výhody

Zoohit, je tam bonusový program

Zverimex, Čerpací stanice

Zverimex, obchod s oblečením (více)

zverimexy, obchody s potravinami, internetové obchody- protože tam chodím často a nabízejí mi různé slevy

Určete, do jaké míry souhlasíte s výroky v otázkách č. 5-8.

Pokud jste v předchozích otázkách odpověděl(a) záporně, prosím odpovídejte, jako kdybyste byl(a) členem nějakého věrnostního programu.

5. Být členem věrnostního programu se vždy vyplatí.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím10153,44 %53,72 %  
spíše nesouhlasím3417,99 %18,09 %  
nevím2412,7 %12,77 %  
souhlasím189,52 %9,57 %  
nesouhlasím126,35 %6,38 %  

Graf

6. Nikdy nezapomínám, že jsem členem věrnostního programu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7137,57 %37,77 %  
spíše nesouhlasím5428,57 %28,72 %  
nevím2211,64 %11,7 %  
souhlasím2211,64 %11,7 %  
nesouhlasím2010,58 %10,64 %  

Graf

7. Mou věrnostní kartu mám vždy u sebe.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7941,8 %42,02 %  
souhlasím5328,04 %28,19 %  
spíše nesouhlasím3015,87 %15,96 %  
nesouhlasím178,99 %9,04 %  
nevím105,29 %5,32 %  

Graf

8. Vyhovuje mi, že mám pro každý obchod samostatnou věrnostní kartu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5931,22 %31,38 %  
spíše nesouhlasím5730,16 %30,32 %  
nevím3216,93 %17,02 %  
spíše souhlasím2613,76 %13,83 %  
souhlasím157,94 %7,98 %  

Graf

9. Za jakých podmínek byste uvítal(a) vznik pouze jedné věrnostní karty, která by propojovala několik Vašich oblíbených obchodů?

I v případě, že nejste členem žádného věrnostního programu, prosím odpovězte, co by Vám v případě členství vyhovovalo!

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Za podmínky zachování stejných výhod, jaké jsem měl(a) doposud10756,61 %56,91 %  
Za jakýchkoliv, vlastnit pouze jednu kartu by bylo mnohem pohodlnější5328,04 %28,19 %  
Za žádných, vyhovuje mi mít několik věrnostních karet, které nejsou propojeny2915,34 %15,43 %  

Graf

10. Znáte nějakou kartu, která funguje na podobném principu, tzn.: propojuje více obchodů?

Pokud ano, specifikujte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Ano, věrnostní karta od banky. Pokud s ní platím, tak mi neúčtují poplatek za vedení účtu.

Ano, Lyoness Card

Ano, několik kreditních karet

Ano, s názven si nejsem jistá (ibod?)

aplikace portmonka

Asi ne.

Bankomatova karta

d

Eee... ne?

i bod

i bod

i bod

I bod

I bod

I-bod

iBod

iBod

iBod

iBod

iBod

iBod

Ibod

ibod

iBod češká spořitelna

Ibod karta sbírání bodu za nákup v určitých obchodech které lze pak směnit za zboží a jiné

Ibod od ČS

ibod, ale nevyužívám ji

ibod, Sphere card, ISIC, ALIVE

ibod?

ibod?

iBody

ibody od české spořitelny

Icis, ESN karta - v případě prokázání máte slevu, occa 10-15%

isic

isic

Isic- slevy studentum

Isic. Studentské slevy do vybraných obchodů.

Karta centrum černý most

Karta mesta Mlada Boleslav, drziteli umoznuje ziskat slevy v ruznych obchodech napric ruznym zamereni obchodu

Kartu přímo ne, ale mobilní aplikace Portmonka umožňuje "nahrát si" věrnostní karty do této aplikace, tudíž není nutné mít kartu fyzicky u sebe.

Kreditní karta s bene+

lioness

Lyoness

Lyoness - Cashback, vrácení peněz z nákupů

lyoness myslim

Lyoness věrnostní program

Migros CH, Coop CH

Možná něco s názvem Lyones?? Nevím

multisport

Myslím, že jsem viděl reklamu na internetu.

n

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

NE

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

NE

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne, jen isica jako student mohu využívat, když chci v některých obchodech slevu, ale to není věrnostní karta.

Ne, na věrnostní karty jsem už alergický

Ne, neznám

Ne.

Ne.

Ne. Nelíbí se mi takový nápad centralizace.

Nejlepší by bylo nemít kartu vůbec žádnou a řešit to přes aplikaci ve smartphone. Ten má u sebe každý a např. Apple má pro toto specialní aplikaci Passport kterou ale bohužel skoro nikdo nevyužívá.

Některé kreditní karty

nevím

Nevím

Nevim

Nevím

neznám

Neznám

neznám

Neznam

Neznám

Neznám

Neznám

Neznám

neznám

Neznám

neznám

neznám

Neznám

Neznám

neznám

Neznám

neznam takovou

neznam, ale rada bych

Neznám,nevím o tom vůbec nic.

Neznám.

Neznám.

Neznám.

Neznám. Možná Ibod - na ten jsem zapomněla. Mám ho také.

o nějaké jsem slyšela, ale nedovedu specifikovat

Portmonka - aplikace do telefonu

Sphere

Sphere card aplikace Portmonka - ale často není funkční

Sphere card umožňuje slevy v několika vybraných obchodech, bohužel není moc rozšířena, resp.nenabízí pro mě zajímavé obchodní partnery, kde bych nakupovala.

studentské karty (isic...)

Svým způsobem by to mohla být karta Lyoness a podobné. Za nákupy v různých obchodech má člověk různé výhody a částečně i peníze.

Určitě ano, Tesco nabízelo nějakou kartu, která fungovala dokonce i na úvěrovém principu, ale už si nepamatuji, o co přesně šlo, protože se o tyhle karty moc nezajímám.

Znám více obchodů, které jsou propojeny v rámci sítě. Například lékárna DR. Max, DM drogerie, Makro... atd

11. Vyberte Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12566,14 %66,49 %  
Muž6433,86 %34,04 %  

Graf

12. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 let10455,03 %55,32 %  
26-50 let7037,04 %37,23 %  
51-70105,29 %5,32 %  
Mladší 19 let42,12 %2,13 %  
Starší 70 let10,53 %0,53 %  

Graf

13. Vyberte, kde bydlíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě16084,66 %85,11 %  
Na vesnici2915,34 %15,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Zaškrtněte, které z následujících obchodů nejméně 2x za měsíc navštívíte.

  • odpověď Internetový obchod:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod s elektrem na otázku 1. Zaškrtněte, které z následujících obchodů nejméně 2x za měsíc navštívíte.

3. Jste členem alespoň jednoho z nabízených věrnostních programů?

  • odpověď Ne, nejsem členem žádného věrnostního programu:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nečlen na otázku 4. Uveďte, v jakém obchodě využíváte věrnostního programu a proč.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zaškrtněte, které z následujících obchodů nejméně 2x za měsíc navštívíte.

2. Které z vámi zvolených obchodů nabízejí tzv. věrnostní program?

3. Jste členem alespoň jednoho z nabízených věrnostních programů?

4. Uveďte, v jakém obchodě využíváte věrnostního programu a proč.

5. Být členem věrnostního programu se vždy vyplatí.

6. Nikdy nezapomínám, že jsem členem věrnostního programu.

7. Mou věrnostní kartu mám vždy u sebe.

8. Vyhovuje mi, že mám pro každý obchod samostatnou věrnostní kartu.

9. Za jakých podmínek byste uvítal(a) vznik pouze jedné věrnostní karty, která by propojovala několik Vašich oblíbených obchodů?

10. Znáte nějakou kartu, která funguje na podobném principu, tzn.: propojuje více obchodů?

11. Vyberte Vaše pohlaví.

12. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

13. Vyberte, kde bydlíte.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zaškrtněte, které z následujících obchodů nejméně 2x za měsíc navštívíte.

2. Které z vámi zvolených obchodů nabízejí tzv. věrnostní program?

3. Jste členem alespoň jednoho z nabízených věrnostních programů?

4. Uveďte, v jakém obchodě využíváte věrnostního programu a proč.

5. Být členem věrnostního programu se vždy vyplatí.

6. Nikdy nezapomínám, že jsem členem věrnostního programu.

7. Mou věrnostní kartu mám vždy u sebe.

8. Vyhovuje mi, že mám pro každý obchod samostatnou věrnostní kartu.

9. Za jakých podmínek byste uvítal(a) vznik pouze jedné věrnostní karty, která by propojovala několik Vašich oblíbených obchodů?

10. Znáte nějakou kartu, která funguje na podobném principu, tzn.: propojuje více obchodů?

11. Vyberte Vaše pohlaví.

12. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

13. Vyberte, kde bydlíte.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Havrdová, Š.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://51908.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.