Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > psychologie reklamy

psychologie reklamy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jaroslava Hédlová
Šetření:04. 02. 2016 - 14. 02. 2016
Počet respondentů:35
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:unikátní IP, funkční email
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Psychologie reklamy

Děkuji za pomoc!

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-301954,29 %54,29 %  
30+1028,57 %28,57 %  
16-20411,43 %11,43 %  
0-1525,71 %5,71 %  

Graf

2. Přepínáte reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas1440 %40 %  
Ano, vadí mi1440 %40 %  
Vypnu zvuk514,29 %14,29 %  
Ne, nevadí mi25,71 %5,71 %  

Graf

3. Vadí Vám reklama v TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2880 %80 %  
Ne720 %20 %  

Graf

4. Které reklamní mediatypy Vás nejvíce obtěžují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet2468,57 %68,57 %  
TV1954,29 %54,29 %  
rádio1748,57 %48,57 %  
kino514,29 %14,29 %  
noviny12,86 %2,86 %  

Graf

5. Čtete noviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2160 %60 %  
Ano1440 %40 %  

Graf

6. Kde je podle Vás reklama nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV2160 %60 %  
internet1851,43 %51,43 %  
plakáty, billboardy925,71 %25,71 %  
časopisy720 %20 %  
letáky720 %20 %  
chytré mobilní telefony411,43 %11,43 %  
rozhlas38,57 %8,57 %  
noviny12,86 %2,86 %  

Graf

7. Kde se bude v budoucnu reklama uplatňovat nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chytré mobilní telefony2057,14 %57,14 %  
TV1028,57 %28,57 %  
billboardy, plakáty411,43 %11,43 %  
letáky12,86 %2,86 %  

Graf

8. Myslíte si, že reklama v budoucnu zanikne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne35100 %100 %  

Graf

9. Ovlivnila Vás reklama tak, že ste si něco koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2057,14 %57,14 %  
ne1542,86 %42,86 %  

Graf

10. Myslíte, že reklama zbytečně navyšuje cenu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2777,14 %77,14 %  
ne822,86 %22,86 %  

Graf

11. Vadí Vám reklama, využívaící erotické a sexuální motivy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1851,43 %51,43 %  
ano1748,57 %48,57 %  

Graf

12. Jakou reklamou jste nejvíce ovlivněníi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny1542,86 %42,86 %  
Elektronika1234,29 %34,29 %  
Kosmetika1028,57 %28,57 %  
Oblečení411,43 %11,43 %  
Alkohol38,57 %8,57 %  
Léky38,57 %8,57 %  
Operátoři25,71 %5,71 %  

Graf

13. Čím Vás reklama zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor2365,71 %65,71 %  
originalita2365,71 %65,71 %  
hudba720 %20 %  
barevnost12,86 %2,86 %  
známé osobnosti12,86 %2,86 %  

Graf

14. Má reklama velký vliv na člověka, manipuluje s ním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3085,71 %85,71 %  
ne514,29 %14,29 %  

Graf

15. Jaká by měla být reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravdivá2571,43 %71,43 %  
nápaditá1337,14 %37,14 %  
srozumitelná1234,29 %34,29 %  
schopná vzbudit zájem o výrobek1028,57 %28,57 %  
vtipná925,71 %25,71 %  
informativní822,86 %22,86 %  
vtíravá12,86 %2,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hédlová, J.psychologie reklamy (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://52758.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.