Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový marketing
Internetový marketing
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Kozel |
---|---|
Šetření: | 17. 02. 2016 - 02. 03. 2016 |
Počet respondentů: | 266 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník se týká oblasti marketingu a především internetového marketingu. Výsledky tohoto dotazníku budou tvořit součást mé bakalářské práce.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 141 | 53,01 % | 53,01 % |
žena | 125 | 46,99 % | 46,99 % |
2. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 26 let | 203 | 76,32 % | 76,32 % |
27 - 40 let | 39 | 14,66 % | 14,66 % |
40 - 60 let | 18 | 6,77 % | 6,77 % |
60 a více let | 4 | 1,5 % | 1,5 % |
méně než 15 let | 2 | 0,75 % | 0,75 % |
3. Jaký druh reklamy Vás nejvíce zaujme, které reklamní médium nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internetová reklama | 113 | 42,48 % | 42,48 % |
televizní reklama | 57 | 21,43 % | 21,43 % |
reklamy na sociálních sítích | 49 | 18,42 % | 18,42 % |
reklama na billboardy | 16 | 6,02 % | 6,02 % |
reklamní letáky | 15 | 5,64 % | 5,64 % |
reklama v časopisech | 11 | 4,14 % | 4,14 % |
reklama v novinách | 4 | 1,5 % | 1,5 % |
rozhlas | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
4. Jaký způsob nákupu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nákup v kamenném obchodě | 175 | 65,79 % | 65,79 % |
nákup prostřednictvím e-shopů | 91 | 34,21 % | 34,21 % |
5. Jaký způsob nákupu byste preferovali v případě kovoliteckých výrobků? Např. zvonků
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nákup v obchodě | 153 | 57,52 % | 57,52 % |
nákup na trzích, jarmarcích | 61 | 22,93 % | 22,93 % |
nákup na e-shopu | 41 | 15,41 % | 15,41 % |
jiné | 11 | 4,14 % | 4,14 % |
6. Pomocí jakého druhu reklamy propagovat kovolitecké výrobky? např. zvonky
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internetová reklama | 118 | 44,36 % | 44,36 % |
reklama v tisku | 54 | 20,3 % | 20,3 % |
rozdávání letáků | 44 | 16,54 % | 16,54 % |
televizní reklama | 38 | 14,29 % | 14,29 % |
rozhlasová reklama | 12 | 4,51 % | 4,51 % |
7. Považujete zasílání nabídek, či newsletterů za dobrý způsob reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 107 | 40,23 % | 40,23 % |
spíše ne | 84 | 31,58 % | 31,58 % |
ne | 49 | 18,42 % | 18,42 % |
ano | 26 | 9,77 % | 9,77 % |
8. Jaká hlediska preferujete při nákupu obecně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 228 | 85,71 % | 85,71 % |
samotná kvalita výrobku | 212 | 79,7 % | 79,7 % |
recenze | 156 | 58,65 % | 58,65 % |
dostupnost | 116 | 43,61 % | 43,61 % |
kvalita zdrojů využívaných k výrobě | 60 | 22,56 % | 22,56 % |
způsob nákupu | 55 | 20,68 % | 20,68 % |
způsob výroby | 33 | 12,41 % | 12,41 % |
jiné | 4 | 1,5 % | 1,5 % |
9. Co je u vás rozhodujícím faktorem u výběru dodavatele, či výrobce určitého výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
záruka kvality | 176 | 66,17 % | 66,17 % |
recenze | 174 | 65,41 % | 65,41 % |
cena | 172 | 64,66 % | 64,66 % |
doporučení od blízkého okolí | 123 | 46,24 % | 46,24 % |
tradice značky, případně jméno značky | 113 | 42,48 % | 42,48 % |
způsob reklamy | 12 | 4,51 % | 4,51 % |
jiné | 3 | 1,13 % | 1,13 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.