Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Blogy versus tištěná média o beauty tématice
Blogy versus tištěná média o beauty tématice
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Hesounová |
---|---|
Šetření: | 22. 02. 2016 - 07. 03. 2016 |
Počet respondentů: | 192 |
Počet otázek (max/průměr): | 29 / 28.85 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 52,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem mého průzkumu je zjisti, zda čtenáři/ky dávají přednost čteni obsahu o beauty tématice v tištěném periodiku či v internetovém prostředí.
Odpovědi respondentů
1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-19 | 76 | 39,58 % | 39,58 % |
Méně než 15 | 64 | 33,33 % | 33,33 % |
Nezajímám se | 36 | 18,75 % | 18,75 % |
20 a více | 16 | 8,33 % | 8,33 % |
2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 104 | 54,17 % | 54,17 % |
ano | 88 | 45,83 % | 45,83 % |
3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
--
--
--
---
---
---
---
---
---
---
---
----------
----------
----------
----------
.
.
.
.
Cosmopolitan
Cosmopolitan
Cosmopolitan
Cosmopolitan
Cosmopolitan, Instyle
Cosmopolitan, Instyle
Cosmopolitan, Instyle
Cosmopolitan, Instyle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle
Elle, Bazaar, InStyle, Marianne
Elle, Bazaar, InStyle, Marianne
Elle, Bazaar, InStyle, Marianne
Elle, Bazaar, InStyle, Marianne
Elle, Bazaar, Joy, Mariane
Elle, Bazaar, Joy, Mariane
Elle, Bazaar, Joy, Mariane
Elle, Bazaar, Joy, Mariane
Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan
Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan
Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan
Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan
Elle, Svět ženy
Elle, Svět ženy
Elle, Svět ženy
Elle, Svět ženy
joy, cosmopolitan - občas elle a marianne
joy, cosmopolitan - občas elle a marianne
joy, cosmopolitan - občas elle a marianne
joy, cosmopolitan - občas elle a marianne
joy, žena a život
joy, žena a život
joy, žena a život
joy, žena a život
Joy, Žena a život, Ona DNES
Joy, Žena a život, Ona DNES
Joy, Žena a život, Ona DNES
Joy, Žena a život, Ona DNES
Marianne
marianne
Marianne
marianne
Marianne
marianne
Marianne
marianne
Marianne, Elle
Marianne, Elle
Marianne, Elle
Marianne, Elle
ne
Ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
Ne
nesleduji
nesleduji
nesleduji
nesleduji
Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.
Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.
Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.
Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.
skoro vše i zahraniční
skoro vše i zahraniční
skoro vše i zahraniční
skoro vše i zahraniční
xx
xx
xx
xx
xxx
xxx
xxx
xxx
Žádná
Žádná
Žádná
Žádná
Žana a život
Žana a život
Žana a život
Žana a život
Žena a zivot, svět ženy,dieta
Žena a zivot, svět ženy,dieta
Žena a zivot, svět ženy,dieta
Žena a zivot, svět ženy,dieta
žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...
žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...
žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...
žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...
žena a život, glanc
žena a život, glanc
žena a život, glanc
žena a život, glanc
4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nesleduji | 88 | 45,83 % | 45,83 % |
Více než 3 roky | 48 | 25 % | 25 % |
1-3 roky | 44 | 22,92 % | 22,92 % |
Méně než 1 rok | 12 | 6,25 % | 6,25 % |
5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nekupuji | 80 | 41,67 % | 41,67 % |
Když mám náladu/několikrát za rok | 52 | 27,08 % | 27,08 % |
Jsem předplatitelem/pokaždé když časopis vychází. | 36 | 18,75 % | 18,75 % |
Občas vynechám, ale víceméně pravidelně | 24 | 12,5 % | 12,5 % |
6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 144 | 75 % | 75 % |
ano | 48 | 25 % | 25 % |
7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
-------------
-------------
-------------
-------------
----------------
----------------
----------------
----------------
...
...
...
...
/
/
/
/
/
/
/
/
elle.cz jenprozeny.cz
elle.cz jenprozeny.cz
elle.cz jenprozeny.cz
elle.cz jenprozeny.cz
elle.cz
elle.cz
elle.cz
elle.cz
elle.cz, jenprozeny.cz
elle.cz, jenprozeny.cz
elle.cz, jenprozeny.cz
elle.cz, jenprozeny.cz
jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat
jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat
jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat
jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat
Jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
Jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
Jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
Jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
jenprozeny.cz
marianne, jen pro ženy
marianne, jen pro ženy
marianne, jen pro ženy
marianne, jen pro ženy
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
nesleduji
nesleduji
nesleduji
nesleduji
Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.
Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.
Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.
Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.
proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz
proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz
proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz
proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz
Skoro cše
Skoro cše
Skoro cše
Skoro cše
xx
xx
xx
xx
xxx
xxx
xxx
xxx
Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.
Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.
Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.
Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.
žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz
žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz
žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz
žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz
8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nesleduji | 144 | 75 % | 75 % |
1-3 roky | 28 | 14,58 % | 14,58 % |
Více než 3 roky | 12 | 6,25 % | 6,25 % |
Méně než 1 rok | 8 | 4,17 % | 4,17 % |
9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nesleduji | 136 | 70,83 % | 70,83 % |
Příležitostně (například když na to odkážou v časopise nebo na internetu článek zahlédnu) | 36 | 18,75 % | 18,75 % |
Párkrát týdně | 12 | 6,25 % | 6,25 % |
Každý den | 8 | 4,17 % | 4,17 % |
10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 112 | 58,33 % | 58,33 % |
ne | 80 | 41,67 % | 41,67 % |
11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pravidelně žádný | 88 | 45,83 % | 45,83 % |
1-2 | 52 | 27,08 % | 27,08 % |
5 a více | 40 | 20,83 % | 20,83 % |
3-4 | 12 | 6,25 % | 6,25 % |
12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---
---
---
---
---
---
---
---
-----------------------
-----------------------
-----------------------
-----------------------
..
..
..
..
/
/
/
/
/
/
/
/
a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...
a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...
a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...
a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...
a cup of style
a cup of style
a cup of style
a cup of style
A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená
A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená
A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená
A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená
a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi
a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi
a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi
a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi
A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk
A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk
A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk
A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk
A cup of style, Shopaholicnicol
A cup of style, Shopaholicnicol
A cup of style, Shopaholicnicol
A cup of style, Shopaholicnicol
Acos, plh, svet podle Lu
Acos, plh, svet podle Lu
Acos, plh, svet podle Lu
Acos, plh, svet podle Lu
Get the louk
Get the louk
Get the louk
Get the louk
get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...
get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...
get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...
get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...
Get the louk, petralovelyhair
Get the louk, petralovelyhair
Get the louk, petralovelyhair
Get the louk, petralovelyhair
Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková
Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková
Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková
Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková
Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...
Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...
Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...
Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...
hairstyle
hairstyle
hairstyle
hairstyle
Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance
Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance
Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance
Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance
Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.
Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.
Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.
Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.
oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair
oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair
oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair
oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair
Ordinary life, Veronika D
Ordinary life, Veronika D
Ordinary life, Veronika D
Ordinary life, Veronika D
petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších
petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších
petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších
petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších
Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...
Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...
Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...
Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...
Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková
Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková
Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková
Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková
petra z lovelyhair
petra z lovelyhair
petra z lovelyhair
petra z lovelyhair
petralovelyhair
petralovelyhair
petralovelyhair
petralovelyhair
Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk
Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk
Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk
Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk
petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,
petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,
petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,
petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,
PLH, GTL, SN, TT, KW
PLH, GTL, SN, TT, KW
PLH, GTL, SN, TT, KW
PLH, GTL, SN, TT, KW
Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle
Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle
Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle
Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle
Skoro všechny
Skoro všechny
Skoro všechny
Skoro všechny
Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka
Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka
Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka
Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka
Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady
Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady
Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady
xx
xx
xx
xx
xxx
xxx
xxx
xxx
žádné
žádné
žádné
žádné
Žádnou neznám.
Žádnou neznám.
Žádnou neznám.
Žádnou neznám.
13. Jak často blogy čtete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nečtu pravidelně | 108 | 56,25 % | 56,25 % |
2-3 x týdně | 36 | 18,75 % | 18,75 % |
Denně | 28 | 14,58 % | 14,58 % |
2-3 x za měsíc | 20 | 10,42 % | 10,42 % |
14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nesleduji | 72 | 37,5 % | 37,5 % |
1-3 roky | 64 | 33,33 % | 33,33 % |
Méně než rok | 32 | 16,67 % | 16,67 % |
Více než 3 roky | 24 | 12,5 % | 12,5 % |
15. Považujete online bloggery za žurnalisty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 136 | 70,83 % | 70,83 % |
ano | 56 | 29,17 % | 29,17 % |
16. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
--
--
--
---
---
---
---
---
---
---
---
----
----
----
----
-------
-------
-------
-------
---------------------------
---------------------------
---------------------------
---------------------------
..
..
..
..
...
...
...
...
/
/
/
/
Blog je forma medialni komunikace
Blog je forma medialni komunikace
Blog je forma medialni komunikace
Blog je forma medialni komunikace
Jde o publikační činnost svého druhu.
Jde o publikační činnost svého druhu.
Jde o publikační činnost svého druhu.
Jde o publikační činnost svého druhu.
Jsou krásné
Jsou krásné
Jsou krásné
Jsou krásné
moderní forma žurnalistiky
moderní forma žurnalistiky
moderní forma žurnalistiky
moderní forma žurnalistiky
musí zaujmout čtenáře
musí zaujmout čtenáře
musí zaujmout čtenáře
musí zaujmout čtenáře
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.
Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.
Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.
Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.
Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné
Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné
Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné
Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné
Proč ne.
Proč ne.
Proč ne.
Proč ne.
Předávají informace.
Předávají informace.
Předávají informace.
Předávají informace.
Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků
Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků
Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků
Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků
xx
xx
xx
xx
Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.
Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.
Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.
Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.
17. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---
---
---
---
---
---
---
---
----------
----------
----------
----------
.
.
.
.
..
..
..
..
/
/
/
/
Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.
Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.
Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.
Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.
Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..
Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..
Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..
Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..
Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.
Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.
Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.
Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.
forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň
forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň
forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň
forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň
Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není
Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není
Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není
Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není
Jde o jiný styl psaní
Jde o jiný styl psaní
Jde o jiný styl psaní
Jde o jiný styl psaní
jiné normy
jiné normy
jiné normy
jiné normy
ne
ne
ne
ne
neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka
neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka
neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka
neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka
Nejedná se o seriózní zurnalistiku
Nejedná se o seriózní zurnalistiku
Nejedná se o seriózní zurnalistiku
Nejedná se o seriózní zurnalistiku
Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.
Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.
Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.
Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.
Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.
Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.
Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.
Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.
nemá to s tím nic společného
nemá to s tím nic společného
nemá to s tím nic společného
nemá to s tím nic společného
nemají to vystudované
nemají to vystudované
nemají to vystudované
nemají to vystudované
Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností
Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností
Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností
Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností
neodbornost
neodbornost
neodbornost
neodbornost
Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.
Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.
Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.
Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.
Práci žurnalisty si představuji jinak.
Práci žurnalisty si představuji jinak.
Práci žurnalisty si představuji jinak.
Práci žurnalisty si představuji jinak.
protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní
protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní
protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní
protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní
Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající
Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající
Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající
Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající
protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru
protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru
protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru
protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru
Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.
Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.
Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.
Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.
Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam
Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam
Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam
Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam
Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.
Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.
Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.
Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.
Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.
Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.
Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.
Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.
většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.
většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.
většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.
většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.
X
X
X
X
xx
xx
xx
xx
xxx
xxx
xxx
xxx
Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.
Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.
Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.
Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.
Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.
Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.
Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.
Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.
Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.
Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.
Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.
Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.
18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 132 | 68,75 % | 68,75 % |
ano | 60 | 31,25 % | 31,25 % |
19. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
--
--
--
---
---
---
---
---
---
---
---
--------
--------
--------
--------
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
..
..
..
..
...
...
...
...
/
/
/
/
/
/
/
/
Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže
Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže
Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže
Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže
je to přirozené
je to přirozené
je to přirozené
je to přirozené
K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.
K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.
K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.
K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.
Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.
Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.
Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.
Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.
Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.
Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.
Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.
Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.
Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena
Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena
Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena
Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena
muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný
muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný
muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný
muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný
Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.
Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.
Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.
Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.
Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi
Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi
Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi
Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi
ne
ne
ne
ne
Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět
Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět
Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět
Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět
od muže by mi to přišlo divné
od muže by mi to přišlo divné
od muže by mi to přišlo divné
od muže by mi to přišlo divné
Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd
Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd
Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd
Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd
protože chlapa takováhle pitomost nenapadne
protože chlapa takováhle pitomost nenapadne
protože chlapa takováhle pitomost nenapadne
protože chlapa takováhle pitomost nenapadne
Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.
Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.
Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.
Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.
X
X
X
X
xxx
xxx
xxx
xxx
Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti
Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti
Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti
Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti
20. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---
---
---
---
---
---
---
---
------------
------------
------------
------------
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
..
..
Beauty tématice může rozumět i muž...
Beauty tématice může rozumět i muž...
Beauty tématice může rozumět i muž...
Beauty tématice může rozumět i muž...
Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.
Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.
Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.
Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.
Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.
Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.
Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.
Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.
i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?
i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?
i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?
i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?
i muži mohou mít dobré rady a tipy
i muži mohou mít dobré rady a tipy
i muži mohou mít dobré rady a tipy
i muži mohou mít dobré rady a tipy
je mi jedno kdo blog píše
je mi jedno kdo blog píše
je mi jedno kdo blog píše
je mi jedno kdo blog píše
Je mi to jedno
Je mi to jedno
Je mi to jedno
Je mi to jedno
Je mi to jedno.
Je mi to jedno.
Je mi to jedno.
Je mi to jedno.
Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.
Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.
Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.
Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.
Mají snad na to ženský patent?
Mají snad na to ženský patent?
Mají snad na to ženský patent?
Mají snad na to ženský patent?
Mohou to být i buzny
Mohou to být i buzny
Mohou to být i buzny
Mohou to být i buzny
Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...
Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...
Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...
Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...
Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí
Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí
Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí
Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí
názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný
názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný
názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný
názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný
ne
ne
ne
ne
nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou
nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou
nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou
nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou
nezáleží na pohlaví
nezáleží na pohlaví
nezáleží na pohlaví
nezáleží na pohlaví
Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.
Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.
Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.
Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.
Rada se dozvim nazor druhe strany.
Rada se dozvim nazor druhe strany.
Rada se dozvim nazor druhe strany.
Rada se dozvim nazor druhe strany.
Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi
Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi
Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi
Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi
Tomuto tématu mohou rozumět i muži
Tomuto tématu mohou rozumět i muži
Tomuto tématu mohou rozumět i muži
Tomuto tématu mohou rozumět i muži
xx
xx
xx
xx
xxx
xxx
xxx
xxx
Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.
Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.
Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.
Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.
žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..
žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..
žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..
žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..
21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 120 | 62,5 % | 62,5 % |
ano | 72 | 37,5 % | 37,5 % |
22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tištěná média | 104 | 54,17 % | 54,17 % |
Blogy | 64 | 33,33 % | 33,33 % |
Online verze tištěných médií | 24 | 12,5 % | 12,5 % |
23. Proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
---
---
---
---
.
.
.
.
+---
+---
+---
+---
Blog může psát kdokoliv.
Blog může psát kdokoliv.
Blog může psát kdokoliv.
Blog může psát kdokoliv.
Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.
Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.
Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.
Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.
Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí
Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí
Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí
Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí
blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...
blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...
blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...
blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...
Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi
Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi
Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi
Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi
Blogy nemusi byt placene.
Blogy nemusi byt placene.
Blogy nemusi byt placene.
Blogy nemusi byt placene.
Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.
Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.
Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.
Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.
dlouhá tradice, klasická vydavatelství
dlouhá tradice, klasická vydavatelství
dlouhá tradice, klasická vydavatelství
dlouhá tradice, klasická vydavatelství
Důkaz
Důkaz
Důkaz
Důkaz
hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět
hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět
hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět
hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět
internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti
internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti
internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti
internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti
Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.
Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.
Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.
Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.
je to tradičnější médium
je to tradičnější médium
je to tradičnější médium
je to tradičnější médium
jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....
jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....
jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....
jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....
jsou lepší
jsou lepší
jsou lepší
jsou lepší
Lidé neberou internet vážně.
Lidé neberou internet vážně.
Lidé neberou internet vážně.
Lidé neberou internet vážně.
nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)
nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)
nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)
nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)
Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.
Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.
Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.
Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.
Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.
Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.
Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.
Nevím.
Nevím.
Nevím.
Nevím.
Nevím. Je to můj subjektivní pocit.
Nevím. Je to můj subjektivní pocit.
Nevím. Je to můj subjektivní pocit.
Nevím. Je to můj subjektivní pocit.
Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)
Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)
Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)
Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)
objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze
objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze
objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze
objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze
osobní názor
osobní názor
osobní názor
osobní názor
osobní zkušenost
osobní zkušenost
osobní zkušenost
osobní zkušenost
Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný
Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný
Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný
Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný
Pocit
Pocit
Pocit
Pocit
Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.
Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.
Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.
Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.
Přispívají mnohem častěji
Přispívají mnohem častěji
Přispívají mnohem častěji
Přispívají mnohem častěji
Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.
Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.
Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.
Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.
TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici
TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici
TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici
TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici
tradice
tradice
tradice
tradice
Ty lidičky tomu tak rozumí
Ty lidičky tomu tak rozumí
Ty lidičky tomu tak rozumí
Ty lidičky tomu tak rozumí
Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.
Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.
Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.
Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.
Vlastně sama nevím.
Vlastně sama nevím.
Vlastně sama nevím.
Vlastně sama nevím.
vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání
vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání
vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání
vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání
výrobky mají ozkoušené
výrobky mají ozkoušené
výrobky mají ozkoušené
výrobky mají ozkoušené
24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šíře obsahu (možnost přečíst si i jiné informace než jen o kosmetice) | 120 | 63,83 % | 62,5 % |
Aktuálnost a sledování trendů | 80 | 42,55 % | 41,67 % |
Moderní forma/ online | 56 | 29,79 % | 29,17 % |
Obliba autora | 52 | 27,66 % | 27,08 % |
Cena | 48 | 25,53 % | 25 % |
Možnost zapojit se do diskuze s dalšími čtenářemi/kami | 28 | 14,89 % | 14,58 % |
Tištěná forma | 24 | 12,77 % | 12,5 % |
25. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 168 | 87,5 % | 87,5 % |
Muž | 24 | 12,5 % | 12,5 % |
26. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 128 | 66,67 % | 66,67 % |
26-30 | 28 | 14,58 % | 14,58 % |
30 a více | 24 | 12,5 % | 12,5 % |
Méně než 18 | 12 | 6,25 % | 6,25 % |
27. Kde bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Menší město | 72 | 37,5 % | 37,5 % |
Krajské město | 68 | 35,42 % | 35,42 % |
Hlavní město Praha | 36 | 18,75 % | 18,75 % |
Vesnice | 16 | 8,33 % | 8,33 % |
28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 92 | 47,92 % | 47,92 % |
Vysokoškolské | 76 | 39,58 % | 39,58 % |
Základní | 20 | 10,42 % | 10,42 % |
Vyšší odborné | 4 | 2,08 % | 2,08 % |
29. Jaký je váš společenský status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 100 | 52,08 % | 52,08 % |
Zaměstnanec | 60 | 31,25 % | 31,25 % |
OSVČ | 16 | 8,33 % | 8,33 % |
Na mateřské dovolené | 8 | 4,17 % | 4,17 % |
Důchodce | 4 | 2,08 % | 2,08 % |
Nezaměstnaný | 4 | 2,08 % | 2,08 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.