Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Blogy versus tištěná média o beauty tématice

Blogy versus tištěná média o beauty tématice

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Hesounová
Šetření:22. 02. 2016 - 07. 03. 2016
Počet respondentů:192
Počet otázek (max/průměr):29 / 28.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem mého průzkumu je zjisti, zda čtenáři/ky dávají přednost čteni obsahu o beauty tématice v tištěném periodiku či v internetovém prostředí. 

Odpovědi respondentů

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-197639,58 %39,58 %  
Méně než 156433,33 %33,33 %  
Nezajímám se3618,75 %18,75 %  
20 a více168,33 %8,33 %  

Graf

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10454,17 %54,17 %  
ano8845,83 %45,83 %  

Graf

3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

--

--

--

--

---

---

---

---

---

---

---

---

----------

----------

----------

----------

.

.

.

.

Cosmopolitan

Cosmopolitan

Cosmopolitan

Cosmopolitan

Cosmopolitan, Instyle

Cosmopolitan, Instyle

Cosmopolitan, Instyle

Cosmopolitan, Instyle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle

Elle, Bazaar, InStyle, Marianne

Elle, Bazaar, InStyle, Marianne

Elle, Bazaar, InStyle, Marianne

Elle, Bazaar, InStyle, Marianne

Elle, Bazaar, Joy, Mariane

Elle, Bazaar, Joy, Mariane

Elle, Bazaar, Joy, Mariane

Elle, Bazaar, Joy, Mariane

Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan

Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan

Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan

Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan

Elle, Svět ženy

Elle, Svět ženy

Elle, Svět ženy

Elle, Svět ženy

joy, cosmopolitan - občas elle a marianne

joy, cosmopolitan - občas elle a marianne

joy, cosmopolitan - občas elle a marianne

joy, cosmopolitan - občas elle a marianne

joy, žena a život

joy, žena a život

joy, žena a život

joy, žena a život

Joy, Žena a život, Ona DNES

Joy, Žena a život, Ona DNES

Joy, Žena a život, Ona DNES

Joy, Žena a život, Ona DNES

Marianne

marianne

Marianne

marianne

Marianne

marianne

Marianne

marianne

Marianne, Elle

Marianne, Elle

Marianne, Elle

Marianne, Elle

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

nesleduji

nesleduji

nesleduji

nesleduji

Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.

Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.

Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.

Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.

skoro vše i zahraniční

skoro vše i zahraniční

skoro vše i zahraniční

skoro vše i zahraniční

xx

xx

xx

xx

xxx

xxx

xxx

xxx

Žádná

Žádná

Žádná

Žádná

Žana a život

Žana a život

Žana a život

Žana a život

Žena a zivot, svět ženy,dieta

Žena a zivot, svět ženy,dieta

Žena a zivot, svět ženy,dieta

Žena a zivot, svět ženy,dieta

žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...

žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...

žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...

žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...

žena a život, glanc

žena a život, glanc

žena a život, glanc

žena a život, glanc

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji8845,83 %45,83 %  
Více než 3 roky4825 %25 %  
1-3 roky4422,92 %22,92 %  
Méně než 1 rok126,25 %6,25 %  

Graf

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji8041,67 %41,67 %  
Když mám náladu/několikrát za rok5227,08 %27,08 %  
Jsem předplatitelem/pokaždé když časopis vychází.3618,75 %18,75 %  
Občas vynechám, ale víceméně pravidelně2412,5 %12,5 %  

Graf

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14475 %75 %  
ano4825 %25 %  

Graf

7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

-------------

-------------

-------------

-------------

----------------

----------------

----------------

----------------

...

...

...

...

/

/

/

/

/

/

/

/

elle.cz jenprozeny.cz

elle.cz jenprozeny.cz

elle.cz jenprozeny.cz

elle.cz jenprozeny.cz

elle.cz

elle.cz

elle.cz

elle.cz

elle.cz, jenprozeny.cz

elle.cz, jenprozeny.cz

elle.cz, jenprozeny.cz

elle.cz, jenprozeny.cz

jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat

jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat

jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat

jen pro ženy - a to jenom když nemám co dělat

Jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

Jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

Jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

Jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

jenprozeny.cz

marianne, jen pro ženy

marianne, jen pro ženy

marianne, jen pro ženy

marianne, jen pro ženy

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

nesleduji

nesleduji

nesleduji

nesleduji

Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.

Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.

Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.

Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.

proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz

proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz

proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz

proženy.cz, jenproženy.cz, elle.cz

Skoro cše

Skoro cše

Skoro cše

Skoro cše

xx

xx

xx

xx

xxx

xxx

xxx

xxx

Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.

Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.

Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.

Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.

žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz

žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz

žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz

žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji14475 %75 %  
1-3 roky2814,58 %14,58 %  
Více než 3 roky126,25 %6,25 %  
Méně než 1 rok84,17 %4,17 %  

Graf

9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji13670,83 %70,83 %  
Příležitostně (například když na to odkážou v časopise nebo na internetu článek zahlédnu)3618,75 %18,75 %  
Párkrát týdně126,25 %6,25 %  
Každý den84,17 %4,17 %  

Graf

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11258,33 %58,33 %  
ne8041,67 %41,67 %  

Graf

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně žádný8845,83 %45,83 %  
1-25227,08 %27,08 %  
5 a více4020,83 %20,83 %  
3-4126,25 %6,25 %  

Graf

12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

---

---

---

---

---

-----------------------

-----------------------

-----------------------

-----------------------

..

..

..

..

/

/

/

/

/

/

/

/

a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...

a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...

a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...

a cup of style kissbook ordinary life shopaholicnicl...

a cup of style

a cup of style

a cup of style

a cup of style

A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená

A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená

A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená

A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená

a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi

a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi

a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi

a cup of style, ordinary life, a potom především beauty kanály na youtube - těch sleduji zhruba 20 Občas narazím na další různé blogy, především když hledám potřebnou recenzi

A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk

A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk

A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk

A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk

A cup of style, Shopaholicnicol

A cup of style, Shopaholicnicol

A cup of style, Shopaholicnicol

A cup of style, Shopaholicnicol

Acos, plh, svet podle Lu

Acos, plh, svet podle Lu

Acos, plh, svet podle Lu

Acos, plh, svet podle Lu

Get the louk

Get the louk

Get the louk

Get the louk

get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...

get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...

get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...

get the louk, petra lovleyhair, Markéta venená, svět podle lu, kristy k beauty, beautylife by aja, Markéta vaňourková, flabgee, ordinary life, LB haute fashion...

Get the louk, petralovelyhair

Get the louk, petralovelyhair

Get the louk, petralovelyhair

Get the louk, petralovelyhair

Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková

Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková

Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková

Get the Louk, Shopaholic Nicol, Moma Horňáková

Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...

Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...

Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...

Getthelouk acupofstyle czechchicks kissbook ...

hairstyle

hairstyle

hairstyle

hairstyle

Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance

Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance

Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance

Lady Kerstyn, Vintage blog, Maison de Plaisance

Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.

Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.

Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.

Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.

oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair

oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair

oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair

oh my beautiful life mamou stylove ordinary life petra lovely hair

Ordinary life, Veronika D

Ordinary life, Veronika D

Ordinary life, Veronika D

Ordinary life, Veronika D

petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších

petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších

petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších

petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších

Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...

Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...

Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...

Petra Lovelyhair, A cup of style, Get the louk, Ordinary life,...

Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková

Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková

Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková

Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková

petra z lovelyhair

petra z lovelyhair

petra z lovelyhair

petra z lovelyhair

petralovelyhair

petralovelyhair

petralovelyhair

petralovelyhair

Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk

Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk

Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk

Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk

petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,

petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,

petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,

petralovelyhair, ordinarylife, getthelouk, a cup of style,

PLH, GTL, SN, TT, KW

PLH, GTL, SN, TT, KW

PLH, GTL, SN, TT, KW

PLH, GTL, SN, TT, KW

Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle

Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle

Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle

Shopaholic Nicol, Petra LovelyHair, Ája Lifestyle

Skoro všechny

Skoro všechny

Skoro všechny

Skoro všechny

Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka

Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka

Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka

Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka

Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady

Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady

Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady

xx

xx

xx

xx

xxx

xxx

xxx

xxx

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádnou neznám.

Žádnou neznám.

Žádnou neznám.

Žádnou neznám.

13. Jak často blogy čtete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nečtu pravidelně10856,25 %56,25 %  
2-3 x týdně3618,75 %18,75 %  
Denně2814,58 %14,58 %  
2-3 x za měsíc2010,42 %10,42 %  

Graf

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji7237,5 %37,5 %  
1-3 roky6433,33 %33,33 %  
Méně než rok3216,67 %16,67 %  
Více než 3 roky2412,5 %12,5 %  

Graf

15. Považujete online bloggery za žurnalisty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13670,83 %70,83 %  
ano5629,17 %29,17 %  

Graf

16. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

--

--

--

--

---

---

---

---

---

---

---

---

----

----

----

----

-------

-------

-------

-------

---------------------------

---------------------------

---------------------------

---------------------------

..

..

..

..

...

...

...

...

/

/

/

/

Blog je forma medialni komunikace

Blog je forma medialni komunikace

Blog je forma medialni komunikace

Blog je forma medialni komunikace

Jde o publikační činnost svého druhu.

Jde o publikační činnost svého druhu.

Jde o publikační činnost svého druhu.

Jde o publikační činnost svého druhu.

Jsou krásné

Jsou krásné

Jsou krásné

Jsou krásné

moderní forma žurnalistiky

moderní forma žurnalistiky

moderní forma žurnalistiky

moderní forma žurnalistiky

musí zaujmout čtenáře

musí zaujmout čtenáře

musí zaujmout čtenáře

musí zaujmout čtenáře

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.

Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.

Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.

Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.

Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné

Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné

Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné

Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné

Proč ne.

Proč ne.

Proč ne.

Proč ne.

Předávají informace.

Předávají informace.

Předávají informace.

Předávají informace.

Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků

Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků

Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků

Umění zpracovat článek, aby byl čtivý a nenudil Kvalitní, smysluplná a detailní recenze výrobků

xx

xx

xx

xx

Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.

Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.

Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.

Záleží na kvalitě a schopnostech bloggera, ale ti kvalitnější se klidně za žurnalisty považovat mohou. Informují a snaží se sdělovat nové informace.

17. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

---

---

---

---

---

----------

----------

----------

----------

.

.

.

.

..

..

..

..

/

/

/

/

Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.

Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.

Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.

Blog dnes píše každý druhý, je to spíš koníček než aby se to dalo považovaz za žurnalistiku.

Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..

Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..

Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..

Blog ma u nas kazda druha. Osobne mam dve zname, ktere neumi napocitat do peti, oblibenym outfitem je teplakovka se tremi pruhy a obe maji fashion blog..

Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.

Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.

Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.

Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.

forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň

forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň

forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň

forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň

Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není

Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není

Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není

Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není

Jde o jiný styl psaní

Jde o jiný styl psaní

Jde o jiný styl psaní

Jde o jiný styl psaní

jiné normy

jiné normy

jiné normy

jiné normy

ne

ne

ne

ne

neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka

neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka

neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka

neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka

Nejedná se o seriózní zurnalistiku

Nejedná se o seriózní zurnalistiku

Nejedná se o seriózní zurnalistiku

Nejedná se o seriózní zurnalistiku

Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.

Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.

Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.

Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.

Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.

Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.

Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.

Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.

nemá to s tím nic společného

nemá to s tím nic společného

nemá to s tím nic společného

nemá to s tím nic společného

nemají to vystudované

nemají to vystudované

nemají to vystudované

nemají to vystudované

Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností

Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností

Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností

Není to odborné, ale pouze z vlastních zkušeností

neodbornost

neodbornost

neodbornost

neodbornost

Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.

Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.

Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.

Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.

Práci žurnalisty si představuji jinak.

Práci žurnalisty si představuji jinak.

Práci žurnalisty si představuji jinak.

Práci žurnalisty si představuji jinak.

protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní

protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní

protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní

protože často píšou "na přání" sponzorům a nejsou příliš objektivní

Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající

Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající

Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající

Protože to může psát kařdý a kvalita ne vždy je odpovídající

protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru

protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru

protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru

protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru

Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.

Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.

Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.

Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.

Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam

Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam

Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam

Slovo zurnalista ma podle meho nazoru jiny vyznam

Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.

Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.

Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.

Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.

Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.

Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.

Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.

Většinou není komplexní pohled na věc, i když někteří jsou kvalitní. Také vyjadřovací schopnosti některých jsou slabší.

většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.

většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.

většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.

většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.

X

X

X

X

xx

xx

xx

xx

xxx

xxx

xxx

xxx

Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.

Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.

Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.

Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.

Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.

Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.

Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.

Žurnalista má nějakou úroveň psaní. Ne ale každý blogger ji má.

Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.

Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.

Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.

Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.

18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13268,75 %68,75 %  
ano6031,25 %31,25 %  

Graf

19. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

--

--

--

--

---

---

---

---

---

---

---

---

--------

--------

--------

--------

-------------------

-------------------

-------------------

-------------------

..

..

..

..

...

...

...

...

/

/

/

/

/

/

/

/

Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže

Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže

Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže

Chci vidět fotky v akci a v případě kosmetiky nechci koukat na muže

je to přirozené

je to přirozené

je to přirozené

je to přirozené

K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.

K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.

K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.

K produktům přistupuji jako žena, chci proto znát názory od ženy.

Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.

Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.

Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.

Kvůli možnosti sdělit vlastní zkušenost, kvůli úhlu pohledu - zpravidla se žena chce líbit. Pokud se muž zabývá beauty tematikou, málokdy se mu skutečně líbí ženy :-), a to jeho pohled nutně ovlivňuje.

Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.

Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.

Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.

Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.

Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena

Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena

Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena

Muž nikdy výrobky nemůže otestovat tak jako žena

muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný

muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný

muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný

muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný

Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.

Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.

Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.

Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.

Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi

Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi

Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi

Myslim, ze zeny a muzi maji od kosmetiky naprosto odlisne pozadavky a preference a take napriklad plet muzu a zen se vyrazne lisi

ne

ne

ne

ne

Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět

Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět

Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět

Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět

od muže by mi to přišlo divné

od muže by mi to přišlo divné

od muže by mi to přišlo divné

od muže by mi to přišlo divné

Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd

Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd

Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd

Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd

protože chlapa takováhle pitomost nenapadne

protože chlapa takováhle pitomost nenapadne

protože chlapa takováhle pitomost nenapadne

protože chlapa takováhle pitomost nenapadne

Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.

Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.

Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.

Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.

X

X

X

X

xxx

xxx

xxx

xxx

Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti

Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti

Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti

Žena tomu více rozumí, má s tím vlastní zkušenosti

20. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

---

---

---

---

---

------------

------------

------------

------------

.

.

.

.

.

.

.

.

..

..

..

..

Beauty tématice může rozumět i muž...

Beauty tématice může rozumět i muž...

Beauty tématice může rozumět i muž...

Beauty tématice může rozumět i muž...

Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.

Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.

Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.

Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.

Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.

Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.

Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.

Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.

i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?

i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?

i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?

i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?

i muži mohou mít dobré rady a tipy

i muži mohou mít dobré rady a tipy

i muži mohou mít dobré rady a tipy

i muži mohou mít dobré rady a tipy

je mi jedno kdo blog píše

je mi jedno kdo blog píše

je mi jedno kdo blog píše

je mi jedno kdo blog píše

Je mi to jedno

Je mi to jedno

Je mi to jedno

Je mi to jedno

Je mi to jedno.

Je mi to jedno.

Je mi to jedno.

Je mi to jedno.

Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.

Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.

Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.

Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.

Mají snad na to ženský patent?

Mají snad na to ženský patent?

Mají snad na to ženský patent?

Mají snad na to ženský patent?

Mohou to být i buzny

Mohou to být i buzny

Mohou to být i buzny

Mohou to být i buzny

Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...

Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...

Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...

Může to být i muž, ale měl by mít zkušenost s produkty, o kterých píše/které doporučuje...

Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí

Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí

Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí

Na pohlaví nenáleží, pokud tomu autor rozumí

názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný

názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný

názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný

názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný

ne

ne

ne

ne

nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou

nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou

nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou

nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou

nezáleží na pohlaví

nezáleží na pohlaví

nezáleží na pohlaví

nezáleží na pohlaví

Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.

Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.

Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.

Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.

Rada se dozvim nazor druhe strany.

Rada se dozvim nazor druhe strany.

Rada se dozvim nazor druhe strany.

Rada se dozvim nazor druhe strany.

Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi

Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi

Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi

Teoreticky by mi to nevadilo, ale je pro me dulezita osobni zkusenost a domnivam se, ze zensky pohled v teto problematice je pro me smysluplnejsi

Tomuto tématu mohou rozumět i muži

Tomuto tématu mohou rozumět i muži

Tomuto tématu mohou rozumět i muži

Tomuto tématu mohou rozumět i muži

xx

xx

xx

xx

xxx

xxx

xxx

xxx

Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.

Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.

Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.

Žena má sice osobnější zkušenost, ale i muž může být kvalitním vizážistou a má jiný pohled na věc.

žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..

žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..

žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..

žena je přirozenější, to ano, ale viděla jsem už i článek co psal chlap..

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12062,5 %62,5 %  
ano7237,5 %37,5 %  

Graf

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tištěná média10454,17 %54,17 %  
Blogy6433,33 %33,33 %  
Online verze tištěných médií2412,5 %12,5 %  

Graf

23. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

---

.

.

.

.

+---

+---

+---

+---

Blog může psát kdokoliv.

Blog může psát kdokoliv.

Blog může psát kdokoliv.

Blog může psát kdokoliv.

Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.

Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.

Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.

Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.

Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí

Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí

Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí

Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí

blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...

blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...

blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...

blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...

Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi

Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi

Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi

Blogy jsou mnohem pruznejsi a aktualnejsi

Blogy nemusi byt placene.

Blogy nemusi byt placene.

Blogy nemusi byt placene.

Blogy nemusi byt placene.

Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.

Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.

Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.

Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.

dlouhá tradice, klasická vydavatelství

dlouhá tradice, klasická vydavatelství

dlouhá tradice, klasická vydavatelství

dlouhá tradice, klasická vydavatelství

Důkaz

Důkaz

Důkaz

Důkaz

hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět

hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět

hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět

hloupost, když nečtu, tak na to nejde odpovědět

internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti

internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti

internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti

internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti

Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.

Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.

Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.

Jak jsem psala - blog muze psat kdokoli. V redakci casopisu se kvalita jakztakz hlida.

je to tradičnější médium

je to tradičnější médium

je to tradičnější médium

je to tradičnější médium

jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....

jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....

jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....

jsou často doplněny o videa, takže v praxi vidím, jak daný produkt vypadá a funguje....

jsou lepší

jsou lepší

jsou lepší

jsou lepší

Lidé neberou internet vážně.

Lidé neberou internet vážně.

Lidé neberou internet vážně.

Lidé neberou internet vážně.

nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)

nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)

nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)

nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)

Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.

Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.

Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.

Nepodléhají tolik komerčnímu tlaku placené inzerce apod.

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.

Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.

Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.

Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.

Nevím.

Nevím.

Nevím.

Nevím.

Nevím. Je to můj subjektivní pocit.

Nevím. Je to můj subjektivní pocit.

Nevím. Je to můj subjektivní pocit.

Nevím. Je to můj subjektivní pocit.

Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)

Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)

Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)

Nezakládají články na základě propagování některých značek (občas asi ano, ale ne tak často)

objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze

objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze

objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze

objektivita, skutečný vlastní názor, i negativní recenze

osobní názor

osobní názor

osobní názor

osobní názor

osobní zkušenost

osobní zkušenost

osobní zkušenost

osobní zkušenost

Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný

Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný

Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný

Otázka 22 - chybí v nich, že ýádný není na stoprocent důvěryhodný

Pocit

Pocit

Pocit

Pocit

Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.

Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.

Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.

Podílí se na nich mnoho lidí – např. oproti blogům určitě články procházejí revizí či korekturou. Dále předpokládám, že v redakcích tištěných médiiích je k dispozici více financí.

Přispívají mnohem častěji

Přispívají mnohem častěji

Přispívají mnohem častěji

Přispívají mnohem častěji

Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.

Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.

Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.

Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.

TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici

TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici

TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici

TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici

tradice

tradice

tradice

tradice

Ty lidičky tomu tak rozumí

Ty lidičky tomu tak rozumí

Ty lidičky tomu tak rozumí

Ty lidičky tomu tak rozumí

Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.

Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.

Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.

Vlastně nevím, které je důvěryhodnější. Obojí je placená reklama, ale u blogů se můžou najít výjimky a blogger opravdu napíše jaký ten výrobek je a nevychvaluje ho jenom proto, protože ho má zdarma poskytnutý.

Vlastně sama nevím.

Vlastně sama nevím.

Vlastně sama nevím.

Vlastně sama nevím.

vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání

vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání

vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání

vybrat si mezi tištěnými novinami a jejich online verzí prakticky nelze, protože obsah je totožný, nejdůvěryhodnější je pro mě mnou vybraný bloger, který má stejný/hodně podobný pohled na život jako já, pak vím, že když si něco vybere, stojí to pro mě aspon za podívání

výrobky mají ozkoušené

výrobky mají ozkoušené

výrobky mají ozkoušené

výrobky mají ozkoušené

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šíře obsahu (možnost přečíst si i jiné informace než jen o kosmetice)12063,83 %62,5 %  
Aktuálnost a sledování trendů8042,55 %41,67 %  
Moderní forma/ online5629,79 %29,17 %  
Obliba autora5227,66 %27,08 %  
Cena4825,53 %25 %  
Možnost zapojit se do diskuze s dalšími čtenářemi/kami2814,89 %14,58 %  
Tištěná forma2412,77 %12,5 %  

Graf

25. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16887,5 %87,5 %  
Muž2412,5 %12,5 %  

Graf

26. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2512866,67 %66,67 %  
26-302814,58 %14,58 %  
30 a více2412,5 %12,5 %  
Méně než 18126,25 %6,25 %  

Graf

27. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší město7237,5 %37,5 %  
Krajské město6835,42 %35,42 %  
Hlavní město Praha3618,75 %18,75 %  
Vesnice168,33 %8,33 %  

Graf

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské9247,92 %47,92 %  
Vysokoškolské7639,58 %39,58 %  
Základní2010,42 %10,42 %  
Vyšší odborné42,08 %2,08 %  

Graf

29. Jaký je váš společenský status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student10052,08 %52,08 %  
Zaměstnanec6031,25 %31,25 %  
OSVČ168,33 %8,33 %  
Na mateřské dovolené84,17 %4,17 %  
Důchodce42,08 %2,08 %  
Nezaměstnaný42,08 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 20 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

  • odpověď 16-19:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jenprozeny.cz na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte
  • odpověď Nezajímám se:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná forma na otázku 24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 na otázku 26. Kolik je vám let?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát týdně na otázku 9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.

  • odpověď -:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát týdně na otázku 9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

  • odpověď Nesleduji:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?
  • odpověď Více než 3 roky:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

  • odpověď Nekupuji:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát týdně na otázku 9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jenprozeny.cz na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

  • odpověď 1-3 roky:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jenprozeny.cz na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Proč?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 13. Jak často blogy čtete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3 x za měsíc na otázku 13. Jak často blogy čtete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-4 na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 a více na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 na otázku 26. Kolik je vám let?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vesnice na otázku 27. Kde bydlíte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 roky na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná forma na otázku 24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

  • odpověď Pravidelně žádný:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná forma na otázku 24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 a více na otázku 26. Kolik je vám let?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

13. Jak často blogy čtete?

  • odpověď Nečtu pravidelně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná forma na otázku 24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

  • odpověď 1-3 roky:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-4 na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vesnice na otázku 27. Kde bydlíte?
  • odpověď Nesleduji:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná forma na otázku 24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 25. Jakého jste pohlaví?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

16. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

  • odpověď -:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 23. Proč?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Proč?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-4 na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát týdně na otázku 9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jenprozeny.cz na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 rok na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.

19. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

  • odpověď -:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Proč?

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tištěná forma na otázku 24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi --- na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

  • odpověď Tištěná média:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Proč?

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?

  • odpověď Aktuálnost a sledování trendů:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas vynechám, ale víceméně pravidelně na otázku 5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
  • odpověď Šíře obsahu (možnost přečíst si i jiné informace než jen o kosmetice):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-4 na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát týdně na otázku 9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas vynechám, ale víceméně pravidelně na otázku 5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 rok na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-30 na otázku 26. Kolik je vám let?

26. Kolik je vám let?

  • odpověď 18-25:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Proč?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát týdně na otázku 9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi --- na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jenprozeny.cz na otázku 7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 rok na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 a více na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vesnice na otázku 27. Kde bydlíte?

27. Kde bydlíte?

  • odpověď Menší město:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 rok na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.
  • odpověď Základní:
    • 9.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 na otázku 26. Kolik je vám let?

29. Jaký je váš společenský status?

  • odpověď Student:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Proč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?

13. Jak často blogy čtete?

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

15. Považujete online bloggery za žurnalisty?

16. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

17. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte

18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?

19. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

20. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

23. Proč?

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?

25. Jakého jste pohlaví?

26. Kolik je vám let?

27. Kde bydlíte?

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

29. Jaký je váš společenský status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

3. Pokud ano, uved'te jaká popřípadě proškrtněte.

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

7. Pokud ano, jaké popřípadě proškrtněte

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?

13. Jak často blogy čtete?

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

15. Považujete online bloggery za žurnalisty?

16. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

17. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte

18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?

19. Pokud ano, proč? Jinak proškrtněte

20. Pokud ne, proč? Jinak proškrtněte

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

23. Proč?

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice?

25. Jakého jste pohlaví?

26. Kolik je vám let?

27. Kde bydlíte?

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

29. Jaký je váš společenský status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hesounová, M.Blogy versus tištěná média o beauty tématice (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53247.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.