Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Metody hledání zaměstnání
Metody hledání zaměstnání
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jarmila Sýkorová |
---|---|
Šetření: | 27. 02. 2016 - 12. 03. 2016 |
Počet respondentů: | 204 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 15.18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený pane, Vážená paní,
jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze. Provádím výzkum pro diplomovou práci „Metody získávání zaměstnanců“. Dotazník je zcela anonymní a získané informace z odpovědí budou zpracovány pouze pro diplomovou práci. Otevřené otázky jsou prostorem pro Vás, pro Vaše individuální názory a návrhy. Věnujte, prosím, část svého času k vyplnění tohoto dotazníku.
Děkuji předem za Váš čas a odpovědi.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jarmila Sýkorová
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 137 | 67,16 % | 67,16 % |
Muž | 67 | 32,84 % | 32,84 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 26 | 100 | 49,02 % | 49,02 % |
27 - 40 | 70 | 34,31 % | 34,31 % |
41 a více | 26 | 12,75 % | 12,75 % |
15 - 19 | 8 | 3,92 % | 3,92 % |
3. Maximální dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
S maturitou | 77 | 37,75 % | 37,75 % |
Magisterské | 52 | 25,49 % | 25,49 % |
Bakalářské | 51 | 25 % | 25 % |
Vyučen | 17 | 8,33 % | 8,33 % |
vyšší odborné | 2 | 0,98 % | 0,98 % |
Doktorské | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Nejsem lékárník, jsem inženýr a to hned 2x | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
s maturitou plus dálkově studuji VŠ při zaměstnání | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Základní | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
ještě jsme na základní škole | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
4. Jak jsou pro Vás důležité následující faktory při hledání zaměstnání?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Lokalita pracoviště | 1.966 | 0.886 |
Mzdové podmínky | 1.618 | 0.56 |
Pracovní náplň | 1.569 | 0.637 |
Pověst společnosti | 2.392 | 0.856 |
Kariérní růst | 2.353 | 0.905 |
Možnost vzdělávání | 2.559 | 1.296 |
Pracovní doba | 2.025 | 0.926 |
Benefity (stravenky, apod.) | 2.75 | 1.109 |
Vzhled inzerátu | 3.343 | 1.343 |
Dostupné informace | 2.324 | 1.013 |
5. Jaké metody používáte nejčastěji k vyhledávání zaměstnání?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Inzerát na internetu | 1.819 | 1.776 |
Webové stránky personálních serverů (jobs.cz, profesia.ct, atp.) | 1.926 | 2.705 |
Webové stránky společností | 2.701 | 2.19 |
Sociální sítě | 3.618 | 4.148 |
Inzerát v tisku | 4.147 | 3.861 |
Personální agentury | 4.593 | 4.388 |
Úřad práce, vývěsky, úřední desky | 4.426 | 5.441 |
Různé události (pracovní veletrh) | 4.627 | 4.93 |
Osobní doporučení | 2.578 | 3.038 |
Sociální sítě (Facebook, LinkedIn) | 3.779 | 5.074 |
Sám oslovím společnost | 3.784 | 4.463 |
6. Za jakého období obvykle nastoupíte do nového zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do jednoho měsíce po ukončení předchozího zaměstnání | 86 | 42,16 % | 42,16 % |
Před ukončením předchozího zaměstnání | 56 | 27,45 % | 27,45 % |
Do půlroku po ukončení předchozího zaměstnání | 47 | 23,04 % | 23,04 % |
Do jednoho roku po ukončení předchozího zaměstnání | 11 | 5,39 % | 5,39 % |
Práci hledám obvykle déle než 1 rok | 4 | 1,96 % | 1,96 % |
7. Která ze sociálních sítí je Vám nejbližší pro hledání zaměstnání? (Maximálně 2 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
99 | 48,53 % | 48,53 % | |
Mám vytvořený profil na LinkedIn | 56 | 27,45 % | 27,45 % |
Neznám LinkedIn | 37 | 18,14 % | 18,14 % |
Znám LinkedIn, ale neplánuji si zde vytvořit profil | 31 | 15,2 % | 15,2 % |
Znám LinkedIn a plánuji si vytvořit profil | 27 | 13,24 % | 13,24 % |
žádná | 5 | 2,45 % | 2,45 % |
Mám vytvořený profil a LinkedIn | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
nepreferuji sociální sítě | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Nemám rád sociální sítě. | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Nejsem jejich zastáncem | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
nevyužívám sociální sítě | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Nemám žádnou sociální síť | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Google+ | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
přes sociální sítě nehledám | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Byla jsem na linkedinu a nebudu | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
žádná sociální šíť | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
dle nabídek na internetu | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
1 | 0,49 % | 0,49 % | |
nevyhledávám zaměstnání na soc. sítích | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
nepoužívám | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Nepoužívám sociální sítě. | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
ne | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
jobs | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Jobs.cz | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
1 | 0,49 % | 0,49 % | |
vlastní sociální síť, mám hodně kontaktů :-) | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
8. Která z následujících skutečností by pro Vás byla důvodem k odchodu z organizace? (Maximálně 3 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevyhovující pracovní podmínky | 130 | 63,73 % | 63,73 % |
Špatný přístup nadřízeného | 130 | 63,73 % | 63,73 % |
Nevyhovující mzdové podmínky | 116 | 56,86 % | 56,86 % |
Rozpory s kolegy | 63 | 30,88 % | 30,88 % |
Odlišná práce, než jsem si před nástupem představoval | 50 | 24,51 % | 24,51 % |
Nízká motivace | 47 | 23,04 % | 23,04 % |
odjezd do zahraničí | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
je tam nezdravo, podnik jde celkově do kytek ;-) | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
nedodržení podmínek domluvených při nástupu | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
krach společnosti | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
vše výše uvedené | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
pracovní doba | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
9. Jaké jsou Vaše preference ohledně práce ve Vámi vystudovaném oboru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obor pro mě není určující při výběru zaměstnání | 94 | 46,08 % | 46,08 % |
Ano, preferuji práci ve vystudovaném oboru | 91 | 44,61 % | 44,61 % |
Nedokáži odpovědět | 17 | 8,33 % | 8,33 % |
vystudovala jsem výuku tv a ov na zš a sš, ale ráda tam vyučuji i jiné předměty | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
Obor nemá uplatnění | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
10. Které informace jsou pro Vás nejdůležitější v inzerátu při hledání zaměstnání? (Uveďte, prosím, min. 3)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
- náplň práce - lokalita - mzdové podmínky - typ úvazku
- náplň práce - mzda - předpokládaná pracovní doba - možnost profesního růstu
.
adresa firmy, platové podmínky, pracovní doba
cena, doba, místo
Co očekávají Co nabízejí Náplň práce
Co požadují platové podmínky lokalizační podmínky informace o společnosti
Co požadují, na co se specializují, plat
Co, kde, za kolik a proč
délka úvazku, ohodnocení, náplň práce
Doporučení od jiných zaměstnanců, dobrá pověst firmy, mzdové podmínky
Druh práce, místo práce, mzdové ohodnocení
Druh práce, mzda, místo výkonu, možný nastup
druh práce, rozmezí mzdy, místo výkonu práce
Druh prace, směny, mzda
firma pozice popis práce
informace o společnosti, která hledá zaměstnance,náplň práce, platové podmínky,
jaká je pracovní náplň Jaké jsou platové podmínky co to je za společnost/firmu
Jaká práce, za kolik, zda-li je možná práce z domova a pružná pracovní doba
Jakékoliv informace s lidským podtónem
jasné vymezení podmínek a pojmenování pracovního místa, data způsob a místo vykonávání práce
jejich požadavky, místo výkonu práce, výše ohodnocení
jméno podniku, druh práce, požadované znalosti, nabízená mzda
Kde práce je, kolik za ni nabízejí, a o jakou práci se jedná
Kdo je zaměstnavatel, pozice, požadavky, časová náročnost
Klicova slova, ktera zadam do vyhledavace. Z takto vyfiltrovanych inzeratu vybiram dle naplne prace a mista vykonu prace.
koho hledají, přibližné mzdové podmínky, náplň práce
kontakt, náplň a místo práce
Lokalita Plat Obor
lokalita
Lokalita ,pozice,mzda
Lokalita, druh práce, kontaktní údaje, název zaměstnavatele, druh podniku
Lokalita, muda, motivace
Lokalita, mzda, náplň práce
lokalita, mzda, náplň práce
Lokalita, náplň práce, benefity
lokalita, náplň práce, vyžadované znalosti, mzda
lokalita, pozice
lokalita, pracovní doba, mzda
lokalita,obor,finance
lokalita,penize,prac.doba
Místo práce, náplň práce, požadované schopnosti
místo práce, pracovní poměr (doba neurčitá), dovolená a benefity
Místo práce, pracovní pozice, přibližné platové ohodnocení, pracovní doba a název podniku
místo pracoviště, přístup zaměstnavatele ke kouření, plat
Misto pracovniho vykonu, mzda, jaky pozaduji jazyk
místo výkonu práce náplň práce mzda
Misto vykonu prace, jake smeny jsou, nazev spolecnosti, datum nastupu
místo výkonu práce, náplň práce, pracovní doba
místo výkonu práce, požadavky, co společnost nabízí
Místo výkonu, mzda, co je to za společnost.
místo, čas, peníze
místo, mzda, zařazení
Místo, náplň práce, co požadují
místo, náplň, mzda
Místo, plat, druh práce
místo, plat, nápln práce
Misto, plat, pracovni doba
Místo, tip práce , podmínky
Money money money
možnosti vzdělávání, JD, vzhled
mzda nápln práce podmínky
mzda náplň pracovní pozice
mzda profese kde
mzda, benefity, vzdělávání
mzda, doba nástupu, lokalita
Mzda, flexibilní pracovní doba, náplň práce
mzda, lokalita, pozice
mzda, lokalita, požadavky
mzda, lokalita, typ smlouvy
mzda, místo práce, pracovní doba
Mzda, místo vykonávání práce, pracovní doba
mzda, místo,požadavky
mzda, náplň práce, místo výkonu práce
mzda, náplň práce, požadavky
Mzda, napln prace, pracovni doba
Mzda, napln prace, pracovni doba, umisteni firmy
Mzda, náplň práce, pracovní úvazek
mzda, název firmy, adresa, pozice
Mzda, pracovní doba, dovolená
mzda, pracovní doba, info o firmě/společnosti
Mzda, pracovní doba, požadavky
mzda, pracovní doba, směnovost
mzda,místo pracoviště,pracovní pozice
Mzdové ohodnocení, náplň práce, požadavky na práci (vyžaduji aby v práci po mě chtěli cizí jazyk, vysokou školu, odborné znalosti).
Mzdové ohodnocení, pozice, pracovní doba.
mzdové podmínky, kvalifikační předpoklady, místo výkonu práce
mzdové podmínky, pracovní doba, náplň práce
na jakou dobu hledají zaměstnance, časové rozvržení pracovní doba, mzda
náplň práce lokalita požadavky na kvalifikaci
napln prace mzda
náplň práce mzdové podmínky místo
Napln prace Pozadavky na uchazece Nabizena mzda
Náplň práce , název společnosti, nároky na zaměstnance.
Náplň práce + doba práce + mzda.
napln prace, benefity
Náplň práce, datum nástupu, mzdové podminky
Náplň práce, finanční ohodnocení, pracovní doba
Náplň práce, Lokalita, Mzda
Náplň práce, Lokalita, Platové ohodnocení
náplň práce, místo výkonu práce
Náplň práce, místo výkonu práce, info o možnosti kariérního růstu, případně mzdové ohodnocení, ale to je ve skutečnosti jiné, takže být uvedeno nemusí, raději upřednostňují detailnější popis práce
náplň práce, místo výkonu práce, požadavky na uchazeče
náplň práce, mzda, časové rozpětí
Náplň práce, mzda, pracovní doba a místo práce
náplň práce, mzdové ohodnocení, časové nároky
náplň práce, mzdové ohodnocení, požadavky na zaměstnance
Náplň práce, nástup, co mi firma může nabidnout
náplň práce, ohodnocení, požadavky na kvalifikaci
náplň práce, plat, lokace
napln prace, plat, pozadavky
náplň práce, požadavky budoucího zaměstnavatele, lokalita pracoviště
náplň práce, požadavky na uchazeče, plat, pracovní doba
náplň práce, požadavky ode mě, platové ohodnocení, místo vykonávání práce, naa jakém pracovním poměru
Náplň práce, pracovní doba, lokalita výkonu práce.
Náplň práce, pracovní doba, ohodnocení
Náplň práce, pracovní doba, ohodnocení
napln prace, pracovni doba, plat
náplň práce, představa o budoucím kandidátovi, informace o zaměstnavateli
Napln prace, typ uvazku, pracovni doba (flexi X pevna)
náplň práce, úvazek, lokalita
Náplň práce, zaměstnanecké výhody, mzda
Náplň, plat, kvalifikace
Náplň, požadavky a lokalita
Náplň, požadavky, mzda
Nároky na zájemce, náplň práce, místo výkonu
nastup, mzdove podminky, benefity
nástup, náplń práce, požadavky, mzda
Nazev firmy, pracovni pozice, kompetence
Název inzerátu, popis požadavků na uchazeče, popis pracovní agendy, datum nástupu. Potěší mě, když je v inzerátu uvedená orientační výše platu.
název pozice, náplň práce, požadavky na uchazeče
Nesleduji inzeraty
Nevím, nikdy jsem práci přes inzerát nehledal.
nutnost predchozich zkusenosti, moznost dalsiho karierniho rozvoje, uceni se novym vecem
o co jde. Pracovní doba. Mzdové podmínky.
O jaké zaměstnání se jedná (ppis práce), požadavky zaměstnavatele, platové ohodnocení, benefity, kariérní růst
o jakou práci jde, lokalita, hodinová náročnost, mzda
O jakou práci se jedná, pracovní podmínky, přibližná mzda, místo výkonu práce
Obor, Firma, požadavky
Ohodnocení
peníze, druh práce, pracovní doba, lokalita, historie podniku
Penize, misto a o co se jedna
plat lokalita podmínky k přijetí
Plat benefity vzdálenost
plat, benefity, pracovní doba
Plat, lokace, zaměstnavatel
Plat, misto, napln prace
plat, místo, prac doba
Plat, Náplň práce, Požadavky
Platové ohodnocení Pracovní doba Lokalita pracoviště
platove podminky, pracovni napln, misto vykonu, moznost vyuziti ciziho jazyka
Podrobný popis pozice, Časové požadavky, Mzdová nabídka
Poloha, mzda, pracovní doba
popis náplně práce a požadavků, výše úvazku, typ smlouvy
popis práce
popis práce, informace o firmě, místo výkonu
Popis pracovní činnosti Lokalita Pracovní doba
Pozice, lokalita, mzda
Požadavky na dovednosti, jasně popsaná náplň práce, lokalita
požadavky na uchazeče, náplň práce, pracovní prostředí, specifika firmy
Požadavky na uchazeče, pracovní doba, forma smlouvy, lokalita
požadavky na zaměstnance náplň práce plat
Požadavky na zaměstnance, místo pracoviště, pracovní doba, typ úvazku
Požadavky zaměstnavatele Pozice Mzda
požadavky, náplň práce, místo práce
požadavky, podmínky, mzda
požadavky, pracovní náplň, místo výkonu práce
požadované vzdělání, místo výkonu práce, ostatní požadavky (např. znalost jazyka)
prac. doba, přesná nápln práce
Pracovni doba Mzdove podminky Misto vykonu zamestnani
Pracovní doba Náplň práce Mzdové podmínky
Pracovní doba, finančné ohodnocení, náplň práce
pracovní doba,jaké je to zaměstnání, a jak se tam pracuje
Pracovní náplň Požadavky Benefity
pracovní náplň typ úvazku lokalita
pracovní náplň, doba, plat
pracovní nápln, mzdove podminky, umístění
Pracovní náplň, pověst zaměstnavatele, pracovní prostředí, platové podmínky, motivační faktory
pracovní náplň, profil společnosti, požadavky na uchazeče, mzdové ohodnocení
Pracovní náplň.Lokalita.Plat.
Pracovní ohodnocení, náplň práce,požadavky
Pracovni pozadavky Popis spolecnosti Doba mozneho nastupu do zamestnani
pracovní pozice, pracovní náplň, požadavky
pracovní smlouva,pracovní dobaa,mzda
praxe, plat, náplň
přesný popis pracovní náplně, platové podmínky, gramatická správnost
Směnnost, plat, benefity
Solidní znění, popis pracovní činnosti, rozmezí mzdy, lokalita.
specifikace pozice velikost oddělení zda se jedná o českou nebo mezinárodní firmu
specifikace prace,firma
srozumitelnost, lokalita, manažerský newspeak (nebo spíše jeho nepřítomnost)
Stručná nápln práce, lokalita, mzda
stručnost, pravdivost
Termín nástupu, Mzdové ohodnocení, Místo vykonávání práce, Pracovní doba
typ pracovní doby, náplň práce, lokalita
úvazek; firma; náplň práce; požadavky; kontakt
v místě bydliště pracovní doba peníze
vhodnost pro absolventy, termín nástupu, postup ve výběrovém řízení
Výše platu, podmínky a co nabízejí
výše základní mzdy, práce+/- v oboru, dostupnost do zaměstnání
vzlhed stručnost motivace
Zaměření firmy, pracovní náplň, kolektiv
zaměstnavatel - společnost, místo, požadavky, náplň práce, mzda
11. Jakou máte představu o pozici telefonního operátora? (Náplň práce)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
---
.
Aktivni nebo pasivni telefonicke hovory s klienty.
aktivní operátor volá a nabízí produkty, pasivní operátor přijímá hovory např. objednávky, dotazy apod.
aktivní telemarketing
aktivní- kontaktování kontaktů z databáze a nabízení určitého produkči služby pasivní- vyřizování potřeb klienta
aktivní/pasivní linka, nabízí produkty x stará se o stávající zákazníky
Buď může aktivně oslovovat klienty s nějakou nabídkou, nebo přijímá podněty od volajících a řeší je
call centra velkých firem a info-centra OK - zajímavá práce v lidských podmínkách; ostatní jen jako nouzové řešení finanční či osobní krize - tj. často pochybné firmy vydírající zaměstnance
call centrum
callcentrum
Celou pracovní dobu sedí u stolu se sluchátkama a zvedá telefony. Stresující.
Cvičená opička papouškující povinný text obvykle k nalákání nových zákazníků.
člověk otrava
Člověk se sluchátky, kterému počítač generuje telefonní čísla a on je obvolává dle předepsaného scénáře.
Člověk, který sedí a obvolává
Člověk, který volá za různými účely klientům dané firmy
dělá průzkum trhu
Dle zakázky volá na vybraná telefonní čísla a nabízí zboží/služby, vyplňuje dotazníky apod.
dobrou
dost dobrou - synové to dělali :-)
dotazování, nabízení produktů, psychicky náročná a vyčerpávající práce
hroznou
hroznou :)
hrůza
Hrůza, už ani za nic
je to člověk, který buď nemáš štěstí nebo nemá na víc, aby dělal jinou smysluplnou práci
je to nevděčná práce, nechtěla bych být telefonním operátorem
Jen to ne...........
Jiz jsem turo praci podstoupila a nikdy vice to neudelam
Komunikace s klienty, okamzite vyreseni zakaznikova problemu
Komunikace s klienty, oslovování nových klientů nebo spolupracujících firem, vyřizování podnětů, reklamací apod.
Komunikace s lidma.
komunikace s lidmi
komunikace s lidmy, nabízení produktu nebo služeb
komunikace se zákazníky
Kontakt zákazníka přes telefon
kontaktování stávajících a nových klientů, nabízení a prodej služeb a pomoc klientům.
Kontaktování zákazníků telefonicky
kontaktovánní nových i stávajících klientů, péče o zákazníky
Kontaktovat zákazníky z databáze telefonicky
má databázi a tu provolává (aktiv), nebo čeká na přijatý hovor (pasiv)
mluvit, lhát, nutit
nabízení nechtěných věcí cizím lidem
Nabízení produktů, zjišťování názorů v populaci, zjišťování spokojenosti s produkty/společností (např. s tarifem, bankou...)
Nabízení různých nabídek po telefonu, zjišťování názorů
nabízení služeb a produktů dané společnosti lidem po telefonu
nabízet tarify + produkty
Naučí se pár scénářů, které mohou v praxi při hovorech nastat. Když se něco děje mimo scénář, ukončí hovor, a nebo řešení postoupí jinému kolegovi.
Navolavani klientu pres telefon
nedokážu odpovědět
negativni
nechtěl bych dělat
nechtěla bych to dělat. Otravuje to lidi
nejhorší
Nejhorší možnost výdělku
Nejhorší práce na světě
nemam
Nemam predstavu
Nemám.
Neměla bych nervy někomu něco vnucovat po telefonu
nerozumím otázce?
Neustálé obtelefonovávání lidí, nutnost splnit kvóty.
Neustaly kontakt s lidmi
nevím
Nezaživna, komunikativni, .....
nikdy bych tuto práci nechtěla dělat
Nikdy jsem o ní neuvažovala. Proto asi nemám bližší informace. Ale co si pod tím představuji jen tak je, že jsou to většinou lidi, kteří volají potenciálním "zákazníkum", buď v rámci prúzkumu trhu anebo s nějakou nabídkou.
nízkou
nuda
Nuda, otravování lidí
Obtěžování lidí
obvolává lidi a nabízí služby dle callscriptu
Obvolává lidi za nějakým daným účelem a snaží se něco zjistit/nabídnout.
obvolává lidi, jestli nechtějí nějaký produkt
Obvolávání klientů s různými nabídkami
obvolávání klientů, nabízení produktů, dotazování se
Obvolávání klientů, navolávání smluv, nebo dělání průzkumu
obvolávání klientů, zodpovídání dotazů
Obvolávání lidí a nabízení služeb, prodktů
Obvolavani lidí, nabízení různých sortimentů ... (pro mne otravování)
Obvolávání osob a vyptávání se na otázky určené od nadřízených.
Obvolávání osob z databáze a nabízení produktů
obvolávání respondentů za účelem průzkumu-vyplnění dotazníku, nabídky produktů apod.
Obvolávání telefonních čísel
Obvolávání zákazníku, hledání nových zákazníků, péče o stálé zákazníky
Obvykle vykonává příjem volajících (nákup, poradenství) a volá ven s cílenými i necílenými nabídkami. Sedí v openspace kanceláři na tzv. brčku (sluchátko s mikrofonem) a využívá telefonního přístroje propojeného s výpočetní technikou a obslužnými programy pro danou činnost (nákupní/servisní software). Výše mzdy se obvykle dělí podle zacílené klientely na základní pro nepodnikající fyzické osoby a na vyšší pro podnikatele a společnosti. Skupina operátorů pak podléhá obvykle vedoucímu, který sám pracuje jako operátor a rozhoduje např. o směnách. Časově jde o stabilní zaměstnání s přesným vymezením směny od - do. Obvyklé bývá i odměňování nad rámec mzdy podle výkonu - prodeje či obsloužených klientů.
Odpovídá na telefonáty a obvolává zákazníky.
odpovídat na telefonáty, případně i oslovovat někoho
odpudivou :) kontaktování lidí, kteří nechtějí být kontaktováni
Odvolávání lidí a ukecavani
Operátor může zastávat "pasivní činnost", kdy řeší problémy klientely, která na linku volá. Popřípadě je "aktivní", kdy on sám obvolává klienty a snaží se jim něco nabízet popřípadě může i obvolávat v rámci vyplňování nějakého dotazníku.
Opruz co nabizi co nikdo nikdy nechce
Oslovování klientů s novou nabídkou.
Oslovování nových zákazníků, nabízení produktů, péče o zákazníky, úprava nastavení služeb, rozhled o trhu
oslovování potencionálních klientů
oslovovat lidi
otravovani lidi
otravování lidí
otravování lidí - tuto práci bych dělat nechtěla!
Otravování lidí a nabízení produktu, o který stejně člověk vetšinou nemá zájem. Ke všemu mzda zaměstnance na pozici telefoního operátora závisí jen podle toho kolik produktů lidem vnutí. Děsný!
Otravování lidí, kteří nemají o nabízené sluby zájem.
otravování lidí, nanucování, překrucování věcí, aby vyšly v lepším světle, uzavírání objednávek co nejčastěji
Otravování slušných lidí, pokud jde o callcentrum.
otravovat lidi po telefonu
Otravovat lidi s malichernostma ... popripade jim cpat "vyhodny" tarif aj.
Otravuje lidi
Otravuje lidi, a snaží se jim vnutit něco, o co většinou nemají zájem
Otravují lidi.
otročina za málo peněz a neustálé buzerování nadřízených, zbytečná práce
otrok u telefonu a pC
Pakárna
pasivní - obsluha klientů/zákazníků aktivní - nabídka produktů/služeb/schůzek
pasivní operátor- reaguje na volání zákazníků aktivní - volání je z jeho strany
plnění obchodních plánů společnosti, pokud neplním - srážky ze mzdy
plnou
Po telefonu nabízení nabídek oslovovaným
pod moji úroveň
Pozadavky na komunikativnost, trpelivost a ochotu, vstricny pristup. Vyrizovani monitorovanych hovoru, dohledavani informaci, prepojovani na prislusne oddeleni.
Práce s databázemi a odvoláváni kontaktu
Práce v call centru, navolávání schůzek, telefonický kontakt se zákazníky, potenciálními zákazníky
Prace za 75,- \hod. Telefonování čísel s nabidkami
Práci hodnotím dobrou jen například do začátku. Jako smyslnou ji ale nepovažuj.
Pravděpodobně by měl telefonovat zákazníkům nebo být na telefonní lince.
Pro mě jde o neatraktivní pracovní pozici, kterou bych pravděpodobně nikdy nepřijala, protože nejsem ten typ člověka, který by takovou práci mohl vykonávat - jednoduše nemám na to nervy ani chuť otravovat lidi po telefonu.
prodej , reklama, nábor
prudit lidi a nabízet produkty.
přesvědčování klientů
Přijímání a zpracování telefonátů. Práce se systémy, zadávání dat do PC.
přijímání tel. hovorů, volání daným respondentům, informační fce
psychicky nesmirne narocna prace, ale netreba zvlastni kvalifikaci
Rozhovory s klienty
rutinní práce, nízká motivace
řeší problémy zákazníků, myslím dost na nervy
sedave zamestani, oslovovani lidi po telefonu pripadne nabizeni urciteho produktu ci sluzby
Sedet na telefonu, vnucovat lidem pro vetsinu z nich zbytecne veci a nechat se x-krat denne poslat do haje.
Sedět u telefonu a odpovídat na dotazy, v horším případě obvolavani potencionálních zákazníků.
Sedět u telefonu, a nabízet aktivní proden, nebo naopak vyřizovat stížnosti, reklamace, apod.
sedět, volat lidem, přijímat hovory
sedet, zvedat a pokladat telefony s odrikavanim naucenych frazi
Sedí se sluchátky na uších a zvedá neustále telefony a musí vyhledávat informace v počítači.
sedí u telefonu a telefonuje
sedí, přijímá hovory, hovoří mile
Sedící osoba zvedající telefon s dobrou výřečností.
Sedím u pc, volám klientům a podle práce buď nabízím produkty, vyplňuji dotazník či sepisuji smlouvy...
sefi za stolem a keca do telefonu
sezení v open space kanceláři, obvolávání (otravování) zákazníků, odpovídání na často stupidní dotazy a legrácky
směny, otravné obtěžování
Snaha získat klientelu a prodat produkt
Špatnou, z hlediska vlastní zkušenosti vím, že se jedná o nezajímavou pozici, pro mě tedy nenaplňující...
telefonický kontakt se zákazníkem poskytování informací volajícím
telefonický kontakt se zákazníky - řešení dotazů, nabízení nových produktů/služeb
telefonni operator je hodne (podle me) siroky pojem, a tudiz nedokatu posoudit, co otazkou chtel basnik rici.
Telefonní operátor může pracovat buď na pasivní lince, kdy přijímá hovory od zákazníků a snaží se je vyřešit. Pokud pracuje na aktivní lince, tak se většinou jedná o nabízení produktů.
Telefonní operátor nemá vůbec lehkou pozici. Je na ně vyvýjen velký tlak a většina lidí je nemá rádo. I když nabízí zajímavé produkty, tak je lidé většnou nechtějí poslouchat a už vůbec s nimi nic neuzavřít.
telefonování
Telefonovani a otravovani lidi..
Telefonovani a řešení problémů
Telefonování lidem nebo přijímání hovorů od lidí.
telefonovani s klienty
Telefonování určeným lidem za účelem nabídky či prodeje výrobku nebo služby.
Telefonování, nabídky, podpora.
telefonuje
telefonuje
Telefonuje a nabizi vyrobek nebo sluzbu, pri kladne odpovedi sepise smlouvu a odesle dotycnemu. Podle toho kolik udela smuv se odviji jeho odmena.
telefonuje potencionálním zákazníkům a nabízí jim produkty
telemarketing
temer zadnou
Ubíjející, frustrující. Pokud jde o aktivní telemarketing, tak navíc nízká společenská prestiž zaměstnání. Náročnější na komunikaci (vysvětlování) než při osobním jednání (například support call centra).
Ve většině inzerátů to nenapíší přímo, ale většinou jde o stresující zaměstnaní, prodej nejrůznějších věcí. Minimálně se stane, že jde např. o služby stávajícím zákazníkům.
Velmi špatná práce
Vnucuje lidem produkty
volá klientům společnosti nabízí produkty, nebo s nimi řeší vzniklou situaci
volá různým osobám či firmám a nabízí různé produktu, či dělá různé průzkumy
Volání
Volání stávajícím i potenciálním klientům. Nabízení nového produktu.
Volání určitému seznamu lidí na dané téma, výzkum tématu
Volat na vygenerovaná čísla s nabídkou či dotazem. Zapisování odpovědí, posílání nabídek.
Volat, ptát se, odpovídat, nabízet, přesvědčovat :)
volat, volat, volat
vyčerpávající
Vyřizování dotazů klientů v call centrech
vyřizování požadavků zákazníků
vyřizování telefonátu
Vyřizování telefonů
vyřizovat telefonáty lidí
Vyřizuje tel. Dotazy
vytáčení seznamu čísel a nabízení služeb, neustálé přemlouvání proč je to dobré a proč ne
zadnou
Záleží na co se firma zaměřuje. Představím si pod tím obvolávání lidí a jejich následné přemlouvání ke koupi určitého produktu, který chci prodat. Psychicky náročné povolání.
Zaleží o jakého telefonního operátora jde, ale prvotně mne napadají zejména pak telemarketingoví operátoři, tedy náplní práce je pak telefonní prodej produktů. Pokud jde, ale o telefonního operátora, který volá, již klientele, kterou má společnost vytvořenou může jít i hodnocení spokojenosti, zjištění potřeb zákazníka, vytvoření objednávky do systému a případně nabídka nějaké nové služby.
Záleží o jaký typ operátora jde, práce je tak jako tak monotonní. Avšak operátoři nabízející služby ji mají ještě víc monotonní. Pracovníci v call centrech velkých společností o trochu méně. První typ nabízí služby potenciálním klientům, druzí se snaží vyhovět potřebám stávajících klientů
záleží u jaké společnosti, může to být infolinka ale nebo také nějaké reklamní otravování
Zbytečná pozice
Ze zveda telefony nebo otravuje lidi s novymi produkty
zvedání telefonů, odpovídání, obtěžování potenciálních zákazníků, vnucování nevýhodných nabídek velmi nepříjemná práce, monotónní, nekvalifikovaná; dno pracovního trhu (uklízečka dělá alespoň něco pro ostatní lidi užitečného)
zvedat telefony, odpovídat na dotazy a řešit problémy klientů
žádnou
žádnou
Žádnou
Žádnou
Že by telefonoval?
Že je to člověk, který je celou šichtu na telefonu u počítače, komunikuje se zákazníky a dělá k tomu patřičnou administrativu.
12. Jak jste se dozvěděli o náplni práce telefonního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od nikoho, toto je pouze má představa | 112 | 54,9 % | 54,9 % |
Od známého | 40 | 19,61 % | 19,61 % |
Již jsem na této pozici pracoval(a) | 28 | 13,73 % | 13,73 % |
Z inzerátu | 14 | 6,86 % | 6,86 % |
Od společnosti s volnou pozicí telefonního operátora | 7 | 3,43 % | 3,43 % |
Vyhledal(a) jsem si náplň práce | 3 | 1,47 % | 1,47 % |
13. Jaké máte zkušenosti s pozicí telefonního operátora jako zaměstnání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pracoval jsem na této pozici → otázka č. 14, Ucházel(a) jsem se o pozici, ale nikdy jsem nenastoupil(a) → otázka č. 18, Pozici znám, ale nikdy jsem takto nepracoval(a) ani se o pozici neucházel(a) → otázka č. 18, Neznám tuto pozici → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozici znám, ale nikdy jsem takto nepracoval(a) ani se o pozici neucházel(a) | 105 | 51,47 % | 51,47 % |
Neznám tuto pozici | 56 | 27,45 % | 27,45 % |
Pracoval jsem na této pozici | 32 | 15,69 % | 15,69 % |
Ucházel(a) jsem se o pozici, ale nikdy jsem nenastoupil(a) | 11 | 5,39 % | 5,39 % |
14. Z jakého důvodu jste si zvolili právě tuto pozici?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
Brigáda
Brigada
brigáda ke škole
brigáda při studiu
Brigáda při studiu
Byla jsem mlada a pouze na teto pozici jsem sehnala misto.
byla to brigáda v době studií
Byla to v 15 letech jediná možná pracovní pozice v dané lokalitě
Dobre ohodnocena brigada
hledala jsem první práci po škole, kam by šlo nastoupit bez praxe
je to součástí nápně práce zajímavější pozice
Jednalo se o pasivní linku, možnost brigády.
Jednalo se o pasivní linku, přivýdělek
Mladý věk, nebylo tolik možností výběru zaměstnání
nebylo přímo napsané, že jde o tuto pozici
nebyly nutné žádné vstupní znalosti kromě dobré jazykové vybavenosti, práce byla dobře dostupná, možnost pracovního postupu, možnost komunikace s klienty
Nenáročná práce, ale člověku se vždy hodí určitá praxe, rychlý zdroj peněz.
Nepřijetí na vysokou školu v kombinaci s náhodnou osobní nabídkou vedoucího operátora.
Nouze pri SŠ
potřebovala jsem peníze a v call centru brali každého
potřebovala jsem vydělávat a nebyla jiná možnost
pouze jako brigáda
Práce se dala dobře skloubit se studiem na VŠ.
první "pořádná" práce po střední
První brigáda, naslibovali zajímavé mzdové ohodnocení, nebyla to pravda :D
prvni dostupna brigada v 16ti letech
přivýdělek
vhodná pracovní i časová náplň ke studiu
Vzala jsem to jako brigádu, po dvou dnech jsem ale skončila.
Z čirého zoufalství při delší nezaměstnanosti.
Z nouze
Začínající pozice
15. O jaké společnosti se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
Atento
Český mobil, a.s. (Oskar), nyní Vodafone.
ČEZ
Europe calling
FMB
Formica
formica :-)
Formica Group Arko projekt
Formica Group
Formica Group
Formica Group
Formica Group s.r.o.
Chance, Formica group
Jedna pojišťovna + O2.
již si nevzpomínám
nechci uvést
nepamatuji se
Nepamatuji se
Nevim
pres agenturu Factum Invenio, jiz si nepamatuji spolecnost
PROCES
Quality Brands
společnost, která pracovala pro T-mobile
STEM/MARK
telefonní centrála velké stavební firmy
TNS Aisa
už si nepamatuji
Vodafone
Vodafone
výzkumná agentura
16. Jak dlouho jste pracovali na pozici telefonního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 - 3 měsíců | 11 | 34,38 % | 5,39 % |
4 - 7 měsíců | 6 | 18,75 % | 2,94 % |
Měsíc | 5 | 15,63 % | 2,45 % |
1 - 2 roky | 4 | 12,5 % | 1,96 % |
2 roky a více | 4 | 12,5 % | 1,96 % |
8 - 12 měsíců | 2 | 6,25 % | 0,98 % |
17. Pokud jste pozici již opustili, z jakého důvodu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
bylo to prostě otřesný
Dodatečné přijetí na vysokou školu.
Jiná pracovní nabídka
již jsem nepotřebovala/nechtěla brigádu
kariérní postup v oblasti mimo callcentrum
Katastrofální podmínky, ždímání lidí do bezvědomí.
Mzda byla jen za uzavřené smlouvy, nešlo mi to, neudělala sem žádnou
nalezení práce ve svém oboru
nebavilo mě to
Nebavilo me to
nebavilo mě to
Nejhorší práce na světě
Neměla jsem na to vhodnou povahu - odolnost vůči nepříjemným lidem,nejistota výdělku
Nenaplňovalo mě to, špatné finanční ohodnocení, špatný kolektiv
neopustila
Neopustila
Nevyhovovala mi ta práce jako taková a navíc jsem měla nabízet smlouvy, což ani moc lidí nechtělo. Jednání mého nadřízeného také nebylo ideální.
nudna, stejnoroda prace, vetsina dotazovancyh je neochotnych si pres telefon povidat
Pouze brigada, profesne se venuji jinemu oboru
Protože bych se tam brzo zbláznila. Příliš hektické a stresové prostředí, sedavé zaměstnání mi nesvědčilo, pošahaný kolektiv, nebavilo mě to. Samostatná kapitola bylo finanční ohodnocení, radši bych si šla sednout na kasu.
přeřazení na vyšší pozici
Spatne vedeni spolecnosti
Spatne vedeni, slibene benefity byla kamuflaz, hodinova mzda a odpracovane hodiny byli uplne jinde
stereotyp, nuda
Tato pozice mě nebavila
Ukončení studia a nalezení práce v oboru, jež jsem vystudovala.
uměle vytvořená pracovní pozice, bez skutečné poptávky po poskytované službě, cílem je pouze "vytřískat" z lidí peníze
Už je to 20 let ;-) - dostudovala jsem.
vyčerpávající práce, nevhodné smluvní podmínky
Zrušení pozice
Zrušení této pozice
18. Z jakého důvodu jste se o pozici neucházeli, či nenastoupili?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
???
časově a psychicky náročná práce
dle informací známého
dobře jsem se učila, tudíž nemusím dělat tak strašnou práci (práce skladníka se nezříkám, ale za telefonním operátorem už je jen finanční poradce)
chtěla jsem být učitelka
je to nevděčná práce, nechtěla bych být telefonním operátorem
Je to opruz ne prace
Je to pod úroveň mého vzdělání, nezajímavá práce
je to ponižující, buzerace
je to výrazně pod mou úroveň, již při studiu na VŠ jsem měla zajištěné místo v managerské pozici
Když jsem zjistila pravou náplň práce, neměla bych na to žaludek
malý plat, práce pod nátlakem, otravování lidí
mám lepší práci
Misto teto prace bych v nouzi volila jinou alternativu (napr. uklid).
Můj pracovní obor je v jiné kategorii
mzda, neodbornost, práce s lidmi :)
nadokážu lidem vnucovat věci, přesvědčovat a dokola opakovat to samé
Náplň práce se mi zprotivila
nasla jsem jinou praci
Neadekvátní platové podmínky.
Neatraktivní pozice
Nebavilo by mě to
nebavilo by mě to
Nebudu to dělat
Nebylo by to nic pro mě.
Nechci dělat operátora.
Nechci obtěžovat lidi zbytečnostmi
Nechci se psychicky zničit
nechci to delat.
Nechci tuto činnost vykonávat
Nechtela bych to delat
Nejedná se vůbec o oblast mého oboru. O pozice, kde je předpoklad/podmínka práce s telefonem se neucházím, protože ráčkuju a nemyslím si, že jsem tím pádem pro tyto pozice vhodným kandidátem.
Nejsem si jista, že pozice by pro mě byla vhodným zaměstnáním, samotná nemám ráda, když mi bez mého předchozího vyžádání operátoři volají, beru tyto hovory jako obtěžující.
Neláká mě tato práce
nelákalo mě to, práce na mě působí podobně jako pouliční zastavování lidí s prosbou o příspěvek na psí útulky- tedy chci po lidech něco, o co nemají zájem, co sami nemají potřebu vyhledat
Nemám na to zaludek
Nemam na to zaludek a nervy
nemam o takovou praci zajem
nemám potřebu pracovat na této pozici, neshledávám práci zajímavou, ba naopak velmi nezajímavou a otravující ostatní lidi
nemám povahu na to volat lidem a něco nabízet
nemám ráda telefonování
Nemam rada telefonovani
Nemám splachovací povahu
Nemám zájem někomu něco nabízet.
Nemám zájem někomu něco vnucovat
Nemám zájem o práci v tomto oboru
Nemám zájem o tuto práci, nerada nabízím lidem produkty
Neměl jsem potřebu
neměla jsem zájem
Nemohla bych to dělat. Monotónní a stresující práce. Nerada mluvím s cizími lidmi.
Není pro mě zajímavá.
není to pozice pro mne, kvůli tomu jsem nestudovala pět let
není to práce pro mě
není to práce, která by mě zajímala
Není to pro mě, a nerada někomu něco nutím
není to pro mne lákavá pozice
není to typ práce, kterou bych chtěla dělat
nepotrebuju to, mam svou praci
nepřijde mi to smysluplné, slyšela jsem o tom
nepřijde mi zajímavá
nerad telefonuji
Nerada hovořím s cizími lidmi.
nerada komunikuji s lidma, kteří o to nestojí
nerada komunikuji s lidmi
nerada oslovuji (otravuji) lidi, kteří neprojeví zájem
nerada telefonuji a něco nabízím cizím lidem
Nestojím o ni
Neumím někoho přesvědčit o něčem, čemu sama na 100% nevěřím, nezvládala bych pak plnit normy ;-)
nezájem
Nezájem
nezají má mne
Nezajímá mě
nezajímá mě
nezajímá mě takováto práce
nezajímá mne takováto práce
Nezajímalo mě to. Mám lepší práci.
Nezajimam se o tuto praci nebavila by me
nezaujala mě
Nezdá se mi ta práce zajímavá.
Nic pro mě.
nikdy bych to nechtěl dělat
nikdy mě tato práce nelákala, moje pracovní zájmy byly v jiném oboru
Obávala bych se, aby se nejednalo o callcentrum a já tak neměla zaměstnání, které pouze obtěžuje
Opravdu mě toto povolání nezajímá.
plat
Po první zkušební směně mi došlo, že to není práce pro mě.
pod moji úroveň
Ponižující zaměstnání.
Práce pod mojí odbornou úrovní.
Preferuji jiný druh výdělku
Protoze to bylo moc casove narocne na pozici brigadnika
protože by mě nabavilo otravovat lidi
protože je to mimo můj obor
Předpokládám ze to je náročná práce, kvůli negativním reakcím volaných.
Přijde mi to občas jako obtěžování, pokud to není na základě vyplněného dotazníku, domluvy a pod.. Taky si myslím, že to nedělají moc strategicky. Už se mi stalo, že mi během dvou týdnu volala 2x ta samá paní, i když jsem ji říkala, že nemám zájem. Taky nejsem moc sociální typ, a netoužím po tom obtěžovat cizí lidi telefonátem uprostřed pracovní doby, anebo brzo ráno (kolem 8.00 - 9.00). Vždy mužete člověka překvapit nevhod, do ty nejnevhodnější situace.
Příšerné pracovní prostřední, špína, zničené kancelářské židle.
rád pracuji rukama a hledám práci ktera mě baví u který můžu tvořit
stres, náplň práce
taková pozice je uváděna jako vhodná pro OZP, a to já nejsem
taková práce mě nijak neoslovila
Tato pozice pro mne neni zajimava.
Tato práce by mě nanaplňovala
tato práce mě nebaví
Telefonování mě vyčerpává, přesto umím dobře navolávat schůzky a komunikovat s klienty po telefonu, preferuji osobní Kontakt
Tento typ práce nehledám, z důvodu, že mne nebaví
tohhle bych nikdy nedělal
toto zaměstnání mi nepřijde produktivní, je frustrující, neměla bych ze sebe dobrý pocit, nevážila bych si sebe
Tuhle práci bych opravdu dělat nechtěla :-)
Tuhle práci bych upřímně dělat opravdu nechtěla. Spousta přátel měla negativní zkušenosti (nevyplacení mzdy, šikana ze strany zaměstnavatele) A můj osobní problém je, že neumím komunikovat, nemám to v sobě a nechci na tom nic měnit. Mám sociální úzkost a tohle je pro mě tabu.
Uplne mimo moje zamereni.
Velmi nerada telefonuji.
vždy po telefonátu jsem si uvědomila, že by to nebyla práce pro mne.
Z duvodu narocnosti tohoto zamestnani, at uz z duvodu psychycke narocnosti, tak z duvodu casove narocnosti
z negativních zkušeností známých
Zájem z mé strany o takovouto práci.
Znám pár lidí co na této pozici někdy pracovali a říkají, že už nikdy víc a akorát všechny odrazují od této pozice a práce celkově.
19. Společnost Fromica Group, s.r.o?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, neznám tuto společnost | 173 | 86,07 % | 84,8 % |
Ano, znám tuto společnost | 28 | 13,93 % | 13,73 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.