Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace firmy Kofola a.s.

Marketingová komunikace firmy Kofola a.s.

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Frantisek Grundza
Šetření:27. 02. 2016 - 13. 03. 2016
Počet respondentů:182
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovolte abych Vás požádal o vyplnění mého dotazníkového šetření ohledně marketingové komunikace společnosti Kofola a.s. 

Odpovědi respondentů

1. Pijete Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15182,97 %82,97 %  
Ne3117,03 %17,03 %  

Graf

2. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17897,8 %97,8 %  
Ne42,2 %2,2 %  

Graf

3. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize17196,07 %93,96 %  
Internet10659,55 %58,24 %  
Venkovní reklama (billboardy, reklama na autobusech, ..)7341,01 %40,11 %  
Tisk2715,17 %14,84 %  

Graf

4. Která reklama se Vám nejvíce líbila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční reklama s prasátkem9151,12 %50 %  
Fofola4022,47 %21,98 %  
Nuda pláž (Naďa a Ondra)179,55 %9,34 %  
Kofola bez cukru - "Milenci se milujou"95,06 %4,95 %  
Láska není žádná věda (50 let Kofoly)63,37 %3,3 %  
Když slova nestačí, pomůže láska - "kup cedník"52,81 %2,75 %  
Kofoláčci52,81 %2,75 %  
To neřeš31,69 %1,65 %  
Rozdíly jsou lásce k smíchu - malý kluk a velká holka21,12 %1,1 %  

Graf

5. Setkali jste se s kampaní Fofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17294,51 %94,51 %  
Ne105,49 %5,49 %  

Graf

6. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize14378,57 %78,57 %  
Sociální sítě9351,1 %51,1 %  
Youtube8647,25 %47,25 %  
Venkovní reklama3217,58 %17,58 %  
Reklamní bannery2614,29 %14,29 %  
Setkávám se s ní prvně tady v dotazníku105,49 %5,49 %  
E-mail10,55 %0,55 %  

Graf

7. Líbí se Vám tato kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10859,34 %59,34 %  
Ne7440,66 %40,66 %  

Graf

8. Co Vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic2212,09 %12,09 %  
Pes2111,54 %11,54 %  
originalita73,85 %3,85 %  
vtipnost52,75 %2,75 %  
pejsek52,75 %2,75 %  
humor52,75 %2,75 %  
vtip52,75 %2,75 %  
nevim31,65 %1,65 %  
šišlání21,1 %1,1 %  
Nic. 21,1 %1,1 %  
ostatní odpovědi Vtipné
Ftefan
Šišlání psa:
Vzhledem k tomu, že mi kofola také nechutná, tak to k ní sedí...
že existuje meruňková kofola
Vtipnost, originalita, nezaměnitelnost
vtipně zvolené situace
nesetkala jsem se s touto kampaní ,tak by nemela byt otazka c.6 povinna
škaredy pes a ještě stupidní, že mluví
Štefan
nic, je trapná
originalita, vtipnost,
Je to roztomilé. Originální
Je mi nepříjemný ten pes
Zuby
sislani psa
bola zábavná
Vtipnost a originalita
originalita a bizardnost
fofolák - pes
nevtiravost a vtip
Tak Freny, jsem ti říkala že se mi to nelíbilo :D je to dement ten Ftefan
vtipnost, nápad
Vtipné to je ☺
legrační psík
Ftefan :D, je vtipný, milý. Reklamy jsou chytlavé a svým způsobem člověka zaujmou.
pes Štefan
originalita a nápaditost
psík
Nápad, originalita, vtipnost, nevtíravost
netuším
bylo to vtipné a krátké
srozumitelnost
Provedení, napad
Fofolák
vtipnost, originalita
Nezaujalo mě na ni nic, je to hnus.
Že psové šišlají. To pro mě byla novinka. A taky kolik poměrně inteligentních lidí je schopno začít šišlat, protože to dělá pes. V reklamě. 0_o
Divný pes
hovno
Asi nic, nemám toho psa rád a leze mi na nervy :D
otravný pes
Nápaditost, snadná zapamatovatelnost
Nezaujala mě, přišla mi otravná
Myslím si, že Kofola je dost "seriózní" a tradiční značka na to, aby se prezentovala tímto infantilním způsobem.
Samozřejmě pes
vtip, pes
Je zajímavá
vtipné situace,
asi pes Stefan
Asi ten pes.
originalita, přátelská reklama
Nápaditost tvůrců.
nezaujala mě vůbec
Přijde mi vtipná
je dětinská
něco nového
originalita a vtipnost
s prominutím její pitomost, ale občas je vtipná
Spíš znechutilo. Používat jako předlohu pro reklamní poutač psa s defektem, díky kterému se nemůže ani sám najíst, je dost ubohý. Kdyby tam dali defektní dítě, už to asi nikoho nepobaví. Nehledě na to, že se pak rozmohla debata "kde seženu takovýho pejska?", což situaci množíren zrovna nezlepšuje.
zaměření se na silniční kamiony - jedu jako prase_ zavolej tel:xxxx (polep samotného kamionu)
vtipnost a samozřejmě Štefan
Pejsek je vtipne osklivy a jak sisla tak je roztomily.
-
Všechno
je odporná
Originální, vtipné, zapamatovatelné
nápad
Jak moc je otravná a odrazující
Stupidita a vtipnost
Podobný pes, co jsem měla
pes je velmi nevzhledný
Vtipné hlášky
zajímavý pes
Nic, je doslova odporná. Nejhorší reklama, co jsem viděla za dlouhou dobu
debilní pes
Opakované použití v té době minimálně půl roku starého internetového hitu
vtipnost, pejsek je tak škaredý až je pěkný
Dobrý nápad s pejskem, vtip, ale NELÍBÍ se mi, že z něj udělali šišlajícího kašpárka, ani ten hlas mi tam nesedí, mnohem víc by se mi líbilo, kdyby mluvil normálně a někdy se nechoval jako člověk z hospody té nejhorší cenové skupiny (viz v bazénu), nejvíc se mi líbil k kostí mamuta, ale to šišlání je fakt hrozné a kazí dojem, škoda.
Nic moc
Vtipnost, přijde mi, že se Kofola více snaží zacílit na rodiny s dětmi, že trošku přebírá marketingovou strategii Coca Coly.
Byl to fór - to zabere vždy
o můj bože ten čokl je horší jak ten zelený zmetek od alzy...
Vtipnost toho psa
vtipné pojetí
Je to hovadina
Ošklivost a ničemnost toho pfa Ftefana
Šišlající pejsek
převzetí nápadu - phteven
Je to tak příjemně vtipné a nevtíravé
Videa, popisky
Vtipné zpracování reklamy.
ten pes
Samotný nápad s "mluvícím" psem.
odlišnost
je otravná
šišlavý pes
neschopnost porozumět textu
nevím, nelíbí se mi, připadá mi zvláštní a neadekvátní
šišlání pejska, vtipně podané
Nepřišla mi vůbec vtipná.
Ochota
Nic, je to hnus. Navíc v otázce č. 4 chybí "My se jako máme?", která byla nejlepší
10557,69 %57,69 % 

Graf

9. Myslíte si, že tato reklamní kampaň by mohla pokazit značku Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemyslím si.14881,32 %81,32 %  
Ano3418,68 %18,68 %  

Graf

10. Víte, co nového tato kampaň představuje? Napište.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3921,43 %21,43 %  
ne3720,33 %20,33 %  
netuším116,04 %6,04 %  
meruňkovou kofolu84,4 %4,4 %  
neviem42,2 %2,2 %  
Nevím.31,65 %1,65 %  
novou příchuť kofoly31,65 %1,65 %  
-31,65 %1,65 %  
Nic31,65 %1,65 %  
Příchutě21,1 %1,1 %  
ostatní odpovědi Novou kofolu
příchuť
Příchut kofoly
.
Meruňkovou příchuť
nové příchutě Kofoly
Nové příchutě?
reklamu
novou příchuť
0,5 l Kofolu Meruňka
nové příchutě - meruňková aj.
..
Degeneraci
nevím nesleduji
nove prichute
ani ne
Nevím nic :D :D
Netuším.
nové příchutě
kofolu s příchutí meruňky
Nevím, co představuje, ale každopádně není vymyšlena Kofolou, ale v USA.
schválne, chytlave skomolenie mena znacky
osklivost
Nevím co představuje
neví
Používání meme v reklamách? Cílení na jinou cílovku?
upozorňuje na nové příchuťe
hovno
Nový produkt (příchuť) kofoly
Meruňkovou příchuť.
meruňková příchuť
Novou meruňkovou příchuť Kofoly.
Neviem.
Psa, který umí mluvit.
Nové příchutě (meruňka, višeň)
nové druhy kofoly
novou prichut
Mefunkovou
ovocné příchutě kofoly
půllitrovky
???
Humor
větší distribuce
Merunkovou prichut kofoly.
Mefuňkovou Fofolu
popravdě nevím... pes mě odpuzuje, tak se snažím tyto reklamy vytěsnit
Ne, asi podporuje šikanu ráčkujících dětí?
Meruňkovou příchuť kofoly
myslím nové příchutě
Spíš trochu skluz k primitivní vulgárnosti, nápad vtipný a dobrý, ale šišlajicí psík co se chová jako ožrala (někdy), no šišlat by nemusel a ani mít ty lidské nectnosti, to by posunulo celkový dojem o hodně výš, takto to skutečně může vyvolat i negativní reakce.
Hloupost?
Že psi mluví
Novou příchuť myslím, že meruňková
...
Meruňkovou
nový druh nápoje
Nové příchutě kofoly.
novou příchuť kofoly (meruňková ? )
Nové druhy nápojů, myslím, že meruňkovou a višňovou kofola.
příchutě?
ochucenou kofolu
zubatého šišlacího psa
nevím, asi jiný přístup k reklamě?
6937,91 %37,91 % 

Graf

11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Vhodná vs. Nevhodná2-1-0-1-2-0.51.712
Legrační vs. Nudná2-1-0-1-2-0.7252.078
Poutavá vs. Nezajímavá2-1-0-1-2-0.8241.705
Originální vs. Neoriginální2-1-0-1-2-1.111.351

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout ji opakovaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11060,44 %60,44 %  
Ano, reklamu jsem si pustil/a opakovaně.7239,56 %39,56 %  

Graf

13. S čím si nejvíce spojujete značku Kofola? Seřaďte.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pohoda2.8191.654
Láska3.5772.211
Přátelství3.2861.083
Tradice2.2642.293
Zábava3.0551.766

Graf

14. Zúčastnili byste se májové soutěže "Pošli zamilované přání a vyhraj romantickou večeři"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nezúčastnil/a bych se.12769,78 %69,78 %  
Ano, zúčastnil/a bych se.5530,22 %30,22 %  

Graf

15. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14278,02 %78,02 %  
Muž4021,98 %21,98 %  

Graf

16. Zařaďte se, prosím, do příslušné věkové kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-30 let14881,32 %81,32 %  
31 a více let3117,03 %17,03 %  
Do 14 let31,65 %1,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Líbí se Vám tato kampaň?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fofola na otázku 4. Která reklama se Vám nejvíce líbila?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Legrační [2-1-0-1-2] Nudná: -2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [2-1-0-1-2] Nevhodná: -2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, reklamu jsem si pustil/a opakovaně. na otázku 12. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout ji opakovaně?
  • odpověď Ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 8. Co Vás na této reklamě nejvíce zaujalo?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [2-1-0-1-2] Nevhodná: 1 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [2-1-0-1-2] Nevhodná: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poutavá [2-1-0-1-2] Nezajímavá: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Neoriginální: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Legrační [2-1-0-1-2] Nudná: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poutavá [2-1-0-1-2] Nezajímavá: 1 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Legrační [2-1-0-1-2] Nudná: 1 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Myslíte si, že tato reklamní kampaň by mohla pokazit značku Kofoly?

11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:

  • odpověď Legrační [2-1-0-1-2] Nudná: 2:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poutavá [2-1-0-1-2] Nezajímavá: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Neoriginální: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
  • odpověď Originální [2-1-0-1-2] Neoriginální: -2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fofola na otázku 4. Která reklama se Vám nejvíce líbila?

12. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout ji opakovaně?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [2-1-0-1-2] Nevhodná: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Legrační [2-1-0-1-2] Nudná: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poutavá [2-1-0-1-2] Nezajímavá: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Neoriginální: 1 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Neoriginální: 2 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 8. Co Vás na této reklamě nejvíce zaujalo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poutavá [2-1-0-1-2] Nezajímavá: 1 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Líbí se Vám tato kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Legrační [2-1-0-1-2] Nudná: 1 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poutavá [2-1-0-1-2] Nezajímavá: 0 na otázku 11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete Kofolu?

2. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj Kofola?

3. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu?

4. Která reklama se Vám nejvíce líbila?

5. Setkali jste se s kampaní Fofola?

6. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

7. Líbí se Vám tato kampaň?

8. Co Vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

9. Myslíte si, že tato reklamní kampaň by mohla pokazit značku Kofoly?

10. Víte, co nového tato kampaň představuje? Napište.

11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:

12. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout ji opakovaně?

13. S čím si nejvíce spojujete značku Kofola? Seřaďte.

14. Zúčastnili byste se májové soutěže "Pošli zamilované přání a vyhraj romantickou večeři"?

15. Vaše pohlaví?

16. Zařaďte se, prosím, do příslušné věkové kategorie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete Kofolu?

2. Znáte nějakou reklamu na nealkoholický nápoj Kofola?

3. Ve kterém médiu jste se setkal/a s reklamou na Kofolu?

4. Která reklama se Vám nejvíce líbila?

5. Setkali jste se s kampaní Fofola?

6. Kde jste se s touto kampaní setkali ?

7. Líbí se Vám tato kampaň?

8. Co Vás na této reklamě nejvíce zaujalo?

9. Myslíte si, že tato reklamní kampaň by mohla pokazit značku Kofoly?

10. Víte, co nového tato kampaň představuje? Napište.

11. Reklamní kampaň Fofola se mi zdá:

12. Vzbudila ve Vás reklama potřebu vyhledat ji na internetu a zhlédnout ji opakovaně?

13. S čím si nejvíce spojujete značku Kofola? Seřaďte.

14. Zúčastnili byste se májové soutěže "Pošli zamilované přání a vyhraj romantickou večeři"?

15. Vaše pohlaví?

16. Zařaďte se, prosím, do příslušné věkové kategorie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Grundza, F.Marketingová komunikace firmy Kofola a.s. (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53462.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.