Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Měření virality faktorů ve video reklamě

Měření virality faktorů ve video reklamě

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Pech
Šetření:28. 02. 2016 - 03. 03. 2016
Počet respondentů:263
Počet otázek (max/průměr):25 / 17.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Matěj Pech a jsem studentem ČZU. Chtěl bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který se týká Měření virality faktorů ve video reklamě. Všechny odpovědi jsou anonymní a budou použity v mé bakalářské práci, dále pak budou k dispozici v sekci Archiv výsledků pro libovolné účely na serveru vyplnto.cz.

Děkuji za Vaše odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14253,99 %53,99 %  
Muž12146,01 %46,01 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2518068,44 %68,44 %  
26-355420,53 %20,53 %  
45 a více103,8 %3,8 %  
36-45103,8 %3,8 %  
18 a méně93,42 %3,42 %  

Graf

3. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou12848,67 %48,67 %  
10640,3 %40,3 %  
134,94 %4,94 %  
VOŠ83,04 %3,04 %  
SŠ bez maturity83,04 %3,04 %  

Graf

4. Kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha14655,51 %55,51 %  
Středočeský kraj4517,11 %17,11 %  
Ústecký kraj2911,03 %11,03 %  
Královéhradecký kraj83,04 %3,04 %  
Plzeňský kraj83,04 %3,04 %  
Moravskoslezský kraj62,28 %2,28 %  
Kraj Vysočina51,9 %1,9 %  
Jihomoravský kraj51,9 %1,9 %  
Liberecký kraj31,14 %1,14 %  
Jihočeský kraj20,76 %0,76 %  
Zlínský kraj20,76 %0,76 %  
Olomoucký kraj20,76 %0,76 %  
Pardubický kraj10,38 %0,38 %  
Karlovarský kraj10,38 %0,38 %  

Graf

5. Znáte reklamu na jarní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19574,14 %74,14 %  
Ano6825,86 %25,86 %  

Graf

6. Objevuje se v reklamě celebrita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Nevímotázka č. 8, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5175 %19,39 %  
Nevím1420,59 %5,32 %  
Ne34,41 %1,14 %  

Graf

7. Jaká celebrita?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
David Beckham2854,9 %10,65 %  
Backham713,73 %2,66 %  
David Backham713,73 %2,66 %  
Beckham23,92 %0,76 %  
David Beckham a Vojtěch Urban11,96 %0,38 %  
na jméno si nevzpomenu 11,96 %0,38 %  
myslím,že David Beckham11,96 %0,38 %  
Doutzen Kroes11,96 %0,38 %  
nevím11,96 %0,38 %  
Fotbalista11,96 %0,38 %  
ostatní odpovědi Kraunova 11,96 %0,38 % 

Graf

8. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

 

Shlédněte prosím vloženou reklamu a odpovězte na otázku.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne9837,26 %37,26 %  
Určitě ne7428,14 %28,14 %  
Spíše ano6524,71 %24,71 %  
Určitě ano197,22 %7,22 %  
Nevím72,66 %2,66 %  

Graf

9. Pokud by se tato reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě neotázka č. 11, Spíše neotázka č. 11, Nevímotázka č. 12, Spíše anootázka č. 10, Určitě anootázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano14454,75 %54,75 %  
Spíše ano8331,56 %31,56 %  
Spíše ne249,13 %9,13 %  
Nevím83,04 %3,04 %  
Určitě ne41,52 %1,52 %  

Graf

10. Proč byste ji přeskočil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhovuje mi délka reklamy11048,46 %41,83 %  
Jiný důvod73,08 %2,66 %  
Přítomnost celebrity62,64 %2,28 %  
nemám ráda reklamy31,32 %1,14 %  
přeskakuji všechny reklamy20,88 %0,76 %  
nechci reklamy před videem10,44 %0,38 %  
přeskakuju všechny reklamy10,44 %0,38 %  
Pointa reklamy byla jasná již v první polovině.10,44 %0,38 %  
Nesleduji reklamy10,44 %0,38 %  
protože je to reklama :-)10,44 %0,38 %  
už jsem ji viděl10,44 %0,38 %  
Skipuju všechny videa10,44 %0,38 %  
Reklamy mě neoslovují navíc nemá příliš nápad10,44 %0,38 %  
Mam AdBlock, takže se mi nezobrazí10,44 %0,38 %  
vždy přeskakuji jakoukoliv reklamu10,44 %0,38 %  
Používám AdBlock na pc, přeskočí se mi automaticky. Na mobilu reklamu výjimečně nepřeskočím, pokud mě v prvních pár sekundách zaujme10,44 %0,38 %  
nezajímá mě to10,44 %0,38 %  
Nevyhovující délka + obecný fakt, že se jedná o reklamu, o které nestojí téměř nikdo10,44 %0,38 %  
mám Adblock a tudíž je přeskakuje sám. Já pak většinou nemám náladu na jakoukoliv reklamu.10,44 %0,38 %  
Přítomnost reklamy10,44 %0,38 %  
kdyz si neco poustim na youtube, nechci koukat na zadnou reklamu10,44 %0,38 %  
je to dlouhý a navíc divný10,44 %0,38 %  
Na reklamy nerada koukam10,44 %0,38 %  
adblock/přeskočil bych jakoukoliv reklamu10,44 %0,38 %  
Reklamy mě zdržují10,44 %0,38 %  
už jsem ji jednou viděla a přeskočení nebylo možné. podruhé bych přeskočila. a tu reklamu znám. předtím jsem zaškrtla že neznám ale to jsem nevěděla o co jde. zapomněla jsem že to je tahle. nevím jak s tín naložíte v dotazníku. pouze vás informuji že reklamu znám pouze jsem zapomněla že to je tahle. 10,44 %0,38 %  
Nemám ráda reklamy před videi10,44 %0,38 %  
Oběžuje mě10,44 %0,38 %  
přeskakuji všechny reklamy, které mě vyloženě nezaujmou v prvních 10 sekundách10,44 %0,38 %  
nezajímají mě reklamy, chci vidět video, které hledám10,44 %0,38 %  
Reklamy automaticky přeskakuji, v tu chvíli mě nezajímá.. 10,44 %0,38 %  
už jsem ji viděla asix 10,44 %0,38 %  
Nemám zájem koukat na reklamy10,44 %0,38 %  
pokud reklama na youtube nezaujme během prvních 5ti sekundách, tak ji přeskočí každý. Tato reklama mě nadchla až podruhé co sem ji pouštěl. 10,44 %0,38 %  
Hned ze začátku je zřejmé, že je to reklama na nějaké oblečení. Bohužel vtipná pointa je zřejmá až po ca 30 vteřinách.10,44 %0,38 %  
přeskakuji každou reklamu10,44 %0,38 %  
nemám rád reklamy jako celek10,44 %0,38 %  
Nějak mě nezajímají reklamy všeobecně. Když už tak nějaké skutečně nápadité a vtipné, ale tahle je taková obyčejná. Tak proč se na ni dívat? Kdybych chtěl jít do HaM tak tam jdu.10,44 %0,38 %  
ze zvyku10,44 %0,38 %  
nesleduju reklamy10,44 %0,38 %  
preskakuji vsechny reklmy10,44 %0,38 %  
Sledování reklam není můj koníček, obtěžující10,44 %0,38 %  
Přeskakuji většinu reklam. 10,44 %0,38 %  
Chci koukat na vybrané video, na reklamy nemám čas10,44 %0,38 %  
Kratim cas k videu10,44 %0,38 %  
Nemám ráda reklamy lákají lidi marketingovy tah10,44 %0,38 %  
Nesnáším reklamy, mají na mě spíše opačný účinek10,44 %0,38 %  
Reklama je moc dlouhá, začátek nezajímavý tudíž hnedka ze startu člověk ztrácí chuť se dívat dále.10,44 %0,38 %  
přítomnosti reklamy, nechci ji tam. Když už, tak délka, max 15 sec10,44 %0,38 %  
přeskakuji veškeré reklamy10,44 %0,38 %  
chci video ne reklamu10,44 %0,38 %  
nemám rád reklamy jako vložené další video, preferuji čas v televizi10,44 %0,38 %  
Já chci koukat na video, které jsem si spustil, ne na nějakou pitomou reklamu10,44 %0,38 %  
Nemám rád reklamy na youtube10,44 %0,38 %  
přeskakuji všechny, bez výjimky, většinou ani nezaregistruji na co jsou10,44 %0,38 %  
Protoze sem si pustila video na ktere si chci kouknout a ne reklamu 10,44 %0,38 %  
Chci vidět video a ne reklamu.10,44 %0,38 %  
Přeskakuji víceméně všechny reklamy, neboť zdržují10,44 %0,38 %  
obecne nemam rad reklamy, pokud chci videt video na internetu, nezajima me reklama, spise obtezuje. Jedina pripustna reklama, kterou bych nepreskocil, by byla na produkt nebo sluzbu, ktera me osobne zajima.10,44 %0,38 %  
protoze jde o reklamu, chtel bych videt video, ktere jsem spustil; reklama by me musela upoutat v prvnich vterinach, abych ji shledal zajimavou a nepreskocil10,44 %0,38 %  
Na reklamy obecně kašlu, fotbalisti mě nedojímají.10,44 %0,38 %  
tyhle vkládáné reklamy by dle mě měli mít max 30 sec10,44 %0,38 %  
reklamy na oblečení mne před videi nezajímají10,44 %0,38 %  
Chci vidět video, ne reklamu, na reklamu není čas :)10,44 %0,38 %  
Reklamy mne zdržují, chci se koukat na mnou zvolený obsah a ne na reklamy10,44 %0,38 %  
chci vidět video a ne reklamu10,44 %0,38 %  
cílem mé návštěvy bylo shlédnout video na youtube, ne reklama10,44 %0,38 %  
nechci vidět žádnou reklamu, když čekám na jiné video.10,44 %0,38 %  
Nemam rad DB10,44 %0,38 %  
Prostě přeskakují10,44 %0,38 %  
Všeobecně reklamy přeskakuju když můžu10,44 %0,38 %  
Chci si pustit video a ne reklamu kterých vidím denně stovky.10,44 %0,38 %  
Jsem na YouTube za ucelem sledovani neceho jineho, ne reklamy10,44 %0,38 %  
Protoze preskakuji vsechny reklami na internetu10,44 %0,38 %  
chci videt video ne reklamu10,44 %0,38 %  
Chci se divat na vybrane video a ne na reklamy10,44 %0,38 %  
nezajimávý začátek10,44 %0,38 %  
obecně nemám rád reklamy10,44 %0,38 %  
Reklamy nesleduji10,44 %0,38 %  
reklamy vždy přeskakuji10,44 %0,38 %  
Preskakuji veskere reklamy.10,44 %0,38 %  
nezajímají mě moc reklamy10,44 %0,38 %  
nebaví mě a nezajímá10,44 %0,38 %  
pokud reklamu již znám, vždy ji přepnu10,44 %0,38 %  
Je nezáživná, chtělo by to zapracovat na chytlavosti reklamy např. důvtip, inteligence, humor,..10,44 %0,38 %  
začátek mě ničím nezaujal, přeskočil bych jí10,44 %0,38 %  
nevyhovují mi reklamy na youtube10,44 %0,38 %  
Nedívám se na reklamy. 10,44 %0,38 %  
Přeskakuji všechny reklamy.10,44 %0,38 %  
Nepoustim si youtube kvuli reklamam10,44 %0,38 %  
Mám pocit že začátek reklamy je nic neříkající10,44 %0,38 %  
na reklamy se nedívám10,44 %0,38 %  
Nesnáším reklamy10,44 %0,38 %  
reklamy mě nezajímají10,44 %0,38 %  
PRESKAKUJI KAZDOU REKLAMU10,44 %0,38 %  
ke všemu je to reklama k posrání10,44 %0,38 %  
Zdržení od videa10,44 %0,38 %  
Chci se podívat/poslechnout si mnou vybrané video, nikoli reklamu...10,44 %0,38 %  
Nekoukám na reklamy10,44 %0,38 %  
nevyhovuje mi jakákoli nevyžádaná reklama10,44 %0,38 %  
Přeskakuji všechny reklamy + mám Adblock10,44 %0,38 %  
Vždycky přeskakuji reklamy, nezáleží mi na tom, na co jsou.10,44 %0,38 %  
Nechci sledovat reklamu, nýbrž danou stránku 10,44 %0,38 %  
zdržuje mne od toho, co chci skutečně vidět10,44 %0,38 %  
reklamy před videem vždy přeskakuji10,44 %0,38 %  
vždy přeskakuji reklamu10,44 %0,38 %  
Pokud me reklama nezaujme v prvnich par sekundach,preskakuju10,44 %0,38 %  
preskakuji vsechny10,44 %0,38 %  
neznasam reklamy vseobecne10,44 %0,38 %  
Nebavi10,44 %0,38 %  
Pokud chci prehrat nejake video, nejsem zvedavy na reklamu.10,44 %0,38 %  
je to pro mě ztráta času.....chci se kouknout na video a ne na reklamu10,44 %0,38 %  
Přeskakuji veškeré reklamy a používám addblock. 10,44 %0,38 %  
Chci se dívat na video které jsem zvolila a ne na jiné.10,44 %0,38 %  
Nedivám se na reklamy před klipama10,44 %0,38 %  
nezaujala10,44 %0,38 %  
protože nesleduji youtube kvůli reklamě10,44 %0,38 %  
Nezaujala mně. 10,44 %0,38 %  
chci přejít rovnou k tomu, co jsem si pustila10,44 %0,38 %  
zas tak moc mě nebere10,44 %0,38 %  
Nechci vidět žádnou reklamu. 10,44 %0,38 %  
Když si vyberu něco ke shlédnutí, nemá ze mi tam co cpát a vnucovat jakákoli reklama nebo něco co nechci, naopak to odradí,, už z principu.10,44 %0,38 %  
délka a nezájem10,44 %0,38 %  

Graf

11. Proč byste ji nepřeskočil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přítomnost celebrity1864,29 %6,84 %  
Vyhovuje mi délka reklamy310,71 %1,14 %  
Zvědavost27,14 %0,76 %  
Jiný důvod13,57 %0,38 %  
Odpověděl jsem, že bych jí přeskočil 13,57 %0,38 %  
Začíná zajímavě... zajímá mě jak to dopadne.13,57 %0,38 %  
Miluju Lisabon13,57 %0,38 %  
Libi se mi David Beckham13,57 %0,38 %  
je zajímavá13,57 %0,38 %  
Libi se mi napad v reklame a provedeni13,57 %0,38 %  
Přeskočil bych13,57 %0,38 %  
přeskočila bych ji, ale asi jsem se překlikla v předchozí otázce13,57 %0,38 %  
Dlouhá, ale vtipná.13,57 %0,38 %  

Graf

12. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě anootázka č. 13, Spíše anootázka č. 13, Nevímotázka č. 15, Spíše neotázka č. 14, Určitě neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ne9837,26 %37,26 %  
Spíše ne8532,32 %32,32 %  
Nevím5019,01 %19,01 %  
Spíše ano269,89 %9,89 %  
Určitě ano41,52 %1,52 %  

Graf

13. Proč byste ji sdílel/a nebo doporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přítomnost celebrity1240 %4,56 %  
vtipná26,67 %0,76 %  
Jiný důvod13,33 %0,38 %  
Vtipná.13,33 %0,38 %  
Kvuli zpracování reklamy 13,33 %0,38 %  
zajímavý nápad, chtěla bych jim ho ukázat (takže vlastně mi ani nejde o ten produkt, který propaguje)13,33 %0,38 %  
vtipné video13,33 %0,38 %  
Je zajímavá a vtipná, ale na reklamu je neuvěřitelně dlouhá, v TV stejně poběží jenom její sestřih13,33 %0,38 %  
Dobrá a vtipná myšlenka13,33 %0,38 %  
povedené zpracování13,33 %0,38 %  
Celkem pěkně natočená je13,33 %0,38 %  
Informuje o nabidce13,33 %0,38 %  
David je super13,33 %0,38 %  
Je dobrá.13,33 %0,38 %  
originalni a vtipna reklama13,33 %0,38 %  
Vyhovuje mi délka reklamy13,33 %0,38 %  
příjemný rychlý příběh s vtipným koncem13,33 %0,38 %  
je vtipná13,33 %0,38 %  
vtipný nápad na reklamu13,33 %0,38 %  
Vtipná reklama13,33 %0,38 %  
Zajmava reklama13,33 %0,38 %  
vtip13,33 %0,38 %  

Graf

14. Proč byste ji nesdílel/a ani nedoporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neyhovuje mi délka reklamy6837,36 %25,86 %  
Nesdílím reklamy84,4 %3,04 %  
Jiný důvod73,85 %2,66 %  
Přítomnost celebrity52,75 %1,9 %  
Nezajímavá21,1 %0,76 %  
reklamy nesdílím21,1 %0,76 %  
nedoporučuji reklamy21,1 %0,76 %  
nezaujala mně21,1 %0,76 %  
Nevěnuji se přeposíláním reklam10,55 %0,38 %  
.10,55 %0,38 %  
Není extra zajímavá 10,55 %0,38 %  
neoslovila mě nenese žádné překvapivé poselství 10,55 %0,38 %  
Není ničím mimoradna.10,55 %0,38 %  
nic neříkající10,55 %0,38 %  
nemám ráda reklamy10,55 %0,38 %  
Nezájem lidí o reklamu10,55 %0,38 %  
Většinou kamarádům či známým nic nevnucuji, pokud si nejsem s vysokou pravděpodobností jistý, že je to bude zajímat10,55 %0,38 %  
protože neotravuju lidi kravinama10,55 %0,38 %  
nesdílím reklamy mezi přáteli10,55 %0,38 %  
Přeskakuji každou reklamu a ačkoli se může najít reklama vtipně pojatá, která by za sdílení stála, já bych se to nedozvěděl, protože nevěřím v reinkarnaci a lidský život je na to příliš krátký10,55 %0,38 %  
v drtivé většině neposílám kamarádům reklamy10,55 %0,38 %  
protože není vtipná10,55 %0,38 %  
reklama neni nicim zajimava, mozna kdyby byla bez cenzury :)10,55 %0,38 %  
viz otázka 1210,55 %0,38 %  
Nemyslíme, že tato reklama má něco, čím by zaujala10,55 %0,38 %  
Proč bych někomu posílala reklamu?10,55 %0,38 %  
nevidím důvod, proč otravovat přátele reklamami 10,55 %0,38 %  
Nedoporučuji reklamy a ani nesdílím10,55 %0,38 %  
nevidím důvod pro cíleně a zdarma šířit reklamní sdělení10,55 %0,38 %  
nezaujala mě obsahově10,55 %0,38 %  
příjde mi to zbytečné10,55 %0,38 %  
Celkove me reklamy nezajimaji10,55 %0,38 %  
K čemu?10,55 %0,38 %  
reklamy nedoporučuji10,55 %0,38 %  
nebudu nikomu rozesílat reklamy10,55 %0,38 %  
Nechtěl bych obtěžovat okolí reklamamy.10,55 %0,38 %  
protože to je reklama...10,55 %0,38 %  
je to zbytecne10,55 %0,38 %  
nesleduju reklamy10,55 %0,38 %  
je to reklama10,55 %0,38 %  
Nechci obtěžovat svoje přátele reklamou10,55 %0,38 %  
Reklamám se pokud možno vyhýbám10,55 %0,38 %  
Přijde mi nezajímavá, neupoutající, něco tomu chybí.10,55 %0,38 %  
nepřijde mi tolik humorná (sdílím většinou vtipné, rázné a kratší reklamy)10,55 %0,38 %  
nepřeposílám reklamy10,55 %0,38 %  
Nesdílím videa natož reklamy10,55 %0,38 %  
Všeobecně nemám rád reklamy10,55 %0,38 %  
proc bych měla sdílet reklamu?10,55 %0,38 %  
Nesdílím žádné reklamy10,55 %0,38 %  
nedoporučuju reklamu, beru jako čas odpočinku10,55 %0,38 %  
všichni jsou tam za ovce10,55 %0,38 %  
Vypadá trapně, nezajímavě, nezaujala mě během těch několika málo vteřin, takže jí nehodlám věnovat pozornost10,55 %0,38 %  
nějak nemám důvod sdílet reklamy, nezajímají mě10,55 %0,38 %  
Sice má vtipnou myšlenku, ale ne natolik, abych ji rozebírala s přáteli10,55 %0,38 %  
Pokud pro me reklama neni vtipna, napadita nebo jinak zajimava, nedoporucuji je.10,55 %0,38 %  
nemyslim si ze reklama je druh neceho, co by stalo za sdileni10,55 %0,38 %  
Protože NESDÍLÍM reklamy, proč bych to ksakru dělal? Ad block využívám, kde můžu, a až půjde zavést IRL, budu první, kdo si ho nechá naimplantovat.10,55 %0,38 %  
není důvod10,55 %0,38 %  
nezajímavá, nevtipná10,55 %0,38 %  
reklamy bych nikdy nesdílela10,55 %0,38 %  
nemá to žádný extra nápad10,55 %0,38 %  
reklama mi nepřijde zajímavá10,55 %0,38 %  
Nezajímám se o módu10,55 %0,38 %  
nezájem o značku a produkty10,55 %0,38 %  
Nikdy jsem reklamu nedoporučoval a ani nikdo mě10,55 %0,38 %  
nechci nikoho obtěžovat s reklamou, těch má kždý plné zuby10,55 %0,38 %  
neni dost zajimava10,55 %0,38 %  
A proč je to jen reklama10,55 %0,38 %  
Nedoporucuji ani nesdilim reklamy10,55 %0,38 %  
nepřijde mi zajímavá, navíc je dlouhá10,55 %0,38 %  
Nebudu šířit reklamy10,55 %0,38 %  
Nemam potřebu zdílet reklamu tohoto typu10,55 %0,38 %  
Nevidím důvod sdílet reklamy10,55 %0,38 %  
O reklamach se nebavime10,55 %0,38 %  
nezaujala me10,55 %0,38 %  
Nezajímají mne reklamy10,55 %0,38 %  
Nesdilim reklamy, pokud nejsou opravdu vyjimecne, coz takhle neni.10,55 %0,38 %  
přijde mi to zbytečné, když ji uvidí sami příště10,55 %0,38 %  
Nevadí mi10,55 %0,38 %  
nemám důvod ji sdílet10,55 %0,38 %  
Sdílím pouze to co jsi myslím, že je chytré nebo má důvtip apod.10,55 %0,38 %  
reklama mi nepřišla ničím zajímavá, ani zvláštní, ani vtipná10,55 %0,38 %  
Je to reklama. 10,55 %0,38 %  
Už na začátku nevíme na jaký produkt to vlastně je10,55 %0,38 %  
Reklama je navoněná mrtvola10,55 %0,38 %  
Sdílet reklamu?10,55 %0,38 %  
nelibi se mi10,55 %0,38 %  
je to debilní reklama10,55 %0,38 %  
Nevidím důvod, proč sdílet reklamu10,55 %0,38 %  
Když už jsem se na ni povinně podívala, s naprostou jistotou mohu říci, že je pro mě nezajímavá ba naopak celkem nudná...10,55 %0,38 %  
fak mi žádná mnou nevyžádaná reklama nevyhovuje10,55 %0,38 %  
Reklamy opravdu nemám ráda a bohatě mi stačí, že si je nechtě zapamatuji já. Nevidím důvod, proč tím plácat mozek ještě někomu jinému:)10,55 %0,38 %  
nevidím důvod ke sdílení10,55 %0,38 %  
není to až tak zajímavé10,55 %0,38 %  
Reklama mě neoslovila natolik, abych ji musela sdílet s přáteli10,55 %0,38 %  
nemám důvod sdílet reklamu10,55 %0,38 %  
Proc bych to delala..10,55 %0,38 %  
nemam rad reklamy10,55 %0,38 %  
Proc bych mel pratele obtezovat reklamou?!10,55 %0,38 %  
Nemám potřebu sdílet reklamy. 10,55 %0,38 %  
Protože by je to nezajímalo a nejspíš ji už taky viděli.10,55 %0,38 %  
nezaujala10,55 %0,38 %  
není tak moc zajímavá10,55 %0,38 %  
Nemám potřebu sdílet reklamx10,55 %0,38 %  
nikdy nespamuji známe (a už vůbec ne reklamou)10,55 %0,38 %  
není dostatečně originální/vtipná/zajímavá10,55 %0,38 %  
Nepřijde mi zajímavá 10,55 %0,38 %  
nic zajímavého10,55 %0,38 %  

Graf

15. Znáte reklamu na sportovní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne22284,41 %84,41 %  
Ano4115,59 %15,59 %  

Graf

16. Objevuje se v reklamě celebrita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2868,29 %10,65 %  
Nevím1024,39 %3,8 %  
Ne37,32 %1,14 %  

Graf

17. Co se v této reklamě odehrává?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevim1431,82 %5,32 %  
trénink sportovců12,27 %0,38 %  
Žena a muž trénují12,27 %0,38 %  
netušim12,27 %0,38 %  
Vojtěch Urban12,27 %0,38 %  
.12,27 %0,38 %  
Když ji neznám, tak to nemohu vědět 12,27 %0,38 %  
jde o oblečení12,27 %0,38 %  
backham12,27 %0,38 %  
Sportovní vyziti 12,27 %0,38 %  
ostatní odpovědi čtení novin
neznám
Nic zajimaveho
neviděl jsem to, nevim
Nevím, neznám.
Beckham na procházce
??
nevim nepustil sem si ji celou , je moc dlouha
znáte tuto reklamu? Ne. Co se v této reklamě odehrává....bez komentáře ;)
nevím, když ji neznám
nevim.
všichni chodí stejně oblékani jako D.B
David Beckham
David určuje trend v oblíkání :)
David beckham je tam svleceny
Sportuje se :D
Všichni se oblékají jako Beckham
Nosení stejných věci, jako celebrita
Beckham jde po ulici a nosí obleční jako ostatní
Blbost
slepě následuje idol
2147,73 %7,98 % 

Graf

18. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

 

Shlédněte prosím vloženou reklamu a odpovězte na otázku.

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11644,11 %44,11 %  
Určitě ano6223,57 %23,57 %  
Spíše ne4115,59 %15,59 %  
Nevím238,75 %8,75 %  
Určitě ne217,98 %7,98 %  

Graf

19. Pokud by se reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě neotázka č. 21, Spíše neotázka č. 21, Nevímotázka č. 22, Spíše anootázka č. 20, Určitě anootázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano10038,02 %38,02 %  
Spíše ano8933,84 %33,84 %  
Spíše ne4517,11 %17,11 %  
Nevím238,75 %8,75 %  
Určitě ne62,28 %2,28 %  

Graf

20. Proč byste ji přeskočil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhovuje mi délka reklamy4825,4 %18,25 %  
Nepřítomnost celebrity147,41 %5,32 %  
Jiný důvod84,23 %3,04 %  
přeskakuju všechny reklamy31,59 %1,14 %  
Nesleduji reklamy31,59 %1,14 %  
nemám ráda reklamy31,59 %1,14 %  
Nezaujala mě 21,06 %0,76 %  
přeskakuji všechny reklamy21,06 %0,76 %  
je to reklama21,06 %0,76 %  
nekoukam na reklamy21,06 %0,76 %  
Nemám rád reklamy21,06 %0,76 %  
Nedívám se na reklamy. 21,06 %0,76 %  
přeskakuju všechny reklamy - nechodim na youtube sledovat reklamy... vlastně mam aktivovanej AdBlock takže je ani nemusim přeskakovat - vůbec se mi nezobrazujou10,53 %0,38 %  
nechci reklamy před videem10,53 %0,38 %  
Nemám rád reklamy.10,53 %0,38 %  
přeskakuju všechny reklamy resp používám adblock10,53 %0,38 %  
.10,53 %0,38 %  
už jsem ji viděl10,53 %0,38 %  
o ničem10,53 %0,38 %  
AdBlock10,53 %0,38 %  
nedívám se na reklamy10,53 %0,38 %  
Reklama s celebritou mě má asi větší šanci zaujmout. Dále viz minulá odpověď10,53 %0,38 %  
zase mě to nezajímá10,53 %0,38 %  
Při poslechu hudby, sledování televize nestojím o sledování žádného druhu marketingové propagace.10,53 %0,38 %  
mám Adblock a reklamy přeskakuji ze zvyku10,53 %0,38 %  
nemám rád HM oblečení, špatná kvalita a špatný střih pro vysportované postavy 10,53 %0,38 %  
nechci koukat na reklamy10,53 %0,38 %  
vždy překakuji reklamy na youtube pokud nejsou něčím výjimečné, třeba mě zaujmou již ze začátku vtipem10,53 %0,38 %  
Je vidět na první pohled, že je to klasická reklama na oblečení... 10,53 %0,38 %  
Není pro mne zajímavá10,53 %0,38 %  
Protože to je reklama10,53 %0,38 %  
Přeskakuji všechny reklamy, zdržují mě10,53 %0,38 %  
chci vidět dané video a ne reklamu10,53 %0,38 %  
Nemám ráda reklamy před videi, všechny reklamy přeskakuji10,53 %0,38 %  
Nevidím důvod proč zdarma sdílet/šířit reklamu10,53 %0,38 %  
stejný důvod jako předtím, nekoukám a reklamy10,53 %0,38 %  
Chci vidět určité video a ne reklamu10,53 %0,38 %  
moc mě nezahujala10,53 %0,38 %  
nezajímavá10,53 %0,38 %  
Nezajimam se o sportovni obleceni10,53 %0,38 %  
pokud chcete zaujmout uživatele, musíte v první chvíli zaujmout diváka. 10,53 %0,38 %  
spíš na reklamy nekoukám10,53 %0,38 %  
přeskakuji každou reklamu10,53 %0,38 %  
reklamy jako celek přeskakuju10,53 %0,38 %  
chci své video a ne reklamu10,53 %0,38 %  
Protože je nezajímavá a nudná.10,53 %0,38 %  
nechci vídat reklamy před mnou vybraným videem10,53 %0,38 %  
preskakuji vsechny reklamy10,53 %0,38 %  
Obtěžuje mě10,53 %0,38 %  
I přesto že je video krátké, hledal bych v první řadě tlačítko na přeskočení reklamy10,53 %0,38 %  
Automaticky přeskakuji reklamy10,53 %0,38 %  
je krátká, ale nepřekvapí a ani není vtipná10,53 %0,38 %  
obyč - není zdaleka tak nápaditá jako reklama s Davidem10,53 %0,38 %  
Chci vidět video, ne reklamu...10,53 %0,38 %  
všechny přeskakuji10,53 %0,38 %  
chci si pustit video ne kupovat oblečení10,53 %0,38 %  
přeskakuji reklamy pravidelně10,53 %0,38 %  
nebudu se prostě dívat na zbytečnou reklamu10,53 %0,38 %  
nemám rád vložená videa na youtube i jinde na netu10,53 %0,38 %  
Nechci koukat na reklamy.10,53 %0,38 %  
Sportovní kolekce mě nezajímá10,53 %0,38 %  
viz předchozí - přeskakuju všechny hned jak to jde, je mi fuk, jak jsou dlouhé nebo kdo tam účinkuje10,53 %0,38 %  
Prijde mi nudna10,53 %0,38 %  
Chci vidět video ne reklamu.10,53 %0,38 %  
Většinou přeskakuji všechny reklamy10,53 %0,38 %  
Neupoutala mě hudba ani dění okolo10,53 %0,38 %  
99% reklam je pro me ztratou casu10,53 %0,38 %  
protoze jde o reklamu, chtel bych videt video, ktere jsem spustil; reklama me nicim nezaujala10,53 %0,38 %  
protože reklama10,53 %0,38 %  
nesleduju reklamy10,53 %0,38 %  
čas10,53 %0,38 %  
reklama na oblečení mi vadí před videem10,53 %0,38 %  
protože mě tam ty reklamy prostě štvou obecně :) 10,53 %0,38 %  
Jsem zastáncem kvalitních, ryze sportovních značek. H&M bych v odvětví sportu nevěřil.10,53 %0,38 %  
na reklamy nereaguji, chci vidět video10,53 %0,38 %  
Již bylo odpovězeno10,53 %0,38 %  
chci vidět vybrané video ne reklamu10,53 %0,38 %  
Nemám ráda reklamy obecně.10,53 %0,38 %  
nebaví mě reklamy10,53 %0,38 %  
preskakuji skoro vzdy10,53 %0,38 %  
Nelibi se mi reklamy, kde je skoro celou dobu logo firmy pres celou obrazovku10,53 %0,38 %  
Jsem na YouTube za ucelem sledovani neceho jineho10,53 %0,38 %  
Reklami na internetu preskakuji10,53 %0,38 %  
obecně nemám rád reklamy10,53 %0,38 %  
Přeskakuji reklamy vždy10,53 %0,38 %  
reklamy vždy přeskakuji10,53 %0,38 %  
Nezaujala.10,53 %0,38 %  
nezajímá mě10,53 %0,38 %  
opět stejná odpověď10,53 %0,38 %  
Protože nezáleží na délce reklamy, ale především na její kvalitě a chytlavosti10,53 %0,38 %  
nezájem o dané zboží/odvětví. Nebudí ve mně pozornost10,53 %0,38 %  
Reklamy vždy přeskakuji.10,53 %0,38 %  
na reklamy se nedívám10,53 %0,38 %  
Reklama ne10,53 %0,38 %  
Reklamy mě nezajímají10,53 %0,38 %  
viz. predchozi10,53 %0,38 %  
Nevyžádaná reklama10,53 %0,38 %  
Kdyby šla přeskočit (vzhledem k délce), tak bych ji pravděpodobně nedokoukala... Reklamy mě nezajímají... 10,53 %0,38 %  
nemám rád reklamy, které se vnucují10,53 %0,38 %  
nepotřebuji jí vidět10,53 %0,38 %  
Nechci koukat na reklamu, když chci vidět jiné video.10,53 %0,38 %  
dtto10,53 %0,38 %  
Pokud to jde, reklamu přeskočím10,53 %0,38 %  
hudba10,53 %0,38 %  
Není nikterak zajímavá10,53 %0,38 %  
nelíbí se mi reklama10,53 %0,38 %  
nezajímá mě reklama10,53 %0,38 %  
zpravidla je přeskakuji vždy ještě než zjistím o co jde10,53 %0,38 %  
vždy přeskakuju10,53 %0,38 %  
Vždy je přeskakuji10,53 %0,38 %  
vse preskakuji10,53 %0,38 %  
Nejsem zvedavy na reklamu, jsem zvedavy na video, ktere me zajima10,53 %0,38 %  
opět chci se kouknout na video a ne na reklamu.....s reklamou nechci ztrácet čas10,53 %0,38 %  
Nezaujala mě.10,53 %0,38 %  
Je to reklama a zacatek me nijak nezaujal.10,53 %0,38 %  
nezaujala10,53 %0,38 %  
protože nesleduji youtube kvůli reklamě10,53 %0,38 %  
nic zajímavého10,53 %0,38 %  
Primárně nechci vidět reklamu. 10,53 %0,38 %  
Ať se mi necpe a nevnucuje něco co v tu chvíli nechci, až budu chtít, vyhledám si.10,53 %0,38 %  
nezájem o podobné zboží a značku10,53 %0,38 %  
přeskakuji všechny reklami10,53 %0,38 %  
nuda10,53 %0,38 %  

Graf

21. Proč byste ji nepřeskočil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhovuje mi délka reklamy3670,59 %13,69 %  
Jiný důvod11,96 %0,38 %  
Je zajímava 11,96 %0,38 %  
Zvědavost11,96 %0,38 %  
adblock/přeskakuji všechny reklamy11,96 %0,38 %  
Nepřítomnost celebrity11,96 %0,38 %  
Sport11,96 %0,38 %  
20 vt. ještě jde11,96 %0,38 %  
krátká a výstižná reklama11,96 %0,38 %  
zajímá mě sportovní oblečení11,96 %0,38 %  
Přeskočil bych11,96 %0,38 %  
Nevím11,96 %0,38 %  
není tak dlouhé a zaujalo11,96 %0,38 %  
je krátká, "stručná"11,96 %0,38 %  
mam rad sportovni tema11,96 %0,38 %  
nevím, jestli bych to stihla 11,96 %0,38 %  
Zajem11,96 %0,38 %  
je jen o pár vteřin delší, než povinná délka shlédnutí reklamy, tak bych ji už dokoukala11,96 %0,38 %  

Graf

22. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě anootázka č. 23, Spíše anootázka č. 23, Nevímotázka č. 25, Spíše neotázka č. 24, Určitě neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ne12949,05 %49,05 %  
Spíše ne8231,18 %31,18 %  
Nevím3412,93 %12,93 %  
Spíše ano166,08 %6,08 %  
Určitě ano20,76 %0,76 %  

Graf

23. Proč byste ji sdílel/a nebo doporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhovuje mi délka reklamy1583,33 %5,7 %  
Je zajímava 15,56 %0,38 %  
sdílela bych reklamu mezi kamarády, kteří sportují15,56 %0,38 %  
Nepřítomnost celebrity15,56 %0,38 %  

Graf

24. Proč byste ji nesdílel/a ani nedoporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhovuje mi délka reklamy3215,17 %12,17 %  
Nepřítomnost celebrity219,95 %7,98 %  
Jiný důvod115,21 %4,18 %  
Nesdílím reklamy104,74 %3,8 %  
nedoporučuji reklamy52,37 %1,9 %  
nezajímavá41,9 %1,52 %  
reklamy nesdílim 31,42 %1,14 %  
Nezaujala mě 31,42 %1,14 %  
nemam rad reklamy31,42 %1,14 %  
není zajímavá31,42 %1,14 %  
Nepřeposílám reklamy20,95 %0,76 %  
není na ní nic zajímavého 20,95 %0,76 %  
Nelíbí se mi20,95 %0,76 %  
nijak zajímavá10,47 %0,38 %  
reklama není ničím zvláštní10,47 %0,38 %  
neoslovila mě dostatečně10,47 %0,38 %  
o ničem10,47 %0,38 %  
nic mě na ní nezaujalo10,47 %0,38 %  
nemám ráda reklamy10,47 %0,38 %  
Nezájem lidí o reklamu10,47 %0,38 %  
stejně jako předtim, kdo vůbec sdílí nebo doporučuje reklamy ?10,47 %0,38 %  
Otravná vražda 20 sekund mého života. Navíc je tato reklama absolutně mimo mísu (nic neříkající).10,47 %0,38 %  
nesdílím reklamy z 98 % případů10,47 %0,38 %  
špatná kvalita oblečení10,47 %0,38 %  
reklama neni zazivna10,47 %0,38 %  
proč bych proboha sdílel reklamu?10,47 %0,38 %  
Nesdílím s přáteli reklami10,47 %0,38 %  
:)10,47 %0,38 %  
nezajímavé10,47 %0,38 %  
Nelíbí se mi ta reklama, neni vtipna, je nezajimava10,47 %0,38 %  
nevidím důvod sdílet 10,47 %0,38 %  
SPORTOVNI REKLAMA JAKO KAZDA DRUHA..NEPRIJDE MI ZAJIMAVA K SDILENI10,47 %0,38 %  
Nedoporučuji a ani nesdílím žádné reklamy10,47 %0,38 %  
Nevidím důvod proč zdarma sdílet/šířit reklamu10,47 %0,38 %  
nezaujala mě obsahově10,47 %0,38 %  
nepřijde mi nějak zajímavá10,47 %0,38 %  
Nedoporučuji reklami10,47 %0,38 %  
nechci tím někoho spamovat10,47 %0,38 %  
neprijde mi tolik zajimava10,47 %0,38 %  
Tuctová reklama10,47 %0,38 %  
Chybí pointa, nápad, nic co by mě zaujalo, či pobavilo.10,47 %0,38 %  
nezáživná10,47 %0,38 %  
neposílám nikomu reklamy10,47 %0,38 %  
Není důvod obtěžovat okolí nudnými reklamami.10,47 %0,38 %  
protože reklamy nesdílím10,47 %0,38 %  
zbytecne10,47 %0,38 %  
nedoporučuji reklamy ke shlédnutí10,47 %0,38 %  
nesleduji reklamy10,47 %0,38 %  
jedna se o reklamu10,47 %0,38 %  
Nehodlám obtěžovat přátele reklamou10,47 %0,38 %  
Není tak skvělá, abych ji někomu doporučovala. 10,47 %0,38 %  
Určitě bych ji nesdílel kvůli zážitku z videa. A kvůli tomu oblečení už vůbec ne.10,47 %0,38 %  
Proc bych mela doporučovat reklamu. ..nemam na to čas 10,47 %0,38 %  
Nemám ráda reklamy - snažím se jim vyhýbat10,47 %0,38 %  
V této reklamě, kde je sport by se měla projevovat více láska, více osobitnosti, určitě procítění, ztrácí se mě tyto vlastnosti v tom přeumělkovaném videu 10,47 %0,38 %  
je reklama je krátká, ale nepřekvapí a ani není vtipná10,47 %0,38 %  
obyčejná10,47 %0,38 %  
Proč bych někomu posílal reklamu?10,47 %0,38 %  
Nesdílím videa natož reklamy10,47 %0,38 %  
nemám rád všeobecně reklamy10,47 %0,38 %  
Proč mám sdílet reklamu???10,47 %0,38 %  
reklamu beru jako odpočinek10,47 %0,38 %  
je to reklama 10,47 %0,38 %  
Je nudná a nezajímavá.10,47 %0,38 %  
..10,47 %0,38 %  
Reklamy kamarady moc nezajimaji10,47 %0,38 %  
Neshledávám důvod, proč ji doporučovat10,47 %0,38 %  
Samí důvod jako u odpovědi 22.10,47 %0,38 %  
viz predchozi odpovedi, reklama neni tak zajimava, abych ji doporucoval.10,47 %0,38 %  
jak jiz jsem jednou odpovidal, nemyslim si ze reklamy sou neco hodnotneho10,47 %0,38 %  
reklama me nezaujala zejm. provedenim, obsah je az druhorady, kvuli obsahu bych ji zhledl napr. pokud bych se zrovna chystal nakoupit dany produkt a premyslel, kam ho dnes pujdu koupit10,47 %0,38 %  
Pořád nevidím důvod, proč sdílet reklamy, tedy nejotravnější vynález všech dob. Opravdu nebudu pomáhat firmě, jejíž produkty nenakupuji tím, že budu šířit jejich sračky po svých známých.10,47 %0,38 %  
nepodporuju reklamy10,47 %0,38 %  
není důvod10,47 %0,38 %  
reklamy nikdy nesdílím10,47 %0,38 %  
nezajímavost tématu10,47 %0,38 %  
sdílím jen zábavné nebo nápadité reklamy10,47 %0,38 %  
viz. otázka proč bych přeskočil10,47 %0,38 %  
nepřijde mi pro mé okolí ničím zajímavá10,47 %0,38 %  
Již bylo zodpovězeno10,47 %0,38 %  
Nemám ráda reklamy obecně.10,47 %0,38 %  
je blbá10,47 %0,38 %  
nebaví mě reklamy10,47 %0,38 %  
nikdy nedoporučuji reklamy 10,47 %0,38 %  
nechci nikoho obtěžovat reklamou, těch má každý plné zuby10,47 %0,38 %  
neni dost zajimava10,47 %0,38 %  
nechci je obtěžovat10,47 %0,38 %  
nic mě v ní nezaujalo10,47 %0,38 %  
Nevidím důvod doporučovat či sdílet10,47 %0,38 %  
Nebavime se o reklamach10,47 %0,38 %  
je nudna10,47 %0,38 %  
nesdílím a nedoporučuji10,47 %0,38 %  
nezajímají mne reklamy10,47 %0,38 %  
neoslovila mě10,47 %0,38 %  
Neni zajimava.10,47 %0,38 %  
kromě sportovních věcí není zajímavá10,47 %0,38 %  
nemám důvod ji sdílet10,47 %0,38 %  
nic zvláštního10,47 %0,38 %  
Protože je velmi nudná a chybí jí snad úplně vše..10,47 %0,38 %  
obyčejná reklama, která mě nezaujala, není důvod sdílet10,47 %0,38 %  
Je to reklama. 10,47 %0,38 %  
Proč ych měla doporučit kravinu?10,47 %0,38 %  
viz. predchozi10,47 %0,38 %  
neznám žádnýho mentála co by doporučoval ostatním reklamy, bohu dík10,47 %0,38 %  
Nic zajímavého10,47 %0,38 %  
Ač lepší jak první, přesto nezajímavá...10,47 %0,38 %  
nemám rád reklamy, které se vnucují10,47 %0,38 %  
dtto10,47 %0,38 %  
nikdo nesdílí reklamy (alespoň doufám)10,47 %0,38 %  
Reklama mě nezaujala, přátelé by měli podobný názor10,47 %0,38 %  
Nelíbí se mi reklama10,47 %0,38 %  
Neni v ni nikdo zajimavy a celkove reklama neni nicim odlisna10,47 %0,38 %  
mě ani mé okolí reklamy nezajímají10,47 %0,38 %  
K cemu..10,47 %0,38 %  
Nedělám to10,47 %0,38 %  
nesdilim10,47 %0,38 %  
Proc bych mel proboha obtezovat pratele reklamou?!10,47 %0,38 %  
Nemám potřebu sdílet reklamy. 10,47 %0,38 %  
Nezaujala mě.10,47 %0,38 %  
nedoporučuji reklamy svým přátelům10,47 %0,38 %  
Reklama bez napadu.10,47 %0,38 %  
nezaujala10,47 %0,38 %  
neprijde mi nicim zajimava\ vyjmecna10,47 %0,38 %  
není zajímavá, žádný příběh, vtip10,47 %0,38 %  
Nemám potřebu sdílet10,47 %0,38 %  
nikdy nespamuji10,47 %0,38 %  
opět není dostatečně originální ke sdílení10,47 %0,38 %  
Nepřijde mi zajímavá 10,47 %0,38 %  
uniká mi myšlenka, vtip ...10,47 %0,38 %  
Nikoho to nezajima10,47 %0,38 %  

Graf

25. Jaká je podle Vás ideální délka reklamy?

1 - ideální .... 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Do 20 sekund1.3380.627
21-40 sekund1.9730.414
41-60 sekund2.9430.244
61-90 sekund3.920.203
90 a více sekund4.8250.517

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte reklamu na jarní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Objevuje se v reklamě celebrita?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Objevuje se v reklamě celebrita?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi David Beckham na otázku 7. Jaká celebrita?

6. Objevuje se v reklamě celebrita?

  • odpověď Ano:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi David Beckham na otázku 7. Jaká celebrita?

9. Pokud by se tato reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

  • odpověď Spíše ne:
    • 10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přítomnost celebrity na otázku 11. Proč byste ji nepřeskočil/a?

15. Znáte reklamu na sportovní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

  • odpověď Ano:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Objevuje se v reklamě celebrita?
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 16. Objevuje se v reklamě celebrita?

19. Pokud by se reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

  • odpověď Určitě ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 18. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

22. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

  • odpověď Určitě ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 18. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

25. Jaká je podle Vás ideální délka reklamy?

  • odpověď 21-40 sekund=1:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 20 sekund=2 na otázku 25. Jaká je podle Vás ideální délka reklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Dosažené vzdělání

4. Kraj

5. Znáte reklamu na jarní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

6. Objevuje se v reklamě celebrita?

7. Jaká celebrita?

8. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

9. Pokud by se tato reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

10. Proč byste ji přeskočil/a?

11. Proč byste ji nepřeskočil/a?

12. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

13. Proč byste ji sdílel/a nebo doporučil/a?

14. Proč byste ji nesdílel/a ani nedoporučil/a?

15. Znáte reklamu na sportovní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

16. Objevuje se v reklamě celebrita?

17. Co se v této reklamě odehrává?

18. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

19. Pokud by se reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

20. Proč byste ji přeskočil/a?

21. Proč byste ji nepřeskočil/a?

22. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

23. Proč byste ji sdílel/a nebo doporučil/a?

24. Proč byste ji nesdílel/a ani nedoporučil/a?

25. Jaká je podle Vás ideální délka reklamy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Dosažené vzdělání

4. Kraj

5. Znáte reklamu na jarní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

6. Objevuje se v reklamě celebrita?

7. Jaká celebrita?

8. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

9. Pokud by se tato reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

10. Proč byste ji přeskočil/a?

11. Proč byste ji nepřeskočil/a?

12. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

13. Proč byste ji sdílel/a nebo doporučil/a?

14. Proč byste ji nesdílel/a ani nedoporučil/a?

15. Znáte reklamu na sportovní kolekci módní značky H&M, která je vysílána po dobu posledních dvou týdnů?

16. Objevuje se v reklamě celebrita?

17. Co se v této reklamě odehrává?

18. Je pro Vás délka této reklamy na internetu (youtube.com...) vyhovující?

19. Pokud by se reklama spustila před Vámi vybraným videem na serveru youtube.com, přeskočil/a byste ji?

20. Proč byste ji přeskočil/a?

21. Proč byste ji nepřeskočil/a?

22. Sdílel/a, popřípadě doporučil/a byste tuto reklamu přátelům a známým?

23. Proč byste ji sdílel/a nebo doporučil/a?

24. Proč byste ji nesdílel/a ani nedoporučil/a?

25. Jaká je podle Vás ideální délka reklamy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pech, M.Měření virality faktorů ve video reklamě (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53475.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.