Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, jsem studentkou třetího ročníku Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, obor marketing a management. Prosím o vyplnění tohoto dotazníku, který mi pomůže analyzovat chování zákazníku v obchodním řetězci Albert. PROSÍM VYPLNIT JEN POKUD NAKUPUJETE ALESPOŇ NĚKDY V ALBERTU!
Děkuji za Váš čas
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
184
77,31 %
77,31 %
Muž
54
22,69 %
22,69 %
2. Jaké je Vaše dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
114
47,9 %
47,9 %
Vysokoškolské
98
41,18 %
41,18 %
Střední bez maturity
14
5,88 %
5,88 %
Základní
12
5,04 %
5,04 %
3. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-30
155
65,13 %
65,13 %
31-40
35
14,71 %
14,71 %
41-50
22
9,24 %
9,24 %
51-60
11
4,62 %
4,62 %
do 18
10
4,2 %
4,2 %
61-70
4
1,68 %
1,68 %
71 a více
1
0,42 %
0,42 %
4. S kým sdílíte domácnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
S rodiči (či jedním z nich)
80
33,61 %
33,61 %
S druhem (družkou), s manželem (manželkou)
67
28,15 %
28,15 %
S druhem (družkou), s manželem (manželkou) s dětmi
43
18,07 %
18,07 %
Sám
24
10,08 %
10,08 %
Jiné (s kamarády..)
24
10,08 %
10,08 %
5. V současné době jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
103
43,28 %
43,28 %
Zaměstnanec
94
39,5 %
39,5 %
OSVČ
14
5,88 %
5,88 %
Na mateřské/rodičovské dovolené
11
4,62 %
4,62 %
Nezaměstnaný
10
4,2 %
4,2 %
Důchodce
6
2,52 %
2,52 %
6. Do obchodu se dopravujete především?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Autem
104
43,7 %
43,7 %
Pěšky
84
35,29 %
35,29 %
MHD
48
20,17 %
20,17 %
Kolo, koloběžka apod.
2
0,84 %
0,84 %
7. Do jaké typologie osobnosti byste se zařadil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sangvinik (optimistický, lehce se přizpůsobuje okolí, soutěživý)
8. Zhodnoťte jednotlivá tvrzení (přičemž 1- úplně souhlasím, 5-úplně nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zkouším rád/a nové věci
2.433
1.245
Při rozhodování potřebuji čas na rozmyšlenou
2.113
1.109
Dám se ovlivnit reklamou
3.672
1.128
Dávám na své dosavadní zkušenosti
1.655
0.671
Jsem šetřivý typ
2.399
1.055
Vyšší cena = vyšší kvalita
3.143
1.047
9. Dostáváte do schránky letáky od Albertu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
140
58,82 %
58,82 %
Ne
98
41,18 %
41,18 %
10. Pokud letáky dostáváte, nakupujete podle nich?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas
122
64,55 %
51,26 %
Nikdy
52
27,51 %
21,85 %
Velmi často
15
7,94 %
6,3 %
11. S jakou formou reklamy se nejčastěji potkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Brožury, katalogy, letáky
85
35,71 %
35,71 %
Internet
80
33,61 %
33,61 %
Televize
61
25,63 %
25,63 %
Billboard
12
5,04 %
5,04 %
12. Píšete si nákupní seznam?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas
155
65,13 %
65,13 %
Ano, pokaždé
56
23,53 %
23,53 %
Nikdy
27
11,34 %
11,34 %
13. Jak často nakupujete potraviny do domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát týdně
153
64,29 %
64,29 %
Jednou týdně
57
23,95 %
23,95 %
Každý den
18
7,56 %
7,56 %
Jednou za 14 dní
5
2,1 %
2,1 %
Jednou za měsíc
5
2,1 %
2,1 %
14. Kolik peněz obvykle utratíte za nákup potravin měsíčně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2001-4000
81
34,03 %
34,03 %
1000-2000
55
23,11 %
23,11 %
4001-6000
41
17,23 %
17,23 %
více než 6000
31
13,03 %
13,03 %
do 1000
29
12,18 %
12,18 %
20001-4000
1
0,42 %
0,42 %
15. Stává se Vám, že si koupíte i jiné zboží než pro které jste si původně šli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, velmi často
116
48,74 %
48,74 %
Ano, občas
95
39,92 %
39,92 %
Výjimečně
25
10,5 %
10,5 %
Nestává
2
0,84 %
0,84 %
16. Zhodnoťte jednotlivé faktory, které u Vás hrají roli při výběru obchodu, a to na stupnici 1-5 (přičemž hodnocení je 1 – velmi důležitá, 5- méně důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Široký sortiment
1.685
0.653
Dlouhá otvírací doba
2.143
1.282
Nízké ceny
2.134
1.074
Přehlednost rozmístění zboží
2.088
1.005
Blízkost domova
1.958
0.998
Příjemné prostředí prodejny
2.113
1
Kvalitní zboží
1.513
0.544
Čerstvost potravin
1.378
0.512
Nabídka Bio potravin
3.761
1.535
Příjemný personál
2.319
1.209
Věrností výhody
3.458
1.551
17. Co Vás naopak odrazuje? (přičemž 1- odrazuje nejvíce, 5- neodrazuje vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Dlouhé fronty u pokladen
1.819
0.846
Hodně lidí
1.95
1.132
Nedostatek akčního zboží
3.025
1.571
Nepříjemný personál
2
1.252
18. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu běžného zboží (například máslo, mléko), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Kvalita
1.462
0.425
Cena
1.874
0.766
Složení
2
1.034
Výrobce
3.139
1.355
Značka
3.374
1.175
Země původu
2.84
1.504
Předchozí zkušenosti
1.45
0.575
19. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu dražšího zboží (například televize apod.), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Kvalita
1.271
0.355
Cena
1.686
0.766
Výrobce
2.276
1.296
Země původu
3.21
1.458
Značka
2.41
1.351
Design
1.987
0.903
Předchozí zkušenosti
1.61
0.782
20. Jaký způsob placeni preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kartou
154
64,71 %
64,71 %
Hotově
84
35,29 %
35,29 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
odpověď S druhem (družkou), s manželem (manželkou) s dětmi:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 5. V současné době jste?
5. V současné době jste?
odpověď Student:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 18 na otázku 3. Kolik Vám je let?
9. Dostáváte do schránky letáky od Albertu?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi často na otázku 10. Pokud letáky dostáváte, nakupujete podle nich?
18. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu běžného zboží (například máslo, mléko), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
odpověď Kvalita=1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena = vyšší kvalita=1 na otázku 8. Zhodnoťte jednotlivá tvrzení (přičemž 1- úplně souhlasím, 5-úplně nesouhlasím)
odpověď Značka=5:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=5 na otázku 19. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu dražšího zboží (například televize apod.), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
19. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu dražšího zboží (například televize apod.), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
odpověď Předchozí zkušenosti=1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=1 na otázku 19. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu dražšího zboží (například televize apod.), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaké je Vaše dosažené vzdělání
3. Kolik Vám je let?
4. S kým sdílíte domácnost?
5. V současné době jste?
6. Do obchodu se dopravujete především?
7. Do jaké typologie osobnosti byste se zařadil/a?
8. Zhodnoťte jednotlivá tvrzení (přičemž 1- úplně souhlasím, 5-úplně nesouhlasím)
9. Dostáváte do schránky letáky od Albertu?
10. Pokud letáky dostáváte, nakupujete podle nich?
11. S jakou formou reklamy se nejčastěji potkáváte?
12. Píšete si nákupní seznam?
13. Jak často nakupujete potraviny do domácnosti?
14. Kolik peněz obvykle utratíte za nákup potravin měsíčně?
15. Stává se Vám, že si koupíte i jiné zboží než pro které jste si původně šli?
16. Zhodnoťte jednotlivé faktory, které u Vás hrají roli při výběru obchodu, a to na stupnici 1-5 (přičemž hodnocení je 1 – velmi důležitá, 5- méně důležitá)
17. Co Vás naopak odrazuje? (přičemž 1- odrazuje nejvíce, 5- neodrazuje vůbec)
18. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu běžného zboží (například máslo, mléko), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
19. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu dražšího zboží (například televize apod.), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
20. Jaký způsob placeni preferujete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaké je Vaše dosažené vzdělání
3. Kolik Vám je let?
4. S kým sdílíte domácnost?
5. V současné době jste?
6. Do obchodu se dopravujete především?
7. Do jaké typologie osobnosti byste se zařadil/a?
8. Zhodnoťte jednotlivá tvrzení (přičemž 1- úplně souhlasím, 5-úplně nesouhlasím)
9. Dostáváte do schránky letáky od Albertu?
10. Pokud letáky dostáváte, nakupujete podle nich?
11. S jakou formou reklamy se nejčastěji potkáváte?
12. Píšete si nákupní seznam?
13. Jak často nakupujete potraviny do domácnosti?
14. Kolik peněz obvykle utratíte za nákup potravin měsíčně?
15. Stává se Vám, že si koupíte i jiné zboží než pro které jste si původně šli?
16. Zhodnoťte jednotlivé faktory, které u Vás hrají roli při výběru obchodu, a to na stupnici 1-5 (přičemž hodnocení je 1 – velmi důležitá, 5- méně důležitá)
17. Co Vás naopak odrazuje? (přičemž 1- odrazuje nejvíce, 5- neodrazuje vůbec)
18. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu běžného zboží (například máslo, mléko), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
19. Zhodnoťte jednotlivé faktory při nákupu dražšího zboží (například televize apod.), a to na stupnici 1-5 (přičemž 1 – velmi důležitá,5 – méně důležitá)
20. Jaký způsob placeni preferujete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Augustinová, P. – Analýza chování spotřebitelů v obchodě Albert (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53544.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Fighter: Když už chcete používat odbornou psychologickou terminologii, měla byste jí také aspoň v základech rozumět a používat termíny správně. Za prvé v otázce 7 má být typ a ne typologie. Typologie je systém klasifikace, typ je kategorie v daném systému. Za druhé byste každý typ temperamentu měla popsat alespoň v základních odlišovacích charakteristikách - tj. introverze/extroverze a labilita/stabilita a nepoužívat zavádějící pojmy jako "trpí depresemi". Deprese je psychická porucha, která není součástí psychologických charakteristik žádného zdravého člověka, bez ohledu na temperament.