Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu kosmetiky

Průzkum trhu kosmetiky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Crystal Communication
Šetření:29. 02. 2016 - 07. 03. 2016
Počet respondentů:216
Počet otázek (max/průměr):18 / 7.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

Jsme studentky Komerčních komunikací na VŠE v Praze a vypněním tohoto dotazníku nám pomůžete prozkoumat povědomí o vybrané značce kosmetiky, která je předmětem našeho skupinového projektu. 

Dotazník je určen pro každého bez přímého zacílení. 

 

Vřelé díky za spolupráci

CrystalCommunication :) 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena19288,89 %88,89 %  
muž2411,11 %11,11 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
233415,74 %15,74 %  
242812,96 %12,96 %  
222411,11 %11,11 %  
21156,94 %6,94 %  
28125,56 %5,56 %  
29115,09 %5,09 %  
25104,63 %4,63 %  
2094,17 %4,17 %  
2683,7 %3,7 %  
1983,7 %3,7 %  
ostatní odpovědi 27
17
18
44
31
34
54
32
14
30
49
38
15
1/3 průměrného dožití
Dvacetosm
20 let
čtyřicet jedna
Mám 23 rokov.
48
necelých padesát let
39
2362
11
35
16
36
46
60
56
5726,39 %26,39 % 

Graf

3. Kolik obyvatel má město, ve kterém převážně žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 500 0007132,87 %32,87 %  
5 001-50 0004822,22 %22,22 %  
0-5 0004219,44 %19,44 %  
100 001-500 0002913,43 %13,43 %  
50 001-100 0002612,04 %12,04 %  

Graf

4. Používáte pleťovou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19489,81 %89,81 %  
ne2210,19 %10,19 %  

Graf

5. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11056,12 %50,93 %  
ne8643,88 %39,81 %  

Graf

6. Používáte produkty této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8070,8 %37,04 %  
ano3329,2 %15,28 %  

Graf

7. Jak často je používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2058,82 %9,26 %  
Pravidelně926,47 %4,17 %  
Měl(a) jsem možnost ji vyzkoušet (vzoreček)514,71 %2,31 %  

Graf

8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na doporučení od známých1442,42 %6,48 %  
Na internetu1339,39 %6,02 %  
Na doporučení lékárníka1133,33 %5,09 %  
Na doporučení lékaře1030,3 %4,63 %  
Z předešlých či současných reklamních kampaní39,09 %1,39 %  
doporučení alergoložky13,03 %0,46 %  
byl to dárek13,03 %0,46 %  
Na jiné doporučení13,03 %0,46 %  

Graf

9. Kde tyto produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V lékárně2472,73 %11,11 %  
Na internetu927,27 %4,17 %  
Dostala jsem to darem824,24 %3,7 %  

Graf

10. Jsou Vám známé i jiné značky podobného typu a vlastností jako je La-Roche Posay? Uveďte, prosím, jaké:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Avéne

Avene

Avene

Avene, Bioderma

Avéne, Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma, Biotherm, Avene

Bioderma, Biotherm, Clinique, Vichy, Eucerin, Clarins

Bioderma, Vichy

clarins

další kosmetické produkty v lékárnách, např. Bioderma

Ducray, Bioderma, Vichy

Eucerin, Bioderma, Avéne, Mixa, Uriage, Weleda

MIXA,VICHY

Momentálně si nevzpomínám na podobné značky

nevím

Nevím

Nie

o kosmetiku se moc nezajímám, kupuji hlavně čistě přírodní bez čehokoli přidaného, takže se v tomto typu kosmetiky neorientuji

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy Bioderma Avene Eucerin Uriage...

Vichy, Bioderma, Biotherm, Lancome, Clarins

Vichy, Bioderma, Eucerin

Vichy,Bioderma

Yves Rocher

11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám jinou značku5569,62 %25,46 %  
Drahé2531,65 %11,57 %  
Nepotřebuji je1316,46 %6,02 %  
Špatně dostupné911,39 %4,17 %  
nesedí mé pleti11,27 %0,46 %  
Velmi nekvalitní11,27 %0,46 %  
na plet používám přírodní zelený jíl, je to perfektní i na vlasy11,27 %0,46 %  
nevyhovovali mojej pleti11,27 %0,46 %  
je drahá na slovensku 11,27 %0,46 %  
dráždí mě11,27 %0,46 %  
nevyhovuje mi11,27 %0,46 %  
Ještě jsem nezjistila, kde ji koupit11,27 %0,46 %  

Graf

12. Jakou jinou značku pleťové kosmetiky používáte? A proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alverde.

astor,loreal paris,bioderma

Avene, Alverde, Lavera

Avon

avon, dobra cena i kvalita

Avon, dostupné, dostala jsem ji jako dárek

Avon, Nivea - dostupné, levné

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma na doporučení lékaře

Bioderma, Loreal

Bioderma, mám to tak naučené, moje máma jí taky používá a maximálně mi vyhovuje.

Bioderma, podobná , cenovo dostupnější

Bioderma, pomohla mi s akné

Bioderma, protože je kvalitní.

Bioderma, Weleda, Saloos - začala jsem se zajímat o složení kosmetiky, proto jsem se rozhodla používat šetrnou a přírodní kosmetiku a zatím jsem spokojená víc než kdy jindy

Bioderma, ziaja - hypoalergenni, pomahaji na dermatitidu

Bioderma. Na první pohled mi byla sympatičtější a navíc ji používá i moje mamka.

Bione (česká značka bio kvality), Loreál (vyhovuje mi, voní mi)

Clinique, Clarins, kosmetiku dovezenou z USA

Clinique, Lancome, L occitane

Dermacol bioderma nivea najradsej biodermu a dermacol

Dermacol, Garnier

dost

Dr.Kurt Wolff - Alcina

estéé lauder, darphin- vyhovuje mi

Excipial, najlepšie vyhovuje mojej pokožke s ekzematickými sklonmi.

fyto, som spokojná, cena

Garnier - má krásné jemné krémy a se všemi produkty jsem spokojena

Garnier, Avon - dostupnější

Garnier, Dermacol - cenově dostupné značky, dobrá zkušenost s výrobky

Garnier, L'oréal Paris, Alverde - vyhovují mi

Garnier, vyhovuje mi

Chanel - miluju Paříž

Japonska kosmetika Japan Gals a korejská kosmetika The Skin house

L´oreal, vichy, Ryor, Nivea

La Prairie, vyhovuje mi nejvíce

Loreal

lush - přírodní kosmetika, jako jediná mi vyhovuje zdravotně i esteticky

mary kay, balea a krém manufaktura....a proč? no protože mi vyhovují nejvíc, každé pleti sedí něco jinýho

Mixa

Mixa

Mixa, Garnier

Mixa, vyhovuje mi - neobsahuje alkohol na který jsem alergická Bione

Natura Siberica, L´oreal, Dermacol

Nive, Saloos, Yves Rocher

Nivea - je ověřená.

Nivea - šetrná k citlivé pleti

Nivea, Avon. Vyhovují mi

nivea, balea

Nivea, kvalitní, levná a nezpůsobuje alergické reakce

Nivea, L´oreal, Maybellin

nivea, loreal

Nivea,dermacol,garnier.. Je dostupnější v mém okoli

Nivea. Vôňa, nemám reakciu na pokožke.

Nobilis Tilia, Welleda a další bio kosmetiku a Yves Rocher

Od Herbalife řada Skin. Dostala jsem se k ní náhodou od distributorky, která dělala ve městě dotazník, zkusila jsem ošetření ve studiu a koupila si nějaké výrobky a již na ni nedám dopustit. Mám citlivou pleť a častý výskyt pupínků a akné, po používání této kosmetiky již problémy nemám.

Oriflame - cenově dostupné, kvalitní. DM Balea - to stejné

Phyris

Používam ALCINU a RYOR, pretože som s týmito značkami spokojná. :)

Používám různé značky.

přírodní kosmetiku od značky Havlíkova apotéka, protože chci používat 100% přírodní produkty

Regina, Clinic

rôzne druhy cannabis oriflame rimmel gosh zo všetkých niečo najradšej mám prírodné pretože mám citlivú pokožku a okamžite na hocijaký produkt reaguje začervenaním štípaním atd

Ryor - česká značka, vyhovuje mi

Saloos, Ryor, Garnier,

Sephora, Nivea

Syncare - přírodní, české Saloos - přírodní, české Bioderma - šetrné, účinné

Vichy

Vichy, Loreal

wisch, l´oreal, oblíbila jsem si je, dostávám je se slevou

Yves Rocher a Manufaktura, prirodni kosmetika

Ziaja - o trochu levnější varianta, vyhovuje mi, neštípe (mam seborreu, takže jsem si našla zkoušením kosmetiku, která mi vyhovuje)

Značky z drogerie-jsou levnější, znám je z reklamy, Garnier, Mixa, krémy z parfumerie, které propaguj blgerky - Benefit

13. Jsou Vám známé i jiné značky podobného typu a vlastností jako je La-Roche Posay? Uveďte, prosím, jaké:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alterra.

Ano, vichy

Asi ne, jen jsem o značce slyšela, ale ještě ji nezkoušela

Avene

Avene, Bioderma

Avene, Vichy

Bioderma

Bioderma

bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Bioderma, Avene, Eucerine, SynCare,

Bioderma, avene, uriage, vichy

Bioderma, Eucerin

Bioderma, Vichy, Avéne, Eucerin, ADerma, Uriage

Bioderma, Vichy, Eucerin

Bioderma?

clarins

Clinique

Clinique, Eucerin

Clinique. La-Roche Posay zdaleka není tak super, jak se zdá. Na to, že je určena na citlivou pleť, tak složení nic moc.

locitane, yves rocher

LRP není ničím výjimečná

Mary Kay, LR, Cannabis...

Mixa, Eucerin, Bioderma

Moc neznám.

n

Ne

Ne

NE

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

nejsou

nepoznám

Nevím

nevim

nevybavuji si, nevim, co je podobne

Nevyuživam podobně značky

Neznám

nie

Nie

Nie

Sice o této značce neslyším poprvé, ale neznám typ ani vlastnosti, nemohu tedy srovnávat.

Ted me nic nenapada

Uriage, Vichy, Bioderma...

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

Vichy

VICHY, Avene

Vichy, Bioderma

Vichy, Bioderma

Vichy, Bioderma

Vichy?

Vischy

wish, l´oreal,

yves rocher

Yves Rocher, Clinic

14. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6777,91 %31,02 %  
ne1922,09 %8,8 %  

Graf

15. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1359,09 %6,02 %  
ano940,91 %4,17 %  

Graf

16. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1076,92 %4,63 %  
ano323,08 %1,39 %  

Graf

17. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z předešlých či současných reklamních kampaní444,44 %1,85 %  
Na internetu222,22 %0,93 %  
netuším111,11 %0,46 %  
vídám ji v lékárnách111,11 %0,46 %  
už si nevzpomínám, nejspíš v nějakém obchodním domě, lékarně111,11 %0,46 %  
Na doporučení lékárníka111,11 %0,46 %  

Graf

18. Pokud by nastala situace, která by Vás přiměla používat pleťovou kosmetiku, zvolil(a) byste právě La Roche-Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne555,56 %2,31 %  
ano444,44 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Používáte pleťovou kosmetiku?

  • odpověď ne:
    • 9.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Je Vám známá značka La Roche-Posay?
    • 9.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

5. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Používáte produkty této značky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 7. Jak často je používáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení lékárníka na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení lékaře na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení od známých na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárně na otázku 9. Kde tyto produkty nakupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepotřebuji je na otázku 11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám jinou značku na otázku 11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Jsou Vám známé i jiné značky podobného typu a vlastností jako je La-Roche Posay? Uveďte, prosím, jaké:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Používáte produkty této značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahé na otázku 11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.
  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

6. Používáte produkty této značky?

  • odpověď ano:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení lékárníka na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení lékaře na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení od známých na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V lékárně na otázku 9. Kde tyto produkty nakupujete?
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 7. Jak často je používáte?
  • odpověď ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahé na otázku 11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepotřebuji je na otázku 11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Jsou Vám známé i jiné značky podobného typu a vlastností jako je La-Roche Posay? Uveďte, prosím, jaké:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám jinou značku na otázku 11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.

9. Kde tyto produkty nakupujete?

  • odpověď V lékárně:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na doporučení lékárníka na otázku 8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?

15. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

  • odpověď ne:
    • 16.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Kolik obyvatel má město, ve kterém převážně žijete?

4. Používáte pleťovou kosmetiku?

5. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

6. Používáte produkty této značky?

7. Jak často je používáte?

8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?

9. Kde tyto produkty nakupujete?

11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.

13. Jsou Vám známé i jiné značky podobného typu a vlastností jako je La-Roche Posay? Uveďte, prosím, jaké:

14. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

15. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

16. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Kolik obyvatel má město, ve kterém převážně žijete?

4. Používáte pleťovou kosmetiku?

5. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

6. Používáte produkty této značky?

7. Jak často je používáte?

8. Kde jste se o produktech této značky dozvěděl(a)?

9. Kde tyto produkty nakupujete?

11. Proč ne? Uveďte, prosím, důvod.

13. Jsou Vám známé i jiné značky podobného typu a vlastností jako je La-Roche Posay? Uveďte, prosím, jaké:

14. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

15. Je Vám známá značka La Roche-Posay?

16. Byl(a) byste ochotný(á) začít používat značku La Roche-Posay, kdybyste veděl(a) o jejích léčivých účincích, šetrnosti a dalších pozitivních vlastnostech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Communication, C.Průzkum trhu kosmetiky (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53563.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.