Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní služby

Bankovní služby

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bára Studničková
Šetření:01. 03. 2016 - 06. 03. 2016
Počet respondentů:160
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka České zemědělské univerzity v Praze a provádím dotazníkové šetření na téma Bankovní služby. Ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník je zcela anonymní. Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9257,5 %57,5 %  
muž6842,5 %42,5 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let7748,13 %48,13 %  
36 - 50 let3723,13 %23,13 %  
26 - 35 let2012,5 %12,5 %  
51 - 65 let159,38 %9,38 %  
více než 65 let116,88 %6,88 %  

Graf

3. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou9559,38 %59,38 %  
vysokoškolské4930,63 %30,63 %  
střední bez maturity74,38 %4,38 %  
vyšší odborné63,75 %3,75 %  
základní31,88 %1,88 %  

Graf

4. Místo trvalého pobytu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné6339,38 %39,38 %  
Praha5433,75 %33,75 %  
Cheb3119,38 %19,38 %  
Kladno127,5 %7,5 %  

Graf

5. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6641,25 %41,25 %  
zaměstnanec6540,63 %40,63 %  
živnostník127,5 %7,5 %  
senior127,5 %7,5 %  
bez práce53,13 %3,13 %  

Graf

6. Měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 8 999 Kč6440 %40 %  
15 000 - 24 999 Kč3622,5 %22,5 %  
9000 - 14 999 Kč2515,63 %15,63 %  
35 000 a více1811,25 %11,25 %  
25 000 - 34 999 Kč1710,63 %10,63 %  

Graf

7. Kterou banku využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna5031,25 %31,25 %  
KB4326,88 %26,88 %  
ČSOB3723,13 %23,13 %  
Air Bank2012,5 %12,5 %  
GE Money Bank2012,5 %12,5 %  
Fio banka127,5 %7,5 %  
žádnou95,63 %5,63 %  
Raiffeisenbank95,63 %5,63 %  
Mbank85 %5 %  
Equa Bank74,38 %4,38 %  
UniCredit Bank63,75 %3,75 %  
Zuno21,25 %1,25 %  
Sberbank21,25 %1,25 %  
Privatbanka10,63 %0,63 %  
HSBC10,63 %0,63 %  
Bank of America10,63 %0,63 %  
mBank, ING10,63 %0,63 %  
Citi10,63 %0,63 %  
Expobank10,63 %0,63 %  
ING Bank10,63 %0,63 %  
M Bank10,63 %0,63 %  
ING10,63 %0,63 %  

Graf

8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna3924,38 %24,38 %  
KB3421,25 %21,25 %  
ČSOB3018,75 %18,75 %  
Air Bank159,38 %9,38 %  
GE Money Bank148,75 %8,75 %  
žádná95,63 %5,63 %  
Fio banka85 %5 %  
Raiffeisenbank63,75 %3,75 %  
Equa Bank53,13 %3,13 %  
mbank42,5 %2,5 %  
UniCredit Bank21,25 %1,25 %  
Privatbanka10,63 %0,63 %  
hlavní je ta, kde jsou všechny finance, nebo ta, z které vše platím?10,63 %0,63 %  
Citi10,63 %0,63 %  

Graf

9. Do jaké míry využíváte služeb bankovních domů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžné produkty pro občany14799,32 %91,88 %  
investiční služby138,78 %8,13 %  
produkty pro podnikatele128,11 %7,5 %  
specializované financování21,35 %1,25 %  

Graf

10. Myslíte si, že aktuální nabídka služeb a produktů Vaší hlavní banky je dostatečná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13388,08 %83,13 %  
ne1811,92 %11,25 %  

Graf

11. Co nového byste ve Vaší hlavní bance uvítal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic2123,08 %13,13 %  
nevím66,59 %3,75 %  
Více bankomatů33,3 %1,88 %  
Vedení účtu zdarma22,2 %1,25 %  
méně poplatků za služby11,1 %0,63 %  
vyšší úrok na spořícím učtu11,1 %0,63 %  
více výhod u studentských účtů11,1 %0,63 %  
Stačilo by, pokud by změny účtů, které provádějí automaticky a bez upozornění klienta, avizovali emailem.11,1 %0,63 %  
výhodnější podmínky pro uživatele běžných účtů (ne studentských)11,1 %0,63 %  
Pohoštění když přijdu na pobočku 11,1 %0,63 %  
ostatní odpovědi Bankomaty drive
u Air bank stahování datových výpisů, např. v CSV
Více přepážek
neviem
vklad peněz do bankomatu
Zrušení poplatku za vedení studentského účtu
Snížení poplatků za výběr z bankomatů jiné banky
Nic, vše je v pořádku.
Bezplatnou vymenu deviz
Top kurzy při konverzi měn :))
jsem spokojený se stavem, jaký současně je
zatím nevím
změna limitu platby kartou online
Možnost bezplatného výběru z jakéhokoliv bankomatu
0
Hezčí a mladší lečny za přepážkou :-D
online bankovnictví bez přihlašovacího certifikátu
účet zcela zdarma bez obratových podmínek
konto bez zbytečných poplatků
Nic.
bohuzel me nic nenapada..
Větší dostupnost bankontů
transparentost cen
nic, všechny změny bývají zpravidla jen k horšímu
snížení poplatků
sníženi poplatků,lepší služby
hypoteky
Levnější vedení účtu
Více zdarma výběrů z jiných bankomatů a nebo více bankomatů Fio banky v Olomouci!
Nižší poplatky za vedení účtu :)
více bankovních produktů pro seniory
drogy
nic mě nenapadá
více možností bezplatných samoobslužných změn limitů platební karty
vše je naprosto dokonalé, Fio je TOP
vše zdarma
kreditní kartu
nic extra
Lepší přístup k dlouhodobým zákazníkům
výhodnější produkty pro seniory
Nové internetové bankovnictví! Bezkontaktní platební kartu, které už konečně začali vydávat.
zrušení poplatků
skutečné spořicí programy
Rozvoj aplikace internetového bankovnictví pro mobilní telefony
Hezčí prostředí,více soukromí pro klienta.
personální posílení
-
nic podstatného mě nenapadá
Vyhodnejsi sporeni
Hlavně zrušení těch nesmyslných nehorázných poplatků a lepší služby na úrovni zahraničí, tady jsou sto let za opicemi!
Snížení sazeb; větší flexibilitu služeb
hypotéka
vedení účtu bez poplatků
5358,24 %33,13 % 

Graf

12. Které moderní technologie v oblasti bankovnictví využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové bankovnictví14392,86 %89,38 %  
Mobilní bankovnictví4529,22 %28,13 %  
chodím raději na přepážku149,09 %8,75 %  
Telefonní bankovnictví53,25 %3,13 %  
GSM – bankovnictví na sim kartě21,3 %1,25 %  

Graf

13. Jaké bankovní produkty využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bežný účet14997,39 %93,13 %  
spořicí účet6743,79 %41,88 %  
penzijní připojištění6039,22 %37,5 %  
stavební spoření4529,41 %28,13 %  
životní pojištění4428,76 %27,5 %  
hypotéka, úvěr3422,22 %21,25 %  
podílové fondy, dluhopisy a akcie2214,38 %13,75 %  

Graf

14. Volíte raději nižší úrok s jistotou zisku anebo vyšší úrok s menší jistotou zisku

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
upřednostňuji nižší úrok, ale s garancí7754,61 %48,13 %  
Za účelem zvýšení výnosů jsem připraven/a podstoupit omezené riziko5639,72 %35 %  
chci dosáhnout co nejvyššího výnosu i za cenu vysokého rizika85,67 %5 %  

Graf

15. Co je pro Vás jako klienta rozhodující při výběru banky? Stanovte pořadí.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
dostupnost poboček3.5073.778
otevírací doba poboček4.4584.762
nabízené produkty2.9243.098
dostupnost bankomatů2.8473.227
výše poplatků2.0833.09
prostředí poboček5.5693.856
profesionální personál4.0353.742

Graf

16. Jak moc je pro Vás důležitý osobní přístup v bance?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do banky nechodím, raději vyřizuji věci po telefonu/internetu6744,97 %41,88 %  
Jdu vždy k přepážce, kde je volno4328,86 %26,88 %  
Mám svého osobního bankéře/poradce, ke kterému chodím3926,17 %24,38 %  

Graf

17. Jak často navštěvujete pobočku Vaší banky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když nepotřebuji, tak tam nechodím10067,57 %62,5 %  
jedenkrát ročně1912,84 %11,88 %  
jednou za půl roku1812,16 %11,25 %  
jednou za dva roky se mi někdo ozve s nabídkou74,73 %4,38 %  
denně, nosím tam tržbu42,7 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 18 - 25 let:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 5. Jste:

5. Jste:

  • odpověď senior:
    • 12.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 65 let na otázku 2. Věk:
  • odpověď zaměstnanec:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 000 - 34 999 Kč na otázku 6. Měsíční příjem:

7. Kterou banku využíváte?

  • odpověď Air Bank:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air Bank na otázku 8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?
  • odpověď Česká spořitelna:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká spořitelna na otázku 8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?
  • odpověď ČSOB:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČSOB na otázku 8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?
  • odpověď GE Money Bank:
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi GE Money Bank na otázku 8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?
  • odpověď KB:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi KB na otázku 8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?

16. Jak moc je pro Vás důležitý osobní přístup v bance?

  • odpověď Do banky nechodím, raději vyřizuji věci po telefonu/internetu:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fio banka na otázku 7. Kterou banku využíváte?

17. Jak často navštěvujete pobočku Vaší banky?

  • odpověď když nepotřebuji, tak tam nechodím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionální personál=2 na otázku 15. Co je pro Vás jako klienta rozhodující při výběru banky? Stanovte pořadí.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. Místo trvalého pobytu:

5. Jste:

6. Měsíční příjem:

7. Kterou banku využíváte?

8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?

9. Do jaké míry využíváte služeb bankovních domů?

10. Myslíte si, že aktuální nabídka služeb a produktů Vaší hlavní banky je dostatečná?

11. Co nového byste ve Vaší hlavní bance uvítal/a?

12. Které moderní technologie v oblasti bankovnictví využíváte?

13. Jaké bankovní produkty využíváte?

14. Volíte raději nižší úrok s jistotou zisku anebo vyšší úrok s menší jistotou zisku

15. Co je pro Vás jako klienta rozhodující při výběru banky? Stanovte pořadí.

16. Jak moc je pro Vás důležitý osobní přístup v bance?

17. Jak často navštěvujete pobočku Vaší banky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. Místo trvalého pobytu:

5. Jste:

6. Měsíční příjem:

7. Kterou banku využíváte?

8. Která z těchto bank je pro Vás bankou hlavní?

9. Do jaké míry využíváte služeb bankovních domů?

10. Myslíte si, že aktuální nabídka služeb a produktů Vaší hlavní banky je dostatečná?

11. Co nového byste ve Vaší hlavní bance uvítal/a?

12. Které moderní technologie v oblasti bankovnictví využíváte?

13. Jaké bankovní produkty využíváte?

14. Volíte raději nižší úrok s jistotou zisku anebo vyšší úrok s menší jistotou zisku

15. Co je pro Vás jako klienta rozhodující při výběru banky? Stanovte pořadí.

16. Jak moc je pro Vás důležitý osobní přístup v bance?

17. Jak často navštěvujete pobočku Vaší banky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Studničková, B.Bankovní služby (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53590.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.