Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koupě fotografie za účelem dekorace

Koupě fotografie za účelem dekorace

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Boltík
Šetření:12. 02. 2010 - 02. 03. 2010
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.76
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum je vytvořen hlavně za účelem zjištění poptávky po originálních autorských fotografiích s využitím dekorativního charakteru v interierech firem či domácností.

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o dekorativní doplňky do interieru? (fotografie, obrazy, plakáty, fototapety atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zajímám9368,89 %68,89 %  
Ne4231,11 %31,11 %  

Graf

2. Pokud by se vám daná dekorace líbila koupil/a byste si raději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotografii7354,07 %54,07 %  
Malbu5238,52 %38,52 %  
Grafiku3626,67 %26,67 %  

Graf

3. Jaký typ fotografií byste preferoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město4130,37 %30,37 %  
Krajina3122,96 %22,96 %  
Makro2417,78 %17,78 %  
Abstraktní příroda1712,59 %12,59 %  
Květiny85,93 %5,93 %  
holky10,74 %0,74 %  
osoby (např Saudkova foto s ditetem v naruci)10,74 %0,74 %  
Prostě to co se mi líbí a hodí, takže nic neprefer10,74 %0,74 %  
černobílá10,74 %0,74 %  
Portrét, přip. to makro10,74 %0,74 %  
abstrakce10,74 %0,74 %  
lidé.. buď portréty nebo náhodné dokumentující fot10,74 %0,74 %  
vlastní tvorba :-)10,74 %0,74 %  
černo-bílá10,74 %0,74 %  
město, západ slunce nebo portrét10,74 %0,74 %  
lidé10,74 %0,74 %  
jiny10,74 %0,74 %  
portrét rodiny nebo přátel10,74 %0,74 %  
Cokoliv s nápadem10,74 %0,74 %  

Graf

4. Kolik byste byl/a ochoten/na zaplatit za vytištěnou velkoplošnou fotku bez rámu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 kč6044,44 %44,44 %  
500 - 1000 kč5339,26 %39,26 %  
1000 - 1500 kč1511,11 %11,11 %  
i více než 1500 kč75,19 %5,19 %  

Graf

5. Kolik byste byl/a ochoten/na připlatit za rám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 - 600 kč7051,85 %51,85 %  
do 200 kč4734,81 %34,81 %  
600 - 1000 kč1410,37 %10,37 %  
1000 kč a více42,96 %2,96 %  

Graf

6. Kolik byste byl/a ochoten/na připlatit za paspartu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 200 kč6553,72 %48,15 %  
200 - 600 kč4335,54 %31,85 %  
600 - 1000 kč129,92 %8,89 %  
1000 kč a více10,83 %0,74 %  

Graf

7. Když byste uvažoval/a o nákupu, pak kam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Domů11282,96 %82,96 %  
Jako dárek6044,44 %44,44 %  
Do firmy128,89 %8,89 %  

Graf

8. Uvítal/a byste internetový portál zabývající se prodejem fotografií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7765,81 %57,04 %  
ne4034,19 %29,63 %  

Graf

9. Jste muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9671,11 %71,11 %  
Muž3928,89 %28,89 %  

Graf

10. Vaše zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student11182,22 %82,22 %  
Soukromá společnost107,41 %7,41 %  
OSVČ75,19 %5,19 %  
Státní sféra42,96 %2,96 %  
Nezaměstnaný32,22 %2,22 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
213122,96 %22,96 %  
223022,22 %22,22 %  
202317,04 %17,04 %  
231611,85 %11,85 %  
2464,44 %4,44 %  
1842,96 %2,96 %  
2832,22 %2,22 %  
1732,22 %2,22 %  
2632,22 %2,22 %  
2932,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi 40
19
27
34
47
12
25
37
41
16
139,63 %9,63 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.98
Minimum:18
Maximum:29
Variační rozpětí:11
Rozptyl:4.84
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:22
Modus:21

Graf

12. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4331,85 %31,85 %  
Středočeský 128,89 %8,89 %  
Jihočeský128,89 %8,89 %  
Jihomoravský96,67 %6,67 %  
zlínský85,93 %5,93 %  
pardubický75,19 %5,19 %  
Ústecký75,19 %5,19 %  
Královehradecký64,44 %4,44 %  
Moravsko-slezský64,44 %4,44 %  
Liberecký53,7 %3,7 %  
Vysočina42,96 %2,96 %  
Plzeňský32,22 %2,22 %  
Olomoucký21,48 %1,48 %  
Jiné21,48 %1,48 %  
Karlovarský21,48 %1,48 %  
hl.m.Praha10,74 %0,74 %  
Prágl10,74 %0,74 %  
JM10,74 %0,74 %  
Ústecký kraj10,74 %0,74 %  
SR - bratislavský10,74 %0,74 %  
Královehradecký kraj10,74 %0,74 %  
Slovensko10,74 %0,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o dekorativní doplňky do interieru? (fotografie, obrazy, plakáty, fototapety atd.)

2. Pokud by se vám daná dekorace líbila koupil/a byste si raději:

3. Jaký typ fotografií byste preferoval/a?

4. Kolik byste byl/a ochoten/na zaplatit za vytištěnou velkoplošnou fotku bez rámu?

5. Kolik byste byl/a ochoten/na připlatit za rám?

6. Kolik byste byl/a ochoten/na připlatit za paspartu?

7. Když byste uvažoval/a o nákupu, pak kam?

8. Uvítal/a byste internetový portál zabývající se prodejem fotografií?

9. Jste muž či žena?

10. Vaše zaměstnání

11. Jaký je Váš věk?

12. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o dekorativní doplňky do interieru? (fotografie, obrazy, plakáty, fototapety atd.)

2. Pokud by se vám daná dekorace líbila koupil/a byste si raději:

3. Jaký typ fotografií byste preferoval/a?

4. Kolik byste byl/a ochoten/na zaplatit za vytištěnou velkoplošnou fotku bez rámu?

5. Kolik byste byl/a ochoten/na připlatit za rám?

6. Kolik byste byl/a ochoten/na připlatit za paspartu?

7. Když byste uvažoval/a o nákupu, pak kam?

8. Uvítal/a byste internetový portál zabývající se prodejem fotografií?

9. Jste muž či žena?

10. Vaše zaměstnání

11. Jaký je Váš věk?

12. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Boltík, M.Koupě fotografie za účelem dekorace (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://5369.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.