Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znáte tuto značku?

Znáte tuto značku?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jirka Novák
Šetření:04. 03. 2016 - 18. 03. 2016
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):11 / 5.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosíme Vás o vyplnění krátkého průzkumu.

 

Děkujeme,

Jirka Novák z týmu VýzkumyČR

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Amica?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3368,75 %68,75 %  
Ano1531,25 %31,25 %  

Graf

2. Víte, co prodávají? Pokud ano, napište prosím co.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kuchyňské spotřebiče213,33 %4,17 %  
kosmetiku16,67 %2,08 %  
Spotřebiče, elektro16,67 %2,08 %  
b.z.16,67 %2,08 %  
znam ceskou kosmetiku amica a (myslim polske?) elektro 16,67 %2,08 %  
sporáky, pračky, ledničky16,67 %2,08 %  
Ano, již léta kosmetiku.16,67 %2,08 %  
Bílá technika16,67 %2,08 %  
elektro16,67 %2,08 %  
spotřebiče16,67 %2,08 %  
ostatní odpovědi spotřebiče do kuchyně - sporáky
šporáky
elektrospotřebiče
umelohmotné boxy
426,67 %8,33 % 

Graf

3. Máte od nich nějaký produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6, Měl jsemotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1066,67 %20,83 %  
Ano533,33 %10,42 %  

Graf

4. Doporučil byste ho svým přátelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %10,42 %  

Graf

5. Proč ne?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

6. Koupil/a byste si výrobek značky Amica?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano770 %14,58 %  
Ne330 %6,25 %  

Graf

7. Proč ne?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoznám ji150 %2,08 %  
Tato značka není tak známá a "profláknutá".150 %2,08 %  

Graf

8. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu na značku Amica?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13100 %27,08 %  

Graf

9. Co je pro Vás nejdůležitejší faktor při rozhodování se u nákupu kuchyňských spotřebiče?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Předchozí zkušenosti2145,65 %43,75 %  
Recenze na internetu1736,96 %35,42 %  
Značka715,22 %14,58 %  
Doporučení blízkých12,17 %2,08 %  

Graf

10. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3266,67 %66,67 %  
Muž1633,33 %33,33 %  

Graf

11. Kolik Vám je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-252143,75 %43,75 %  
26-351429,17 %29,17 %  
36-45510,42 %10,42 %  
18 a méně48,33 %8,33 %  
46-5536,25 %6,25 %  
56+12,08 %2,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte značku Amica?

  • odpověď Ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Máte od nich nějaký produkt?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu na značku Amica?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Amica?

3. Máte od nich nějaký produkt?

8. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu na značku Amica?

9. Co je pro Vás nejdůležitejší faktor při rozhodování se u nákupu kuchyňských spotřebiče?

10. Jste

11. Kolik Vám je?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Amica?

3. Máte od nich nějaký produkt?

8. Viděl/a jste v poslední době nějakou reklamu na značku Amica?

9. Co je pro Vás nejdůležitejší faktor při rozhodování se u nákupu kuchyňských spotřebiče?

10. Jste

11. Kolik Vám je?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Novák, J.Znáte tuto značku? (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://53723.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.