Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nemyslíš, zaplatíš

Nemyslíš, zaplatíš

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Stasiaková
Šetření:14. 03. 2016 - 15. 03. 2016
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

vítám Vás na svém výzkumu k diplomové práci na téma "Sociální zaměření na bezpečnosti silničního provozu v České republice."

Tento dotazník má za úkol zajistit porovnání s údaji z let 2009 a 2012 a bude součástí komplexnějšího výzkumu. 

Hlavním tématem výzkumu je kampaň "Nemyslíš, zaplatíš" od BESIP. 

 

Děkuji Vám za Váš čas! 

Nikola

Odpovědi respondentů

1. Vzpomínáte si na kampaň Nemyslíš, zaplatíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano119100 %100 %  

Graf

2. Vybavíte si nějaké konkrétní spoty, vysíláné v rámci Nemyslíš, zaplatíš?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2218,97 %18,49 %  
ano43,45 %3,36 %  
Ne.32,59 %2,52 %  
Dítě na předním skle21,72 %1,68 %  
nevesta21,72 %1,68 %  
nějaké autohavárie10,86 %0,84 %  
Například auto plné svatebčanů, kterým se pak stala autonehoda.10,86 %0,84 %  
Matka v blázinci10,86 %0,84 %  
pásy10,86 %0,84 %  
Nehoda s autem10,86 %0,84 %  
ostatní odpovědi Alkohol za volantem, Osvětlení chodců v noci
ano male dite na prednim skle
dítě na okně, novomanželé
nepřipoutané malé dítě v autě (v náručí matky)
Autonehodu, pri ktere zemrely divky, v dusledku pouzivani mobilniho telefonu za volantem
Možná ano. Telefonuje a někoho srazí.
chodec, který přelétl přes auto, plno krve
jó, nějaké dítě proletělo sklem protože ho máti nezapásala... ne?
autonehoda po svatbě, autonehoda s dítětem
Dítě na čelním skle
ano :)
Náraz do ženy s kočárkem
Nehoda s nepripoutanym mimině
to si asi nevybavuji
nehoda s ditetem
pár jedoucí přiopilý ze svatby, matka držící své miminko mimo dětskou sedačku...
reklamy, videa na internetu
Mrtve miminko, chlap domlouvajici dovolenou, kricici divka u hrobu
Motorkář
Konkrátní spot si nevybavím, ale vyvolává to ve mně negativní emoce. Spoty byly poměrně příliš konkrétní, přesto povedené.
nepřipoutané dítě
Žena s dítětem v náručí, při nárazu dítě letí na pření sklo....
už ne
spot s bezpečnostními pásy
nepřipoutaní cestující
sražený kočárek s dítětem
Bouračka s dítětem
Cyklistika
Kočárek s maminkou a uspěchaný podnikatel, mladí hecaři předjíždějí skrze strom, novomanželé s kamarádem, trávou a autem se pokusí zastavit autobus..
s nepřipoutaným miminem nebo nevěstu s ženichem, jak hulí
byly krvavé
Opilí mladí lidé jeli ze zábavy a měli nehodu.
Spot s matkou a dítětem.
ano - ale asi chceš slyšet názvy a ty ti moc neřeknu.. jenom vím o nějakém páru, jak zabil malou holčičku, když auto letělo přes střechu tuším
Spot s miminem
spot s nepřipoutaným miminkem, alkohol za volantem
mrtvá nevěsta
ano, ve kterém umřelo dítě, které nebylo v sedačce
autonehody s novorozenymi dětmi, které neseděli v autosedačce...Nebo předjíždění a následná nehoda se smrtí.
matka s kočárkem přes přechod a narazí do nich auto
svatba - vlak
Už moc ne. Možná tak nepřipoutané dítě co tuším proletělo čelním sklem.
Alkohol za volantem
předjíždění a následné srážka (mladík se nechal vyhecovat ostatníma v autě), srážka s autobusem ze svatby, dítě nepřipoutané a jeho náraz do předního skla
Matka, která nedá dítě do autosedačky a drží ho jen v náručí. A to jí po srážce vyletí z rukou.
uz bohuzel ne...
Už ne.
No ba že!
mladý pár jel z nemocnice s narozeným miminkem a nedali ho do sedačky, po cestě se stala nehoda a miminko zemřelo.
to asi ne
auto nedodržující rychlost srazí kočárek
ne, nemám TV
1. nepřipoutané dítě na zadním sedadle drží matka, 2. mladí lidé hecují řidiče, aby předjel nákladní auto, 3. manažer se nevěnuje řízení, telefonuje a srazí kočárek na přechodu pro chodce
Důvody havárie aut
S těhotnou ženou, různé bouračky
"Je to jenom kousek" - nepřipoutané mimino, maminka, která po nehodě skončila v blázinci.
ano, drastické záběry mladých lidí, kdy řídil opilý řidič, došlo k havárii, řev, houkačky...
dítě, co vyletělo předním sklem, brr
Bouracka
nevybavím,je to už dlouho
s panenkou na semaforech, opilý řidič na ceste z party...
spousty ..
přechod
Dítě na klíně, nevěsta
Úplně konkrétně ne, jen, že šlo o nepozornost či chyby řidičů, které vedly k vážným dopravním nehodám, většinou nebo vždy s následkem smrti.
Nemyslíš, zaplatíš
Reklamy
Scéna havárie s autobusem
úplně přesně ne, ale vždy mrtví a krev, jednou nepřipoutané dítě se zabilo o přední sklo v autě
Matně si vybavuji scénu, ve které jedou manželé v autě, dítě nemají v autosedačce, a po nárazu dítě vypadne matce z náruče.
blázinec, svatba
Nepřipoutané dítě vzadu, spot s nevěstou, spot se psaním sms
nevenovat se rizeni telefonovat nedodrzet rychlost a srazit zenu s kocarkem na prechodu...
ano, viděla jsem je i v následujících letech, kdy už v TV neběžely.
ano, divka co sedí na zídce a chlapec stojí před dívkou, ze zadu přijede auto......
blázinec po smrti novorozence
jízda mladých z diskotéky
alkohol za volantem, nepřipoutaní lidé
7867,24 %65,55 % 

Graf

3. Máte pocit, že tato kampaň nějakým způsobem ovlivnila Vaše chování a jednání během řízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5949,58 %49,58 %  
Nedokážu odpovědět3126,05 %26,05 %  
Ne2924,37 %24,37 %  

Graf

4. Pokud jste odpověděl/a ANO: Jak Vás tato kampaň ovlivnila? (Bezpečnější řízení, pásy, pozornost, alkohol aj.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

.

.

.

..

..

...

/

0

alkohol

Alkohol, pozornost, pásy.

Beru vážněji a zodpovědněji svou hasičskou práci..

Bezpečněji ridim a dávám pozor

Bezpečnější řízení

bezpečnější řízení, opatrnost, dodržování předpisů

Bezpečnější řízení, pozornost.

Bezpečnost řízení, pozornost

Byly k zamysleni takze jsem davala vetsi pozor

Hasiči do píče, dneska se necvičí

Hlavně pásy

hlavně pásy, ostatní jsem dodržovala

Jak jsme zranitelní. Hlavně pro mladé lidi, kteří si neuvědomojí následky svých nerozvážností (alkohol, drogy, agresivní a rychlá jízda) a nezodpovědnosti (pásy, pozornost).

jelikož jsem u otázky 3 odpověděl ne, tak nechápu, proč je u této otázky nastaveno "povinná otázka"

ještě víc se bojím, abych někoho nepřejela

jsem celkově opatrnější, nikdy jsem nejezdila bez pásů, nebo pod vlivem alkoholu, takže tohle se u mě změnit ani nemohlo.

Krátkodobě

n

NE

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne, člověk se snaží jezdit bez rizika, ale blbost stejně občas udělá (třeba mobil při řízení)

Nedokážu odpovědět, vždy se v autě pásám, po požití alkoholu bych nikdy neřídila, opravdu nevím.

nedokážu říci

nejsem řidič, nemohu posoudit

Nejsem si vědom

nemám ŘP

neodpověděl jsem ANO

neodpověděl jsem ano.

Neodpověděl.

neodpověděla jsem ano

neodpověděla jsem Ano

Neodpověděla jsem ANO ;)

neovlivnila

neovlivnila

neovlivnila

neovlivnila - striktně dodržuji bezpečnostní předpisy i bez kampaní

Neovlivnila, snažím se jezdit bezpečně.

Neřídila bych pod vlivem alkhoholu.. Když mám potřebu předjíždět, udělám to tak, aby to bylo bezpečné

Nevolat za volantem, pasy

nijak výrazně, měla jsem v tom jasno už předtím

Nijak, sorry

Nijak, vše dodržuji

nikdy za jízdy nevyndám své dítě z dětské sedačky

odpověděl jsem NE

Odpověděl jsem NE

odpověděl jsem ne

Odpověděla jsem NE

odpověděla jsem jinak

odpověděla jsem NE

odpověděla jsem ne :)

Pásy

Pasy

pásy

Pásy

pásy

pásy

Pasy zapinam vzdy,nedovolim si pouzivat telefon ci ridit v podnapilem stavu

Pásy, alkohol

pásy, alkohol

pásy, alkohol

Pásy, bezpečnější řízení

Pasy, bezpečnost. Byt zodpovědný vůči sobě i ostatním

pásy, dětské autosedačky, pásy při airbagu

pásy, neriskovat, předvídat, nehazardovat

Pásy, větší pozornost

pásy... ale spíš mě to oslovilo z pohledu toho, že se může stát fakt cokoliv...

Používám pásy, i když vyjíždím z garáže, což mě ale naučili už v autoškole. Díky kampani ale hlídám i všechny ostatní, které v autě zrovna vezu.

Používání pásu, zvýšená pozornost, bezpečená jízda

Pozornost

pozornost

pozornost

pozornost

Pozornost pásy jsou automatika alkohol nikdy a bezpečněji ridim a jsem opatrnější když někoho vezu

pozornost při průjezdu vsí v nočních hodinách, kde je velká šance že půjdou opilý kolem silnice

Pozornost, pece o dite v aute

pravděpodobně i v jízdě na velmi krátké vzdálenosti - dbám na bezpečnostní pásy, nepripoustim rizeni pod vlivem..

Předchozí odpověď byla "Ne", ale stále mě to nutí odpovědět. Takže odpovídám. Kampaň mě nijak neovlivnila. Snažím se jezdit zodpovědně a dle předpisů, ale někdy mi to taky ujede.

přemýšlím více za jiné

rozhodně bez zapnutých pásů nevyjedu,žádný alkohol ani léky před řízením nekonzumuji

Řídila jsem bezpečně už předtím.

Snažím se být opatrná při každém řízení, nezávisle na této kampani.

Snažím se dávat větší pozor, bezpečněji řídit a bez pásu nevyjedu!

snažím se více předvídat a myslet i za ostatní

snižení rychlosti v nepřehledných úsecích, dodržovaní bezpečné vzdálenosti od vozidla,přechodu... vetší odtup-delší čas na reakci

Určitě častější zabezpečení pomocí pásů.

Určitě, když člověk vidí nějaké dopady, které může nevhodné chování na silnici způsobit, tak to na něj působí. Na mě to tak fungovalo.

V té době jsme neřídila a vlastně ani nyní běžně neřídím.

Větší pozornost při řízení

Větší strach z dopravy, protože i když řídítě dobře, může váš život ukončit někdo, kdo nedbá na bezpečnost.

Vnímání situace kolem auta

Vše uvedené.

Všechno

vŽDY JSEM BYLA ZA VOLANTEM OPATRNÁ, PŘESTO DÍKY KAMPANI ASI VÍCE POUŽÍVÁM PÁSY, DÁVÁM VĚTŠÍ POZOR, PROTOŽE SI (BOHUŽEL) LÉPE PŘEDSTAVÍM MOŽNOU NEHODU.

Vždy se poutám, i jako spolujezdec, i jako řidič.

vždy, když si na ní vzpomenu, řídím zodpovědněji. Bohužel to není tak často...

xx

zapínám si pásy

Zejmena me ale ovlivnily podobne zahranicni spoty nez ten cesky

zvýšení pozornost, snížení rychlosti

5. Byl/a byste pro opakování této kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9681,36 %80,67 %  
Nevím1714,41 %14,29 %  
Ne54,24 %4,2 %  

Graf

6. Napadá Vás nějaká kategorie lidí, pro kterou by kampaň typu Nemyslíš, zaplatíš měla být určena? (Mladí řidiči, chodci, senioři aj.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

18 - 24 - řidič chodci - všichni .. ale hlavní je jasně ta první

agresivní a bezohlední řidiči

autoškola

Baby, duchny, mlaďoši

cyklisti

hlavně pro mladé řidiče

chodci

chodci

Chodci a děti

chodci, cyklisti

Chodci, senioři (jak chodci, tak i řidiči), řidiči, kteří jezdí velmi často a začínají polevovat v pozornosti

Chodci, zejména po tmě nebo při zhoršené viditelnosti, cyklisti

instruktoři autoškol

každá skupina je něčím riziková

lidé okolo 18, kteří si zrovna udělali řidičák

lidem se silnými vozy

majitelé bohatych aut možná,

Majitele luxusnich vozidel, kteri se domnivaji, ze jim patri silnice

měla by být určena pro všechny: řidiče, chodci, cyklisty

Mladi

Mladí

mladí

mladí

Mladí (nezodpovědní) řidiči

Mladi a nezkuseni řidiči .

Mladí a nezkušení řidiči

Mladí dravci - jenže pokud jde kampaň v TV, tak to zrovna tato kategorie pravděpodobně nevidí, u TV nesedí.

mladí lidi ve věku 6-25 let

mladí mamrdi

mladí nevybláznění řidiči, kteří si chtějí hlavně zamachrovat

Mladi nevyboureni ridici

Mládí ridici

Mladi ridici

Mladi ridici

Mladi ridici, co maji tyden ridicak. Duchodci!!

Mladí řidiči ridici pod vlivem alkoholu

mladí řidiči

mladí řidiči

mladí řídiči

mladí řidiči

mladí řidiči

Mladí řidiči

mladí řidiči

Mladí řidiči

Mladi řidiči

mladí řidiči

Mladí řidiči

mladí řidiči

mladí řidiči (předtím byla cílena hodně na rodiny)

Mladí řidiči a důchodci, kteří by už neměli řídit

Mladí řidiči a chodci

mladí řidiči a chodci

Mladí řidiči a chodci

mladí řidiči a chodci

mladí řidiči a obecně nezodpovědní lidé

mladí řidiči a senioři- tzv.dušičkový řidiči a také lidé s agresivními návyky při řízení auta(ti co se snaží závodit, provokují, najížděí na ostatní atd.)

mladí řidiči i senioři

mladí řidiči jsou evergreen a měli by si tyto videa pouštět před každým vyjetím

Mladí řidiči před získáním řidičáku.

mladí řidiči především

Mladí řidiči zejména.

mladí řidiči, chodci, blázni co lítaj přes přechod před autem, CYKLISTI

Mladí řidiči, jízda pod vlivem alkoholu a ostatních návykových látek

mladí řidiči, kteří mají krátce řidičský průkaz a nemají tolik zkušeností z řízením a dále pro chodce

mladí řidiči, pomalí řidiči, ženy za volantem, muži za volantem

mladí řidiči, závodníci s časem, rychlostní rekordmani, přílíš sebejistí řidiči

Mladí řidiři

mladí, chodci

Mladí.

myslím že je to naučné pro všechny lidi at už mladé aby se nesnažili na silnici nějakým způsobem machrovat tak i pro staré aby nikdy nepřestali být na silnici pozorní

naprosto pro všechny, frajírci v BMW, gang matek s kočárky podél silnice, chlapy v noci z hospody, unavení řidiči. Odvážní senioři na kolech, kteří sotva šlapou....

naprosto pro všechny,mám pocit,že minule se trochu zapomnělo na chování starších dětí (nad 10 let) jako chodců bez doprovodu dospělých

ne

nenapadá

Nezodpovedni řidici,seniori

Nezodpovědní řidiči

no jelikož jsem ji zaznamenala jen v televizi, tak to budou asi spíš televizní lidé kolem 40... ale cílila bych to spíš na mladé a hodila to víc na internety

od každé kategorie

Pro frajery,co jezdí jak prasata :D

pro mladé řidiče

Pro mladé, podnikatele a seniory... Senioři většinou ohrožují sebe i okolí

Pro nepozorné a agresivní řidiče.

pro všechny řidiče

pro všechny účastníky silničního provozu, tedy mladé i staré řidiče, chodce, cyklisty...

Pro všechny, rozhodně.

Pro začínající řidiče bez zkušenosti

převážně mladí řidiči, motorkáře, cyklisty a v neposlední řadě i chodci

Ridici

Rozhodně mladí řidiči (s ještě teplým řidičákem), chodci, aby si uvědomili, jak nebezpeční na silnici mohou být.

Rozhodně mladí řidiči, ale týkat by se to mělo i starších lidí.

Rozhodně mladí řidiči, kteří bývají často velmi nezodpovědní a nerozvážní.

Samozřejmě mladí řidiči, kteří si myslí, že jsou páni světa jak mile vylezou z autoškoly a i senioři, kteří si neustále díky médiím myslí, že mají vždy přednost ať je to na silnici, přechodu atd..

Seniori a mladi zacinajici ridici kteri si mysli ze si muzou na cestach vyskakovat ale pak obvykle zavini nehodu

Senioři

senioři jsou dobrý nápad. často mi přijde, že v autě sedí poloslepý, polohluchý a hlavně polofunkční důchodce, který by za volant už sedat neměl.. kampaň pro chodce, která by je nabádala, aby nelezli do silnice bez rozhlédnutí a chodili pouze po přechodu a na zelenou. taky pro cyklisty by se něco hodilo. kolikrát před zahýbáním neukazujou, že budou zatáčet a pak se divil, že je řidič auta pomalu zajede. kampaně proti řízení pod vlivem alkoholu atp. jsou podle mě vždycky potřeba, protože se neustále stávají další a další nehody z tohoto důvodu.

Senioři- víkendoví řidiči (pomalá jízda není bezpečná jízda) Drogy za volantem Nebezpečné předjíždění Auto vs. cyklisti (jak se navzájem tolerovat na silnici)

senioři, namyšlení řidiči s velkými drahými auty.... :D

Studenti SŠ

Tato kampaň je pro všechny, ale snad by byla přínosná zejména pro mladé lidi, kteří těm starším nevěří, jim se přece nic nestane!

Úplně pro všechny.

Určitě by spoty mohly být zaměřeny na kritické a rizikové chování zmiňovaných skupin - jiné pojetí pro mladé řidiče, seniory, cyklisty, ale i třeba matky s dětmi v autosedačkách.

určitě mladí řidiči a chodci, ale nemyslím si, že agresivním 18 letým blbečkům něco dá nějaká kampaň... jsou to vyhozené peníze, kdo řídí jako hovado, bude tak řídit i po kampani (proč by taky ne? že uvidí dětské tělíčko od krve v autě ve videu od Besipu? haha)

určitě mladí řidiči, řidiče se silnýmy vozy

Vsichni

Všichni

všichni

všichni

Všichni - rodiče s kočárky

Všichni řidiči

Všichni řidiči.

Všichni účastníci provozu a to jak řidiči, tak chodci, cyklisti atd. Primárně ale asi úplně mladí, nevyježdění, řidiči. Stejně tak starší řidiči, co si myslí, že všechno zvládají a přitom to často není pravda. Dále určitě sváteční řidiči a taky chodci a cyklisti - převážně opět staršího věku. Přijde mi, že děti a obecně mladí lidi si rizika uvědomují, ale už asi 3x se mi stalo, že mi do cesty vlezla babička, aniž by se podívala, zda něco nejede.

všichni, byla to dobrá kampaň

Všichni!

Všichni! Spoty by měly být ještě více cíleny na konkrétní skupiny lidí. Chodci se sluchátkama doslova skáčou pod kola už i zásahovým vozům se zapnutou světelnou i zvukovou signalizací a prostě se nerozhlížejí a jdou.. Senioři jsou kapitola sama pro sebe (jak za volantem, tak jako chodci).. Mladí řidiči, škoda mluvit.. Celkově se naše silnice změnily v prales, kde vyhraje ten silnější/rychlejší.

7. Vybavíte si jakoukoliv kampaň BESIP, která je novější než Nemyslíš, zaplatíš?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7667,26 %63,87 %  
asi ne65,31 %5,04 %  
nevybavím 32,65 %2,52 %  
Ne.21,77 %1,68 %  
Bohužel ne, ale pamatuji si na pořad STOP - rady řidičům.10,88 %0,84 %  
děláš to taky10,88 %0,84 %  
nevím asi ne 10,88 %0,84 %  
nejspíš ne10,88 %0,84 %  
momentálně asi ne10,88 %0,84 %  
nevybavuji 10,88 %0,84 %  
ostatní odpovědi nevybavím, ale neznamená to, že jsem ji ještě neviděla
Nevim
Nevybavuji si.
Opilecké brýle, Motoškoly, v rámci pořadu autosalon vždy závěrem nějaké poučení, kurzy bezpečné jízdy, atd.
Reflexní osvětlení
Loňská s dětmi v rolích dospělých
momentálně ne
Byla ještě jedna, ale nevzpomínám si na název - působila amatérským dojmem...
nevybavuji si tuto kampaň
BESIPKY 2015
Bohužel ne
Nic mě momentálně nenapadá.
nee
Ne...
Nevím o ničem takovém.
ne, nebyly tak emočně silné
bohuzel ne
myslím si, že ne
vidíme se?
upřímně ne
2017,7 %16,81 % 

Graf

8. Jste pro cenzuru drastických spotů? (začtverečkování šokujících zobrazení aj.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8270,69 %68,91 %  
Ano1512,93 %12,61 %  
rozhodne ne , každý by měl tu hrůzu vidět aspoň by si kolikrát uvedomily co mužou způsobit 10,86 %0,84 %  
Jak co10,86 %0,84 %  
Realita je zlá, ale potřebná.. 10,86 %0,84 %  
jen do určité hodiny vysílání, pak klidně nechat nezačtverečkované 10,86 %0,84 %  
Dá se říci že ano, ale po 10. hodině bez cenzury10,86 %0,84 %  
přes den, kdy se dívají děti, ano. od 22h ne10,86 %0,84 %  
v době, kdy se na tv mohou dívat děti, ano10,86 %0,84 %  
jak které. 10,86 %0,84 %  
Asi záleží na médiu a době sledování spotu. Určitě bych nedával potrhané kusy těla do odpoledního vysílání na druhou stranu například na webech, kde uživatel potvrdí 18 let věku bych to klidně pouštěl.10,86 %0,84 %  
Do určité míry10,86 %0,84 %  
Asi ano10,86 %0,84 %  
jen někdy - přes den, mezi dětskými pořady, apod.10,86 %0,84 %  
v žádném případě, ať všichni tu hrůzu vidí a zapojí za volantem mozek10,86 %0,84 %  
Nejsem, ale zase na mě nemusí z TV téct hektolitry krve. 10,86 %0,84 %  
V době hlavního vysílání ano. Přece jen některé věci děti vidět nemusí...10,86 %0,84 %  
drastické spoty nemusí být jediná cesta10,86 %0,84 %  
To asi ne. Spíš by se úplně drastické záběry neměl ani natáčet, přece jen se na televizi dívají i děti. Bylo by třeba spoty natočit tak, aby šokovaly a lidé si uvědomili rizika, ale není nutné ukazovat masakry do detailů.10,86 %0,84 %  
myslim si ze kazdy by mel videt co muze zpusobit nebo co se muze stat v takove situaci..takze at tam je vse co ma 10,86 %0,84 %  
na místech a v časech, kdy by to mohli vidět jsem určitě pro ano.. ale např. v televizi po 22. hodině bych to dala natvrdo bez začtverečkování.. 10,86 %0,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Vybavíte si jakoukoliv kampaň BESIP, která je novější než Nemyslíš, zaplatíš?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Vybavíte si nějaké konkrétní spoty, vysíláné v rámci Nemyslíš, zaplatíš?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vzpomínáte si na kampaň Nemyslíš, zaplatíš?

2. Vybavíte si nějaké konkrétní spoty, vysíláné v rámci Nemyslíš, zaplatíš?

3. Máte pocit, že tato kampaň nějakým způsobem ovlivnila Vaše chování a jednání během řízení?

5. Byl/a byste pro opakování této kampaně?

6. Napadá Vás nějaká kategorie lidí, pro kterou by kampaň typu Nemyslíš, zaplatíš měla být určena? (Mladí řidiči, chodci, senioři aj.)

7. Vybavíte si jakoukoliv kampaň BESIP, která je novější než Nemyslíš, zaplatíš?

8. Jste pro cenzuru drastických spotů? (začtverečkování šokujících zobrazení aj.)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vzpomínáte si na kampaň Nemyslíš, zaplatíš?

2. Vybavíte si nějaké konkrétní spoty, vysíláné v rámci Nemyslíš, zaplatíš?

3. Máte pocit, že tato kampaň nějakým způsobem ovlivnila Vaše chování a jednání během řízení?

5. Byl/a byste pro opakování této kampaně?

6. Napadá Vás nějaká kategorie lidí, pro kterou by kampaň typu Nemyslíš, zaplatíš měla být určena? (Mladí řidiči, chodci, senioři aj.)

7. Vybavíte si jakoukoliv kampaň BESIP, která je novější než Nemyslíš, zaplatíš?

8. Jste pro cenzuru drastických spotů? (začtverečkování šokujících zobrazení aj.)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stasiaková, N.Nemyslíš, zaplatíš (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://54053.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.