Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování přes internet

Nakupování přes internet

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Škrabalová
Šetření:02. 05. 2016 - 12. 05. 2016
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník se týká nakupování přes internet a slouží jako podlad pro školní práci.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9568,35 %67,86 %  
Muž4431,65 %31,43 %  

Graf

2. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let6345,32 %45 %  
31 - 40 let2417,27 %17,14 %  
15 - 20 let2316,55 %16,43 %  
41 - 50 let1510,79 %10,71 %  
51 a více let96,47 %6,43 %  
10 - 14 let53,6 %3,57 %  

Graf

3. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13697,14 %97,14 %  
ne42,86 %2,86 %  

Graf

4. Jak často nakupujete přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přibližně 1x za měsíc6447,76 %45,71 %  
vícekrát za měsíc3626,87 %25,71 %  
1-2x za rok2820,9 %20 %  
6 krát do roka10,75 %0,71 %  
podle potřeby10,75 %0,71 %  
neda se říct10,75 %0,71 %  
1x za 3 měsíce10,75 %0,71 %  
několikrát do roka10,75 %0,71 %  
П10,75 %0,71 %  

Graf

5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? ( můžete zvolit maximálně 3 možnosti)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
móda a doplňky6850,37 %48,57 %  
elektronika6145,19 %43,57 %  
hudba a knihy4634,07 %32,86 %  
krása azdraví4331,85 %30,71 %  
zábava3928,89 %27,86 %  
cestování2518,52 %17,86 %  
dům a zahrada2317,04 %16,43 %  
děti1410,37 %10 %  
sport139,63 %9,29 %  
auto - moto85,93 %5,71 %  
sběratelství a umění75,19 %5 %  
potraviny21,48 %1,43 %  
jídlo21,48 %1,43 %  
Knihy - divím se, že tu nejsou na výběr 10,74 %0,71 %  
jidlo (pizza, ...)10,74 %0,71 %  
pc hry10,74 %0,71 %  
vstupenky10,74 %0,71 %  
Něco pro mazlicky10,74 %0,71 %  
Elektronicke cigarety, e-liquidy10,74 %0,71 %  
stavba, kutilství, hobby10,74 %0,71 %  
papírnické potřeby10,74 %0,71 %  
granule pro psa, parfémy10,74 %0,71 %  
jídlo, krmivo pro zvířata...10,74 %0,71 %  
vouchery na jídlo10,74 %0,71 %  
výtvarné potřeby10,74 %0,71 %  
doprava10,74 %0,71 %  
damejidlo10,74 %0,71 %  
krmivo pro psa10,74 %0,71 %  
dárky k vánocům10,74 %0,71 %  
krmení pro psy10,74 %0,71 %  

Graf

6. Jakým způsobem nakupujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované obchody (dvere.cz)10381,75 %73,57 %  
přes aukce (aukro.cz)1511,9 %10,71 %  
přes inzeráty (bazos.cz)86,35 %5,71 %  

Graf

7. Jaký způsob dopravy zboží preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kurýrní služba5742,86 %40,71 %  
osobní odběr4030,08 %28,57 %  
pomocí zásilkovny3123,31 %22,14 %  
pošta21,5 %1,43 %  
Česká pošta10,75 %0,71 %  
co vyjde levněji, vzdálenost pobočky, zkušenost s dopravcem10,75 %0,71 %  
balik na postu10,75 %0,71 %  

Graf

8. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7555,97 %53,57 %  
ano5944,03 %42,14 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

4. Jak často nakupujete přes internet?

5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? ( můžete zvolit maximálně 3 možnosti)

6. Jakým způsobem nakupujete nejčastěji?

7. Jaký způsob dopravy zboží preferujete?

8. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

4. Jak často nakupujete přes internet?

5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? ( můžete zvolit maximálně 3 možnosti)

6. Jakým způsobem nakupujete nejčastěji?

7. Jaký způsob dopravy zboží preferujete?

8. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Škrabalová, M.Nakupování přes internet (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://54328.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.