Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osvětové kampaně v České republice

Osvětové kampaně v České republice

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Vacková
Šetření:02. 04. 2016 - 12. 04. 2016
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):29 / 21.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a v současné době píši diplomovou práci na téma „Analýza vybraných osvětových kampaní a způsobu jejich komunikace v České republice". V této souvislosti bych Vás ráda poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, který je určen pro širokou veřejnost.

Velice si vážím Vašich odpovědí a děkuji za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste někdy dříve pojem "osvětová kampaň"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11173,51 %74 %  
Ne4026,49 %26,67 %  

Graf

2. Vybavíte si nějakou konkrétní osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6962,16 %46 %  
Ne4237,84 %28 %  

Graf

„Osvětová kampaň se pomocí komunikace zaměřené na vybranou oblast zájmu veřejnosti snaží vyvolat určitou změnu jejích hodnot, názorů, postojů nebo chování tak, aby z toho měl užitek jak jedinec, tak společnost jako celek.“

3. Po seznámení s pojmem, vybavíte si nějakou osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3075 %20 %  
Ano1025 %6,67 %  

Graf

4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?

(Pokud si vzpomínáte na více kampaní, zaškrtněte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prevence rakoviny5974,68 %39,33 %  
Proti řízení pod vlivem alkoholu4151,9 %27,33 %  
Proti domácímu násilí3746,84 %24,67 %  
Vybízející k dárcovství krve nebo kostní dřeně3746,84 %24,67 %  
Proti kouření3341,77 %22 %  
Prevence sexuálně přenosných chorob2227,85 %14,67 %  
Ekologie1822,78 %12 %  
Podporující pohyb a zdravý životní styl1822,78 %12 %  
Podporující dobrovolnictví1113,92 %7,33 %  
Proti nadměrné konzumaci alkoholu911,39 %6 %  
boj proti množírnám psů a propagace kastrace11,27 %0,67 %  
všeobecná informační osvěta Járy Cimrmana11,27 %0,67 %  
sos dětské vesničky, UNICEF apod.11,27 %0,67 %  
Bezpečnost řízení vozidel 11,27 %0,67 %  
proti konzumaci drog11,27 %0,67 %  

Graf

5. Které z následujících kampaní znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světluška12683,44 %84 %  
Linka bezpečí12180,13 %80,67 %  
Dobrý anděl10770,86 %71,33 %  
Avon pochod10569,54 %70 %  
Mezi ploty10267,55 %68 %  
Movember10066,23 %66,67 %  
Alkohol za volant nepatří9663,58 %64 %  
Pomozte dětem8757,62 %58 %  
Celé Česko čte dětem6442,38 %42,67 %  
Avon proti domácímu násilí5435,76 %36 %  
HateFree5033,11 %33,33 %  
Do práce na kole4932,45 %32,67 %  
Ukliďme Česko3422,52 %22,67 %  
Červená stužka3019,87 %20 %  
Kuřáku smrdíš!2214,57 %14,67 %  
Debra2214,57 %14,67 %  
Mlčení bolí1912,58 %12,67 %  
Žluté týdny74,64 %4,67 %  
Žádnou31,99 %2 %  

Graf

6. Takovéto kampaně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mě nutí k zamyšlení.10670,2 %70,67 %  
Se mě nedotýkají.3120,53 %20,67 %  
Záměrně ignoruji.106,62 %6,67 %  
Ovlivňují mé chování.42,65 %2,67 %  

Graf

7. Vzpomenete si konkrétně na nějakou kampaň zaměřující se na boj proti rakovině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4630,46 %30,67 %  
avon pochod2113,91 %14 %  
Avon149,27 %9,33 %  
Movember95,96 %6 %  
avon pochod, movember42,65 %2,67 %  
Movember, Avon pochod31,99 %2 %  
Avon - rakovina prsu31,99 %2 %  
avon pochod proti rakovine prsu21,32 %1,33 %  
rakovina prsu21,32 %1,33 %  
Movember, Avon, Dobry Andel10,66 %0,67 %  
avon pochod, movember, sahám si na ně každý den10,66 %0,67 %  
vzpomenu10,66 %0,67 %  
AVON pochod ;Movember10,66 %0,67 %  
Movember, Avon10,66 %0,67 %  
Dobrý anděl10,66 %0,67 %  
Avon proti rakovině prsu, Máš koule, Movember10,66 %0,67 %  
Kytičkový den10,66 %0,67 %  
žlutá stužka ?10,66 %0,67 %  
Avon běh, Movember10,66 %0,67 %  
Květinový den, Máš koule, Movember, Avon pochod.10,66 %0,67 %  
Nějaký pochod lidí v růžových trikách...10,66 %0,67 %  
Avon kampaň-rakovina prsníka10,66 %0,67 %  
Sluníčkový den - den proti rakovině10,66 %0,67 %  
Červená stužka10,66 %0,67 %  
Měsíc raka, Avon proti rakovině prsu10,66 %0,67 %  
Avon pochod, Movember, #prsakoule10,66 %0,67 %  
avon stuzka10,66 %0,67 %  
ruzova stuzka10,66 %0,67 %  
Movember, prevence rakoviny varlat10,66 %0,67 %  
proti rakovině prsu10,66 %0,67 %  
Avon pochod, kytičkový den - jak se prodávají ty žluté kytkové brože10,66 %0,67 %  
Movember, Avon pochod, kytičky proti rakovině 10,66 %0,67 %  
žlutý kvítek - den proti rakovině10,66 %0,67 %  
Movember, Avon pochod, Cesky den proti rakovine10,66 %0,67 %  
proti rak.konecniku - Tv reklama se znamymi isibnostmi10,66 %0,67 %  
Stan proti melanomu10,66 %0,67 %  
Mouvember10,66 %0,67 %  
rakovina děložního čípku10,66 %0,67 %  
tlusté střevo, název nevím10,66 %0,67 %  
prostata10,66 %0,67 %  
Tlusté střevo10,66 %0,67 %  
Loono - Prsakoule10,66 %0,67 %  
tlustého střeva10,66 %0,67 %  
Týdny proti rakovině10,66 %0,67 %  
Avon kampaně proti rakovině prsu10,66 %0,67 %  
Movember a Avon pochod 10,66 %0,67 %  
Kvetnovy prodej mesicku lekarskeho10,66 %0,67 %  
Avon movember10,66 %0,67 %  
movember,avon pochod10,66 %0,67 %  
Avon proti rakovině prsu10,66 %0,67 %  
rakovina tlustého střeva10,66 %0,67 %  
stužka...10,66 %0,67 %  
Avon, pochod proti rakovině prsou10,66 %0,67 %  
Český den proti rakovině (žlutý květ heřmánku)10,66 %0,67 %  
Avon,pochod10,66 %0,67 %  
Liga proti rakovině (žluté květy), Avon pochod proti rakovině prsu10,66 %0,67 %  

Graf

8. Slyšel/a jste někdy o hnutí Movember?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vím konkrétně o co se jednáotázka č. 9, Ano, vím přibližně o co se jedná.otázka č. 9, Ne, nikdy jsem o něm neslyšel.otázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím konkrétně o co se jedná6241,06 %41,33 %  
Ano, vím přibližně o co se jedná.5737,75 %38 %  
Ne, nikdy jsem o něm neslyšel.3221,19 %21,33 %  

Graf

9. Víte v jakých oblastech se hnutí angažuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rakovina prostaty2722,69 %18 %  
ne1210,08 %8 %  
Prevence rakoviny prostaty108,4 %6,67 %  
rakovina75,88 %4,67 %  
Rakovina varlat32,52 %2 %  
rakovina prostaty a varlat21,68 %1,33 %  
Prevence rakoviny mužského pohlavního ústrojí21,68 %1,33 %  
boj proti rakovině21,68 %1,33 %  
nevím21,68 %1,33 %  
boj proti rakovine prostaty21,68 %1,33 %  
ostatní odpovědi Zvyšování povědomí veřejnosti o rakovině prostaty
ano
upozornění na rakovinu prostaty, zdraví
proti rakovině prostaty
Moc nechápu otázku. Podstatou této kampaně je boj proti rakovině prostaty a symbolem je, že si muži nechají během měsíce listopadu růst knír.
Ano - boj proti rakovine
rakovina u mužů
zvyšování povědomí o rakovině prostaty
Prevence proti rakovině u mužů
muži
Zdravotní prevence
-
Zdraví mužů, boj proti rakovině, posílení psychiky a dostatek pohybu
rakovina prostaty u mužů
Boj proti rakovině prostaty, varlat, celkově je kampaň zaměřena na mužské zdraví
Prevence a zvyšování povědoní o rakovině prostaty a varlat.
Rakovina prostaty, mužnost pánského vzhledu, dehonestace ochmýřených mladistvých
charitativní organizace- finanční sbírky, poskytování informací
asi rakovina prostaty, ale uniká mi ta souvislost s kníry. Čemu se tím pomůže?
rakovina prostaty a varlat - informovanost, prevence
Zdraví můžů, prevence rakoviny
prevence a včasná diagnostika rakoviny
Rakoviba prostaty
Muži - prevence rakoviny prostaty
?
Muži, onkologické onemocnění prostaty
Mužských
prostata
zdravý životní styl, rakovina
Nejsem si jista
v oblastech léčby rakoviny
Boj proti rakovině varlat.
podpora léčby rkaoviny prostaty
Boj za rakovinu mužské prostaty.
pánské zdravotní problémy
Rakovina prostaty-knir
Něco s muži? Prostata, rakovina a tak?
.
Proti rakovině prostaty?
Zdravotnictvi
rozsiruje povědomí o rakovině prostaty a o její prevenci
zdraví nás - chlapců
nemoc prostaty u muzu
pochod upozorňující na rakovinu prostaty
prevence rakoviny.. (prostaty?)
boj, proti rakovině prostaty
Prevence rakovniny prostaty. Pár kreténů si nechá narůst knír s tím, že je proti rakovině. Ale kolik z nich se u lékaře předkloní a nechá si do análního otvoru vrazit lékařovy prsty, aby je vyšetřil??? NIKDO. Kampaň je tudíž absurdní a zbytečná.
muži proti rakovině
Nevím, něco s prostatou?
rokovina prostaty, varlat
5042,02 %33,33 % 

Graf

Nadace Movember je celosvětová charitativní organizace, jejímž cílem je šťastnější, zdravější a delší život mužů. V centru zájmu stojí rakovina prostaty, rakovina varlat, psychické zdraví a nedostatek pohybu.

10. Víte co je symbolem akce Movember?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Knír6252,1 %41,33 %  
knirek2117,65 %14 %  
Ne119,24 %7,33 %  
vousy21,68 %1,33 %  
knír v listopadu21,68 %1,33 %  
Listopad se neholí10,84 %0,67 %  
vím10,84 %0,67 %  
tuším že knírek nebo vousy10,84 %0,67 %  
moustache10,84 %0,67 %  
vous10,84 %0,67 %  
Knír.10,84 %0,67 %  
plnohodnotný knír10,84 %0,67 %  
knirek po cely listopad10,84 %0,67 %  
Neholit si celý listopad knírek10,84 %0,67 %  
muži si nechávají narůst knirek a po celý listopad se neholi10,84 %0,67 %  
knir Listopad10,84 %0,67 %  
Muž si nechá narůst knír v listopadu10,84 %0,67 %  
Knir - muzi se cely listopad neholi10,84 %0,67 %  
Narostlý knír 10,84 %0,67 %  
mužný knír10,84 %0,67 %  
nechat si narůst vousy 10,84 %0,67 %  
Nechat si narůst knír10,84 %0,67 %  
rakovina prostaty10,84 %0,67 %  
knír, vous10,84 %0,67 %  
Kníry10,84 %0,67 %  
fouzy10,84 %0,67 %  

Graf

11. Víte, kdy se Movember koná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Listopad6655,46 %44 %  
Ne1613,45 %10,67 %  
v listopadu1411,76 %9,33 %  
na podzim21,68 %1,33 %  
November 21,68 %1,33 %  
vím10,84 %0,67 %  
listopad?10,84 %0,67 %  
listopad ?10,84 %0,67 %  
1110,84 %0,67 %  
V listopadu.10,84 %0,67 %  
v Novemberu?10,84 %0,67 %  
liszopad10,84 %0,67 %  
V movembru10,84 %0,67 %  
v lustopadu10,84 %0,67 %  
konec listopadu10,84 %0,67 %  
November-listopad10,84 %0,67 %  
(november) listopad10,84 %0,67 %  
v novembru :-) 10,84 %0,67 %  
Listopad tusim10,84 %0,67 %  
Od 1.11 celý měsíc 10,84 %0,67 %  
Cely listopad10,84 %0,67 %  
v novembru10,84 %0,67 %  
listopad. Od toho název November - Movember10,84 %0,67 %  
v novembru :)10,84 %0,67 %  

Graf

12. Jak jste se o této akci dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet6857,14 %45,33 %  
Rodina, přátelé, známí5445,38 %36 %  
TV2218,49 %14,67 %  
Plakát1310,92 %8,67 %  
Radio1210,08 %8 %  
Časopis86,72 %5,33 %  
Noviny43,36 %2,67 %  
Od tzv. Mo Bros/Mo Sistas43,36 %2,67 %  
Brožury, letáky43,36 %2,67 %  
Patřím mezi Mo Bros/Mo Sistas21,68 %1,33 %  
už si ani nevzpomínám, všeobecně známé10,84 %0,67 %  
Vy jste ale naivní, vážně netuším, kde jsem o ní poprvé slyšel10,84 %0,67 %  
Kdo ví, má paměť není pro tuto otázku dostatečně přesná a podrobná10,84 %0,67 %  
Nemapatuji si10,84 %0,67 %  
v kuloárech10,84 %0,67 %  
Píseň "Kníra mám"10,84 %0,67 %  
nevím10,84 %0,67 %  
Facebook10,84 %0,67 %  
Uz ani nevim10,84 %0,67 %  
nevím o této akci10,84 %0,67 %  
už si nevzpomínám10,84 %0,67 %  
už ani nevím, bylo to všude..10,84 %0,67 %  
v práci10,84 %0,67 %  
Je to jedno, protože ta kampaň je prostě píčovina. Pardon.10,84 %0,67 %  

Graf

13. Spojujete si s Movemberem nějaké konkrétní osobnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7563,03 %50 %  
nevzpomenu si21,68 %1,33 %  
Ondracek, Pokorny atd.10,84 %0,67 %  
Těžkej pokondr10,84 %0,67 %  
n10,84 %0,67 %  
Převážně fotbalisti10,84 %0,67 %  
ne, v současné módě vousatých mužů si nevybavuji, že by listopad přinesl mimořádnou změnu10,84 %0,67 %  
nevybavím si10,84 %0,67 %  
Miloš Pokorný, Roman Ondráček, Marek Rejman, Karel Gott, Samková10,84 %0,67 %  
Manžela10,84 %0,67 %  
ostatní odpovědi nenapadá mě teď nikdo
Ne.
Stalin, Ned Flanders, František Josej I., Charlie Chaplin, Freddie Mercury...Albert Einstein a Frank Zappa
ne, moc "osobnosti" nesleduji :-)
ne, ale vybaví se mi vždycky bratři Marxové
učitelé, mého taťku, Karla Gotta, Jiřího Langmajera
Tom Selleck, Freddie Mercury, Burt Reynolds
Jagr
Petr Vacek, DJ Lucca, Jaromir Jagr, Petr Svoboda, Pazderkova...
Matejovsky
Karel Gott, Bartoška
jaromír jágr
Zedníček,Mercury
Své známé
?
Miloš Pokorný a Roman Ondráček
Brad Pit
syna
Teď zrovna ne
Herce jména nevím
hlavně herci
Vetsinu znamych osobnosti
skoro každá osobnost mužská v TV
Mareš Michal Vondrka atd
Nevim
Cejnar
sportovci
Jágr, Kohák
sportovci, herci, apod
nevybavuji si
Jan Píčus Muchow.
pouze kamarády
žádné známé osobnosti, pouze přátele
nevzpomínám si, ale vím, že řada celebrit se zapojila
3428,57 %22,67 % 

Graf

14. Jaká slova podle Vás kampaň nejlépe vystihují? (max. 3 slova)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1411,76 %9,33 %  
knír1210,08 %8 %  
anglická21,68 %1,33 %  
-21,68 %1,33 %  
ne21,68 %1,33 %  
prevence rakoviny prostaty21,68 %1,33 %  
Knír, prevence, rakovina10,84 %0,67 %  
nebudte slepi10,84 %0,67 %  
knír, prostata, rakovina10,84 %0,67 %  
knir prevence10,84 %0,67 %  
ostatní odpovědi rakovina, originalita, zábava
Knír, muži, prevence
péče, prevence
knír, muž, prostata
Knirek, legrace,
prostata, knír, vousy
Knir,prevence, muzi
knír rakovina pomoc
Moderní, zajímavá, nápaditá
knír, listopad, prevence
Knír, muž, rakovina
Zdravi zivotni styl
muž, rakovina, knír, listopad
moc o ní nevím
celosvětovost, knírek
knír, listopad
muži, hrdost,
prostata
osvěta
knír, zdraví, muži
muži, prostata, rakovina varlat
čas být mužem
knír, muž, pomoc
Hipsterská, hravá, mladistvá.
Snaha pomoci mužům
knír, mrož, rakovina
zajímavá, nápadná, důležitá
originalita
movember, knír, muži
knírek, prevence rakoviny
knir, muz
pičovina
knirek
Boj, knírek, mužské zdraví
knír, prostata/varlata, měsíc (kalendářní)
prostata,knír
knir, prostata, zname osobnosti
boj, péče, knír
knir rakovina listopad
osobnost, angažovanost, zdraví
nikdo se neholí
Vtipna, uderna
November, knír, muž
?
absolvuj preventivní vyšetření
měsíc s knírkem
život, spokojenost, zdraví
knír, hipster, sport
lorem ipsum
knír listopad, zdraví
Knír, užitečné
mladé, svěží, zapamatovatelné
knír prostata
knír, rakovina prostaty, prevence
prevence
Hipster, boj proti rakovině a knír
Zdraví mužů
Knir, listopad, muz
Listopad, knír
rakovina muž prostata
Muži knír
Knirek rakovina muzi
Velmi rozsirena propagace
pomoc
rakovina, knírek
Muznost
zdraví, knír
November, mustache a rakovina
snadno se šíří
...
Knír, zdraví, pomoc
moderní mainstreamové populární
nevím nevím nevím
MOVEMBER: Move-pohyb, november-listopad
nesmysl, PR, píčovina
kníry, fousy,
Hipsteři, blbost, pozérství
knir, muži, listopad
knírek, rakovina, povědomí věřejnosti
Fouzy
knír rakovina muž
8168,07 %54 % 

Graf

15. Jste:

(Nutno určit pro správné zobrazení následujících otázek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 16, Ženaotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7260,5 %48 %  
Muž4739,5 %31,33 %  

Graf

16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nechal jsem si po celý měsíc růst knír.otázka č. 17, Ano, sám jsem se registroval, stal se Mo Bro, pěstoval celý listopad knír a shromažďoval finančí prostředky.otázka č. 17, Ano, registrovali jsme se jako tým v práci, pěstovali kníry a shromažďovali finanční prostředkyotázka č. 17, Ano, věnoval jsem Movemberu finanční příspěvěk.otázka č. 17, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3574,47 %23,33 %  
Ano, nechal jsem si po celý měsíc růst knír.1021,28 %6,67 %  
Ano, registrovali jsme se jako tým v práci, pěstovali kníry a shromažďovali finanční prostředky12,13 %0,67 %  
Ano, věnoval jsem Movemberu finanční příspěvěk.12,13 %0,67 %  

Graf

17. Co byl pro Vás důvod se zúčastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hec, sázka, recese758,33 %4,67 %  
Podpora dobré věci a všech, kterých se problém týká541,67 %3,33 %  

Graf

18. Zúčastníte se znova?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12100 %8 %  

Graf

19. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímá mě to.1337,14 %8,67 %  
Nevěděl jsem jakým způsobem je možné se zúčastnit.822,86 %5,33 %  
Doposud jsem Movember neznal.38,57 %2 %  
svědí12,86 %0,67 %  
nechci nosit knír12,86 %0,67 %  
knír svědí12,86 %0,67 %  
Jak jsem napsal, nechápu, jak to něčemu pomůže , když budu mít knír. Je to pičovina. 12,86 %0,67 %  
manželka knír nesnese12,86 %0,67 %  
neznám dostatečně smysl12,86 %0,67 %  
neroste mi knír12,86 %0,67 %  
Nemam knir 12,86 %0,67 %  
Nerostou mi pořádně vousy :-D. 12,86 %0,67 %  
knír už mám12,86 %0,67 %  
Nikdy mě to nenapadlo. 12,86 %0,67 %  

Graf

20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2057,14 %13,33 %  
ano1542,86 %10 %  

Graf

21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5981,94 %39,33 %  
Ano, psychicky jsem podporovala svého muže v nošení kníru.1013,89 %6,67 %  
Ano, věnovala jsem Movemberu finanční příspěvěk.22,78 %1,33 %  
Ano, byla jsem součástí registrovaného týmu v práci, kde jsme sbírali finanční prostředky.11,39 %0,67 %  

Graf

22. Účastnil se nějaký muž z Vašeho blízkého okolí (partner, bratr, otec..) Movemberu? Pokud ano, jakým způsobem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nechal si po celý měsíc růst knír.4156,94 %27,33 %  
Ne2737,5 %18 %  
Ano, registroval se, stal se Mo Bro, pěstoval celý listopad knír a shromažďoval finančí prostředky.22,78 %1,33 %  
Ano, registroval se jako tým v práci, kde pěstovali kníry a shromažďovali finanční prostředky.22,78 %1,33 %  

Graf

Nadace Movember je celosvětová charitativní organizace, jejímž cílem je šťastnější, zdravější a delší život mužů. V centru zájmu stojí rakovina prostaty, rakovina varlat, psychické zdraví a nedostatek pohybu. Každý rok v listopadu podporuje muže, aby si nechali narůst knír a pomohli tak zvyšovat povědomí o zdraví mužů a získat finančních prostředků na výzkum a boj proti rakovině.

23. Myslíte, že má akce typu Movember smysl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5939,07 %39,33 %  
spíše souhlasím4831,79 %32 %  
nevím2113,91 %14 %  
spíše nesouhlasím138,61 %8,67 %  
nesouhlasím106,62 %6,67 %  

Graf

24. Jakým směrem by se podle Vás mělo hnutí Movember ubírat, aby oslovilo právě Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více odbornosti - workshopy, příběhy ze života5133,77 %34 %  
Větší zapojení žen4731,13 %31,33 %  
Více zábavy - další doprovodné aktivity a akce3321,85 %22 %  
Větší zapojení známých osobností3120,53 %20,67 %  
nevím53,31 %3,33 %  
neumím odpovědět31,99 %2 %  
žádným21,32 %1,33 %  
více jiné odbornosti10,66 %0,67 %  
neosloví10,66 %0,67 %  
neoslovuje mne, nejsem cílovou skupinou10,66 %0,67 %  
-10,66 %0,67 %  
již mě osovilo10,66 %0,67 %  
nevede k cili10,66 %0,67 %  
Vydání knžní hororové ságy s kníratým protagonistou trpícím rakovinou prostaty....10,66 %0,67 %  
nikam, nejsem cílová skupina ani stádní typ10,66 %0,67 %  
neznám10,66 %0,67 %  
je to pokrytectví10,66 %0,67 %  
Ani nevím co to je, ale jedno je jisté, kradou ze státního rozpočtu10,66 %0,67 %  
Zaměřit se na podstatu problému a ne, že lidé budou měnit svůj zevnějšek podle nápadů nějakého chytráka. 10,66 %0,67 %  
Chybi odpoved nevim10,66 %0,67 %  
vice plosnych medii10,66 %0,67 %  
zname ve vetsich mestech, ale mimo to moc lidi nezna10,66 %0,67 %  
Je vás moc, proto všechny kampaně běžte do p.10,66 %0,67 %  
Hnuti mne nezajima10,66 %0,67 %  
není třeba, aby oslovilo mě, ale víc mužu10,66 %0,67 %  
Nezajima mne10,66 %0,67 %  
Spis nez knir/avon pochody apelovat na lidi, aby chodili na prevenci!10,66 %0,67 %  
nechci být osloven10,66 %0,67 %  
více propagovat smysl akce, většina lidí pouze ví, že v listopadu se nosí knír...10,66 %0,67 %  
nevim, moc mě to nezajímá10,66 %0,67 %  
chyba je ve mě10,66 %0,67 %  
Více skutečně vyšetřených mužů... Ať jdou muži opravdu k lékaři, knír je nezachrání. Ať se nechají vyšetřit, pak ať dostanou knír a tričko s nápisem "JÁ JSEM ZDRAVEJ, CO TY?" 10,66 %0,67 %  
víc to připomínat i s možnostmi. Měl jsem zato, že jde jen o gesto. Ne že jsou i konta na podporu10,66 %0,67 %  
moc o této akci nevím a nemyslím, že by pomohlo něco z výše uvedeného10,66 %0,67 %  
??10,66 %0,67 %  

Graf

25. Ovlivnila Vás tato kampaň natolik, že začnete chodit na preventivní prohlídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na preventivní prohlídky chodím pravidelně nezávisle na kampani.7851,66 %52 %  
Ne6241,06 %41,33 %  
Ano117,28 %7,33 %  

Graf

26. Maté pocit, že se o mužské formě rakoviny a prevenci s ní spojené mluví dostatečně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřemýšlel/a jsem nad tím.7449,01 %49,33 %  
Ne, veřejnost by měla být více informovaná.6241,06 %41,33 %  
Ano, nepotřebuji více informací.159,93 %10 %  

Graf

27. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-405939,07 %39,33 %  
19-255033,11 %33,33 %  
41-50138,61 %8,67 %  
51-60127,95 %8 %  
do 18106,62 %6,67 %  
61 a více74,64 %4,67 %  

Graf

28. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8052,98 %53,33 %  
5234,44 %34,67 %  
117,28 %7,33 %  
Vyšší odborná škola53,31 %3,33 %  
Vyučen/a31,99 %2 %  

Graf

29. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8958,94 %59,33 %  
100 - 5 000 obyvatel1610,6 %10,67 %  
50 000 - 100 000 obyvatel138,61 %8,67 %  
100 000 a více obyvatel127,95 %8 %  
20 000 - 50 000 obyvatel74,64 %4,67 %  
10 000 - 20 000 obyvatel74,64 %4,67 %  
5 000 - 20 000 obyvatel42,65 %2,67 %  
do 100 obyvatel31,99 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšel/a jste někdy dříve pojem "osvětová kampaň"?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Po seznámení s pojmem, vybavíte si nějakou osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Po seznámení s pojmem, vybavíte si nějakou osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 28. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

2. Vybavíte si nějakou konkrétní osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporující dobrovolnictví na otázku 4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologie na otázku 4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Proti řízení pod vlivem alkoholu na otázku 4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?

4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?

  • odpověď Prevence rakoviny:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporující dobrovolnictví na otázku 4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?
  • odpověď Proti domácímu násilí:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporující dobrovolnictví na otázku 4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?
  • odpověď Vybízející k dárcovství krve nebo kostní dřeně:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporující dobrovolnictví na otázku 4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?

5. Které z následujících kampaní znáte?

  • odpověď Pomozte dětem:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Debra na otázku 5. Které z následujících kampaní znáte?

7. Vzpomenete si konkrétně na nějakou kampaň zaměřující se na boj proti rakovině?

  • odpověď Ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Záměrně ignoruji. na otázku 6. Takovéto kampaně:

8. Slyšel/a jste někdy o hnutí Movember?

  • odpověď Ano, vím konkrétně o co se jedná:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, psychicky jsem podporovala svého muže v nošení kníru. na otázku 21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?
  • odpověď Ano, vím přibližně o co se jedná.:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Víte, kdy se Movember koná?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Víte co je symbolem akce Movember?

15. Jste:

  • odpověď Muž:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nechal jsem si po celý měsíc růst knír. na otázku 16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Zúčastníte se znova?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímá mě to. na otázku 19. Proč ne?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Víte co je symbolem akce Movember?
  • odpověď Žena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nechal si po celý měsíc růst knír. na otázku 22. Účastnil se nějaký muž z Vašeho blízkého okolí (partner, bratr, otec..) Movemberu? Pokud ano, jakým způsobem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Účastnil se nějaký muž z Vašeho blízkého okolí (partner, bratr, otec..) Movemberu? Pokud ano, jakým způsobem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, psychicky jsem podporovala svého muže v nošení kníru. na otázku 21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Debra na otázku 5. Které z následujících kampaní znáte?

16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?

  • odpověď Ne:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímá mě to. na otázku 19. Proč ne?

18. Zúčastníte se znova?

  • odpověď ano:
    • 12.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nechal jsem si po celý měsíc růst knír. na otázku 16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?

20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?

  • odpověď ne:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímá mě to. na otázku 19. Proč ne?

21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?

  • odpověď Ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Účastnil se nějaký muž z Vašeho blízkého okolí (partner, bratr, otec..) Movemberu? Pokud ano, jakým způsobem?

25. Ovlivnila Vás tato kampaň natolik, že začnete chodit na preventivní prohlídky?

  • odpověď Na preventivní prohlídky chodím pravidelně nezávisle na kampani.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nepotřebuji více informací. na otázku 26. Maté pocit, že se o mužské formě rakoviny a prevenci s ní spojené mluví dostatečně?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste někdy dříve pojem "osvětová kampaň"?

2. Vybavíte si nějakou konkrétní osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

3. Po seznámení s pojmem, vybavíte si nějakou osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?

5. Které z následujících kampaní znáte?

6. Takovéto kampaně:

7. Vzpomenete si konkrétně na nějakou kampaň zaměřující se na boj proti rakovině?

8. Slyšel/a jste někdy o hnutí Movember?

9. Víte v jakých oblastech se hnutí angažuje?

10. Víte co je symbolem akce Movember?

11. Víte, kdy se Movember koná?

12. Jak jste se o této akci dozvěděl/a?

13. Spojujete si s Movemberem nějaké konkrétní osobnosti?

14. Jaká slova podle Vás kampaň nejlépe vystihují? (max. 3 slova)

15. Jste:

16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?

18. Zúčastníte se znova?

19. Proč ne?

20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?

21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?

22. Účastnil se nějaký muž z Vašeho blízkého okolí (partner, bratr, otec..) Movemberu? Pokud ano, jakým způsobem?

23. Myslíte, že má akce typu Movember smysl?

24. Jakým směrem by se podle Vás mělo hnutí Movember ubírat, aby oslovilo právě Vás?

25. Ovlivnila Vás tato kampaň natolik, že začnete chodit na preventivní prohlídky?

26. Maté pocit, že se o mužské formě rakoviny a prevenci s ní spojené mluví dostatečně?

27. Váš věk:

28. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

29. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste někdy dříve pojem "osvětová kampaň"?

2. Vybavíte si nějakou konkrétní osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

3. Po seznámení s pojmem, vybavíte si nějakou osvětovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

4. Pokud ano, jakého tématu se kampaň týkala?

5. Které z následujících kampaní znáte?

6. Takovéto kampaně:

7. Vzpomenete si konkrétně na nějakou kampaň zaměřující se na boj proti rakovině?

8. Slyšel/a jste někdy o hnutí Movember?

9. Víte v jakých oblastech se hnutí angažuje?

10. Víte co je symbolem akce Movember?

11. Víte, kdy se Movember koná?

12. Jak jste se o této akci dozvěděl/a?

13. Spojujete si s Movemberem nějaké konkrétní osobnosti?

14. Jaká slova podle Vás kampaň nejlépe vystihují? (max. 3 slova)

15. Jste:

16. Už jste se někdy Movemberu zúčastnil? Pokud ano, jakým způsobem?

18. Zúčastníte se znova?

19. Proč ne?

20. Zvážil/a byste účast v příštím roce?

21. Účastnila jste se nějakým způsobem Movemberu?

22. Účastnil se nějaký muž z Vašeho blízkého okolí (partner, bratr, otec..) Movemberu? Pokud ano, jakým způsobem?

23. Myslíte, že má akce typu Movember smysl?

24. Jakým směrem by se podle Vás mělo hnutí Movember ubírat, aby oslovilo právě Vás?

25. Ovlivnila Vás tato kampaň natolik, že začnete chodit na preventivní prohlídky?

26. Maté pocit, že se o mužské formě rakoviny a prevenci s ní spojené mluví dostatečně?

27. Váš věk:

28. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

29. Počet obyvatel místa, ve kterém trvale žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vacková, B.Osvětové kampaně v České republice (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://54743.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.