Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hudební festivaly - Staropramen

Hudební festivaly - Staropramen

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Kleinová
Šetření:06. 04. 2016 - 12. 04. 2016
Počet respondentů:155
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:95,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k vypracování mé bakalářské práce na téma - vliv sponzoringu na image značky, konkrétně značky Staropramen. V rámci mé bakalářské práce jsem se zaměřila na oblast hudebních festivalů. U mnohých hudebních festivalů je Staropramen jejich generálním partnerem. Cílem mé bakalářské práce je analyzovat dopady (ať pozitivní, negativní či neutrální) na vnímání značky Staropramen, návštěvníky jednotlivých festivalů a následně z této analýzy vyvodit důsledky a doporučení pro následnou komunikaci značky. Cílovou skupinou tohoto dotazníku jsou lidé zajímající se o hudbu, kulturu, zejména pak hudební festivaly.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete hudební festivaly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO15298,06 %98,06 %  
NE31,94 %1,94 %  

Graf

2. Kolika hudebních festivalů se zúčastníte za rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-29159,87 %58,71 %  
3-45737,5 %36,77 %  
5-631,97 %1,94 %  
Více než 610,66 %0,65 %  

Graf

3. Vyberte, kterých z následujících festivalů jste se v minulosti zúčastnili.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České/Moravské hrady14092,11 %90,32 %  
Votvírák7851,32 %50,32 %  
Mácháč7549,34 %48,39 %  
Rock for people5737,5 %36,77 %  
Colours of Ostrava3724,34 %23,87 %  
Sázavafest106,58 %6,45 %  
Jiný53,29 %3,23 %  
Trnkobraní31,97 %1,94 %  
Trnkobraní, Brněnský majáles21,32 %1,29 %  
Brněnský Majáles21,32 %1,29 %  
Holešovská Regata10,66 %0,65 %  
Trnkobraní, Regata10,66 %0,65 %  
Kryštof kemp10,66 %0,65 %  
Majáles10,66 %0,65 %  
Habrovka, Povalec10,66 %0,65 %  
Benátská noc, Keltská noc, Metalfest, Master of Rock10,66 %0,65 %  
Aerodrome festival10,66 %0,65 %  

Graf

4. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při rozhodování o účasti na festivalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Program13387,5 %85,81 %  
Poslechnu si svoji oblíbenou kapelu10166,45 %65,16 %  
Setkám se tam s přáteli8354,61 %53,55 %  
Cena vstupenek6542,76 %41,94 %  
Doprovodný program106,58 %6,45 %  
styl74,61 %4,52 %  
Vzdálenost od bydliště53,29 %3,23 %  
Vybavenost areálu31,97 %1,94 %  
Možnosti ubytování31,97 %1,94 %  
Styl festivalu21,32 %1,29 %  
Styl hudby10,66 %0,65 %  
Jiné10,66 %0,65 %  
tradice, odporuceni znamych10,66 %0,65 %  

Graf

5. Znáte značku Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO155100 %100 %  

Graf

6. Spojujete si značku Staropramen s nějakou akcí ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7850,32 %50,32 %  
ano6944,52 %44,52 %  
ne85,16 %5,16 %  

Graf

7. S jakým typem sponzoringu si spojujete značku Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sponzoring hudby14895,48 %95,48 %  
Sponzoring kultury4126,45 %26,45 %  
Sponzoring sportu2415,48 %15,48 %  
Sponzoring adrenalinových akcí1710,97 %10,97 %  
S žádným53,23 %3,23 %  
Sponzoring známé osobnosti21,29 %1,29 %  
Sponzoring neziskových organizací10,65 %0,65 %  

Graf

8. Jaké aktivity značky Staropramen znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Generální partneři hudebních festivalů14895,48 %95,48 %  
Síť značkových restaurací - Potrefená husa11473,55 %73,55 %  
,,Festivaly bez zábran"2616,77 %16,77 %  
Staropramen cool super cup1811,61 %11,61 %  
Síťčeských hospod - Naše hospoda31,94 %1,94 %  
Žádné21,29 %1,29 %  
Jiné21,29 %1,29 %  
vyroba piva10,65 %0,65 %  

Graf

9. Kde nejčastěji vidíte logo Staropramenu na festivalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stánek Staropramenu13385,81 %85,81 %  
Kelímky12278,71 %78,71 %  
Stage4428,39 %28,39 %  
Vstupenky2717,42 %17,42 %  
Plakát106,45 %6,45 %  
Jiné10,65 %0,65 %  
nevim10,65 %0,65 %  
nenavštěvuji festivaly10,65 %0,65 %  

Graf

10. Značku Staropramen vnímám jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Silná - značka, která má silné postavení vs. Slabá - značka, která má slabé postaveníalternativní-0.8580.264
Moderní - aplikuje nové postupy vs. Tradiční - zakládá si na tradicialternativní0.4190.824
Originální - hledá jiné způsoby vs. Neoriginální - nepřichází s ničím novýmalternativní-0.1610.974
Levnou - jedná se o levnější produkty vs. Drahou - jedná se o dražší produktyalternativní-0.0450.998
Kvalitní - vnímáte produkty jako kvalitní vs. Nekvalitní - vnímáte produkty jako nekvalitníalternativní-0.6650.558
Přátelská - máte značku rádi vs. Nepřátelská - značka nepatří mezi vaše oblíbenéalternativní-0.7030.505

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Jakou známku byste dali značce Staropramen? Hodnocení je jako ve škole.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chvalitebná – kladný postoj ke značce9058,06 %58,06 %  
Dobrá – neutrální postoj ke značce3421,94 %21,94 %  
Výborná – velmi kladný postoj ke značce159,68 %9,68 %  
Dostatečná – spíše negativní postoj ke značce159,68 %9,68 %  
Neznám Staropramen10,65 %0,65 %  

Graf

12. Buduje podle Vás sponzoring hudebních festivalů pozitivní image značky Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano – ano, image může vylepšit6340,65 %40,65 %  
Rozhodně ano – sponzoring hudebních festivalů zlepší moje vnímání značky5535,48 %35,48 %  
Nevím – nezlepší ani nezhorší3421,94 %21,94 %  
Spíše ne – asi image značky nezlepší31,94 %1,94 %  

Graf

13. Jaké konkurenční značky piva jste zaregistrovali na hudebních festivalech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Starobrno13587,1 %87,1 %  
Radegast8957,42 %57,42 %  
Pilsner Urquell6642,58 %42,58 %  
Budvar2214,19 %14,19 %  
Jiné21,29 %1,29 %  
žádné10,65 %0,65 %  
nevim, pivo nepiju10,65 %0,65 %  
nenavštěvuji10,65 %0,65 %  
Neregistruju to10,65 %0,65 %  

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9963,87 %63,87 %  
Muž5636,13 %36,13 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33-365837,42 %37,42 %  
26-325032,26 %32,26 %  
18-252818,06 %18,06 %  
37-451710,97 %10,97 %  
45 a více21,29 %1,29 %  

Graf

16. S kým nejčastěji na festivaly jezdíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s přáteli1139,29 %7,1 %  
s přítelem414,29 %2,58 %  
S přítelkyní27,14 %1,29 %  
s kamarády27,14 %1,29 %  
S přítelem, rodinou, kamarády13,57 %0,65 %  
sám13,57 %0,65 %  
s manželkou13,57 %0,65 %  
s lidmi13,57 %0,65 %  
s přítelem, kamarády13,57 %0,65 %  
s partnerem13,57 %0,65 %  
ostatní odpovědi s přáteli, ale i s neznámými lidmi, kteří též jedou sami
s rodinou
přátelé
310,71 %1,94 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Značku Staropramen vnímám jako:

  • odpověď Levnou - jedná se o levnější produkty [alternativní] Drahou - jedná se o dražší produkty: -1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silná - značka, která má silné postavení [alternativní] Slabá - značka, která má slabé postavení: 1 na otázku 10. Značku Staropramen vnímám jako:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní - vnímáte produkty jako kvalitní [alternativní] Nekvalitní - vnímáte produkty jako nekvalitní: 1 na otázku 10. Značku Staropramen vnímám jako:
  • odpověď Originální - hledá jiné způsoby [alternativní] Neoriginální - nepřichází s ničím novým: -1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná – velmi kladný postoj ke značce na otázku 11. Jakou známku byste dali značce Staropramen? Hodnocení je jako ve škole.
  • odpověď Přátelská - máte značku rádi [alternativní] Nepřátelská - značka nepatří mezi vaše oblíbené: 1:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostatečná – spíše negativní postoj ke značce na otázku 11. Jakou známku byste dali značce Staropramen? Hodnocení je jako ve škole.

12. Buduje podle Vás sponzoring hudebních festivalů pozitivní image značky Staropramen?

  • odpověď Rozhodně ano – sponzoring hudebních festivalů zlepší moje vnímání značky:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná – velmi kladný postoj ke značce na otázku 11. Jakou známku byste dali značce Staropramen? Hodnocení je jako ve škole.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete hudební festivaly?

2. Kolika hudebních festivalů se zúčastníte za rok?

3. Vyberte, kterých z následujících festivalů jste se v minulosti zúčastnili.

4. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při rozhodování o účasti na festivalu?

5. Znáte značku Staropramen?

6. Spojujete si značku Staropramen s nějakou akcí ve Vašem okolí?

7. S jakým typem sponzoringu si spojujete značku Staropramen?

8. Jaké aktivity značky Staropramen znáte?

9. Kde nejčastěji vidíte logo Staropramenu na festivalu?

10. Značku Staropramen vnímám jako:

11. Jakou známku byste dali značce Staropramen? Hodnocení je jako ve škole.

12. Buduje podle Vás sponzoring hudebních festivalů pozitivní image značky Staropramen?

13. Jaké konkurenční značky piva jste zaregistrovali na hudebních festivalech?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. S kým nejčastěji na festivaly jezdíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete hudební festivaly?

2. Kolika hudebních festivalů se zúčastníte za rok?

3. Vyberte, kterých z následujících festivalů jste se v minulosti zúčastnili.

4. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při rozhodování o účasti na festivalu?

5. Znáte značku Staropramen?

6. Spojujete si značku Staropramen s nějakou akcí ve Vašem okolí?

7. S jakým typem sponzoringu si spojujete značku Staropramen?

8. Jaké aktivity značky Staropramen znáte?

9. Kde nejčastěji vidíte logo Staropramenu na festivalu?

10. Značku Staropramen vnímám jako:

11. Jakou známku byste dali značce Staropramen? Hodnocení je jako ve škole.

12. Buduje podle Vás sponzoring hudebních festivalů pozitivní image značky Staropramen?

13. Jaké konkurenční značky piva jste zaregistrovali na hudebních festivalech?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. S kým nejčastěji na festivaly jezdíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kleinová, Z.Hudební festivaly - Staropramen (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://54856.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.