Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Míra spotřebitelského vyjadřování v ČR

Míra spotřebitelského vyjadřování v ČR

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Krákorová
Šetření:09. 09. 2016 - 10. 09. 2016
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):24 / 24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Do jaké míry se denně účastníme spotřebitelských rituálů a her, stáváme se spotřebiteli, myslíme v jazyku marketingové reality a prožíváme své potřeby či hodnoty ve vztahu k těm, o kterých slyšíme, které vidíme kolem sebe a které se nám tlačí do pozornosti (denně spatříme 1000-1500 různých log a značek). Jsme studenti oboru PR a komunikace a v rámci seminárního průzkumu nás zajímá, do jaké míry se projevuje spotřebitelské vyjadřování u obyvatelů České republiky. Předem však děkujeme za 5 minut Vašeho času a zodpovězení následujících 24 otázek.

Odpovědi respondentů

1. Žijete v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO46100 %100 %  

Graf

2. Uveďte prosím svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let2554,35 %54,35 %  
31-40 let1328,26 %28,26 %  
41-50 let48,7 %8,7 %  
51-60 let24,35 %4,35 %  
do 20 let24,35 %4,35 %  

Graf

3. Uveďte prosím své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženské2758,7 %58,7 %  
mužské1941,3 %41,3 %  

Graf

4. Jak často nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x týdně2145,65 %45,65 %  
1x týdně1430,43 %30,43 %  
každý den817,39 %17,39 %  
2x měsíčně24,35 %4,35 %  
víckrát12,17 %2,17 %  

Graf

5. Sledujete letáky s akcemi a slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2452,17 %52,17 %  
ano2247,83 %47,83 %  

Graf

6. Co si plánujete v brzké době zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny 715,22 %15,22 %  
jidlo510,87 %10,87 %  
Oblečení36,52 %6,52 %  
nic24,35 %4,35 %  
boty24,35 %4,35 %  
pečivo24,35 %4,35 %  
auto24,35 %4,35 %  
Potraviny, tak jako každý týden.12,17 %2,17 %  
Sportovní vybavení12,17 %2,17 %  
zrcadlo12,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi Herní podložku DDR
spoiler
Pečivo, víno, manžetové knoflíčky.
Banán
nic mě nenapadá
dětský pokoj
Noviny
Chléb, máslo, čaj, mouku, rýži, těstoviny
vánoční dárky
šampon
nic, nemám peníze
Květinu.
sušičku na ovoce
držák na navigaci, vodovodní baterii a brzdové destičky
Krém na ruce, knihu, kosmetický štětec, prádlo - klasické "po výplatě" :D
primalex
nevim.. asi jídlo na snídani zitra
pračku
oblečení, knihy
jídlo? Chleba atd.
2043,48 %43,48 % 

Graf

7. Co nemáte a chcete si koupit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic24,35 %4,35 %  
notebook24,35 %4,35 %  
potraviny24,35 %4,35 %  
nevim24,35 %4,35 %  
Mometnálně mám vše co potřebuji.12,17 %2,17 %  
Mobil12,17 %2,17 %  
jidlo12,17 %2,17 %  
psací stůl12,17 %2,17 %  
dovolenou12,17 %2,17 %  
Mobilní dům12,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi gril
Stříbrný náramek
Automobil
Banány v čokoládě
Kolo
holografický zaměřovač na pušku
drogerii
dětský pokoj
boty
Jízdenku na zítřejší cestu
celou řadu věcí
něco do bytu
Mám všechno
Mám vše :)
lednici
byt nebo dům
dub letní
toho je
kuchyňský robot
vrtulník
Nic.
zimní dlouhý vlněný plášť
obytné auto
hodinky
mám vše co chci
rozum
Enigmu
Knihu
topinkovac
Městské kolo
auto
ted asi nic, do obchodu jdu, jen kdyz musim
3269,57 %69,57 % 

Graf

8. Do jaké vzdálenosti jste ochotni dojíždět za nákupem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 km2350 %50 %  
do 2 km1123,91 %23,91 %  
do 20 km817,39 %17,39 %  
nad 50 km24,35 %4,35 %  
nad 20-50 km24,35 %4,35 %  

Graf

9. Které ze slov na vás působí jako příjemné prostředí pro nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchod2452,17 %52,17 %  
supermarket1839,13 %39,13 %  
e-shop1736,96 %36,96 %  
hypermarket1328,26 %28,26 %  
potraviny919,57 %19,57 %  
večerka36,52 %6,52 %  
zelovoc12,17 %2,17 %  
krám12,17 %2,17 %  

Graf

10. Upřednostňujete výrobky v akci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3065,22 %65,22 %  
ne1634,78 %34,78 %  

Graf

11. Kterým kanálem přijímáte nejvíc reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet2656,52 %56,52 %  
leták1430,43 %30,43 %  
venkovní reklama1123,91 %23,91 %  
televize817,39 %17,39 %  
tisk510,87 %10,87 %  
rozhlas24,35 %4,35 %  
od známých24,35 %4,35 %  
magazíny12,17 %2,17 %  

Graf

12. Čtete denní tisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3371,74 %71,74 %  
ano1328,26 %28,26 %  

Graf

13. Sledujete denně televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2860,87 %60,87 %  
ano1839,13 %39,13 %  

Graf

14. Posloucháte denně rozhlas/rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3371,74 %71,74 %  
ano1328,26 %28,26 %  

Graf

15. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnil obal výrobku? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51123,91 %23,91 %  
11021,74 %21,74 %  
3510,87 %10,87 %  
6510,87 %10,87 %  
7510,87 %10,87 %  
248,7 %8,7 %  
836,52 %6,52 %  
424,35 %4,35 %  
1012,17 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.17
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.87
Směrodatná odchylka:2.21
Medián:5
Modus:5

Graf

16. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnila značka výrobku? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81021,74 %21,74 %  
71021,74 %21,74 %  
5613,04 %13,04 %  
3510,87 %10,87 %  
148,7 %8,7 %  
236,52 %6,52 %  
636,52 %6,52 %  
1024,35 %4,35 %  
924,35 %4,35 %  
412,17 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.79
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.34
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:7
Modus:8

Graf

17. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnila možnost koupit výrobek na splátky? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14393,48 %93,48 %  
212,17 %2,17 %  
312,17 %2,17 %  
512,17 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.02
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.02
Směrodatná odchylka:0.15
Medián:1
Modus:1

Graf

18. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnilo, že je výrobek z ČR? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1919,57 %19,57 %  
7919,57 %19,57 %  
5715,22 %15,22 %  
3510,87 %10,87 %  
948,7 %8,7 %  
248,7 %8,7 %  
1036,52 %6,52 %  
836,52 %6,52 %  
612,17 %2,17 %  
412,17 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.95
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.85
Směrodatná odchylka:2.8
Medián:5
Modus:1

Graf

19. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnilo, že je výrobek BIO/ECO? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12350 %50 %  
5510,87 %10,87 %  
4510,87 %10,87 %  
236,52 %6,52 %  
324,35 %4,35 %  
724,35 %4,35 %  
1024,35 %4,35 %  
824,35 %4,35 %  
612,17 %2,17 %  
912,17 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.93
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.82
Směrodatná odchylka:2.41
Medián:1.5
Modus:1

Graf

20. Jaké výhody jste získal/a posledním nákupem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné1430,43 %30,43 %  
sleva na další nákup24,35 %4,35 %  
Výhody? Žádné...12,17 %2,17 %  
Výhody při platbě kreditkou12,17 %2,17 %  
mela jsem co jist - jedina vyhoda12,17 %2,17 %  
body do bonusového programu12,17 %2,17 %  
sleva12,17 %2,17 %  
slevu cca 30%12,17 %2,17 %  
Body na Billa kartičku12,17 %2,17 %  
Nevěnuji tomu pozornost.12,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi nákup v akci
asi žádné...
to fakt netuším
Body na Clubcard
Měl jsem co jíst.
uspokojil jsem svoje potřeby, žádné další
žádné nebo o nich nevím
Neumřel jsem hlady
Možnost vyrobit si vlastní domácí limoncello :)
nevím
???
body na věrnostní kartičku
zahnání hladu
Žádné.
dobře jsem se najedl
Že nebudu hladovět?
Tesco body na clubkartu
body za nakup
žádný
o žádné jsem nestál
Jestli myslite slevu, tak zadne. Vyhodou je, ze budu mit veceri.
nic
2247,83 %47,83 % 

Graf

21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
zelená2.0226.021
červená3.132.983
modrá5.0222.065
bílá6.6742.089
černá7.873.157
Puma8.2835.159
Nike7.9131.992
Coca-cola4.5223.684
Plzeňský Prazdroj3.4357.637
Magnezia6.133.592

Graf

22. Pokuste se prosím přiřadit reklamní slogany k značkám, které je používají: (seřaďte za sebou tak, aby první byla hláška a po ní následovalo přiřazená značka)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Možná se tak narodila...2.0876.471
Když jí miluješ, není co řešit...3.3483.575
I muži mají své dny...5.1741.622
Protože vy za to stojíte...6.6521.749
Vaše čokoládová hvězda...7.7395.106
Orion8.5655.854
L´oreal7.3043.647
Maybelline3.3915.89
Kofola4.4353.507
Fernet Stock6.3043.473

Graf

23. Jak velkou roli hraje pro vás při nakupování značka? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81123,91 %23,91 %  
5919,57 %19,57 %  
7715,22 %15,22 %  
148,7 %8,7 %  
948,7 %8,7 %  
336,52 %6,52 %  
236,52 %6,52 %  
436,52 %6,52 %  
624,35 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.74
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.17
Směrodatná odchylka:2.27
Medián:6
Modus:8

Graf

24. Jak velkou roli hraje pro vás při nakupování blízkost prodejce/obchodu? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81430,43 %30,43 %  
10715,22 %15,22 %  
7613,04 %13,04 %  
6613,04 %13,04 %  
9613,04 %13,04 %  
448,7 %8,7 %  
524,35 %4,35 %  
312,17 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.52
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.74
Směrodatná odchylka:1.66
Medián:8
Modus:8

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Sledujete letáky s akcemi a slevy?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi leták na otázku 11. Kterým kanálem přijímáte nejvíc reklamy?

9. Které ze slov na vás působí jako příjemné prostředí pro nákup?

  • odpověď obchod:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama na otázku 11. Kterým kanálem přijímáte nejvíc reklamy?

21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)

  • odpověď Coca-cola=4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi červená=3 na otázku 21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)
  • odpověď červená=3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-cola=4 na otázku 21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)
  • odpověď Nike=8:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Puma=10 na otázku 21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)
  • odpověď Puma=10:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike=8 na otázku 21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Žijete v ČR?

2. Uveďte prosím svůj věk:

3. Uveďte prosím své pohlaví:

4. Jak často nakupujete?

5. Sledujete letáky s akcemi a slevy?

8. Do jaké vzdálenosti jste ochotni dojíždět za nákupem?

9. Které ze slov na vás působí jako příjemné prostředí pro nákup?

10. Upřednostňujete výrobky v akci?

11. Kterým kanálem přijímáte nejvíc reklamy?

12. Čtete denní tisk?

13. Sledujete denně televizi?

14. Posloucháte denně rozhlas/rádio?

15. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnil obal výrobku? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

16. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnila značka výrobku? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

17. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnila možnost koupit výrobek na splátky? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

19. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnilo, že je výrobek BIO/ECO? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

20. Jaké výhody jste získal/a posledním nákupem?

21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)

22. Pokuste se prosím přiřadit reklamní slogany k značkám, které je používají: (seřaďte za sebou tak, aby první byla hláška a po ní následovalo přiřazená značka)

23. Jak velkou roli hraje pro vás při nakupování značka? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

24. Jak velkou roli hraje pro vás při nakupování blízkost prodejce/obchodu? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Žijete v ČR?

2. Uveďte prosím svůj věk:

3. Uveďte prosím své pohlaví:

4. Jak často nakupujete?

5. Sledujete letáky s akcemi a slevy?

8. Do jaké vzdálenosti jste ochotni dojíždět za nákupem?

9. Které ze slov na vás působí jako příjemné prostředí pro nákup?

10. Upřednostňujete výrobky v akci?

11. Kterým kanálem přijímáte nejvíc reklamy?

12. Čtete denní tisk?

13. Sledujete denně televizi?

14. Posloucháte denně rozhlas/rádio?

15. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnil obal výrobku? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

16. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnila značka výrobku? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

17. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnila možnost koupit výrobek na splátky? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

19. Nakolik vás při posledním nákupu ovlivnilo, že je výrobek BIO/ECO? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

20. Jaké výhody jste získal/a posledním nákupem?

21. Pokuste se prosím přiřadit barvy k značkám, které je používají ve svém logu: (seřaďte za sebou tak, aby první byla barva a po ní následovalo přiřazené logo)

22. Pokuste se prosím přiřadit reklamní slogany k značkám, které je používají: (seřaďte za sebou tak, aby první byla hláška a po ní následovalo přiřazená značka)

23. Jak velkou roli hraje pro vás při nakupování značka? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

24. Jak velkou roli hraje pro vás při nakupování blízkost prodejce/obchodu? (označte prosím na stupnici 1 – 10, 1 – nejmíň, 10 – nejvíc)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krákorová, K.Míra spotřebitelského vyjadřování v ČR (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://56434.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.