Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr potravin

Výběr potravin

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Sroufkova
Šetření:18. 12. 2016 - 03. 01. 2017
Počet respondentů:271
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je o výběru potravin. Data budou vzužita do diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případěmasových výrobků)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - silně ovlivňuje8230,26 %30,26 %  
85018,45 %18,45 %  
74817,71 %17,71 %  
93111,44 %11,44 %  
5 - ovlivňuje269,59 %9,59 %  
6155,54 %5,54 %  
472,58 %2,58 %  
1 - vůbec neovlivňuje62,21 %2,21 %  
351,85 %1,85 %  
210,37 %0,37 %  

Graf

2. Ovlivňuje vás při výběru potravin značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - ovlivňuje5721,03 %21,03 %  
83914,39 %14,39 %  
43412,55 %12,55 %  
73312,18 %12,18 %  
63011,07 %11,07 %  
3269,59 %9,59 %  
1 - vůbec neovlivňuje186,64 %6,64 %  
9165,9 %5,9 %  
10 - silně ovlivňuje134,8 %4,8 %  
251,85 %1,85 %  

Graf

3. Ovlivňuje vás při výběru potravin faktor slevová akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - ovlivňuje7828,78 %28,78 %  
84215,5 %15,5 %  
7279,96 %9,96 %  
10 - silně ovlivňuje259,23 %9,23 %  
6248,86 %8,86 %  
9228,12 %8,12 %  
4217,75 %7,75 %  
3165,9 %5,9 %  
282,95 %2,95 %  
1 - vůbec neovlivňuje82,95 %2,95 %  

Graf

4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - ovlivňuje5319,56 %19,56 %  
1 - vůbec neovlivňuje4918,08 %18,08 %  
43713,65 %13,65 %  
23512,92 %12,92 %  
33011,07 %11,07 %  
6228,12 %8,12 %  
7186,64 %6,64 %  
8134,8 %4,8 %  
10 - silně ovlivňuje82,95 %2,95 %  
962,21 %2,21 %  

Graf

5. Jaký druh médií sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet19772,69 %72,69 %  
Televize18367,53 %67,53 %  
Tisk12245,02 %45,02 %  
Letáky, katalogy10940,22 %40,22 %  
Rádio8832,47 %32,47 %  
Venkovní reklama6624,35 %24,35 %  
Reklama v místě prodeje4717,34 %17,34 %  

Graf

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace na obalu14252,4 %52,4 %  
Internet11642,8 %42,8 %  
Letáky, katalogy11442,07 %42,07 %  
Reference rodiny a přátel9434,69 %34,69 %  
Uživatelské testy6825,09 %25,09 %  
Nečerpám4817,71 %17,71 %  
Odborné knihy a časopisy4516,61 %16,61 %  
Propagační kampaně155,54 %5,54 %  

Graf

7. Čtete tištěná nebo on-line média?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhradně on-line, výjimečně tištěná10338,01 %38,01 %  
Čtu obojí stejnou měrou7326,94 %26,94 %  
Výhradně tištěná, výjimečně on-line4215,5 %15,5 %  
Pouze tištěná207,38 %7,38 %  
Pouze online207,38 %7,38 %  
Nečtu ani jedno134,8 %4,8 %  

Graf

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45721,03 %21,03 %  
55419,93 %19,93 %  
34215,5 %15,5 %  
64115,13 %15,13 %  
73814,02 %14,02 %  
2155,54 %5,54 %  
Vůbec134,8 %4,8 %  
Méně často72,58 %2,58 %  
141,48 %1,48 %  

Graf

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drůběží14854,61 %54,61 %  
Vepřové7427,31 %27,31 %  
Hovězí207,38 %7,38 %  
Žádné186,64 %6,64 %  
Ryby103,69 %3,69 %  
Konzerovované10,37 %0,37 %  

Graf

10. Konzumujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15557,2 %57,2 %  
ano11642,8 %42,8 %  

Graf

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy10438,38 %38,38 %  
Několikrát do roka4717,34 %17,34 %  
1x do roka279,96 %9,96 %  
Méně často než 1x do roka238,49 %8,49 %  
3x do měsíce186,64 %6,64 %  
2x do měsíce176,27 %6,27 %  
1x do měsíce165,9 %5,9 %  
1x do týdne124,43 %4,43 %  
Častěji než 1x do týdne72,58 %2,58 %  

Graf

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžné vaření8029,52 %29,52 %  
Výlety/cestování7527,68 %27,68 %  
Chataření3914,39 %14,39 %  
nekonzumuji3914,39 %14,39 %  
nikdy248,86 %8,86 %  
Ne124,43 %4,43 %  
Nekupuju62,21 %2,21 %  
Při žádné31,11 %1,11 %  
Nejim je31,11 %1,11 %  
nekonzumuju20,74 %0,74 %  
-20,74 %0,74 %  
Téměř vůbec10,37 %0,37 %  
nekonzumujem10,37 %0,37 %  
Když není navařeno.10,37 %0,37 %  
Kdyz to proste otevre manzel, nemam jinou moznost10,37 %0,37 %  
Never ever10,37 %0,37 %  
Se psy10,37 %0,37 %  
V připadě, že si konzervu vyrobím sám. 10,37 %0,37 %  
Výjimečně při vaření - konzervy mám jako rezervu pro případ nouze10,37 %0,37 %  
Nejsem pes10,37 %0,37 %  
žádný takový hnus10,37 %0,37 %  
Když jsem napsal, že nekonzumuji, proč tolik otázek o jejich konzumaci?10,37 %0,37 %  
nekonzumuji masové konzervy10,37 %0,37 %  
když mám chuť10,37 %0,37 %  
Jen když mě k tomu někdo nutí10,37 %0,37 %  
rychlý příprava (čočka s párkem apod)10,37 %0,37 %  
Kdyz je chut10,37 %0,37 %  
nouze10,37 %0,37 %  
Cvičení 10,37 %0,37 %  
Kupuji vyjimecne pastiky vysoke kvality. Pak je vyuzivam oro vecere. 10,37 %0,37 %  
nekonzumuji - jsem vegetarián10,37 %0,37 %  
když zapomenu nakoupit konzerva je rezerva10,37 %0,37 %  
fuj, nikdy10,37 %0,37 %  
všechno10,37 %0,37 %  
přiveze návštěva10,37 %0,37 %  

Graf

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praktičnost8029,52 %29,52 %  
Cena6523,99 %23,99 %  
Trvanlivost6523,99 %23,99 %  
nekupuji5219,19 %19,19 %  
Chuť3312,18 %12,18 %  
nekupuju124,43 %4,43 %  
Ne124,43 %4,43 %  
nikdy62,21 %2,21 %  
Nekonzumuji51,85 %1,85 %  
-31,11 %1,11 %  
nekupujem20,74 %0,74 %  
Téměř vůbec10,37 %0,37 %  
z důvodu, že je nekupuji10,37 %0,37 %  
Nic10,37 %0,37 %  
retro10,37 %0,37 %  
Nikdy bych nekoupila10,37 %0,37 %  
když není zbytí 10,37 %0,37 %  
Nakupuji10,37 %0,37 %  
nekupuju nikdy10,37 %0,37 %  
nekupuji je10,37 %0,37 %  
Viz výše.10,37 %0,37 %  
Chemicky ošetřeno10,37 %0,37 %  
rychlost přípravy pokrmu10,37 %0,37 %  
nejupuji10,37 %0,37 %  
rychle k dispozici, bez nutnosti mít ledničku, na výletě10,37 %0,37 %  
nekupuji, tohle by měla být nepovinná otázka, případně možnost volby, že nekupuji10,37 %0,37 %  
nekupuji - jsem vegetarián10,37 %0,37 %  
nekupuji, je to hnus10,37 %0,37 %  
kupuji tak málo, že nemám specifickou odpověď10,37 %0,37 %  
nekupuji, vyrábím doma10,37 %0,37 %  
Je těžké tuňáka sehnat jinak.10,37 %0,37 %  
nejim to10,37 %0,37 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17664,94 %64,94 %  
muž9535,06 %35,06 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaký druh médií sledujete?

  • odpověď Tisk:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x do týdne na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhradně tištěná, výjimečně on-line na otázku 7. Čtete tištěná nebo on-line média?

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

  • odpověď Internet:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

  • odpověď Žádné:
    • 15.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

10. Konzumujete masové konzervy?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x do měsíce na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x do týdne na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x do měsíce na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3x do měsíce na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Běžné vaření na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhradně tištěná, výjimečně on-line na otázku 7. Čtete tištěná nebo on-line média?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekonzumuji na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuju na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 9. Jaké maso nejčastěji kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často než 1x do roka na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

  • odpověď Nikdy:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekonzumuji na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuju na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

  • odpověď Běžné vaření:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x do týdne na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3x do měsíce na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
  • odpověď Ne:
    • 22.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

  • odpověď Cena:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x do týdne na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
  • odpověď Ne:
    • 22.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

14. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případěmasových výrobků)?

2. Ovlivňuje vás při výběru potravin značka?

3. Ovlivňuje vás při výběru potravin faktor slevová akce?

4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?

5. Jaký druh médií sledujete?

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

7. Čtete tištěná nebo on-line média?

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

10. Konzumujete masové konzervy?

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

14. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případěmasových výrobků)?

2. Ovlivňuje vás při výběru potravin značka?

3. Ovlivňuje vás při výběru potravin faktor slevová akce?

4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?

5. Jaký druh médií sledujete?

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

7. Čtete tištěná nebo on-line média?

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

10. Konzumujete masové konzervy?

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

14. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sroufkova, L.Výběr potravin (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://57964.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.