Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Multilevel marketing

Multilevel marketing

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Kováčová
Šetření:21. 01. 2017 - 12. 02. 2017
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, poprosím o vyplnenie krátkeho dotazníka, ktorý sa zaoberá problematikou multilevel marketingu.

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Ďakujem pekne :)

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9282,14 %82,14 %  
muž2017,86 %17,86 %  

Graf

2. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-254338,39 %38,39 %  
26-353934,82 %34,82 %  
36-451412,5 %12,5 %  
46 +119,82 %9,82 %  
do 18 rokov54,46 %4,46 %  

Graf

3. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5952,68 %52,68 %  
stredoškolské4439,29 %39,29 %  
základné87,14 %7,14 %  
vyučený10,89 %0,89 %  

Graf

4. Bydlisko:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavné město Praha5549,11 %49,11 %  
Stredočeský1412,5 %12,5 %  
Juhomoravský1311,61 %11,61 %  
Moravskoslezský98,04 %8,04 %  
Olomoucký43,57 %3,57 %  
Liberecký32,68 %2,68 %  
Ústecký32,68 %2,68 %  
Královéhradecký32,68 %2,68 %  
Pardubický21,79 %1,79 %  
Vysočina21,79 %1,79 %  
Zlínsky21,79 %1,79 %  
Karlovarský10,89 %0,89 %  
Juhočeský10,89 %0,89 %  

Graf

5. Hovorí Vám niečo pojem multi-level marketing (MLM)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, viem, čo tento pojem znamená.5044,64 %44,64 %  
Nie, neviem, čo znamená.3329,46 %29,46 %  
Áno, tento pojem som už počul/a, ale neviem presne, čo znamená.2925,89 %25,89 %  

Graf

6. Čo si pod týmto pojmom predstavujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

''podnikání'' na základě ''verbování'' lidí kteří ''vydělávají'' mě peníze

afektuje rozne socialne vrstvy ? priamy predaj ?

Asi nějakou reklamu, která na nás má působit.

Avon, Zepter - organizacia fungujuca ako pyramida/ siet. Je niekolko urovni marketingu, manazeri priamych predajcov dostavaju za ich predaje provizie

budování obchodních sítí, prodej bez prodejen

Byznys založený na lákání jiných lidí,aby se přidali do téhož byznysu. Ti se pak dostanou seznamově pod tu osobu a ta z jejich obratu má nějaké peníze.

Člověk pracuje např. ve fin. poradenství, "naláká" si lidi pod sebe a z jejich smluv má potom příjem

Different levels of marketing research ?

Firma predava za najnizsiu sumu svoje vyrobky predajcovy v rade 1, ten predava vyrobky rade 2 za navysenu sumu, a tak to moze pokracovat niekolko levelov/rad.

Firmy jako OVB nebo Mary Kay - obchodování založené na stupních, kdy má zaměstnanec do firmy dostávat stále nové lidi, z kterých má provizi. Zároveň jde o přímý prodej.

forma predaja produktov v distribučnej sieti rozdelená do viacerých úrovní

ieťový marketing

Kariérní postup postupem času skrz tým, pasivní příjem, pyramida

každý distributor má své "pořízené" distributory, výdělek těch, kteří dříve začali je větší a souvisí s počtěm distributorů na nižších úrovních

Konkrétní strukturu

Letadlo Ponziho schéma

LR

marketing na vice urovnich

Marketing na vyšší úrovni obsahujíci několik úrovní

Marketing uskutecnovan na vice urovnich nez klasicky.

Marketing v mnoha formách

Marketing zahrnujici i nepřímé prostředky ovlivňování cílové skupiny

marketing, který má stromovou strukturu, jeden člověk má pod sebou více lidí a ti mu vydělají peníze

marketing, který se zaměřuje na více oblastí, ne pouze na jednu konkrétní

Marketing, zabývající se více oblastmi reklamy?

Marketingová činnosť na viacerých úrovniach, vo viacerých oblastiach, súčasne.

Matketing na viacerych leveloch, vo viacerych formach na 1 produkt (?)

mediální podvod

Mkt roznych urovni typu pyramida

Multy level marketing

Muti level marketing

myslim ze to ma nieco s predajom cez predajcov, zastupcov, nepriamy predaj

něco jako letadlo

Něco s marketingem.

nějaká akce jak zmást kupce

nejrozšířenější forma odměňování distributorů v přímém prodej

Nekalé obchodní praktiky

Nemám představu

nemám tušení

Neviem

neviem

nevim

Nevim

nevím

Nevim

nevim

nevím

nevím (tzn. nemůžu odpovědět na otázku č. 9.)

Nevím, ale zajímá mne to

nic

Nic

Nic konkretniho

nic moc, odměny pro prodejce

Nic. Neznám to.

Nič ;D

Obchodní/prodejní síť. Každý zaregistrovaný se stává částí pyramidy, buduje prodejní sítě pod sebou.

Opravdu netuším.

organizační struktura typu pyramidy

Otravné nabízeče čehokoliv.

Pod týmto pojmom si predstavujem to, že agentúry využívajú namiesto platenej reklamy priamo svojich zamestnancov.

Podvod

podvod

Podvod

ponteho schéma, které se zamaskuje produktem. víceméně podovodný systém, který má trvání jen do doby, než se naplní potenciální šíře spodní základny pyramidy

Predaj produktu prostredníctvom nezávislých predajcov

predaj výrobkov nejakej firmy

predajci (distributori) nie su odmenovani iba za vyrobky, ktore osobne predaju, ale ziskavaju aj podiel z predajov uskutocnenych inymi predajcami, ktori su v systeme

priamy predaj

prípad, keď si zákazník môže vybrať, či chce byť informovaný detailnejšie - napr. po tom, čo rozklikol banner marketovanéoh výrobku/ spoločnosti, má možnosť sprístupniť svoju emailovú adresu pre zasielanie ďalších informácií/akcií

Prodej

prodej předražených výrobků sestémem "letadlo"

přímý prodej, síťový víceúrovňový marketing - pyramida nesouhlasím s ním

pyarmída

pyramida

Pyramida

pyramida

Pyramida

pyramida

Pyramida

Pyramída.

pyramídová hra?

pyramidová struktura obchodníků, každý jednotlivý obchodník je hodnocen za kontrakty, které uzavřel, nebo zboží, které prodal, plus získává hodnocení za kontrakty a obchody, které realizovali všichni jím "naverbovaní", najatí obchodníci - čím je jich pod ním víc a čím víc prodají, tím má větší zisky.

Pyramidové schéma

Pyramidový marketing (amway)

Pyramidový prodej

Pyramidu, ale nie nutne podvod. Vrstvene linie riadenia a marketingu.

reklama produktu víc než jednou formou reklamy a co nejrychlejší prodej

Sieť

sieťový marketing

Spatne polozeny dotaz - pri predchozi odpovedi nic/nevim, nelze na tuto otazku zodpovedet. Nepredstavuji si nic.

Specialny vysoky marketing

Spojení několika typů marketingu.

Spolecnost prodava sve vyrovky prostrednictvim dealeru, jez pote tvori retezce a struktury,tzv.pyramidu. Cilem je vytvorit velke mnozstvi loajalnich prodejcu, ktere kdyz jako stavajici prodejci do spolecnosti ''nalakame'', mame z nich do budoucna a resp.z jejich prodeje urcity profit.

společnost, která většinou nabízí předražené produkty, protože živí několikastupňovou síť prodejců.

Strategia pri ktorej je vynos generovany predajom zakaznikom a ´nalakanim´ novych pracovnikov

Strukturu pyramidy, která je v každém odvětví (vláda, firmy, náboženství, mlm)

systém fungování firmy, nastavení odměn, náboru, hierarchie spolupracovníku

takzvané letadlo

Tzv. "pyramídový" marketing založený na viacerých leveloch predajcov, niečo ako Avon. Viem, že v niektorých krajinách sveta ho považujú za ilegálny.

Tzv. letadlo, pyramida, Ponziho schéma..

Určitý spôsob/metódu marketingu

Viac distribucnych kanalov?

Viac úrovňový marketing

víc médií využitých pro jednu reklamu

Vicestupňový marketing

Víceúrovňový marketing- odměňování distributorů (dealerů) přímého prodeje. Velmi rozšířené.

víceúrovňový marketing, využívá hlavně osobní prodej

víceúrovňový marketiny

Vyssi level marketingu

Závislé obchodování mezi subjekty, provizní systém z jejich činnosti

způsob podnikání a nabízení výrobku/služby založen na vytváření sítě prodejců, nábor nových členů je motivován vyššími finančními odměnami pro osobu, která nového člena/prodejce přivedla

7. Dokážete definovať rozdiel medzi MLM a klasickým marketingom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 8, nieotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie7062,5 %62,5 %  
áno4237,5 %37,5 %  

Graf

8. Definujte daný rozdiel.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

centrálně vedený marietikng x prodej je veden jednotlivými složkami - záleží na přístupu každého zvlášť

Je to pyramidovy system,narozdiel od bezneho,linearneho marketingu

jedná se o přímý prodej zákazníkům distributory, nejedná se o pultový prodej v krámech

jsou v tom úrovně

Klasický byznys je založeny hlavně na prodeji svých výrobků přes reklamu široké veřejnosti. Zato MLM, se snaží nalákat co nejvíc lidí, aby u nich začli podnikat a a přes ně se šířit.

klasický marketing je od osoby k osobě, (většinou firma k fyzické osobě)především se snažíme zapůsobit na spotřebitele tak, aby se k nám vrátil. U MLM oblbujeme a stavíme si svou pyramidu dalších obchodních zástupců, kteří pracují pro nás,abychom mohli oblbnout co nejvíce lidí.

Klasický marketing je venovaný širokému spektru ľudí bez toho, aby ich niekto osobne oslovil. MLM je venovaný osobnej komunikácií medzi ľudmi, ktorý podnikajú v MLM a ďalej oslovujú na základe osobného pozvania ďalších a ďalších ľudí...

Klasický marketing nestanovuje, zda má mít zaměstnanec za nové podřízené a jejich prodej mít provize.

klasický marketing podle Kotlera s MLM nesouvisí. Klasický marketing se zaměřuje na propagaci produktů (např. výrobková koncepce), kdežto MLM je spíše způsob fungování firmy, může využívat i klasické marketingové nástroje pro prodej produktů.

klasický marketing se od MLM liší tím, že se k propagaci využívají jiné média

Klasický marketing se věnuje spíše tradičním marketingovým aktivitám...market. mix, komun. mix atp. MLM zaměřejn zejména na osobní prodej.

Klasický marketing většinou není založen na individuálním přímém prodeji, není tam takový tlak na prodej (protože obchodník zpravidla nebývá hodnocen podle počtu prodaných produktů), je založen na jiné struktuře

Klasicky marketing- vyuziva tradicnu reklamu, Mlm - vyuziva siet predajcov

má viac úrovní

marketing je proces řízení kdežto multilevel marketing je forma marketingu

marketing je široký pojem - jedná se o oslovování cílových skupin s nabídkou, která by měla odpovídat market. výzkumu. Formy Marketingu: může jít o reklamu, přímý prodej, osobní prodej, podpora prodeje, PR, telefonní marketing, různé moderní formy marketingu jako guirella, virální marketing ...

MLM - jedni vydělávají na provize druhých klasika - každý jede na sebe

MLM by se dal přirovnat ke strukturální firmě, marketing je přímo oblast obchodu zaměřená na spotřebitele tak, aby chtěl koupit daný produkt firmy (obsahuje reklamu a další prostředky), MLM je vyloženě o lidech, kteří jednají se spotřebitelem ohledně svého produktu

Mlm ciely priamo na jedneho spotrebitela, osobnejsi

MLM je adresnejsi - ma konkretnejsie zadefinovanu targetovu skupinu.

MLM je pyramida

MLM je pyramida

MLM je z meho hlediska nekorektní a tyto společnosti nemám ráda, jedná se především o direct marketing - tedy přímý face to face, obvolávání lidí, navštěvování, sběr kontaktů a pod. klasický marketing se zkládá z marketingového mixu, kde se zabýváme jednotlivým složkám produktu - jak nejlépe prodat zákazníkovi aby z toho měl zákazník užitek

MLM je zlodějna

MLM podvod, marketing reklama

MLM přímý prodej prostřednictvím sítě podřízených distributorů.

mlm- pyramidový, sieťový predaj klasický- produkty si vime kúpiť v obchode

mlm- siet predajcov,klasicky- clovek si kupi tovar rovno sam

Motivace

Myslím, že v spôsobe reklamy?? Firmy s MLM na ňom nepreinvestujú pretože ťažia z priameho predaja a "dobrého slova"

Najhlavnejsi rozdiel je vyuzivania informacnych kanalov na propagaciu svojich produktov. V MLM primarne reklamu robia samotni distributori na niektorom z levelov, pri klasickom je vyuzivana forma tv, novin, radia, a pod.

normální marketing je zaměřen na kupující, mlm na potenciální prodejce v nižších vrstvách sítě

odměňuje distributory za přímý prodej výrobků a služeb

otázka je zvláštne položená Marketing je široký pojem MLM je marketingová forma predaja

Pyramidový systém x přístup, který se zaměřuje na zákazníka, jeho přání a potřeby

V klasickém marketingu není stromová struktura, že by mi lidi pode mnou vydělávali peníze. MLM typickým příkladem je Lyoness

V klasickom marketingu nejde o predaj cez ďalšie osoby

V multilevlu vydělávají všichni v závislosti na sobě ... kdo má víc zaměstnanců tím sám víc vydělá , ty pak mají další zaměstnance atd...

v případě MLM se jedná o pyramidovou strukturu prodejců, ten, kdo je dole, vydělává na své šéfy, nadšéfy....atd,

Vetsinou neni mozne zbozi koupit jinak nez pres nejakeho delaera - primeho prodejce. Vyrobky nejsou v kamennych prodejnach ci e-shopech, i kdyz Vorwerk je napr.vyjimka.

větší nátlak

9. Čo považujete za najväčšiu výhodu MLM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevidím žiadne výhody5750,89 %50,89 %  
osobný prístup3228,57 %28,57 %  
pohodlie pri nákupe1311,61 %11,61 %  
priamy predaj108,93 %8,93 %  

Graf

10. Stretli ste sa s pojmom MLM v kozmetickej sfére?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno, stretol/aotázka č. 11, nie, nestretol/aotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, stretol/a6558,04 %58,04 %  
nie, nestretol/a4741,96 %41,96 %  

Graf

11. Vyberte jednu z nižšie uvedených možností kozmetických firiem, s ktorou ste sa v súvislosti s týmto pojmom stretli.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon3553,85 %31,25 %  
Mary-Kay1218,46 %10,71 %  
Oriflame1116,92 %9,82 %  
ani jedna z uvedených možností710,77 %6,25 %  

Graf

12. Ktoré kritérium je pre Vás rozhodujúce pri kúpe kozmetického výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnosť odskúšania výrobku5650 %50 %  
dostupnosť2724,11 %24,11 %  
pohodlie pri nákupe1715,18 %15,18 %  
osobný prístup k zákazníkovi1210,71 %10,71 %  

Graf

13. Akým spôsobom preferujete nakupovanie kozmetických výrobkov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenná predajňa7163,39 %63,39 %  
e-shop2724,11 %24,11 %  
priamy predaj1412,5 %12,5 %  

Graf

14. Ktorú z nasledujúcich kozmetických značiek preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L´Oréal Paris5750,89 %50,89 %  
Avon3329,46 %29,46 %  
Ryor119,82 %9,82 %  
Oriflame119,82 %9,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Dokážete definovať rozdiel medzi MLM a klasickým marketingom?

  • odpověď nie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie, neviem, čo znamená. na otázku 5. Hovorí Vám niečo pojem multi-level marketing (MLM)?

10. Stretli ste sa s pojmom MLM v kozmetickej sfére?

  • odpověď áno, stretol/a:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 11. Vyberte jednu z nižšie uvedených možností kozmetických firiem, s ktorou ste sa v súvislosti s týmto pojmom stretli.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mary-Kay na otázku 11. Vyberte jednu z nižšie uvedených možností kozmetických firiem, s ktorou ste sa v súvislosti s týmto pojmom stretli.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 11. Vyberte jednu z nižšie uvedených možností kozmetických firiem, s ktorou ste sa v súvislosti s týmto pojmom stretli.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlavie:

2. Váš vek:

3. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

4. Bydlisko:

5. Hovorí Vám niečo pojem multi-level marketing (MLM)?

7. Dokážete definovať rozdiel medzi MLM a klasickým marketingom?

9. Čo považujete za najväčšiu výhodu MLM?

10. Stretli ste sa s pojmom MLM v kozmetickej sfére?

11. Vyberte jednu z nižšie uvedených možností kozmetických firiem, s ktorou ste sa v súvislosti s týmto pojmom stretli.

12. Ktoré kritérium je pre Vás rozhodujúce pri kúpe kozmetického výrobku?

13. Akým spôsobom preferujete nakupovanie kozmetických výrobkov?

14. Ktorú z nasledujúcich kozmetických značiek preferujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlavie:

2. Váš vek:

3. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

4. Bydlisko:

5. Hovorí Vám niečo pojem multi-level marketing (MLM)?

7. Dokážete definovať rozdiel medzi MLM a klasickým marketingom?

9. Čo považujete za najväčšiu výhodu MLM?

10. Stretli ste sa s pojmom MLM v kozmetickej sfére?

11. Vyberte jednu z nižšie uvedených možností kozmetických firiem, s ktorou ste sa v súvislosti s týmto pojmom stretli.

12. Ktoré kritérium je pre Vás rozhodujúce pri kúpe kozmetického výrobku?

13. Akým spôsobom preferujete nakupovanie kozmetických výrobkov?

14. Ktorú z nasledujúcich kozmetických značiek preferujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kováčová, S.Multilevel marketing (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://58350.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.