Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Product placement

Product placement

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dennis Horyna
Šetření:27. 02. 2017 - 08. 03. 2017
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 
Tímto bych Vás chtěl poprosit o vyplnění dotazníku na téma product placement. Hodnoty jím získané budu následně používat v mé bakalářské práci.Tento dotazník je určen pro osoby všech věkových kategorií. 
 

Odpovědi respondentů

1. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23-35 let4747 %47 %  
18-23 let3434 %34 %  
0-18 let88 %8 %  
35-50 let77 %7 %  
50 let a více44 %4 %  

Graf

2. Víte co je product placement?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9292 %92 %  
ne77 %7 %  
možná11 %1 %  

Graf

3. Kolik hodin denně sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-24848 %48 %  
03434 %34 %  
2-51414 %14 %  
5 a více44 %4 %  

Graf

4. Kolik hodin denně sledujete kanál Youtube?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-25353 %53 %  
02626 %26 %  
2-51919 %19 %  
5 a více22 %2 %  

Graf

5. Jaký obsah sledujete na kanále Youtube?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hudba613,33 %6 %  
Hudbu24,44 %2 %  
písničky, youtubeři24,44 %2 %  
talk show, hudební klipy, písničky, videa související s filmovou a televizní tvorbou12,22 %1 %  
Politika, sport12,22 %1 %  
klipy12,22 %1 %  
Spíše poslouchám hudbu.12,22 %1 %  
legrační věci, návody, politická videa12,22 %1 %  
hudbu, filmy, "dokumenty", youtuberská videa12,22 %1 %  
Vtipná lifestyle videa12,22 %1 %  
ostatní odpovědi youtuberi, hudba
Hudební videoklipy, blogy
hudebni klipy, americke late night show (kimmel, fallon, conan),...
pouze hudbu
filmy, písničky
hudební produkci
videoklipy
zábavná videa, hudba, kosmetika
hudba - klipy, rozhovory
Youtuberky, klipy písní
Hudební klipy a dokumenty
dětskou tématiku
nepravidelně si pouštím písničky, ale je to podle nálady, takže jsem dal nula, protože třeba týden na youtube ani nevzdechnu.
Když už, tak hudební videa nebo pořady, ve kterých vystupují oblíbení zpěváci.
Hudebni videoklipy
písničky, rozhovory
Různý - zprávy, návody, vědecké
slow TV, turisticka videa, ceske filmy a divadelni zaznamy , vzdelavaci porady (osobni rozvoj)
klipy, vytvarne kanaly
herní gameplay, vzdělávací videa
konference, sport,
Hudební klipy nebo diskuzi show.
hudba, youtubeři
hudba, filmy
Joke
české youtubery
Hudba,filmy,youtubeři
hudba, zábavné videa, youtubeři
2862,22 %28 % 

Graf

6. Všimli jste si někdy product placementu u youtubera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5454 %54 %  
ne3939 %39 %  
nevím kdo to je77 %7 %  

Graf

7. Pokud ano, kdo to byl a co propagoval?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bubble tea

Carrie Kirsten a BMW x1

gogo herní konzole

gogomanTV NVIDIA shield konzole

Hickock45 - snad všechny výrobce zbraní a střeliva :)

konkrétní příklad si nepamatuju, youtubery nesleduji, pouze mi občasně někde vyskočí

Kosmetika

makeup-artistka propagovala kosmetické produkty

Martin Rota - Big Shock Stejk - svetla Phillips

Například Týnuš Třešničková spodni prádlo Victoria secret

Nepřiznané reklamy se objevují skoro u každí youtuberky. Týnuš Třešničková - sýr, Levné parfémy (nevím značku), Neera detox Luxy lady - Colgate, Blueberry Pink - Vivantis. Bublleology kauza - téměř u všech (Teri Blitzen)

Nesleduji youtubery.

nevím

nevim

nevím koho, ale kosmetiku, domácí spotřebiče

Oblečenie

Olga Vavřínová kosmetika marie claire

Opravdu mnohokrát. Co mě napadne první: AtiShows - Fakeer, více lidí - 1 face watch, DenisTv - losy, brambůrky, Martin Rota - Big shock, ...

Pedro, herní konzole Xbox one

Spičkový sportovec- webovou platformu, která umožňuje hraní hry.

Teri Blitzen

Teri Blitzen

Teri Blitzen - Bubblelogy

Teri Blitzen - make up

Teri blitzen bubbleology, kosmetika

Teri Blitzen kosmetika

TVTwixx - zdravé nápoje, náramky

Týnuš Třešničková a sýr :D :D

už si nevzpomínám, většinou ženy nějakou kosmetiku, alternativní zdravou výživu, sportovní oblečení, občas knihy apod.

youtuberov na you tube nesledujem - preto som si tam product placement nevsimla.

Yůtubery nesleduju.

Značku hodinek (tuším Kate Love)

8. Všimli jste si někdy product placementu v jiném videoklipu na Youtube?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5353 %53 %  
ne4747 %47 %  

Graf

9. Pokud ano, o jaký produkt nebo značku se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Apple, Diesel

auta mini, bmw

Auta, elektronika

Boty v hudebním klipu

Bwin.com - Lady Gaga "poker face" ... takovych věcí jsou mraky

Coca cola, nokia

elektrický kartáček, čistič vzduchu, charitu

ja si max. vsimnem ze tam nieco take je ale max sa nad tym pousmejem, nedržím si také veci v hlave

Jirka Král - nerozbitný kryt na iPhone

napr. v hudebnich klipech sluchatka beats

Např. Ben Cristovao - pleťová voda

Nejčastěji sluchátka "Beats Audio" u světoznámých skupin/zpěváků

nevím

nike, apple, auta

Oblečení

oblečení, boty - Supreme, Trasher, Nike, Vans

propagace automobilu

sluchátka Beats

To si nevybavím, ale značnám jakoje Cola, Addidas, Nike... se těžko vyhýbá.

Webová platforma, značka kávy, odborné knihy vydané autorem,

10. Všimli jste si někdy product placementu v televizi nebo ve filmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9090 %90 %  
ne1010 %10 %  

Graf

11. Pokud ano, o jaký pořad, film, značku či produkt se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1) seriál "Ordinace v růžové zahradě" (několik let zpět, každou epizodu propagovali něco jiného) 2) Přímý přenos biatlonového závodu

50 odstínů temnoty Apple, Audi

Apple, Firefox, Netscape, Jeep, BMW, ...

Apple, Jagermeister...

automobilové znacky, jedlo, drogéria, elektronika - ale vzhľadom na to ze v súčasnosti je product placement využívaný často tak si to naozaj nemá človek šancu zapamatať čo a kde bolo

Avon, Román pro ženy

Citroen

coca cola, další jídla a pití. u koho nevím, dyť to je dneska všude, nehodnotím to negativně

Cokoliv. Sportovní přenosy (Strongbow, Wiessmann, Hamé), Seriály (Škoda,...)

dnes se vyskytuje PP téměř ve všech filmech

Je jich mnoho např Babovřesky cestovní portál

Kameňák, nevím jinak .

MacBooky a zippo zapalovače v amerických filmech

nápoje

Naposledy včera v kině. Film "Logan-Wolverine" - značka Pringles

napr. auta v bondovkach

Např. film Equalizer - hodinky Suunto, severská filmová produkce - oblečení Fjallraven, Ďábel nosí Pradu... Chůva k pohledání a sladkosti (Franinyšaty z obalůod čokoládových tyčinek), oblečení, parfémy... Je toho spousta.

např. nápoje pro moderátory a hosty v určitém pořadu - je mi zcela jasné, že ta konkrétní značka tam nebyla jen proto, že produkce udělala ententýky dvě hmoždinky a dáme jim matonku ;-)

Nějaké české filmy a seriály a většinou jsou to potraviny - nevím Mattonka??

nejhorší je to snad v pořadech na TV Nova - Ordinace, Ulice...konkrétní produkty si vybavuju nějaký nábytek, nějaký věci do myčky, kosmetika..

nekonečné seriály - ordinace - coca cola

nepamatuji si

Netuším, ale občas je to tak zjevné, že se člověk zasměje.

nevím

nevzpomenu si

obecně v novějších českých filmech

Ordinace v růžové zahradě, nějaký mop.

Rádio impuls, Red Bull - komedie

Samsung, Mercedes

Sběratelé kostí - Toyota, jinak si přesně nevybavuji, ale ve většině seriálů, filmů či pořadů se dá zahlédnout konkrétní značka produktu

seríály Ulice, Ordinace,... reklama na lékárny, drogerie,...

skoro každý dnešní film

Snowboarďáci - přehlídka product placementu

Spousty

Stardance

Tento pp vidam asi nejcasteji: napoje u moderatoru ve sportovnich prenosech, auta/potraviny/firmy... zduraznovane v serialech na komercnich televizich

Terminátor, Back to the Future - Nike

to si nepamatuji, moc si toho nevšímám, jen když mi to někdo řekne

Typicky James Bond a pislote Walther nebo Hodinky Omega. JInak jsou to nejčastěji v seriálech auta, ICT a podobně.

Ulice - reklama na Euronics, Innogy, Lékárna

už nevím

V seriálech často jídlo (Gympl-Manner), ve filmech značka auta..

Vetsina serialu, hlavne na tv nova

Všechny české filmy za posledních 10 let - auto, mobil, oblečení, obchodní řetězec, potravina. Vlastně jedná se o produkt placement, který spojuje dohromady zápletka.

Za všechny mě z fleku napadají třeba nekonečné seriály tv Nova, minimálně v Ulici jeto samé Innogy, Billa, Březňák, Sazka, Mall.cz, a pod., ale je pravda, že tam to cpou v takové míře, až je to za hranou koukatelnosti

Žlutý autobus

12. Ovlivnil někdy product placement na kanále Youtube vaše nákupní rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7676 %76 %  
ano1313 %13 %  
nerelevantní11 %1 %  
pravděpodobně ne11 %1 %  
nesleduji youtube11 %1 %  
Nejsem si toho vědoma, možná podvědomě.11 %1 %  
nevim o tom11 %1 %  
nesleduji11 %1 %  
doufám, že nikoliv11 %1 %  
Nevedu si statistiku. Okamžitě asi ne, ale s časovým odstupem si nejsem jistý. 11 %1 %  
možná11 %1 %  
je možné že podvědomě11 %1 %  
nevím11 %1 %  

Graf

13. Ovlivnil někdy product placement v televizi vaše nákupní rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8484 %84 %  
ano1010 %10 %  
netuším11 %1 %  
Nejspíše ano11 %1 %  
nevim o tom11 %1 %  
doufám, že nikoliv11 %1 %  
Nevím11 %1 %  
Nevedu si statistiku. Okamžitě asi ne, ale s časovým odstupem si nejsem jistý. Uvažuji, že se stanu členem webové platformy.11 %1 %  

Graf

14. Změnil někdy pozitivně product placement na kanále Youtube váš pohled na propagovanou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6666 %66 %  
ano2222 %22 %  
Nevím44 %4 %  
nerelevantní11 %1 %  
pravděpodobně ne11 %1 %  
nesleduji youtube11 %1 %  
nesleduji11 %1 %  
doufám, že nikoliv11 %1 %  
Ano, seznámil jsem se se značkou. 11 %1 %  
dříve jsem ji neznal11 %1 %  
nejsem si jistá11 %1 %  

Graf

15. Změnil někdy pozitivně product placement v televizi váš pohled na propagovanou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8282 %82 %  
ano1010 %10 %  
Nevím22 %2 %  
netuším11 %1 %  
avon jsem dobře znala, proto jsem si ho všimla11 %1 %  
doufám, že nikoliv11 %1 %  
Ne, irituje mně to. 11 %1 %  
spíše negativně11 %1 %  
v českých seriálech mi spíš značku znechutí11 %1 %  

Graf

16. Obtěžoval Vás někdy product placement ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5757 %57 %  
ne3636 %36 %  
nevím22 %2 %  
Pokud se nejedná o agresivní a "nenápadnou" reklamu, tak nevadí11 %1 %  
neobťažoval, ale občas dosť pobavil, keď bol príliš okatý 11 %1 %  
skor sa na tom pobavím - berem to z nadhladam - stále lepšie ako reklami ktoré film/hudbu prerušujú11 %1 %  
Spíše mi vadí zakrývání značek, které pusobí rušivě.11 %1 %  
Ano ve filmech a pořadech, kde by podle mého názoru nemělo být. 11 %1 %  

Graf

17. Pokud ano, kde to bylo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi tak ve všech českých filmech. Češi product placement neumí. Výsledek bývá trapný a otravný.

CSI Miami, James Bond, ...

české seriály

české seriály

Kdekoli

Když je to viditelně product placement a spolupráce a daná youtuberka to neřekne.

klasika ve stardance a sperky preciosa

Např. Gympl - Manner, na youtube často Fakeer

např. zrovna v té Ulici. Dokud nejsou dané značky divákovi nepokrytě okatě podsunovány, ale jsou zakomponovány nenápadně a není na ně zvlášť a opakovaně poukazováno, pak mi nevadí

nevím

pokaždé když vidím, jak trapně se snaží nějaký produkt "nenápadně" zahrnout do děje, tak už z principy si pak v obchodě koupím raději něco jiného, ptž na tento mám "alergii"

téměř všude, kde se objeví

Ulice - aktéři nepřirozeně v rozhovoru propagovali značku, obchod, je to otravné

už nevím

Už si nevzpomínám, ale štve mě to.

V nějakém tom českém filmu.

v rámci zmíněných seriálů - neuměle zasazené do dialogů...

Včera v kině. Flm Logan... vy víte

Ve filmech, obecně, když mi neřeknou, že se jedná o product placement. Rozumím, že to poskytovatele živí, ale vadí mi, když ze mně dělají pitomce.

ve filmech, při dlouhých záběrech na danou značku

ve filmech, tendence pak hledat, co všechno za výrobky jsou tam jako skrytá reklama

Ve Stardance

všude, kde je to příliš nápadné

youtube

18. Využila někdy vaše firma nebo firma, ve které pracujete product placement?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7777 %77 %  
ano55 %5 %  
Nepracuji55 %5 %  
nevím44 %4 %  
netuším11 %1 %  
To si nejsem jistá.11 %1 %  
asi ne11 %1 %  
nejsem zamestnana u firmy11 %1 %  
Nejsem si jista, asi ne11 %1 %  
netuším, na to jsem malej pán, abych o tomhle měl přehled11 %1 %  
nemám práci11 %1 %  
nikde nepracuju11 %1 %  
jsem nezaměstnaný11 %1 %  

Graf

19. Víte co znamená symbol PP na televizní obrazovce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7479,57 %74 %  
ne1920,43 %19 %  

Graf

20. Myslíte si, že by měl být divák upozorněn na veškerou propagaci v audiovizuální tvorbě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5858 %58 %  
ne3232 %32 %  
nevím33 %3 %  
je mi to jedno22 %2 %  
Nikdy jsem ho neviděla, ale je to symbol product placementu11 %1 %  
Je mi to jedno.11 %1 %  
Na zjevnou a explicitní nikoliv, na skrytou a podprahovou ano11 %1 %  
Nelze jednoznačně zodpovědět. Pokud není značka vyloženě podstrkována, tak asi ne.11 %1 %  
mně osobně je to jedno11 %1 %  

Graf

21. Zaregistrovali jste někdy nějaký rozdíl mezi product placementem u nás a v zahraničí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano, český product placement je spíš parodie na product placement. Je to trapné a mě osobně to od daného produktu spíše odradí. Zahraniční PP bývá mnohem propracovanější, lépe zakomponovaný do děje...

Ano, u nás se to dělá hrozně naivně a neexistuje koherence product placementu - např. pouze luxusní nebo naopak pouze nízkonákladové zboží.

asi ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne, nesoustředila jsem se na to

ne, nevěnuji tomu pozornost

ne, nevím jak to v zahraničí probíhá

Ne, takové věci nesleduji.

nemyslím si

nevím

Nikoliv.

Podle mě je to stejné

Tuším, že u nás je to více nápadné...

U nás je agresivnější

u nás je to víc viditelné, víc na sílu

u nás je víc okatý

u nás někdy působí směšně, ve filmech je evidentní, že se jedná o PP

USA je ho víc.

V některých zemích je častější (videoklipy Lady Gaga atp.).

v zahranici je youtuberi vice vyzdvihnou v zahranici - pokud se neco objevi, co neni PP, tak reknou "not a sponsor"

v zahraničí je to lépe propracované

v zahraničí většinou lépe splyne s dějem

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Všimli jste si někdy product placementu u youtubera?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Ovlivnil někdy product placement na kanále Youtube vaše nákupní rozhodování?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Změnil někdy pozitivně product placement na kanále Youtube váš pohled na propagovanou značku?

8. Všimli jste si někdy product placementu v jiném videoklipu na Youtube?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Ovlivnil někdy product placement na kanále Youtube vaše nákupní rozhodování?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik vám je let?

2. Víte co je product placement?

3. Kolik hodin denně sledujete televizi?

4. Kolik hodin denně sledujete kanál Youtube?

6. Všimli jste si někdy product placementu u youtubera?

8. Všimli jste si někdy product placementu v jiném videoklipu na Youtube?

10. Všimli jste si někdy product placementu v televizi nebo ve filmu?

12. Ovlivnil někdy product placement na kanále Youtube vaše nákupní rozhodování?

13. Ovlivnil někdy product placement v televizi vaše nákupní rozhodování?

14. Změnil někdy pozitivně product placement na kanále Youtube váš pohled na propagovanou značku?

15. Změnil někdy pozitivně product placement v televizi váš pohled na propagovanou značku?

16. Obtěžoval Vás někdy product placement ?

18. Využila někdy vaše firma nebo firma, ve které pracujete product placement?

19. Víte co znamená symbol PP na televizní obrazovce?

20. Myslíte si, že by měl být divák upozorněn na veškerou propagaci v audiovizuální tvorbě?

21. Zaregistrovali jste někdy nějaký rozdíl mezi product placementem u nás a v zahraničí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik vám je let?

2. Víte co je product placement?

3. Kolik hodin denně sledujete televizi?

4. Kolik hodin denně sledujete kanál Youtube?

6. Všimli jste si někdy product placementu u youtubera?

8. Všimli jste si někdy product placementu v jiném videoklipu na Youtube?

10. Všimli jste si někdy product placementu v televizi nebo ve filmu?

12. Ovlivnil někdy product placement na kanále Youtube vaše nákupní rozhodování?

13. Ovlivnil někdy product placement v televizi vaše nákupní rozhodování?

14. Změnil někdy pozitivně product placement na kanále Youtube váš pohled na propagovanou značku?

15. Změnil někdy pozitivně product placement v televizi váš pohled na propagovanou značku?

16. Obtěžoval Vás někdy product placement ?

18. Využila někdy vaše firma nebo firma, ve které pracujete product placement?

19. Víte co znamená symbol PP na televizní obrazovce?

20. Myslíte si, že by měl být divák upozorněn na veškerou propagaci v audiovizuální tvorbě?

21. Zaregistrovali jste někdy nějaký rozdíl mezi product placementem u nás a v zahraničí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Horyna, D.Product placement (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://59027.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.