Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Celebrity v reklamních kampaních

Celebrity v reklamních kampaních

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucia Stopkova
Šetření:02. 03. 2017 - 16. 03. 2017
Počet respondentů:196
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum role celebrit v komunikačních kampaních

Odpovědi respondentů

1. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-257437,76 %37,76 %  
25-354723,98 %23,98 %  
15-202914,8 %14,8 %  
35-452713,78 %13,78 %  
55+105,1 %5,1 %  
45-5573,57 %3,57 %  
10-1521,02 %1,02 %  

Graf

2. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14875,51 %75,51 %  
muž4824,49 %24,49 %  

Graf

3. sociální status

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný8241,84 %41,84 %  
student vysoké školy6533,16 %33,16 %  
student střední skoly/gymnázia2713,78 %13,78 %  
mateřská dovolená105,1 %5,1 %  
důchod63,06 %3,06 %  
nezaměstnaný31,53 %1,53 %  
student základní školy31,53 %1,53 %  

Graf

4. Které z následujících celebrit znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jaromír Jágr19498,98 %98,98 %  
Leoš Mareš18694,9 %94,9 %  
George Clooney18493,88 %93,88 %  
Tereza Maxová16182,14 %82,14 %  
Ben Cristovao15981,12 %81,12 %  
Teri Blizen7437,76 %37,76 %  
Týnuš Třešničková3919,9 %19,9 %  
Expl0ited3919,9 %19,9 %  

Graf

5. Která z následujících značek je pro Vás zajímavá.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Loreal10152,88 %51,53 %  
Nespresso8242,93 %41,84 %  
Blažek5026,18 %25,51 %  
Astrid4925,65 %25 %  
NYX4523,56 %22,96 %  
Klenoty Aurum3518,32 %17,86 %  
Bubbleology2010,47 %10,2 %  
Klinika YES Visage126,28 %6,12 %  

Graf

6. Od koho by ste si nechali doporučit produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
blízká osoba18795,41 %95,41 %  
youtuber(ka)2713,78 %13,78 %  
světová celebrita199,69 %9,69 %  
česká herečka/herec136,63 %6,63 %  
modelka94,59 %4,59 %  

Graf

7. Co Vám pomáhá při koupi nového produktu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předešlé zkušenosti se značkou17287,76 %87,76 %  
doporučení blízké osoby15780,1 %80,1 %  
technické parametry/složení12061,22 %61,22 %  
kladná rezenze na youtube/blogu5829,59 %29,59 %  
reklama v televizi178,67 %8,67 %  
reklama v časopisu/na internetu147,14 %7,14 %  

Graf

8. Které média a sociální sítě aktivně využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook14171,94 %71,94 %  
Televize13267,35 %67,35 %  
Tištěné noviny/časopisy8744,39 %44,39 %  
Instagram7337,24 %37,24 %  
Sleduji oblíbené kanály na Youtube7136,22 %36,22 %  
Kino5729,08 %29,08 %  
Čtu blogy4221,43 %21,43 %  
Twitter2412,24 %12,24 %  
Nic z uvedeného aktivně nevyužívám94,59 %4,59 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Které média a sociální sítě aktivně využíváte?

  • odpověď Sleduji oblíbené kanály na Youtube:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi youtuber(ka) na otázku 6. Od koho by ste si nechali doporučit produkt?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk:

2. Jste muž nebo žena?

3. sociální status

4. Které z následujících celebrit znáte?

5. Která z následujících značek je pro Vás zajímavá.

6. Od koho by ste si nechali doporučit produkt?

7. Co Vám pomáhá při koupi nového produktu.

8. Které média a sociální sítě aktivně využíváte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk:

2. Jste muž nebo žena?

3. sociální status

4. Které z následujících celebrit znáte?

5. Která z následujících značek je pro Vás zajímavá.

6. Od koho by ste si nechali doporučit produkt?

7. Co Vám pomáhá při koupi nového produktu.

8. Které média a sociální sítě aktivně využíváte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Stopkova, L.Celebrity v reklamních kampaních (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://59269.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.