Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání dospělých

Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání dospělých

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdenka Brettschneiderová
Šetření:06. 03. 2017 - 20. 03. 2017
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádostí o vyplnění mého dotazníku, který poslouží jako podklad pro Bakalářskou práci na téma "Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání se dospělých". Dovoluji si Vás rovněž požádat o co nejpřesnější a pravdivé vyplnění dotazníku.  Účast ve výzkumu je anonymní a dobrovolná.

Předem děkuji za spolupráci.

Studentka Andragogiky - pedagogické fakulty OU. 

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 302039,22 %39,22 %  
31 - 401631,37 %31,37 %  
50 a více815,69 %15,69 %  
41 - 50713,73 %13,73 %  

Graf

2. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3568,63 %68,63 %  
Muž1631,37 %31,37 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2549,02 %49,02 %  
2447,06 %47,06 %  
VOŠ23,92 %3,92 %  

Graf

4. Jakou hodnotu přikládáte vzdělání.

(označte na stupnici 1 – 5, kdy 1 je nízká hodnota, 5 je vysoká)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42345,1 %45,1 %  
52345,1 %45,1 %  
335,88 %5,88 %  
123,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.38
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.37
Směrodatná odchylka:0.61
Medián:4
Modus:4

Graf

5. V životě jste využil/a všech možností zvýšení úrovně vzdělání.

(označte na stupnici 1 – 5, kdy 1 je nízká hodnota, 5 je vysoká)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42039,22 %39,22 %  
51325,49 %25,49 %  
3917,65 %17,65 %  
2611,76 %11,76 %  
135,88 %5,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.72
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.07
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:4
Modus:4

Graf

6. Bariéry, které mi znemožňují další studium, spatřuji v:

(jednotlivé překážky ohodnoťte křížkem na stupnici 1 – 5, 1 je nízká, 5 je vysoká překážka)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita kurzů bývá poměrně nízká2.5491.699
účast ve vzdělávacích kurzech pro mě nemá smysl,2.3531.601
na další vzdělávání nemám čas2.9021.5
myslím, že na další vzdělávání nemám dostatečné vzdělání1.6670.889
mám obavy, že bych to nezvládl/a1.981.509
pracovně jsem příliš zaneprázdněn/a3.1371.922
nemám momentálně dostatek finančních prostředků3.1371.883
nemohu se zúčastnit ze zdravotních důvodů1.490.799
není dost informací o vhodných vzdělávacích kurzech2.3141.078
není dost vhodných kurzů2.6081.768

Graf

7. Byl/a jste někdy koučovaný/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2752,94 %52,94 %  
Ano2447,06 %47,06 %  

Graf

8. Jaké důvody Vás vedly (by Vás vedly) ke vstupu do koučovacího procesu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Požadavek zaměstnavatele2345,1 %45,1 %  
Zvědavost (chtěl/a jsem zjistit, jak koučování probíhá)1631,37 %31,37 %  
Potřeba vyřešit konkrétní problém1529,41 %29,41 %  
Osobní důvody (nechci specifikovat)1427,45 %27,45 %  
v rámci rekvalifikace ÚP11,96 %1,96 %  
nevím, co je koučovací proces, ot 7 je zbytečná, určeno jen pro osoby, které byly někdy koučované. Než zveřejníte dotazník, tak si ho po sobě aspoň přečtěte.11,96 %1,96 %  
můj osobní rozvoj11,96 %1,96 %  
bylo to v rámci vlastního koučovacího výcviku11,96 %1,96 %  
při studiu psychologie11,96 %1,96 %  
žádné11,96 %1,96 %  
Asi žádné, nevím co to je a nelíbí se mi to slovo.11,96 %1,96 %  
Sport11,96 %1,96 %  
Součást kurzu11,96 %1,96 %  
nesnáším slovou kouč, koučovat, raději řízení pracovní skupiny a management kvality a m. rizik11,96 %1,96 %  

Graf

9. Má očekávání před vstupem do koučovacího procesu byla?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
získám větší motivaci2.8042.158
zvýším si sebevědomí2.7252.513
vzdělání mi pomůže v dalším životě3.6082.082
dokáži si lépe zorganizovat čas3.0782.19
najdu možnosti financování svého vzdělávání2.491.779
najdu pro mě vhodné vzdělávací programy2.6081.925

Graf

10. Během koučování se má očekávání plnila na:

(označte na stupnici 1 – 5, 1 je nízká hodnota, 5 je vysoká))

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32039,22 %39,22 %  
11325,49 %25,49 %  
2713,73 %13,73 %  
4611,76 %11,76 %  
559,8 %9,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.64
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.37
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Po ukončení koučovacího procesu splnilo koučování má očekávání

označte křížkem na stupnici 1 – 5, 1 je nízká, 5 je vysoká)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2243,14 %43,14 %  
spíše souhlasím1223,53 %23,53 %  
nesouhlasím815,69 %15,69 %  
spíše nesouhlasím611,76 %11,76 %  
souhlasím35,88 %5,88 %  

Graf

12. Koučování mě do značné míry motivovalo k dalšímu vzdělávání a pomohlo mi překonat bariéry.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2243,14 %43,14 %  
nesouhlasím1121,57 %21,57 %  
spíše souhlasím815,69 %15,69 %  
souhlasím611,76 %11,76 %  
spíše nesouhlasím47,84 %7,84 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Pohlaví?

3. Nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jakou hodnotu přikládáte vzdělání.

5. V životě jste využil/a všech možností zvýšení úrovně vzdělání.

6. Bariéry, které mi znemožňují další studium, spatřuji v:

7. Byl/a jste někdy koučovaný/á?

8. Jaké důvody Vás vedly (by Vás vedly) ke vstupu do koučovacího procesu?

9. Má očekávání před vstupem do koučovacího procesu byla?

10. Během koučování se má očekávání plnila na:

11. Po ukončení koučovacího procesu splnilo koučování má očekávání

12. Koučování mě do značné míry motivovalo k dalšímu vzdělávání a pomohlo mi překonat bariéry.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Pohlaví?

3. Nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jakou hodnotu přikládáte vzdělání.

5. V životě jste využil/a všech možností zvýšení úrovně vzdělání.

6. Bariéry, které mi znemožňují další studium, spatřuji v:

7. Byl/a jste někdy koučovaný/á?

8. Jaké důvody Vás vedly (by Vás vedly) ke vstupu do koučovacího procesu?

9. Má očekávání před vstupem do koučovacího procesu byla?

10. Během koučování se má očekávání plnila na:

11. Po ukončení koučovacího procesu splnilo koučování má očekávání

12. Koučování mě do značné míry motivovalo k dalšímu vzdělávání a pomohlo mi překonat bariéry.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Brettschneiderová, Z.Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání dospělých (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://59403.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.