Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Tento dotazník je určen pro výzkumné účely a jeho vyplnění Vám zabere +-3 minuty. Prosíme Vás, aby jste se pokusili brát dotazník seriózně a tím dopomohli k přesnějším výsledkům. Předem děkujeme za vyplnění!
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
176
66,67 %
66,92 %
Muž
88
33,33 %
33,46 %
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-26
143
54,17 %
54,37 %
16-18
61
23,11 %
23,19 %
27+
48
18,18 %
18,25 %
0-15
12
4,55 %
4,56 %
3. Jaký typ školy v současnosti studujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysoká škola
118
44,7 %
44,87 %
Gymnázium
55
20,83 %
20,91 %
Pracuji
47
17,8 %
17,87 %
Střední odborná škola
24
9,09 %
9,13 %
Základní škola
5
1,89 %
1,9 %
Střední odborné učiliště
5
1,89 %
1,9 %
Vyšší odborná škola
2
0,76 %
0,76 %
Pracuju
1
0,38 %
0,38 %
Ekonomka
1
0,38 %
0,38 %
VOŠ
1
0,38 %
0,38 %
Jsem na MD.
1
0,38 %
0,38 %
md
1
0,38 %
0,38 %
důchodce
1
0,38 %
0,38 %
momentálně nezaměstnaná při čekání na navazující studium
1
0,38 %
0,38 %
Pracuji + dálkově studuji
1
0,38 %
0,38 %
4. S kterým z uvedených výroků souhlasíte?(lze vyplnit více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dobré vzdělání řadím mezi mé životní priority.
171
65,52 %
65,02 %
Najít dobrého učitele je v dnešní době těžké.
148
56,7 %
56,27 %
Jsem ochoten zaplatit za kvalitní doučování, které mě posune dál.
103
39,46 %
39,16 %
Mám problém pochopit učivo ze školního výkladu.
53
20,31 %
20,15 %
5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
152
57,58 %
57,79 %
Ne
112
42,42 %
42,59 %
6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0-5
55
37,41 %
20,91 %
6-10
36
24,49 %
13,69 %
21+
30
20,41 %
11,41 %
11-20
26
17,69 %
9,89 %
7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
132
50 %
50,19 %
Ano
132
50 %
50,19 %
8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přes známé
93
69,92 %
35,36 %
Přes učitele ve škole
18
13,53 %
6,84 %
Přes internetové katalogy
16
12,03 %
6,08 %
Přes facebook
9
6,77 %
3,42 %
sám se mě zeptal
1
0,75 %
0,38 %
požádali mě o doučování
1
0,75 %
0,38 %
nehledala, byla jsem požádána o pomoc - přes známé
1
0,75 %
0,38 %
V jazykové agentuře.
1
0,75 %
0,38 %
Přátelé
1
0,75 %
0,38 %
nehledám
1
0,75 %
0,38 %
doučoval jsem své spolužáky
1
0,75 %
0,38 %
nehledala
1
0,75 %
0,38 %
Zaměstnavatel
1
0,75 %
0,38 %
bylo mi nabídnuto doučovat syna známé
1
0,75 %
0,38 %
Doučovala jsem kamarády.
1
0,75 %
0,38 %
Náhoda, žádost známého
1
0,75 %
0,38 %
Dělala jsem pro Scio, lektorovala jsem prezenční kurzy
1
0,75 %
0,38 %
Oni si našli mě
1
0,75 %
0,38 %
našli si oni mě
1
0,75 %
0,38 %
samy se ozvali
1
0,75 %
0,38 %
Ivan suravets zkušený lektor umění kungfu XD
1
0,75 %
0,38 %
pouze, když chtěl známý/známá
1
0,75 %
0,38 %
Nehledala, neubránila jsem se prosbám o doučování
1
0,75 %
0,38 %
pracuji ve firmě, která se doučováním zabývá a studenty mi vyhledává
1
0,75 %
0,38 %
Přes porno stránky
1
0,75 %
0,38 %
V škole/spoluziakov
1
0,75 %
0,38 %
na diskuzním fóru vinted
1
0,75 %
0,38 %
lektora jsem delala sourozenci
1
0,75 %
0,38 %
Doučaval jsem jen pár lidí, kteří mě sami oslovili.
1
0,75 %
0,38 %
Nehledala, byla jsem přímo oslovena známými
1
0,75 %
0,38 %
prostě mi kamarád/ka řekl, že chce něco doučit
1
0,75 %
0,38 %
9. Chystáte se někdy v blízké době využít doučovacích služeb?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
221
84,03 %
84,03 %
Ano
42
15,97 %
15,97 %
10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
170
64,39 %
64,64 %
Ano
94
35,61 %
35,74 %
11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přes známé
76
80,85 %
28,9 %
Přes Facebook
51
54,26 %
19,39 %
Přes internetového zprostředkovatele
45
47,87 %
17,11 %
Přes agenturu
13
13,83 %
4,94 %
12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Internetové články, videa aj.
2.378
2.357
Soukromé doučování od studentů, či od jiné nekvalifikované osoba
2.202
2.52
Samostudium (učebnice aj.)
2.019
2.362
Soukromé doučování (odborná firma nebo lektor)
2.328
2.457
Kurzy pro více lidí
3.271
3.091
13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zeptal(a) bych se známých
184
70,5 %
69,96 %
Vyhledal(a) bych si něco na internetu
172
65,9 %
65,4 %
Zkusil(a) bych se podívat na nabídky ve škole
105
40,23 %
39,92 %
Zeptal(a) bych se mých učitelů ve škole
93
35,63 %
35,36 %
Nechal(a) bych to zařídit rodiče
26
9,96 %
9,89 %
14. O které doučované předměty byste měl(a) případně zájem? (lze vyplnit více možností)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cizí jazyky
158
63,97 %
60,08 %
Matematika
94
38,06 %
35,74 %
Přírodovědné předměty
40
16,19 %
15,21 %
Informatika
39
15,79 %
14,83 %
Humanitní předměty
27
10,93 %
10,27 %
Český jazyk
15
6,07 %
5,7 %
účetnictví
3
1,21 %
1,14 %
ekonomie
3
1,21 %
1,14 %
Fyzika
2
0,81 %
0,76 %
žádné
2
0,81 %
0,76 %
Chemie
1
0,4 %
0,38 %
nemám žádné problémy
1
0,4 %
0,38 %
ekonomika
1
0,4 %
0,38 %
Žádný
1
0,4 %
0,38 %
Nelze určit. Dle toho, co by mi zrovna nešlo. Studuji techniku, tak asi něco z metalurgie, chemických technologií, procesního inženýrství.
19. Zde máte možnost sdělit Vaše případné další poznatky:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
Doučování je pro trapáky
doučování jsem naštěstí nikdy nepotřebovala
Doučování přes kamarády o volných hodinách (maximálně)
Nechci nikdy pracovat
při zavedení inkluze je pro normální děti doučování nutnost
Už nic
v současné době se doučuji anglicky přes Skype
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)
odpověď Ano:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes učitele ve škole na otázku 8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes známé na otázku 8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)
10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?
odpověď Ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes Facebook na otázku 11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internetového zprostředkovatele na otázku 11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes známé na otázku 11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)
odpověď Vyhledal(a) bych si něco na internetu:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostudium (učebnice aj.)=4 na otázku 12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)
16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?
odpověď Ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online doučování ( př. Skype) [1-2-3-4-5] Doučování v reálu: 2 na otázku 17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Kolik je Vám let?
3. Jaký typ školy v současnosti studujete?
4. S kterým z uvedených výroků souhlasíte?(lze vyplnit více odpovědí)
5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)
6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)
8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)
9. Chystáte se někdy v blízké době využít doučovacích služeb?
10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?
11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)
13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)
14. O které doučované předměty byste měl(a) případně zájem? (lze vyplnit více možností)
15. Pro jaké události je podle Vás doučování nejdůležitější? (seřaďte - 1.nejdůležitější)
16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?
17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:
18. Zatrhněte všechny stránky, o kterých jste někdy slyšel/a (lze vyplnit více možností):
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Kolik je Vám let?
3. Jaký typ školy v současnosti studujete?
4. S kterým z uvedených výroků souhlasíte?(lze vyplnit více odpovědí)
5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)
6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)
8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)
9. Chystáte se někdy v blízké době využít doučovacích služeb?
10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?
11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)
13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)
14. O které doučované předměty byste měl(a) případně zájem? (lze vyplnit více možností)
15. Pro jaké události je podle Vás doučování nejdůležitější? (seřaďte - 1.nejdůležitější)
16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?
17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:
18. Zatrhněte všechny stránky, o kterých jste někdy slyšel/a (lze vyplnit více možností):
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.