Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Doučování

Doučování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šimon Fouček
Šetření:16. 03. 2017 - 02. 05. 2017
Počet respondentů:263
Počet otázek (max/průměr):19 / 15.77
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pro výzkumné účely a jeho vyplnění Vám zabere +-3 minuty. Prosíme Vás, aby jste se pokusili brát dotazník seriózně a tím dopomohli k přesnějším výsledkům. Předem děkujeme za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17666,67 %66,92 %  
Muž8833,33 %33,46 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2614354,17 %54,37 %  
16-186123,11 %23,19 %  
27+4818,18 %18,25 %  
0-15124,55 %4,56 %  

Graf

3. Jaký typ školy v současnosti studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola11844,7 %44,87 %  
Gymnázium5520,83 %20,91 %  
Pracuji4717,8 %17,87 %  
Střední odborná škola249,09 %9,13 %  
Základní škola51,89 %1,9 %  
Střední odborné učiliště51,89 %1,9 %  
Vyšší odborná škola20,76 %0,76 %  
Pracuju10,38 %0,38 %  
Ekonomka10,38 %0,38 %  
VOŠ10,38 %0,38 %  
Jsem na MD.10,38 %0,38 %  
md10,38 %0,38 %  
důchodce10,38 %0,38 %  
momentálně nezaměstnaná při čekání na navazující studium10,38 %0,38 %  
Pracuji + dálkově studuji10,38 %0,38 %  

Graf

4. S kterým z uvedených výroků souhlasíte?(lze vyplnit více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré vzdělání řadím mezi mé životní priority.17165,52 %65,02 %  
Najít dobrého učitele je v dnešní době těžké.14856,7 %56,27 %  
Jsem ochoten zaplatit za kvalitní doučování, které mě posune dál.10339,46 %39,16 %  
Mám problém pochopit učivo ze školního výkladu.5320,31 %20,15 %  

Graf

5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15257,58 %57,79 %  
Ne11242,42 %42,59 %  

Graf

6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-55537,41 %20,91 %  
6-103624,49 %13,69 %  
21+3020,41 %11,41 %  
11-202617,69 %9,89 %  

Graf

7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13250 %50,19 %  
Ano13250 %50,19 %  

Graf

8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes známé9369,92 %35,36 %  
Přes učitele ve škole1813,53 %6,84 %  
Přes internetové katalogy1612,03 %6,08 %  
Přes facebook96,77 %3,42 %  
sám se mě zeptal10,75 %0,38 %  
požádali mě o doučování 10,75 %0,38 %  
nehledala, byla jsem požádána o pomoc - přes známé10,75 %0,38 %  
V jazykové agentuře.10,75 %0,38 %  
Přátelé10,75 %0,38 %  
nehledám10,75 %0,38 %  
doučoval jsem své spolužáky10,75 %0,38 %  
nehledala10,75 %0,38 %  
Zaměstnavatel10,75 %0,38 %  
bylo mi nabídnuto doučovat syna známé10,75 %0,38 %  
Doučovala jsem kamarády.10,75 %0,38 %  
Náhoda, žádost známého10,75 %0,38 %  
Dělala jsem pro Scio, lektorovala jsem prezenční kurzy10,75 %0,38 %  
Oni si našli mě10,75 %0,38 %  
našli si oni mě10,75 %0,38 %  
samy se ozvali10,75 %0,38 %  
Ivan suravets zkušený lektor umění kungfu XD10,75 %0,38 %  
pouze, když chtěl známý/známá10,75 %0,38 %  
Nehledala, neubránila jsem se prosbám o doučování10,75 %0,38 %  
pracuji ve firmě, která se doučováním zabývá a studenty mi vyhledává10,75 %0,38 %  
Přes porno stránky10,75 %0,38 %  
V škole/spoluziakov10,75 %0,38 %  
na diskuzním fóru vinted10,75 %0,38 %  
lektora jsem delala sourozenci10,75 %0,38 %  
Doučaval jsem jen pár lidí, kteří mě sami oslovili.10,75 %0,38 %  
Nehledala, byla jsem přímo oslovena známými10,75 %0,38 %  
prostě mi kamarád/ka řekl, že chce něco doučit10,75 %0,38 %  

Graf

9. Chystáte se někdy v blízké době využít doučovacích služeb?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne22184,03 %84,03 %  
Ano4215,97 %15,97 %  

Graf

10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17064,39 %64,64 %  
Ano9435,61 %35,74 %  

Graf

11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes známé7680,85 %28,9 %  
Přes Facebook5154,26 %19,39 %  
Přes internetového zprostředkovatele4547,87 %17,11 %  
Přes agenturu1313,83 %4,94 %  

Graf

12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Internetové články, videa aj.2.3782.357
Soukromé doučování od studentů, či od jiné nekvalifikované osoba2.2022.52
Samostudium (učebnice aj.)2.0192.362
Soukromé doučování (odborná firma nebo lektor)2.3282.457
Kurzy pro více lidí3.2713.091

Graf

13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zeptal(a) bych se známých18470,5 %69,96 %  
Vyhledal(a) bych si něco na internetu17265,9 %65,4 %  
Zkusil(a) bych se podívat na nabídky ve škole10540,23 %39,92 %  
Zeptal(a) bych se mých učitelů ve škole9335,63 %35,36 %  
Nechal(a) bych to zařídit rodiče269,96 %9,89 %  

Graf

14. O které doučované předměty byste měl(a) případně zájem? (lze vyplnit více možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cizí jazyky15863,97 %60,08 %  
Matematika9438,06 %35,74 %  
Přírodovědné předměty4016,19 %15,21 %  
Informatika3915,79 %14,83 %  
Humanitní předměty2710,93 %10,27 %  
Český jazyk156,07 %5,7 %  
účetnictví 31,21 %1,14 %  
ekonomie31,21 %1,14 %  
Fyzika 20,81 %0,76 %  
žádné20,81 %0,76 %  
Chemie10,4 %0,38 %  
nemám žádné problémy 10,4 %0,38 %  
ekonomika10,4 %0,38 %  
Žádný10,4 %0,38 %  
Nelze určit. Dle toho, co by mi zrovna nešlo. Studuji techniku, tak asi něco z metalurgie, chemických technologií, procesního inženýrství. 10,4 %0,38 %  
Hra na nástroj10,4 %0,38 %  
Makroekonomie10,4 %0,38 %  
mechanika, strojírenství10,4 %0,38 %  
Chemie, fyzika10,4 %0,38 %  
statistika v sociálních vědách10,4 %0,38 %  
astronomie10,4 %0,38 %  
pedagogika10,4 %0,38 %  
jazyky10,4 %0,38 %  
Manažerské účetnictví na VŠE10,4 %0,38 %  
Počítačová grafika, umění10,4 %0,38 %  
Rust10,4 %0,38 %  
Účetnictví, ekonomika, ekonomie, vlastivěda, přírodopis, zeměpis, tělesná výchova, strojní technologie, technologie, strojnictví10,4 %0,38 %  
odborné věci z mého oboru10,4 %0,38 %  
statistické předměty10,4 %0,38 %  

Graf

15. Pro jaké události je podle Vás doučování nejdůležitější? (seřaďte - 1.nejdůležitější)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Problémy ve škole(špatné známky)2.2272.816
Přijímací řízení (SŠ,VŠ aj.)2.0392.233
Maturita/ jiné zkoušky2.022.316
Jazykové a jiné certifikáty2.663.209
Kvůli pracovním požadavkům2.6453.112

Graf

16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13853,28 %52,47 %  
Ano12146,72 %46,01 %  

Graf

17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Doučování u doučujícího vs. Doučování u mě doma1-2-3-4-52.8551.881
Online doučování ( př. Skype) vs. Doučování v reálu1-2-3-4-54.0861.5
Doučování v lektorských centrech vs. Doučování v kavárně či jiném podniku1-2-3-4-52.8951.899

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Zatrhněte všechny stránky, o kterých jste někdy slyšel/a (lze vyplnit více možností):

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www.doucovani.cz5648,28 %21,29 %  
www.naucim.cz3328,45 %12,55 %  
www.kvalitni-doucovani.cz3227,59 %12,17 %  
www.stovkomat.cz2218,97 %8,37 %  
www.eduteam.cz2118,1 %7,98 %  
www.chytredoucko.cz1311,21 %4,94 %  
www.rychlavyuka.cz/1311,21 %4,94 %  
www.vyucuji.eu1311,21 %4,94 %  
www.chytrasova.cz1210,34 %4,56 %  
www.chytrasova.cz10,86 %0,38 %  
www.eduteam.cz10,86 %0,38 %  

Graf

19. Zde máte možnost sdělit Vaše případné další poznatky:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

Doučování je pro trapáky

doučování jsem naštěstí nikdy nepotřebovala

Doučování přes kamarády o volných hodinách (maximálně)

Nechci nikdy pracovat

při zavedení inkluze je pro normální děti doučování nutnost

Už nic

v současné době se doučuji anglicky přes Skype

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je Vám let?

  • odpověď 19-26:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká škola na otázku 3. Jaký typ školy v současnosti studujete?

5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-5 na otázku 6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-20 na otázku 6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21+ na otázku 6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?

7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes učitele ve škole na otázku 8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes známé na otázku 8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)

10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?

  • odpověď Ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes Facebook na otázku 11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internetového zprostředkovatele na otázku 11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes známé na otázku 11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)

13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)

  • odpověď Vyhledal(a) bych si něco na internetu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samostudium (učebnice aj.)=4 na otázku 12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)

16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online doučování ( př. Skype) [1-2-3-4-5] Doučování v reálu: 2 na otázku 17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaký typ školy v současnosti studujete?

4. S kterým z uvedených výroků souhlasíte?(lze vyplnit více odpovědí)

5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)

6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?

7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)

8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)

9. Chystáte se někdy v blízké době využít doučovacích služeb?

10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?

11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)

12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)

13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)

14. O které doučované předměty byste měl(a) případně zájem? (lze vyplnit více možností)

15. Pro jaké události je podle Vás doučování nejdůležitější? (seřaďte - 1.nejdůležitější)

16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?

17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:

18. Zatrhněte všechny stránky, o kterých jste někdy slyšel/a (lze vyplnit více možností):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaký typ školy v současnosti studujete?

4. S kterým z uvedených výroků souhlasíte?(lze vyplnit více odpovědí)

5. Chodil(a) jste někdy na doučování? (v pozici doučovaného)

6. Kolik hodin jste strávil(a) na doučování?

7. Doučoval(a) jste někdy? (v pozici lektora)

8. Jakým způsobem jste hledal(a) studenty na doučování? (lze vyplnit více možností)

9. Chystáte se někdy v blízké době využít doučovacích služeb?

10. Chystáte si někdy přivydělat doučováním jako lektor?

11. Jak byste hledal(a) případné žáky? (lze vyplnit více možností)

12. Jaký typ učení je pro Vás nejpříjemnější? (seřaďte - 1. nejpříjemnější)

13. Jak byste řešil(a) případné doučování? (lze vyplnit více možností)

14. O které doučované předměty byste měl(a) případně zájem? (lze vyplnit více možností)

15. Pro jaké události je podle Vás doučování nejdůležitější? (seřaďte - 1.nejdůležitější)

16. Připadalo by Vám zajímavé případné online doučování (např. přes Skype)?

17. Přikloňte se k více vyhovující možnosti:

18. Zatrhněte všechny stránky, o kterých jste někdy slyšel/a (lze vyplnit více možností):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fouček, Š.Doučování (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://59707.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.