Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Dostálová
Šetření:09. 04. 2017 - 23. 04. 2017
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 2. ročníku Univerzity Pardubice - Ekonomika a provoz podniku. Výsledky z tohoto dotazníku použiji pro svou prezentaci na předmět Zpracování dotazníkového šetření.

Předem děkuji za vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7155,47 %55,47 %  
Muž5744,53 %44,53 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 257054,69 %54,69 %  
26 - 352620,31 %20,31 %  
36 - 45118,59 %8,59 %  
46 - 5597,03 %7,03 %  
56 - 6564,69 %4,69 %  
66 a více43,13 %3,13 %  
Méně než 1521,56 %1,56 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student6450 %50 %  
Zaměstnaný5139,84 %39,84 %  
Důchodce1310,16 %10,16 %  
OSVČ107,81 %7,81 %  
Nezaměstnaný32,34 %2,34 %  
Na mateřské dovolené21,56 %1,56 %  

Graf

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu7558,59 %58,59 %  
V televizi6147,66 %47,66 %  
Téměř všude5643,75 %43,75 %  
V rádiu2217,19 %17,19 %  
V novinách75,47 %5,47 %  
billboardy10,78 %0,78 %  
na billboardech10,78 %0,78 %  
Venku10,78 %0,78 %  

Graf

5. Jak se zachováte, když začne v televizi běžet reklama po 10 minutách od začátku filmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Využiji čas cestou do kuchyně, na toaletu, ...5139,84 %39,84 %  
Ihned přepnu program4031,25 %31,25 %  
Nedívám se na televizi2116,41 %16,41 %  
Sleduji reklamu75,47 %5,47 %  
Jsem udiven.10,78 %0,78 %  
vypnu to protože to nestojí za tu ztrátu času :)10,78 %0,78 %  
šílím10,78 %0,78 %  
vypnu zvuk 10,78 %0,78 %  
Nesleduji komerční kanály, kde je pořad přerušen reklamou.10,78 %0,78 %  
naštvu se10,78 %0,78 %  
měřím čas, reklamy jsou pořád delší10,78 %0,78 %  
naštvu se a odejdu od TV10,78 %0,78 %  
přepínám na ČT2410,78 %0,78 %  

Graf

6. Přesvědčila Vás někdy televizní reklama ke koupi daného produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy6752,34 %52,34 %  
Ano, výjimečně5744,53 %44,53 %  
Ano, několikrát43,13 %3,13 %  

Graf

7. Pokud ano, odpovídal produkt reklamě? Vzhled, funkce, výdrž, …?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, některé věci se lišily6269,66 %48,44 %  
Ne, z větší části produkt reklamě neodpovídal1921,35 %14,84 %  
Ano, vše odpovídalo88,99 %6,25 %  

Graf

8. Čtete si vylepovací plochy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, když někde čekám7357,03 %57,03 %  
Ne, nemám zájem4031,25 %31,25 %  
Ne, nevím, kde vylepovací plochy jsou97,03 %7,03 %  
Ano, pravidelně64,69 %4,69 %  

Graf

9. Jak často nacházíte ve schránce reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Minimálně 1x týdně5240,63 %40,63 %  
Více než 3x týdně4031,25 %31,25 %  
Nedostávám letáky2015,63 %15,63 %  
Méně než 1x týdně129,38 %9,38 %  
Nemám schránku.10,78 %0,78 %  
mam zakaz vhazovani, takze jen objednane napr. Bauhaus cca 1x/mes10,78 %0,78 %  
Mám nálepku nepřeji si reklamu bohužel občas letáky najdu.10,78 %0,78 %  
asi každý den, ale vybíráme jen jednoiu týdně10,78 %0,78 %  

Graf

10. Co s nimi děláte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přečtu si je6053,57 %46,88 %  
Ihned je vyhodím do koše3430,36 %26,56 %  
zběžně prolistuji a vyhodím10,89 %0,78 %  
Odkládám bratrovi na sběr.10,89 %0,78 %  
kouknu odkud to je a když mě to nezajímá tak vyhodím 10,89 %0,78 %  
Občas si je přečtu, občas vyhodím do koše10,89 %0,78 %  
Manželka je čte, já je ignoruji.10,89 %0,78 %  
v sezoně využívám na založení ohně na grilu10,89 %0,78 %  
nechám je ležet na stole10,89 %0,78 %  
cte je pritelkyne10,89 %0,78 %  
záleží na druhu letáku, leták s nábytkem (krom IKEA) ihned vyhodím, potraviny prolistuji, ostatní do tříděného odpadu10,89 %0,78 %  
položím je na kuchyňský stůl10,89 %0,78 %  
nečtu je, zatápím s nimi v kamnech10,89 %0,78 %  
pouze slevové letáky10,89 %0,78 %  
jak kdy10,89 %0,78 %  
Pokud ten leták je na nějaké elektro tak si je občas přečtu. 10,89 %0,78 %  
nechám je ležet na stole a když mám čas tak si je prolistuju, ale to je všechno10,89 %0,78 %  
x10,89 %0,78 %  
některé prohldnu, jiné vyhodím10,89 %0,78 %  
něco čtu, něco hned vyhazuju10,89 %0,78 %  

Graf

11. Zajímá Vás recenze na výrobek, který si chcete koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, někdy7558,59 %58,59 %  
Ano, pokaždé si je čtu4333,59 %33,59 %  
Ne, rád si udělám vlastní názor53,91 %3,91 %  
Ne, nezajímá53,91 %3,91 %  

Graf

12. Víte, co je klamavá reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím10481,25 %81,25 %  
Termín jsem slyšel/a, ale nevím, co znamená1713,28 %13,28 %  
Ne, nevím75,47 %5,47 %  

Graf

13. Setkal/a jste se s ní někdy? Pokud ano, napište, o co se jednalo.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9171,09 %71,09 %  
.21,56 %1,56 %  
jiná cena, než byla uvedena v reklamě10,78 %0,78 %  
Větší balení o 20 % se stejnou cenou, ale v gramech to stejne jako normarni baleni10,78 %0,78 %  
dietni propravkx10,78 %0,78 %  
mockrát, nejčastěji asi na řasenky10,78 %0,78 %  
Bohužel si na konkrétní případ nevzpomenu10,78 %0,78 %  
Tak to asi každý, ale konkrétní věc si nevybavím10,78 %0,78 %  
Asi ano, ale nevzpomínám si na konkrétní výrobek.10,78 %0,78 %  
zboží neodpovídá10,78 %0,78 %  
denně (stačí se podívat na jakoukoliv reklamu na McDonalds, sušenky typu Disco atd.... 10,78 %0,78 %  
přeškrtnutá vyšší cena, která ale takhle vysoká není, jen aby to vypadalo jako sleva10,78 %0,78 %  
Zboží na obrázku vypadalo jinak, než ve skutečnosti10,78 %0,78 %  
neustále10,78 %0,78 %  
nevim10,78 %0,78 %  
akce 3+1 zdarma atd10,78 %0,78 %  
pojištění, různé púotraviny10,78 %0,78 %  
Tak například "léky na chřipku a nachlazení" typu Paralen Grip ve skutečnosti chřipku ani nachlazení neléčí, pouze tlumí některé příznaky.10,78 %0,78 %  
jiné ceny, horší kvality10,78 %0,78 %  
No, upřímě, asi 70% reklamy je klamavé, ale nikoho to nezajímá...!10,78 %0,78 %  
nevzpomenu si10,78 %0,78 %  
většina "diet na hubnutí"10,78 %0,78 %  
Tato http://winner.zmobio.com/cz/6/?device_name=Desktop&device_brand=Desktop&device_model=Desktop&os_name=Windows&isp=O2 Czech Republic&city=Zabreh&country=Czech Republic&ip=88.103.239.193&uclick=52pmejc8#10,78 %0,78 %  
produkt na internetu10,78 %0,78 %  
internetove radio (mysleno samostatne radio s pripojenim k internetu)10,78 %0,78 %  
Potraviny10,78 %0,78 %  
preparáty na zvětšení poprsí 10,78 %0,78 %  
u auta, co všechno dovede10,78 %0,78 %  
většina reklame neklame, ale také neříká celou pravdu10,78 %0,78 %  
nevybavím si10,78 %0,78 %  
nunuunnu10,78 %0,78 %  
oznámení falešné výhry10,78 %0,78 %  
To je skoro každá10,78 %0,78 %  
furt10,78 %0,78 %  
každá reklama je klamavá - některá víc, některá méně10,78 %0,78 %  
zboží uvedené skladem, nebylo skladem10,78 %0,78 %  
Kosmetický výrobek slibující nereálné zázraky10,78 %0,78 %  

Graf

14. Byl/a jste někdy na předváděcí akci, nebo tomu podobné události?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy9473,44 %73,44 %  
Ano, jednou jsem na akci byl/a1814,06 %14,06 %  
Ano, párkrát jsem se jí zúčastnil/a97,03 %7,03 %  
Ano, jednou jsem na akci byla53,91 %3,91 %  
Ano, párkrát jsem se jí zúčastnila21,56 %1,56 %  

Graf

15. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na akci jsem nebyl/a7860,94 %60,94 %  
Nepamatuji si1612,5 %12,5 %  
Dárek/jídlo zdarma107,81 %7,81 %  
Zájem o produkt64,69 %4,69 %  
Nebyl jsem tam21,56 %1,56 %  
Nikdy jsem tam nebyla21,56 %1,56 %  
Na akci jsem nebyla21,56 %1,56 %  
zvědavost21,56 %1,56 %  
Nebyla jsem 10,78 %0,78 %  
neměla jsme důvod10,78 %0,78 %  
nechodím na takové akce 10,78 %0,78 %  
nebyl jsem10,78 %0,78 %  
špatně zadaný dotazník, v předchozí otázce jsem napsala že nikdy10,78 %0,78 %  
šel jsem zrovna okolo10,78 %0,78 %  
náhodná přítomnost10,78 %0,78 %  
Týden u moře s předváděcí akcí hned v roce 199010,78 %0,78 %  
podívat se, jak šmejdi vnucují předražené zboží 10,78 %0,78 %  
zvědavost, jak mi bude chtít někdo nanutit šunt10,78 %0,78 %  
nebyla sjem nikde10,78 %0,78 %  
byla součástí zájezdu10,78 %0,78 %  
zvědavost jak to probíhá a kdo to dělá10,78 %0,78 %  
reklamace10,78 %0,78 %  

Graf

16. Myslíte si, že se necháte lehce ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5139,84 %39,84 %  
spíše nesouhlasím5139,84 %39,84 %  
spíše souhlasím1511,72 %11,72 %  
nevím107,81 %7,81 %  
souhlasím10,78 %0,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik Vám je let?

  • odpověď 16 - 25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Jste:

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

  • odpověď Na internetu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSVČ na otázku 3. Jste:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1x týdně na otázku 9. Jak často nacházíte ve schránce reklamní letáky?

15. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

  • odpověď Na akci jsem nebyl/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSVČ na otázku 3. Jste:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 16. Myslíte si, že se necháte lehce ovlivnit reklamou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik Vám je let?

3. Jste:

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

5. Jak se zachováte, když začne v televizi běžet reklama po 10 minutách od začátku filmu?

6. Přesvědčila Vás někdy televizní reklama ke koupi daného produktu?

7. Pokud ano, odpovídal produkt reklamě? Vzhled, funkce, výdrž, …?

8. Čtete si vylepovací plochy?

9. Jak často nacházíte ve schránce reklamní letáky?

10. Co s nimi děláte?

11. Zajímá Vás recenze na výrobek, který si chcete koupit?

12. Víte, co je klamavá reklama?

13. Setkal/a jste se s ní někdy? Pokud ano, napište, o co se jednalo.

14. Byl/a jste někdy na předváděcí akci, nebo tomu podobné události?

15. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

16. Myslíte si, že se necháte lehce ovlivnit reklamou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik Vám je let?

3. Jste:

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

5. Jak se zachováte, když začne v televizi běžet reklama po 10 minutách od začátku filmu?

6. Přesvědčila Vás někdy televizní reklama ke koupi daného produktu?

7. Pokud ano, odpovídal produkt reklamě? Vzhled, funkce, výdrž, …?

8. Čtete si vylepovací plochy?

9. Jak často nacházíte ve schránce reklamní letáky?

10. Co s nimi děláte?

11. Zajímá Vás recenze na výrobek, který si chcete koupit?

12. Víte, co je klamavá reklama?

13. Setkal/a jste se s ní někdy? Pokud ano, napište, o co se jednalo.

14. Byl/a jste někdy na předváděcí akci, nebo tomu podobné události?

15. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

16. Myslíte si, že se necháte lehce ovlivnit reklamou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dostálová, A.Reklama (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://60428.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.