Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Hezký den, pro účely mé diplomové práce bych vás ráda poprosila o vyplnění tohoto krátkého dotazníku na téma vnímání reklamy a reklamy automobilových značek. Jedná se o několik krátkých otázek a nezabere vám více než 8 minut času :) Moc děkuji!
Počtu otázek si nevšímejte, mnohé jsou doplňující a platí jen pro některé odpovědi. Celkový čas mám vyzkoušený na 7-8 min.
Odpovědi respondentů
1. Jak často sledujete televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
45
34,88 %
34,88 %
alespoň 4x týdně
28
21,71 %
21,71 %
méně než 4x týdně
22
17,05 %
17,05 %
televizi nevlastním
18
13,95 %
13,95 %
televizi mám ale nesleduji
11
8,53 %
8,53 %
méně než 4x za měsíc
5
3,88 %
3,88 %
2. Jak často čtete tisk (noviny)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
noviny nečtu
51
39,53 %
39,53 %
méně než 4x za měsíc
30
23,26 %
23,26 %
denně
20
15,5 %
15,5 %
alespoň 4x týdně
16
12,4 %
12,4 %
méně než 4x týdně
12
9,3 %
9,3 %
3. Jak často čtete tisk (časopisy, magazíny)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 4x za měsíc
57
44,19 %
44,19 %
časopisy/magazíny nečtu
37
28,68 %
28,68 %
méně než 4x týdně
29
22,48 %
22,48 %
alespoň 4x týdně
4
3,1 %
3,1 %
denně
2
1,55 %
1,55 %
4. Jak často posloucháte rádio? (platí i pro poslech rádia přes Internet)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
45
34,88 %
34,88 %
alespoň 4x týdně
25
19,38 %
19,38 %
méně než 4x týdně
23
17,83 %
17,83 %
rádio neposlouchám
20
15,5 %
15,5 %
méně než 4x za měsíc
16
12,4 %
12,4 %
5. Jak často se pohybujete na Internetu? (vyhledávání, čtení článků, sociální sítě atp.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
118
91,47 %
91,47 %
alespoň 4x týdně
10
7,75 %
7,75 %
méně než 4x týdně
1
0,78 %
0,78 %
6. Všímáte si ve svém okolí venkovní reklamy a jak často? (billboardy, plakáty, vitríny)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
55
42,64 %
42,64 %
alespoň 4x týdně
30
23,26 %
23,26 %
méně než 4 týdně
16
12,4 %
12,4 %
méně než 4x za měsíc
15
11,63 %
11,63 %
venkovní reklamy si nevšímám
13
10,08 %
10,08 %
7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
80
62,02 %
62,02 %
ne
49
37,98 %
37,98 %
8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pouze ty, které mě zajímají
62
77,5 %
48,06 %
ne, vyhazuji je
11
13,75 %
8,53 %
ano
7
8,75 %
5,43 %
9. Setkal/a jste se s prezentací produktu/značky v obchodním centru? (např. vystavený automobil v hale obchodního centra)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
126
97,67 %
97,67 %
ne
3
2,33 %
2,33 %
10. Setkal/a jste se v obchodním centru s prezentací automobilové značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
108
85,71 %
83,72 %
ne
18
14,29 %
13,95 %
11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
76
58,91 %
58,91 %
ne
53
41,09 %
41,09 %
12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
televize
2.403
3.155
rádio
3.597
2.086
tisk (noviny)
4.543
1.814
tisk (časopisy)
4.333
1.695
Internet
2.535
2.264
venkovní reklama
3.589
2.552
13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v televizi
102
79,07 %
79,07 %
ano, na Internetu
73
56,59 %
56,59 %
ano, na venkovních reklamních plochách
62
48,06 %
48,06 %
ano, v tisku (časopisy)
34
26,36 %
26,36 %
ano, v tisku (noviny)
32
24,81 %
24,81 %
ano, v rádiu
29
22,48 %
22,48 %
ne, nevšiml/a
11
8,53 %
8,53 %
14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
televize
55
42,64 %
42,64 %
nezaujala mě
52
40,31 %
40,31 %
venkovní reklama
12
9,3 %
9,3 %
Internet
9
6,98 %
6,98 %
tisk (noviny)
1
0,78 %
0,78 %
15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v televizi
86
66,67 %
66,67 %
ano, na Internetu
40
31,01 %
31,01 %
ano, na venkovních reklamních plochách
30
23,26 %
23,26 %
ne, nevšiml/a
28
21,71 %
21,71 %
ano, v rádiu
17
13,18 %
13,18 %
ano, v tisku (časopisy)
15
11,63 %
11,63 %
ano, v tisku (noviny)
13
10,08 %
10,08 %
16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
72
55,81 %
55,81 %
televize
48
37,21 %
37,21 %
Internet
7
5,43 %
5,43 %
venkovní reklama
2
1,55 %
1,55 %
17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v televizi
63
48,84 %
48,84 %
ne, nevšiml/a
55
42,64 %
42,64 %
ano, na Internetu
25
19,38 %
19,38 %
ano, na venkovních reklamních plochách
21
16,28 %
16,28 %
ano, v tisku (časopisy)
13
10,08 %
10,08 %
ano, v tisku (noviny)
7
5,43 %
5,43 %
ano, v rádiu
4
3,1 %
3,1 %
18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
88
68,22 %
68,22 %
televize
30
23,26 %
23,26 %
Internet
5
3,88 %
3,88 %
venkovní reklama
3
2,33 %
2,33 %
rádio
1
0,78 %
0,78 %
tisk (časopisy)
1
0,78 %
0,78 %
tisk (noviny)
1
0,78 %
0,78 %
19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v televizi
68
52,71 %
52,71 %
ne, nevšiml/a
48
37,21 %
37,21 %
ano, na Internetu
22
17,05 %
17,05 %
ano, na venkovních reklamních plochách
19
14,73 %
14,73 %
ano, v tisku (časopisy)
10
7,75 %
7,75 %
ano, v rádiu
8
6,2 %
6,2 %
ano, v tisku (noviny)
8
6,2 %
6,2 %
20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
86
66,67 %
66,67 %
televize
34
26,36 %
26,36 %
Internet
3
2,33 %
2,33 %
tisk (časopisy)
3
2,33 %
2,33 %
tisk (noviny)
1
0,78 %
0,78 %
rádio
1
0,78 %
0,78 %
venkovní reklama
1
0,78 %
0,78 %
21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
60
46,51 %
46,51 %
ano, v televizi
57
44,19 %
44,19 %
ano, na Internetu
18
13,95 %
13,95 %
ano, na venkovních reklamních plochách
16
12,4 %
12,4 %
ano, v tisku (časopisy)
12
9,3 %
9,3 %
ano, v rádiu
9
6,98 %
6,98 %
ano, v tisku (noviny)
8
6,2 %
6,2 %
22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
85
65,89 %
65,89 %
televize
35
27,13 %
27,13 %
Internet
3
2,33 %
2,33 %
rádio
3
2,33 %
2,33 %
tisk (časopisy)
1
0,78 %
0,78 %
venkovní reklama
1
0,78 %
0,78 %
tisk (noviny)
1
0,78 %
0,78 %
23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
69
53,49 %
53,49 %
ano, v televizi
51
39,53 %
39,53 %
ano, na Internetu
16
12,4 %
12,4 %
ano, na venkovních reklamních plochách
13
10,08 %
10,08 %
ano, v tisku (noviny)
9
6,98 %
6,98 %
ano, v tisku (časopisy)
9
6,98 %
6,98 %
ano, v rádiu
6
4,65 %
4,65 %
24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
90
69,77 %
69,77 %
televize
30
23,26 %
23,26 %
Internet
5
3,88 %
3,88 %
tisk (časopisy)
2
1,55 %
1,55 %
rádio
1
0,78 %
0,78 %
tisk (noviny)
1
0,78 %
0,78 %
25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
62
48,06 %
48,06 %
ano, v televizi
57
44,19 %
44,19 %
ano, na Internetu
22
17,05 %
17,05 %
ano, na venkovních reklamních plochách
21
16,28 %
16,28 %
ano, v tisku (časopisy)
12
9,3 %
9,3 %
ano, v tisku (noviny)
11
8,53 %
8,53 %
ano, v rádiu
10
7,75 %
7,75 %
26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
87
67,44 %
67,44 %
televize
27
20,93 %
20,93 %
Internet
5
3,88 %
3,88 %
venkovní reklama
4
3,1 %
3,1 %
tisk (noviny)
3
2,33 %
2,33 %
rádio
2
1,55 %
1,55 %
tisk (časopisy)
1
0,78 %
0,78 %
27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v televizi
79
61,24 %
61,24 %
ne, nevšiml/a
42
32,56 %
32,56 %
ano, na Internetu
39
30,23 %
30,23 %
ano, na venkovních reklamních plochách
26
20,16 %
20,16 %
ano, v tisku (noviny)
18
13,95 %
13,95 %
ano, v tisku (časopisy)
17
13,18 %
13,18 %
ano, v rádiu
17
13,18 %
13,18 %
28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
70
54,26 %
54,26 %
televize
46
35,66 %
35,66 %
Internet
9
6,98 %
6,98 %
rádio
2
1,55 %
1,55 %
tisk (noviny)
1
0,78 %
0,78 %
venkovní reklama
1
0,78 %
0,78 %
29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
65
50,39 %
50,39 %
ano, v televizi
52
40,31 %
40,31 %
ano, na Internetu
19
14,73 %
14,73 %
ano, na venkovních reklamních plochách
17
13,18 %
13,18 %
ano, v tisku (noviny)
9
6,98 %
6,98 %
ano, v rádiu
9
6,98 %
6,98 %
ano, v tisku (časopisy)
7
5,43 %
5,43 %
30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
88
68,22 %
68,22 %
televize
33
25,58 %
25,58 %
Internet
3
2,33 %
2,33 %
tisk (časopisy)
2
1,55 %
1,55 %
rádio
2
1,55 %
1,55 %
venkovní reklama
1
0,78 %
0,78 %
31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
65
50,39 %
50,39 %
ano, v televizi
55
42,64 %
42,64 %
ano, na Internetu
19
14,73 %
14,73 %
ano, na venkovních reklamních plochách
15
11,63 %
11,63 %
ano, v tisku (časopisy)
10
7,75 %
7,75 %
ano, v tisku (noviny)
10
7,75 %
7,75 %
ano, v rádiu
7
5,43 %
5,43 %
32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
89
68,99 %
68,99 %
televize
29
22,48 %
22,48 %
Internet
3
2,33 %
2,33 %
tisk (časopisy)
2
1,55 %
1,55 %
rádio
2
1,55 %
1,55 %
venkovní reklama
2
1,55 %
1,55 %
tisk (noviny)
2
1,55 %
1,55 %
33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
81
62,79 %
62,79 %
ano, v televizi
39
30,23 %
30,23 %
ano, na Internetu
15
11,63 %
11,63 %
ano, na venkovních reklamních plochách
12
9,3 %
9,3 %
ano, v tisku (noviny)
8
6,2 %
6,2 %
ano, v tisku (časopisy)
6
4,65 %
4,65 %
ano, v rádiu
5
3,88 %
3,88 %
34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
98
75,97 %
75,97 %
televize
20
15,5 %
15,5 %
tisk (noviny)
4
3,1 %
3,1 %
venkovní reklama
3
2,33 %
2,33 %
Internet
3
2,33 %
2,33 %
rádio
1
0,78 %
0,78 %
35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevšiml/a
62
48,44 %
48,06 %
ano, v televizi
55
42,97 %
42,64 %
ano, na Internetu
23
17,97 %
17,83 %
ano, na venkovních reklamních plochách
20
15,63 %
15,5 %
ano, v tisku (noviny)
10
7,81 %
7,75 %
ano, v rádiu
9
7,03 %
6,98 %
ano, v tisku (časopisy)
8
6,25 %
6,2 %
36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaujala mě
83
64,34 %
64,34 %
televize
33
25,58 %
25,58 %
Internet
8
6,2 %
6,2 %
venkovní reklama
3
2,33 %
2,33 %
rádio
1
0,78 %
0,78 %
tisk (časopisy)
1
0,78 %
0,78 %
37. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
72
55,81 %
55,81 %
muž
57
44,19 %
44,19 %
38. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25-34
71
55,04 %
55,04 %
18-24
33
25,58 %
25,58 %
35-49
15
11,63 %
11,63 %
50-64
9
6,98 %
6,98 %
65 a více
1
0,78 %
0,78 %
39. Osobní automobil
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vlastním či užívám → otázka č. 40, nevlastním → otázka č. 41].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vlastním či užívám
91
70,54 %
70,54 %
nevlastním
38
29,46 %
29,46 %
40. Jaké značky je tento osobní automobil?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda
23
25,27 %
17,83 %
Peugeot
7
7,69 %
5,43 %
SKODA
5
5,49 %
3,88 %
Renault
4
4,4 %
3,1 %
Volkswagen
4
4,4 %
3,1 %
opel
3
3,3 %
2,33 %
Ford
3
3,3 %
2,33 %
Dacia
2
2,2 %
1,55 %
Škoda Octavia
2
2,2 %
1,55 %
Toyota
2
2,2 %
1,55 %
ostatní odpovědi
VW NISSAN Honda BMW Mercedes Audi Ford a Nissan dacia dokker Subaru Range Rover škoda Felicia Passat Mitsubishi Forf Focus W golf Škoda, Peugeot, Opel huindai Lada Vesta Citroen Skoda, Volswagen Chrysler Škoda Fabia fabia Bentley Ford Focus C-MAX mazda Renault, Škoda KIA fiat hyuindai ford,renault Kia Rio Lamborghini
36
39,56 %
27,91 %
41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ne
17
44,74 %
13,18 %
spíše ne
14
36,84 %
10,85 %
určitě ano
4
10,53 %
3,1 %
spíše ano
3
7,89 %
2,33 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 20 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, vyhazuji je na otázku 8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ty, které mě zajímají na otázku 8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?
11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, na Internetu:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na Internetu na otázku 35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na Internetu na otázku 29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na Internetu na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, na venkovních reklamních plochách:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď nezaujala mě:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď nezaujala mě:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaujala mě na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v televizi na otázku 33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď nezaujala mě:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama=1 na otázku 12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-49 na otázku 38. Kolik je Vám let?
21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ne, nevšiml/a:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama=1 na otázku 12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, na Internetu:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v rádiu na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v televizi na otázku 29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v televizi na otázku 33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď nezaujala mě:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaujala mě na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
odpověď ano, v televizi:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď ne, nevšiml/a:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
odpověď nezaujala mě:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
39. Osobní automobil
odpověď nevlastním:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často sledujete televizi?
2. Jak často čtete tisk (noviny)?
3. Jak často čtete tisk (časopisy, magazíny)?
4. Jak často posloucháte rádio? (platí i pro poslech rádia přes Internet)
5. Jak často se pohybujete na Internetu? (vyhledávání, čtení článků, sociální sítě atp.)
6. Všímáte si ve svém okolí venkovní reklamy a jak často? (billboardy, plakáty, vitríny)
7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?
8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?
9. Setkal/a jste se s prezentací produktu/značky v obchodním centru? (např. vystavený automobil v hale obchodního centra)
10. Setkal/a jste se v obchodním centru s prezentací automobilové značky?
11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)
12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
37. Jakého jste pohlaví?
38. Kolik je Vám let?
39. Osobní automobil
40. Jaké značky je tento osobní automobil?
41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často sledujete televizi?
2. Jak často čtete tisk (noviny)?
3. Jak často čtete tisk (časopisy, magazíny)?
4. Jak často posloucháte rádio? (platí i pro poslech rádia přes Internet)
5. Jak často se pohybujete na Internetu? (vyhledávání, čtení článků, sociální sítě atp.)
6. Všímáte si ve svém okolí venkovní reklamy a jak často? (billboardy, plakáty, vitríny)
7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?
8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?
9. Setkal/a jste se s prezentací produktu/značky v obchodním centru? (např. vystavený automobil v hale obchodního centra)
10. Setkal/a jste se v obchodním centru s prezentací automobilové značky?
11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)
12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
37. Jakého jste pohlaví?
38. Kolik je Vám let?
39. Osobní automobil
40. Jaké značky je tento osobní automobil?
41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Vyskočilová, D. – Vnímání reklamy (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://61107.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.