Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy

Vnímání reklamy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Vyskočilová
Šetření:28. 05. 2017 - 02. 06. 2017
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):41 / 39.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den, pro účely mé diplomové práce bych vás ráda poprosila o vyplnění tohoto krátkého dotazníku na téma vnímání reklamy a reklamy automobilových značek. Jedná se o několik krátkých otázek a nezabere vám více než 8 minut času :) Moc děkuji! 

Počtu otázek si nevšímejte, mnohé jsou doplňující a platí jen pro některé odpovědi. Celkový čas mám vyzkoušený na 7-8 min.

Odpovědi respondentů

1. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně4534,88 %34,88 %  
alespoň 4x týdně2821,71 %21,71 %  
méně než 4x týdně2217,05 %17,05 %  
televizi nevlastním1813,95 %13,95 %  
televizi mám ale nesleduji118,53 %8,53 %  
méně než 4x za měsíc53,88 %3,88 %  

Graf

2. Jak často čtete tisk (noviny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
noviny nečtu5139,53 %39,53 %  
méně než 4x za měsíc3023,26 %23,26 %  
denně2015,5 %15,5 %  
alespoň 4x týdně1612,4 %12,4 %  
méně než 4x týdně129,3 %9,3 %  

Graf

3. Jak často čtete tisk (časopisy, magazíny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 4x za měsíc5744,19 %44,19 %  
časopisy/magazíny nečtu3728,68 %28,68 %  
méně než 4x týdně2922,48 %22,48 %  
alespoň 4x týdně43,1 %3,1 %  
denně21,55 %1,55 %  

Graf

4. Jak často posloucháte rádio? (platí i pro poslech rádia přes Internet)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně4534,88 %34,88 %  
alespoň 4x týdně2519,38 %19,38 %  
méně než 4x týdně2317,83 %17,83 %  
rádio neposlouchám2015,5 %15,5 %  
méně než 4x za měsíc1612,4 %12,4 %  

Graf

5. Jak často se pohybujete na Internetu? (vyhledávání, čtení článků, sociální sítě atp.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně11891,47 %91,47 %  
alespoň 4x týdně107,75 %7,75 %  
méně než 4x týdně10,78 %0,78 %  

Graf

6. Všímáte si ve svém okolí venkovní reklamy a jak často? (billboardy, plakáty, vitríny)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně5542,64 %42,64 %  
alespoň 4x týdně3023,26 %23,26 %  
méně než 4 týdně1612,4 %12,4 %  
méně než 4x za měsíc1511,63 %11,63 %  
venkovní reklamy si nevšímám1310,08 %10,08 %  

Graf

7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8062,02 %62,02 %  
ne4937,98 %37,98 %  

Graf

8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze ty, které mě zajímají6277,5 %48,06 %  
ne, vyhazuji je1113,75 %8,53 %  
ano78,75 %5,43 %  

Graf

9. Setkal/a jste se s prezentací produktu/značky v obchodním centru? (např. vystavený automobil v hale obchodního centra)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12697,67 %97,67 %  
ne32,33 %2,33 %  

Graf

10. Setkal/a jste se v obchodním centru s prezentací automobilové značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10885,71 %83,72 %  
ne1814,29 %13,95 %  

Graf

11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7658,91 %58,91 %  
ne5341,09 %41,09 %  

Graf

12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
televize2.4033.155
rádio3.5972.086
tisk (noviny)4.5431.814
tisk (časopisy)4.3331.695
Internet2.5352.264
venkovní reklama3.5892.552

Graf

13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v televizi10279,07 %79,07 %  
ano, na Internetu7356,59 %56,59 %  
ano, na venkovních reklamních plochách6248,06 %48,06 %  
ano, v tisku (časopisy)3426,36 %26,36 %  
ano, v tisku (noviny)3224,81 %24,81 %  
ano, v rádiu2922,48 %22,48 %  
ne, nevšiml/a118,53 %8,53 %  

Graf

14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize5542,64 %42,64 %  
nezaujala mě5240,31 %40,31 %  
venkovní reklama129,3 %9,3 %  
Internet96,98 %6,98 %  
tisk (noviny)10,78 %0,78 %  

Graf

15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v televizi8666,67 %66,67 %  
ano, na Internetu4031,01 %31,01 %  
ano, na venkovních reklamních plochách3023,26 %23,26 %  
ne, nevšiml/a2821,71 %21,71 %  
ano, v rádiu1713,18 %13,18 %  
ano, v tisku (časopisy)1511,63 %11,63 %  
ano, v tisku (noviny)1310,08 %10,08 %  

Graf

16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě7255,81 %55,81 %  
televize4837,21 %37,21 %  
Internet75,43 %5,43 %  
venkovní reklama21,55 %1,55 %  

Graf

17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v televizi6348,84 %48,84 %  
ne, nevšiml/a5542,64 %42,64 %  
ano, na Internetu2519,38 %19,38 %  
ano, na venkovních reklamních plochách2116,28 %16,28 %  
ano, v tisku (časopisy)1310,08 %10,08 %  
ano, v tisku (noviny)75,43 %5,43 %  
ano, v rádiu43,1 %3,1 %  

Graf

18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8868,22 %68,22 %  
televize3023,26 %23,26 %  
Internet53,88 %3,88 %  
venkovní reklama32,33 %2,33 %  
rádio10,78 %0,78 %  
tisk (časopisy)10,78 %0,78 %  
tisk (noviny)10,78 %0,78 %  

Graf

19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v televizi6852,71 %52,71 %  
ne, nevšiml/a4837,21 %37,21 %  
ano, na Internetu2217,05 %17,05 %  
ano, na venkovních reklamních plochách1914,73 %14,73 %  
ano, v tisku (časopisy)107,75 %7,75 %  
ano, v rádiu86,2 %6,2 %  
ano, v tisku (noviny)86,2 %6,2 %  

Graf

20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8666,67 %66,67 %  
televize3426,36 %26,36 %  
Internet32,33 %2,33 %  
tisk (časopisy)32,33 %2,33 %  
tisk (noviny)10,78 %0,78 %  
rádio10,78 %0,78 %  
venkovní reklama10,78 %0,78 %  

Graf

21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a6046,51 %46,51 %  
ano, v televizi5744,19 %44,19 %  
ano, na Internetu1813,95 %13,95 %  
ano, na venkovních reklamních plochách1612,4 %12,4 %  
ano, v tisku (časopisy)129,3 %9,3 %  
ano, v rádiu96,98 %6,98 %  
ano, v tisku (noviny)86,2 %6,2 %  

Graf

22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8565,89 %65,89 %  
televize3527,13 %27,13 %  
Internet32,33 %2,33 %  
rádio32,33 %2,33 %  
tisk (časopisy)10,78 %0,78 %  
venkovní reklama10,78 %0,78 %  
tisk (noviny)10,78 %0,78 %  

Graf

23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a6953,49 %53,49 %  
ano, v televizi5139,53 %39,53 %  
ano, na Internetu1612,4 %12,4 %  
ano, na venkovních reklamních plochách1310,08 %10,08 %  
ano, v tisku (noviny)96,98 %6,98 %  
ano, v tisku (časopisy)96,98 %6,98 %  
ano, v rádiu64,65 %4,65 %  

Graf

24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě9069,77 %69,77 %  
televize3023,26 %23,26 %  
Internet53,88 %3,88 %  
tisk (časopisy)21,55 %1,55 %  
rádio10,78 %0,78 %  
tisk (noviny)10,78 %0,78 %  

Graf

25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a6248,06 %48,06 %  
ano, v televizi5744,19 %44,19 %  
ano, na Internetu2217,05 %17,05 %  
ano, na venkovních reklamních plochách2116,28 %16,28 %  
ano, v tisku (časopisy)129,3 %9,3 %  
ano, v tisku (noviny)118,53 %8,53 %  
ano, v rádiu107,75 %7,75 %  

Graf

26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8767,44 %67,44 %  
televize2720,93 %20,93 %  
Internet53,88 %3,88 %  
venkovní reklama43,1 %3,1 %  
tisk (noviny)32,33 %2,33 %  
rádio21,55 %1,55 %  
tisk (časopisy)10,78 %0,78 %  

Graf

27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v televizi7961,24 %61,24 %  
ne, nevšiml/a4232,56 %32,56 %  
ano, na Internetu3930,23 %30,23 %  
ano, na venkovních reklamních plochách2620,16 %20,16 %  
ano, v tisku (noviny)1813,95 %13,95 %  
ano, v tisku (časopisy)1713,18 %13,18 %  
ano, v rádiu1713,18 %13,18 %  

Graf

28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě7054,26 %54,26 %  
televize4635,66 %35,66 %  
Internet96,98 %6,98 %  
rádio21,55 %1,55 %  
tisk (noviny)10,78 %0,78 %  
venkovní reklama10,78 %0,78 %  

Graf

29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a6550,39 %50,39 %  
ano, v televizi5240,31 %40,31 %  
ano, na Internetu1914,73 %14,73 %  
ano, na venkovních reklamních plochách1713,18 %13,18 %  
ano, v tisku (noviny)96,98 %6,98 %  
ano, v rádiu96,98 %6,98 %  
ano, v tisku (časopisy)75,43 %5,43 %  

Graf

30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8868,22 %68,22 %  
televize3325,58 %25,58 %  
Internet32,33 %2,33 %  
tisk (časopisy)21,55 %1,55 %  
rádio21,55 %1,55 %  
venkovní reklama10,78 %0,78 %  

Graf

31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a6550,39 %50,39 %  
ano, v televizi5542,64 %42,64 %  
ano, na Internetu1914,73 %14,73 %  
ano, na venkovních reklamních plochách1511,63 %11,63 %  
ano, v tisku (časopisy)107,75 %7,75 %  
ano, v tisku (noviny)107,75 %7,75 %  
ano, v rádiu75,43 %5,43 %  

Graf

32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8968,99 %68,99 %  
televize2922,48 %22,48 %  
Internet32,33 %2,33 %  
tisk (časopisy)21,55 %1,55 %  
rádio21,55 %1,55 %  
venkovní reklama21,55 %1,55 %  
tisk (noviny)21,55 %1,55 %  

Graf

33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a8162,79 %62,79 %  
ano, v televizi3930,23 %30,23 %  
ano, na Internetu1511,63 %11,63 %  
ano, na venkovních reklamních plochách129,3 %9,3 %  
ano, v tisku (noviny)86,2 %6,2 %  
ano, v tisku (časopisy)64,65 %4,65 %  
ano, v rádiu53,88 %3,88 %  

Graf

34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě9875,97 %75,97 %  
televize2015,5 %15,5 %  
tisk (noviny)43,1 %3,1 %  
venkovní reklama32,33 %2,33 %  
Internet32,33 %2,33 %  
rádio10,78 %0,78 %  

Graf

35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevšiml/a6248,44 %48,06 %  
ano, v televizi5542,97 %42,64 %  
ano, na Internetu2317,97 %17,83 %  
ano, na venkovních reklamních plochách2015,63 %15,5 %  
ano, v tisku (noviny)107,81 %7,75 %  
ano, v rádiu97,03 %6,98 %  
ano, v tisku (časopisy)86,25 %6,2 %  

Graf

36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě8364,34 %64,34 %  
televize3325,58 %25,58 %  
Internet86,2 %6,2 %  
venkovní reklama32,33 %2,33 %  
rádio10,78 %0,78 %  
tisk (časopisy)10,78 %0,78 %  

Graf

37. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7255,81 %55,81 %  
muž5744,19 %44,19 %  

Graf

38. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-347155,04 %55,04 %  
18-243325,58 %25,58 %  
35-491511,63 %11,63 %  
50-6496,98 %6,98 %  
65 a více10,78 %0,78 %  

Graf

39. Osobní automobil

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vlastním či užívámotázka č. 40, nevlastnímotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastním či užívám9170,54 %70,54 %  
nevlastním3829,46 %29,46 %  

Graf

40. Jaké značky je tento osobní automobil?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda2325,27 %17,83 %  
Peugeot77,69 %5,43 %  
SKODA55,49 %3,88 %  
Renault44,4 %3,1 %  
Volkswagen44,4 %3,1 %  
opel33,3 %2,33 %  
Ford 33,3 %2,33 %  
Dacia22,2 %1,55 %  
Škoda Octavia22,2 %1,55 %  
Toyota22,2 %1,55 %  
ostatní odpovědi VW
NISSAN
Honda
BMW
Mercedes
Audi
Ford a Nissan
dacia dokker
Subaru
Range Rover
škoda Felicia
Passat
Mitsubishi
Forf Focus
W golf
Škoda, Peugeot, Opel
huindai
Lada Vesta
Citroen
Skoda, Volswagen
Chrysler
Škoda Fabia
fabia
Bentley
Ford Focus C-MAX
mazda
Renault, Škoda
KIA
fiat
hyuindai
ford,renault
Kia Rio
Lamborghini
3639,56 %27,91 % 

Graf

41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne1744,74 %13,18 %  
spíše ne1436,84 %10,85 %  
určitě ano410,53 %3,1 %  
spíše ano37,89 %2,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 20 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, vyhazuji je na otázku 8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ty, které mě zajímají na otázku 8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?

11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)

13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, na Internetu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na Internetu na otázku 35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na Internetu na otázku 29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na Internetu na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
  • odpověď ano, na venkovních reklamních plochách:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)

14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

  • odpověď nezaujala mě:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

  • odpověď nezaujala mě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaujala mě na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v televizi na otázku 33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

  • odpověď nezaujala mě:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama=1 na otázku 12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-49 na otázku 38. Kolik je Vám let?

21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama=1 na otázku 12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)

27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, na Internetu:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)
  • odpověď ano, v televizi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (časopisy) na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na venkovních reklamních plochách na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v rádiu na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v tisku (noviny) na otázku 15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v televizi na otázku 29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, v televizi na otázku 33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

  • odpověď nezaujala mě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaujala mě na otázku 14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

  • odpověď ano, v televizi:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".
  • odpověď ne, nevšiml/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

  • odpověď nezaujala mě:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevšiml/a na otázku 35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

39. Osobní automobil

  • odpověď nevlastním:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často sledujete televizi?

2. Jak často čtete tisk (noviny)?

3. Jak často čtete tisk (časopisy, magazíny)?

4. Jak často posloucháte rádio? (platí i pro poslech rádia přes Internet)

5. Jak často se pohybujete na Internetu? (vyhledávání, čtení článků, sociální sítě atp.)

6. Všímáte si ve svém okolí venkovní reklamy a jak často? (billboardy, plakáty, vitríny)

7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?

8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?

9. Setkal/a jste se s prezentací produktu/značky v obchodním centru? (např. vystavený automobil v hale obchodního centra)

10. Setkal/a jste se v obchodním centru s prezentací automobilové značky?

11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)

12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)

13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)

16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)

22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)

26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

37. Jakého jste pohlaví?

38. Kolik je Vám let?

39. Osobní automobil

40. Jaké značky je tento osobní automobil?

41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často sledujete televizi?

2. Jak často čtete tisk (noviny)?

3. Jak často čtete tisk (časopisy, magazíny)?

4. Jak často posloucháte rádio? (platí i pro poslech rádia přes Internet)

5. Jak často se pohybujete na Internetu? (vyhledávání, čtení článků, sociální sítě atp.)

6. Všímáte si ve svém okolí venkovní reklamy a jak často? (billboardy, plakáty, vitríny)

7. Dostáváte do poštovní schránky reklamní letáky?

8. Prohlížíte si reklamní letáky které dostáváte do schránky?

9. Setkal/a jste se s prezentací produktu/značky v obchodním centru? (např. vystavený automobil v hale obchodního centra)

10. Setkal/a jste se v obchodním centru s prezentací automobilové značky?

11. Setkal/a jste se s prezentací automobilové značky na regionální akci? (sportovní, kulturní, jiné)

12. Ve kterých médiích si reklamy všímáte (úmyslně či neúmyslně) nejvíce? (1.- nejvíce; 6.- nejméně)

13. Všiml/a jste si reklamy značky ŠKODA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

14. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku ŠKODA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

15. Všiml/a jste si reklamy značky HYUNDAI v některém médiu? (je možné uvést více možností)

16. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku HYUNDAI nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

17. Všiml/a jste si reklamy značky RENAULT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

18. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku RENAULT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

19. Všiml/a jste si reklamy značky KIA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

20. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku KIA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

21. Všiml/a jste si reklamy značky OPEL v některém médiu? (je možné uvést více možností)

22. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku OPEL nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

23. Všiml/a jste si reklamy značky NISSAN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

24. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku NISSAN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

25. Všiml/a jste si reklamy značky FORD v některém médiu? (je možné uvést více možností)

26. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku FORD nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

27. Všiml/a jste si reklamy značky VOLKSWAGEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

28. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku VOLKSWAGEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

29. Všiml/a jste si reklamy značky PEUGEOT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

30. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku PEUGEOT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

31. Všiml/a jste si reklamy značky CITROEN v některém médiu? (je možné uvést více možností)

32. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku CITROEN nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

33. Všiml/a jste si reklamy značky SEAT v některém médiu? (je možné uvést více možností)

34. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku SEAT nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

35. Všiml/a jste si reklamy značky TOYOTA v některém médiu? (je možné uvést více možností)

36. Pokud ano, ve kterém z nich Vás reklama na značku TOYOTA nejvíce zaujala? Pokud ne nebo Vás nezaujala, zaškrtněte "nezaujala mě".

37. Jakého jste pohlaví?

38. Kolik je Vám let?

39. Osobní automobil

40. Jaké značky je tento osobní automobil?

41. Plánujete nákup osobního automobilu v následujícím roce?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vyskočilová, D.Vnímání reklamy (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://61107.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.